- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ha a fejlesztőkön múlik, akkor nem tér vissza a GPU-s PhysX
- Fujifilm X
- DUNE médialejátszók topicja
- Philips LCD és LED TV-k
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen videókártyát?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- 3DMark 11 eredmények
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
skylaner
senior tag
válasz
Barthezz2 #2496 üzenetére
Hát elsősorban ugye az időmérőn/futamon elért helyezésed után.
Aztán a futam után lévő interjúk, és érdemes a gyakorlás/időmérők után is interjút adni.
Én mindig pozitívan nyilatkozok a csapatról, de nem vagyok nagyképű.
Mert ugye vannak olyan kérdések, hogy a csapattársad jó lesz ha elkezd aggódni a teljesítményed miatt, akkor azt válaszolom, hogy nem kell, erős pilóta. Hiába vertem el az összes futamon
Vagy, hogy év közben megkérdezik, hogy megnyerem-e a bajnokságot, akkor csak azt válaszolom, hogy csak az adott futamra koncentrálunk.
Vagy ha már jól állsz, és év közben megkérdezik, hogy érdeklődsz már nagyobb csapatok iránt akkor szerintem érdemes még azt mondani, hogy a jelenlegi csapatoddal próbálsz mimnél jobb eredményt elérni. Aztán az utolsó 4-5 futamon már mondhatod, hogy érdekelnek a nagyobb csapatok.Kanada után én így állok az ajánlatokkal: (eszem ágában sincs eligazolni
)
-
Davzone
senior tag
válasz
skylaner #2495 üzenetére
Tudom nem acélos de ennyi megy,holnap felveszem videóra....aztán kielemezhetitek
Hiba nélkül végig tudok menni minden féktávom jó ha elfékezem az már másodperc bukás,viszont akárhogy nyomom nem megy jobban.Ha lenyesek egy kanyart amit nem vesz észre a gép akk tudok csak javbitani.De igy sincs meg a pole idő.
Elképzetlhető hogy a többi kocsi lett fejlesztve és én nem kaptam meg mivel csak 2es pilota vok a csapatnál?Az előző verseny előtt monmdta a mérnök hogy a schumi kapott uj fejlesztéseket amiket éncsak később kapok meg de az utána lévő versenyt is simán megnyertem.Mostmeg ez van.
Amugy xboxon nyomom kontrollerrel,vinyóról gyári játékkal.Most nincs lelkierőm nekiállni, a house meg az igy jártam anyátokkal uj része jobban izgat
,de még lehet éjjel vagy holnap kipróbálok egy időmérőt careeren kivül a mercivel ugyanugy rosberg kocsijában,megnézem ott mit tudok.
-
Valahogy nem tudok rájönni, hogy mi alapján kapok szerződéseket, vagy mi alapján nem.. A csapatomtól már kaptam hosszabbításra ajánlatot, a többi csapat mellett(kivéve a 3 top) meg ott figyel a szürke karika, és ha rámegyek, akkor ez:
Ez mi? Most ha teszem azt nyerek, akkor olyat kellene "nyilatkoznom", hogy márpedig a csapat szarik rám, nem volt ez jó? Vagy mi nem tetszik nekik? Én eddig ha valami jó eredményem volt, általában azt nyilatkoztam, hogy jó hétvége volt, és a csapat megtett mindent. Most elkéne kezdenem szidni őket, hogy másik csapattól kapjak ajánlatot?
Frankó lesz, akkor meg majd a jelenlegi tojik a fejemre
-
skylaner
senior tag
válasz
Davzone #2489 üzenetére
Hát azért az a 1:26 nem nagyon acélos, főleg egy viszonylag jó kocsival.
Én most csinálom a 2. szezont, Ferrarival, időmérőt nyertem 1:21:938 -s idővel.
És még ez se olyan hű de jó idő, de billel ennyire ment.Én száraz pályákon, kivéve Monaco és Szingapúrt, quick setupban Dry első "csomagjára" szoktam tenni, szóval az utolsó előttire.
-
Ant@
senior tag
Nem tudom ki ,hogy van vele de szerintem epert fokozat alatt nem érdemes játszani, egy csomó élményről marad le az ember. Elkezdetem a kariert a második legnehezebb fokozaton ahol csak a kipörgésgátló van mediumra állítva minden más OFF. Első verseny Bahrein: pole pozíció / rajt-cél győzelem. Második verseny Melbourne: pole pozíció / rajt-cél győzelem. MINDEZT HRT-vel!! Mondom magamban ez így nem lesz jó ha rögtön a legszarabb kocsival bajnok leszek az első szezonomban. Így semmi értelme fejlődi, jobb csapathoz igazolni. Fogtam magam és újrakezdtem legnehezebb fokozaton. Itt már egyből nem lettem első. Előszőr nagyon kínlódtam a kipörgésgátló hiány miatt, de aztán ráéreztem ,hogy kell adagolni a gázt kanyarból kifele jövet. Persze rengetegszer megbörgtem. Aztán bekapcsoltam a force feedbacket. Általában nem használom mert nem szeretem ha recsg ropog a kormány menet közben, de itt nagyon hasznos. Sokkal jobban lehet érezni gépet. A kormánytól megkapod az infót arról ,hogy már határon vagy mielőtt még végignéznéd a monitoron ahogy megpördülsz. Őszintén szolva force feedback nélkül esélytenen megfogni az autót ha már megindult a hátulja. Na és mire mentem experten? Bahreinben nagy nehezen sikerült bemenni 2:02 alá ami elég volt egy 20. helyre a kvalifikáción. Hamilton lett az első 1:56-al. A versenyen 18. lettem. Éppen pont teljesítettem a csapat elvárásait. Ez már mingyárt reálisabban fest egy HRT-től. Utánna próbaképpen mentem egy kört a Ferrarival és az első mért körben mentem egy 1:55-ös időt. Szóval jó autóval simán lehet versenyt nyerni, szarral viszont lehettelen. Így marad benne kihívás még egy ideig. Persze aki billentyűvel játszik annak eszébe se jusson az expert fokozat. A poén kedvéért kipróbáltam...... borzalmas.
-
Davzone
senior tag
válasz
Davzone #2489 üzenetére
Annyit még hozzátenék hogy ezt a quic setup legjobboldalibbal csináltam,próba kedvéért kipróbáltam extrém eső setuppal,itt 320 helyett csak 280körül megy a kocsi de igy tudtam menni 1:27.113-at,ami nincs 1 másodperc a száraz pályás setuphoz képest.
Lehet mégsem az ai ilyen jó hanem a kocsibeálitással van valami gáz?
Tulajdonképpen bármelyikre álitom kb hasonloan megy a verda,nincs semmi egetrengető különbség.
Az eddigi pályákon pedig rengeteget számitott amikor esős practice után bentmaradt az esősetup a száraz pályás időmérőre.
Nemértem én ezt valaki segitsen ki egy jó setuppal vagy egy tippel hogy tudnám legalább a scumit megverni,én egyenlőre feladtam
A lotusal előző évbe is simán lehetett verni csomoszor mindenkit amateur beálitáson,egy mercivel meg nemtudok 10.nél jobb lenni??? -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2475 üzenetére
Persze, de ahányszor már beírtad, hogy nézze a hivatalos fórumot, meg ilyenek,
annyi erővel már bőven be is linkelhetted volna, hogy nesze vazze, itt nézzed.
Mondjuk az más kérdés, hogy angol tudás kell hozzá, aki meg mondjuk éppen
más nyelvből penge, annak nem biztos, hogy ez segít... Attól függetlenül persze,
hogy az IT nyelve alapvetően az angol, nem feltétlen angolos mindenki, aki ide ír. -
Davzone
senior tag
válasz
Barthezz2 #2486 üzenetére
Ilyen volt nálam is,meg amiket kiir verseny közbe az óra az full hülyeség.Pl első helyen vok megyek jön mögöttem valaki méri az ora kiirja hogy 1.3 mpre van,de a térképen rajta sincs olyan messze van.
Vagy volt olyan hogy megpördültem első helyen kopott gumival,erre bemondja a mérnök hogy hamilton 5mp-re van mögöttem vigyázzak,Jó megfordultam mentem tovább hamilton sehol a kör végén +8mpel értem be annyi idő volt a megpördülés szóval elég gáz amiket időmérésnek hívnak ebbe a gamebe.Hamilton persze kb a pálya felénél volt... -
Davzone
senior tag
válasz
skylaner #2485 üzenetére
AI megy 1:24.7et kb. az első 6 embernek ennyi az ideje.
Én meg stabilan 1:26:3xx kat néha ha épp összejön egy kör valami kis kanyarlevágással amiért nem ad büntit akk tudok 25,5ot menni.Ezis eddig egyszer sikerült de azalás soha nem tudtam menni.Tgenap hajnali 2ig nyomtam nem sikerült gondoltam fáradt vok alszok rá ma délután nekiültem és most tartok a 9. restart sessionnél.a legjobb eddig a 7. helyem de a schumit igyse vertem el pedig őt muszály az egyik acsi miatt,minden futamon verni kell a csapattársat egész évbenNem tudom hogy milyennek számiotanak a körök,amugy careerbe tolom uj auto szal fejlesztés csak pár de amateur szinten,ha felraktam intermedietre akk mégjobban elvertek és 22. lettem.
-
AMD_ok
őstag
válasz
Barthezz2 #2461 üzenetére
Én pedig pont arról beszélek, hogy ez mekkora marhaság a fejlesztők részéről....Nem hiszem el, hogy nem értitek (még egyszer: nem azt vonom kétségbe, hogy ez így van, ahogy leírtad, hanem azt mondom, hogy ez mekkora baromság, pont amiatt, hogy nem lesz több gumid, és b*szhatod az egész versenyhétvégédet)
-
Unbaised-Ben
senior tag
én pl kitaláltam hogy végigfogom tolni Expert fokozaton egy bajnokságot, a Ferrarival, de addig biztosan nem fogok váltani amíg tele van bugokkal a játék... így is kemény kihívás lenne nekem, úgy meg végképp...
-
válasz
Barthezz2 #2484 üzenetére
sorry, lejárt a mod..
Aha, és feltűnt még valami. Ugye azt már kibeszéltük, hogy esőben gyenge az AI. Namost, ahogy mentem 2 gyorskört időmérőn, esőben, valaki jött mögöttem. 2 kört mentem, végig ott jött, és a végén már majdnem letolt a pályáról, ergo gyorsabb volt. Ennek ellenére enyém a pole, a 2. helyezett pedig +4sec-re van.. Érdekes..
-
Ezt nem hiszem el.. Most vagyok a német nagydíjon, és itt megint szaggat itt-ott
-
Davzone
senior tag
Hali mindenki!
Tudja valaki mitől lehet az hogy nem tudom cataluny-ban megverni az ai-t?
minden segitség bevan kapcsolva csak a brake assist nem,illetve amateur ellenfelekkel megyek.
Eddigi összes verseny pole + győzelem lett mer acsit gyüjtök azért nyomom igy,
mercedesnél vok driver2 schumi melett.
egyszerüen nem tudok még 15.nél se jobb lenni pedig nem vagyok béna eddig az összes simán ment de itt valami extrém jók az AI-k
Mit lehet ezzel tenni?
Vagyis lehet ekkora különbség az aiban csak ezen az 1 pályán????
Eddig mindig ilyen 4-5 mpket kaptak száraz pályán időmérőn is.
Itt is száraz pálya van option tire és mégse megy.
Normális ez így? -
Rototti
senior tag
Megy a multimóka. Rolly-val társra várunk.
-
"Infinity"
aktív tag
Hát ha az ügynök laptopjába belenézel látod a csapatok mellett egy fehér kör telítődik versenyről versenyre, ha betelik akkor utána már várható egy ajánlat tőlük. A kiscsapatoknál elég a kitűzött cél elvégzése, amit a versenytöltéseknél ír a játék, A Top csapatoknál már pontokat kell szerezni és nyerni is kell elég sokat, hogy ajánlatot tegyenek.
-
Ant@
senior tag
Mikor várható ,hogy szerződés ajánlatot kapjak? Kell ,hogy valamilyen kritérium teljesüljön hozzá, vagy látszólag teljesen random működik a dolog. 6 versenyen vagyok túl experten HRT-vel, legjobb eredményem egy 17. hely
-
zsole84
senior tag
A szaggatás dologra sikerült már megoldást találni?
Nálam Phenom II (x2--->x4. 3100 mhz), 4830 (700/1000) beszaggat. A grafika minőségétől szinte független, 2x-es élsimítás medium/low beállításnál szinte ua. mint high beállítással. Illetve ha 4 maggal futtatom, akkor sincs érzékelhető változás. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2470 üzenetére
a ghost meg csak úgy elsuhan mellettem. A segességre tippelve kb 400-zal
Mondjuk így viszont sanszos, hogy nem bug volt az, hanem cheat...
(Én is mintha Monzára emlékeztem volna, de nem voltam benne biztos,
nem sok helyen mentem TT-t, de Monzában ill. a Hungaroringen igen...)Szerk #2472: jah, sokszor van hivatkozva a Codemasters hivatalos fóruma,
csak kb. sosem volt belinkelve, amiről szó van.Ha esetleg valakinek így
könnyebb: itt várhat friss infóra. (Ha naponta egyszer-kétszer ránéz, akkor
tuti ő lesz az legelső, aki beírja ide a patchről származó infókat.)
-
polonic
félisten
válasz
manutdzoli #2471 üzenetére
Sokszor leírtuk, hogy nem. Nézd a hivatalos csatornákat, codamasters oldala pl. MI honnan tudnánk? Mi is ezekről a helyekről. Ha tudnánk valamit róla, akkor meg be lenne írva ide. Ha jön, akkor úgyis lesz hírekben a játékokkal foglakozó oldalakon.
-
manutdzoli
senior tag
Nem tudja valaki mikor jön a patch?
-
polonic
félisten
A defekt nem így van. Leírtam nekem hogy történ. Úgy látszik nem olvastátok el.
Egy versenyen 2 defektem volt. Először a keménnyel, utána lággyal, aztán mégis feltettek egy keményet, ez összesen 3 garnitúra gumi.(#2465) DigitXT
Most nem mondom meg fejből, hogy melyik pályán
Az olasz pályán van, azt hiszem. Time trialban van ez. A legelső ghost letöltve, én kb 320-al lépem át a célvonalat, a ghost meg csak úgy elsuhan mellettem. A segességre tippelve kb 400-zal.
-
DigitXT
félisten
Na igen, az nekem sincs...
Ezért jobb az online
értékelés, mert ott rögtön össze tudod hasonlítani
az összes többi játékossal, vagy barátokra szűrve.
Viszont már itt is felütötte a fejét a cheat-elés, nem
igaz, hogy a szervert nem tudják úgy megírni, hogy
az ilyet kivágja, mint macskát szarni.Most nem
mondom meg fejből, hogy melyik pályán, de "1:18
a jó idő", erre az első ott figyel 0:59-cel... Röhejes.Szerk: még ha menne 1:15-öt, akkor lehet, hogy a
többiek mind bénák, ő meg a (régi) Schumacher...
De így, hogy totál lehetetlen idővel első, az csalás. -
DigitXT
félisten
Akkor milyen töréshez kapcsolt defektről beszélünk?
Barthezz2 leírta.(Ezúton is köszönöm neki.
)
nincs más készlet, csak az 1 db lágy,és 1 db kemény
Ezt nem tudtam: akkor ez elég hülyén van megoldva,
hiszen ha törésszimuláció van, akkor jöhet a random
defekt, ha viszont gumiszimuláció nincs, akkor az új
gumi nem lehet más készletből való.Nevetséges.
Lehet, hogy a patchben ezt is javítják. (Jó lenne...)
Nem jó ez a random defekt dolog, ha ez nem lenne... -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Rolly Dy07 #2446 üzenetére
Kínai nagydíjon elég jó balettoztam....
Nekem is kell az a fránya TC mediumon. -
AMD_ok
őstag
válasz
DigitXT #2452 üzenetére
Nem érted. Pont az van, hogy nincs más készlet, csak az 1 db lágy,és 1 db kemény. Tehát ha defekted lesz a lágyon, nincs mire cserélni, mert nincs másik lágy készlet! (csak az 1 db kemény,de mivel 1 versenyen mindkettőt használni kell, így mehetsz az eleve defektes gumival,nagyon fasza
) Egyébként ha már törésnél tartunk, hogy még jobban értsd: semmiféle törésem nem volt, senkivel és semmivel nem ütköztem, hanem csak köröztem, hogy megismerjem a pályát. Akkor milyen töréshez kapcsolt defektről beszélünk?
-
GuruZone
őstag
válasz
Rolly Dy07 #2446 üzenetére
én maradok a segítségeknél (tc med, abs on, auto váltó) még jódarabig. Aztán majd később karrierben megpróbálok segítségek nélkül menni. Karriert viszont patchig nem kezdek.
Ha én csinálok szerót, nálam mindenki úgy állitja be az assistokat, ahogy jól esik...
-
DigitXT
félisten
Nem reklámozni akarom, de ezzel mi a gond?
(A srác pont ezt csinálta meg, fel lehet tölteni
az időeredményeket. Vagy ez nem működik?) -
válasz
skylaner #2455 üzenetére
Üdv!
Nem tudtok valami lapot,ahol lehetne legjobb köridőket nézegetni? Tudom, online lehetne, de az még nem megy.
Egyelőre csak tesztelem a progit, meg magamat, de nem tudok viszonyítani, hogy kb. milyen szinten állok.
Lotus, napsütés, Monaco, segítség csak automata váltó: 1:17:451. Ahogy nézem, ez 3 tizeddel rosszabb, mint az idei időmérős eredménye a Lotusoknak. Mennyire reális a valódihoz viszonyítani?Egyébként, a game nem rossz, grafika állat, fizika átlagos. Szimulációtól kicsit távol, de megtanulni az új pályákat, meg elszórakozni vele jó mulatság. 8/10. rFactor után kicsit szokatlan, de végre valami új.
skylaner: fileok mentek.
-
skylaner
senior tag
Valaki legyen olyan kedves (aki nem tette fel a Realistic Sun Mod-ot) és küldje el nekem az adatlapomon szereplő email címre ezeket a fileokat:
F1 2010\tracks\circuits\istanbul\ mappában a:
lighting,xml
effects.xmlF1 2010\tracks\circuits\monaco\ mappában a:
lighting,xml
effects.xmlKöszönöm.
-
zuchy
őstag
válasz
peugeotmate #2453 üzenetére
Nem tilos az offline profil, ha netalántán valaki az erdőben akar F1-el játszani.
Nálam jó az offline profil két gépen is. -
peugeotmate
addikt
Hali!
Tegnap raktam fel e remek játékot, ma már tudtam is vele foglalkozni! A játék grafikájával és menetével meg vagyok elégedve, úgy tűnik, hogy akadozások sincsenek. Egy versenyhétvégét letudtam a Force Indiánál, 8. lettem!
Gondoltam, mára elég is lesz ennyi, azonban ért a meglepetés: nem tudom elmenteni a játékot, ahol épp tartok. Mondom ez remek, de végül kiléptem, még az első játéknál nem olyan gáz. Aztán most látom, hogy van regisztrálni kell, de magyarként nem lehet és látom van külön offline mód is, csak itt kell egyet-mást állítgatni. Arra lennék kíváncsi, hogy aki már offlineban játszik, az mit tapasztalt? Vannak hátulütői, tehát adódhat a beállítások megváltoztatásával bármiféle probléma?
