Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz
Reggie0 #202093 üzenetére
Én nem vagyok az a típus aki rúgja neki a sajátomra is vigyázok amennyire csak tudok. Persze lehet egy ilyen V6-al megváltozik az ember felfogása, de inkább a kímélem típusú használó vagyok.
S-tronic szerintem, 8 sebességes, 50-nél már 6.-ban volt.
Nyáron is ezzel a télivel mentek, ott meg ha rúgták neki az újat is gyorsan ledaraljak a nagy forróságban.
Kár érte, én egy 2.0 tdi s-tronic kombóval ki is egyeznék, nem kéne a V6, de az a durva hogy ilyen felszereltséggel nem is látok 8 milla alatt az meg számomra felejtő így is kitoltam már a határokat.
Viszont mivel nem sürgős, a jelenlegi autómat is imádom, szimplán jobbat szeretnék, van időm nézelődni.
Még valami amit megfigyeltem pl a Fordhoz képest érezhetően minőségibb az Audi, a bele, az anyaghasználat teljesen más szint, de gondolom ezzel nem mondtam újat. Viszont kényelemre a Mondeo jobb volt mint az A4.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Reggie0 #202095 üzenetére
Így kell ezt, Úriember módjára.. Sági Úrhoz hordják rendesen a 3000, V8, V10-es temetőket, némelyik úgy le van rúgva a fele extra nem működik rajta no de "német prémijum", csak útköben a gazda elfelejtett költeni banánra.
Nincs ezzel probléma, de azért egy 8-10 millió forintos szekér illene hogy működjön valahogy, nem csak x millió forint elköltése után.
-
Reggie0
félisten
válasz
macilaci78 #202094 üzenetére
Vagy nem csereltek es azzal ment nyaron is. Foleg, hogy mar most fent van, pedig meg nincs hideg.
-
Reggie0
félisten
válasz
SzlobiG #202091 üzenetére
En is nagyon rugom az enyemnek, de kello karbantartas mellett azert nem kene legatyasodnia. Igaz enyem manualis valto.
Amugy tiptronic vagy s-tronic volt eloben? Mert a hirdetesben mindketto van
A lekopott teligumi inkabb a penzhiany/igenytelenseg jele. Valoszinuleg a valto olajcserejevel sem torodtek.
-
SzlobiG
félisten
válasz
imyourfriend #202089 üzenetére
Jogos én is így látom, viszont a mondeo meg nagyon jó volt amit próbáltam, ezek után ha sikerülne megegyezni azt hoznám.
Qru: Szerintem sokat rúghatták neki mert a két éves téli gumi le volt darálva.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Reggie0 #202083 üzenetére
Alig nyomtam a pedált, szóval óvatosan indultam vele lévén teszt kör volt, de végig azt éreztem ennek nem ilyennek kéne lennie.
Amúgy szerintem is inkább a váltóval lesz valami, meg mintha sokáig csúsztatta volna a kuplungot is és csak utána indult meg érezni lehetett rajta, hogy csúszik majd indul.
qru: Én is így gondolom, pedig maga az autó nagyon szép állapotban van kívül-belül.
-
Reggie0
félisten
válasz
SzlobiG #202082 üzenetére
Szerintem nem szabadna rantania. Normal indulasnal meg nem is kell a quattronak kapcsolnia, ha haldexes, a torsennek meg eleve nem szabadna akarhogy is indulsz.
Kerdezz meg TT tulajdonosokat, azokban haldexes quattro van mar regota(igaz elso tengelyt kapcsolja), de tudtommal azok sem rantanak, csak olyan nagy gazos indulasnal lehet erezni valamit, amikor megcsuszik es kapcsolja az elso tengelyt(mivel reaktiv rendszer), de relativ az is finom, nem durva, de nyilvan a megugrik a foldre lekerulo tobb nyomatek miatt. Es ez is rantas elore, nem bolintas elore.
Amit en vezettem 2014-2016 kornyeki 3 lityos dizel quattro A7 az sem rantott, bar lehet az is meg torsen volt.
Torsennel, legalabbis a 2011-es A4-nel ritkan kattano hangot hallani, de a szerelom azt mondja, hogy a fogaskerekeknel akkora hezagot enged meg az audi, hogy ez normalis, de semmit sem erezni belole.
-
SzlobiG
félisten
Megnéztem ezt az A4-et. Quattro tulajokhoz lenne kérdésem, mivel még nem volt hozzá szerencsém.
Indulásnál ilyen fura "rántás" szerűen indul meg az autó mintha később kapná meg a nyomatékot a hátsó tengely olyan érzésem van.
Tulaj elmondása szerint ez normális jelenség a quattronál ezek ilyenek, szokni kell. Nekem ez ebben a formában nem jött be egyszerűen bólint az autó egykörforgóba érkezés-indulásnál is, nem csak állóhelyben.
Próbáltam mondeot egy hete szintén autómatával na az vaj simán szépen indult, de az csak elsőkerekes.
Vélemény? Menetdinamikával nincs baj egyszer odaléptem neki szinte instant vissza rakott kettő fokozatot meg is indult mint a gőzmozdony.
-
bul07
nagyúr
válasz
98bja #202073 üzenetére
Pár ezer forint egy átvizsgálás, elviszed egy ilyenre, ott felmérik mit kell cserélni azonnal, mi ér rá
És utána már tudsz tervezni és várni a váratlan hibákatOlyan vizsgálatra mint a totalcar-on futó MűhelyPRN, ez egy 2006 Golf 5
-
Lacess
tag
válasz
TayRol #202070 üzenetére
Sajnos semmi jót. Valamilyen hiba van a rendszerben. Már gyanús volt számomra, mikor írtad, hogy 1000km van hátra, valamint világít a check engine. Elvileg hamarabb szól, ha csak a lőre fogy belőle. Hiba esetén viszont 1000km-ről kezd visszaszámolni.
Az 1000km elfogyását követően már tiltani fogja a motorindítást. Természetesen nem fog menet közben leállni, de leállítást követően már nem lesz indítható.
Holnap reggel nézz rá (bár nem fog eltűnni magától), aztán válassz egy szimpatikus szervizt. Sajnálom! -
98bja
senior tag
Sziasztok,
Kinéztem egy 6-os Golfot
[link]
Tegyük fel tényleg valós a futásteljesítmény. Ha megvenném, milyen preventív szervízt kellene rajta elvégezni, hogy egy jó ideig ne legyen baja motorikusan?
Vezérlés nyilván alap, de azon kívül? -
-
TayRol
nagyúr
Üdv!
Adblue kérdés: jelezte a kocsi (Tiguan Allspace) hogy 1000km múlva kifogy az adblue.
Sárga háromszög/kis kanna/check engine sárga.Elmentem egy OMV-re, vettem egy 10-es kannát, beletoltam mindet (gondolom még ment volna, mert) még mindig kijelzi a problémát.
A piktogrammok csak full tartálynál tűnnek el? Vagy mi a sztori? Elso ilyen autóm és első ilyen "tankolásom".KÖszi!
-
imyourfriend
őstag
Kerítettem canbus-os led helyzetjelzőket O3-hoz, így nem kellett sem vcds sem ellenállás csak beszereltem őket és hibaüzenet nélkül teszik a dolgukat. Teszt képpen korábban említette valaki, hogy garázsba bejáráshoz tökéletes, mondhatom ezen próbán nálam is helytálltak az izzók.
-
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy idén kell cseréljek téligumit az autón. Egy 1m leonról van szó, nyári gumiban 195/65 R15 van rajta. Abban szeretnék segítséget, hogy télire acélfelnin 14-esben milyen váltóméretet javasoltok ahol kevés az eltérés és választási opcióm is van? Ti milyen méretet használtok 14R -en télire? Nem tudok nagyobb/más acélfelnire váltani, csak 14-es gumi jöhetne szóba. -
kekedi
senior tag
válasz
molnarpeter #202037 üzenetére
Köszönöm szépen!
Írtam nekik -
grizlisandor
veterán
válasz
Morris #202050 üzenetére
VCDSsel nézzetek, hogy mennyit feszít a vezérlésen, abból kiderül mennyire kell sietni a cserével.
Vezérlésnek a TFSI Hungary FB csoportban a legfrissebb cikkszámú gyári vezérlést ajánlják, egyik másik srác árulja is; sajnos utángyártott termékeknél olvasni érdekes tapasztalatokat. -
Asbee
veterán
-
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
megrendeltem
-
Morris
veterán
Üdv Urak!
1.4 TSi (caxa) vezérlés csere alkalmával mik azok az alkatrészek amiket cserélni kell illetve érdemes?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
Számomra a távolsági fényszóró eddig minden autóban bőven elég volt a megengedett legmagasabb sebességgel a Wartburgtól kezdve ilyen esőben is.
kietlen táj, szemből senki sem jön, ilyenkor mindent is szabad.Amit relevánsnak tartok, az ugyanilyen időjárás mellett a tompított, amikor szemből egy távolsági busz jön például itt.
-
Reggie0
félisten
válasz
1stVikman #201885 üzenetére
Egyik se, meg a gyari.
#201896 rasotamas: Meg mindig jobb az allo helyben regeneralas, mintha leallitanad. Azert ne aggodj rajta, neha-neha belefer az is, nem nagy kulonbseg a dugoban araszolva regeneralashoz kepest, hiszen ott sincs menetszel ami hutene a kornyezetet.
#201890 imyourfriend: Rossz hirem van, ha leallitod a motort, akkor nem fogja folytatni a kovetkezo inditasnal. Nem is lenne jo, ha hideg motorral es reszecskeszurovel elkezdene. Ehelyett megvarja, hogy megint teli legyen.
#201801 SzlobiG: Nincs adblue, ez meg az eur 5-os. Torsen a quattro, a szerelom egyszer cserelt benne nekem olajat, hivatalosan nem is kell, de mondta, hogy nem art.
-
Doki16
addikt
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
És ezzel is normálisan működik a dynamic light assist?
-
imyourfriend
őstag
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
Xenon sem rossz azért, én szimpla halogén izzó után kaptam ilyen világítást mikor autót cseréltem de meg vagyok elégedve vele. A nappali menetfényt vcds birtokában cserélem majd ledesre és átírom a dolgait, hogy ne dobaljon üzenetet hanem fogadja el.
-
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
Nájsz, modnjuk a refi nálam is pöpec. (Újfent kicserélni még nincs nagy kedvem
)
-
válasz
yodamester10 #202032 üzenetére
Az enyém hasonló (B6 passat). Nem xenon, sima projektoros de a refi olyan fényt csinál az utakon mint ha nappal lenne
Arról nem beszélve, hogy kollégára rávillantottam még a nyáron, azt mondta hogy az alatt az 1 mp alatt kiégett a szem
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #202002 üzenetére
Szia,
Nem biztos, hogy dsg. A motor is csinálhat ilyet, vagy a villany rész.
-
kekedi
senior tag
Sziasztok,
Van ajánlott elektromos ablak javítókészlet? (bowdenek, meg stb.)
Korábban 2szer is az olajshopnet-nél vettem, de az első 3 évig, a második 2 évig bírta. Szeretnék egy kicsit tartósabbat.
Seat Toledo II (1m2, 99-04)szerk:
Nem tudom mennyire érdemes egy teljes szerkezetet (motor nélkül) megvenni mondjuk.Köszönöm!
-
BigBlackDog
veterán
válasz
yodamester10 #202027 üzenetére
Igen, még garis. Egy hete volt szervizben olajcserén, akkor elvileg minden rendben volt (pedig előtte is csinálta már). A baj az, hogy nem egyértelmű a hibajelenség, nem mindig lehet reprodukálni azonnal. Illetve egy ilyen kaliberű hiba miatt simán le kell tenni több napra is az autót, ahogy tapasztaltam a szervizek ütemezését.
Ha jól tudom, akkor igen, ez is szárazhetest (DQ200) kapott.
-
yodamester10
őstag
válasz
BigBlackDog #202002 üzenetére
Gondolom garanciális,vidd be márkaszervizbe mert ennyi kilométerrel nem a legjobb omen
Ebbe 7-es száraz van amúgy?
-
válasz
grizlisandor #202024 üzenetére
Hát ennek úgy örülök... Amióta megvolt a kocsi omv max motion 95-öt kapott (1.5 tsi kézi kodiaq, 2021 májusi) aztán jött ez a hatósági ár, kb nyár elejéig volt max motion, aztán "elfogyott".
Rég tervezem, de az az igazság, hogy mióta megvan az id3 nem havonta, hanem 2 havonta tankolok de épp ezért még ésszerűbb lenne néha 100-at tenni bele. -
imyourfriend
őstag
Kipróbáltam a vdcs-el való mókolást, mivel nekem magyar verzióm van ezért csak óvatosan, párszor megnézve a videót, kezdve egy utasoldali tükör döntéssel tolatáskor: [link] visszapakolta menübe ezt a funkciót, tudom is használni és mikor visszafordítom R-ből 0-ba a kapcsolót akkor szépen visszaáll alaphelyzetbe a jobb oldali tükör. Nem bíztatnék ezzel senkit sem, félre ne értsetek csupán saját tapasztalatot írtam le egy egyszerű kódolás után. Este megpróbálom még a kanyarkövető ködlámpa felvillanást, kíváncsi vagyok működni fog-e.
-
imyourfriend
őstag
válasz
szabzoltan1 #202004 üzenetére
[link] igaz oktáv 3-asba szereltem ezt a 70Ah AGM-es akkumulátort, ajánlom bizalommal ha 68Ah-s van annak a helyén elfér.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
chungee #202011 üzenetére
Szintén 1.9 Passat, mielőtt elszálltak volna az árak, prémiumot tankoltam, azóta 480-ért normál MOL-t. A fogyasztásom nem nőtt.
A 2T 50 ccm robogó viszont meghálálja a táltos benzint. Még a nagy bumm előtt annyival kevesebbet fogyasztott, hogy bőven kompenzálta a drágább egységárat. -
THag
csendes tag
válasz
macilaci78 #202008 üzenetére
Egyelőre megoldódott a rendszám-világítás gondom
Gondoltam kicserélem az izzókat, pár száz forintból megvan és úgy láttam még kézzel is könnyen szét lehet szedni. A lámpatest ki is jött, de az izzót kipattintani szvsz kellett volna egy csavarhúzó. Úgyhogy visszaraktam mindent, amíg elszaladok szerszámokért meg egy autósboltba, de a hibaüzenet eltűnt
Azon gondolkodtam a hibajelzés honnan jöhet, az izzó ellenállását méri és a ha az bizonyos érték fölé nő akkor jön a hiba?
-
válasz
Bandit21 #202012 üzenetére
"az a gyanúm hogy a hatósági áras üzemanyag nem olyan jó már egy ideje mint volt előtte"
Ehhez csatlakozom. Kb. augusztus közepe óta gyanítom, hogy a MOL95 kevésbé jó, mint előtte volt. Talán a betárolt készletek felhasználása, vagy kispórolnak belőle adalékokat. Kézzelfogható bizonyítékom természetesen nincs.
-
válasz
chungee #202011 üzenetére
uh, akkor már várom a köv tankolást
szombaton 1065 km megtétele után 52.22 litert tudtam rátölteni kattanásig (~4.9 lit körüli, de 5l alatti fogyasztás 100km-re vetítve), most először viszont maxx motion dieselt tankoltam a hatósági áras helyett. Ha azzal 4.8 liter körüli átlagot hoznék, lenne mosoly, na! (2.0tdi-dsg)
-
T-master
tag
válasz
T0mBd1gg3R #202013 üzenetére
Simán lehet tesztelni kiszerelés nélkül, csak legyen feltöltve.
-
Akkut szakhelyen (autószerelő, akkus bolt) le tudnak tesztelni kiszerelés nélkül, vagy csak kiszerelve? Nem akarom nullázni a kompjutert meg mindent, bár nem tudom mi nullázódik.
-
válasz
chungee #202011 üzenetére
Elvileg nem ilyen mértékben de igen létezik.
Nekem amúgy is az a gyanúm hogy a hatósági áras üzemanyag nem olyan jó már egy ideje mint volt előtte a prémium viszont több/jobb adalékokat tartalmaz. Főleg ennyi pénzért.(A gyanúm meg nem fejtett egyszer elő forduló rangatason alapul szakszerviz is azt mondta benzin minőség lehet)
Ha nyomatékosabb kicsit tőle akkor simán lehet hogy pár 100 al (fordulat) hamarabb váltasz el, és emiatt is tud kevesebbet enni.
-
chungee
addikt
Napot!
Egyszerű hétköznapi sofőr vagyok. Olyan kérdésem lenne hogy figyelmetlenségből a MOL-nál premium dízelt tankoltam a hatósági helyett. Létezik hogy a prémium dízel miatt kevesebb lett a fogyasztásom
5-5,3l helyett 4,3-4,5 lett per 100km. De olyan felvetésem is van hogy a hatósági pisztolynál talán csalhatnak. 1.9-es Passat
-
válasz
szabzoltan1 #202004 üzenetére
Szia!
Amit Qru írt.
Legjobb lenne lefotózni és betenni ide, úgy könnyebb segíteni. -
macilaci78
nagyúr
Elöl is világít a rendszámtáblavilágítás?
Az Octavian a csomagtérajtón van a rendszámtábla, lehet, hogy a kábelátvezetőben van kontakthiba. A napokban láttam egy taxit, az egyik rendszámtábla lámpája villogott attól függően, hogy rezonált a kasztni, elinduláskor folyamatosan világított. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabzoltan1 #202004 üzenetére
Legalabb 70Ah-s AGM akksi kell bele.
-
szabzoltan1
tag
Üdv.
Akkumulátor vásárlás előtt állok.
Milyen akkut ajánlotok egy 2014 es b7es passatba.
2.0 crtdi
Cffb motor start stop rendszer.
A válaszokat előre is köszönöm. -
THag
csendes tag
Sziasztok!
Rendszám világítással adódott egy elég banális problémám, az autó egy 2016-os 1,4 TSI Octavia. A műszerfal hibát jelez: "Rendszámtábla-világítást ellenőrizni" viszont mindkét oldal világít. Újraindítás után a hibaüzenet visszatér, az autón minden eredeti, nincs utólagos ledesítés, stb.
Merre induljak, mi lehet a gond? Valaki találkozott hasonlóval?
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
DSG-vel kapcsolatban érdeklődnék. Utóbbi néhány hétben megfigyeltem, hogy körforgalmak, kereszteződések előtti lassításkor sokszor ránt egyet az autó, mikor -talán- 3-ból 2-be visszavált (sebességfokozatot nem ír, csak "D" látszik). Sokszor nincs semmi gond, de volt olyan is többször, hogy zavaróan rúgott egyet (utas is felfigyelt), pedig a fékerőt nem növeltem, hanem fixen tartottam a pedált. Egyelőre csak "D"-ben tapasztaltam, "S"-ben még nem sikerült előidézni. Hidegen eddig még nem jött elő, csak meleg motor mellett tapasztaltam.
Ez lehet esetleg DSG váltó szoftveres nyűgje, vagy valami hardveresen kezd fáradni?
Az alany egyébként egy 8-as 1.5 eTSi Golf, ~58e kilométerrel.
-
válasz
SzlobiG #201998 üzenetére
Ismerős kereskedésben vettem anno a feleségemnek egy Cliot, jó áron kínálták, épp leakciózták az árát, nem volt pofám alkudni belőle. Ők is urak voltak, ingyen adtak mellé Mapfre garanciát.
Jól jött, mert megállt a váltó az autóban, a Mapfre fizette a váltócserét (konkrétan ők szereztek egy bontott váltót, a Schiller pedig cserélte), illetve intézte a trélert.1 like az A4 V6 TDI-re a Passat ellenében. 👍
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits