Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kompakt vízhűtés
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Mini-ITX
- Samsung LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thronks.90
tag
Sziasztok! Olyan kérdésem volna, hogy hol tudnék venni 1.6 benzines 80as Audi gyujtásjeladó csatlakozót, ami a gyujtáselosztóra megy? 1985ös Golf2ben van, az eredeti most ment tönkre benne, és csak Audié volt kéznél. tökéletesen műkszik, csak annyi a baj, hogy a csatija ovál, nem kocka. Most "sufni" megoldással van megcsinálva (otthonról 200km- re hirtelen ezt tudtam csinálni), szét lett barmolva a csati és a pinek egyesével lettek rápiszkálva, majd kinyomva FBS ragasztóval. Most műkszik, szépen megy, semmi baja, csak annyi hogy nem szeressem az ilyen gány megoldásokat sokáig. Bontóban kuriózum a 80as audi, főleg a 1.6 benzin, Golf2hőz meg nem találtam, mert az összesből (3db volt a közeli bontóban) ki volt szedve. Szóval olyan csatit hol tudnék beszerezni? Köszi a segítséget
-
vendingo
veterán
Ma elvittem a rángató g4-em szervizbe. Gyújtótrafóra gyanakodnak, holnap kiolvassák a hibakódot, és ha valóban az a baja, akkor elvileg délutánra kész lesz.
Jelenleg twingozok, ufo civicezek, bringázok, de valahogy egyik se az igazi...ma még gyalogoltam is... -
rob210
nagyúr
Na Hölgyek Urak akkor szombat 15:00 óra Lurdy parkoló?
Aki jön az kérem írjon egy ott leszek vagy megyek üzit, hogy tudjam lesz-e létszám érdemes-e elmenni.Eddig 3 renault van, aki jön meg egy tresh az A4el.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #72088 üzenetére
más még pár évig elment volna azzal
nekem is esedékes lenne, mert 13 év 200 körül van benne, bár folyás nem igen van rajta, de a 3.-et nm mindig akarja be venni, 1-2x meg is reccsentettem már a szinkront....
de holnap egyenlőre motor olaj csere megintrob210:kutya csont simán lehet, szinte azok döglenek meg elöször...
meg egy tipp, gátlón a porvédő meg a kopp gumi rendben van?talira van némi esély, de semmi konkrét, majd kb 40perccel elötte meglátom...
-
rob210
nagyúr
válasz
Mágus2 #72090 üzenetére
Ja hogy ne legyen hiba a torony csapágyakat is cseréltem.
De nem okozott javulást.Sok minden már nem maradt 4 dolog lehet még külső vagy belső féltengely csukló.
De alászedve nincs hangja így marad a belső.
Ami cumi lesz mert akkor váltó olaj csere előtt állok megint.Meg a függőleges merevítő pálcák maradtak, remélem abból lesz valamelyik, mert azt könnyen olcsón tudnám orvosolni
. -
tomcsi23
veterán
Jó az a 16-os téli, kezdem megszokni, na meg az inkognitó mód.
Mit csinálsz a féknyereggel, hogy így csillog hátul?A váltóolaj...VR6 megmondja, mennyire volt trutyis, de a ~9 év, 110e km ellenére is egyből megéreztem a cserét. Sokkal határozattabb lett a beklattyanás, persze eddig is rendben volt, de ez a csere rátett még egy lapáttal.
Mágus: igen, a nulla erőtartalékkal bíró benzines fostalicskák szinte be is ragadnak a kanyarba.
-
FET-MEN
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
rob210 #72080 üzenetére
Egy újabb X-akta. Mindent megnéztél? Alsó gömbfej?
Itt egy videó, hogy kell megnézni a nehezebb autókon. Ha felemeled, akkor befeszül, a kerekén kell, hogy álljon.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FET-MEN #72082 üzenetére
no offens de szerintem a billenést, nem a gumi határozza meg első sorban...
inkább az oldal kuszása kisebb a nyáridnak mert kisebb-merevebb az oldal fala
Kiskokó:szerintem életben nem voltam arra felé
Nem vagyok autó szerelő, de részben ebből élek.
hobby az inkább a sok faszság amiket kitalálok.
amugy milyen aprópóból kérded?Mágus2:velem is ezzel probálkozott ma egy 2006-07 tájéki 2,5 tdi A4 (gyanítom ha 3l lett volna akkor nem így lett volna..), de nem vettem a lapot szimplán siettem
Ő meg majd kiesett a kocsiból. -
-
Mágus2
Közösségépítő
Az enyém a 15-el sem billeg, bár a TT szilentek és a dög nehéz motor nem nagyon engednek neki táncolni.
rob210 Pedig az kotyogott, amikor fogtam a stab rudat.
FET-MEN Ezért kell a rendes(diesel) motor, főleg a szerpentinen. Szépen visszalassítasz a kanyarban, mint a normális emberek, majd lazán megsimogatod a nyomaték görbét. A többi benzines, persze már matat mögötted a váltókar után, de mire visszakapcsolnak, csak múló emlékek kicsiny fordított ábrázatukkal a tükörben.
-
rob210
nagyúr
Ha már billegés ma kicseréltem a két külső stab rúd szilentemet amit Mágus úr megállapított, hogy rossz.
A csere nem tartott tovább 30 percnél, és nem is volt szívás, a kocsi stabilabb lett, de a kotyogás megmaradt.Egyszóval ez most nem jött be Mágus pedig bíztam benned
-
FET-MEN
veterán
válasz
!Overdose! #72064 üzenetére
Nem volt leírás sehol a neten. Youtuneon sem. A kiskönyv sem mondott okostat. Innen meg ki vagyok utálva alapon nem akartam beírni. Végül, rossz fele húztam a müanyagot azért nem jött le. De a pokolra azzal aki megtervezte.
-
Mágus2
Közösségépítő
Váltó olaj megvéve. Hétvégén csere.
Kollégának ma cseréltem a G4 tdi-ben, 260 000km után. 1,2 liter fekete lötty jött ki, 1,9 liter eredeti német VW olaj ment be.
A különbség durva.
Mint kés a vajban.
Élettartam töltet, tudom, de ez 10 évet, vagy 200 000km-t jelent, ezt már kevesebben tu
ggydják. -
TaaT
nagyúr
válasz
tomcsi23 #72051 üzenetére
A fékkel kapcsolatban csak annyit jegyeztem meg magamban hogy ha a képen 21-es kerék van akkor 19"-nál kisebbet kb nem is lehet felrakni (wow)
Az elmúlt évek legszebb porke kereke sztem, a sima 911 Turbo S gyári kerék pl nagyon nem tetszik. [link]
Ezt meg most találtam
-
Kiskokó
veterán
válasz
molnarpeter #72024 üzenetére
Régebben volt egy E60-as 5-ös BMW eladó úgy hogy a szegénykém Facelift helyett Safelift-et írt
-
freaghill
őstag
-
freaghill
őstag
-
freaghill
őstag
Dobféknél milyen fékmunkahengert vegyek? Bosch?
-
TaaT
nagyúr
válasz
rob210 #72028 üzenetére
A CCW Classic-ról másolták, ami egy elég mutatós darab és főleg jappó autókra rakják.
Többen érdeklődnek a Japan racsing felnik strapabíróságáról szal ha ezzel kapcsolatban mond valamit a szomszéd szívesen meghallgatnánk.
-
VR6-Fan
veterán
[link]
a cikk meg a kommentek megint megérnek egy misét
amugy a 2-es bodéval asszem jobb időt ment -
molnarpeter
nagyúr
-
válasz
VR6-Fan #71991 üzenetére
Köszi, tehát szálra húzott felnim van. Csak el ne felejtsem
Szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott, szálra húzott....
-
freaghill
őstag
[link]
VIDEÓ, bitport ne nyisd meg
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!