Ja, és most nem tudom eldönteni, hogy ez az offline profil eredetileg tilos vagy sem?Köszönöm előre is, aki szán rám időt!
-
DigitXT
félisten
A defekt van a töréshez kötve, nem értem, mi ezzel a probléma.
Kell gumit cserélni, és? Nincs más készlet olyankor, vagy mi?
Én még nem próbáltam ki, mert törés nélkül nem túl izgalmas.Szerk: ilyenbe kellene belerakni a G25-öt, aztán mehetne a menet.
Vettem egy Xbox 360 vezérlőt, hátha a hátsó analóg karokkal jobb
lesz a fékezés/gázadás, de b*szottnehéz megszokni, amúgy nem
rossz, csak hát az igazi mégiscsak kormánnyal lenne. Gondolom.
(Bár pont a G25-nek nem lehet kihasználni a tulajdonságait: se a
kuplunk, se a H-váltó, se a 900 fokos elfordulás nem kell F1-hez...) -
nepszter1
addikt
Esetleg nincs egy patch pack szóval nem kell másolgatnom meg semmi csak felrakom és egy csomó újítást tartalmaz
-
bendeguz76
aktív tag
válasz
SpongyaBob #2445 üzenetére
azt elfelejtettem a force f...nekem ki van kapcsolva.igy pontosabban tudom irányitani
-
AMD_ok
őstag
válasz
Rototti #2447 üzenetére
Nem emlékszem a közvetítésekből olyanra, hogy ezért kimaradna akár gyakorlás,akár időmérő
Tehát akkor is marhaság ez is. (persze, hogy időbe telik, csakhogy legjobb tudomásom szerint ezt nem a gyakorlások rovására megy,az meg végképp nem, ha a 8 motoron belül vagyok.....szerintem)
ráadásul én eddig 1x sem állítottam motort, magától cserélget, szinte versenyenként....
-
Rototti
senior tag
Annyi idő kell, hogy kicseréljék a motort. Az nem kétperces művelet.
A P1-ben kicserélteted, és a P2-ben már azt használod, amelyiket kiválasztottad (innentől kezdve pedig, amíg nem állítod át más motorra, addig azt a motort fogja használni a gép: a versenyben is és a kövi versenyen is).
Bármikor vissza lehet rakni a korábbi motor közül bármelyiket, gondolom csak akkor fog büntetni, ha kérsz új motort. -
Rolly Dy07
senior tag
Elnézést attól, aki velem gurul és nincs segítség! De egyszerűen nem olyan feelinges segítségek bekapcsolásával. Tudom, hogy aki nem kormánnyal megy meg stb......Tudom.
Kösz mindenkinek az esti csapást!!
-
SpongyaBob
veterán
válasz
bendeguz76 #2443 üzenetére
Köszi, de a gyári beállítás nekem nagyon durva
Alig lehet tekerni, egyszerűen lerepülök a pályáról, még íven se tudom tartani
-
AMD_ok
őstag
válasz
DigitXT #2413 üzenetére
épp ez az, hogy KELL gumit cserélni a gumiszabály miatt, ezért nincs értelme ezt a töréshez kötni, gondold végig.
Más: hogy van az, hogy 6. versenynél vagyok karrierben,é s már az 5. motort használja a gép. Namost a többi is 92-96 % között van, vissza akarom tenni valamelyiket, és a practice véget is ért. Mért van ez így? (kb 1 motor 3 verseny ugye, mi lesz, ha kb 10 verseny alatt elmegy a 8 motor, és akkor azzal "büntet" majd a gép, hogy elbukom vagy az időmérőt, vagy a gyakorlást?)
-
bendeguz76
aktív tag
válasz
SpongyaBob #2442 üzenetére
persze hogy megkérdezheted.
én semmit nem állitottam teljesen alapbeállitás semmihez sem nyultam.nekem bejött megszoktam már
-
SpongyaBob
veterán
válasz
bendeguz76 #2441 üzenetére
Köszi megoldottam, én voltam a bamba
Azt megkérdezhetem, hogy te milyen beállításokkal mész?
-
bendeguz76
aktív tag
válasz
SpongyaBob #2438 üzenetére
hy.nekem is ilyen kormányom van szuperül lehet irányitani vele.töltsd le a logitech oldalárol a driving force gt-hez ajánlott profilert.telepitsd fel.csinálj egy uj profilt benn.ha ez megvan ebből inditsd a játékot mindig.
-
polonic
félisten
Elkezdtem a karriert a játékban. Az elején 5 szezont választottam ki, Saubernél vagyok. Long race weekend 100 %-os versenyeket. Túlvagyok az első versenyen. Időmérőn bejutottam a q3-ba, de amikor megyek a gyors körömön, akkor kicsúszom, szárny leszakad, mire megcsinálták vége lett az időmérőnek, emiatt mért idő nélkül 10. helyről indultam, kemény keveréken. Sokan lerajtoltak. Aztán visszaküzdöttem magam 9. helyre, egyszercsak defekt. Felteszik a lágy gumit, ezzel is defekt, ez eddig a versenytáv fele előtt jelentkezett. Feltettem megint a keményet, ezzel mentem végig a versenyt, a végére az első két kerék lett citromsárga. Verseny közben lett 3 büntetésem, egy kék zászlónál nem elengedés miatt, kettő kanyarlevágás. Így lettem 16. Tetszik a játék single része is, a defekteket leszámítva. A teljes versenytáv alatt nem volt olyan pillanat, hogy unottan játszanék.
-
SpongyaBob
veterán
Sziasztok Srácok!
Félig off kérdésem lenne: Beszereztem egy Driving Force Pro kormányt.
Olyan gondom van, hogy a játék felismeri de nem reagál semmire. Kell még valamit beállítani külön? Mit nem állítottam be?
Köszi
-
hermanyi
addikt
válasz
KBjunior #2434 üzenetére
én is ilyen vagyok
csak a dobozos a nézegetés az olvasgatás és stb mert ugye nagyon jól néz ki az a doboz a polcon itt a többi mellett a bal oldalamon
de néha azért bele gondolok ,hogy az ára annak ami ott sorakozik menyire jól jönneCompany of Heroes is megvan igaz azt a régi XFX 9600GT hez kaptam
bár tény néha olcsóbb letölteni és kódot venni de gyári dobozt sajna nem küldik el postán
-
KBjunior
tag
válasz
hermanyi #2433 üzenetére
Hát lehet, de van amikor nagyon jó akciók vannak náluk és érdemes, meglesni. Pl Multkor vettem meg a Company of Heroes-t és egy kiegjét az Opposing Front-ot 1066Ft-ért. Akkor volt amikor a Mount and blade Warband 60% kedvezmény volt.
De persze kinek mi a kényelmes. Meg abban is igaza van hogy annak is meg van a maga "szertarása" mikor az ember dobozban veszi meg az ember a szoftver. Forgatja, nézegeti, olvassgatja a hátulját és meg veszi, majd otthon rávetődik az ember, mint karácsonykor az ajándékra és kibontja.
Legalább is én ilyen voltam mikor meg vettem a Bf2őt és a Trackmaniát.
-
pcguru1
őstag
Kéne egy kis segitség,hogy tudnék a futamokról videot csinálni?milyen progivagy mi kell hozzá?
-
Wynny
csendes tag
válasz
Unbaised-Ben #2422 üzenetére
köfiköfi
-
Nagymelák
senior tag
Kellemesen csalódtam Valenciában,nagyon jó a pálya és sikerült időmérőn a 2.helyet megszereznem.
Remélem a verseny is jó lesz. -
Đusty
addikt
Hol lehet ezt a játékot kapni? Olyan hely kellene Bp.-n ami szombaton is nyitva van. Tehát cd galaxis ugrik, az 576-nál meg nem láttam a honlapon. Media-Marktban pl. van már?
-
Wynny
csendes tag
no öjjj. hol kell azt a törés-szimulációt kinyomni mert má televan a hónyulam a defekttelXD
-
ProEvoFan
nagyúr
ma este lesz valami PH multi???
én benne vagyok -
D@ni88
addikt
Olyan kérdésem lenne hogy nincs valami manual hogy melyik beállítás mit csinál a kocsinál? mármint ha a lengéscsillapítót keményebbre vagy lágyabbra állítom, vagy ilyenek
meg van valami aligment vagy mi, na azt nem is tom mit jelentnemhogy még hogy mit hogy állítsak
-
KBjunior
tag
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy érdemes kormány nélkül játszani vele?
Mennyire vezethetők az autók billentyűzettel? -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2405 üzenetére
a továbbiakban is várják a visszajelzéseket
Persze, de ha azt a hibát tapasztalod, amin már dolgoznak, tök felesleges beírni.AMD_ok: miért, ha nincs törés, akkor nem lehet gumit cserélni? Ez elég fura lenne.
Nem úgy van, ha nincs gumiszimuláció, akkor nem kopik, aztán ennyi?
-
Rolly Dy07
senior tag
Holnap jövök majd multizni, nem túl sokáig, mert reggel meló!!
-
manutdzoli
senior tag
Üdv mindenkinek!
Találtam egy új,rejtett hibát a játékban.Szóval,előttem megy a harc,megpördül az egyik!Sárga zászló,ami azt jelenti,hogy nem lehet előzni,be is mondja a rádióban,hogy nooo overtaking.Nem egyszer szaladtam már bele ebbe a nagyon idegesítő hibába.Az a lényeg,hogy ha a megpördült autó mellett elmegyek,kapok valamilyen büntetést mert nem lehet előzni.Ha megállok,hátulról belém jönnek az idióták,és kapok egy újabb büntetést akadályozás miatt.Ezek után mit tegyek?Fortissimus:ismerős helyzet
Reméljük minél hamarabb kiadják a foltot.
-
Fortissimus
őstag
tokom kivan, monte carlo esos verseny, elso helyrol jovok ki a boxba es utolso elottinek megyek ki
-
peetmaster
senior tag
válasz
peetmaster #2407 üzenetére
Közben sikerült megoldani. Kalibrálásnál nem nyomtam full gázt, és ezért nem volt jó.
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Logitech Wingman Formula Force GP kormánnyal játszok a játékkal, és hiába nyomok padlógázt, nem gyorsít ki annyira (kb 80%-os kigyorsítás lehet), mintha billentyűzettel nyomnám a gázt.
Monzában is a célegyenes végére épphogy elérek 290 km/h-t, billentyűzettel meg 330 körül tudok menni. Valamit lehet ilyenkor állítani? Ha igen, mit?
-
polonic
félisten
Írjátok le a tapasztalt hibákat a codemasters fórumára, ha tudtok angolul. A fejlesztők várják a visszajelzéseket.
-
AMD_ok
őstag
Velem tegnap történt egy felettébb kínos eset: A gumiszimuláció ki volt kapcsolva a carrier módban (minden más szim be), mert túl sok defektes problémáról hallottam itt (és velem is történt már 1-2), de spanyolhonban, Catalunya-ban mégis sikerült már mindezek ellenére az edzés 3. körében defektesre járni a lágy gumimat!!!
Mivelhogy a szim ki volt kapcsolva ugyebár, igy hiába mentem a boxba, hogy új szett gumit tegyenek fel, csak a kemény volt, nomeg a defektes lágy!Így próbáltam versenyezni,de mivel mindenképp haználni kell a lágy gumit is és a keményet is, így esélyem sem volt, hiába hagytam az utolsó körre a lágyat. Ezt kellene a T. fejlesztőknek bemutatni!
(ezért egyébként bosszúból roncsderbit csináltam a versenyből és diszkvalifilkáltattam magam
)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Nintendo 3DS és DS topic
- Automata kávégépek
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Ha a fejlesztőkön múlik, akkor nem tér vissza a GPU-s PhysX
- Fujifilm X
- DUNE médialejátszók topicja
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Crucial 240GB SSD eladó
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest