Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #172098 üzenetére
+ tipp esetleg, kozismert fotengely jelado hiba a melegen nehezen indulas
-
takessz
senior tag
Sziasztok még mindig küzdök a melegen való indításal 1.9tdi alh halottam olyan megoldást hogy önindító érdemes cserélni mert lehet mar nincs akkora erő benne és meleg motornál az ECU érzékeli vagy egy chipet kell rá írni amire az automata váltós kocsi szoftverét kel feltenni rá ez menyire valós
-
csababarca
őstag
-
IO.sys
őstag
Sziasztok!
VW Polo IV 9N 1.4 16V, 75Le BBY 2003
Nem világít a tolatólámpám. Előzmény: az egyik tolatólámpa nem világított, ettől függetlenül utána rövidre zártam véletlenül a csomagtartó világítást, biztosíték csere megvolt, ezután mindkét tolatólámpa süket. Multiméterrel mérve 0.15V van rajta üresben és rükvercben is. Kis kutakodás után a kapcsolóra gyanakszok, de nem értek hozzá. Nem az én világom az autószerelés, elektronikában jártas vagyok, ez is kezd érdekelni. Köszönöm, ha segítetek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #172075 üzenetére
Jut eszembe 2 éve porosodik az alufelni a garázsban. Lassan ideje lenne feltennem...
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csababarca #172084 üzenetére
Milyen motor van a superb-ben? fel tudod venni a hangot? Minden új szíj kicsit hangosabb, ami normális, a kèrdés, milyen hangot ad?.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
Mágus és a többiek!
Audi A4 B6 és B7 1 DIN-es rádió kialakítása 100%-ban megegyezik? Keresek beépítő keretet, de van ahol csak B6-hoz való van, de úgy nézem képeken, hogy ugyanaz a rádió van benne, gondolom a középkonzolt sem dolgozták át. -
csababarca
őstag
sziasztok.
átesett a superb-em vezérlés cserén.
lehet csak paranoiás vagyok, de mintha furcsa hangot adna a motor azóta.
gázadásnál kicsit sercegő hangot hallok, ami eddig nem volt. nem hangos, illetve alapjáraton nincs is ez a hang.
fogyasztásban, menet közben nem veszek észre semmit, ugyanúgy megy, ugyanúgy fogyaszt, de ez a hang nem hagy nyugodni.vigyem vissza a szervízbe egyszerűen, vagy ez normális vezérlés cserénél? volt e valakinek hasonló? lehet feszül az egész, és ezért a hang? vagy csak az újfajta szíj "ilyen"?
lehet csak túlaggódom, de a vezérlés nem játék.
-
JHONNY 79
aktív tag
Skoda Octavia 3 1.4 TSI CHPA benzinszűrőt és gyertyákat milyen időközönként kell cserélni? A benzinszűrőt hol találom?
-
-
tibi.234
tag
Sziasztok vcdsel injektor új kerül bele kell valahol kinullazni az értékeket? Ha igen hol köszi előre is 1.6cr cayc
-
válasz
q13579 #172071 üzenetére
Okozni okozhat. De amikor túlmelegedik vagy túlhűl, olyankor az azért látható a vízhőfokmérőn, hogy ne egyenes áll, mint a cövek; továbbá mikor túlmelegszik, olyankor egy piros figyelmeztető jelet is kitesz a műszerfalra, ezt jóérzésű user nem hagyja figyelmen kívül.
A későbbi kiadású termosztátok már javított verziók, nem romlanak el olyan könnyen.
-
Qru
MODERÁTOR
Kiszedtem az összefoglalóból akik már nem VAG-osok (Focvis, Bögre). Ha valaki akar friss képet vagy kéne még vkit törölni/felvenni akkor szóljatok.
-
bul07
nagyúr
válasz
Flowtation #172069 üzenetére
Amúgy a töltést egyszerű figyelni
Telefont úgyis tölt az ember akkor meg már érdemes kijelzőset venni, amin látható indítás előtt meg ha beindítja az ember akkor hogy rendesen töltÉn most ilyet rendeltem a gyors töltés miatt, még nem ért ide
(De jött már ebből is 2.97$ verzió, de sikerült hibásat kapni Videó, egyszerűbb mint leírni, ára visszajött de jó szível nem tudom ajánlani)
-
Flowtation
őstag
válasz
Mágus2 #172057 üzenetére
Azt gondolom nem hiába Mágus a neved.
Igazad van, mint kiderült tegnap este. Amikor hazaértem, beindult simán, elgurultam a villamosságihoz, rámért az akksira, 11,2 V...tehát biztos, hogy nem tölt a generátor. Remélem az akksi nem nagyon sínylette meg. Köszönöm a segítséget. -
-
troll81
addikt
Sziasztok vw sharan v6 2.8 mekkora szopó roller?200 ezer km körüli futással.manualis váltoval persze
-
-
Dika22
tag
Üdv urak! Mitől lehet az a gond, hogy menet közben kb 2000 rpm közelében érzem, hogy dolgozik a turbó? Holott szerintem már vagy 1500-n észlelni kellene, hogy elkezd húzni. A gép egy Volkswagen Bora 1.9 TDI, 110 ló, és AHF motorkód
-
Zizmand
aktív tag
válasz
Bdanyy #172052 üzenetére
Szia
Én B5.5 Passatra ezt a tolatóradart vettem: [link]
Pofon egyszerű volt beépíteni, de amikor megvettem nem tudtam mennyire tartós, így feleslegesen nem akartam kifúrkálni a hátsó lököst, ha 1-2 hónap múlva beszarik. Így stílusosan a vonóhorog tövére rászigszalagoztam az egyiket, hogy mit bír.[kép]
1,5 éve van fel rakva és azóta is jól működik, kb. 1 métertől már csipog. A műszerfalat pedig nem szerettem volna elcsúfítani a kijelzővel, így azt pedig ide tettem fel:[kép]
Nyom nélkül le lehet szedni, a vezeték a gumi kéder alatt fut végig és direket meg "pödörtem", hogy a csomagtartó ajtót lecsukva becsavarodjon a résbe. [kép]
Nincs szem előtt, de amikor kell látni rendesen, akár tükörből is. -
aero.
veterán
válasz
macilaci78 #172059 üzenetére
A fej az annyi, de azt ki is kell adni, hogy ne szart vegyel. A kamera 10$, vam pedig nincs, ha eu raktarbol veszed. Vagy ebay anglia/dojcsland.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
aero. #172058 üzenetére
Amikor néztem, 200$ volt csak a fejegység, ami nem özönvíz előtti Androidot futtat. Erre ugye még vám. És akkor még kell a kamera, vezeték, hogy ott tartsak, hogy minden szükséges főalkatrész megvan, el lehet vinni szerelőhöz...
Ilyen autót 500-800k közt hirdetnek a hahun. -
aero.
veterán
válasz
macilaci78 #172054 üzenetére
Nem mennek már drágán a kinyíló fejek, van annyiért, mint a 2 din. Vagy van 1 dines helyre illeszkedő fix 2 dines kijelző, csak ugye az kilóg a helyéről, ergo tablet.
Nekem volt wifis is, de már csak kábellel húzom be. 1 óra alatt megvan, ha minden stimmel a helyére. Wifiset autója válogatja, van ahol bezavar a sok fém, neked kombinál egyszerűbb, mert az adót beljebb lehet tenni az utastérbe.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Flowtation #172045 üzenetére
Töltést mérd meg, tölt a generátor rendesen? Multiméterrel alapjáraton mérj rá az akksira, ha 14V alatt lesz, nem csak az akksi halott, hanem a töltés is. Lehet az akksinak is hirtelen halála, elveszíti a kapacitsát és annyi, olyankor bikázva indul, de saját akkuról nem. Ha az indítómotorral lenne gond, nem oldaná meg a bikakábel. Én akksira vagy töltésre gyanakszom.
zsolt19900:
Mindegyik görgőt érdemes cserélni, mert már annyit forogtak, hogy bármelyik lehet. Ezek csapágyak, egyszer elrepülnek szíjastól és annyi, vagy bedarálja a szíjat a vezérlés és még annyibb. Nincs ott sok görgő, érdemes mindet kidobálni és nem kell keresni, melyik is az. -
q13579
senior tag
-
zsolt19900
őstag
Az ATJ motor elejében van egy pár vezetőgörgő ill. szabadonfutó, egyik (vagy talán másik is) hallhatóan nyikorog a motor járása közben.... hogyan lehet kiszűrni, hogy melyiket kellene cserélnem? Gondolok itt generátor szabadonfutóra, vagy a venti viscojára vagy esetleg ezen szíjat veszítő görgőre?
Álló motor és szíjlevétel és úgy elindít és ha nincs hang akkor valamelyik? vagy szíj levétel és kézzel megmozgatva érezhető a dolog?
Így "hirtelen" ránézésre, mintha a generátor szabadonfutója menne picit "ferdén" de persze nem esküszöm meg rá, hogy az lenne a ludas
((ez most másik fajta nyekergés, mint ami a hidrotőke csere előtt volt, az a szelepfedél alól jött))
Tolatósegédletek: Én az szerelés nélküli verziót fogom elvileg jövő héten beszerelni a vasba....
[link] ilyesmire kell gondolni, aztán majd meglátjuk, hogy hogy szuperál -
macilaci78
nagyúr
válasz
Bdanyy #172052 üzenetére
Én a B5 Passatra gondoltam tolató kamerát rakni.
Kamera hátra egyszerű, van külön kocka, felcsavarozod, ahova akarod, vagy rendszámtábla keret, de még rendszámtábla gyári világítás helyére ledes világítás és abban van a kamera is.
A kijelző már érdekesebb kérdés: csak a kamerához tartozó kijelző semmi más funkcióval: hol is legyen a helye?Valami nagy kijelződ fejegység, aminek a kijelzője mehet a kamerára is, de 1 din magas rádióm van, zsebbe nyúlós az ide rakható kinyitható kijelzős fejegység. Wifi, vagy BT kamera és a telefon lesz a kijelző, de utána olvasva ez sem volt szimpatikus: szakadozhat a jel, rossz minőségű a kép, berakom hátramenetbe és a felvillanó tolatólámpától kap áramot a kamera is, ennyiszer ki-be kapcsol, újra csatlakozik, ami egy belvárosi párhuzamos parkolásnál pár korrigálással egy kombival nem a legfaintosabb.
Szóval kértem kölcsön pár karácsonyfatalpat, seprőnyelekkel felszerelkezve üres parkolóban tanultam meg, mekkora segge van a kombinak. -
Bdanyy
addikt
Sziasztok! Utólagos tolatóradaron vagy kamerán (egyelőre egy sima rádióm van erre alkalmas képernyő nélkül) gondolkozom Octavia 1-be. Van valami ajánlott típus? Pár dolgot most kell rendbe tenni az autón úgyis, kíváncsi vagyok ez kb mennyiből jönne ki.
-
válasz
Flowtation #172045 üzenetére
A motor hibára én neked sajnos nem tudok mit írni, majd jönnek a nagy "öregek" és megszakértik.
A nyáktisztítással valszeg szerencséd volt, de oda spec anyag kellene, ami tuti leszedi a szmötyit.
[link]
Ezt használom és ajánlom is!(#172050) kleinguru:
Az alcantarával nem sok dolgod lehet, próbáltam már spec tisztítóval, de semmit sem ért, bár az enyém sosem volt koszos (gondolom én), annak elég ha alaposan kiporszívózod és semleges mosószermentes nedves ronggyal felfrissíted.
A többi bőrhöz AutoGlym bőrtisztítót és a hozzá tartozó ápolót használom.
[link]
de erre van külön fórum.
[itt] -
Sziasztok!
Sikerült bézs bőr belsővel venni autót alcantara ülőlappal. Tudnátok segíteni, hogy milyen eszközökkel és bőrvédővel javallott ápolni, hogy szép maradjon
Köszi előre is!
-
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Lehet valaki már csinálta .. Kérdés , mennyibe kerülne egy Golf 4 komplett fényeztetése? Ugyan az a szín, ami rajta van, csak újra fújva.
Mennyivel számolhatok kb?
Gergő
-
Flowtation
őstag
válasz
simonjoe #172041 üzenetére
Tehát sárgát a pirossal összekötni és a piros helyére, rendben. Ezzel lesz az, hogy mindig be tudom kapcsolni a rádiót, igaz? Bár most, hogy megtisztogattam a belsőt, ahogy (#171876) rolo555 írta korábban. Most jó, tehát nem kapcsol be random, se a klíma, se a rádió.
Más:
De tegnap gyerekek....hát rendesen megszop@tott. Hazafelé egyszer csak nem akart menni, hiába váltottam, semmi, még épp félre tudtam állni, leállt az egész. Utána nem indult, de úgy nem, hogy alig forgatott az önindító, utána elment az óra, tehát mintha az akksinak vége. Igen ám, de ettől függetlenül minden elektromos cucc működött, az óra mért, rádió minden, de indítózásra semmi. Aztán pár perc várakozás után meg pöcc-röff beindult. Jött is szépen, míg nem megálltam a szomszéd faluban, na onnan megint semmi, leparkoltam és ugyanaz. Addig-addig, hogy jött a segítség és érdekes módon bebikázva rögtön beindult, míg végül hazaérve leállítottam és ugyanez.
Namost akksi jó, bikázva indul, jól tippelem, hogy ez önindító lesz?
Aztán ha már ilyen hosszúra sikerült, még kérdeznék egy olyat, hogy a benzin mérőt nehéz cserélni? Tegnap már világított a lámpa, tankoltam 5e-ért, erre felment félig...gyanítom nem ilyen kicsi a tankránéznék, hogy ezzel mi a gond.
Bocs a hosszért és köszi a segítséget mindenkinek.
-
Dika22
tag
Szevasztok! Volkswagen Passat B5-höz nincs véletlenül valakinek Service manual? 1.9 TDI, AHU motorkód és a 90 lovas kellene, ha lenne :)
-
válasz
Mágus2 #172026 üzenetére
..na, jól van! Igazad van.....megint!!
Tudod ebben még az a szégyen, h évekig szereltem be autókba Hi-Fi-t, na most meglehet a véleményed
1ébként soha semmihez nem nyúlok, és kötök, míg ki nem mértem. Sajnos ért már meglepetés.
(#172036) Flowtation :
Némi módosítást kell figyelembe venni, a Mester óvatosságra intett és teljes joggal.
Minden stimmel amit előzőleg leírtam, csak a színek nem, tehát amit írtam előzőleg, az úgy szar ahogy van.
Nem a piros a az állandó feszültségű vezeték, hanem a sárga!!!! A többi stimmel. Tehát a sárgát kell igénybevenni az állandó bekötéshez. A rádión marad a sárga-piros közösítése, csak ne a pirosat, sokkal inkább a sárgát kösd rájuk!
Akit előző írásommal félretájékoztattam, szíves elnézésüket kérem! -
q13579
senior tag
válasz
Saccco #172035 üzenetére
Hát A4-es volt ez is és 1.8 tfsi, viszont a műhelyPRN-ban egy 2008-as évjáratú autó van, ami ha jól tudom, akkor az első, talán a második generációs TFSI motorok. (Itt fordul elő a kóros olajfogyasztás, dugattyúprobléma stb stb.).
Ezek a nem ajánlottak (és ezt azt hiszem el is mondják a rész végén), viszont én úgy tudom 2012-től a 3. generációsoknak már nincs ilyen jellegű nyűgjük, csak ezért merném bevállalni a 2014-es 1.8 tfsi-t.
-
KTTech
veterán
válasz
tomrRRR #172030 üzenetére
Ha privát személytől vetted, akkor így jártál. Bizonyítani nem fogod, hogy eladáskor is fennállt a hiba sehogy sem (vagy annyit fogsz költeni igazságügyi szakértőkre, hogy zsebpénz hozzá képest a felújítás). Aztán jöhet a polgári peres rész, amit szintén Te fogsz állni (főleg ha bukod), és még csak nem is rövid idő. Röviden ennyi a lényeg.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Autó adatok:
Audi A4 1.8 Tfsi 170 LE, 2014.06 havi, motorkód: CJE xxxxxx
A kérdésem az lenne, hogy ezek láncos, vagy szíjas motorok? (A vásárlás miatt kalkulálnom kellene egy összeget, amit első körben rá kell szánnom és ha szíjas, akkor a vezérléscserét is meg kell ejtenem).
Köszi előre is.
-
tomrRRR
senior tag
válasz
troll81 #172031 üzenetére
Mennyi volt a felújítási költséged, mennyi idő alatt csinálták meg, valamint hengerfej nálad repedt volt, vagy csak tömítést cseréltek?
bul07: Sajnos tudom, nem tudom, hogy érdemes lenne belemenni a dologba, de nem akarok rákölteni 200-300e motor felújításra, Viszont ha csak tömítést kell cserélni akkor ,,olcsón" megúszhatom, de ha a hengerfejek elvannak kopva akkor viszont rengetegbe fog kerülni a felújítás.
-
-
troll81
addikt
válasz
tomrRRR #172029 üzenetére
Igy ez érdekes. Felém a hengerfej beteg auto nem megy 500km de meg 100 at se el. Volt hasonló problémával gondom, szerelő kijelentette h hengerfejes az autom.... 70000km mentem vele ugy ahogy van. Es azóta is megyek vele ugy ahogy eddig.
Ezt nehéz bizonyítani minden oldalról. Hosszú es fajdalmas koltsegekre keszulj ha belevagsz. A tél meg sehol sincs még. En mar mult heten 0 fokban indultam dolgozni.
-
tomrRRR
senior tag
-
tomrRRR
senior tag
válasz
troll81 #172028 üzenetére
Szia megnéztük igen, jól ment, menet közbe mikor jöttünk haza 200 km után felvillant a lambda szonda felhivtuk az eladot hogy ez mi, azt mondta h jó az autó, elvittük szerelőhöz es megoldotta a problémát egy üzemanyagszűrű, s onnantól kezdve elindult a lavina. Az autó vásárlását követően 400-500km után már hengerfejes lett az autó s az eladó nem közölte a rejtett hibát. Okosan csinálta mert rájöttünk hogy melegen indul a kocsi, és tőle is 32 fokba vettük meg az autót, télen meg nem indul.
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Sajnos a problémám nem oldódott meg, vagyis továbbra sem indul vagyis nagy nehezen indul a VW Passat sajnos kezdődő hengerfejes hibája van, nos én az autót másfél hónapja vettem Szekszerdról, a szerviz 150ezer ft-tól mondta nekem a javitást kérdést hogy repedtek-e a hengerfejek. Felhivtam az eladót h a szerviz diját állja-e vagy legalább valamennyi részét,ha nem polgári peres úton érvényesitem akaratom, mit tanácsoltok ebben a helyzetben?Bizok benne, hogy csak tömités hibája van ami 80-100k ból megvagyunk.
Valakinek esetleg tanács, ha az eladó még se akarna fizetni semmit?
-
válasz
Flowtation #172024 üzenetére
A rádió oldalán összekötöd a sárgát és a pirosat, arra a bejövő pirosat, majd a maradék sárgát leszigeteled. De miért kell neked, h állandóan menjen a rádió? Nem ismerem a Te kocsid, de nem buszos a rendszerű?? Mert azok még kivett kulcs után is engedik a kapcsolt szálat egy ideig feszültség alatt.
-
válasz
Flowtation #172022 üzenetére
A két szín külön értendő. A piros konstans, állandóan feszültség alatt van, az biztosítja a beállítások meglétét, pl. rádió csati, idő stb. A sárga kapcsolt szál, "gyújtás" ráadásakor aktivizálódik, így tudod csak bekacsolni a rádiót. Használják még külön erősítő vezérléséhez, vagy régen ez a szál mozgatta az elektromos antennát. Ha a pirosat átkötöd a sárgára, akkor tudod kulcs nélkül is bekapcsolni a rádiót. De nem felcserélni, átkötni kell!!
-
Flowtation
őstag
válasz
MunezXBK #172020 üzenetére
Őő, namost úgy érted, hogy a sárga-piros az egy vezeték (két szinnel) vagy külön sárga és külön piros vezetékről beszélünk? Ha utóbbi akkor fel kellene cserélni a kettőt? Ebben az esetben van az, hogy kulcs nélkül is be tudom kapcsolni a rádiót míg a másik esetben csak akkor ha bent a kulcs?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Flowtation #172018 üzenetére
Igen. Egyik direkt, másik kapcsolt 12V.
-
Flowtation
őstag
(#171876) rolo555
Nos hétvégén kiszedtem a rádiót (cordoba 1.4 MPI, stella, 2001):
[kép]
[kép]
[kép]
Pár gyanús foltot találtam a 3. képen látható vékony szalagkábeles rész alatt. Azokat megtöröltem denszesszel, le is jött egy kis kosz. Utána összeraktuk, egész délután és éjszaka is rendben volt, most van a nagyteszt, mert ezzel jöttem dolgozni.(#171854) MunezXBK:
Az első képen vannak a kábelkorbácsok, a sárga csatlakozóban van a sárga-piros, ezzel kellene valamit kezdeni?Még annyit szeretnék kérdezni, hogy a hangerő poti is hektikus, ha többet tekerek rajta, akkor visszaveszi a hangerőt, csak úgy tudok hangosítani, ha egyesével "ugrasztom" a tekerőt, ezzel lehet valamit kezdeni? A végső kérdésem az lenne, hogy kompletten mennyibe kerül egy ilyen központi egység? Gondoltam rá, hogy max kikötöm a rádiót, de azt nem tudom külön lehet-e, ha meg az egészet kötöm ki, akkor se fűtés, se semmi.
Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
-
válasz
miquci #172009 üzenetére
Szia!
Jól megy, jól fogyaszt, csinos.
A hirdetés szövegével ellentétben, a garancia augusztusban lejárt. Elegáns, de kényes a világos kárpit.Szerk: Ja, hogy a kilométer zavar! Évi 40, kb. a duplája egy privát autó futásának; de ez céges volt (27% áfát tartalmaz a vételár). Sok baja nem lehet, manuális váltós; volumen modell -> olcsó* hozzá az alkatrész.
(* A minap írtam, hogy az 1.8/2.0 TSI-hez 300 e. a termosztát + vízpumpa. Az 1.4 TSI-hez ~50 a termosztát, a vízpumpát nem tudom, de az is kb. 50 környéke lehet.)
-
miquci
tag
Üdv! Azt szeretném kérdezni hogy érdemes e ezzel a kocsival foglalkozni. Legfőképpen a km futás ami zavar. [link] Köszönöm ha valaki elmondja a véleményét.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #172007 üzenetére
Szerintem olvasd el még egyszer.
-
Lacess
tag
válasz
zsolt19900 #172005 üzenetére
Mikor hidrotőke-csere volt ASV-ben akkor próbáltam körbejárni a dolgot.
Mágus akkor ezt a választ adta szintén hasonló kérdésre. Így is csinálta meg a szerelő és az óta is hibátlan. -
zsolt19900
őstag
hi
[link] vs [link] hátsó féknyereg felújító készletből melyik kellhet nekem a Passathoz?
annyit tudtam kibogarászni, hogy az egyik mechanikával a másik nélküle van.... ha jobb a drágábbat (a mechanikásat) megvásárolni, akkor azt választom.... csak nem igen tudok dönteni
Ill. lenne még egy kérdésem hozzátok: Asszonykám Audi A3 (2001 évjárat ASV/AHF motorkód 110LE 1.9TDI) keresnék szelepfedél tömítést, de nem találok rá külön cikkszámot, csak szelepfedéllel együtt lévőt.... ez lehetséges? annyit mondott a szerelő aki ránézett, hogy érdemes lenne cserélni, de csak is gyárira.... ezért is néztem utána és kerestem-kutattam, de nem leltem csak tömítést, amennyiben tudnátok rá cikkszámot mondani (és/vagy alternatívát ami biztosan nem fog ereszteni) azt megköszönném -
inf3rno
nagyúr
válasz
Saccco #172000 üzenetére
Kicsit agyaltam rajta, régebben volt ilyen, hogy a biztonsági övet valaki rácsukta, amikor visszahajtotta, aztán azért nem tudtam előre dönteni. De a mostani más, valszeg valami nincs a helyén. Egyébként amit linkeltél az első ülésre van, nem hátsóra vonatkozik, de végülis segített, hogy angolul rá lehet keresni. Ilyesmiről van szó: [link] [link] Azok alapján, amit olvastam alkatrész boltban meg tudom venni az újat olcsón, ha hibás a cucc. Majd jobban beleolvasok, hátha rá tudok jönni hogyan oldjam ki a mostanit, hogy cserélni tudjam, ha szükséges.
-
Matska
senior tag
Sziasztok.
Adott, egy Audi A6 1.9 tdi 110le AVG motorkódú, óra szerint 320.000km-el, 250.000-nél cseréltettem kettős tömegű lendkereket. Mostanában pl amikor megállok a pirosnál kiveszem üresbe, akkor 1-2-3 másodpercig bádogos búgó hangot hallok, csak üresben produkálja. Ahogy megfigyeltem üresben ha kis gázfröccsöt adok, akkor is produkálja. Lehetséges, hogy megint halódik a kettős tömegű?
-
GasBang
csendes tag
Üdv
Adott egy A4 b8 2.0 CrTDi, valós 230e -el a probléma az volna, hogy ha kidobom üresbe és ha kátyúba hajtok a váltókar erősen mozog. Ha sebességben van és útegyenletlenségen hajtok keresztül akkor kis mértékben de mozog a váltókar. Lehetséges, hogy ilyen kilométernél elkophatott a kulissza?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- Fűnyíró topik
- Tőzsde és gazdaság
- Próba
- Windows Insider Program
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G6 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!