Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #38090 üzenetére
Mi van a háttérbeen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #38089 üzenetére
Mennyit fogyaszt egy 2 literes benzines 100km-n? Mennyi károsanyagot termel? Azonos évjáratokban gondolkodj. legyen 8 liter. Az utóbbi 30 000km-re az átlagfogyasztásom 5,6.
8 literes átlaggal 2400 liter benzin 30 000km-re vagy5,6 literes átlaggal 1680 liter gázolaj. Ennyivel szennyezőbb a gázolaj? A külömbség 720 liter. szerintem elég tetemes. Euro 3-as a taliga.
-
Magnum_
nagyúr
srácok!
az abs-re nyomásérzékelő gondot hozott a kompjuter... most azt mondja a szaki, hogy hagyjam ott 1 napra, addig méricskél, bla bla.. de ez időszakos, nem állandó probléma, ha kivillan, akkor reboot, aztán működik minden tovább.. találkoztatok már ilyennel?
azt mondja, ha abs csere, akkor az 500k kb... az mi? :-)))a lámpakapcsolóra ő 37.900Ft-ot mondott, egy audi alkatrész bolt 24.800Ft-ot, ebayről kereken egy 20as lenne, most egy másik bolt is visszaszól, hogy mennyi az annyi.
ja és a váltótartó bak nem volt rögzítve rendesen, meg egy menet elszállt, azt most megcsinálták. de ez az autóvillamosságis ez nem volt egyébként annyira biztató, nem vinném hozzá vissza az autót.
-
ESP
őstag
válasz
FoBCRaistlin #38086 üzenetére
Ki volt? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #38083 üzenetére
Már tudom miért nincs ESP a kocsimban, néha idegesítő.
Luiginak jobban állnak a nyári papucsok.
rob210 ha sokat mész, akkro kevesebbet szennyezel a diesellel, mert kevesebb üzemanyagot égetsz, van az az éves km arány, ahol megfordul a dolog, amennyivel több károsanyagot termel a diesel, annyival kevesebb kell belőle, persze csak a méretben, hengerűrtartalomban, és teljesítményben hasonló benzineshez képest.
-
ESP
őstag
válasz
FoBCRaistlin #38083 üzenetére
-
FoBCRaistlin
őstag
Levegőztem kicsit meló közben.
Unatkoztam, nesztek kép. -
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #38079 üzenetére
HA azt veszed alapul senki ne használjon diesel autót csak benzines vagy még azt se.
Akkor vagyunk igazán környezet tudatosak.
Nekem minden szűrőm katalizátorom kipuffom rendben mert gondolok a gyerekemre, neki is fel kell valahol nőni.
De tudom, hogy a benzinessel is ártok neki csak sokkal kevésbé mint a deisel autók. -
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #38079 üzenetére
Értem én mit mondasz, igazából szerintem az Igazat csak Odafent tudják.
Persze,hogy nem lett környezetkímélőbb, de megölni se fogok vele senkit mert szerintem még így is százszor környezetkímélőbb sok gyárilag kiadott régebbi autónál.
Ha meg már látható koromról beszélünk akkor DPF el No korom, DPF nélkül kb 5% korom terhelésen/terhelés nélkül padló gázon...
Annyira minimálisan kormol az autó DPF nélkül (ami nem számottetvő tudom) hogy ha nem úgy nézed meg nem úgy van fény akkor nem is látod a kormot ha nem süti telibe a nap pl.)Ennyi
nem vettem annak, csak elmeséltem az én laikus szemléletem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kiskokó #38078 üzenetére
Nem vagyok fejlesztőmérnök, de ha károsabb lenne DPF-el mint nélküle, akkor nem lenne beépítve minden modern dieselmotorba, ennyi gyártó nem foghat mellé.
Tudom az emissziómérést még tanulni kell(olyanok szabályozzák ,akik motort csak fényképen láttak), mert a füstölést mérik egy dieselnél, álló helyben, terhelés nélkül, ami marhaság. A gázok összetételével nem foglakozik senki, ami szintén baj.
Arra akratam kilyukadni a magam sajátos módján, hogy nem lett környezetkjmélőbb az autód azzal, hogy kiiktattad a DPF-et.
Írtam, hogy ne vedd személyeskedésnek, ugyan ezt megkapta volna a toyota, ford, peugeot, renault tulaj is.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #38076 üzenetére
A katalizátor az más tészta azt énis cserélném ha kellene...
a DPF egy parasztvakítás..
Tudom nano részecskék stb stb.Hidd el nekem nagyon sokat utána olvastam... a DPF károsabb mintha nem lenne...
Mivel a regenerálások folyamán sokkal több más káros anyagot is a légtérbe juttat amit amugy nem is termelne az autó stb sőt még a betiltását is tervezték neki... szerinted miért jön be most már meg a kamionoknál miért van 4-5 éve az 'adblue" adalék minden gyártó máshogy hívja...
Muszáj hozzátenni hogy a regeneráláskor keletkező sok szart nitrogénre és vízre bontsa...De hát mindenki nézete más, a felfogás stb. Én nem ítéllek el se semmi. Te ezt gondolod én azt.
A DPF egy parasztvakítás.
De majd megkeresem neked a részletes leírását ennek.Szerk: Ami kicsit túlzás tőled azért... hogy Audi fenntartás... értem én, hogy ha sajnálok az újonnan 30 milliós Audimra 400ezeré DPF-et venni akkor pusztuljak el és vegyek suzukit...
Ez SZÉP ÉS JÓ Lenne.
De ugyan olyan drága a DPF a frodba, toyotába, hondába opelbe stb stb... ráadásul ezekhez képest az Audik DPF rendszere ÁLDOTT rendszer olyan jól megvan csinálva..Aztán egy 4.5 millás 1.5 mitudjam én milyen Toyota dizelre ne kelljen már 400é DPF-et venni... itt ne mondhatod hogy jajj Audi meg a fenntartási költsége...
Részletkérdés én véleményem
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kiskokó #38075 üzenetére
Rosszul olvastad.
Amúgy nekem is megkotlott a katalizátorom, és vettem eredeti újat, akkor most hülye vagyok???
A DPF ezért kell, mert a diesel motorok odáig fejlődtek, h akkora részecskéket termelnek, amit nem tudnak megszűrni az élőlények, tüdőbe jutva rákot okoznak. Euro3-at teljesítő autó még relatjve nagy részecskéket bocsájt ki amit meg tudnak szűrni a szervezetek.
A DPF ezeket a kicsi részecskéket összegyűjti és elégeti, de ha kiveszed a DPF-t akkor nem véd meg minket semmi. Erre szoktam mondani, ha van audira, legyen a fenntartására is.
400 000? Na és? Tett valaki pisztolyt a fejedhez, hogy DPF-es autót vegyél? Nem?
Gondoltam.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #38073 üzenetére
Csak a baj volt vele. Remélem ironikusan mondtad
Szerinted tudnod kell mekkora szívás és ökörség. Aki ezt kitalálta...
De ha adsz 400ezret rá rakok bele neked újat
De ez csak parasztvakítás... olvastam hogy a DPF élettartama alatt a regenerálások során károsabb mintha benne se lenne a kocsiba... erről ennyit.
-
whabaky
tag
Sziasztok!
Skoda Fabia 1.4MPi-m van (2003-as, csapott hátú 5 ajtós) és szeretnék hozzá venni flexibilis ablaktörlő lapátokat. Még körülbelül 1 éve láttam vaterán 1800-ért párját, de már nincs fent a hirdetés (miért is árulná 1 év elteltével is
).
Nézegettem, keresgettem, de nem igazán találtam olcsón.Esetleg tudnátok segíteni, hogy első ablaktörlőket (párban persze), flexibilist Ti honnan szereztetek be jó áron, vagy esetleg valaki tud-e. Ezen felül hátsó ablaktörlőre is szükségem lenne (nem kell flexibilsnek lennie, de a "spriccelős" fajtám van, ez nem tudom fontos-e, mert láttam 1-2 helyen, hogy megkülönbözbtetik).
Ezen felül érdeklődnék, hogy valaki tud-e esetleg bolti ár alatt (a legolcsóbb ahol találtam 6500 volt) mikrokapcsolót a központihoz (elkopott szegényke).
Válaszotokat előre is köszönöm
Üdv,
Dávid -
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
Skoda -> VW váltás még mindig nemegy lapon van az Audival.
Értem mit mondasz. Természetesen szerencse kell hozzá de itt mindenki NAGY átlagról beszél illetve tapasztalatokról.
Haveromék 2.5TDI 150Ló tiptronicjában 380ezer KM van. és még nem ment tönkre a váltó...
de általában 200e km körül szeret tönkremenni.Mindig van kivétel plusz/minusz. Általánosságban beszélnek az emberek.
Nekem is 2006 az A6 nem 10éves még másfél éve van meg. 200e km... lambdaszonda csere, DPF kiiktatás kellet már, porlasztó cserék. (nemtudom hogy miért meg mióta de 4.2 TDI-é volt benne.
De már itt tartunk
Van 6Db 4.2 TDI be való porlasztóm 100ezeré vihető egybe. Nálam működtek rendesen csak zavart hogy nem belevaló.
-
Octi
aktív tag
válasz
Magnum_ #38059 üzenetére
Én akkor jártam így, amikor a Passaton jobb felső kormány összekötőt cseréltek. Elhoztam, és 3 km után kigyulladt az ESP lámpája. Onnan kezdve csinálta folyamatosan.
Mikor végre rászántam magam, hogy elvigyem egy futómű állításra (amit a csere után mondtak is), a beállított futóművel ez a probléma megszűnt. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Magnum_ #38059 üzenetére
No, tegyük tisztába a dolgokat.
A comp jelezte a hátsó féklámpa kapcsolót, ami a motorvezérlőben tárolódik, lehet időszakos hiba is. Ha működnek a féklámpák, nagy gond nem lehet(ha teljesen elromlik, akkor diesel autónál villog az izzítás, benzinesnél világít az EPC).
A féklámpakapcsoló az 2 darab kapcsoló egyben. 4 kábelel. Egyik kapcsolja a féklámpát, másik kör jelzi a motorvezérlőnek, hogy a user fékez, bekapcsolt tempomatnál ez elveszi a gázt.
Amire kíváncsi lennék az az ABS vezérlő hibatárolója, ezt olvastasd ki, ettől leszünk okosabbak. Lehet érzékelő hiba, bármi, de a motorvezérlő erre nem ad választ.
A xenon lehet maga a gyujtóelektronika,(kis dobozka a lámpában) vagy izzó is.
-
Magnum_
nagyúr
akkr ebay.en vadászok egyet. van még egy gondom... mielőtt megvettem, folyamatosan világítitott az ABS+kipörgésgátló.. hátsó fék -10%-ra kopva, gyors betét+tárcsacsere, el is tűnt, mintegy 300km-re.. azóta néha-néha bekapcsol, de működik minden. motor újraindítás és megint oké. de mondom, néha világít.. nem működés közben villog, hanem mint hiba jelez... a comp. hátsó féklámpa kapcsolót jelzett, de működik mind. kivéve a szélvédőnél 1db led.
ill. néha a jobb első xenon nem kapcsol be, akkor szintén lámap le-fel, majd jó. bár az gondolom szinténa kapcsoló cseréje..
ABS-re tudtok valami okosságot?
-
Octi
aktív tag
válasz
rob210 #38057 üzenetére
Nem is szántam sértésnek
Mondjuk a mozgássérült helyre parkolás most nem tudom hogy jön ide....
Megjegyzem, és is láttam nagyon sok suzukit, és astrát is szabálytalanul parkolni mozgássérült helyen.Sőt, rendőrt is.A két kifejezés nálam azonos (a második sajnálatos negatív felhanggal), így valszeg itt értettük egymást félre
-
rob210
nagyúr
Nem vettem magamra amit írsz, de sok sok képet tudnék neked most linkelni a baszma nagy audikkal lexusokkal és minden féle 10millás kocsikról amikkel mozgássérült helyre parkoltak, gyüjtöm ezeket a képeket.
Szóval valóban ez az ország a mozgássérülteké.(annyi szösszenet, hogy én soha senkit nem villogtam még le, és a nyominger nem azonos a nyomorékkal nálam....)
-
Mágus2
Közösségépítő
Tényleg elbeszéltünk egymás mellett.
Ebben egyet értek, írtam is, jó autó az audi, a konszernen belül a legjobb minőséget képviseli!
A hozzávaló alkatrészek árán is meglátszik, nem is a nagy melléfogásról van szó, hanem arról, hogy bármi elszállhat(ez is csak feltételezés, a szerencsések nem cserélnek semmit, de ha kifogsz egy igazi péntek délutánit, akkor szop...) egy 10 éves autóban(nem csak audiban, bármiben), ezek tömve vannak extrával, gondolom a többiek abból indulnak ki, ami nincs egy autóban az el sem romolhat.Bármi romlik el az drágább mint egy skodába, persze minőségibb is.
A másik nagy kérdés a futásteljesítmény, aki kifizette a felárat az audiért, nem arra vette, hogy otthon nézegesse, ezért sokkal sanszosabb egy olyan példányt kifogni, ami nem anniyt ment, amennyit a nagy, szent VDO számláló mutat.
#38048 -mindegy, csak 20-as felni legyen a tolókocsin.
-
Octi
aktív tag
válasz
Kiskokó #38051 üzenetére
Ennek az indoklásnak is van egy kis urban legend jellege.
Nekem ugyan ezt mondták, amikor az Octáv mellé megvettem a Passatot. Mindenki megjósolta, hogy a gatyámat rá fogom költeni. Semmivel nem drágább hozzá semmi, mint a skodrihoz (kivéve a futómű alkatrészei).
Amikor megvettem 9 évesen, mindenki azt mondta, koldus botra jutok miatta. Bele raktam majd 80e km-t, és az alap dolgokon kívül semmit nem kellett rajta cserélni, bár már 12 éves, és rendesen átlépte a 200e km-t.És bár tiptronic váltós, még az is tökéletesen teszi a dolgát, bár a jósok annó közölték, hogy 160e km-nél a vételár felét rá fogom költeni a váltóra
Ui: az igazsághoz természetesen hozzá tartozik, hogy nem márka szervízbe hordom az autót, és az alkatrészeket sem tőlük veszem
-
Kiskokó
veterán
EZ meglepő hozzáállás tőled...
pár hete azért szóltatok le hogy egy Rossz minőségű úton képes vagyok 60-al menni 90 helyett hogy védjem az autóm futóművét és felni/gumiját.
Most akkor ne menjek lassan hanem verjem szét a felnim gumim mert 18" /45 el járok de ha lassan megyek (bárhol) akkor mégse vagyok nyominger?
Hogy is van ez XD ?Ne vedd túlzottan fel csak kötekedek
-
-
Kiskokó
veterán
Félreérted
Nem minden 10 éves audi romhalmaz és tűzrevaló.
Szimplán az öregedéssel egyhuzamban történő amortizáció Javítása költségesebb mint egy átlag autónál, ebből adódóan van SOK olcsó audi amire a vételár felét rá kell költeni hogy megint Fasza(udi) legyen. Vagy van a drága amire ha szerencséd van nem kell sokat költeni vagy ha kell is akkor is esztétikailag megkíméltebb lesz -
Octi
aktív tag
válasz
Mágus2 #38044 üzenetére
Szerintem egy kicsit elbeszélünk egymás mellett
Én nem a magyar hozzá állásra céloztam. Abban igazad van, hogy itthon ezt a márkát (meg még jópárat), bivaly nyakú barátaink lejáratták.Én alapból az Audira céloztam. Ugyan is az Audi egy drága jószág, mind újonnan, mind használtan. És tőlünk nyugatabbra így is megveszik, sőt (gurulj egy pár száz km-t egy német autópályán). Tehát ha a drágábbat megveszik, valószínűleg jó is. Pl a merciről nem mondható el ugyan ez, és ez meg is látszik az eladásokon (főleg a nagyobb kategóriákban).
Röviden: én nem hiszem, hogy egy 10 éves audival sokkal jobban bele lehet nyúlni mint bármely más márka, hasonló korú képviselőjével. Persze mindez akkor igaz, ha megkapta rendesen ami jár neki, és figyelt rá a gazdája, de ez megint csak érvényes minden márkára. -
rob210
nagyúr
Igen gyűlölöm amikor feltartanak, ez a város amúgy is élhetetlen a forgalmi szabályozásoknak köszönhetően.
Ne hidd, hogy rally pilóta vagyok akkor nem 75 lovas családi autóm lenne, de ahol lehet menni ott lépjen már rá a gázra és tartsa a sebességet.Ennél már csak azokat utálom jobban akik 50-es táblánál 30-70 között ingadozva vezetnek.
Csak azt látom megyek 50-el szabályosan és hol belemegyek hol elhúz a picsába.Sok ember vezetési stílusával van tele a tököm.
Egyébként meg a gyorshajtást bűntetik de ha valaki feltartja a forgalmat azt nem.
Egyszer majd ha sietsz dolgozni, vagy épp a gyerekedet vinnéd 40°C os lázzal kórházba (ne adja az isten)
és cammog előtted egy ilyen buzi kíváncsi leszek nyomingernek tartod-e majd? -
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #38044 üzenetére
Na azért az utóbbi időben ezzel tudok vitatkozni.
Tegnap is hazafelé körbe kellett autóznom egy audis nyomingert mert a 60-as táblánál nem volt képes 60-al menni.
3.0ás volt meg ne kérdezzétek milyen nagy.
Nem értek az audikhoz.Csak azt nem értem, ha nem tudja itatni mi a picsának vesz ekkora autót, bár 60-áál szerintem nem is iszik többet mint 50-nél, de hagyjuk.
ÉS egyre több ilyen van, hogy nagy autó és a 75pónilovas megane-al előzgetem őket mert szaroznak.A presztízs meg szerintem mint olyan megszűnt.
Legalábbis én pont szarom le, hogy audi bmw merci ferrári lamborgini van a seggemben vagy húz el mellettem.
Én beülök az öreg kényelmes franciskába, sz@rér hugyért fen tudom tartani.
Elvisz a-b be szereti a család mi kell ennél több?Ráadásul egy nagyszervízt megcsináltatok a merci egy tankolásából
-
Magnum_
nagyúr
srácok! nagy királyok vagytok! kiszedtem a kapcsolót kétszer, megigazgattam a kábelt, most működik rendesen, többször próbáltam, 1x visszakapcsolt magától a ködlámpa amikor D-be tettem a váltót, de levettem a világítást, újra fel és most jó. akkor ez kapcsoló gond lehet, nem?
kezdjek el kapcsoló után kutatni? ugysincs a szerelőnek ilyen kapcsolója raktáron, szóval le is mondhatom az időpontot szerintem...
-
Mágus2
Közösségépítő
Tényleges presztízse már nincs a 10 éves audiknak, csak vélt, gondolt, képzelt.
Ha valaki ettől többnek érzi magát, h audiban ül, ott baj van a fejben, meg ott is ha emiatt irígykednek rá. Jó autók az audik, félre ne értsetek, de nincs respekje. Ha valaki meglát egy audit a tükörben, nem az az első gondolata, h milyen jó autó, hanem, hogy hová siet a tahó ódis.
Sajna sok volt a rossz példa a mindenkitlenyomokmeraudimvan emberektől ezért van a rossz előítélet, mindenki azt csinálja amit a legjobban megvet, ismeretlenül ítél ruha, autó, telefon stb... alapján.
-
Octi
aktív tag
Audi vásárlással kapcsolatban:
Azt nem igazán értem, hogy ha minden 10 éves Audi egy romhalmaz, és tűzre való, akkor mi az anyjának köszönheti azt a presztizs értéket, amit jelenleg képvisel
Kérdés:
Van valakinek tapasztalata a 2.0 CR dizil (140LE, 170LE) VW mocikkal kapcsolatban?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #38037 üzenetére
Igen... harmadikként?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #38037 üzenetére
Én már foglalt vagyok, a főnököm b@szogat minden nap.
-
FoBCRaistlin
őstag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #38034 üzenetére
Jaja...piros lámpánál újabban nem sietek.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Magnum_ #38031 üzenetére
Szí!
Még mielőtt szétbarmolja a környezetét, az auto állás felé kell forgatni, de befelé nyomva, érzéssel. Akkor az a kiálló fül visszamegy, s nem fogja rögzíteni, szépen kimozdul. Aztán a kábeleket a csatlakozónál leválasztod , s már ki is jön. Ugye, Mágus?Munez, persze, mert nem látott.
Ködlámpád nem ment hátul, fogadjuk.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Magnum_
nagyúr
srácok, akkor mivel segitsem elő a villamosságis munkáját ma a ködlámpa problémával? csak azért kérdezem, mert sok rossz szerelőt láttam már, és ahogy látom, itt többen jobban értenek hozzá, mint a szakik...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kiskokó #38021 üzenetére
Ha van ESP, akkor van a kormány szögét vizsgáló érzékelő. Már csak azt kellene tudnom, hogya lámpáknak külön vezérlőjük van, vagy a kormány alatti elektronika vezérli. Ha nagyon sok időm lesz, majd utána nézek. Bizonyos esetekben cserélni kell a ködlámpát is.
Morris Ilyen esetben csak az segít, ha áthúzod a kábelt a bal oldaliból a jobb lámpába. A kapcsoló és az elektronika elbírja, gondolj csak bele, még + egy utánfutót is kivilágít, ha kell.
-
-
Kiskokó
veterán
Na látom a szokásos, valaki bejön segítségért és csak az oltás megy.
Persze ezzel nem azt mondom, hogy nincs igazatok. Mert az van, ilyen árért ilyen autót szinte felér mazoistának lenni.
De, hogy egy kis Értékelhető infót is kapjon.
Elősször is :
Ha még csak foglaló van, vidd el méresd be a porlasztókat.
Ha már megvetted akkor is,
aztán vezérlés csere kompletten vízpumpával, olajok szűrök.Hallgasd meg a turbó hangját nézd meg milyen fordulattól indul stb.
Az 1.9 egy alapjában véve Jó motor.
Az érdekesebb dolog. Multitronic váltó.
Sajnos a kocsiba tuti 300ezer felett van a KM ha szerencséd van már volt javítva...Tippek ellenőrzéshez, Álló helyzetben a féken állva kapcsolgasd a fokozatok között, nézd meg ránt e és mekkorát. Ha ránt ha nem nézd meg hogy ugyan így álló helyben a fokozatok között kapcsolás mekkora alapjárat ingadozással jár.
Menet közben : Hidegen! nagyon óvatosan gyorsíts vele és nézd meg csúszik e a váltó.
Ez egy fokozatmentes váltó ha szépen lassan gyorsítasz tényleg szinte tojással a gáz alatt akkor a fordulatnak nem szabad 1300-1400 fölé menni.. ha 1500-1600 akkor az már bizony csúszik és váltáskor érezhetően visszaesik.Aztán ha tönkremenne a váltó nemtudom hova valósi vagy de
DÁNY - Nyári János úr országos hírneve van több ezer javított váltó a háta mögött.Hirtelen ennyi.
hello -
Morris
veterán
-
#00809728
törölt tag
Igazából TE vehedsz über jó szűrőt ha éppen a kut nem megfelelő.
5évente le kell állnia a kutnak majd egy külsös céggel a föld alatti tartályokból az üzemayagot le kell fejteni és egy röntgen készülékkel átnézetni majd egy speckó anyaggal átmosni a tartály belső falát.
Ez nem olcsó mutatvány.Erről kéne vezetniük egy fűzetet amit TE bármikor meg is néhzetsz.Ki látott már ilyen takarítást?
-
#00809728
törölt tag
Taat
Azt sem értettem ,hogy Man szűrő helyett vettünk valami noném gagyit majd az el is tőmődőtt rendesen azaz eldugult.Valami ilyent olvastam.
Akkor ezek szerint a gagyi több szemetet megfogott mint a Man.
Gagyi: rengeteg szűrő megforult nálunk sok esetben maga a gumi ill. műanyag részekkel volt gond egyszerüen az űzemanyagtól "össze ugranak" v. eldeformálodnak...
De találkotunk olyannal is,hogy a szűrőre rá volt írva 30mikronos és még is a 50mikronos házi homokot simán átengedte. -
#00809728
törölt tag
válasz
Mágus2 #38000 üzenetére
Sajnos itt olyan ,hogy megbüntesenek még nincs.
Műszakin átnézik az autót ha fix akkor közlik veled olyant kell felrakatnod amit könnyen le is tudsz szedni.
Megkapja a 4 ill. 3 vagy 2 évet a kocsid de ök ezzel mosták kezüket.Én csak a hídretésben feltüntetett mondattal nem értettem egyet.
Az tény és való ,hogy sok esetben ha fent van a vonóhorog akkor szerencsés esetben meguszod egy hátsó lökös javítással. -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #38002 üzenetére
Az is hasonló, talán még egy fokkal jobb is (vizen is asszem).
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #37999 üzenetére
914 lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Synology NAS
- Elfelejtettem a film címét
- Háztartási gépek
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Filmgyűjtés
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!