- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok! Érdeklődnék, 2012-es 170 lovas (125kW) 2 literes CRTDI és hozzá tartoz 6 sebességes DSG milyen szerkezet? Sajnos motor és váltókódot nem találtam wiki-n.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #186950 üzenetére
Köszönöm. Is, meg megbizhatoság, tapasztalatok.
Egy japán fickóé itt Németországban, egy cégnél dolgozunk, nem közvetlen koléga, az előző tulaj is koléga volt, hogy neki a céges autoja volt vagy mi azt nem tudom, mert a japó már a harmadik tulaj, kevés kilométer (110e), pár felverődés karc van, de min nincs, vezetett szervizkönyv, sürgös az eladás mert megy vissza a szigetére, olcsóbb a piaci árnál, pénteken megnézem, ha. A szervizköny márkaszervizes akkor igencsak jó lesz, magas felszereltség, sajnos a nyári kerekeket ellopták, érdekes volt hogy amikot kérdeztem h akkor ő mit használt nyáron, nem nagyon volt egyértelmű, csak hogy novemberben lett nézve, lehet a télit hajtotta nyáron is? Passz. De legalább 17es, a 18 csak nyűg anyagilag. Egy tüv átvizsgálás plusz friss műszaki nem ártana mert nyáron lejár, nem tudom ez így kombinációban elérhető-e és mennyiért. Lehet novemberben be akarta adni valahova azért vizsgálták, de olyan árat mondtak h kifordult.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Akartam regisztrálni a passatklub.hu-ra, hogy letöltsek felhasználói kézikönyvet, meg amit találok, de kérnek fotót a kocsimról, motorkódot meg egyebek, de értelemszerűen még nincs Passatom.
Honnan lehet még ilyeneket letölteni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Zizmand #186968 üzenetére
Köszönöm.
Gyors kérdés:
A 2012-es 2.0 CR dízel az a csalós dízel? AdBlu az nem kell ég ezekhez ugye? Van ezeken updatelve a szoftver így 8-9 évesen? Mivel járok jobban, ha van, vagy ha nincs? Lassít az autón? Még 9 hó németországi használat majd hazaköltözés és honosítás.
Van valami nagyon ajánlott módosítás amit érdemes még kint megcsináltatni és bevezettetni a forgalmiba (mert hogy itt elvileg lehet, ellenben otthon)? Most így hirtelen lövésem sincs mikre lehet gondolni, valami gyári extrát beletenni ami nincs és forgalmi köteles, vagy valami futómű-fék, külső bármi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Köszönöm a válaszokat, gyanítom hogy ha húzták is, előbb-utóbb bizonyára fölkerült.
Kint műszakin ennek utánanéznek? Szervízkönyvpecsétet kérnek, vagy emissziót mérnek? Rádugják a mászert és kiolvassák a verziót?
Félve kérdezem meg: Amúgy lehet downgradelni a csalóra?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
veterán
Most én ezt nem értem. Miért kellene a TE kocsidról lementeni a szoftvert? Nem PONTOSAN UGYAN AZ a szoftver fut több százezer kocsin? Mint egy videokártya bios, letöltöd techpowerupról, atiwinflash vagy nvflash és kész.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #186982 üzenetére
Annak mondjuk nem látom értelmét jogy egy 170 lovas autót felcsippeltessek mondjuk 200-ra, ezt bejegyeztetem, aztán majd több adót fizethetek rá, míg ha nem jegyeztetem be akkor meg nem. Vagy mit értek félre? Itthon fogják nézni hogy hány lovas?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz newmoonlight #186990 üzenetére
Mondjuk arra kíváncsi lennék hogy a felkészülten vitél magaddal egy pendrive-ot mit szóltak volna.
Magarországon szerintem azt hogy oké persze (csak hogy indulhasson a művelet) aztán a végén közölték volna hogy itt kell fizetni (lehet ingyenes volt nem tudom) , tessék itt a pendrive, sajnos nem sikerült lementeni, viszlát.
Ezt amúgy is tapasztalom itthon:
- Meg tudod csinálni úgy hogy ...
- Persze persze nem gond (csak hogy kapja meg a munkát)
- Készen van, sajnos úgy nem sikerült, hogy ..., de hát úgy nem lehet megcsinálni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Az mitől van, hogy VIN checken megbukik az alvázszám?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Érdeklődni szeretnék, hivatalos gumi/felni méreteket honnan lehet tudni?
2012 Passat Alltrack. Németország, összel akarom majd honosítani.
Zizmand fórumtárs küldött egy kezelési kézikönyvet - melyet ezúton is köszönök-, de sajnos ilyet én nem találtam benne.
A "forgalmiban" (Zulassungsbescheinigung Teil I) csak a 205/50 R17 93V van bejegyezve.
A kocsin 205/50 R17 91V gumi van.
A tanksapkába ezek vannak írva:
Ezek bármelyike mehet rá? Vagy csak ami a forgalmiban van? Vagy váltóméretek is?És akkor még ott vannak a felniméretek. Ez alapján a télihez keskenyebb 17-es jár (6,5col 7 helyett), de akkor a 225-ös gumit nem tehetem rá? Illetve nyárit sem?:
Eredetileg volt 18as felni a kocsihoz de kirámolták a sufniból az első tulaj idején.
Illetve van lehetőség ezeknek és az összes létező váltóméretnek a feltüntetésére a forgalmiban.Ja még valami: A cél hogy minél nagyobb átmérőjű gumit tegyek rá legálisan és nem bánnám ha minél ballonosabb lenne, lehetőleg a meglévő felnivel.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
Újonnan hány kulcsot adtak egy 2012-es Passathoz?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #187050 üzenetére
Köszi a választ, ez az obdeleven elég jónak néz ki, de van annyi variáns, nem tudom melyiket kell megvenni:
Gumi: Kiábrándító, nem lehet valahogy a többi méretet is beiratni a forgalmiba?
A felni nincs beleírva, abból mindegy hogy 6,5 vagy 7 széles a 17?
A gond hogy most van 2 új és 2 cserélendő 205/50 r17 téligumi rajta.
Tavaszig még kibírja. Akkor kéne rá nyári, júliusban német műszaki, és valamikor október körül tudom honosítani. A 2 jó gumi túl jó hogy nyáron elb*sszam, a 2 rossz meg nem bírja ki addig. Olyan létezik, hogy beraknak olyan pótkereket, ami csak hátra jó mert elől nagyobb a fék, és ha elől van defekted akkor előre kell tenned egy hátsót és a hátsó helyére a pót?Szerintem a számok az elején a magasabb teherbírást jelzik a sima Passathoz képest.
De most hogy lehet 4525 kiló a megengedett össztömeg? Egy komplett autót elhúzhat futón? És azt B jogsival hogy?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Még meg sincs az autó, de már a vállamra ült a kisördög egy chiptuning gondolatával
2.0 cr, gyárilag 170ló @4200 rpm, 350Nm.
Legtöbb oldal 420-450 Nm-eket, 200-225 lóerőket igér.
Nade nagy kutakodás során azt találtam, hogy az összes DSG6 váltó 400Nm-re lett tervezve, én meg nem szándékozok semmit meggyilkolni, csak hát mégiscsak egy teletankolva beleülve majd 2 tonnás autó, és hát olyan jól néz ki, hogy a 2.0TSI 7,5-8 másodperc alatt van százon 211 lóval.
Lehet-e úgy, hogy a 400Nm-t ne lépje túl nyomatékcsúcson (400Nm plató 1750-3500ig) , de teljesítménycsúcson azért jöjjön ami a csövön kifér (320-340Nm még 4000 fölött is).
Ezzel a többletkárosodás minimalizálható?
Másrészt ez ugyebár a csaló dízel, azt se ártana kicsit barátibbá tenni nehogy idő előtt dpf-et kelljen vennem, ha remapolva visszacsalítva elviszem márkaszervizbe azt észreveszik, nézik, szólnak, visszateszik, vagy mi ilyenkor a szitu?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Lacess #187071 üzenetére
és molnarpeter
pont ezek miatt mondtam, realizálva hogy nyomatéktartalék a váltóban nem nagyon van:
Lehet-e úgy, hogy a 400Nm-t ne lépje túl nyomatékcsúcson (400Nm plató 1750-3500ig) , de teljesítménycsúcson azért jöjjön ami a csövön kifér (320-340Nm még 4000 fölött is).
Ezzel a többletkárosodás minimalizálható?
De fordulaton már nincs ennyi nyomaték, a 170HP@4200 csak 288Nm-t jelent, az ígért 200-225 ló 4200-4500 fordulaton van csak ment, ami 320-380Nm-t jelent. Bár a 200 ló a 170-hez képest nem túl sok.
Rajzoltam egy elképzelt ívet, kék és fekete a gyári, narancs és zöld amit én mondok:
400Nm 1750-től 3500-ig, 200 ló környéke 3500-tól 4500-ig, talán közte kicsit több nem annyira plató. Itt minden 400Nm alatt van. "A nyomaték öl"Illetve tuningtól függetlenül él a visszacsalódízelesítős kérdésem:
Másrészt ez ugyebár a csaló dízel, azt se ártana kicsit barátibbá tenni nehogy idő előtt dpf-et kelljen vennem, ha remapolva visszacsalítva elviszem márkaszervizbe azt észreveszik, nézik, szólnak, visszateszik, vagy mi ilyenkor a szitu?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabonagyur #187077 üzenetére
Nem mondom hogy nem elég, még nem tapasztaltam ki, csak próbakör volt.
De mivel csalódízel, és valószínűleg updatelték a "javított" szoftverre, amire itt azt mondtátok, hogy valószínűleg erősebben igénybe veszi a DPF-et, ezért felmerült, hogy esetleg vissza lehetne okosítani, inkább legyen csaló, de ne kelljen százezreket elszórni DPF-re.
És ha már ott van, aki ezt a műveletet végrehajtja akár optimalizálhat is egy kicsit, de ahogy írtam csak a 400Nm erejéig.
Másrészt az is igaz, hogy nem hiszem, hogy még ha sikerülne is a 200 ló - amit kétlek - , hogy akkora előrelépés lenne.
Amire viszont jól jöhetne: autópályán 120-130-ról indulva előzni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Szada85 #187087 üzenetére
Az az érzése az embernek, hogy mondhatunk mi itt bármit...
Ez nem igaz, kérdezni jöttem.
A "vegyél nagyobbat ha kevés" semmivel nem kevésbé beszűkült nézőpont, hiszen ha minden tűréshatárán belül maradsz és tapasztalatokra alapozol miért lenne gond?A 6-os DSG-knek a konszern 350Nm max. limitet adott meg.
Én mást olvastam, itt 400-at, (közben keresgéltem és itt meg 380-at), ezért gondoltam, hogy van benne tartalék. Az erősebb 177ló/380Nm változatban is 6-os DSG van, nem tudom ugyan az-e. Passat B8-ból van 190ló 400Nm DQ250 váltóval.Másrészt azt is leírtam, hogy nem az alacsony fordulatszámon lévő nyomatékot, hanem inkább a magas fordulatszámon jelentkező csúcsteljesítményt szeretném feltornászni, a nyomatékot csak addig amit a váltó bír. 4000-4500-on ha 350Nm menne rá az 200-225 ló lenne, annyit biztosan nem tud.
De persze előbb legyen nálam az autó és legyen átiratva.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Üdv kedves mostmár Márkatársak!
Ahogy a másik topika már beírtam, tegnap meglett a vas.
Holnapra van időpont a Zulassungstelle-be átiratni (biztosítószám már van, rendszám még nincs, rendelni kéne de semmi jót nem tudok kitalálni sem LB sem VAI lokalizációval)
Csoda egy autó az előző, ma 17 éves Mazda6-hoz képest. A bluetooth is szépen párosodott, ülés motorosan mindenfele. Mondjuk a szélesebb testűeknek mint amilyenek mi vagyunk kissé zavaróak az oldaltámaszok, olvastam a magyar kezelésiben, hogy bizonyos kivielekben lejjebb lehet ereszteni, ebben nemigen, mert ilyen gombot nem találtam, ahogy ülésszellőztetés gombot sem.
Na most mit kéne tenni? Szervizügyileg elvileg rendben van, amiket jó lenne elintézni?
- Méretpontos gumiszőnyeg
- Méretpontos csomagtértálca (van benne de nem tetszik, lehet nem méretpontos)
- Minden megengedett gumiméretet beiratni a forgalmiba. Találtam használt KBA 49295 felniket, aminek a TÜV-jében ilyenek vannak listázva, nem igazán értem hogy van ez:
Ami még nagyon kellene: Állófűtés. VW honlap szerint 930€-100€ kedvezmény + beépítés (na de az mennyi). 700-at alkudtam, nem sokat kéne remélhetőleg hozzátenni.
Illetve van benne egy ilyen, nem tudom mi értelme ha bluetoothon a mobilommal rácsatlakozok:
Ja mivel motoros az ülés gondoltam van olyan funkció, hogy beszálláshoz hátrahúzódik, gyújtásra a memorizált helyre megy, mert így beállítva már 2-szer bebasztam a fejem az A-oszlop-tetőív találkozásához Talán azt lehetne, hogy rátanítom a kulcsot a 2-es pozícióra (hátrahúzva) és mikor beszálltam megnyomom az 1-est ahova beállítom ahogy szeretem.
A tükrök behajtása is külön az állítógomb áttekerésével állítódik (fűtés, behajtás, jobb, bal, 0), de hogy kp zárásra becsukjon, nyitásra kinyiljon olyat nem találtam. Szerintem veszélyes még a kocsiban ülve becsukni, hiszen kellene a biztonságos kiszálláshoz.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Továbbra is várok ötleteket rendszámra a passathoz, LB-vel vagy VAI-val kell kezdődjön, majd 2 betü 3-4 szám.
Monogram+születési év talán elcsépelt.
LB:RT 1571 (Albert Einstein) fellengzős, de RT a monogrammom
LB:MF 247 (lick butt motherfucker 24/7) tahó
LB:AK4747 (Little Big AK-47) sem a kifinomultság csúcsa
CP 2077 is szabad
Lehetne PA 5547 (passat) vagy VW valamilyen számmal is, asszem vw 2012 szabad
Az ilyen VAI PR 88 (white power) meg 69 meg 420 nem érdekel.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MunezXBK #187159 üzenetére
Hogy érted, hogy kezdődhet bármivel? Landkreis Ludwigsburgban ez a kettő lehet és a VAI-ban annyira nem vagyok biztos, lehet az csak Vaihingen környékén.
Mindenkinek az van, összes munkatárs, stb.csak erre mondtam, meg szerintem senkinek semmi köze hogy aki vezeti az autot hogy hivják meg hány éves.
De az LB:RT 1987 foglalt, VAI csak 3 szám lehet, a 987 valamelyikböl szabad.
Kicsit úgy érzem mintha ezzel kicsit kizárnám a feleségem a kocsiból, hogy ez csak az enyém.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz rasotamas #187075 üzenetére
A múltkor fölmerült tuning kérdésemmel (DQ250 max nyomatéka) kapcsolatban írnék még kicsit.
Találtam egy LA-tuning nevű céget ahol ezekből a motorokból a 6-os DSG-vel irtózatos teljesítményeket hoznak ki, ehhez illő nyomatékokkal (2.0 TSI R-nél 550Nm), de a képen látható módon oda van írva, hogy Temic DQ 250 Stage 1.
Létezik, hogy van tuning ehhez a váltóhoz, hogy ennyivel több mechanikus terhelést elviseljen?
Mintha a JP Performance videók közt láttam volna olyat, hogy egy ilyen váltóban cseréltek talán kuplungtárcsát hogy bírja a nyomatékot.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz macilaci78 #187263 üzenetére
Nem, én semmi ilyet nem mondtam. Nem értek hozzá, belinkeltem pár dolgot amit találtam, mert nem tudom értelmezni.
Szó van itt (la-tuning) szoftveres dsg tuningról? Lehet hardveresről is?
Van ilyen? Bírhat valóban többet? Hosszútávó tesztekre hivatkonak.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bandus #187267 üzenetére
Az LA-tuning a magyar chiptuningos cég, feldobta a facebook a hirdetésüket és megláttam, hogy dq250-ekre 450-550Nm-eket ráengednek, de ilyenkor oda van írva, hogy stage 1.
Rákerestem hogy temic dq 250 stage 1 és megtaláltam ezt a THT performance nevű német céget akik már stage 5 váltótuningot hirdetnek 700Nm-rel.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz macilaci78 #187268 üzenetére
Én pont hogy arra gyanakszom, hogy növelik.
Teszem azt normál esetben hasamra ütök 10 bar nyomással nyomja a kuplungot, ha itt ráengednek 500Nm-t megcsúszik, ezért jó hamar elkopik a kuplungtárcsa. De ezt szoftveresen (nyilván stage1-en kevésbé) megnövelik 18-ra, és így jobban odaszorítja, nem csúszik meg nyomatékon.
Állításuk szerint pedig végeztek tartós teszteket, és bírta. Ezek szerint lehet hogy csak nem szorítja eléggé alaphelyzetben, de a mechanika többi része bírja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz mamboo #187280 üzenetére
Unokaöcsém az auto17-nél dolgozik, szerintem korrektek, korrekt áron (olaj+szüröcsere pecséttel hozott olajbol 5000, por meg pollenszüröt én is kicserélem azért nem fizetek plusz 1500at meg még nem tudom mennyit) de azért szerintem a gumit drágán cserélik.
Szerk: ja és a komplett árlista fent van az oldalukon, külön hozott anyagbol, meg ha ök adják (persze ugy drágább a végösszeg)
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
2012-es CFGB 2 literes CRTDI szíjas? Hogy lehet 210 ezer kilométer a csereintervallum?
80 ezernél behalt vízpumpa miatt cseréltek a pumpával szíjat is (ez volt írva a szervízkönyvbe) vajon csak a szíjat cseérlték, vagy valami patront görgőt is? Gond ha csak a szíjat? Írjak a szervíznek hogy nézzenek utána?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Köszönöm a választ! Csupán attól tartok a feszítő esetén, hogy olyan fajta hogy ha egyszer megszűnik rajta a nyomás (leveszik a szíjat) utána nem fekszik vissza úgy, nem feszít úgy, amolyan eldurran a patron jelleggel.
Nézegettem ilyen szetteket, és valamiért lehet kapni külön szíj + feszítőt is, nem csak szíjat meg komplett szettet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz subzero444 #187355 üzenetére
Nem tudom az volt-e vagy még gyengébb motor már ha létezik, visszakerestem a fotókat, nem találtam semmit, 2018 júliusban Dortmundban béreltünk egy Pólót valami 300km volt benne, halálfélelmem volt venne autópályán, mintha egy rendes autóval hegynek fölfele mennék.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz macilaci78 #187361 üzenetére
Nem mondom hogy lehetetlen de én nem venném ha szempont a pályázás. Pályára a minimum szerintem egy 90 lovas 1.4 turbó dízel yaris.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Nem tudok dönteni felni-gumi ügyben. 2012 Passat Alltrack
3 gyári méret van, ugyebár idekint ezekkel kell használni:
205/50 6,5x17 ET39 <- ez van most téli
225/50 7x17 ET42
225/45 8x18 ET40
Téli gumi, 2 első nagyon jó fél éves, 2 hátsó utsó szezonos.
Tavasszal ha megyünk haza kéne ré nyári gumit szerezni, nyáron lesz idekint műszaki. Elvileg erre a 6,5-es szélességű felnire nem tehetek fel más méretű gumit idekint, otthon szerintem egy 215/55 r17 mint váltóméret mehetne rá gond nélkül, de itt szigorúbbak.
Mennyire ritkák ezek a gyári, de sima Passatra nem való Alltrack felnik? Idekint találtam egy ilyen készletet, 225/50 7x17, 550€ sztem alkuképes, másfél éves 4 évszakos Hankook gumival, ilyen:
Csapjak le rá gyorsan, örüljek hogy van, vagy nem nagy biznic ez, majd lesz otthon és akkor mehet rendes téli-nyárigumival? Másrészt a gumikat róla, és a mostani szettet el lehet adni.
Tehát az időpontok:
- húsvét körül hazautazás, ideális nyárigumi cserére
- július kinti műszaki
- október honosítás-hazaköltözés, ekkor ráér 2 uj téligumihttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #187427 üzenetére
Köszönöm
Akkor vegyem meg, tetessem fel (tpms is az árban) idekint, gondolom lesz vagy 100 euró vagy több centirozéssal, tpms hozzátanitással, adjam el a régit, és használjam a 4S-t míg el nem kopik? Addigra hazaköltözünk és majd utána mehet rá rendes téli-nyári.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz atos19881101 #187431 üzenetére
Jelenleg ahogy írtam "Téli gumi, 2 első nagyon jó fél éves, 2 hátsó utsó szezonos."
Tehát azt a 2 darab téli gumit ami az első tengelyen van és novemberben vette az előző tulaj azt megtartanám, azt a 2-t ami még gyári 2012-es pedig tavaszig kihúznám és jövő télen vennék helyette 2 újat.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen