Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Z0mbi
senior tag
válasz
i-sti #112091 üzenetére
nekem is b8 11' em van mas mocival. Jopofa hogy pont multkor emlitem az egyik havernak hogy hol van a 'szerszamos lada'.
Panaszkodott hogy semmi nincs hozza...2 eve van nala a kocsi.
Szoval. Csomagtarto kinyit, es a csomag talca mogott van egy resz ami nem nyilik fel...de felnyilik csak ala kell nyulni es kinyitni. Ott van a vontato szem, nemi szerszam es egy koteg 1000 euros uzemanyagra
Enjoy!vhogy igy nez ki:
-
i-sti
senior tag
A B8 2011 CAHA-hoz tudtok magyarnyelvű használati utasítást? Vagy esetleg angol is megfelelne.
A németből nem sokat tudok kiszedni
Pár dologra kiváncsi lennék:1) Hogy ajánlja az Audi, hogy télen milyen stílusban kell vezetni a hideg motrokat.
2) Hogy hova rejtették el azt a micsodát, amit bekell csavarozni a lökhárítokba, hogy tudjanak vontatni. Én nem találom sehol. Ott kellene lenni hátul az emelő meg a kompresszor mellett/alatt de ott nincs. -
Mágus2
Közösségépítő
Kösd le a csöveit, vedd ki a bejelölt négy csavart és leesik a kezedbe. A csere után az első indítás jó nehéz, legalább 2 perc mire kinyomja a levegőt és elkapja, 15 másodpercig forgatod, utána fél perc szünet, addig ismétled, míg be nem indul. A zölddel jelölt csöcs ha lóg, vissza se tedd, amíg meg nem ragasztod, mert ott szökik a vákuum.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #112087 üzenetére
Kinek hogy. Remélem jó derekad van, mert kelleni fog.
Meg ha ott van az asszony a környéken, kérd meg a kezét, mert a tiéd nem biztos, hogy befér. Nekem menni szokott, mínusz 3 bütyök, 5 káromkodás és hét miatyánk után. De biztos csuklik, aki oda rakta.
Van egy valag csavar rajta, de csak 4 tartja magát a pumpát, el kell kötni a nyomó csövet és oldalra tenni, akkor már jobban hozzá lehet férni.
Csak a zöld jeleket figyeld, a piros nyilakat nem én rajzoltam, csak ilyen képet találtam...
Zsebtükörrel látni a csavarokat is a tandem pumpán.
-
zsolt19900
őstag
Mági
otthon eget rengető dolog levenni az üzemanyag vákuum szivattyúját és az esetlegesen elöregedett tömítéseket kicserélni rajta és visszaszerelni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
norrberth #112083 üzenetére
Az újabb autóknál nincs lámpája, az MFA-n mutatja nagyban a jelet, ha cserélni kell. Szóval elég félrevezető, ha elkezded kerestetni a lámpácskáját egy 2010 utáni autóban...mert nincs, de attól még kopásjelző lehet.
Legegyszerűbb megnézni megy-e kábel a betéthez. Teljes jobb kanyar, benézni a jobb kerék mögé, majd teljes bal és benézni a bal mögé. Le kell hozzá térdepelni, de ez már csak ilyen meló
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #112077 üzenetére
Egyébként alapvetően egyetértek, de nagyon nem mindegy a kasztni, nagyon nem mindegy annak a tömege, stb. Egy Golfban teljesen más a 300 lóerő, mint egy A6-ban, vagy egy 5-ösben, utóbbiak nagy, nehéz dögök. A kor szintén nem mindegy, mert ma már egy 530d kevesebb lóerővel, nehezebb (kényelmesebb, csendesebb, modernebb, stb.) kasztnival, alacsonyabb fogyasztással hasonlóan/jobban megy, mint az akkori 540i, ami magasabb árkategória volt. Abból indult ki az egész, hogy kell-e az A4 B9-be a háromezres TDI és szerintem előbb érdemes kipróbálni, tud meglepetéseket okozni.
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #112077 üzenetére
Biztos király egy 500 lóerős RS6, de mire? Megtolni egy Ferrarit az autobahnon,
miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?miközben viszed a lapraszerelt bútort a teljes konyhához a csomagtartóban. -
TaaT
nagyúr
válasz
szőröscica #112077 üzenetére
"Megtolni egy Ferrarit az autobahnon, miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?"
-
szőröscica
addikt
Egyetértek.
150 turbós lóerővel korrektül el lehet közlekedni, legyen az dízel vagy tsi, mindegy. 180-200 az, ami már mosolyt is tud csalni az ember arcára, de azért viszonylag hamar megszokható. Én is meg voltam győződve annak idején, hogy nagyon megy az 530d, aztán vittek egy kört egy 540i-vel... A V8 nem kérdezett. Kb ennél a 280-300 lóerőnél húznám meg a határt utcára, ott még egy kellő önuralommal rendelkező sofőr mellett több az előnye, mint a hátránya, de efelett szvsz kibiztosított lőfegyvernek számít.
Biztos király egy 500 lóerős RS6, de mire? Megtolni egy Ferrarit az autobahnon, miközben hátul alszik a baba a gyerekülésben?
-
norrberth
addikt
válasz
tomcsi23 #112074 üzenetére
Pl az enyémet összezárják raknak bele kopásjelző nélkülit, a műszerfalon ugyanúgy fog ellenőrizni a lámpa, csak ha már kopott lesz vagy vason fog
soha nem fog besípolni meg világítani az ellenőrzőlámpa.
2 szál vezeték, nekem mikor besípolt régebben összetekerem aztán csendben volt, de ugyanúgy villant a műszerfalon. Aztán megfeledkeztem a dolgokról és szarrá marta a betét a tárcsáimat. -
Ace owner
addikt
Enyémben is volt kopásjelző. Éreztem fékezésnél ahogy darált a fém a fémen.
-
Piwi
veterán
Sziasztok
Honnan lehet megtudni szerelés nélkül hogy kopásjelzős vagy kopásjelző nélküli a fékbetét az autóban?
Konkrétan egy A3-ról lenne szó: A3 2.0Tdi DSG 2004/7 havi BKD motorkód -
-
Khaosz55
addikt
DSG váltóval kapcsolatban azt mondták nekem a szalonban hogy olajat nem kell benne cserélni mert a gépjármű élettartalmát kibírja.
Hát én ezt elég nehezen tudom elhinni, a mechanikus váltómba is 80K Km után mindig cseréltettem az olajat. Egyszerűen az olaj idővel és a használat során elveszti a kémiai és mechanikai tulajdonságait.
Mi ezzel kapcsolatban a gyakorlat ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Danex #112020 üzenetére
Igazuk volt a bácsiknak, hivatalosan a mechatronik nem tölthető és nem szabad belőle az olajat sem kicserélni, ha ereszti az olajat, az csere. Ez a száraz kuplungos DSG elég szopás, mert kétféle olaj kell bele, váltó olaj a váltó részbe és szervó! olaj a mechatronikba!, szóval ha tölteni akarod valamivel, akkor szigorúan a bele való olajjal. Részleteket pontosan a váltódra szabva privátban küldök.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Mappa #112056 üzenetére
Áh, nem mozog benne egyik tétel se. Na meg akkor inkább már kompresszor kellene, hogy a pénzt is kicsapja onnan.
Azt hiszem majd valami drótféleség lesz a megoldás. A hangszóró környékén van a lóvé, próbáltam levenni a burkolatot de nem akart mozdulni, letörni meg nem akarom.
-
Mappa
addikt
válasz
F_Zolee #112047 üzenetére
Sűrített levegővel kifújatni?
Nálam is beesett a könyöklő gomb rugója, nyitom ki azt kilőtte. (utángyártott szarminőségű könyöklő gombnak a rugója.) Azt se tudtam hova ment, azt kanyarodásnál hallom, hogy szépen ide oda gurul a műszerfal szélvédő között. Még nem próbáltam ki a levegős módszert, csupán csak ötlet. Hála az égnek nekem most kussol a kis rugó -
molnarpeter
nagyúr
A képen takarja a szívónyílást is valamelyest. Én a rácsok közé tettem, félbevágva hosszában - úgy látszott a legkevésbé
Alul a merevítő bordák helyénél kis bevágással illeszkedett nagyjából. Összesen 2 méter 18mm-es, és szintén 2m az eggyel vastagabb méretből lett felhasználva.
Goblin12: Az S-tronic miatt kérdeztem, nemrég volt téma a 250.000 körüli élettartamuk. Hagyományos automatával (olajat szigorúan cserélve) tartósabb lehet, ha meg akarjátok tartani akkora futásig.
tomcsi23: Hűs levegő = ingyenlóerő-évszak?
-
norrberth
addikt
wehehe
[link]
-
Ace owner
addikt
vr6 fannal próbáljuk eldönteni hogy balos vagy jobbos akksi kell-e a kocsiba. Szerintem jobb, szerinte bal. Megnéztem a mostanit aszerint én jobbosnak látom.
Golf 2 '87 1.8 8v pb kód. Unix jobbosokat dob, bárdi elvileg balosokat. -
F_Zolee
nagyúr
Hello
Van mód valahogy a T5-ös transzporternél a szélvédő és a műszerfal közé beférni?[link] Ez a típus. Már elnyelt egy ceruzát meg 155Ft-ot. Nem akarok csődbe menni.
Véletlen legurultak amikor fel lettek téve aztán akkora mélyedés van ott, hogy még az ember ujja se fér be...
-
Morris
veterán
válasz
Brumi˘ #112040 üzenetére
Ugyanez van nálam is. Kap elég levegőt e nélkül is, de legalább a menetszél nem hűti jobban a motrot. Plusz ha fűtök, akkor is hajlamos nagyon nehezen elérni az a redvás 90fokot.
Dízel, kevés a veszteség hő.
Megrendeled amúgy?Én is nagyon gondolkozom rajta. Nem olyan nagy pénz, de az asszony most rendelt egy etető széket a csöppségnek 30k-ért
-
norrberth
addikt
-
-
Srácok! Biztos kellenek nektek ezek az "esztétikus" hűtőtakarók Magyarországon? Van 10 nap egy évben mikor fagy.
Nincs az az isten, hogy ilyent tennék az autómra.A G4 megoldás legalább ötletes. De mind közül - ha muszáj - akkor inkább a hűtőrács és a hűtő közé bedugott kartonlapot választanám magamnak.
Azt anno a legendabeli 200 lóra húzott dízel Vectrán kipróbáltam, letakartam a hűtő felét - nem igazán működött, zimankóban, pályán 150-nel poroszkálva visszahűlt 80 C alá, 200-nál meg 90 fölé ment a mutató- mindezt a kartonlaptól függetlenül.(VW-nél 90 fokon áll a mutató, a vízhőfok meg valahol 70 és 100 között van, de majd a hozzáértők pontosítanak.)
-
-
-
Morris
veterán
válasz
Mágus2 #112026 üzenetére
Arra már nem emlékszem.
Akkoriban még el voltam ájulva a teljesítményétől.
Mára meg hozzászoktam.Múltkor visszaültem az 1.4-es rakétába. (G4)...rá kellett jönnöm, hogy anno elég sok kompromisszumot kötöttem az autóval kapcsolatban
Talán ezért is kell még több ló...
Nagyon jó érzés, hogy húz mint a barom. -
válasz
Goblin12 #112024 üzenetére
Én a mellé tenném a voksot. 175 cm magas vagyok(voltam fénykoromban) és 100+ kg. Az A4ben nem igazán tudtam magam mögé beülni
De még elől is sokkal nehezebben találtam meg a helyem. Az A6ban nem volt ilyen bajom. Ami meg faxa h az allroaddal szemérmetlen 8,5 körül jártam átlagban - még ha TaaTásan is vezetek. Azt gondolom, hogy egy 1900kg-s 3.0TDI+ tiptronikos géptől ez több mint elfogadható
-
-
Goblin12
őstag
Hali.
(#111950) Saint_ Ahogy érzed.
(#111959) molnarpeter: Annyit ameddig nem esik szét, jó állapotban van. Meg hát addig ameddig nem lesz új.
(#111969) bitpork: Szóval akkor A6 3.0 TDI?
(#111970) Z0mbi : Huh kimerítő vélemény, de sajna nekem a fele kínai.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Danex #112020 üzenetére
Ha ereszti az olajat, akkor az utántöltés már nem lesz elég. Szerintem nem úszod meg a cserét. Meg kell próbálni gariztatni, addig ne nyúljatok hozzá, mert ha észreveszik, biztosan nem kapsz semmi támogatást... Ha nem megy, akkor fel kell tölteni a megfelelő szintre és megnézni, hogy fennáll-e a hiba, ha eltűnik a hiba, olaj ki, letömíteni az oldalsó kádat és új olajjal feltölteni. A mechatronik nem tudja ereszteni az olajat, csak a tömítése. Tudsz dobni egy évjáratot, motor és váltó kódot? Az a kis cetli kell a sok kóddal a csomagtartóból, vagy a szervizkönyből, a VIN számot kitakarhatod, az nem kell.
Morris Megint az elveszett lovakat keresed? Valamelyikben lyukas a rács, valamelyikben teli. Tök mind1, mert ahol teli, ott alulról szív, ahol lyukacsos, ott meg előlről, ugyanis a szívócső van ide bekötve.
-
Danex
addikt
Megjött a DSG diagnosztika.
Elején nem találtak a rendszerben ilyen jelenségre utaló előző esetet és megoldást, ezért csak szoftvert akartak frissíteni.
Majd frissítésnél kidobta a gép, hogy nem lehet frissíteni, a diagnosztizált hiba a DSG Mechatronika cseréjét ígényli. Jött a cetli... 397.000Ft munkadíj meg minden egyéb nélkül.
Szemrevételezés után kiderült, hogy ereszti a mechatronika az olajat, hivatalosan nem lehet után tölteni, de megmutatták, hol lehetséges.
Szóval úgy áll a helyzet, hogy az eladó céghez panasz be, hogy főelemhibás autót adtak el és a szervíz könyvnél is volt valami turpisság mert csak az utolsó 3 szervíz van a központban lejegyezve.
Ha ez nem megy, akkor szerelővel megpróbáljuk a szivárgást megszüntetni és újratölteni a mechatronikát, mert még ez is jelentősen olcsóbb lenne mint a 400 pénz.
-
Morris
veterán
Most ahogy nézegettem az autót, feltűnt, hogy nekem nincs kilyuggatva a hűtőrácsom. Full teli műanyag. Van ennek valami oka?
Itt a képen meg csupa lyuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s