Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz
IO.sys #196094 üzenetére
Pont hogy ezzel indítottad el
Ha csak annyit írsz hogy f@sz voltam fordítva tettem fel senki nem firtatta volna tovább(Megesik még a jobbakkal is) (Amúgy Lidl töltő pont ezért is jó mert van erre benne védelem)
Egyszer vettem öcsémnek egy invertert.
Kamionba kellet neki, odamentünk a géphez bedugtuk és füsttel távozott belőle a tudás
Utána jöttünk rá hogy hé a kamionba nem 12V van hanem 24V(abban csak 24V volt a szivarnyújtó csatlakozókba)És mivel nagyon kellet indultak pár órával később Spanyolba gyorsba irány a bolt ahonnan rendeltem
Mondom a boltba hogy hibás a cucc
Á az nem lehet
De mondom igen bedugtuk és füstölt
ÁÁ nem lehet adjam oda kimegy kipróbálni a kocsijához
Kicsit zavartan jön vissza hát ez tényleg nem jó, és hozzátette hogy a kocsijába biztos kiégetett kiégetett pár biztosítékos mert hiányos lett a elektromos rendszere -
-
IO.sys
őstag
válasz
Szabi® #196092 üzenetére
Igazából nekem attól megy fel a cukrom, ha kirakom a disclaimert, hogy ne firtassuk a tetteimet, akkor tényleg azt szeretném, hogy ne firtassuk. Le is írtam az okot, nem volt épp olyan akku dec 30-án, amit meg akartam volna venni. Értem a poént, ok.
Van még egy "autóm", amire ilyenkor támaszkodhatok, egy 99-es B Corsa. A 400.000-es vételáron felül ráköltöttem kb 1M-t, motorcserén is túl van, na az egy olyan történet, amihez képest ez az akkucsere csak morzsa a pékségben.
-
IO.sys
őstag
válasz
Mágus2 #196090 üzenetére
Mindendképp elviszem a szerelőmhöz, hogy nézd, ilyen balfx voltam. A motor rángatózása miatt aggódok, amit az indítás utáni fél percben adott elő. Ha már asszonyozás megy, exasszony egyszer csinált egy 178.000-es számlát, 12 szelepet kalapált össze. Többekközt ezért ex.
-
IO.sys
őstag
válasz
Szabi® #196089 üzenetére
De.... kétszer szerepel a kérdés az utolsó 3 hozzászólásomban, és azt biztos, hogy nem kérdeztem meg, hogy mit kell venni.
Az a sértés, hogy a feleségedhez hasonlítasz. Igen, elmentem megnézni az akkut de dec. 30-án csak majdnem 40e Ft-ért tudtam volna venni olyat, ami most benne van, az meg csöppet deficites. Ne azzal törődj, hogy miért nem azt csináltam, amit szerettél volna. Ott a kérdés. Ha nem tudsz rá mit mondani, görgess tovább.
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
kmiki19 #196080 üzenetére
Csomagtértálca alatt, a szükségpótkerék ürege körül szokott tanyázni.
-
IO.sys
őstag
válasz
Szabi® #196083 üzenetére
"Köszi előre is. És lehet röhögni, sértegetni nem.
"
Csak sikerül egyszer válaszolni a kérdésre.
Ez itt a kérdés, ha nagyon sok lett volna odáig az olvasnivaló, ha már ilyen stílusban kezdtünk el beszélgetni:
"Szóval a kérdés.
Szerintetek rejtőzhet-e a látszólag hibátlan működés mögött valami olyan hiba, amit ha nem nézetek meg azonnal, 1.1 tonnás papírnehezékké változtathatom az autót. Gondolok itt a 15 sikertelen indításra vagy a fordított polaritású bikázástól az elektronikára, illetve olyanról is olvastam, hogy generátor diódahídja is kimehet. Járó motornál az akku fesz 14.4V volt, elvileg pont annyinak kell lennie."
-
kmiki19
csendes tag
válasz
grizlisandor #196065 üzenetére
Köszönöm! Holnap feltúrom a csomagtartót - ez idáig nem láttam semmit se - valami közelebbi tipp, hogy merre keressem?
-
Lacess
tag
-
IO.sys
őstag
Sziasztok!
Csináltam egy kis hülyeséget és szeretném kérni, hogy mondjátok meg, mekkorát. Hogy miért tettem a dolgokat úgy, ahogy, azt ne firtassuk, tanultam belőle.Az autó egy 2003-as VW Polo 75 1.4 16V, BBY motor.
1 éves Bosch akku rövid szenvedés után a nagy hidegben megadta magát. Bebikáztak, rendben volt. 2 nappal később annyira merült volt, hogy másfelet fordított az önindító és onnantól meg se nyikkant. Vettem egy bikázót, 6000mAh, 200A folyamatos és 400A pillanatnyi áram leadására képes. Jobb pozitívos az akku, emlékezetből csatlakoztattam a krokodilokat, csak azt elfelejtettem, hogy fordítva van bent az akku, és sötét volt. Tehát pirosat a feketéhez és a másik oldalon szintén. Igen, itt jegyezném meg, hogy civil foglalkozásom során és a magánéletben is rengeteget foglalkozok elektronikával. Amikor bedugtam a vezetékek másik végét a bikázóba, sisteregve és szikrázva elégett a csatlakozó. Visszavittem az áruházba, hogy ez rossz, be se kapcsol (oda, ahonnan az 1 év alatt elhalálozó akku is volt, így helyreállt a világ egyensúlya
). Majd az új bikázóval, immár helyes polaritással megpróbáltam megint, egyet fordított az önindító és onnantól néma csend, még a műszerfal kijelzők is elmentek. Ellenőriztem a biztosítékokat, azok rendben voltak.
Multiméterrel rámérve az akkura a feszültség 9V alatt volt, amit értek. A próbálkozások során kb. 15x próbáltam elindítani az autót, amik a szemszögemből mind indokolt indítások voltak, de úgy tudom, nem tesz jót az ilyesmi a motornak. Vettem egy töltőt, feltöltöttem az akkut és ma elindult vele a gép. Ezek szerint nem döglött meg semmi a bikázó fordított polaritású bekötése miatt, mondjuk azt a 6000mAh-t nem is tartottam sokra. Meglehetősen öklendezve indult a motor, elég komolyan rángott előre-hátra, de konszolidálódott, mire elővettem a telefonom, hogy felvegyem az autószerelőmnek. És dobott egy hibát: P0638, ami fojtószeleppel kapcsolatos hibára utal. Pár perc alapjárat után minden a régi volt. Leállítottam, töröltem a hibakódot, beindítottam újra, duruzsolt minden szépen.
Mentem párszáz métert, ami alatt azt vettem észre, hogy a motor mintha kicsit ügyesebben melegedne a mostanában megszokottnál, de talán betudható annak, hogy kellemes 15°C volt.
Szóval a kérdés.
Szerintetek rejtőzhet-e a látszólag hibátlan működés mögött valami olyan hiba, amit ha nem nézetek meg azonnal, 1.1 tonnás papírnehezékké változtathatom az autót. Gondolok itt a 15 sikertelen indításra vagy a fordított polaritású bikázástól az elektronikára, illetve olyanról is olvastam, hogy generátor diódahídja is kimehet. Járó motornál az akku fesz 14.4V volt, elvileg pont annyinak kell lennie.
Köszi előre is. És lehet röhögni, sértegetni nem.
-
Lacess
tag
Először is BÚÉK mindenkinek!!
Másodszor pedig: 2004 Passat 3BG AVF motorkód, 6seb. kézi váltó
Üzemmelegen, lekapcsolt világítás és komfortfogyasztók mellett, ennek is olyan 0,5l/óra környékén kellene lennie a fogyasztásának? Álló helyzetben, alapjáraton. -
Immy
őstag
válasz
grizlisandor #196067 üzenetére
Köszi,
Meglepő számomra, hogy csökkentették a méretét. Autopályán lehet sokat számítana az a plusz pár liter… -
grizlisandor
veterán
Tekerd le a OCTAVIA műszaki adatokhoz, a letölthető pdf-ben "Üzemanyagtartály: (l) 45" ír a kombira és a szedánra is.
-
Immy
őstag
Sziasztok,
valaki tud hivatalos infóban segíteni hogy az új octavia 1.5-ös motorral szerelve 45 vagy 50literes tankkal rendelkezik? Elterő infókat találok sok helyen. -
grizlisandor
veterán
válasz
kmiki19 #196061 üzenetére
Témába vág, így nem off.
A csomagtartóban kell lennie egy PR kódmatricának, ide beírogatva, lefordítja emberi nyelvre. Vagy autoDNA report alvázszám alapján is meg tudja mondani a felszereltséget, de az fizetős.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kisfurko #196062 üzenetére
Szintetikus, de családi kombinak megfelel. Ezek az autók nem a vezetési élményről szólnak. ;) Azért esett erre a választás, mert még van belőle manuális váltós, még minden aszisztens kikapcsolható, még kapható két literes motorral. 10 év múlva ez a kategória már nem fog létezni.
-
kmiki19
csendes tag
BUÉK!
Szeretném megkérdezni a kedves csoporttagoktól, hogy miként lehetne kideríteni egy adott autó felszereltségét
Skoda Octavia III (2014.05. havi, kombi, benzin, manuális váltó, 1395 cm3, 103 KW, 140 LE)
Motorkód: CHP230215
Alvázszám: TMBJC7NE5E0192015
A segítséget előre is köszönöm! -
6030D
addikt
válasz
Stylewars_kp #196045 üzenetére
Ha ennyire dícséritek a manualt: ha jól értem mindegyik O4 dízel, így nem ugyanaz, de talán a gyártó igen. O3FL benzin manual eléggé akadós (26e km, főleg város). Ez ilyen, vagy jelezzem a szerviznél?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #196055 üzenetére
Skodaban, neha elindult akkor is ha be vt kapcsolva. Aztan rajottem, hogy akkor indul el magatol, ha a hill hold fogja eppen a kocsit es akkor kapcsolom be az auto hold-ot.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Mondjuk ez jól működik.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Mágus2 #196039 üzenetére
Lényegesen alacsonyabb felszereltségű az Én kulcsos céges kombi oktim, de hasonlókat tapasztaltam Én is. A kijelző engem teljesen kiakaszt. Egyszerűen túl manuális vagyok ehhez vagy nem tudom. Mire megtaláltam az ülés fűtést meg a belső keringtetést… pedig mérnökinformatikus vagyok.
A váltó engem kiakaszt. Gyönyörűen veszi a sebességeket, viszont magasan van a váltógomb. Elzsibbad a kezem egy hosszabb több “váltani” való út során. Illetve állandóan gangolok, mert csak bőg a motor ha hagyom tovább egy sebességben.
Csomagtér jól pakolható. A csomagtér ajtó lehúzó bráner kicsit undi, de hasznos.
Futóműre nincs panasz. Szépen csillapítja a kátyúkat. Pályatempónál pedig szépen alszanak a hátul ülők.
Küllemre nálam a b8 paszuly viszi a pálmát, de összességében szép autó.bújjék!
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #196039 üzenetére
Új vas új szokni való.
Engem a hideg ráz a sok kütyütől.
Most csináltam egy 4 es me.... Off topikot. A tököm megtelt mire minden csipogó, sípoló villogó szart megszoktam, hogy mi mit miért csinál. A tolató kamera mondjuk álldás és szuper pontos, azt megszoknám hamar.
Az elektromos kézit soha nem fogom szeretni, már csak a hibalehetőségek számos tárháza miatt sem. A gyári navi meg nekem mindíg inkább átok volt mint vonzó opció.
Egyszóval én pont azt a kocsit keresem így, hogy az öreglány mindjárt 22, amiben semmi elektromos parasztvakítás, engem még megtanítottak vezetni.
-
Mágus2
Közösségépítő
|gértem valami tapasztalatot az új autóról, nem szeretnék egész éven adós maradni ezért megkapjátok most: Octavia 2-vel sokat mentünk és megvan a golf is tehát sok mindent ezekhet fogok hasonlítani, főleg az Saša-hoz.
9 kilométerrel vettük át az autót, amibe sikerült 49,7 litert tankolni, elvileg 50 literes a tank, nem aprózták el, a szalon mellett van a kút, máshová el sem jutottunk volna. Most van nem sokkal 560km fölött, tehát csak rövid ideje használjuk ezért nem is lesz teljes a kép, inkább csak első érintésre, leírom, hogy milyen.
Röviden:Nem megy, nem is fékez, kerepel a motor és mindent is keresni kell a menüben, mert ismeretlen...
Hosszan:
Nagyon nyers a motor, most már sokkal szebb a hangja, mint az első útján, akkor valahol a ducato és a fakopács között volt fülre. Jelenleg alapjáraton simán össze lehet keverni a TSI-vel.Beltér, külcsíny, első benyomások: Nagyobb, kívül belül, nem sokkal hosszabb, de sokkal szélesebb, a tető alacsonyabb, hasmagasság meg mintha azonos lenne a régivel, tehát mélyebben ül benne az ember. Ülések kényelmesek, a középső kijelző bizergálása minimum baleset veszélyes, de legalább van aszisztens, aki fékez, ha épp nem az előtted lévőt lesnéd, hanem a ventillátoral játtszol.
Az ötödik ajtón nem ablak, hanem lőrés van, komolyan, pazarlás rá akkora üveg, ha a hátsó spoiler(a tető folytatása) ennyit kitakar belőle
Minden működik szépen...eddig, na meg az első reggeli hidegindításig, amikor is 9 hibával fogadott a drága, mert az alacsony akksi feszültségnek köszönhetően beállt a földbe a rendszer.Ez user error volt.
Ja, a feláras Canton zene kell bele, szépen szól, de meríti az akksit, ha este sokáig hallgatod úgy, hogy nem jár a motor és világít minden is.
Zajszigetelése jobb, futóműve fasza feszes, de a lengéscsillapítók nekem túl puhára vannak hangolva. Kereszt irányú huplira hajlamos nagyot bólintani, a régi csak átesett rajta. Teljesítmény érezhetően elég, még akkor is, ha most csak simogatjuk. A szabályok betartására több, mint elég, nyomaték van
faszigsok, tehát nem is kell gyolkolni. Turbólyuk nincs, alapjárattól megy.A féke kezd beüni, de még messze van a régi octavia szintjétől. Elektromos késziféktől kikészülök, automatikusan keresi az ember a kart, megszoktam na, ez júzer error, lesz még ebből egy pár. Az autohold dugóban inkább átok, mint áldás, főleg ha lejtőn állsz. Amint kinyitod a vezető ajtót járó motornál, azonnal behúzza a kézit, amúgy is fogja az autohold, ezt nemm értem miért kellett.
Lámpák és belső világítás:
LED mátrix lámpát a népnek, ez is vakít, de még így is kevésbé, mint némely halogén a csálén berakott izzókkal. Jól látok és jól is látszódok, mondjuk felszedtem néhány kilót, tehát ez lehet nem csak a lámpáknak köszönhető. Az automata távolságit nagyon hamar meg lehet szokni, de nem tökéletes, domb tetejére megérkezve a szembejövőkről ingyen röntgen felvétel készül, majd keressenek privátban, elküldöm a képeket. Néha bele szoktam nyúlni és leveszem, már kezdem kiismerni, hogy mit nem tud gyorsan lereagálni. Nem szeretek vakítani.Van egy-két hasznos újitás is, hogy ne csak szidjam a Start-stop édes anyukáját...pl a vészfék aszisztens. Ha rosszul lesz a sofőr, akkor fel lehet kapni a kézifék gombját bármelyik utasnak, az autó minden kerekét fékezi megállásig és bekapcsolja a vészvillogót azonnal. Ez jó, sose kelljen, de inkább legyen kategória.
Minőségben nagyot ugrott a skoda ezzel a kocsival, ha mindene évekig így fog működni, akkor nagyot változhat a márka megítélése.
Na, guruljanak azok a szekerek, Boldog Új ávet Kvánok Mindenkinek!
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #196034 üzenetére
Elkezdett neki kopogni útegyenetlenségre a futómű.
Megfeszegettem, mondtam neki na ez így nem lesz jó.
Ezért szétkaptam, akkor láttam, hogy a két "U" alak az kuka.
A hosszú lengőknél a belső szilent kuka, és a két gömbfej is hát tart még, de az messze van a tökéletestől.
Viszont tapasztalatom szerint, ha most kapna új szilentet az garantáltan széttépné a gömbfejet.
így akkor cserélem nem cigánykodunk, amin nem lehet spórolni azon nem spórolunk.
Végülis neki kellett a 4 karika. -
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
Sziasztok szakik.
Keresztkérdésem lenne.
Audi A4 1.6 benzin 2004es
Lengőkar csere, vagy szilent csere?
Mi a nagyobb szívás, illetve nem ezt tudom a szilentcsere nagyobb szívásde segítenem kéne a barátomnak és ahogy néztem, a szilentszett nagyon nagyon sokkal olcsóbb.
Viszont az alu karok kicsit elgondolkodtattak.
Mert ilyenben még nem préseltem át szilentet.
C prés van meg szilent ki-be húzó is, tehát nem a szerszám a gond. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
yodamester10 #196027 üzenetére
De nem én mondtam, hanem akinek rálátása van, hogy a Tiguan jobb minőségű mint a többiek.
Ha ez “istent” jelent…jelentsen.
Nekem ez nem hit vita, de azért ha ültetek más autóban, azért ti is érzitek, hogy jobb vagy rosszabb, mint amit használtok.
Nekem bőven van összehasonlítási alapon, és ahogy korábban írtam a Passat biztos hogy nem jobb minőségű, mint a Tiguan. Viszont pl. a Seat Leon biztos, hogy gyengébb és rosszabb minőségű, mint az említett crossover, az ID 3-rol meg ne is beszéljünk… az kritikán aluli. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz
yodamester10 #196023 üzenetére
Mint írtam, én ebbe nem látok bele, de aki nap mint nap szed szet autókat, az lehet.
Nem igazan arról van szó, hogy “vigasztal” vagy sem, sőt örülök, ha másnak is jó az autója. -
válasz
yodamester10 #196023 üzenetére
A 2009-es CC sem bír zörögni! Abban meg 300k van.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
LZs?! #196014 üzenetére
Van egy szerelo mester ismerősöm, folyamatosan szerel be kiegészítő dolgokat (pl. tolatokamerát) a VW csoport járműveibe.
Azt mondta a Tiguan a legjobb minőségű jármű a VW csoportban. A küszöb, az ajtókárpit, a műszerfal is jobb minőségben készül, a patentek elhelyezése, darabszáma, minősége is jobb, biztosabb rögzítést eredményez.
Én ebbe nem látok bele, annyi biztos, hogy az én autóm belül (sem) nem zörög, nem kopog, nem rezonál, pedig 4.5 éves és 160e km van benne…. -
DJ. Ru$y
nagyúr
Én szereltem be... A cseréhez munkalapot kell mellékelni, esetleg szakvéleményt.
monosgeri21
Sajnos motorcsere után csinálta, szóval az új motorral van valami, de 1-2 napig jó volt. Ez a fajta motor ami az A3-A4-ben (gondolom A6-ban is) AUDI 8E9 955 711 E cikkszámmal van, ugye átfolyik rajta a szélvédőmosó, ott a "tömítőfelületet" képes a forgó mozgás miatt a fém szerkezet kikezdeni, visszaszivárog a víz, először csak rozsdásítja a zsírral keverve a mechanikát, majd megeszi a motor felé lévő tömítést, átfolyik a motoregységbe és vagy állandóan megy, vagy zárlatos lesz stb.
160e-rel vettem az autót, amiben már nem gyári, de gyári beszállító (Valeo) motor volt, láttam is szétbontásnál a nyomokat, hogy jártak ott előttem. Akkor még nem sejtettem, hogy mi a hiba szét sem szedtem, csak láttam, hogy dől belőle a szélvédőmosó, csere. Vettem Partan-ról egy A3-ból bontott cikkszámra pontos bontott gyárit, 7 hónapig bírta, miután lejárt a 6 hónap szavatosság persze.Vettem egy ERA-t beraktam, ez meg 2 nap után meghülyült... Látható jele nincs, füst nyom, égett szag a motor elektronikánál vagy a kis vezérlő elektronikánál. Mélyebben nem mentem bele, és nem szedtem szét, megpróbálok futni még pár kört a dologgal...
-
vwpolooo
csendes tag
válasz
molnarpeter #196015 üzenetére
Lesz új karika is, csak ott a nyomaték nem számít? 😄
-
Rambovits
senior tag
válasz
molnarpeter #196017 üzenetére
Koszi, en mondjuk a bardinal kerestem :-D
-
LZs?!
aktív tag
válasz
HUTCHDB #195957 üzenetére
Köszi szépen.
"A nagy újrahasznosítási mizéria miatt azért benne lehet a pakliban, hogy sajnos az új autóban már más összetételűek és így kopogósabbak lesznek a belső elemek."
Én ennél cinikusabb vagyok: szerintem van annyira 'trendi' (sic!) a model, hogy a gyártó megengedhesse magának, hogy levágjon a sarkokon. Nyáron erre rá is kérdeztem a VW szalonban, mondom: a Passat és Tiguan között Mozart nem tudná lezongorázni a különbséget (az előbbi javára), mégis egy árban vannak; válasz: a nép mégis úgy viszi a Tiguan-t, mintha holnap már nem lenne kapható.
A Volvo-nál az XC40 - V60 relációban pontosan ugyanezt mondta vissza az értékesítő.
Ugyanakkor az említett ok(ok) miatt részemről objektíven 'egymindegy', hogy mennyire jó/minőségi autó (vagy sem); szubjektíven viszont az emberi gyarlóságot én sem tudom levetni. Mindenesetre amire kell/van, arra abszolút értelemben több, mint jó lesz.
"és belül a kapcsolók, ez utóbbiakat a használók rohadtul utálják."
Csak egyetérteni tudok; ámbár nem feltétlenül rossz, csak egyszerűen borzalmas.
-
nimmrody
tag
válasz
molnarpeter #196009 üzenetére
Köszi szépen utána is nézek.
-
nimmrody
tag
Sziasztok!
Adott egy 1.9 Tdi kombi. (74Kw, AXR, 2008-as évjárat)
Reggel működött jól minden, délben indultam volna ismét látom az index amelyik irányba fordítom a kart világít folyamatosan. Minden izzó működik, csak amelyik oldalra indexelnék vagy jobb, vagy bal, világít a lámpa azon az oldalon elöl és hátul. Nincs villogás ahogyan annak működnie kellene.
Mi lehet a gond ezzel?
Köszi szépen
-
monosgeri21
tag
válasz
DJ. Ru$y #196005 üzenetére
Kíváncsian várom mi lesz a megoldás. Ugyanezzel küzdök kb. fél éve én is. Mondjuk én nem is foglalkoztam azóta a hibakereséssel. Nem volna rossz rájönni, mert a lapátból a gumit már sikeresen megtépte az egyik fagyos reggelen. Nálad is csak taknyos, esős időben csinálja?
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
DJ. Ru$y #196004 üzenetére
Törlő és mosó fokozatot is jól érzékeli az elektronika, függetlenül attól melyik motor van fent.
Törlő: be, esetén nem töröl.
Törlő: ki, esetén pedig úgy töröl, mintha "Mosó: be" állapot lenne (gyorsan, nem vár, mint normál esetben), csak nem küld hozzá szélvédőmosót. -
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
ervinke2 #196001 üzenetére
Király vagy, köszi szépen!
Közben vissza lett rakva a régi motor, aminek a folyás az oka, szerintem ez simán gyári hiba ezeknél, annál semmi baja nincs a vezérlésnek, ahogy kell úgy megy. Nem tudom, túl nagy lehet az ellenállása az újnak vagy mi a fene... Zárlatosnak nem zárlatos, azt kimértem.
20.000 Ft kuka.
-
Zsolty73
csendes tag
Láttam egy cikket,valami olyasmire gondoltam megcsinálni! [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Synology NAS
- Elfelejtettem a film címét
- Háztartási gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Filmgyűjtés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3070/ Hp EliteDesk 800 G4-G5 mini, micro PC-Számla/garancia
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia