Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tresh
veterán
válasz
Mágus2 #70095 üzenetére
Nem kizárt hogy "kockás" az üzemanyag
(#70096) TaaT: pedig eladási árba volt bőven különbség anno jókat mosolyogtam amikor a szomszéd megvette az oktit és közölte hogy 1.4 es...mondtam is neki hogy sikeres motor választás volt mert én az 1.6 tól is rosszul vagyok olyan lomha akkor ez az 1.4 mit művelhet abba a bodéba...
-
KaiotEch
nagyúr
Kollégák. Mitől van az az ódinál, hogy ha araszolok pl dugeszba alacsony fordulaton 1-esbe, akkor érezhető egy pici rángatás? Nomeg időnként pl piros lámpánál ha állok, akkor alapjáraton ciklikusan van egy "berántás"?
(#70095) Mágus2: OMW-nél szoktam tankolni. Nincs amúgy vmi VCDS-es diagnosztika erre?
-
Mágus2
Közösségépítő
A két alkatrész egyike a fojtószelep lesz, annak kisebb az átmérője a gyengébb verzión. Ha azt lecseréli, kelleni is fog a másik szoft, mert hirtelen a szegény keverékre fog panaszkodni. A rev limiter mindkettőben azonos fordulatszámon van, csak az erősebbik több lóerőt ad le adott fordulaton, a görbéje a másik motorhoz képest meredekebben emelkedik.
joshua7 Fő alakatrészekben megegyezik.
De amit már kevesebben tudnak, hogy a régebbi 1.4 és 1.6 16V szívó benzin motoroknak azonos a blokkjuk(furat, méret mindenhol egyezik), csak rövidebb hajtókarok vannak az 1.6 ban, más a főtengely, így lesz nagyobb a löket és a hengerűrtartalom, hengerfejben történik ott a csoda. Simán tudnék 1.4 16V-ből 1.6-ot varázsolni a megfelelő alkatrészekkel.
-
Mágus2
Közösségépítő
A nyomaték görbéje nem egyezik a két motornak, és nem csak a limiter a különbség. Mindkét motort ugyan addig lehet forgatni, csak az egyiket érdemes a másikat meg nem. Teljesen más térképeket használ a két vezérlő. Máskülönben nem lehetne érezni a különbséget, és mindenki a gyengébbet venné.
-
-
Dr.Zoo
őstag
Mágus:
Vízpumpa.
-
8th
addikt
válasz
Mágus2 #70046 üzenetére
A konszern 1literes 3hengeres szívóbenzinese ilyen (Skoda Citigo/Volkswagen up!/Seat MII). Citigo-s ismi mesélte hétvégén, hogy van erre egy embere aki chiptuning mellett ezzel is foglakozik. Már csak arra vár, hogy lejárjon a kocsiról a garancia azonnal viszi hozzá mert kevesli a 60lóerőt. Két darab a motorhoz kapcsolódó külső alkatrészt kell áttenni a 75lovas verzióból a 60lovasba + a computerére feltölteni a 75lovas motor gyári programját és kész a műtét. 50ezer a komplett beavatkozás és teljesen kockázatmentes.
-
zsolt1225
aktív tag
Durca
-
Kiskokó
veterán
válasz
FET-MEN #70075 üzenetére
Ha BMW - Audi Kérdés nekem csak a belső dönti el hogy Audi.
Kivülről mindkettő nagyon szép.Amúgy sokáig dízel párti voltam nagyon. Most is valamilyen szinten... de ezek a mau EUR 6 meg 7 normák amiknek meg kell felelni... én nem tudom hol lesznek a mai adalékos, DPF-es szirszar Dízelek 5-10 év múlva..
-
degec
senior tag
Na akkor !
Ha odakerül a sor, hogy mégis koromszűrőt kell kiherélni levakolni , ki csinálja ezt pest környékén jól szépen preckósan nem barbárul..stbstb.. valami infó kéne ..csak felkészülve legyek ha bedobja mégis az unalmast a DPF-em ! thx
-
FET-MEN
veterán
Felesleges rá az M packet. Szép ez így is. Menni meg megy, nem volt még ellenfél.
Hát, megmondom őszintén, ha választanom kellene,hogy Audi A6 vagy BMW E60, akkor BMW.
De Octi kategóriájában meg pl csak a VW konszern.
Még mindíg a felnim szidjákmárpedig rajtamaradnak. Télre keresek 15"-ös vagy 16"-os gyári alu-t. A mostani lemezt eladom téligumistól.
-
Kiskokó
veterán
válasz
FET-MEN #70068 üzenetére
Ja jó beugrott BMW topicba láttam már...
te amugy figyelj már? Nem szégyelled magad hogy ide jársz közénk?
MI vagy te báránybőrbe bújt farkas ?
AMúgy fasza a Bömci nekünk is volt ilyen csak Turingba
Egy M-pacek kéne rá és akkor nagyon dög lenne!Wunderbaum..
Tresh : jaaa télleg a csúnya felnis Octi
hehe
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Audi A4 B5 1.8 benzin (ADR) mennyi fékolaj kell? Fél litert vettem, ennyi elég lesz
Köszi a választ előre is
-
tresh
veterán
válasz
VR6-Fan #70058 üzenetére
köszi, igen mondták is a srácok akik csinálják hogy a szerkezettel együtt húzzák síkra/szabályozzák (nem tudom mi a szakszerű megnevezése) hogy tuti legyen a dolog illetve új csavarokat is vettem a lendkerékhez mert ugye a régit nem teszem bele ami meg benne van hosszabb a kettőstömegű végett. Meg kap még váltó olajat is a gép nem mintha baj lenne a váltóval de ha ár lent lesz akkor ez se marad ki. Ma meg szervo olajat cserélek mert az is már a végét járja.
FET-MEN: mondjuk állítólag ezeknél az első szériás 1,2 nél volt gond hogy döglött a turbó de az okti fél éves sincs...
-
brumi1024
veterán
válasz
Mágus2 #70046 üzenetére
Mármint a butítás módja a kérdés, vagy maga a butítás? A konszernen belül most hirtelen nem tudok példát, de a kék-fehér bajoroknál eléggé jellemző ez a dolog: 14-16-18i szinte pontugyanaz, 18-20-25d szintén, aztán az előbbieknél van 65 az utóbbiaknál van 75 le különbség a legkisebb és legnagyobb közt.
Más: A jelenlegi DSG engem sem győzött meg. A korábbi Passat B6-unkban jó volt, de egy másfél hónapja próbáltam az új A3 sedanban és tetszett. A nagyobbaknál használt ZF sokkal jobban bejön. Bár az új Passatban már másik DSG lesz, mert a jelenlegi nem tud 500NM-nél többet átadni.
-
tresh
veterán
válasz
Nem3sys #70052 üzenetére
Igen..de mire oda kerül a sor addig van pár lépés amit meg akarok tenni pl kikapom a turbót bár nincs vele gond azért elviszem megnézetni rendbe rakatni...de először a kuplung legyen meg
(#70053) degec : jó persze hibátlan nem létezik, minden autóra motorra oda kell figyelni hogy megbízhatóan vigyen A-ból B-be és lényegtelen hogy trabant vagy merci
-
tresh
veterán
válasz
AndrewTdi #70050 üzenetére
Igen ezt is sokaktól hallottam én most kipróbálom milyen visszaalakítva tuning nálam nem igen lesz max ilyen 130-140 Le ra lesz belőve egyszer ha nagyon sok időm és pénzem lesz
szerk: most másra is kell a pénz így marad a felszabályzott 1z lendkerék+új sachs sett a gép alá..nem hiszem hogy probléma lesz vele..ha meg elmegy 100ezret akkor már megérte mert addigra már 390ezer lesz az autóban és akkor már úgy is cserés lesz az egész vas
-
tresh
veterán
válasz
FET-MEN #70048 üzenetére
Ebben egyetértünk teljesen én se szeretem ezeket nálunk a cégnél több bodéba van ilyen csoda motor >>fabia,rapid,okti ebből a 3fábián 30k után turbó csere volt a rapid még túl új az oktiba meg már 34ezernél most lehet hallani hogy a turbó haldoklik... ellenben a f*s fiesták az 1.4 tdci (HDi) motorokkal min 150 ezer felett járva vígan mennek..jó ott mondjuk mással vannak bajok nem a motorral
-
-
degec
senior tag
ez igaz én ezt a saját passatomon érzem, szarrá vigyázok rá.-. és olyan dolgok jönnek elő ami nem motormechanikai hiba hanem segédberendezések. és egyéb igen drága dolgok, amik a kocsi piaci értékének mindig a 10%-15% ba kerülnek..mútkor volt xenon lámpa csere trafóval, kerékcsapágyak csere, stb.. érdekes dolgok ha pd elemet is kellet volna fizetnem akkora fél kocsi árát ráköltöm egy 7 éves kocsira. most jön a kettőstömegű majd.. szintén 250e FT.. nem éri meg..elgondolkodtató.. kövi auto alapmotorlesz
tsi
octavia fehér 1.4 tsi vasfelni cső.. lékkondi.. -
degec
senior tag
válasz
VR6-Fan #70040 üzenetére
háát azért tuti nem.. anno amikor megvettem a 170 es pd tdi-t nagyon utánanéztem hogy a 140 eshez mennyivel másabb. és hát sokban különbözik azért..mechanikailag is.. turbó más... a sok idézőjelben, de nem csak a programja más.. ha kell be tudom vágni angolul van..otthon..ebből kiindulva tsik is mások,
mondjuk egy skoda gen3. 1.8 tsi ami tud oktáviába 180 le és 250nm-ert az tuti szög ugyanaz a motor mint az audi a4 ben a mostaniban lévő 1.8 as csak ott 320 nm-ert tud és "csak 170" le..na az tuti szoftveres mókolás..nagyon ilyen infókat gyüjtögettem eddig.. -
tresh
veterán
válasz
Nem3sys #70033 üzenetére
+1 Hétvégén én is dobom be az 1z lendkereket + új kuplung szettet az AFN alá
2 autóba is az van engem meggyőzött..egyik gyári 110 LE-n másik 2 es golfba 190 LE ra húzva igaz ott kevlározva van
degec: DSG engem se fogott meg de úgy látszik mostanság már az lesz a "menő"
FET-MEN: biturbos.. ha akkora pufferrel gyártják ezt a 2.0 litert mint anno az 1.9 tdi-t akkor lehet bírni fogja én a váltó végett aggódnék inkább...
-
degec
senior tag
Passat b8 full ÚJ infók: [link] július július !!
-
degec
senior tag
válasz
harcikoca #70024 üzenetére
én nem vagyok autoszerelő, de ismerősöm igen régi szaki ő csinál ilyet 2.0 tdi vel is és menet közben nem érezni semmi különbséget, komfortban CSAK álló helyzetben érezni egy kis remegést a kormányon, amúgy hibátlan és olcsóbb.. szóval hajrá,, van ehhez utángyártott normális kit is..nem kell barkácsolni..nyilván nem 5ft.. de kettőstömegűnél sokkal olcsóbb...én csak ennyit tudok mondani..
-
harcikoca
senior tag
kettős tömegű lendkerékből hülyeség lenne 1 tömegűt csinálni? 1.9 tdi alh motorban van. Szétment, és belever a váltó házba. Arra gondoltam, hogy a 6 összefogó menetnet, (ahol a 3 stift is van) tovább fúrnám, és egybefogatnám az egészet hoszabb csavarokkal. Jó megoldás lehet? Nemtudom, h érthető volt-e amit mondani akarok, nemnagyon vagyok képbe a szakkifejezésekkel
-
degec
senior tag
Gyerekek !!!
Az új Octaviahoz méretben konkurensek közül mi áll a legközelebb? minden érdekelne.. dewu hundaj ford.. én VW csoportnál tovább autóba nem látok...
nyomjatok egy pár autómárkát tipust pliz.. új kocsi nem használt.. ! THX !
-
freaghill
őstag
válasz
!Overdose! #69980 üzenetére
Neten nem lehet megrendelni, és akkor az én címemre?
-
trassher
addikt
válasz
Mágus2 #70011 üzenetére
Te írtad ezeket hogy ezekben elférsz hátul, ezért hoztam szóba.
Amúgy csak annyiban bajos szerinted a 80-as hogy öreg dízel?Igen tudom hogy kopik ami használva van de jelenleg ez a típus felel meg a legjobban a felhasználási körnek és az ízlésvilágomnak. Nem azonnal akarok autót venni de ha találnék egy valóban jót akkor legszívesebben ilyet vennék. Ha nem lesz akkor marad a keresgélés tovább.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #70010 üzenetére
182cm magas vagyok elférek hátul a golfban, feliciában, toledoban, octaviaban, A4-ben. A mókusbogarat már nem ültetném be hátra, de én bőven elférek.
peugeot 206 cc, na ott van 0 lábtér hátul.
Nem tetszik a belseje?
No, elárulok egy titkot, a sajátomnak sem tetszik a belseje, de ez nem a legfőbb szempont egy autónál.
Golf-ból, toledóból, octiból, a4-ből ennyi pénzért jobbat kapnék talán?
Azokból ennyiért nincs diesel, azért mondtam a toledo 1-et. a lábtér miatt te hoztad szóba eszeket.
-
trassher
addikt
válasz
Mágus2 #70008 üzenetére
4-5 személlyel utazok heti 2 alkalommal ahol 3-4 ember 180 cm feletti így nem hátrány ha nem a kapaszkodóra tekeredve kell utazni. Az öreg relatív dolog pláne annak tudatában hogy mit kapnék ennyiért ami fiatalabb.
Szerk.: Toledo 1 belülről nem tetszik + hátul ugyanaz a baja mint a toledo 2-nek, a4-nek. A lábtér hátul 0.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trassher #70007 üzenetére
Muszáj ilyen nagy és öreg autónak lennie? Ha már mindenképp ilyenben gondolkodsz, nem lenne egyszerűbb valami fiatalabb,kisebb?
Toledo1 pl?
A kis benzinesek nem esznek sokat. Valami 1.4 16 szelep sem enné le a gatyádat, cserébe nem kell kitanulni diesel specialistának.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- Fűnyíró topik
- Tőzsde és gazdaság
- Próba
- Windows Insider Program
- További aktív témák...
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Huawei P30 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!