Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
freaghill #128098 üzenetére
Hamar bemelegszik, fölösleges bele.
Más:
1.2TSI O3(22 000km) újabb probléma. Reggel kolléga beindítja, kaparja a jeget, bekapcsolja a hátsó alblak fűtést, erre elkezd rángatni és leáll. Újra beindítja, amint kattan a fűtés reléje rángat és leáll. Ablak fűtés nélkül megy rendesen. Komolyan felmerült benne, hogy felgyújtja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MPowerPH #128093 üzenetére
Ha csak tartani akarja a sebességet, nem okoz gondot, de ha gyorsítani akar, vagy előzni, akkor illik vissza kapcsolni, én 4.-be szoktam vissza szúrni az 170-ig faja.
Lehetett volna rövidebb a 4.-ig onnan meg két hosszú, de mind elég hosszúra sikerült. Még az 1,2,3 csak-csak elmegy, de 4.-től már súlyos.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Mágus2 #128089 üzenetére
Akkor megnyugtattal, es nem az autoval van a gond, csak a fokozatok kiosztasaval.
Palyan tenyleg jo, mert nem forog annyit, de varosban fura. A comp meg spontan hulye, hogy 4. -ben 80-nal mar egybol a 6. -at keri. De a truckban ehhez mar hozzaszoktam...
Egyebkent nincs 1500 alatt hasznalva, megmondtam edesanyamnak is, es be is tartja. Mondjuk a 6. -at O is berakja 90 -nel egyenes uton, de akkor azt sem lenne szabad?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MPowerPH #128088 üzenetére
Nem is szabadna 1500-alatt terhelni a kettőstömegű miatt. Ezt mindenki tudja,persze a fogyasztás norma miatt kéri 80-nál a 6-ost ha csak simogatod. 100 alatt nem kapcsolok 6-ost. Városban meg 3.-ig használom, ahol nem lehet 60 fölött menni.
Bármelyik 4 hengeres autót próbálnád, 1500 alatt szenvedne, próbál ki egy benzinest, bele fog fulladni a saját vérébe.
Annyira hosszúak a fokozatok benne, hogy gyakran kell figyelni, nehogy 1500 alá menjen, pályára van igazán kitalálva ez a váltó, városba nem kényelmes. Nekem Combi van, mértem, 1,5 Tonna üresen, szóval nem illik 1200-as fordulaton vonszolni 4.-ben 45km/h-val.
-
MPowerPH
félisten
válasz
golfvariant #128086 üzenetére
Miert nem kapcsolod siman ki?
Mod: 2010-es Octavia, 2.0TDi, 140 lo, 6seb manual. Most, hogy megint azt vezetgetem, nem vagyok vele kibekulve. 1500rpm alatt olyan erzesem van benne, mintha szenvedne az auto. Nem remeg, gondolom a kettostomegu miatt, de erezni, hogy szenved. Igy 50km/h-nal nem jo berakni mondjuk 4. -be, mert forog vagy 1400-at. 60-nal mar jo. Es 90-nel is nagyon hataron van a 6. fokozat, ha egy nagyobb emelkedo jon, mar vissza valtok, mert hallom, hogy szenvedne. 100 korul mar ez is okes. Ez normalis? Tenyleg ennyire doglottek ezek 1500rpm alatt? Gondolom a kettostomegu epsege miatt nem is ajanlatos igy nyektetni.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
D5
aktív tag
Sziasztok!
Zsír új 1.4 TSI-hez (Octavia) javasoltok állófűtést rendelni a motor minél hosszabb ideig tartó megóvásának érdekében? -
brumi1024
veterán
válasz
golfvariant #128071 üzenetére
Igen. Leállítja a motort, majd realizálja 10 sec múlva, hogy a belső hőmérséklet kiesett a beállítotthoz képesti gyárilag megadott fűtési-hűtési tűréshatárból. Ez egy szabályzási körben ügyetlen tervezésnek tekinthető, de sok mindent nem tudsz tenni ellene. Ha fél fokot leveszed a hőmérsékletet már szerintem nem áll le. Akksid rendesen fel van töltve?
-
artiny
őstag
válasz
molnarpeter #128076 üzenetére
koszi a valaszod
Az a baj hogy az audi amit kineztunk az 2.0 TDI.
Elkuldom hogy mi van kinezve(szlovak oldalak mivel innend vennem oket, itt elek - de kb a szamok magukert beszelnek - azt erteni fogod szerintem):1.AUDI A3
[AUDI A3]2.VW GOLF 1.9 TDI
[VW GOLF 1.9 TDI] -
Balupapa
senior tag
el is felejtettem...
ha nincs benne bc, ami elég röhejes egy 2010es comfortlineba, elég csak a kart cserélni, vagy óracsoportot is kelL? -
Balupapa
senior tag
válasz
Mágus2 #128077 üzenetére
köszi,
állítólag mind a 3 teljesítményű ugyan az csak a szoftver más.futoműve tényleg a polo 9n-nel egyezik meg teljesen?
ez azért nemrossz -
artiny
őstag
Helotok
tanácsot,tapasztalatokat szeretnék kérni ....Van egy Audi a3 2.0 TDI 103kW (140PS) - 2006/8 - ehhez mit szoltok? kerulendo tenyleg - mert idaig szinte negativ kommenteket olvasok rola. - de viszont a legtobb ebbol van fent a használt autok kozott
A masik ami tetszik egy VW GOLF V , 2006 koruli - ebbol is 2 vagy 1.9 TDI ket látni. - ezekhez mit szoltok esetleg a ketto kozul VW vagy Audi-t vegyem inkabb ? (kinezet marka annyira nem erdekel, a lenyeg nekem hogy ne kelljen allandoan szereltetni)
-
do3om
addikt
válasz
golfvariant #128071 üzenetére
Én mondjuk sosem találkoztam vele, de mivan ha valóban a venti miatt kapcsolja a motort? Mert gondolom fűteni akarsz de szar dolog fűteni ha nem megy a motor.
-
golfvariant
aktív tag
A Start/Stop rendszernek hogy is kellene működnie? Lehet csak én nem látom, hogy mi értelme van így
Szóval megérkezek a lámpához, bekapcsol a start/stop, eltelik a 10 másodperc aztán beindul a motor, pedig nem tapostam a pedálokat, nem tekertem a kormányt. Csak a ventillátor megy 2-es fokozaton és a nappali menetfény (halogén)... Legutóbb már azzal próbálkoztam, hogy kikapcsoltam a ventit, és akkor minden jól működött, nem indult be a motor. Ennek így kell működnie? -
raziel01
veterán
-
Egész használható ötletek, új megvilágításba helyezik a lehetőségeket.
-
-v-
addikt
válasz
FoBCRaistlin #128063 üzenetére
Ha lesz csipsz a golfon, akkor azért te is kiengeded már a kéziféket, nem?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #128060 üzenetére
-
válasz
FoBCRaistlin #128053 üzenetére
Rendben.
Azon törpölök, hogy ha meglesz még a 30 ezres szerviz után is (kb. március vége), akkor esetleg kap csipszet.
(de csak olyant, ami bírja a 95-ös bengát!)
Holnap lejár az akciós ár kiemelésem a hahun, januártól visszaemelem az "alku előtti" árra. Dizelből meg rájöttem, hogy egy 4 hengeres húzott nekem jobban bejön, mint egy 6 hengeres automata.
-
válasz
FoBCRaistlin #128051 üzenetére
No para, még senki se kopogtatott kp-t lóbálva.
Szombaton megnéztünk 2 db automata 320 CDI-t (E Class és CLK) a haveromnak, csökkent a vonzereje.
-
gycs02
tag
Köszi (itt is) Mindekinek!
Megnézem a leírt helyeken.
A negyedik betű nem stimmel, s a legszebb, hogy ilyen kód nincs is a vw-nél.
Kíváncsi lennék ki hibázott, de ez is titkosítva lesz 20 évre legalább. -
crok
nagyúr
válasz
gycs02 #128030 üzenetére
Akkor a motor és a váltó köztre írja hogy van egy kis címke plusz a csomagtartóban ha a tálcót felemeled akkor a pótkerék mellett kellene legyen egy matrica minden infoval.
-
-v-
addikt
Ez jó szar lett.
Szánalmas ez a +10 lóerő is .. csak hogy el lehessen sütni, ez most szebb, meg jobb, meg erősebb lett, mert az mindig kell ugye, ahogy a design se maradhat 1 percig ugyanaz, mert jaj lemaradnak nem lehet eladni.
Vagy mindegyik autó ugyanolyan (konszern, bimmer, merga stb.) vagy próbálnak túl nagyot fingani és befosnak (lásd agyonvariált designok) - szánalmas ez a vergődés.
Nyilván annyit ér ez a 10 ló mintha indulás előtt nagyot szartál volna, és emiatt könnyebb lenne az autómeg megcsinálhatták volna alapból ilyenre, de "okosan" be van osztva, majd a következő generáció még 5 lóerővel többet fog tudni, meg eggyel több hengert kapcsol majd le, meg 2 mp-cel tovább tudja az overboostot
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
brumi1024 #128019 üzenetére
Jogos az észrevétel.
"Valójában csak félig igaz a teljesítménynövelésről szóló hír, hiszen a 2.0 TSI motor már korábban is rendelhető volt 230 lóerős kivitelben, a jelek szerint azonban mostantól sutba dobják a 220 lovas verziót, és csak a combosabb, 245 helyett 250 km/óra végsebességre képes modell marad a kínálatban." - [link]
-
Qru
MODERÁTOR
-
gycs02
tag
Sziasztok!
Valaki eltudná szájbarágósan magyarázni, hogy egy golf6-ban (kombi) hogy, hol tudom megnézni a motorkódot?
K gycs
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #128010 üzenetére
Nem kell oda semmi, vagy bajonet, vagy sima cső. A sima csőre van a szorító, a bajonetre van a biztosító C. Neked a bajonetes van, oda nem megy semmi más. Képen be tudod jelölni, hogy hol rezonál? Meg van kopva a bajonet füle, ami biztosítja, általában ez okozza a problémát. Vagy szerzel másik csövet, vagy megfúrod és lemez csavar, vagy beragasztod szilikonnal. Elég drága az a cső, ha nem lyukas én beragasztanám. A tömítés és a gallérja között hőálló szilikonnal bekened és betolod. Természetesen tiszta és száraz legyen a cső és a toldalék is. Gány megoldásnak tűnik, de
porliszt száraz lesz a csatlakozás és nem fog rezonálni sem. -
atos19881101
senior tag
Mágus
Talán Te tudsz választ a kérdésemre. Pár hete cseréltünk a turbó csöveken tömítéseket. Azóta az intercoolerbe menő csövem (10) egy bizonyos fordulatszámon berezonál. Már mindent megpróbáltunk, de nem tudom megszüntetni. A biztosító részénél ér össze két fém. Viszont most nézem, hogy az ETKA hoz hozzá csavaros biztosítógyűrűt is (27), ami az enyémen nincs. Csak a 27A nevezetű.
Kellene rá raknom? Vagy ez nem mindegyikre jó? Mert ott elég masszív az anyag, ahol ez szorítana.
Ilyen a csatlakozása, mint a képen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass