Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
T0mBd1gg3R #204098 üzenetére
...valamiért a balansztengelyben kopik jobban, de magában a szivattyúban is. Ezért készült a módosított már keményebb anyagból. Nem rossz a 100mm-es, de az is igényli cc. 100k km-enkénti kontrollt. Ha vaddisznó módon vezetsz akkor korábban. Azt hiszem, elraktam az enyémet, ha megtalálom teszek fel képet róla, h milyen lett 110k km óvatos használat után.
-
válasz
Wiz Khalifa #204096 üzenetére
Akkor már oszd meg a know how-t légyszíves, hogyan sikerült életre lehelni?
-
válasz
molnarpeter #204095 üzenetére
Az enyém tudtommal már a javított 100mm-es.
Gyárinál tartósabb az keményebb anyagot jelent, ott az a gond hogy amiben van az fog kopni, nem?
Miért jobb a régi pumpa? Afn-re régebbi pumpa, vagy újabb motorra régi afn pumpa? -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #204066 üzenetére
Hatszög tengely gyáriban is volt több változat, újabbak tartósak, vagy átalakítás is megoldható (simonjoe csináltatott ha jól emlékszem gyárinál tartósabbat, vagy némelyik motorra azt hiszem AFN és tsai régi pumpa felrakható).
-
Reggie0
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #204066 üzenetére
A lancos vezerles(ha van).
Hatszogtengelyt csak gyarit, de ha mar hozzanyulnak, akkor lehet nem art magat a nagynyomasut is felujitatni, annak is el szokott kopni a gorgoje. Bar az en szerelom azt mondja, hogy amelyik 250-300e km-et kibir, annak mar nem lesz gondja a nagynyomasu belsejevel.
-
TayRol
nagyúr
Köszi mindenkinek! Az asszony nevében is.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Gomez1984 #204082 üzenetére
Bár nem írtad, hogy tetöablakos-e az autó, nálam üvegtetös verziónál ez volt a gond és a megoldás.
Ha nem tetöablakos, akkor is borítékolható a beázás, amiröl még olvastam az az oldalajtók hangszórójánál becsorgó víz, tetöablak híján a padlókárpitokat tapogatnám végig, nem nedvesek-e. -
szabzoltan1
tag
válasz
imyourfriend #204073 üzenetére
Köszönöm a videot.
Lesz 1 kis időm, ki is szerelem a szereléshez.
Pont ugyan ez a problémám. -
válasz
szabzoltan1 #204071 üzenetére
Na, most beindult. Kb másfél éve volt egyszer ilyen, akkor nyáron a 40 fokban nem akart elindulni.
Most se meleg nincs, se különösebben hideg (3-4 fok volt reggel).
Tegnap mostam le nagyjából belülről a szélvédőt, lehet befolyt valahol a Clin.
Szerintem az általam leggyűlöltebb atókozmetikai részfeladat a szélvédő belső takarítása, se belülről, se a lehúzott ablakon benyúlva nem jó, számomra kínszenvedés. -
Gomez1984
aktív tag
Sziasztok
Akadt egy kis belső párásodási problémám.
Az autó egy Seat Leon ST 2018.
Mostanában elég gyakran gyöngyözik a pára a szélvédőn belül.
Valakinek ötlete hogy mitől? Valaki azt mondja csekkoljam le hogy nincs e eltömődve a klíma kondenzvíz elvezetője, csak nem tudom hogy merre keressem -
Morris
veterán
Remek.
-
TayRol
nagyúr
Hali!
Elhoztuk ezt a szekeret (illetve január első napjaiban hozzuk el). 96e km van benne, kellene egy általános szerviz. Tudtok ajánlani Pesten valakit, vagy irány ahol eddig intézték (Duna Autó)?
Köszi!
-
imyourfriend
őstag
válasz
szabzoltan1 #204071 üzenetére
-
norrberth
addikt
válasz
Morris #204068 üzenetére
Cserés az nem kérdés, a kérdés az milyenre?
Sok utángyártottnak köze nincs semmihez.
Talán jó lesz egy darabig.
Van aki 2-3 termosztátot vesz, és akkor se jó ilyenkor télen.
Hiába új.Rendeltem ismerősöknek.
Audiba 1.9TDI
2003 AWX Gyárit 044121113
Filléres volt a KauffertólMásik meg
2008 Audi A4 2.0 CAHA
Mahle csőt, meg kapja a Wahlert.
Most ami van benne Gates fő termosztát, és Topran csőtermosztát
Valamelyik lehasalt.
1.5 évet bírt.
De kidobjuk mindkettőt az a biztos.
És meglátjuk hány évet bírnak -
szabzoltan1
tag
válasz
T0mBd1gg3R #204067 üzenetére
Nekem a potméter xaraxik. Most probálok videot keresni a javitásáról.
Szegedi vagyok és eddig csak az ország nyugati felén találtam szervizet ahol foglalkoznának az 510-el. -
Morris
veterán
Sikerült működésre bírni a vcds-t.
Csináltam egy menet közbeni diagot.
Külső hőmérséklet 7 °C fok.
Nagy nehezen beállt a mutatót 90 °C fokra, ám ekkor a valós víz hőmérséklet csak 75 fok volt.
Nehezen vánszorgott tovább a hőmérséklet. És 81-82°C fokon megállt a további hőmérséklet emelkedés.
Mindezt úgy, hogy a fűtést be sem kapcsoltam.Mi a véleményetek?
-
Csúcs, most indulunk 2,5 órás útra, és nem kapcsolt be az RNS510 gyári fejegység
-
válasz
Reggie0 #204065 üzenetére
Köszi!
Milyen láncoztatás? Az micsoda?
Automata, de tudtommal a dsg-be is van kettőstömegű.
2018 szeptemberben 81ezer km-nél volt cserélve vezérlés, szóval 2025 szeptemberben (7év) vagy 290-nél (210e km) esedékes, most 149 van benne, szóval valahol 210-220 körül sejthető, hogy addigra lesz a kocsiban, talán akkor vagy 1-2 évre rá érdemes ezek szerint a hatszögtengelyt, az olajpumpát és az említett szenzorokat cserélni, ha jól értem.
És akkor ez a hatszögtengely honnan szerezhető be? Márkakerben rendelhető? Vagy van annál is jobb?
Olyat is hallottam, hogy imbuszkulcsból csináltak, hogy tartós legyen, az meg már túl kemény lett és szétvert minden mást. -
Reggie0
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #204049 üzenetére
250k-300k korul erdemes csereltetni. Ugyanekkor lancoztatni is. Ekkorra erhet meg a kettostomegu is, ha manualis, szoval bele lehet venni. De ha mar hozzanyulnak, akkor olajszivattyu, es szimeringeket is erdemes egy fust alatt kicsereltetni. A kipufogo homeroket es a lamdba szondat is ekkor celszeru. Ha hosszabban tervezel utana az autoval es meg nincs gond a hosszbordasszij tarcsaval, akkor azt is erdemes lehet, bar az nem egyik pillanatrol a masikra repul szet, eszre lehet venni idoben, hogy mikor kell cserelni.
-
imyourfriend
őstag
válasz
ZolkoW #204059 üzenetére
Első komolyabb elektronikájú autó volt a 3-as Oktáv, nekem is illett volna obd-re dugnom és megnéznem mi a helyzet a belsejében.. lényegében külsőre átnéztem, mentem vele de vcds-el egyéb diaggal nem volt átfutva a szekér. Ezt a saját hibámnak ívom, de tanultam belőle következőt már diaggal fogom nézni igaz még úgy is lehetnek rejtett hibák vagy épp kitörölték a hibakódokat és nem jön elő. Most kellene vegyek ennyiért inkább egy 1.9 pd tdi és nyugodtan alszom mert az kifut a világból.
-
ZolkoW
őstag
válasz
imyourfriend #204043 üzenetére
ismét átfutva sem találok benne semmi ijesztőt.
ez persze szubjektív. a szerelő, akihez járok, azt mondta, ha nem kifejezetten dugják obd-re, akkor nem feltétlen venni észre, hogy nincs dpf.
viszont azt hiszem, az első hirdetés, amit látok, amihez az út szélén fotóztak...ha csak ez nem ijesztő mégis -
válasz
T0mBd1gg3R #204052 üzenetére
A Priusra se? Érdekes, hogy csak a hivatalos futásteljesítmény alapján kalkulál.
-
-
tibbike01
őstag
Szerintetek öngyilkosság lenne egy Arteont venni 1.5TSi-vel manaul váltóval? Pl ezt a gépet.
Próbálta már valaki ezzel a motorral az Arteont? Sejtésem szerint 9+ litert fogaszt és cserébe lomha, nem megy, de hátha nincs igazam. -
Saskakas18
tag
válasz
rbalint88 #204046 üzenetére
Igen, kipróbáltam és szűkös eléggé hátul és a csomgatartó sem olyan brutálisan nagy mint az Octáviában, viszont cserébe jó állapotban van az autó és a belseje nagyon meg van vigyázva. Mondták, hogy itt már nem az a4 b7 2.0 pd-s motorját kapta meg, hanem a b8 2.0 cr motorját. Drága egy teljes futómű felújítás? (rendben van az autó, de ha esetleg később javíttatni kelle)
-
-
válasz
ArthurShelby #204044 üzenetére
Ez se rossz 3-ért elhozva, G7 2.0 TDI DSG: [link] , szerintem nem Highline.
-
imyourfriend
őstag
válasz
ArthurShelby #204044 üzenetére
Úgy értelmezem az ár mértékig van rendben az autó, 2.1M az egy jutányos ár 3-as Oktávért azért vegyük figyelembe Horvátból hozták be, törve volt emellett a DPF hiánya miatt valamelyik keleti megyénkben vizsgáztathatták. Ez eddig mind ok itthon elszaladgál, még mintha Euro5 lenne nagyfaluban van egy ránézést megérhet. DPF hiánya nem tudom mennyire hallható az egy fojtás mégiscsak, gondolok itt arra az embert megállítja a rendőr és kiveszi megvizsgálni észreveszi-e? 300-350-ből az megoldható lehet aztán egy teljesen jó szekeret fog ki az ember.. 3.5-4 millió nem kevés egy autóért amennyibe a jó állapotúak kerülnek itthon sokat kell dolgozni ennyi pénzért.
Lengyelből befutott a gumiszőnyeg, azt gondoltam merevebb a gyári ez eléggé gyűrhető.. picit szárazabb idő lesz kicserélem.
-
rbalint88
addikt
válasz
Saskakas18 #204045 üzenetére
Konkretan egy atdizajnolt Audi A4 B7, a cabrio muszerfalaval
A soklengokaros elso futomuvet koltsegesebb rendberakni, rendben tartani, mint mondjuk egy Passat B6-7-et, ami az Exeo kortarsa.
Hatso labter szuk, nagyon! Csomagter se oriasi.
Regi platformra epul, par dologban nem annyira okos az elektronikaja talan.
Motornal gondolom a hatszogtengely problema van, mint minden kortarsnal, azon kivul elvileg jo konstrukcio, de ebbe nem astam magam bele annyira. Veheto, az tuti. -
Saskakas18
tag
Sziasztok.
Seat Exeo 2.0 crtdi 143hp kombiról mit gondoltok? Nem sok tesztet találtam róla, de azt mondják, hogy olyan mint az audi a4 b7. Esetleg van csoporttag akinek van hozzá tapasztalata? Illetve mik a betegségei ennek az autónak? -
ArthurShelby
addikt
válasz
imyourfriend #204043 üzenetére
Most már ár én is elgondolkodtam rajta...
Ha jól értem extaxi volt, viszont ez az akciós ár mit jelent, hogy holnapig érvényes...
Ha jól sejtem itt valami probléma halmaz lehet, hogy így akar megszabadulni tőle (gyors döntésre kényszerítés, addig pár turpisság nem derül ki). Szóval nekem valami itt bűzlik.. -
VW Sharan 2.0 Diesel 2012
Hát így 5-6 hét használat után azt tapasztalom a fűtés/klíma rendszernél, hogy valójában itt nincs is igazi kézi üzem. Mindig kapcsol, változtat valamit a rendszer, akár világít az AUTO LED, akár nem. Érdekes.
Ezeknél ez így működik?
Még egy kocsinál sem tapasztaltam ilyet.
Igaz, az elmúlt húsz évben nem is vezettem VW, csak Ford, Opel, Toyota, Skoda gyártmányokat. -
yodamester10
őstag
válasz
nVIPER #204033 üzenetére
Simán használhatod,ha nem rúgod neki kisebb távokon is lehet "gyűjtögetni" hatótávot igaz a fűtés sokat megeszik.Gondolom jársz vásárolni erre arra akkor rádugod kb 1 perc csatlakozni főleg Lidl-nél mert sok oszlopnál ott a kábel,vagy ott a Penny.Ha nem családi házban laknék akkor is lecseréltem volna a dízelt a GTE-re az én felhasználási szokásaimhoz
Amúgy sok lehetőség van a töltésre pl állóhelyben benzinnel ha nagyon muszáj vagy míg melegíted kicsit a rendszert hidegben.Én 0 fok környékén elindítom a benzinmotort a váltó olaj miatt,kicsit melegszik aztán ha csak helyben megyek ott a villany.
-
imyourfriend
őstag
válasz
ZolkoW #204039 üzenetére
Autó formája van meg leírja, hogy törve volt 2.1M-ért gondolom elvitte valaki, amúgy Horvátból hozták a szekeret 270E-vel és egy 105 lovas 1.6cr. Azt nézzük 300-350-ért kerít bele valaki egy DPF-et és levizsgázik, 5ezer km-ig nem aludnék nyugodtan.
focvis: téli felnim acél amit 15 pénzért hajított utánam az előző tulaj azzal volt pár órás munka mire megpucoltam és le lett fújva dísztárcsát meg egy kölöncnek gondolom így jól van az úgy feketén.
-
ZolkoW
őstag
válasz
imyourfriend #204031 üzenetére
ha autót keresnék, és a mérete miatt nem ejtettem volna ki, simán venném.
hopp, már nem él a hirdetés, de ahogy korábban átfutottam, autónak tűnt..
-
Kiskokó
veterán
Boldog Karácsonyt és BUÉK mindenkinek
-
válasz
imyourfriend #204031 üzenetére
-
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #204029 üzenetére
2017-től felfelé, persze minél újabb, minél kevesebb kmrel. Kombit szeretnék mindenképp.
Ez az oktáv pl szimpatikus, az ár is korrekt.Habár jobb lenne feketében meg az utsó szériás 1.4TSI-vel
-
diegho
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #204034 üzenetére
-
válasz
focvis #204030 üzenetére
Nekem inkább az a bajom, hogy városba inkább benzin kell.
Illetve az én megítélésem szerint automata is.
VW-nél meg jó ideje csak turbó van benzinből.
Kisturbó csak 7-es száraz DSG-vel az nem kéne.
Vagy manuális. Vagy nagy motor.
1.4-ből válogatni kell motorkódból melyik jó.
1.5 nemigen van ennyiért.
2.0 már túl nagy gondolom, ahhoz legalább van olajos DSG.
Amúgy a DSG jó fajta automata, de sztem nem városba való.
Van 2.0 CRTDI DSG6 autónk és Prius is.
Városba utóbbi jobb.
De van ez a hajtáslánc Lexusban is. -
nVIPER
senior tag
Sziasztok,
A Golf GTE /A3 E-TRON ha nincs töltve, "hagyományos "hibridként lehet használni? Sok város miatt elgondolkodtam, hogy a 2.0 cr-t lecserélném. Viszont 30-40km-ként nem töltögetném szívesen...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
imyourfriend #204031 üzenetére
Extaxi árban van, mert az
-
imyourfriend
őstag
[link]
2.2M-ért nekem tűnik csak úgy, hogy alkatrész árban van ez a 3-as dízel Oktáv? Biztos lehet hozzá kapni DPF-et, de már maga az hajmeresztő, hogy friss műszakival ez így elfogadott, arról nem beszélve ahol a rendszerünk tart itthon. S persze elveszik a forgalmit, ha egy menetfény izzót ledre cserélsz.
-
-
F-ECT$
titán
Vettem egy oldalsó ablakra felszerelhető napellenzőt a gyerekeknek, amit a szokásos műanyag korong mellett egy kis műanyag füllel is fel lehet fogatni az ablakra. Ezt a fület az ablak tetejére kell ráakasztani, ám amikor felhúznám az ablakot teljesen, akkor egyből elkezdi leereszteni. VII-es Golf, gondolom az a baja, hogy érzékeli, hogy valami szorult az ablak és a keret közé. Ki lehet ezt a funkciót iktatni?
-
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #204019 üzenetére
Köszi, de nem bírom a Japán-kóreai vonalat, egyszerűen nem érzem benne jól magam. Priustól hányok
. Kombi kell meg német minőség és kényelem.
7 millió környékén keresek vasat, nem SOS, de tavasszal már jó lenne az új gép.
-
válasz
CharlieDrop #204020 üzenetére
Bocsánat, akkor vennék valami japán szívóbenzinest.
Mármint ami nem hibrid.
Corolla, Civic, esetleg valami kóreai -
válasz
Wiz Khalifa #204013 üzenetére
A bose digitális. Az hagyján de még ha kapcsolna is valószínűleg a komponens védelem is betekintene. Én még nem hallottam aftermarket megoldásról ami vezérli a gyári erősítőt.
-
IO.sys
őstag
Sziasztok! Ma sikerült gurulás közben, sebességben ráindítanom a motorra, volt egy hangja, de megy rendben azóta is. Mekkora hülyeséget csináltam? Polo 1.4 9N 75hp BBY
-
CharlieDrop
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #204019 üzenetére
"Max ha nincs 2-3 millió Priusra akkor vennék valami japánt."
Miért? A Prius nem japán?
-
-
válasz
imyourfriend #204006 üzenetére
Nem szabad megzsírozni a kerékcsavarokat.
(Ez eleinte nekem is furcsa volt, de egyértelmű.)
-
tibbike01
őstag
válasz
yodamester10 #204016 üzenetére
Nincs lehetőségem (és nem is akarok) a töltéssel bajlódni, így a plug in hybrid kilőve, de köszi a tippet.
-
norrberth
addikt
válasz
ArthurShelby #204010 üzenetére
Fater autói.
Én csak karbantartomMeg lejárom
H Astrát nekem akarta adni, mondtam neki, köszönöm szépen.
Inkább adja el.J Astra van most, megyek vele, tankban hallod lötyög az üzemanyag, meg semmi nincs kéz, alatt, semmi nem áll kézre.
Millió gomb a közép konzolon összehányva egy csomóba.
Nem az én világom.
Nézd meg J ben azokat a bajusz kapcsolókat.
Nézzél meg egy VW-t -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Wiz Khalifa #204003 üzenetére
A gyári rádió kapcsolja az erősítőt can-bus-on. Mivel kivetted a rendszerből, nem kapcsol be az erősítő.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Saccco #204007 üzenetére
Van vagy négy féle, egy sima kb 40Nm-ig, aztán egy köztes ami 40 - 200 Nm körül, 100-400 meg ez a tán legerősebb 133-1356Nm-ig tartományban dolgozik. Most nézem van 8Ah-s akkumulátoruk is gondolom a legerősebbhez.. bár 56ezer + 18 egy akkumulátor ezért már kell mutassanak valami minőséget.
-
bul07
nagyúr
Esetleg ő bár nem tudom merre van
Youtube csatorna
dögvész szerviz
Névjegyeknél van email cím
Tőle
VW T5 2.5 PD ENGINE REBUILD BY DÖGVÉSZFosvágen live T5 2.5PDTDI #koporsó
7őra 16perses szerelő videó -
Saccco
nagyúr
válasz
imyourfriend #204006 üzenetére
Pont most lesz. [link]
-
imyourfriend
őstag
Ez a parkside ütvecsavarozó nem egy rossz eszköz, mivel itthon a Lidl-ökben elfogyott ezért úgy döntöttem külföldről rendelek..pár nap alatt ideért Berlinből van hozzá egy 4Ah-s akkumulátorom. Mivel elfeledtem megzsírozni a kerékcsavarokat ősszel így most egyesével leszedtem majd visszahúztam 100Nm-ig aztán kézzel 120-ig, mondhatom Parkside ide vagy oda ez a 400Nm-ig ütvecsavarozó szódával egészen jó. Nem egy profi eszköz, de megteszi mert meglazítja a csavarokat és pillanatok alatt leveszed a kereket majd visszacsavaráskor 100 a legkisebb érték onnan kell csak az adott nyomatékig húzni a csavart.
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Ismerősömnek van egy 2006-os Audi TT MK2-je. Bose hangrendszerrel, sub nélküli. Kicseréltem neki a fejegységet egy Kenwood DMX8020DABS-ra. A készletben egy olyan Quadlock-ISO kábel volt ami kormánytávvezérlős. Mivel neki nincs multikormány ezért beszereltem a kis kütyüt de a Kenwood-os patch-t nem kötöttem be mert nem tudtam hova.
Na de nem is ez a lényeg. Nincs hang. Az átalakítós kábelen úgy volt megcsinálva hogy a fejegység RCA külső erősítős részére tudd kötni az Audi gyári rendszerét. Ez meg is történt de nincs hang.
A kérdésem az lenne hogy volt valaki aki ütközött ilyen hibába? Mivel tudom megoldani a hibát? Egyszerűen nem tudtam rájönni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AliExpress tapasztalatok
- Egér probléma
- Gyúrósok ide!
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Beszámítás! Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2020 64GB 4G tablet garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest