Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hello
használ itt valaki HANKOOK K117 VENTUS S1 EVO2 nyári gumit? Kellene új garnitúra 18-as gumi, de a mostani Continental sport contact 2-vel nem vagyok teljes mértékben kibékülve. Elég jól csúszik már így 50-60%-osan is. A téli szettem szintén 18-as hankook, azzal nagyon meg vagyok elégedve, de nem tudom nyáriban milyen lehet.
Kösz!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz thefreeman #95255 üzenetére
Hello.
2001-es passaton jól működik az olvasás/törlés. Szerintem octavian sem lesz gond vele.
-
őstag
-
-
őstag
Mostanában elég instabil lett az autóm az úton. Nagyon megvezeti a nyomvályú. Konkrétan, ha a bal első kerék külső része érintkezik a nyomvályú oldalával akkor az autó behúz jobbra?!?! Valamint ha átmegyek egy közepes úthibán akkor az autót szinte arrébb rakja jobbra. Előzésnél is manőverezni kell mire átérek a másik sávba, mert imbolyog az egész autó! (jobbra-balra mozog a hátulja!!)
Valami ötlet mégis merre induljak? A futómű kb év elején lett ellenőrizve egy új 3D-s gépen, minden tökéletesen állt!
Ja, Octavia 2 RS FL.
Köszönöm!
-
őstag
válasz Mágus2 #97487 üzenetére
Hétfőre bejelentettem szervizbe, köszönöm! Rázópadra elviszik.
Mágus2 és bitpork: Az előző autón egy insignia volt 245/35 R20-al. Azt is vitte minden irányba, jellemzően jobbra húzott az útról lefelé, de ilyen imbolygás nem volt. Remélem ezt azért a lengéscsillapító csere helyrehozza, mert elég félelmetes
Stabilizátor, vagy rossz szilent nem okozhat ilyet?
-
őstag
válasz Mágus2 #97487 üzenetére
Na végül meglett a probléma. 4 lengőkar szilent lett cserélve alul (első-hátsó). Utána pedig be lett állítva a futómű 3D-s Hunter géppel. Az autó most olyan stabil az úton mintha sínen menne
Ja és elmúlt az a jelenség is, hogy padlózásnál 120-140 között, akkor rázott a kormány és a könyöktámasz is minimálisan. -
őstag
Most, hogy elmúlt a kóválygás az úton, lett egy újabb problémám..
110-140 km/h között ha gyorsítok elkezd rázni a kormány, és a pedálokon valamint a középső kartámaszon is érzek kis remegést. Akkor is jelen van ez, ha tempomattal megyek mondjuk 130-al, de akkor sokkal kevésbe érezhető mint mondjuk padlógázas gyorsításnál. Minél intenzívebb a gyorsítás, annál jobban csinálja. A belső féltengely csuklók meg lettek nézve, mindkettő mintha új lenne, még csak kopás sem látszik..
A kerekeket (18-as gyári) újra centríroztattam, nem ütnek a gumik is le lettek cserélve, semmi változás. Most jelenleg próba képpen 16-os kerekek vannak rajta, ezzel sokkal kevésbé érezni, de szintén jelen van a probléma.Mindegy milyen fordulaton és fokozatban van az autó, ebben a sebességtartományban lehet a legjobban érezni. Fékezéskor nem ráz.
A futómű át lett nézve már két különböző helyen is, semmi problémát nem láttak.
Ha alacsony fordulaton megyek (1100-1300) akkor kopogás hallatszik a motortérből ami a pedálokon érezhető. Amint vissza vált egyet elmúlik egészen addig amíg a fordulat nem ér bele ebbe a tartományba ismét. Valamint minden egyes alkalommal ha adok egy kis gázt ilyenkor és el egyből elveszem a lábam róla akkor 1 másodpercre szintén előjön ez a ropogás.
Ötletek mégis mi lehet ez és merre induljak? Köszönöm!
Az autó egy Skoda Octavia 2 Facelift RS, 2.0 CR TDI DSG
-
őstag
válasz Mágus2 #99971 üzenetére
Akkor nem csinálja. De akkor sem ha elveszem a gázt 130-nál és hagyom hogy motorfékkel ugye lassuljon visszafelé. Csak ha tartani kell a tempót vagy terhelés alatt van, tehát gyorsítok.
szerk.: A befecskendezőket hogy lehet leellenőrizni kiszedés nélkül? Alapjáraton +-0,1 mindegyik korrigálása
szerk 2.0: hideg indítás után ameddig nem húzom be D-be a váltót érezni, hogy kicsit meg-megdobja a kasznit a motor. Mintha nem lenne akkor rendes a kiegyensúlyozottság, de a befecskendezők ekkor sem korrigálnak nagyobbat. Amint be van húzva D-be nem csinálja. Alapjárat persze stabil teljesen! Amint gurulok vele 500 métert és kirakom megint N vagy P-be már nem csinálja..
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #99973 üzenetére
Ebben nem is zsír, hanem ilyen folyékony akármi van. Nagyon híg! Amúgy szét lettek bombázva teljesen. Ki lettek szedve, kimosva és belenézve.
Lendkerék pedig gondolom csak úgy ellenőrizhető, ha le van kapva a váltó?! Ha tanulmányaimból jól emlékszek akkor megvan mekkora játéka (elfordulása) lehet a "külső" és a "belső" résznek egymáshoz képest.
-
őstag
válasz Criton #100230 üzenetére
A DSG nem arról híres, hogy gyorsan reagál mikor egyest kell szúrni. Főleg start-stoppal kombinálva tűnik sokkal lassabbnak mint a hagyományos bolygóműves automaták. Akkor is lassabbnak tűnhet a váltás, amikor páratlanból páratlanba vált vissza, vagy párosból párosba. Ugyanis ilyenkor nem a kihajtó tengelyeket váltja, hanem tényleg akkor kuplungol ki és rak vissza "egyet" a páratlan vagy páros oldalon.
Ha megszokja az ember és tudja hogy kell kezelni a gázpedált, már fel sem tűnik
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Valahol fellelhető online, hogy a kötelező szervizeknél mik a cserélendő alkatrészek/folyadékok?
2011-es CRTDI O2 RS 150.000-es szerviz érdekelne konkrétan.
Köszönöm
-
őstag
válasz AsusBoy #129533 üzenetére
Ez teljesen normális. 0 fok környékén 10 km után megállok a pirosnál és látom ahogy hűl vissza a hűtővíz (esik a mutató). Ám még mindig gyorsabban melegszik fel mint az olaj.
Nekem az Octavia RS írja az olajhőfokot is így látom mikor mennyi. Megnyugtatlak, 0 fok alatt kell vagy 30km mire eléri a 80 fokot normális használat mellett, és nem is megy soha 82-3 fölé. Pálya tempónál van csak meg a 90. De annál egy fokkal sem több. Ezzel szemben nyáron 100 körül mozog, ha elkenem a száját keményen akkor 110-115.
Mondjuk nekem a DSG sem segít sokat a bemelegedésen, mert mindig 1200-1500 között van a fordulat. Ezt kiküszöbölve kormányról váltok addig amíg nem kezd melegedni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz brumi1024 #129542 üzenetére
Benzinest ne keverjük ide, mert az pár km alatt felmelegszik. Az összes. OTTO motornál lényegesen nagyobb a veszteséghő.
A dízel BMWk-nél pedig van egy segédfűtés ami onnantól kezdve, hogy elindítottad az autót, elkezdi melegíteni az olajat. Tehát ez megint nem releváns.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz footy #129547 üzenetére
Lehet rosszul emlékszem és a vizet, vagy mindkettőt. E60-nál akarták sokan mókolni, hogy állófűtésként is működjön. Nem tudom megoldható-e vagy sem, de van bennük.
A fűtésnél nekem is van elektromos rásegítés. Meleg levegőt fúj be már 3-4 perc után holott a víz még kb 5-10 fokos lehet csak.
DSG-nél pedig ha áthúzod sportba pontosan ezt csinálja. Nem engedi 1500 alá. Ezért felesleges átírni
(#129548) brumi1024:
Igen, de ez a 170 LE-s, az Octavia 2 Facelift.
Igazából, ha az olaj viszkozitása megfelelő akkor nem szabadna sokkal jobban kopnia a motornak. Ettől még nem szárazon megy
Én különösebben nem foglalkozok ezzel. Van céges 2.0 CR octavia itt, amiben ~390 ezer km van és az is bírja, pedig néha hallom ahogy csont hidegen húzatják ki amint kiérnek a kapun. Igaz 15 ezrenként kapja az olajat.
Szerintem nem kell ezt nagyon túl aggódni. Fűtés van, ülésfűtés szintén, a többi majd felmelegszik. Addig viszont nem árt óvatosabban bánni a gázzal.
Szerk: Most olvastam Mágus írását. A vízhőfok nekem is felmegy 10-15km alatt 90-re, de ha utána megállok pirosnál akkor vissza megy 80-ra. ~30km után már nem hűl vissza.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Adott egy 2014-es B7 2.0 crtdi dsg.
AGM-es VARTA akku van benne, most vettem egy automata töltőt ami képes 14,8V-on is tölteni.
A kérdés, hogy az akku maradhat a kocsiban? Tehát nem kell levenni a sarukat, stb.
Ahogy látom a + mehet az akkura, a - pedig az akku mellé a kijelölt helyre?!
Köszöntem.
-
őstag
-
őstag
-
őstag
CFGC motorkód.
Regenerálásnál hogy zajlik a folyamat?
Mondom is mi a probléma:
Alapesetben 1200 és 1600 közötti fordulat tartományban érezhető rezonanciát érzek az autóban a kormányon, fék-, gázpedálon, könyöklőn, stb.. alatta, felette 0 rezonancia.
Ez azonos módon jelen van álló helyben, menet közben (mindegy milyen sebességi fokozat és mekkora sebesség), üresben és sebességben is.Azonban amint elkezd regenerálni az autó, egészen addig amíg be nem fejezi semelyik fordulatszám tartományban nincs jele a legapróbb rezonanciának sem. Amint véget ér a regenerálás folytatódik a rezonancia
Láttam már sok mindent de ez új.
Ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165065 üzenetére
DSG.
Ez előtt full ugyan ez a hajtáslánc volt (CFGC, 4motion, DSG) a CC-ben és ott nem csinált ilyet.
Pedig abban a méter is több volt.A baj, hogy eleve sokat megy az autó 1200-1600 között, ráadásul fékezéskor mivel motorfékez is (szinte 1000-ig) mindig áthalad rajta és akkor jön ez a rezgés.
szerk.: üresben hiába nagyobb a nyomaték, nem? Attól még csinálnia kellene, ha jól következtetek.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165069 üzenetére
Töltök fel videót.
Szerintem a szívócső rezgése is ennek a hozománya. Ha lefogom a szívócső végét, akkor nincs búgás az utastérben, de a remegés megmarad.
Igen érzem a kormányon, pedálokon, ülésen, kartámaszon.
De csak 1200-1600 rpm tartományban. kb 1250 a tetőpont és 1600-ig simul ki.
szerk.: Fülek stabillak.
Nem szívesen furkálok amíg garanciális Persze a márkaszerviz egy darab bandázsszalaggal tuningolta meg, ami igaz tompított a búgó hangon, de nem valami sokat.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165071 üzenetére
Ilyen a mindennapokban
Ilyen mikor regenerálAz első videó elején a hang is hallható. Na az a légszűrőház.
Ha haza értem megnézem ezt a vízelvezetőt, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #165073 üzenetére
Egy hónapja kb. Van amikor erősebben csinálja, van amikor kevésbé. De mindig jelen van.
Kivéve azt a 10 percet amikor regenerál.
Reklamáció megtörtént, jelenleg várakozó álláspont van. Azért írtam, hátha valakinek volt már hasonló problémája. Ha nem akkor én leszek itt az első.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #165079 üzenetére
Maradok inkább a gyári megoldásoknál
Annak a híve vagyok, hogy minden maradjon úgy ahogy az eredetileg tervezve lett.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
A 272LE 2.0 TFSI motorokról mik a tapasztalatok? 2019-es évjárat.
ezek láncosak vagy szijasok?
-
őstag
válasz molnarpeter #174168 üzenetére
-
őstag
Új autót meddig érdemes “bejáratni”? Első 1500-2000 km?