Hirdetés
- Szívesen használsz Samsung böngészőt? Most már PC-n is megteheted
- A klasszikus átnevezős trükkhöz nyúl az AMD a mobil Ryzeneknél
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- Hirtelen rájött az AMD, hogy mégsem szűnt meg egy funkció az egyes Radeonokon
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Egérpad topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  szab.tam nagyúr sajnos neked is tudomásul kell venned, hogy ezek a játékok nem szimplán igénylik, hanem már-már megkövetelik a 4 magos procit. 
 a görbédből jól látható. 2 magos dual core min. 4.3 ghz körül kell menjen, hogy elég legyen. (nyár elején kimértem...) 
 ez már nem optimalizáció kérdése. optimalizáció már inkább az, hogy ha a 4 mag egyike kiakad, a másik 3 meg 50% alatt dolgozik...a 4 mag szükségessége ellen én is sokáig hadakoztam, pár hónapja adtam be a derekam, nem bántam meg... szerk: a görbékből meg jól látható a procilimited, és mellette a gpu usage változás teljesen reális. nincs ezzel semmi probléma. pont az lenne a fura, ha nem ezt mutatnák a görbék....  más: 
 msi afterburner csak ront a teljesítmény helyzeten, 2 magnál én is szenvedtem vele...
 javaslom, hogy próbáld meg helyette az evga vga kalibráló progiját. az még futás mellett sem terhel annyira, sőt ki is kapcsolható. azaz, ha futó proginál belősz egy frekit, és egy ventit fixre, ezután kilépsz a progiból, úgy maradnak a beállítások. az msi-ből kilépsz, visszaáll alapra...
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  nepszter1
							
							
								#3397
							
							üzenetére nepszter1
							
							
								#3397
							
							üzenetéreMegvárni, amíg kijön rá a javítás... (Folyamatban van.  ) )
 Egyébként addig meg trükközni érdemes a kiállásokkal:
 megfelelően "eltolt" stratégiával lehet csökkenteni ennek
 a jelenségnek a valószínűségét (ha pl. épp csak te vagy
 bent a boxban, akkor eleve nem lehet ilyen gond). 
- 
			
			  nepszter1 addikt Bemegyek a boxba futam közbe és a szerelőim nem engednek ki hanem megvárják még a többiek elmennek ... rengeteget vesztek ezzel ezzel mit lehet kezdeni? 
- 
			
			  Rototti senior tag A GRID-ben már megszoktam, hogy párszor lecsítereznek, de hogy már az F1-ben is???!!! Történt ugyanis, hogy krsjoker szerójára beléptem (aki multizik, az ismerheti a nevét, sokszor csinál szerót, elég magas rangú). Valencia volt, és mint később kiderült a gumi és benya szimuláció ki volt kapcsolva. Nem nagyon szeretem ha offon vannak, de annyira nehéz szerót találni, hogy maradtam. 
 Épp együtt jöttünk ki a boxból, én mögötte voltam, gondoltam odapörkölök kicsit neki, hogy ne legyen olyan magabiztos ( nem lökni, csak a seggében mutatni, hogy itten vagyok ). Meglepetésemre sikerült is rajta maradnom, ráadásul a híd utáni jobbosban kicsúszott... ). Meglepetésemre sikerült is rajta maradnom, ráadásul a híd utáni jobbosban kicsúszott... . .
 Megkezdtük a körözést, én jöttem 1:37:6xx-ot, ő 1:37:7xx-et. Na mondom fasza szoros lesz ez. Küldtem tovább, míg végül sikerült egy 1:36:8xx időt menni, miközben ő nem javított. Erre fogta magát is kilépett, gondoltam nem tudja elviselni, hogy gyorsabb voltam.Aztán pár sec múlva ír, hogy "grip cheat". Mondom mi a lóf@sz? (nem így mondtam  ) Van már csít az f1hez??!! Persze hiába mondogattam, hogy nincs csítem, le se szarta. ) Van már csít az f1hez??!! Persze hiába mondogattam, hogy nincs csítem, le se szarta.Na most versenyen kétszer is meg tudtam futni ezt az időt, és semmi különöset nem találtam benne. Ez tényleg ennyire jó??  GRID-es társaságnak: ARNNAUD-al és G1 Gledsonnal is találkoztam. Sokan átjöttünk.  
- 
			
			  Zomb€€ őstag Egy kis érdekesség: 
 - FullHD / UltraLow graf / 0AAEnnek a játéknak az optimalizációja egy kalap sz*r! 
- 
			
			  fagy53 nagyúr válasz  szab.tam
							
							
								#3391
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3391
							
							üzenetére"vga felől winreinstall sokszor a platformváltáskor kell. azaz ott sem mindig, de előfordulhat. pláne ha nem lett lepucolva az előző." - ez sem feltétlenül igaz, nekem sokáig fenn volt AMD/NV driver mert váltogattam sűrűn a kártyákat és soha semmi problémám nem volt akárcsak a több nyomtató driverrel.. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			  szab.tam nagyúr AMD_ok 
 Zomb€€én néha hideglelést kapok az állandó winreinstall tanácsoktól. néha könnyen szokták dobálni, régebben még én is megettem, szívtam is miatta....  (szerintem nagyon kis %-ban az a megoldás...) (szerintem nagyon kis %-ban az a megoldás...)
 ezért igen szoktam haragudni, ha valaki élből ezt az ötletet nyomja. van friss 64 vin7-em, ahol több játék alacsonyabb fps-en megy. és van majdnem 3 éves 32 xp-m, teleszemetelve, ami alatt a 3. alaplap, 3. garnitúra ram, 5. vga van. kb. 20 vga driver volt telepítve, simán csak rá, pucolás nélkül. és több játék gyorsabb, (pl. az f1 is!), mint a win7-en.... vga felől winreinstall sokszor a platformváltáskor kell. azaz ott sem mindig, de előfordulhat. pláne ha nem lett lepucolva az előző. 
- 
			
			  kompotot csendes tag hey 
 igaz nekem sima formula force kormannyal csinalta nekem ugyanezt a problemat hat had ne mondjam jol kivoltam tole de rogton fel is raktam a dirt 2 ot es erdekes a problema megszunt
 ott pl semi ilyesmit nem tapasztaltam de nekem itt meg is adta magat es elajandekoztam azonnal ezek utan visszatertem driving force kormanyomhoz es most is ezzel tolom
 ui en nemtudtam rajonni mi a poblema de igazabol nem is szenvedtem vele sokat lehet hogy a jatek nemtamogatja ahogy kene en erre gondoltam de lehet hogy mas....
- 
			
			  Mortel senior tag Szia! Nekem szinte ugyanaz a konfigom, csak 3,3 GHz, és 460 gtx 1GB... Alapból tolj fel mindent maxra, árnyék, élsimítás minden /nem vicc/ 
 A driverben pedig rakd át application controlled-re...
 És a legújabb drivert rakd fel.Gondolom előzőleg eltávolítottad rendesen a drivert: driver cleaner pro pl.? Bár én csak 1024*768-ban játszom, de így sem esik 40-45 fps alá. Más: Találkozott valaki olyan problémával, hogy Logitech Formula Force EX kormánynál játék közben /de csak ha nem a pályán vagyok/ a kormány intenzíven kileng jobbra-balra kb.: 45 fokban? A legújabb logitech driver van fenn, Win XP SP3. Előre is köszönöm! Üdv: M 
- 
			
			  Zoo123 senior tag Ilyen procid van: Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2M L2 ? 
 Mert ez sajnos kevés lehet....a játék khm... nem a legjobba optimalizált.Konkrétan hány fps-el megy? 
 A konfigomon (E6750@3400 MHz, HD 5850, 4GB Ram, Win 7 x64) olyan 37-44 fps-el fut, Time Trialban eléri az 50-et, de kemény versenyeken (sok ellenfél, extrém eső) leesik 30 fps-re is.
 Ha leveszem a felbontást és a részletességet akkor sem éri el a 60 fps-t, ez egy ilyen játék, szereti az erős procit (lehetőleg 4 mag, sok MHz, de legfőképpen sok cache). ez egy ilyen játék, szereti az erős procit (lehetőleg 4 mag, sok MHz, de legfőképpen sok cache). Viszont azt el kell ismerni hogy 40 fps-el is még egész jól játszható de ha besik 30-ra azt nagyon megérzem! 
- 
			
			  Zomb€€ őstag Sziasztok! Tegnap szert tettem egy 460 GTX-re, és azzal próbálom játszani a játékot, de arra lettem figyelmes, hogy szánalmasan fut rajta:-S Csinálhatok akármit, Ultra/High beállítások, 0/2/4xAA ugyanazt a kevést fps-t hozza. Reális ez? Ennyire procilimites lenne a játék? 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  7600 GS
							
							
								#3379
							
							üzenetére 7600 GS
							
							
								#3379
							
							üzenetérenyomjad a gázt ezerre'!  Na de komolyra fordítva a szót: amíg a patch ki nem jön,addig a törést kapcsold ki, ezzel sok bosszús defekttől kíméled meg magad, aztán meg sztem a championship előtt érdemes a grand prixben jópár kört menni külön, hogy megismerd a pályát,mielőtt nekimész az ottani versenynek (féktávok, váltófokozat-melyik kanyart hányadikban lehet bevenni, stb). Ja, és ha nem vagy túl türelmes egyelőre,akkor elég 20-30 %-os versenyeket nyomni az elején Na de komolyra fordítva a szót: amíg a patch ki nem jön,addig a törést kapcsold ki, ezzel sok bosszús defekttől kíméled meg magad, aztán meg sztem a championship előtt érdemes a grand prixben jópár kört menni külön, hogy megismerd a pályát,mielőtt nekimész az ottani versenynek (féktávok, váltófokozat-melyik kanyart hányadikban lehet bevenni, stb). Ja, és ha nem vagy túl türelmes egyelőre,akkor elég 20-30 %-os versenyeket nyomni az elején 
 Jó körözgetést!(a live-ra pedig tanult kollégám rávilágított). Jut is eszembe, polonic: biztos át lehet majd regelni magyarra a live-on ugyanazzal az id-vel? 
- 
			
			  7600 GS addikt Üdv emberek! Megvettem ma eme remekművet, hogy legyen valami elfoglaltságom az őszi szünetre  . Van valami dolog, amire a Windows Live-nál figyelni kéne? Illetve van néhány tanácsotok, ami hasznos lehet egy nagyon lelkes kezdő számára? . Van valami dolog, amire a Windows Live-nál figyelni kéne? Illetve van néhány tanácsotok, ami hasznos lehet egy nagyon lelkes kezdő számára? Marci 
- 
			
			  mephi666 nagyúr válasz  manutdzoli
							
							
								#3373
							
							üzenetére manutdzoli
							
							
								#3373
							
							üzenetérenem tudom, hogy ez segít-e? másnak is volt ilyen problémája már... egyik srác kommentje szerintem a lényeg: 
 "When you start the game, do you start it by pressing the button on the PS3, or using a controller? The wheel has to be the #1 input, so Ive heard. I always start mine using the "button" on the PS3 and I've had no problems."lényegében: ha indítod a játékot, akkor a ps3 gombjával, vagy a controller-ről indítod? a kormánynak úgy hallottam, hogy a #1-es a bemenete... én a sajátomat mindig a ps3-on levő gombbal indítom és nem volt még problémám ...nincs ps3-am, de ezt vettem ki a kommentből  próbáld meg, remélem sikerül... próbáld meg, remélem sikerül...
- 
			
			  Enton addikt válasz  manutdzoli
							
							
								#3373
							
							üzenetére manutdzoli
							
							
								#3373
							
							üzenetéreJó helyen jársz! 
 Nincs külön konzolos topik. Ha van akkor jól eldugva.
 PS3 reset-et próbáltad miután feltelepíteted?
 Kihúzni és újrarádugni a kormányt?
- 
			
			  manutdzoli senior tag Sziasztok! 
 Tegnap végre megjött az F1 2010 ps3-ra.Felinstallálta magát,rádugtam a G27-et,és mondtam,hogy akkor menjünk,de nem megy.Csak joystick-kal tudom irányítani 
 Tud valaki segíteni az ügyben?Magától fel kéne ismernie,nem?
 Tudom,hogy nem ide kéne írnom,mert ez pc fúrum,ezért elnézéseteket kérem,de remélem kapok megoldást 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  Motion_Blur
							
							
								#3354
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3354
							
							üzenetérehali Írd már le légyszi a setupodat, (spa-hoz), mert erőltettem a javaslatodra a kézi váltót, és azzal tudtam egy 1.42.971-es időt tolni, egyelőre lejjebb nem megy, de tőlem a kézi váltóval ez is elég szép (tudod, most próbálgatom ezt a dolgot először). Talán a többiek is okulnak a beállításokból. 
 Köszi 
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  Motion_Blur
							
							
								#3365
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3365
							
							üzenetére érdekes. az 1. mag itt is kicsit magasabb görbén fut. nálam kiakad. 
 viszont a többi nálam alacsonyabban fut.xp alatt viszont kiegyenlítettebben, és jóval lejjebb, mint a te görbéd. az enyém most 3.6-on megy. kíváncsi vagyok, mi lesz patch után. frissített-e valaki ily módon vga driver-t, és hozott-e javulást fps-ben a 260.89@260.99? 
- 
			
			  Motion_Blur félisten válasz  szab.tam
							
							
								#3361
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3361
							
							üzenetérewin7 x64 
 1680x1050
 utlra + 8xmsaafeladatkezelő 3,85GHz-en 
- 
			
			  Ice!? őstag azért az aranyos, hogy valencia, 11kör. a mindent tudó monitoron, amit odaraknak a versenyző elé, azt írták, hogy 67% van a heavy rain-re. 
 okay gondoltam indulok lágyon, aztán úgyis elkezd esni, majd cserélek.
 az ai kiállt az 5. körben, a 6.ban elkezdett szemerkélni, nekem pedig a 7.ben kellett kiállnom.
 pont jó, minden stimmel, rakatom fel az esőgumit, mert már rendesen szakadt.
 visszaérek első helyre, de eléggé felzárkóztak mögém.
 egyszer csak nézem, beesik mellém féktávon rosberg, megelőz. nembaj gondoltam biztos béna vagyok, erre a 2. is megelőz. nha azért annyira nem vagyok amatőr, hogy pár kanyaron belül hirtelen ketten is megelőzzenek, holott előtte elég szép előnyt autóztam ki velük szembe.
 visszajátszottam az előzést, és nézem..; kemény keveréken mennek.. és mintha semmi eső nem esett volna. sokkal jobban tapadtak mint én, pedig szakadt az eső, a pálya full víz volt, én pedig esőgumikkal voltam..
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  Motion_Blur
							
							
								#3357
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3357
							
							üzenetérekérdések a méréshez: os? 
 felbontás?
 beáll ultra?és ha megnéznél valamit: pl. feladatkezelő/ teljesítmény szélesre húzva. nézd már meg játék után, hogy van-e mag a 4-ből, ami 95-100%-ra ki van akadva? mert ha a proci húzására emelkedett a fps, akkor lehet, hogy lesz... 
 nálam sajnos win7 alatt van ilyen. xp alatt egyenletes 40-60%, max kilegés kb. 70%.nézd már meg légyszi!  
- 
			
			  Motion_Blur félisten Kicsit méregettem: F1 2010 - Monza WET 2 kör: - proci @3,40GHz: min: 55, max: 68, avg: 62,2 fps 
 - proci @3,85GHz: min: 60, max: 70, avg: 65,3 fpsF1 2010 - Brazil WET Race 2 kör: - proci @3,40GHz: min: 45, max: 65, avg: 55,5 fps 
 - proci @3,85GHz: min: 48*, max: 69, avg: 59,3 fpsnyilván lehetetlen ugyanolyan körülményeket szimulálni, de megpróbáltam, mindent 2x mértem és abból átlagoltam az eredményeket videokártya 900/1300Mhz mindkét esetben 
- 
			
			  szab.tam nagyúr duplán    igen, ott van a jobb oldalon.  
 ezt a 7. sebesség kitolását kerestem.... remek!
 a grtr2-ben ezt jól lehet állítani. persze már ott is tapasztaltam, ha túl nagy az áttétel, akkor 6->7-nél nagyot ugrik, kicsi lesz a nyomaték, lassan pörög fel...és úgyis 1:40 alá tolom, mert velem nem lehet bszkodni.....  
- 
			
			  Zoo123 senior tag válasz  szab.tam
							
							
								#3352
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3352
							
							üzenetére"én még a car setup-ot nem nagyon vágom, nem másztam bele. de a garázsban ha az alapbeállításból a csuszkát elhúzom jobbra, akkor spa 1. gyors szakaszában a végsebesség 324@348 km/h" Válaszd a Quick Setup jobb szélső opciót az a leggyorsabb, majd a setupot "mász bele a monitorba" és ott van a setup menüben a drive limiter sebesség fokozatok és a 7. fokozat végsebességét állítsd feljebb a default 348 Km/h ról, de csak óvatosan mert ha túl magas értékre állítod, akkor nem fog jól gyorsulni 7.-ben! Egyébbként nagyon jó az avatarod, igazán Kick-Ass!  
 Kedvenc filmem, Hit-Girl nagyon kemény! 
- 
			
			  szab.tam nagyúr ok.  én még a car setup-ot nem nagyon vágom, nem másztam bele. de a garázsban ha az alapbeállításból a csuszkát elhúzom jobbra, akkor spa 1. gyors szakaszában a végsebesség 324@348 km/h... ez sem mindegy... spa, az 1. gyors szakasz után jobb/bal, jobb, jobb, bal, majd az egyenes után van 2 elnyújtottabb bal. ezt hivatalosan 5-ben kéne venni. de simán megy 6-ban, igaz, nem padlón. így a köv. kanyarig fel lehet váltani 7-be. tehát nagy kár, hogy az ember másképp csinálja, mint valójában kéne, gyorsabb tud lenni. 
- 
			
			  Zoo123 senior tag válasz  szab.tam
							
							
								#3348
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3348
							
							üzenetére"én még felvettem a tv-ből a pályabejárót, és az 1:41-es videón több kanyart is magasabb fokozatban vesz be a játékos, mint az életben kéne. 
 ez a játék hibája..."Igen, a TimeTrial-ban (továbbiakban TT) picivel, 2-5 másodperccel jobb időket lehet elérni, mert az autó tapadása maximális, ezért nagyobb a kanyarsebesség. Menjél GP, practice módban, úgy mindjárt más a helyzet, ugyanaz a kanyar ami TT-ben 200 Km/h fölött simán beveszel GP-ben már 170-180 fölött kezd kisodródni az autó.  
 Az már reálisabb, csak akkor meg nem fogsz olyan hűdejó sziper-szuper időket futni, amivel aztán lehet dicsekedni. Én SPA-n TT-ben 1:46.061-ig jutottam, de GP-ben jó 3 másodperccel lassabb vagyok. 
 Joe007 meg a szemem láttára ment 1:44-et a kis mocsok! 
- 
			
			  nepszter1 addikt Patch-el miujság ? 
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  DigitXT
							
							
								#3345
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#3345
							
							üzenetérethx!  közben találtam spa 1:41-es videót. tanultam is belőle. 
 csak hát sajnos nem reális. én még felvettem a tv-ből a pályabejárót, és az 1:41-es videón több kanyart is magasabb fokozatban vesz be a játékos, mint az életben kéne.
 ez a játék hibája...közben már 1:47-nél járok... jött egy régi/új bug: 
 az éjszakai pályán (nem tudom kiírni... ), szóval előjött a felső pilótanézetben, (tv-s), a fejrángatózás. 1x már volt valakinek. és ha áttettem alsó pilótanézetbe, akkor eltűnt a pilóta keze. ), szóval előjött a felső pilótanézetben, (tv-s), a fejrángatózás. 1x már volt valakinek. és ha áttettem alsó pilótanézetbe, akkor eltűnt a pilóta keze.
 átmentem más pályára, ott is folytatódott. játék restart után megjavult..
- 
			
			
- 
			
			  DigitXT félisten válasz  szab.tam
							
							
								#3342
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3342
							
							üzenetéreItt van néhány idő, egészen 1:44-ig.  Grat az új avatarhoz. Grat az új avatarhoz. 
- 
			
			  szab.tam nagyúr spa-ból kéne valami edzéseredmény köridő, hogy legyen mihez viszonyítanom. 
 az, hogy milyen segítséggel, vagy nélkül, beállításokkal, nem izgat.
 lényeg, hogy száraz pályás legyen.csak kíváncsi vagyok, hogy az 1.50-ből még hová kell javulnom... 
 nálam minden alapon van, segítégek kikapcsolva persze. (abs ki-, bekapccsal még variálok...)és ha sokkal jobb az eredmény, akkor kérnék hozzá valami car setup-ot is....  
- 
			
			válasz  hermanyi
							
							
								#3337
							
							üzenetére hermanyi
							
							
								#3337
							
							üzenetéreDe, Catalyst-ból feltettem a 10.10 APP(WHQL)-t, de azóta már toltam vele, és eddig ment. És ha ez lenne a gond, akkor vissza a régi drivert, vagy reinstall a játéknak? (#3336) polonic: Akkor eddig se ment volna nem? ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
- 
			
			Hát ez hihetetlen.. Leülök gép elé, mondom tolok egy kis koreát. Indítom a játékot, bejön az intro, majd jön az okézás, és az autosave figyelmeztetés, majd elkezdi tölteni a menüt, egyszer csak puff, f1 2010 game.exe hibát észlelt és leállt  
 Restart megvolt, kihúztam a kormányom is, hátha az a baja, semmi. 200. indításra is behal Kezd elegem lenni ebből a játékból  Valakinek valami ötlet? Valakinek valami ötlet?
- 
			
			  GuruZone őstag válasz  Rototti
							
							
								#3327
							
							üzenetére Rototti
							
							
								#3327
							
							üzenetéreMai hír, 13:15 Update: The team have been hard at work and as a result we have now completed all internal testing on the patch. The patch is now in submission with Microsoft and Sony for all 3 platforms, and once this process has been successfully completed the patch will be released, ready for you to download. Keep an eye out on the forums, facebook, and twitter, as we’ll let you know as soon as it’s ready to download. Szóval a javítások elkészültek, az MS illetve a Sony jóváhagyására várnak már csak, mindhárom platform érintett természetesen. 
- 
			
			  kompotot csendes tag hello mindenki 
 suzuka mclaren 1.27.977
 igaz automata váltóval de hát ha majd lessz hozzá rendes kormányom akkor majd neki ugrok még 1 szer
- 
			
			  mephi666 nagyúr válasz  ALONSO11
							
							
								#3329
							
							üzenetére ALONSO11
							
							
								#3329
							
							üzenetérehát igen, a billentyű a 3. kategória: ha nyomásérzékenyek lennének a gombjai, szerintem még jobban át lehetne vele szelni az s-kanyarokat, mint analóg karral  a másik gamepad-em gyengéje pedig pont ez: borzalmasan rossz vele hirtelen irányt változtatni... az meg, hogy nem is nyomásérzékeny: még jobban rontja a helyzetet... billentyűvel kétoldali finom pöcögtetéssel át lehet azért menni az ilyen kanyarokon, de a gyenge gamepad-del vagy nagyon lelassítasz, hogy kényelmesen beszedd, vagy pedig rizikózol, hogy megdobhat a kerékvető... ott van mondjuk a catalunya-i pálya 14-15-ös kanyarkombinációja... ott szívtunk büszkén a régi vezérlővel a másik gamepad-em gyengéje pedig pont ez: borzalmasan rossz vele hirtelen irányt változtatni... az meg, hogy nem is nyomásérzékeny: még jobban rontja a helyzetet... billentyűvel kétoldali finom pöcögtetéssel át lehet azért menni az ilyen kanyarokon, de a gyenge gamepad-del vagy nagyon lelassítasz, hogy kényelmesen beszedd, vagy pedig rizikózol, hogy megdobhat a kerékvető... ott van mondjuk a catalunya-i pálya 14-15-ös kanyarkombinációja... ott szívtunk büszkén a régi vezérlővel abban meg megint egyetértek, hogy éles visszafordítókat megint csak szörnyű analóg kar nélkül beszedni hatalmas sebességvesztés nélkül... ezzel próbálgattam és szépen be lehet szedni úgy érzéssel, hogy nem lassulsz le annyira és a kerékvetőt is el lehet kerülni, amin kicsúszhatnál (főleg vízen) ui: mindent összeszedve nem bántam meg ezt a cuccot...  a játékélményen rengeteget dobott a játékélményen rengeteget dobott
- 
			
			  Enton addikt válasz  [CS]Blade2
							
							
								#3323
							
							üzenetére [CS]Blade2
							
							
								#3323
							
							üzenetére(#3324) Rolly Dy07: Próbáljátok ki GP-ben, én is ott toltam 100%-os versenyt és nem durrant el a kerék minden boxkiállásnál.  
- 
			
			  mephi666 nagyúr na, bevásároltam: logi dual action lett... abu dhabi azért nem egyszerű, de érezhetően javult körről körre a teljesítményem... kicsit fura volt először, hogy nem "toszogatni" kell a kormányt, hanem érzéssel csinálni, de hosszú távon sokat fognak szerintem javulni az eredményeim... főleg az s-kanyaroknál és a gyors íveknél érzem a különbséget... gyors íveknél eddig nem sikerült soha normálisan tartani az ideálist, de már megy... s-kanyarokból meg nagyon rossz volt kijönni, de ez is sokkal jobb így...  a ferrarival lenyomjuk a 2. szezont, hogy jobban szokjuk a gamepad-et meg a pályákat, utána minden segítséget kikapcsolunk és úgy nyomjuk tovább... addig talán meglesz a rutinunk is valamennyire a ferrarival lenyomjuk a 2. szezont, hogy jobban szokjuk a gamepad-et meg a pályákat, utána minden segítséget kikapcsolunk és úgy nyomjuk tovább... addig talán meglesz a rutinunk is valamennyire
- 
			
			  Rototti senior tag válasz  Rolly Dy07
							
							
								#3326
							
							üzenetére Rolly Dy07
							
							
								#3326
							
							üzenetéreSenki sem tudja biztosan, inkább a kettőt gondolnám reálisabbnak, mert ha a CM kész a peccsel, akkor még az MS-nek is át kell futnia, ha jól tudom. 
- 
			
			  Rolly Dy07 senior tag válasz  Rototti
							
							
								#3325
							
							üzenetére Rototti
							
							
								#3325
							
							üzenetéreHosszú hétvége jön, majd "ütközünk" akkor multiban.  De az az igazság sokat tesztelek, mert fontos a jó beállítás. De az az igazság sokat tesztelek, mert fontos a jó beállítás.Nem fogok unatkozni, mert tesztnek kiváló! Ha meg lesz elég előnyöm, akkor még egy megforgás is belefér, ha véletlen bepróbálok valamit. Mondjuk tényleg elég gyenge itt-ott az AI, de majd meglátjuk a patch után. Amúgy jöhetne már! Nem olvasok már vissza, de mikorra várható kb.? 1-2 hét? 
- 
			
			  Rototti senior tag válasz  Rolly Dy07
							
							
								#3324
							
							üzenetére Rolly Dy07
							
							
								#3324
							
							üzenetéreAI-val 100%-ost???  Nem lesz az kicsit uncsi? Még ha Lotussal is megy az ember experten, a patch után (minden AI kimegy a boxba, rájuk is hat a sok benya + kerékkopás) sztem könnyű lesz. Első helyen körözgetni 50 körön keresztül pedig nem nagy feeling. Nem lesz az kicsit uncsi? Még ha Lotussal is megy az ember experten, a patch után (minden AI kimegy a boxba, rájuk is hat a sok benya + kerékkopás) sztem könnyű lesz. Első helyen körözgetni 50 körön keresztül pedig nem nagy feeling.
 Persze abban még lehet bízni, hogy a peccs nem elbutítja, hanem csak reálissá teszi az AI-t.Gyere inkább multizni. Már nagyon fenem a fogam a cerkád... őőő akarom mondani a ferkád elverésére.  
- 
			
			  Rolly Dy07 senior tag válasz  [CS]Blade2
							
							
								#3323
							
							üzenetére [CS]Blade2
							
							
								#3323
							
							üzenetéreÉn is a patch után megyek majd 100%-os versenyt. A LOTUS-al kezdtem experten a 4. versenynél tartok. 3. vagyok a világbajnokságban és kezdett zöld "tortaszelet" nőni a csapatom neve mellett, de lenyilatkoztam, hogy várom mikor kapok más csapattól szerződést és valahogy nem tetszett nekik. A zöld eltűnt, ami azt jelentette volna, hogy 1. számú pilóta lettem volna, ha betelik. Dehát most is az vagyok  . 3 dobogó 1 győzelem. Trulli meg a béka segge alatt. . 3 dobogó 1 győzelem. Trulli meg a béka segge alatt. 
- 
			
			  [CS]Blade2 addikt Először egy Lotussal kezdtem, és végignyomtam egy szezont, de expert szinten, így nem nagyon teljesítettem a követelményeit, és a végére a 3 kicsapat-tól volt 4-4,5millás ajánlatom. 
 Aztán restartoltam, és a Williams-el kezdtem Hard-on, és minden versenyt lazán nyertem akár száraz volt, akár esett, kivéve párszor megszívatott a bug, így ahogy teltek a versenyek én ment fel a szintem jöttek az ajánlatok, elöször a kicsiktől, majd jött a Sauber, STR, aztán a Renyo, és kb Singapúrban azt hiszem 20-21-es szinten voltam, és a Ferrari-tól jött egy ajánlat, amit rögtön el is fogadtam, de csak a következő idényben ülhettem át.
 Most a Ferrarival megyek, Bahrain-t lenyomtam expert-en, P1-p2-p3, Q1-Q2-Q3, verseny 30%,, de 100%-ot akarok menni, csak a bug-ok miatt nem akarok 40-50kör után restart-olni.
- 
			
			  Zoo123 senior tag válasz  [CS]Blade2
							
							
								#3317
							
							üzenetére [CS]Blade2
							
							
								#3317
							
							üzenetére"Most vagyok a 2. szezonom 2. hétvégéjén" Engem csak az érdekelne hogy mikortól (hányadik verseny után) kínál(t) másik csapat szerződést? 
 Ha minden versenyen jól szerepelek (dobogós hely) akkor előbb kapok ajánlatot 
 A BMW-Sauber nem valami gyors autó, mielőbb váltanék...Legalább egy Renault-ra, a karriercél meg Ferrari, McLaren vagy RedBull 
- 
			
			  polonic félisten válasz  [CS]Blade2
							
							
								#3317
							
							üzenetére [CS]Blade2
							
							
								#3317
							
							üzenetéreMár leírtuk, hogy honnan értesülsz a patch-ről. Be is linkeltük nem is egyszer. Azt is belinkeltük, amikor új infok voltak róla. Legutóbb írták, hogy mikor jelenhet meg a patch. 
- 
			
			  [CS]Blade2 addikt Én ilyen kb értékre gondoltam, hogy a héten, vagy november, esetleg december  
 Most vagyok a 2. szezonom 2. hétvégéjén, de így inkább jegelem, amíg kijön a javítás, nem merek expert szinten 100%-os versenyhétvégét futni, még a végén megszívat egy 40-50 kör után a box-ban, vagy egy kisebb koccanásért, esetleg pályaelhagyásért még a végén kitilt 28 szerzonról. Hard-on meg túl könnyű. Hard-on meg túl könnyű.
- 
			
			  polonic félisten Újabb whql driver az nvidia-tól. Ph főoldalon is kinnt van a hír. F1 2020-hez teljesítményjavulást ígérnek. Igaz dx11 módban, az van oda írva. Ami még nincs is engedélyezve a játékban. 
- 
			
			  Enton addikt válasz  [CS]Blade2
							
							
								#3313
							
							üzenetére [CS]Blade2
							
							
								#3313
							
							üzenetéreA javítás megérkezéséről fogsz értesülni 1-2 órán belül ha kiadták. 
 Ha ennél gyorsabb értesítést szeretnél ajánlott a Twitter-en vagy a Forumon követni őket.
 A kiadással nem várhattak volna tovább.
 Vagy most kiadják, vagy csak következő szezon elején.
 De már állt ugy a játék hogy hozzon bevételt, így kiadták. 
- 
			
			  [CS]Blade2 addikt Nem lehet még tudni, hogy kb mikor készül el a javítás? Kicsit idegesítő, hogy defektet kapok, elmegyek a boxig, 4. vagyok, erre jönnek a többiek, és 25sec-et áll a boxban, közben mondja, hogy jó munka, jó munka, és kienged tök utolsónak, rossz esetben ugyanazzal a defektes gumival. Ha tesztelték a játékot a kiadás előtt, akkor ez elő kellett, hogy jöjjön a többi sz*rral együtt, egyszerűen nem értem, hogy adhatták ki így.  
- 
			
			  mephi666 nagyúr na, azon filózok, hogy logitech dual action vagy chillstream kellene a box controller helyett... a dual action-t dicsérik sokan, milyen véleménnyel vagytok róla? (csak 3.5-4ezerrel olcsóbbak, mint az xbox controller és ugyanúgy megvan a 2 analóg kar... a dual action még talán jobban kézre állna) megy ez a cucc xbox360 controllerként más játékokban is rendesen? nagyon hasonló a felépítése... 
- 
			
			  NOD senior tag Az szokványos hogy a szezonba a gép "elfelejt" kimenni a boxba  
 Most mentem egy Spa-t. Kovalainen 23.ikról 1. 
- 
			
			  mephi666 nagyúr tegnap ráfeszültünk a játékra rendesen carrier módban: hungaroring - szárazon 3. lettem, több kanyar is van, amit nem érzek annyira 
 spa - szárazon első lettem, elég sima futam volt
 monza - időmérőn 1.5-2 másodpercet vertem a jónépre, de leszakadt versenyre az ég és asszony csinálta meg, mert én iszonyúan díboltam véletlenül mindig ...azért 4. helyre behozta ...azért 4. helyre behozta
 singapore - betliztem egyet és 14. hely jött csak össze (volt egy 10másodperces büntetésem is), rühellem ezt a pályát
 suzuka - időmérő esőben, verseny szárazon... asszony szépen megnyerte 
 korea - időmérőn szakadt, verseny viszont szárazon ment... a gyors íveket nem nagyon érzem benne és így csak 2. lettem
 sao paulo - időmérőn 4. voltam, de a versenyt szépen hoztam... jó kis gyors pálya, egyedül a célegyenes utáni balkanyar íve nem fekszik...a poén meg, hogy a ferrari szerződést ajánlott, amit el is fogadtunk  netről néztünk beállításokat, amiket belőttünk és igen sokat számítanak... habár itt-ott voltak bennük hülyeségek, amiken módosítottam, de jók voltunk... netről néztünk beállításokat, amiket belőttünk és igen sokat számítanak... habár itt-ott voltak bennük hülyeségek, amiken módosítottam, de jók voltunk... kezdjük szokni a pályákat: monte carlo és singapore, ami nagyon nem megy... kezdjük szokni a pályákat: monte carlo és singapore, ami nagyon nem megy...ja, pontversenyben webber valami 350pont körül van, mi 260-al kullogunk mögötte... vettel meg 210 körül áll... abu dhabi előtt már megvan a végeredmény... köv. szezont lenyomjuk a ferrarival, aztán talán meglesz már a pénz az xbox360 controller-re... kikapcsolt segítségekkel lesz majd igazán izgalmas... most még csak tanulunk... de lehet, hogy nyelek egyet és kicsit lehúzom ma magam hitelkártyáról és megveszem a kontrollert... a mostani nagyon nyomja a bal hüvelykujjamat és fáj már rendesen... 
- 
			
			  rocket nagyúr Korei palyan nem is ott van a boxutca kijarat a jatekban ahogy igazabol, javitani kellene nekik  
- 
			
			  Zoliwrc aktív tag Mostanában nincs időm játszani de ennek a koreai pályának nekifutottam a Lotus-al. 
 Grand Prix, practie1, manuális váltó, minden segítség kikapcsolva, sikerült picit 1:40 alá bemenni.
- 
			
			Hát Korea sem nem nekem való  1.44-et tudtam a lotus-al  Igaz ezzel 10. vagyok, mert a többieknek se nagyon megy Igaz ezzel 10. vagyok, mert a többieknek se nagyon megy A mérnököm meg beszívott.. Vagy 200x elmondta már, hogy milyen jó eredmény lett múltkor, most toljam jobban, meg folyamatosan azt magyarázza, hogy a csapattársam jobbat ment, érdemes lenne ránéznem, holott vagy 2sec-el verem  
- 
			
			  jozsi252 veterán Persze ugyanúgy, ráadásul látom a köridőmet hogy 1:22 annál jobban nyomom de annyira a határon autózok hogy egyszerűen nemtudok javítani rajta pályától függ igen most én speciel hungaroringet hoztam fel hogy 1:19 - - - > 1:22 környéke szimulációval szóval ezt nemtudom mire vélni pedig amikor megyek 1 huzamba 20-30 kört és 1:20 alatt vagyok a körök 95%ban és ugyanígy szimulácóval nemakar 1:22 alá menni sehogyse. Az egy dolog hogy pl 20 kör után nem mert a gumi elhasználódik nem tapad stb stb de hogy az első körbe se tudok 1:20 alá menni ez durva azért. Azthiszem sokmindent kell a köv patchbe javítani 
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Battlefield 6
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- LEGO klub
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Lexus, Toyota topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- HP EliteBook 820 G3 // 8GB DDR4 // 256GB SSD // HD520 GPU // W11 Pro // Új akkú!!
- Hifiman Serenade (Bluetooth verzió)
- LG G5 65" bontatlan 3 év jótállás
- LG UltraGear 27GR93U-B IPS Monitor! 3840x2160 / 144Hz / 1ms / G-Sync / FreeSync!
- LG UltraGear 27G850A-B IPS Monitor! 3840x2160 / 240-480Hz / 1ms / G-Sync / FreeSync! BeszámítOK
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Honor 200 pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Honor 200 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i7 8700K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB RAMPAGE Shiva A-data 600W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 12700E / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1 TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
 
								 
							 
								 
							
 
								 
							
 
								 
								 
							
 
								 .
.
 
								 
							 
								 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 (szerintem nagyon kis %-ban az a megoldás...)
 (szerintem nagyon kis %-ban az a megoldás...)
 
							 
								 
							 
								 (hacsak nem a kártyacsere előtt csináltad meg, vagy rögtön utána)
 (hacsak nem a kártyacsere előtt csináltad meg, vagy rögtön utána) 
								 
							 
								
 
								 
							 Na de komolyra fordítva a szót: amíg a patch ki nem jön,addig a törést kapcsold ki, ezzel sok bosszús defekttől kíméled meg magad, aztán meg sztem a championship előtt érdemes a grand prixben jópár kört menni külön, hogy megismerd a pályát,mielőtt nekimész az ottani versenynek (féktávok, váltófokozat-melyik kanyart hányadikban lehet bevenni, stb). Ja, és ha nem vagy túl türelmes egyelőre,akkor elég 20-30 %-os versenyeket nyomni az elején
 Na de komolyra fordítva a szót: amíg a patch ki nem jön,addig a törést kapcsold ki, ezzel sok bosszús defekttől kíméled meg magad, aztán meg sztem a championship előtt érdemes a grand prixben jópár kört menni külön, hogy megismerd a pályát,mielőtt nekimész az ottani versenynek (féktávok, váltófokozat-melyik kanyart hányadikban lehet bevenni, stb). Ja, és ha nem vagy túl türelmes egyelőre,akkor elég 20-30 %-os versenyeket nyomni az elején 
 
								 
								 
							 
								 
							



 
							 
								 
								 
							 
								 
								 
							
 
							 
							
 
								 
							 
							 
								
 Valakinek valami ötlet?
 Valakinek valami ötlet? 
								 
							 
								 
							 
							
 
								 
								 
							 
							 
								 
								 
							 
								 
								 
								 
							 felejtettem el vezetni...
 felejtettem el vezetni...

