Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
-
#89874944
törölt tag
Nemrég volt egy kis diskurzus arról, hogy ha felkapja a motor az olajat autómacánál, akkor leáll-e vagy sem.
A szerelőm azt mondta, van benne vmi szelep (talán a fojtószeleppel együtt?) ami leállítja a motrot és nem száll fel a holdigMi az igaz? Kifejezetten a 3.0 trédéí-re.
Vitaindító videó:
[link] -
turbuczn
tag
válasz
Mágus2 #155937 üzenetére
Nem szedtük le a váltót, de a legutóbbi levételkor nem "kotyogott" a tengely, nem volt látható jele a hibának. Végre a szerelőnek is produkálta a problémát, mielőtt előtte alaposan bemelegítettem a váltót, és ő is csak az axiális elmozdulásra tud gondolni, hiszen már minden új a kuplungban.
Azóta beszéltem egy váltófelújításokkal foglalkozó céggel is. A fickó nagyon segítőkész volt, és mondta, hogy találkozott már ilyen váltóval, ilyen problémájával. Szerinte is valószínűleg a hátsó csapágysorral lehet baj, ennek a váltónak ez a "Achilles" sarka, de mivel nem búg, nem észlelni más tünetet, ezért ez egy nagyon kezdődő, de kopást jelző hiba, amit ő még hagyna kiforrni, hiszen még sok 1000 km-t mehet el így az autó csapágycsere nélkül is. Viszont ha már búg, érdemes mielőbb elvinni, és cserélni. Amúgy egy nagyon baráti árat mondott a csapágyak cseréjére: 120e, gyári alkatrészekkel, számlával, garanciával, feltöltéssel, szimeringgel, de a ki-, és beszerelést másnak kell elvégeznie.
Eladásra szánom az autót, és nem szeretnék átverni senkit sem, de ha megemlítem a vevőjelöltnek a váltó problémáját, akkor gyanús, hogy meneküli fog, pedig nagyon egyben van a gép.
-
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Ha a kereskedő nem tudja, akkor azt hogyan lehet megállapítani egy használt B8 Passat-nál, hogy van-e rajta App-Connect funckió?
-
Doki16
addikt
válasz
-secret- #156083 üzenetére
Csak szívják a véred.
Ha az lenne amit írt Morris, akkor azonnal beállt volna az egész motor.
Bármi lehet, egy zajból nem lehet így kiindulni egyáltalán. Nézz alá, vizsgáld meg a burkolatokat, karosszériát, csavarokat. Ha nem látsz vagy érzel semmit akkor hagyd a francba, lehet csak egy kavicsot ugratott fel a kerék.
-
válasz
Motion_Blur #156082 üzenetére
Én mentem tovább vígan vagy 30 km-t.
Jolvan na, nem vagyok autószerelő. Ha tudnám akkor nem kérdezném.
-
Az előbb mentem mentem városba. Épp, hogy kifordultam az utcából és kattant egy nagyot valami az autóban, semmi jelzés nem volt az autó ment tovább normálisan semmi változást nem vettem észre. Persze az is lehet, hogy egy kavics pattant olyan helyre de inkább olyan eltörős fémes hang volt. Passat 2007 PD TDI 4Motion. Múlt héten volt műszakin az autó. Mi lehetett? Mit érdemes megnézetnem?
Ide akartam nem a másik topikba, onnan töröltetem.
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Úgy általában az 1.9 pdtdi motornál tudja valaki, hogy milyen költségek merülhetnek fel, ha gond van? Készülök váltani sima adagolós tdi- ről, de ha véletlenül belenyúlok, mennyi az annyi? Pl pd elemek, meg mittidomén mi van abban...
-
gzbotii
nagyúr
válasz
norrberth #156063 üzenetére
Barátnőm is erre jutott - B6 vagy CC, lehetőleg kombi (hogy legyen hely babkocsinak - vannak tervek
)
(#156064) i-sti: GTI-t élném, bár a 3 ajtó hátrány lehet. Épp ezt nézegettem ma: [link]
szerk2.: Passatból csak dízelt vennék, bár Golfból is az kéne. TDI után vérszegény lenne az 1.6 szívó, főleg évi 15.000km mellett, aminek 70% autópálya-országút. Így már fogyasztásban is szép különbség lenne.
De ahogy látom, a B6 Passat egyik betegsége a rozsda. Ezt több helyen is említik -
gzbotii
nagyúr
Urak,
Golf V, 1.6 szívó. Mennyire élhető ezzel a motorral? Pályázást mennyire bírja, stabil 120-sd tempánál kb mennyit pörög?
Úgy összességében, mennyivel jobb egy Golf IV-nél egy V-ös hangszigetelésben? A mostani IV-el elég sok a hosszú út, autópályázás, stb. 120-as tempónál motorzaj még oké, de a szélzaj és a kerek felől jövő azért 9 óra vezetés után már kellemetlent tud lenni. -
válasz
csababarca #156058 üzenetére
Egyáltalán milyen autó ez pontosan?
-
csababarca
őstag
válasz
Mágus2 #156057 üzenetére
Hidegen, tehát mondjuk pár óra állás után, közvetlen indítás után van a hang, üresben forgatva a kormányt.
Utána eltűnik, és nem tapasztalom ezt.felveszem, és feltöltöm, bár nem hangos, nem biztos hogy hallani lehet.
szerdán megy szervízbe átnézetni mert frissen vett autó, csak gondoltam megérdeklődöm itt is előzetesen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csababarca #156056 üzenetére
Le sem írtad rendesen a jelenséget. Mi a kérdés? Fura hang, de mikor, üresben? Ez nálad mit jelent? Helyben forgatva beindítás után? Fogalmazd meg, hogy mi a gond, mert a gondolatolvasás drága mulatság. Vedd fel a hangot videóra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
csababarca #156053 üzenetére
Elektro-mechanikus a szervó, csak egy villanymotor van a kormányműre kötve, nincs benne olaj.
-
adp
őstag
válasz
Morris #156044 üzenetére
En akkor sem mernek venni ismeretlen eredetu pd-t plane ilyen regit mint a golf 4.
Lehet kapni bontottat is ez igaz, de az is sztem ott van 150 mire beszerelik es arra sincs gari hogy 15ekm mulva beokadik
A kettos tomegurol es a turborol nem is beszelve ilyen idos kocsiknal ez mind3 kb idozitett bomba, foleg ha a vilag osszes kmre benne van es kulfoldi tekergetett szar -
csababarca
őstag
újabb kérdés, kézikönyv nem segít.
nem találom benne.
szervó olajat hol kell ellenőrizni? hidegen állás után üresben kicsit fura hangja van a kormánynak, aztán ahogy gurulok vele már semmi hang nincs.
olajra gyanakszunk. -
Killer01
őstag
válasz
gxcman #156046 üzenetére
Ez a motor volt az 5-ös Golfomban... Ha nem egyedül közlekedtem (értsd család esetleg csomagok is voltak) esélytelen vele traktoron kívül előzni. Egyedül használva körültekintően még kamiont is lehet, de akkor is csak kikapcsolt klímával...
Városba használni meg szomszéd falu/város látogatására jó, autópályára nem való. Motorikusan egyszerű, 10 év alatt a kötelezőkön kívül trafó cserék voltak, lambda, hőgomba, + az egyik hűtőventilátor. -
artiny
őstag
Sziasztok, volt valkinek gondja mar panorama tetovel ?
Nalam multkor mar alig nyilt ki ...Diagnosztika ezt a kodot irta ki a sunroof button -re: B13C429, B13C401
Esetleg van infoja valkinek hol lehetne venni egy ilyen kapcsolot egy A3 8V Sportback -re ? Valami hasonlo a kapcsolo kinezete mint ami a kepen van: -
gxcman
tag
Sziasztok!
Kinéztem egy VW Golf Plus-t, szeretnék vételi tanácsot kérni, mely pontok amit vásárlás előtt mindenképpen nézzek át pld: jellemző típushiba, rozsdásodi helyek ....stb, + bári amit hasznos infónak gondoltok.
Előre is köszi mindenkinek.
Ő lenne a kiszemelt. -
cikasz
őstag
válasz
focvis #156043 üzenetére
Szia.
Nem Bara autóház? Barta néven nem találtam. -
válasz
cikasz #156042 üzenetére
Szia!
Ha szeretnéd megőrizni a garanciát a 4. évre, akkor Skoda márkaszervizbe érdemes vinned. A Porsche üzemek elég drágák, keress olyant aminek nincs benne a nevében a Porsche. Jó szívvel ajánlom az érdi Barta Autóházat.Gyertyát 60 ezernél kellett cserélni, most olaj, pollenszűrő, esetleg légszűrő esedékes. Ebben a váltóban nem cserélnek olajat.
-
cikasz
őstag
Sziasztok.
Kötelezőre kellene vinnem az autót O3 2015.05-ös 1.4TSI DSG. M5-ös weltautónál vettük. Mindenképpen POHU-hoz kell vinnem? Gondolom nem túl olcsó szakszervízben az ilyesmi!
Ha nem akkor tudtok egy megbízható szerelőt? Vagy van valami lista, hogy hova lehet menni?76500km van benne. Ilyenkor miket kell cseréltetni? Olaj, olaj-levegő szűrők gondolom alap. Van még valami? A váltóban kell olajat cseréltetni? Gyertyák?
köszönöm
-
válasz
Mágus2 #156037 üzenetére
THX!!
8-as. Az a baj, h a csavart csak a sínen keresztül érem el, kiveszem az ülést és a sín perforálásain elérném, de egy bitfej befogó, vagy egy toldó nem fér be a furaton. Így kell vennem valami "T" kulcs félét ebből a típusból és méretből. Már kicserélem, ha megvettem a gyári aljzatot hozzá. Egy darabig nem jelzett amíg az öv csatját 180°-al megfordítottam, de már mindenhogy jelez. Elb@....sztam mert olcsóbban meg tudtam volna javítani. A becsatoláskor rövidzár van a csatija végén, nem kellett volna mást csinálni mint kicsípni a csatlakozó felett a vezetéket, összeforrasztva és jóccakát. Mindig becsatoljuk magunkat ez alap, így helyre állt volna a rend. -
Sziasztok!!
Segítsetek már nekem, a CC első ülését vettem ma ki mert bexart a bizt öv foglalat. Valami hasonló a kulcs mint a torx, csak ez "sűrűbben" bordázott. Az ülés csavarjaihoz találtam ilyen betétet, de a sínhez van rögzítve a csat és azt nem tudom kiszedni, bár betétem van hozzá, de ha egy toldóba teszem be, nem férek hozzá a csavarhoz. Szóval az a kérdésem, h mi a neve ennek a fejnek??? Vennem kell egy ilyen kulcsot.
ez a csavar:THX!!
-
-
jeee
csendes tag
Üdv!
Autóvásárlás előtt állok, SEAT Leonokat nézegetek, de sehol nem találom azt, hogy milyen választható extrák (pl téli csomag) voltak, illetve ezeknek a leírása, hogy pontosan mi mit takar. Csak az új leon adatai vannak mindenhol. Amit keresek, az a 2009-2012 között gyártott SEAT Leon fr.
Van valakinek leírása, vagy archív link ami még működik? -
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
1.9 pd golf iv (asz) 130le mire kell oda figyelni vásárlás előtt?Azt tudom hogy pdelemek szoktak lehalni ezenkívül más gondja nem igen lehet motorikusan?
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Golf 5, vagy Jetta 5-öt szeretnék vásárolni, 1.5 millió Ft körül. Sima benzines 1.6-os, 102 lovas verziót, minimum comfortline felszereltséggel.
Van itt olyan ember, aki esetleg tanácsot tudna adni, hogy mik lehetnek ezeknek az autóknak/verzióknak a buktatói, mire kell odafigyelni nagyon a vásárláskor?
Előre is köszi.
-
zolko74
tag
-
-
adp
őstag
Szerintetek utolag van ertelme beszerelni klimat a kocsiba? Vagyis inkabbb mennyi lehet a koltsege? Bontott klimat vennek persze
Vw polo classic 1.4 16v AUA 2001 -
-
-
diablo1984
veterán
válasz
BUZZLGHTYR #156021 üzenetére
1db, a betétek vannak tengelyre csomagolva!
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Elso fektarcsakat vennek, zimmerman markajut, 12k azbara, az parban van vagy egy darab?
-
hdman
őstag
válasz
Vincsaba #155984 üzenetére
Az enyém elég jól felszerelt ( Panotető, állófűtés, f1 váltó, el csomagtér, dsg, Colombus Navi, Canton Hifi, sávtartó rendszer) és mégsincs benne az RS gomb. Valami 70-100 ezer körül volt a felára.
Mágus2: a nem FL ben nincs futóműállítás, és ha nimcs gomb menüből sem tudod állítani a vezetői profilt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #156009 üzenetére
2009
Nem saját képek, ismerőstől kaptam CBAB B6 paszuly.
Ákos007 Valahol szökik a nyomás. Az a kérdés, hogy hol. 3-4mm axiális lógás nagyon sok, századokban szokott lenni megadva a tolerancia, komolyabb motoroknál meg ezredekben.
-
Ákos007
csendes tag
válasz
Mágus2 #156004 üzenetére
szia! Az az érdekes, hogy a régi csapágyak sem voltak megkopva, megégve az illesztések feszesek! Miden egyes csapágy azonos felületű nincs nagy kopás sem égés ! egyedül a kuplung felőli támcsapágy ami kopott volt ! főtegely lógása oldal irányban 3-4 mm kb ..nem értem mi lehet
A túlnyomás szelep nekem be van építve a szivattyúba így az is új
Hideg motornál alapjáraton 1,3 bár és szépen esik vissza 0,5 0,6 ig ahogyan melegsik
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mágus2 #156007 üzenetére
Köszönöm a választ! Hát ahol 45 percig járatták az ilyen kényszer megoldásos szerviz volt, mert akihez vinni szoktuk akkor nem tudott fogadni. Igen ezt olvastam már máshol is, hogy gyárit érdemes belerakni (bár a fő-fő szerelő gyári(val megegyező) cuccokat rakott eddig bele, ami ilyen nagyobb dolog volt, lambda, vezérlés, kuplung...), de azért majd megemlítem neki, h inkább kerüljön többe, mint h évente ezért kelljen visszamenni. A szívókosarat is megemlítem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #156006 üzenetére
Kád le, első lépésként kapjon új szívókosarat az olajpumpa. Ha az nem lenne beragadva, akkor valami kebasz van. 45 percig járatták? El kell vinni meghajtani, majd üzemmelegen megmérni az olajnyomást, ha az rendben, kábel, vagy gomba probléma. A gyári gombán kívül a többi elég gyengusz, a gyári sincs arany árban, valami 9 euró rémlik, nemrég annyiért vettem a golfba.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Mágus2 #156004 üzenetére
Szia Mágus! Mi is ezzel az olajnyomással küzdünk, már van időpont szerelőhöz, de érdekelne, hogy szerinted miért lehet. 2005-ös Octavia MK1 1.6 BFQ motorkódú. Az elmúlt ~2,5 évben 2x lett cserélve az olajgomba, másodjára már lett nyomás próbázva is, elvileg 45 percet járatták, 4.5 bar volt a nyomás. Aztán eltelt most több mint egy év és megint elkezdte villogtatni a piros kannát.
Az olajat nem eszi amúgy, max ha sokat pályázunk vele, de legutóbb két olajcsere között (7000km) 1L fogyott (bár ez nem tudom sok vagy kevés, szerintem nem vészes, a fele pálya volt).
Ha itt is az lenne, hogy nagy a hézag, akkor annak mik a jelei? Fogyna az olaj? De akkor jelzett volna az új kapcsolóval is rögtön, nem? Egyébként csak melegen jelez be (ez gyanús szerintem a hézag javára..) alapjárat közelében. 10W40 van benne amúgy, Castrol, az olajszűrő pedig MANN. Köszi ha van ötlet. -
Ákos007
csendes tag
sziasztok!
Kis olajnyomás véget bontottam a Cordobám 2002 .1,4 . Új olajpumpa ,főtengelycsapágyak, támcsapágyak, olaj, szűrő
cserélve lettek de az olajnyomás alapjáraton 0,5 BAR 2k fordulaton 1.2 BAR attól nem akar magasabb lenni! Vezérműtengely nem lóg nem kopott! Ötlet esetleg? -
Doki16
addikt
válasz
Mágus2 #156001 üzenetére
Köszönöm
Akkor megveszem ezt a kormányt. [link] Gondolom a légzsák mindenképpen maradjon az ami most bent van. Már csak azért gondolom, mert az lehet ráprogramozvaHelyenként elég érdekes dolgokat ír ki magyarul, de jobb mint a semmi. Meg van amúgy az angol verzió is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Synology NAS
- Elfelejtettem a film címét
- Háztartási gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Filmgyűjtés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Fotó állvány eladó
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari