Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Hali,
felhívtam a márkaszervizt, hogy a kocsi elérte 15K km-t és szeretném az olajcserét hiába van 30K intervallum megadva. Természetesen megcsinálják, csak mondták, hogy nagy ritkaság ha valaki 15K után cserélteti az olajat. Hát nem tudom én mindig 15K után cseréltettem, most nem is volt sok pálya inkább város.Szerintetek utána is maradjak a 15K-s cseréknél vagy legyen 30K ahogy a vw előírja. Nekem böszme soknak tűnik a 30K. Vagyis azt mondták már van változtatás nem 30K hanem 30K vagy egy év. Szóval ha egy éven belül nem éri el a 30K-t akkor cserélni kell.
-
kk831228
addikt
-
Coyot
őstag
válasz
mazacar #122087 üzenetére
Nagyon nem próbáltam megmondom őszintén, de eddig nem tapasztaltam hogy folyna bárhol, biztos lenne valami nyoma. A spricnire toltam ecetet függőleges állásban hogy megmaradjon benne, ez eddig hatástalan volt - bár tűvel még nem próbáltam piszkálni, na ezt még megpróbálom, köszi!
-
-
Coyot
őstag
válasz
Coyot #122048 üzenetére
Na hát nem tettem fel töltőre az akksit, nem csináltam vele konkrétan semmit fesz jó, egész hétvégén ment az autó. Hibátlanul indul - legalább 15x sikerült elindítani, meg sikerült belerakni vagy 250km-t is helyi futkozások közepette. A problémát télig lezártnak tekintem - jöhet a hosszbordások cseréje + a berohadt hátsó féknyereg.
Juteszembe ez a hátső féknyereg rohadás csak nálam jött elő - kézifékbehúzónál rohadt befele tavaly a jobb hátsó most meg a bal hátsó teljesen?
Így a kéziféket ha hasznlni szeretném egy csavarhúzóval szépen vissza kell tolnom a kallantyút a helyére, másképp megint leégetek egy szett féktárcsát
tavaly sikerült mikor még nem voltam tisztában a helyzettel meg annak súlyosságával.
Valamint akad itt még egy kérdés: hátsó ablakmosó spriccelőkéje nagyon nem akar magából ablakmosót kiengedni. A motor hallhatóan megy, az első szélvédőmosó tökéletesen működik. Mi lehet a gond vagy hol kezdjem a javítást - egyáltalán mit kellene megnézni?
-
gzbotii
nagyúr
Lassan úgy érzem, jobb ha nekifogok estiben majd autószerelőnek tanulni, egyszerűbb lesz mind találni egy megbízhatót. Meg olcsóbb.
Jövőre úgyis végzek az egyetemmel, lesz majd idom azzal bohóckodni -
zsolt19900
őstag
nos a felnicsere elmarad, mert egyenlőre tele lett a bugyrom a helyzettel
visszatérek a cooler dologra: ér akkor valamit az a gyári helyre tehető nagyobb cooler? ha már írva van a gép akkor lehet, hogy hozzá sem kell igazítani, csak több levegő tud rajta átmenni és kész, vagy azért lentebb lehet gyengébb? vagy úgy általánosságban, ilyenkor érdemes hozzáigazítani picit az értékeket?
mert ha azt mondjátok, hogy számít és jobb mint egy egy éve cserélt teljesen új cooler akkor abba beleinvesztálok
-
junhennrik
újonc
válasz
molnarpeter #122062 üzenetére
Köszi molnárpeter utána nézek!
-
vizcsap
tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Ahogy nézem a kinyomó csapágy és a nyelestengely is egy párezer forintos tétel, viszont nyilván ki kell szerelni "mindent" a kocsiból, hogy cserélni lehessen...
Ha már szét lesz szedve, akkor a kuplungtárcsát is ki fogom cseréltetni. Van ajánlott márka(Luk, Sachs?) vagy maradjak a gyárinál?
-
-
válasz
focvis #103071 üzenetére
Tavaly nyári szabira jövet az 1.4 TSI 6,4-et kajált 130-150 utazóval; idén a 2.0 TSI 7,4-et 140-160 utazóval. Idén ráadásul szombaton jöttünk, volt pár szopóka torlódás, 1-esben, 2-esben araszolás. Szóval fogyasztásilag valójában kevesebb, mint 1 liter a difi.
@Saint: mondtam én, hogy gumikalapács kell neked. Fotót plíz.
Azt is dumaltuk, hogy ezt nem lehet csak úgy lelopni. Egyszer rakalapálod, ottmarad. -
Magnum_
nagyúr
-
-
vizcsap
tag
Sziasztok!
Ma vettem észre, hogy ha üresben benyomom a kuplungot, akkor fura csörgő/zörgő zaj jön a motortérből valahonnan. Ha felengedem, akkor abbahagyja.
Találkozott már ilyennel valaki? Mi lehet a baja? Eddig nem csináltaAudi A4 B6 1.8t quattro
-
raziel01
veterán
Nyirkos időben indulásnál nyikorgás az éjszíj probléma ugye? Ahogy elindultam gyorsan elmúlt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
junhennrik #122060 üzenetére
Octavia RS-t bontanak itthon is, szerintem arról való cucc lenne a legjobb árban, minőségben, és esztétikát tekintve is. Hungarian Octavia Klub csoportot nézd meg facebookon.
-
junhennrik
újonc
Sziasztok forum társaim. Szeretném kérdezni töletek tudnátok ajánlani olyan weboldalt vagy boltot vagy gyártót ahonan tudnák rendelni Octavia 1 eshez tető spojlert, hátsó szárnyat, illetve sportos elsö lökhárítót? Csheországi lehetöség is érdekel. Elöreis köszi nektek.
-
Piwi
veterán
Sziasztok. Jelentem az autó kinyitva, ki lett hívva az Öamtc és a faszikám kb 3 perc ki is nyitotta. Az ajtóhoz bedugott egy kis vékony zacsit amit felpumpált levegővel majd egy erős dróttal felnyitotta a motorháztetőt...
-
mazacar
tag
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 2013-as A4/A6 modellekben lévő 2.0 TDI motorok mennyire problémásak?
-
Coyot
őstag
válasz
molnarpeter #122046 üzenetére
Jaja rámérek majd 12.6 felett kell lennie a kapocsfesznek levett gyújtásnál ugye? Kétlem hogy jelenleg meglenne
-
Coyot
őstag
válasz
MunezXBK #122042 üzenetére
Rosszul folgalmaztam: nagyon szükséges-e töltőre felraknom, mert annyira nem egyszerű megoldanom, panel lévén fel kell vinnem, kérni töltőt, macera. Mivel ma megyek családi házhoz már azon is gondolkodtam hogy hagyom járni 1 órát alapjáraton az udvarban vagy ha kell kettőt. Az a baj gőzöm sincs mennyi idő alatt tölti fel és még csekkolni sem lehet hogy mennyire van feltöltve, vagy lehet?
-
Coyot
őstag
válasz
kk831228 #122035 üzenetére
Énsem emlékeztem semmi másra biztos ami biztos inkább rákérdezek itt is.
Történt tegnap ugyanis hogy nem sípolt a kis csodám mikor kiszálltam (ajtó mikrokapcsoló csere vagy kuka vagy nemtudom), lámpa persze felkapcsolva maradt egy laza munkanapra
Beülve még fordított az önindító, de már annyira nyögvenyelős volt hogy inkább be lett tolva azóta egyben 160km pályán. Ma reggel elindult - pöccre indul nem szokott baj lenni belőle, de érezhetően gyengébben tekerte az önindító mint eddig.
Ma persze nem mentem vele messze, így 3 km kemény városi táv után nagyon bízom benne hogy ma este is el fog indulni.Körkérdés:
- tegyem fel töltőre ha tudom, vagy elég lesz még egy 100km-es út a mai napra hogy teljesen feltöltse az akksit? -
Coyot
őstag
Jóreggelt!
Megmakkant az akksim nagyon úgy néz ki. Gyors kérdésem lenne, ha cserélem mit kell újra beállítani, tanítani az autón? Rádióm már nem gyári, gondolom a napi km számlálóm kuka, az elektromos ablakot egyszer kell megjáratni hogy automata legyen újra - de ezen kívül van még valami?
ja passat b5.5 1.9 pdtdi avb a gépsárkány típusa.
-
netguru10
aktív tag
válasz
kk831228 #122022 üzenetére
Az elején,amikor felhoztam ezt a tárcsa hibát,akkor pont erre akartam célozni én is.
Szerintem elfelejtették felszabályozni a tárcsát,mielőtt felrakták. Akkor szokott ilyen jelenség előfordulni.
Tehát,egyértelmű a teendő,vissza kell vinni a verdát,hogy csinálják meg rendesen. (nyereg takarítás,tárcsa szabályzás,stb) -
kk831228
addikt
válasz
gzbotii #122021 üzenetére
Ahhoz szét kell szedni megint, kivenni a betéteket és visszafeszíteni alapállapotba, utána megint kinyomni óvatosan, utána vissza... Meg kell nézni a dugattyút hogy meg van e kopva a fényes bevonat rajta...
Dehát nem neked kell ezt csinálna, vidd vissza a szerelőnek hogy szar az autó...
-
netguru10
aktív tag
válasz
1stVikman #122015 üzenetére
Hát,az általad felvázolt két verzió közül,én inkább az 1.6 CR-TDI-t venném. Már csak a tartóssága miatt is,mert úgy gondolom,hogy az 1.2-es jobban ki van hegyezve ugyan ahhoz a teljesítményhez,mint az 1.6-os. (na meg a szervízmúlt miatt is)
De persze ez csak az én véleményem. De Ti döntitek el úgy is. -
1stVikman
senior tag
válasz
i-sti #121976 üzenetére
(#121976) I-sty és (#121977) netguru10 köszi a válaszokat.
Közben annyit változott a dolog, hogy a benzines kiesett a versenyből a színe miatt!
Kocsit anyumnak nézek, neki meg kicsit mások az elvárásai, és a vezetési stílusa, mint pl. nekem.
Előzőleg egy 1.4 16V 63 kW, 86 LE, BXW, 132Nm/3800 Roomstert használt, de az a házunk előtt tették gazdasági totálkárossá...Hogy kicsit tisztább legyen a kép, jelenleg a 2 versenyző motorja és lényegesebb felszereltsége:
1.2 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CFWA, 180 Nm/2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + parkradar, érintős navigáció, star&stop rendszer
és
1.6 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CAYA, 195 Nm/1500–2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + ülésfűtés, új gumik, jobb szervizmúlt.Tudom, egyik motor sem egy erőmű, és jobb lenne egy 1.2 TSI, vagy az erősebb dízelek, de hasonló felszereltséggel vagy nincs, vagy már nem ér addig a takarónk.
Sajnos nagyrészt városban lenne használva, néha hosszabb országutas menet. Nem épp ideális városban a dízel, de az igények, a választék és az eladási ár ezt a halmazt dobta.
A 2 motornak van-e olyan tulajdonsága, ami miatt nem ajánlottak?
Illetve a roomsterhez képest ezek mennyivel lomhábbak a kevesebb lóerő miatt, vagy épp mennyivel élvezhetőbbek az alacsonyabb fordulaton is elérhető nagyobb nyomaték miatt? -
Magnum_
nagyúr
válasz
focvis #122002 üzenetére
de megfogja a rugó karma. azt nem tudom meghajlíttatni a gyári véggel. vagy van rá tipped, hogyan? feszüljek neki, hátha kihajlítja a gyári acélcső?
de egyébként nem lóg ám ki a lökös alól, de persze kijjebb van, mint a gyári cső, csak ugye optikailag csal kissé a felette lévő, befelé menő fekete bakelit rész, nézd: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Filmgyűjtés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Törékeny-e a Z Fold7? Ki van csukva!
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...