- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- SSD kibeszélő
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- Gaming notebook topik
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Forrmell.enn
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Rolly Dy07 #4250 üzenetére
Mondjuk ez megint krvajó reklám a DX11-nek. (Ha igaz.
)
-
DigitXT
félisten
válasz
nepszter1 #3397 üzenetére
Megvárni, amíg kijön rá a javítás... (Folyamatban van.
)
Egyébként addig meg trükközni érdemes a kiállásokkal:
megfelelően "eltolt" stratégiával lehet csökkenteni ennek
a jelenségnek a valószínűségét (ha pl. épp csak te vagy
bent a boxban, akkor eleve nem lehet ilyen gond). -
DigitXT
félisten
válasz
szab.tam #3342 üzenetére
Itt van néhány idő, egészen 1:44-ig.
Grat az új avatarhoz.
-
DigitXT
félisten
Ha a Desktop-od felbontását átállítod nem ugyanez a jelenség?
Csak azért, mert a TFT-k általában tudnak ilyen módot is: lehet,
hogy külön meg kell kérned, hogy ugyan már nyújtsa ki a képet,
ha kisebb a felbontás, mint a natív.Az Alt + Enter az ablakos
és a fullscreen módok között vált, de ezt nem lehet összekeverni,
mert ablakos módban nem csak kisebb a kép, de van rajta keret,
meg látszik mögötte a Desktop, stb. Szóval ha ez nincs, akkor a
valahol mégiscsak a fenti megoldás lesz a nyerő szerintem. -
DigitXT
félisten
válasz
szab.tam #3178 üzenetére
vett inkább 1 laptop-ot, és 2 konzolt
Jah, csak amikor majd a konzol kb. 30 FPS-t köhög ki magából,
miközben a grafika csúnyább (és nem fogsz tudni rajta segíteni),
akkor fogod a fejed a falba verni.Csodák azért nincsenek: egy
csúcsgépről sok éves konzolra váltani nem hinném, hogy jó ötlet.
(Majd ha jön új konzolgeneráció, egy darabig megint "ütős" lesz.) -
DigitXT
félisten
persze úgy reális ha picit elmaradunk tőle
Kocajátékos igazi F1-es autóban nem picit maradna el a nagyoktól.
(Lehet találni a neten élménybeszámolókat, amikor bizonyos alkalommal
különböző újságírók próbáltak F1-es autót vezetni.) Az, hogy a TV-ben
látsz mondjuk egy 1:30-as időt, nem jelenti azt, hogy akár 1:40-et tudnál:
lehet, hogy lenne az két perc is. (Persze a játékban könnyű kockáztatni:
max. újrakezded a kört, semmi következménye egy balesetnek, míg ezt
élőben nem sokan vállalnák be. Pont ezért profik a profik: ennek élnek...)Amúgy egyetértek: szórakoztató játéknak kell felfogni, mert annak frankó!
(Persze majd csak a patch után fogok vele "közelebbről ismerkedni", elég
volt, hogy kilőtte a mentésemet, még ha nem is volt túl sok eredményem,
de az, hogy mindent a legelejétől kelljen kezdeni ilyenkor - egészen a név
bepötyögésével -, az kissé kiverte a biztosítékot.Szóval csak később.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Rolly Dy07 #2969 üzenetére
Mert ez a mód, ahol összevethetők az időeredmények?
Egy verseny mindig más és más... "Bezavar" az AI, az
időjárás, a random defekt, minden. Amúgy ha az elved
szigorúan vennénk, az időmérőnek sem lenne értelme,
mert a versenyen úgyis más körülmények uralkodnak:
nem lesz könnyű autóra szerelt friss gumiszetted, stb.Meg egyébként igen: nem árt megismerni a pályákat, mert
nincs is annál bosszantóbb, amikor a futam közben sorra
nézed el a kanyarokat, vagy mondjuk a féktávokat... -
DigitXT
félisten
Milyen két connect gomb? A másik az nem reset?
(Azt elfelejtettem, hogy én "reflexből" azzal kezdtem,
mert az tűnt logikusnak, aztán meg kellett néznem a
manuált, mert nem tudtam, hogy a középső gombra
élesedik a cucc...) Sőt, szerintem én még a vevőn
lévő reset gombot is nyomogattam, intuitíve próbálván
megoldani a problémát, de végül RTFM lett a vége. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2947 üzenetére
Nem, nem azt méri... Körbemennek ugyan az időmérőn,
de nem az az eredmény kerül elszámolásra, hanem egy
szimulált. Csak az időmérőn van ez, és ott is csak azért,
mert lehetőség van az időgyorsításra, amit nem lehetne
megcsinálni, ha az összes AI autó realtime körözgetne...Olvass utána a hivatalos fórumon, biztosan megtalálod.
-
DigitXT
félisten
Ha tiltáson mész, akkor biztosan nem használod ki "normálisan" a
pályát, szóval először azon állíts, utána kell tanulni a manuál váltót.
Simán másodperceket lehet bukni, hogy egy kisebb végsebességre
beállva mész végig az egyenes szakaszon. Meg úgy általában is.
Persze fordítva sem jó, ha "óriási" lenne a végsebesség, csak éppen
a gyorsulásod szar, így soha nem éred el azt a sebességet.Ezért
kell jól belőni. Persze a dolog az aero-val is összefügg: jó állítgatást! -
DigitXT
félisten
Próbálj ráguglizni a keyboard hack-re.
Nem hiszem, hogy ezen múlna: szerintem a játék ezzel akar "segíteni"
a billentyűzettel való irányításhoz. Szvsz olyan lehet, mint az Xbox 360
kontrollernél a default beállítás, ahol a bal oldali analóg karra (kormány)
úgy reagál, hogy beáll ugyan a "kijelölt szögbe", de csak egy bizonyos
sebességgel "odatekerve" éri el... Tehát ezzel frankón kizárja a hirtelen
kormánymozdulatokat, ami persze elrontja az egész vezetési élményt,
már amennyire egy kontrollernél volt.A jobb oldali karon (magamnak
definiálva az irányítást), már jól reagál a "kormánymozdulatokra": olyan
gyorsan tekeri az adott szögbe, ahogy odatoltam a kart, így már frankó. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2475 üzenetére
Persze, de ahányszor már beírtad, hogy nézze a hivatalos fórumot, meg ilyenek,
annyi erővel már bőven be is linkelhetted volna, hogy nesze vazze, itt nézzed.
Mondjuk az más kérdés, hogy angol tudás kell hozzá, aki meg mondjuk éppen
más nyelvből penge, annak nem biztos, hogy ez segít... Attól függetlenül persze,
hogy az IT nyelve alapvetően az angol, nem feltétlen angolos mindenki, aki ide ír. -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2470 üzenetére
a ghost meg csak úgy elsuhan mellettem. A segességre tippelve kb 400-zal
Mondjuk így viszont sanszos, hogy nem bug volt az, hanem cheat...
(Én is mintha Monzára emlékeztem volna, de nem voltam benne biztos,
nem sok helyen mentem TT-t, de Monzában ill. a Hungaroringen igen...)Szerk #2472: jah, sokszor van hivatkozva a Codemasters hivatalos fóruma,
csak kb. sosem volt belinkelve, amiről szó van.Ha esetleg valakinek így
könnyebb: itt várhat friss infóra. (Ha naponta egyszer-kétszer ránéz, akkor
tuti ő lesz az legelső, aki beírja ide a patchről származó infókat.)
-
DigitXT
félisten
Na igen, az nekem sincs...
Ezért jobb az online
értékelés, mert ott rögtön össze tudod hasonlítani
az összes többi játékossal, vagy barátokra szűrve.
Viszont már itt is felütötte a fejét a cheat-elés, nem
igaz, hogy a szervert nem tudják úgy megírni, hogy
az ilyet kivágja, mint macskát szarni.Most nem
mondom meg fejből, hogy melyik pályán, de "1:18
a jó idő", erre az első ott figyel 0:59-cel... Röhejes.Szerk: még ha menne 1:15-öt, akkor lehet, hogy a
többiek mind bénák, ő meg a (régi) Schumacher...
De így, hogy totál lehetetlen idővel első, az csalás. -
DigitXT
félisten
Akkor milyen töréshez kapcsolt defektről beszélünk?
Barthezz2 leírta.(Ezúton is köszönöm neki.
)
nincs más készlet, csak az 1 db lágy,és 1 db kemény
Ezt nem tudtam: akkor ez elég hülyén van megoldva,
hiszen ha törésszimuláció van, akkor jöhet a random
defekt, ha viszont gumiszimuláció nincs, akkor az új
gumi nem lehet más készletből való.Nevetséges.
Lehet, hogy a patchben ezt is javítják. (Jó lenne...)
Nem jó ez a random defekt dolog, ha ez nem lenne... -
DigitXT
félisten
Nem reklámozni akarom, de ezzel mi a gond?
(A srác pont ezt csinálta meg, fel lehet tölteni
az időeredményeket. Vagy ez nem működik?) -
DigitXT
félisten
A defekt van a töréshez kötve, nem értem, mi ezzel a probléma.
Kell gumit cserélni, és? Nincs más készlet olyankor, vagy mi?
Én még nem próbáltam ki, mert törés nélkül nem túl izgalmas.Szerk: ilyenbe kellene belerakni a G25-öt, aztán mehetne a menet.
Vettem egy Xbox 360 vezérlőt, hátha a hátsó analóg karokkal jobb
lesz a fékezés/gázadás, de b*szottnehéz megszokni, amúgy nem
rossz, csak hát az igazi mégiscsak kormánnyal lenne. Gondolom.
(Bár pont a G25-nek nem lehet kihasználni a tulajdonságait: se a
kuplunk, se a H-váltó, se a 900 fokos elfordulás nem kell F1-hez...) -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #2405 üzenetére
a továbbiakban is várják a visszajelzéseket
Persze, de ha azt a hibát tapasztalod, amin már dolgoznak, tök felesleges beírni.AMD_ok: miért, ha nincs törés, akkor nem lehet gumit cserélni? Ez elég fura lenne.
Nem úgy van, ha nincs gumiszimuláció, akkor nem kopik, aztán ennyi?
-
DigitXT
félisten
ahogy megkezdtem a 11kört(persze elsö helyen) átvette az irányitást, vége lett
Ebben viszont nincs semmi meglepő, hiszen ha megkezdted a 11. kört, akkor
már nem tudtál a másik keveréken is pályára lépni, hiszen ha a 11. végén jössz
be a boxba, akkor a boxban léped át a célvonalat... A 10-ben kellett volna utolsó
lehetőségként kijönni, hogy a 11-et már a másik keveréken (a boxból) kezdjed... -
DigitXT
félisten
válasz
Unbaised-Ben #2296 üzenetére
Ott a kis hamis
LOL.Wynny: 10. körben ezért tuti nem zárnak
ki, hiszen a kör végén még bejöhetsz, és
az utolsó kört megteszed a másik gumin.
Amúgy van egy "Request Pit In" gomb, az
segít, ha az agyadra megy a mérnök... Pl.
amikor a defektes kerék lecserélése után
közvetlenül ki akart hívni újabb cserére. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #2282 üzenetére
megpróbálok mókolni a dirverekkel, mert lehet, hogy csak az a nyűge
Sikerült keresztülverni rajta.Remélem most már kitart így.
(És remélem a leendő patchben sem baszarintják ezt el, hehehe...)
-
DigitXT
félisten
Az, hogy ebben a játékban nem megy, ha aktív az SLI. Csak ennyi.
Szóval a menüben van ilyen 300+ FPS, a játékban meg 80-120, de
egyik sem jó: a menüben 700 fölött néha túlterheli a szünetmentest,
a játékban meg kifejezetten zavaró a 80 FPS... Ha letiltom az SLI-t,
akkor megy a Vsync, csak egy GTX285 nem elég a fix 60 fps-hez..."Infinity": gondolod, hogy a 460SLI-t nem érintené ez a probléma?
-
DigitXT
félisten
Deadzone elvileg... Más kérdés, hogy most én sem tudom beállítani ezeket
a gamepad-omon, pedig az előző mentésben még működött (állítgattam az
érzékenységet, meg ezt a holtjátékot a kormányzásnál főleg). Persze én is
beszívtam a corrupt save-et, mondjuk még totál az elején voltam a karriernek,
de hogy a beállításokat is újra be kelljen lőni, hihetetlen... Ráadásul megy az
SLI, de nem tudom Vsync-cel 60 FPS-re korlátozni, így meg kicsit gáz, sz'al
most kezdte picit felb*szni az agyam a játék. Mondjuk még így is viszonylag
jó időt mentem a Hungaroringen TT-ben (jelenleg Top10-es) kipörgésgátlóval,
de akkor sem az igazi így az egész. Nagyon várom már azt a fránya javítást.Ui: még azon is gondolkodtam, hogy el kéne cserélni a GTX285 SLI-met egy
GTX480-ra. Valamivel lassabb lenne, de legalább nem lenne Vsync gondom. -
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #2204 üzenetére
Nálam soha nem csinált ilyet (mástól sem olvastam ilyen panaszt).
Eredeti játékkal próbálkoztok, vagy esetleg más forrásból van meg? -
DigitXT
félisten
válasz
Motion_Blur #1937 üzenetére
Neki az. Nem vagyunk egyformák.
(Nekem sem az, de ez más kérdés,
ahogy az is, hogy ennek ellenére ő valszeg sokkal jobban megy mint én.) -
-
DigitXT
félisten
G25-öm van, de még nem próbáltam...* TDU alapján kb. ugyanarra vagyok
képes mindkét vezérlővel, de ebben a játékban szinte biztos, hogy jobban
kijönne a G25 nagyobb precizitása, kevésbé lenne parás/ideges az autóm.(*: szombaton délután vettem meg a játékot, vasárnap meg nem volt időm
vele vacakolni, hétköznap meg kizárva fél óráért nem éri meg előpakolni...) -
DigitXT
félisten
válasz
McCartman #1745 üzenetére
GRIDdel , sőt Shifttel is jol elszorakoztam par napig
Dettó, előbbit végig is vittem, utóbbit mondjuk pont a World Tourra meguntam.minden idők legvalósabb F1-szimulátora
Ha a körítést / hangulatot nézed, lehet, hogy van benne valami, hiszen nemigen
van mostanában más "cím", ami tartalmazza a 2010-es pályákat, csapatokat...
Persze a fizikában ez nem nyilvánul meg, de tegyük hozzá, hogy ha valósághű
lenne a szimuláció, nem sokan tudnának befejezni akár csak egy kört is, mivel
ezek azért bőven nem az utcai autó kategóriában futnak, amit bárki elvezetget.
Kormány nélkül (segítségeket kikapcsolva), szerintem így is van benne kihívás,
pedig csak a legbénább AI ellen mentem eddig (ill. kétszer voltam fent online),
de eléggé oda kell figyelni, hogy ne forgasd ki magad, ezzel kiesve a futamból.
(Mondjuk önmagában ez nem jelent semmit, a GRID-ben is random megforgott
az autó, ha olyanja volt, totál nem volt súly érzeted hozzá... Itt legalább jobban
érzékelhető a dolog, nem teljesen váratlan reakció, neadjisten korrigálható is...) -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1741 üzenetére
Azért itt is volt már párszor olyan, hogy csak úgy kiléptek.
Na igen, de egyesekkel meg a fagyás/netszakadás végzett. Kár értük.
Egyébként ez mindig így lesz: ha már nem fogja "vérpistikének" megérni a
fáradságot a verseny végigküzdése (adott esetben az utolsó helyen, stb.),
akkor azonnal ki fog lépni. Garantálom, hogy még rengeteg foghíjas befutó
lesz. (Elég illúzióromboló amúgy, hogy 6-7-en kezdjük az időmérőt, aztán
a rajtrácson már csak 3-4-en vagyunk, és 3-an futunk be összességében.)Lehet, hogy olyan versenyeket kellene nézni, ahol nincs időmérő. Mert a
feeling ott van (aki szereti az F1-et, annak feltétlenül), de ha egyesek ezt
megunják, inkább versenyeznének, akkor esetleg idő előtt feladják; sajna.nem tudom a trampli kezemmel irányítani ezt a jétékot
Érdekes amúgy, mert egy időben úgy soroltam be az autós játékokat,
hogy amit lehet gamepaddel tolni, az "arcade", amit nem, az a szim...
Ehhez képest remekül elvagyok a GTR2-ben is a "rumblepad"-ommal,
pedig az ugye szim - ezzel meg néha szívok, mert túl ideges az autó,
mivel túl könnyű hirtelen mozdulatokat tenni, pedig ez nem szim. LOL.
(Az LFS volt az amúgy, amit nem tudtam gamepaddel irányítani... De
ott meg a bill+egér kombó működött hihetetlen hatékonysággal: LOL.)
Persze az igazi feeling G25-tel kuplungolva dobálni a fokozatokat. -
DigitXT
félisten
válasz
McCartman #1738 üzenetére
azért vártam ennyire , hogy írjanak végre egy f1 szimulátort ,
ami mögött lesz egy nagy bázis is jódarabig. nem jött be.
Sajnos a várakozások nagyobbak voltak, de sajnos már maga
a Codemasters név előrevetítette, hogy ilyen téren nem lesz jó.
(Nekem a Race Driver sorozatból az az emlékem, hogy el lehet
vele lenni, de bőven nem szimulátor. A TOCA 3 pl. ilyen köztes
feeling volt, de a GRID az már abszolút arcade. Mondjuk a drift
nagyon jól* sikerült benne, de normál a versenyeken az autó...)*: mondom ezt úgy, hogy való életben sosem drifteltem, tehát
nem is a "valósághűségét" díjaznám, hanem a kezelhetőségét,
feelingjét... Összevetve egy NFS: Shift-tel, ég és föld volt.)
A DiRT sem volt egy "rally-szim", de mivel nem is vagyunk mind
született rally versenyzők, simán szórakoztató volt (ha volt alatta
vas: anno nem tetszett, amikor még sz*rul futott - később bejött).A DiRT2 meg egész tetszetős, és szórakoztató lett, csak ugye
a rally kezdett kikopni belőle, hangsúlyeltolódáson esett át, stb.Na most az utoljára felsorolt három játék ugyanarra a játékmotorra
épül: el tudod képzelni, hogy ebből a motorból F1szimet faragnak?A grafika ott van, mint a GRID/DiRT/DiRT2 mindegyikében, illetve a
szórakozás is adott (ha valaki nem csak a szimekben találja meg),
de ennyi. Ennyit tud a játék, nem muszáj szeretni... Csak ha nem
jött be, akkor miért nem lehet csendben törölni, miért kell hozzá a
még a hattyú halálát is előadni? (Multiban ugyanúgy nem szim.)
-
DigitXT
félisten
válasz
McCartman #1723 üzenetére
Jah, hogy ha már polonic válasza nem megfelelő: Live-on játszottunk...
(Egyelőre félhivatalos a dolog, mert ugye Magyarországra csak később jön...)Szerk #1736-ra:
Te mivel játszol?
Cordless Rumblepad 2 (Ilyenkor esélytelen a G25, Barátnőm itt alszik 3
méterre, szóval azt max. hétvégén, ha van sok időm, egyelőre nem volt.)engem sem rögtön engedett ki, 10 mp-ig álltam ott
Az meg tuti azért volt, mert akkor én voltam elengedve. Ez a rész eléggé
el van cseszve: eléd simán kifértem volna, és akkor neked sem tart több
ideig, hogy utána arra vársz, hogy nekem álljon ki a boxból. Röhej.
Mondjuk ennél már csak az lett volna nagyobb LOL, ha utána még téged
kienged elém.(Az lett volna ám csak az igazi boxutcai előzés, hehe.)
amiatt szoktam ilyet menni, mert itt nő az xp
Na igen, én is elszöszmötöltem az ilyesmikkel anno a DiRT2-ben... De
épp most hétvégén voltam fent hosszú idő után újra (Live-ot teszteltem,
mielőtt felraktam az F1-et), mentem egy karikát online, de nem volt vmi
nagy élmény: most éppen cheater gyökerekkel nem találkoztam, de ha
már egyszer ott van egy 5 körös futam, akkor tessék végigmenni. Kilép
mindenki, a legkisebb lemaradásnál, nem gondolván végig, hogy a másik
is ember, tehát az is hibázhat, stb. Nincs versenyszellem, csak vérpistik. -
DigitXT
félisten
válasz
McCartman #1731 üzenetére
a config sokba került pár évvel ezelőtt
Hehe, ez pont olyan érvelés, hogy sokba volt az autó, ezért lopom a benyát.Szerk #1733-ra: szerintem sem "szimulátor", de el lehet vele szórakozni... Ha
nem tetszik, nem kötelező vele játszani. Pláne visszatetszést keltő, hogy úgy
fikázod, hogy semmit nem adtál érte cserébe. (Ez annyira tipikus: warezolod,
nem jön be az első 2 perc, ezért fikázod, és nagy büszkén "odavágod", hogy
ezt a sz*rt 5 perc után töröltem. Pedig lehet, hogy később érdekes lett volna,
de ezt sosem tudod meg. Na mindegy. Ezt ne vedd magadra - ha nem inged;
nem is konkrétan erről a játékról szól, de általánosságban megfigyelhető ez a
jelenség a fórumokon előforduló ún. "warezhuszárok" körében: mindent letölt,
mindent "kipróbál", de semmi sem jön be neki: elégedett, hogy nem vásárolt.) -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1732 üzenetére
prime-on voltam először, utoljára menten option-ön.
Tudom, láttam az időkből.(Inkább a többieket, ismeretlen
ellenfeleket "altattam" azt már a múltkoriból is tudtam, hogy
te jól mész. Inkább az lepett meg, hogy beértelek a végére.)nem is tudtam, hogy akkor egyszerre jöttünk ki
De biza, "minervius" volt a Ferrariban, simán kilökött, erre a
box felé vettem az irányt, aztán láttam, hogy jössz... Sajna
nem is engedett ki a nyalókás köcsög eléd, ezért jó pár mp
bent maradt, de mindegy, mert a boxutca végén "kivágódott"
ez a b*zi Sy.... (nem emlékszem a nevére), bele a falba, és
ott diszkózott (a vidin látszik, hogy forgatja a kereket, tehát
volt "ember" a gép előtt, csak az agya helyén volt vmi más).Kéne valami anti-akármi ez ellen.
Nem lehet olyan meghívásos szobát csinálni, ahol pl. csak
PH!-sok indulnak? Egymást tiszteletben tartanánk, s fasza
versenyek lennének. (DiRT2-ben is volt pár kellemes futam,
de ha random ellenfelekkel került össze az ember: necces.) -
DigitXT
félisten
válasz
polonic #1724 üzenetére
Jah, lejárt az időmérő, de még befejeztem a gyors körömet.
Az elején igazából csak "altattam", mert Prime-on voltam.
Aztán kellett egy kis idő, hogy bemelegítsem az Option-t...
Egyszer direkt el is engedtelek, hogy ne tartsalak fel, meg
aztán tiszta legyen előttem a pálya. Pont, mint a nagyok.a boxban pont a kijáratnál megállt valaki, ott állt egy jó ideig
Én voltam, mivel előttem keresztben volt a Reanult... Röhej,
hogy a rajtrácson nem volt fent, de képes volt a boxból pont
elénk kivágni. Tutira szándékos volt, csak kérdés, hogy így
a "ferraris srácot" akarta segíteni (sikerült), vagy csak simán
b*zi volt. (Sajnos anno az LFS-ben is elszaporodtak az ilyen
majmok, nem is sokat nyomultam aztán vele... Remélem itt
valamit találnak ki, mert egy-két ilyen, s elrontja az egészet.) -
DigitXT
félisten
Hát elég érdekes futam lett aztán...
Maradtunk hárman, Polonic bealudta
a rajtot, én elhúztam (miután az időmérő utolsó pillanatában sikerült Pole-t
futni), később hibáztam, erre a második kiforgatott! Box, kerékcsere... Erre
egyszercsak megjelent egy Renault a boxban, aki addig ott sem volt és jól
keresztbe állt előttünk! Vagy 20 mp-ig vesztegeltünk (automatára volt rakva
a pit nekem, semmit sem tudtam csinálni), végül eltűnt az a dög: mentünk.
A befutóra maradtam második, bár jóval gyorsabbak voltunk a "ferraris srác"
idejénél, ez a boxos feltartás kinyírta a versenyt... Én többször is pörögtem,
de szerintem Polonic is hibázott, mert nem jött a nyakamra... Befutóban én
voltam a második, erre kiírja, hogy Polonic lett az, én harmadik lettem, vmi
holtversenyben (miközben határozottan mögöttem volt). Szóval a feeling az
meglenne, de amíg ilyen bugos szar, s keresztbeálló csókák vannak, addig
a móka nem biztos, hogy garantált... Amúgy szvsz azért volt a Hungaroring,
mert sokan voltunk az elején magyarok, lehet, nekünk akart kedveskedni.Szerk: a kép FRAPS vidiből van, kínomban benyomtam az F5-öt, hogy WTF.
-
DigitXT
félisten
válasz
BalaNce87 #1524 üzenetére
előtte egyik játéknak se kellett
De.Konkrétan a DiRT-nek is már elég jól jött, amikor több AI ellen nyomultál.
(Vagy ott van az AC, az is akadt az A64 X2-esemen, a Q6600-on meg szaladt.)
Lehet azt mondogatni sokáig, hogy minek a négymagos, ha úgysem használjuk
ki, hiszen ez alapvetően mindig igaz lesz (hiszen átlagos felhasználásban ~1%
ha kell a processzorod teljesítményéből), csak aztán jönnek játékok, amik erre
támaszkodnak... Anno ugyanez ment a kétmagos és az egymagos vitákban...
(Lefogadom, hogy hamarosan így fog menni a "négymagos vs. hatmagos", vagy
esetleg a nyolcmagos processzorok megjelenésével - hatos már van ugyebár...) -
DigitXT
félisten
Tényleg jó volt, kár, hogy Unbaised kiszállt az időmérő után.*
Polonictól bocs az elején lévő koccanásért, szerencsére nem
került egyikünk versenyébe sem a dolog. Az új driverrel megy
az SLI, így nagyon hasít, csak egy a gebasz, hogy majdnem
"elszállt" a szünetmentesem, amikor az "online" betöltésénél
volt vagy 700 FPS, és "tekertek" a GTX-ek rendesen. Máskor
már jártam úgy, hogy egy ilyen sípoláshadjáratot kikapcsolás
követett, szerencsére most kibírta ezeket a szakaszokat, de
határon táncol. Az a baj, hogy nem tudom működésre bírni a
Vsyncet az EGO motoros játékoknál, ha megy az SLI. Sajna
nem megoldás, hogy letiltom az SLI-t**, mert a tapasztalatom
szerint ennek kell. Csak valahogy korlátozni kéne 60 FPS-re.
(Kevesebbet zabálnának a GTX-ek, és simán elbírná az UPS,
valamint nem lenne zavaró, amikor 80 FPS körülre beesik...)Amúgy "online mókánál" számít a csapatok szimulált erőssége?
Tehát pl. gyorsabb a Merci, mint egy Virgin? Csak mert ha igen,
s nem lehet választani, hanem random oszt be, akkor ez szívás
azoknak, akik gyengébb autót kaptak... (Ha viszont nem, akkor
végül tökmindegy, csak hülyén néz ki Virginnel második helyről
rajtolni, és végül ugyanott befutni...Bár tény, hogy online-ban
sosem lesz 24 autó, ha limitálva van a résztvevők száma 8-ban.)*: gyanítom, hogy valami hardver/szoftver probléma miatt szállt el,
pedig az időmérő megnyerése után sima lett volna a versenye.
**: DiRT2-ben simán bevált, úgysem használ ki egy kártyát sem. -
DigitXT
félisten
Szerintem a 35 FPS körüli "hasítástól" szab.tam ugyanúgy szaladna ki
a világból, mint én...Ő is a Vsync melleti fix 60-ra hajt, úgy lenne jó...
Vsync nélkül lehet az akár 300 FPS is (mint pl. a DiRT2 csinálta most, ha
az SLI mód aktív volt), viszont a széteső kép sokkal idegesítőbb, minthogy
ennek bármi előnyét észrevedd, ha a játék motorja (amúgy) jól van megírva,
és a szimuláció minősége nem függ az FPS értéktől. Fix 60: hadd szóljon! -
DigitXT
félisten
Tapasztalataim (egy verseny alapján) vegyes-felvágottban alább...
KIPÖRDÜLÉS
---------------------
Korábban olvastam olyan véleményeket, hogy szinte soha nem pördíthető meg a kocsi. Hát dehogynem: úgy kib*assza a seggét "kövér gázra", hogy öröm nézni. Persze minden segítséget kikapcsolva, beleértve a kipörgésgátlót, hozzávéve, hogy gamepad használatával könnyen túlkormányozható az autó (limitált az analóg karok mozgástere, nem mindig könnyű a megfelelő szöget eltalálni).Kormánnyal nyomulók persze lehet, hogy másképp látják, majd - talán - megnézem - nappal - a G25-tel is. Ja és ez még tök száraz pályán volt, gondolom esőben ehhez képest úgy kell a gázzal bánni, mintha tojásokon lépkednél. Legalábbis a GTR2-ből kiindulva.
Kicsit leizzadós feeling volt a fentiek fényében egy (csupán) 7 körös futam(ocska) a Hungaroringen, pláne, amikor durván elkezdett fogyni a gumi.
Azért elsőre megnyerhettem volna (a pole megvolt az "amatőr" AI ellen), csak a 6. körben pikk-pakk megforogtam a kettes kanyar kijáratán, és le is törtem az első szárnyat (meg amúgy is nyakamon volt Vettel - miközben én Massának adtam ki magam). Ha rögtön kapcsolok, hogy ott a flashback lehetősége, akkor "visszatekerem" az időt, és másodszorra nem szúrom el azt a kanyart, nade mindegy...
DEFEKT
-------------
Újraindítva a versenyt meg egy jó kis defektet sikerült összeszednem szintén a 6. körben. Ezzel kapcsolatban is írta valaki, hogy "random" kap defektet, nem is "sárga" előtte a gumi-jelzés: hja kérem, a gumi hőmérséklete lehet, hogy optimális (így zöld), de ha már sz*rrá van kopva, akkor sajnos könnyen szétmehet - lásd a kijelző másik állását, ahol bizony a sárga, narancssárga és piros átmeneten végiggyalogol, mire fekete lesz (defekt).TÖRÉS
-----------
Úgy tapasztaltam, hogy szépen törik az orrkúp is, meg persze az első szárny, még kisebb ütközéseknél is: ez is valszeg beállítás kérdése volt annak, akinek nem.Végeredményben a harmadik újraindításra megelégedtem egy második hellyel (amikor is rögtön a rajt után elszúrtam az első kanyart, de szerencsére Webber koccolt Alonsoval, Schumachert meg viszonylag gyorsan visszaelőztem, utána "csak" tartottam a második helyet).
IRÁNYÍTÁS KÉSEDELME
--------------------------------------
Ha másnak is nagyon késne a gázreakció (mint nekem elsőre), akkor nézzen körül az autó beállításoknál, mert van egy ilyen, hogy "Throttle Mapping", vagy mi a tököm, ami alapértelmezésben épp ilyesmit csinál (elvileg részben elkerülendő a gyakori kipördülést): FAST-ra rakva már valamivel értelmesebben reagál a gép, bár egy kicsit még így is késik az egész, még a váltások is furcsák picit...TELJESÍTMÉNY (FPS)
---------------------------------
Volt egy kérdés, hogy SLI-t használja-e: régebbi driverem van, ezzel biztosan nem. Mondjuk így is megvan a (majdnem) fix 60 fps, kérdés, hogy amikor beröcög (pl. 55 a 13-as kanyarban, de extrém esetben akár 45 talán a boxban), azon segítene-e az SLI, vagy inkább a procit pöcköljem feljebb (jelenleg csak 4G-n megy, de a 4,2 simán benne van, ill. a 4,4 is elérhető). Majd letesztelem, hogy mi limitál, mit érdemes tuningolni.Vagy miből érdemes visszavenni: jelenleg 1366x768 + Ultra beállítás + 8xAA+16xAF volt a(z alap)felállás. Természetesen DX9-ben vagyok, mivel csak DX10-es VGA-val rendelkezem, valamint amúgy is XP SP3-at használok (már: kell hozzá az SP3, anélkül nem települ, viszont a Live-hoz meg kell egy olyan hotfix, amit az SP3 kinyír, hovatovább magyar winre nem létezik az adott frissítés, így annak újrarakásához újra meg kellett hackelni a Windowst, mint anno). Kicsit kezdett fárasztani, mire sikerült életet lehelnem bele.
KONKLÚZIÓ
------------------
Szerintem a feeling rendben lesz a játékkal: ugyan nem szimulátor, de talán nem is akarja annak eladni magát, ellenben szórakoztató (egy TT-t és egy GP-t néztem eddig, mindkettőt a Hungaroringen), és tetszetős, tehát szerintem el lehet vele lenni, ha valaki szereti az F1-et.(1-2 óra nyüstölés során nem érztem "gagyinak".)
-
DigitXT
félisten
Köszi mindenkinek! Ha már pár embernél megy 30 FPS fölött,
akkor nem lehet benne limiter 30-nál...Azt elhiszem, hogy
kell neki a proci, hiszen már a DiRT is olyan volt anno, főként
amikor több AI ellen kellett versenyezni: ha ennek a játéknak
a motorja ennek leszármazottja, a CPU-éhség nem meglepő.Mondjuk kíváncsi leszek a DX11 vs DX9 különbségre, én uis.
utóbbit használom, mivel XP-m van, illetve DX10-es SLI-m. -
DigitXT
félisten
válasz
BalaNce87 #721 üzenetére
Na ne idegesíts: ez komoly?!? Eddig egyetlen konzolportnál láttam ezt,
de az egy ugrabugra marhaság (Ice Age 2): egy "autós játékban" (azért
szimulátort hirtelen nem akartam rá írni) az valami brutál sz*r lenne...
Nem lehet, hogy csak kevés hozzá a VGA-d, vagy valami hasonló?Szerk: valaki erősítse már már, hogy ez csak valami tévedés lesz.
Rákerestem itt, de...Kommentálnám ezt a 24 autós dolgot is: a GTR2-ben lehet menni 70 autóval is (Spa-ban hackelve, gyárilag 62 a max.), mégsem szaggat be, és Vsynccel frankón ott van a 60 FPS. Akkor tessék már nem olyan hülyeségeket nyilatkozni, hogy azért kell 30 FPS limit, mert 24 autó sok, és máshol csak 8 szokott lenni, és így majd mennyivel jobb lesz. Eszem-faszom megáll kategória lenne, ha ez így igaz lenne - a PC verzióra. Persze, ha egy konzol nem bírja: oké, limitálják, én úgysem azon játszom (többek között szeretem az AA+AF-et is), nade PC-re remélem elfelejtik, és ha lesz is benne frame limiter, minimum 60-nál...
-
DigitXT
félisten
válasz
szab.tam #688 üzenetére
A GTR2-ben "gyárilag" a 2003-as és a 2004-es verziója van:
mindkettőben megvan a buszmegálló, csak az utóbbiban a
bal-jobb nyitás durvább, ráadásul előtte egy jobbos íven kell
fékezni. Szerintem nehéz féktáv, és könnyű elkapkodni...
Ez a verzió kicsit fura, de nem néz ki nehezebbnek. Amúgy
a grafika tetszetős, ha a fizika vállalható, akkor jöhet. De ha
GRID vagy Shift színvonalú, az nem olyan hűde-fasza, sőt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Szólánc.
- SSD kibeszélő
- Google Pixel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Felújított számítógépek/merevlemezek Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest