- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  jozsi252 veterán Kimaradt 1 dolog, gumi szimulációt bekapcsolom akkor pl hungaroringen megyek 1:19 es köröket szimuláció nélkül gumi szimuláció bekapcsolva pedig 3 sec-el rosszabbat minimum, ennyit ront a köridőn a szimuláció ha bevan kapcsolva?  
- 
			
			  Zoo123 senior tag válasz  jozsi252
							
							
								#3296
							
							üzenetére jozsi252
							
							
								#3296
							
							üzenetérejozsi252: 
 "time trial-ba hogy lehetne kilőni azt a ***** invalid lap-ot."Sehogy!  
 Majd a patchben javítják!
 Az invalid next lap pedig a pálya 3. (utolsó) szektorában történő pályaelhagyás esetén van."a ghost car-t hogy lehet kikapcsolni hiába nyomom ki a myf1-nél az edit profilba akkor is van time trialba" Sehogy! 
 De ha a MyF1-ben kikapcsoltad, akkor nem menti el a te ghostcarodat és ha új TimeTrialt kezdesz akkor csak az "alap" ghost car lesz, amit te mentél az nem! Rolly Dy07: 
 "A fékpedálba azért itt bele kell taposni rendesen és ez a pedál igen kemény a G27-en. Tehát nem úri kiváltság, hanem előny nálam. A gázt is jobban érzem. " "Na igen ha annyival keményebben járnak a pedálok akkor elhiszem hogy jobb cipővel. 
- 
			
			  jozsi252 veterán 1 kérdés. time trial-ba hogy lehetne kilőni azt a ***** invalid lap-ot. merthát ha már kimegyek fűre egyből már a köv köridőmet is érvénytelenítni, ilyen tudtommal sehol sincs a f1be aki belerakta ezt megkéne csapkodni kicsit köszönöm előre is a segítséget. 
- 
			
			
- 
			
			  jozsi252 veterán Kormány ide vagy oda, lehet hogy egy g27 komfortosabb de láttam olyat hogy valaki megvert valakit egy momoval másiknak meg g27 volt szóval 90%-ba a köridőbe a rutin számít nem pedig a kormány 
- 
			
			  hermanyi addikt nekem csak egy Logitech Formula Force EX em van és szerintem sokáig ez is marad  amit kicsit hiányolok belőle az az autó viselkedésének visszajelzése amit kicsit hiányolok belőle az az autó viselkedésének visszajelzése
- 
			
			  Zoo123 senior tag "a kuplungot kapásból balra kellett tolnom, mert a 43-as cipőm mindig beleakadt fékezéskor" Ti cipőben vezettek?!?  
 Én zokniba szoktam, mert úgy SOKKAL finomabban tudom adagolni a gázt és a féket. 
 Cipőben vezetni, ez biztos olyan úri dolog, mondjuk nekem csak egy mezitlábas MOMO Racingem van... 
- 
			
			  Rolly Dy07 senior tag válasz  szab.tam
							
							
								#3284
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3284
							
							üzenetéreJa azért nem csak "ráncát" varták föl!  Pontosabb optika, ferde fogazású fogaskerekek(kb. negyed olyan hangos a G25-nél) pontosabbak, ledsort kihasználom a játékban(ez alapján is váltok), masszívabb H váltó(de nincs szekvenciális bot), pedálok állíthatók jobbra balra(spec a kuplungot kapásból balra kellett tolnom, mert a 43-as cipőm mindig beleakadt fékezéskor), több gomb azért nem árt a kormányon. Tavaly karácsonyra rendeltem 69k volt!  Utoljára márciusban vesztegették 65-ért. Aki nem vett így járt! Utoljára márciusban vesztegették 65-ért. Aki nem vett így járt! Ja és nyűhetetlen!  
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  Motion_Blur
							
							
								#3286
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3286
							
							üzenetére ezt komoly szinten alá lehetne szinkronizálni. ahogy ott gesztikulálnak.... komoly szövegeket lehetne alátolni. warn és direkt ban értékűeket....    
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  Motion_Blur
							
							
								#3286
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3286
							
							üzenetéreBazz, ez a Jessica Lopez meglátogathatna, és elbeszélgetnénk a G27 rejtelmeiről...  
- 
			
			  Motion_Blur félisten válasz  werszomjas
							
							
								#3283
							
							üzenetére werszomjas
							
							
								#3283
							
							üzenetéreJobb, mindenben finomítottak rajta egy kicsit. De ez alig érzékelhető, legalábbis anno megnéztem jó pár 25 vs 27 review-t, és ahol a G27 10 pontot kapott, ott a G25 9-et, vagy 9,5-öt. 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  werszomjas
							
							
								#3283
							
							üzenetére werszomjas
							
							
								#3283
							
							üzenetéreAkinek G27 van,majd reagál egyébként (tudtommal elhanyagolható szinte a különbség, de még azt hallottam, hogy a G27 halkabb) MOD: most látom, hogy a G27 H váltóját nem lehet áttenni szekvenciálisba (még ez a különbség) 
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  werszomjas
							
							
								#3280
							
							üzenetére werszomjas
							
							
								#3280
							
							üzenetéreRolly Dy07-nek 27-e van. majd ő elmondja. asszem a pedálok távolságában is van különbség. a 25-nél aránylag közel vannak egymáshoz. a jeti típusú patával rendelkezőknek gondot okoz. nekem 39-es törpelábam van, így ideális... szerk: 
 a bele és a mechanikája minőségileg úgy tudom, tök ugyanaz. a 27 csak ráncfelvarrás.de azt bártan állítom, hogy aki vett 25-27-et, senki nem köpködött utána. egyszerűen még nem hallottam ilyet. 1-et sem.... 
 kikvéve azt a fehér holló ritkaság júzert, aki belefutott gyári hibás darabba. de ez negyon nem jellemző ezeknél...
- 
			
			  werszomjas addikt 
- 
			
			  Motion_Blur félisten válasz  werszomjas
							
							
								#3280
							
							üzenetére werszomjas
							
							
								#3280
							
							üzenetéreG27 80k újonnan, használtan is 70, de alig van... 
 G25-öt gyakorlatilag már nem lehet kapni, Gianninál van még 50k-ért, használtan 40k-ért mennek jellemzőenNyilván a G27 a jobb, csak kevés embernek ér meg 30k-val többet.. 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  werszomjas
							
							
								#3280
							
							üzenetére werszomjas
							
							
								#3280
							
							üzenetéreA G27-en 6 gomb van a kormányon a a G25 kettőjével szemben (a pillangóváltót most nem számoltam), + rajta van a ledsor is,ami a ford számot mutatja. Ha ez neked megér kb 30-40 rugó felárat,akkor G27, egyébként a kistesó is "megteszi" (mert más tekintetben szinte teljesen ugyanolyanok) 
 MOD: nem próbáltam a G27-et, sztem youtube-on lehet róla találni videót... (G25 vs G27)
- 
			
			  werszomjas addikt Ha már kormányok: Szerintetek G25 vagy G27 lenne a jobb választás ? 
 Van aki próbálta esetleg mindkettővel?Esetleg másfajta kormány? Most Microfos Sidewinder van, dehát na, nem az igazi  
- 
			
			  Motion_Blur félisten válasz  szab.tam
							
							
								#3277
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3277
							
							üzenetéreÉrdekes, nálam semmilyen microlagg nincsen (bezzeg WRC 2010-ben...), és egyenletesen használja mind a 4 magot a játék + soha nem volt problémám a full screen-el se. W7 Ultimate x64  dx11 alatt a vaku bugokon kívül mást nem tapasztaltam, talán -5-6 fps-t.. 
 ja meg kb. fele annyit tölt a játék
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  Motion_Blur
							
							
								#3276
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3276
							
							üzenetéreÉn egy Formula Force GP-vel kezdtem, az volt vagy 6 évig, aztán jött a MOMO, az kb 3 évig, és végül 1 éve én is 33-ért szereztem egy G25-öt. Először nagyon fura volt, de hamar teljesen megszoktam, és jobb, mint a MOMO, sokkal precízebb, stb. 15-ért toltam el a MOMO-t  
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  Motion_Blur
							
							
								#3276
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3276
							
							üzenetéreén még 52-é'... más pár napja nyavajogtam, hogy 54 win7-en, (home premium), egyes helyeken leesik verseny alatt, kanyarból kijövetelkor 40-43 fps-re, + microlagg, stb. 
 és hogy 32 xp-n minden ok, ott ezeken a helyeken csak 50-re esik, és a microlagg is kevésbé zavaró, szinte whájt szemmel is sima, már majdnem dirt2 minőségben folyamatos a kép.a win7-es telepítéásen végre sikerült bekapcsolnom a dx11-et, és teljes képernyőre kiettni.(valamiért nem ment, csak ablakosban, alt+enter-nél i sgond volt....) nah, lényeg, hgoy most ment. a kérdéses helyeken fps tovább csökkent 40 alá. apró szaggatás is maradt. az előzőek után ez normális fejlemény. DE!!! 
 lemonitoroztam így is a cpu görbéket.
 a win7 + dx9-nél az első mag a négyből 95-100-on ment végig, dx11-nél pedig szépen visszaállt a dirt2-nél megszokott 60% körüli szintre.na, ezt fejtse meg valaki. 
 amikor billgéc a saját farkába harap. nálam a win7-nél valmi dx kezelési probléma van. laikus vagyok, így én ezt nem vágom ezt, mint abu.
 mi a fene lehet ez?
- 
			
			  Motion_Blur félisten válasz  szab.tam
							
							
								#3275
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3275
							
							üzenetéreSokáig MOMO-m volt, az volt az álmom amikor megjelent. Nagyon jó fogása van, de ezzel vége is az előnyöknek... sajnos szinte mindegyik potihibás egy idő után. Nekem 1,5 év után lett az és sajnos nem is vettem észre rögtön, hogy kicsit befog a fék.. úgy szóltak multiban, akik jöttek mögöttem, hogy padlógázos szakaszokon néha felvillan a féklámpa... 2x is megcsináltam, de fél évnél többet nem bírt ki. Ennél is nagyobb gond volt, hogy lehetetlen volt vele határon autózni. Ha gyors ellenkormányzás kellett, 'úgymaradt' a kormány, nem állt vissza középállásba. A G25 teljesen más kategória, egyelőre azt érzem hogy elnyűhetetlen, pedig kapja az ívet rendesen.. amúgy én is akkor vettem, amikor 30k volt újonnan  
- 
			
			  szab.tam nagyúr mi van má'? nézem az adatlapokat: itt mindenkinek g25-27 van? tobzódás....  
 én már bosszankodom, hogy amikor féláron volt pár hétig a 25, nem vettem egyet tartalékba.
 (vagy 13-ért egy momo-t akkor...) egy barátom vett akkor egy momo-t. kipróbáltam. az ok, hogy a g25 jobb, de meglepett az is. nem rossz....
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  hermanyi
							
							
								#3268
							
							üzenetére hermanyi
							
							
								#3268
							
							üzenetére Hát el tudnám képzelni,az biztos Hát el tudnám képzelni,az biztos   . .
 Motion_Blur, szab.tam: nagyon köszi, próbálkozom mostmár erősen. Amit Motion küldött beállításokat, azzal már megközelítettem az automatás időmet. REmélem,sikerül majd belőle faragni
 MOD: én is természetesen ballal fékezek, a H váltót TDU-ban használom, rettentő feelinges, baromi jó (lassú a váltás ugyan, de qrva jó érzés ) )
 Köszi 
- 
			
			  fagy53 nagyúr válasz  Rolly Dy07
							
							
								#3272
							
							üzenetére Rolly Dy07
							
							
								#3272
							
							üzenetére"Még véletlen se lehet össze keverni ezt az igazival! " - kívánom, hogy legyen igazad és ne legyen ebből soha semmi bajod!  
- 
			
			  Rolly Dy07 senior tag Még véletlen se lehet össze keverni ezt az igazival! Ég és föld a kettő. Szempillantás alatt el tudom itt is dönteni és meg tudom változtatni, hogy bal- vagy jobb láb féket használjak. De előnyösebb a ballal fékezni, mert időt lehet vele nyerni, már ha nem nézi be az ember. Mert azért jobbal mégis csak jobban lehetne érezni. 
- 
			
			  fagy53 nagyúr válasz  szab.tam
							
							
								#3270
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3270
							
							üzenetéreVeszélyes, a valóságban egy éles helyzetben a kuplungot nyomod tövig a fék helyett és lehet, hogy korrigálni már késő... 
 Tudom, hogy versenyzésnél a fék gáz együttes nyomása hasznos lehet, de ezt Walter Röhl e tecnika atyja úgy oldotta meg, hogy a 46-os jobb lábát használta a két pedálon egyszerre, a balt csak ritkán. 
- 
			
			  szab.tam nagyúr "eddig SOHA semmilyen játékot nem játszottam manual váltóval,csak automatával" hiba...  látom, neked is g25-öd van. szokjál rá a manuálisra. nem a H-ra gondolok, az csak ritkán, feeling miatt jó, hanem a pillangófülesre. mert ha valakinek olyan kormámya van, hogy kis pöckök vannak hátul, még azt mondom, ok. de nekünk ott vannak a nagy lapátok....  
 élvezetesebb, gyorsabb, és aránylag könnyű megtanulni. az elején még figyelni kell a kijelzőn a fokozatokat, hgoy ne vált túl, de utána már vakon fog menni. mondjuk bő 2 mp- alatt 7-ből 2-be leváltani, és eltalálni nem könnyű, de tanulható....én még egyre rászoktam. már rég óta bal lábbal fékezek minden autós játékban, hacsak nem kell kuplungolni. csomó idő áttenni a jobb lábat ide-oda és kénylemesebb, praktikusabb. (dirt2-ben pedig 1-2 autónál könnyebb bevenni a kanyart, ha egyszerre játszol a kettővel, pl. marokkó, pickup...) 
- 
			
			  hermanyi addikt manuál váltó nagy előnye szerintem ,hogy rövidebb féktávot tudsz venni mert sűrűbben dobálod vissza a fokozatot mint az automata , én néha ebbe a hibába esek ,hogy túl gyorsan váltok vissza féktávon és a motorfék forgat meg vagyis indítja el az autó hátulját és akkor van a korrigálás ami rengeteg időt vesz el szerk : 
 azért it elfogadnád most a neved még* 1 
 * Sebastian Vettel
 * Red Bull Racing
 * 1:35.585
 * 19* 2 
 * Mark Webber
 * Red Bull Racing
 * 1:35.659
 * 21* 3 
 * Fernando Alonso
 * Ferrari
 * 1:35.766
 * 23*4 
 *AMD_ok
 * prohardver
 *1:35.842
 * ?* 5 
 * Lewis Hamilton
 * McLaren-Mercedes
 * 1:36.062
 * 20 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  hermanyi
							
							
								#3266
							
							üzenetére hermanyi
							
							
								#3266
							
							üzenetére Köszönöm KöszönömNagyjából ezt éreztem én is melbourne-ben, mert az a kedvenc pályám, és ott 10-15 kör után manual váltóval majdnem olyan köröket mentem, mint automatával (namost nálam tudni kell, hogy én eddig SOHA semmilyen játékot nem játszottam manual váltóval,csak automatával, ennek tükrében tényleg sokat lehetne sztem is javulni) 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  Motion_Blur
							
							
								#3261
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3261
							
							üzenetéreküldd már el priviben a beállításokat koreához, mert nekem 1.35.842-re sikerült levinni, tovább nem MOD: lehet az automata váltó akaszt meg egyébként, nem mentem még manuallal, nem szoktam 
- 
			
			Hát most lett elegem de nagyon  
 Azt már fentebb tárgyaltam, hogy időmérős köröket mennek teli tankkal, de oda se neki. Most 4x kezdtem elölről Japánt. A 4 alkalomból mindegyiken kaptam legalább 1 defektet, de 2 próbálkozáson 2-t is,az egyiket inter gumin 3 kör után... A 4 alkalomból 4x kaptam büntetést, mert belém jöttek hátulról, 3x meg azért, merthogy gyorsan mentem a boxban, holott ez a szemét gázt adni se enged, hiába van kikapcsolva az automata box.
 A 20. helyről induló csapattársam, minden egyszer elém került boxok után, holott én 4. rajtoltam(magyarán ő nem volt)Besokaltam  
- 
			
			  kircso13 senior tag ha 20% futammal mész akkor körönként 5 x van az időben! Bug van ebben is! Ha Te vagy az első és mögötted ott van hamilton és egy fél autó hosszal nyersz akkor azt írja ki, hogy +0,025 hamilton, ugye 2. hely. De ha te érsz be így hogy le vagy maradva 1-2 kocsi hosszal akkor a Te neved mellett mint 2. hely +3-6mp ír, hogy annyival késöbb értél be! Pont ezt figyeltem meg ma és tegnap! 
- 
			
			  AMD_ok őstag válasz  Motion_Blur
							
							
								#3258
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3258
							
							üzenetére   
- 
			
			  Zoo123 senior tag Hát most PONTOSAN ez történt: 20 sec előnnyel kimentem gumit cserélni és mire visszaértem ki előzött meg, na ki? Force India!  
 V.Liuzzi 2 kör alatt rámvert több mint 6 másodpercet, és megfutotta a verseny leggyorsabb 1:22-es körét, miközben kvalifikáción sehol sincs.
 Hát mit ne mondjak Liuzzi: gratulálok! 
 Van egy olyan érzésem hogy nem volt gumicserén 
- 
			
			  Motion_Blur félisten 
- 
			
			  jozsi252 veterán válasz  Motion_Blur
							
							
								#3248
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3248
							
							üzenetéreNa mostmár értem, köszi a segítséget.  
- 
			
			  Zoo123 senior tag Carrier módban Catalunya-n versenyzek éppen, BMW Sauber-el, de nagyon szenvedek: Kinyomom a szemét, két lábbal nyomom a gázt, gyilkolom az autót, de akkor sem megy olyan időt mint időmérőn (ahol 1. lettem), más is tapasztalt ilyet? 
 Minden köröm új egyéni csúcs, de egyenesben még így is előznek a kis genyák! 
 Proffessional AI, Legendet még nem merem. 
 Az AI másnál is ilyen erős ezen a pályán?Hát igen, karriercélom hogy bekerüljek valami jobb (Ferrari, Red-Bull, McLaren) csapatba, mert ez így szenvedés! 
- 
			
			  GuruZone őstag válasz  Motion_Blur
							
							
								#3250
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3250
							
							üzenetéreigen, mivel ha mindenki húzna, a replayből SEMMIT nem lehetne látni, illetve iszonyat megterhelné a gépet. 
- 
			
			válasz  Motion_Blur
							
							
								#3248
							
							üzenetére Motion_Blur
							
							
								#3248
							
							üzenetéreAlapra nincs legnehezebb fokozaton, de ha akarsz oda is be lehet rakni ugyan úgy akár 4-et is. 
- 
			
			  Motion_Blur félisten válasz  jozsi252
							
							
								#3247
							
							üzenetére jozsi252
							
							
								#3247
							
							üzenetéreTraction Control: kipörgésgátló - off-ra kéne rakni Flashbacks: mint a Dirt2-ben, egy hiba, vagy bukta után vissza tudod rögtön játszani az utolsó x mp-et, és ha kihasználod ezt az opciót, akkor visszaugorhatsz és megpróbálhatod újra bevenni a kanyart.. igazi szimulátorhoz méltó fícsör  (asszem a legnehezebb fokozaton nem is lehet használni, én még nem is találkoztam vele a játékban) (asszem a legnehezebb fokozaton nem is lehet használni, én még nem is találkoztam vele a játékban)
- 
			
			  jozsi252 veterán Megtaláltam közbe visszaolvatam a topic közepéig majdnem, viszont 1 kérdésem még ígyis lenne Traction Control az mit takar ha bevan kapcsolva akkor mit segít rajtam? valamint az hogy flashbacks eztse tudom hogy mit jelent segítene ebbe a 2 be valaki köszönöm előre is. 
- 
			
			  jozsi252 veterán sziasztok Egy kis segítséget kérnék, Time trialba ha megyek meg a többi módba hol lehet állítani pl a gumi meg az üzemanyagszimulációt? valamint zászlószabályt mert elég durva hogyha lemegyek egy picit a fűre akkor a köröm érvénytelenítni meg a törésszimulációt hol lehet állítani köszönöm előre is a segítséget 
- 
			
			  fagy53 nagyúr 
- 
			
			  fagy53 nagyúr válasz  ALONSO11
							
							
								#3240
							
							üzenetére ALONSO11
							
							
								#3240
							
							üzenetéreOlyat vegyél ami kettőnél több maggal rendelkezik, vagy aktíválható a hiányzó kettő! ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) 
 Ha nem tuningolsz, akkor az alapórajel 3GHz környékén legyen, így nem fognak CPU oldalról meglepetések érni. A mostani játékok egyre inkább használják a procit és van különbség a játékok futásában a magok számának függvényében. A DiRT1 80%-on használja a négy magot, ezért kínlódtam sokat annakidején a kétmagos procival. A DiRT2, GRiD és az F1 2010 szelídebben bánik a procival, de kiegyensúlyozottabban játszható még alacsonyabb órajelen is a néggyel, mint a két maggal.
- 
			
			  hermanyi addikt válasz  kircso13
							
							
								#3235
							
							üzenetére kircso13
							
							
								#3235
							
							üzenetéreazért azt te is belátod ,hogy közel sincs akkora teljesítmény növekedés mint amekkora %-ban szénné húzod a procid VGAd stb 
 mert egy ésszerű 20-25% os tuningolás jó ha 2-7% os teljesítmény növekedést hoz kivételes esetben max 10%szerk : 
 (#3237) shteer
 ha játszott vele online akkor sajna az ö neve alatt fog csak felengedni ha jól sejtem
- 
			
			  shteer titán ha vettem kéz alól egy eredeti játékot pc-re, akkor azzal a liveID-val kell használnom amivel az első tulaja használta vagy hozhatok létre hozzá sajátot? 
- 
			
			  hermanyi addikt válasz  kircso13
							
							
								#3231
							
							üzenetére kircso13
							
							
								#3231
							
							üzenetérea mhz nem tudom mit számít nekem az alap 3000 és a 3700 között 3-4 fps különbségem van átlagban a 3700 javára és a proci 95-99%-on dolgozik mind két esetben igaz nekem a VGA csak 60 nagyon jó esetben 68% ig terhelődik bár az okát nem tudom lehet nem tetszik neki ez a játék  szerk : 
 1920/1080 max beállítások mellet
- 
			
			  fagy53 nagyúr válasz  "Infinity"
							
							
								#3218
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3218
							
							üzenetéreNem baj, de a végsebességed lehet, hogy az lesz, egy próbát megér!  
- 
			
			  tuctuc aktív tag Rájöttem a megoldásra, "alap" módra kellett átállítani a Catalyst Control Centert "speciális" helyett, mert csak ott lehetett állítani az image scalingen. Az ember azt hinné, a speciálisban benne van az az opció is, ami az alapban, de nem. Na mindegy, végre tudok normálisan játszani.  
- 
			
			  tuctuc aktív tag válasz  DigitXT
							
							
								#3223
							
							üzenetére DigitXT
							
							
								#3223
							
							üzenetéreA config file-ban átírtam már mindent, felbontás, true/false megvolt. Viszont amit mondasz, DigitXT az valóban fennáll, átállítom a win asztal méretet, és szintén összeugrik a kép, csak nem tudom, hogy lehetne ezt kiküszöbölni. HP nw8440, ATi FireGL V5200, 1680x1050 a default. Valami windows beállítás lesz, rákeresek, de ha tudtok infót, mondjátok, megköszönöm. 
- 
			
			  DigitXT félisten Ha a Desktop-od felbontását átállítod nem ugyanez a jelenség? 
 Csak azért, mert a TFT-k általában tudnak ilyen módot is: lehet,
 hogy külön meg kell kérned, hogy ugyan már nyújtsa ki a képet,
 ha kisebb a felbontás, mint a natív. Az Alt + Enter az ablakos Az Alt + Enter az ablakos
 és a fullscreen módok között vált, de ezt nem lehet összekeverni,
 mert ablakos módban nem csak kisebb a kép, de van rajta keret,
 meg látszik mögötte a Desktop, stb. Szóval ha ez nincs, akkor a
 valahol mégiscsak a fenti megoldás lesz a nyerő szerintem. 
- 
			
			  szab.tam nagyúr úgyn. ablakos módban fut. nem tudom, hgoy ajáték menüjében lehet-e tiltani. (nincs bekapcsolva a nagy gépem...) 
 de ha nem, akkor a játék konfigurációs file-jábn kell áttírni a fulscreen false-t true-ra, vagy enabled-re. .
 de ez hosszabb, majd megnézemelőbb nézd meg a menüt... szerk: 
 bocs, nem olvastalak figyelmesen. nézted már a cof. file-t. ja, de az "Állítottam már a config file-t" alatt mit értesz? hogy ott írtad át a felbontást? vagy engedéslyezted a fulscreent is? mert szeritnem ez utóbbi komaradt. nálam egyébként sajnos pont ezt csinálja, ha átteszem dx11-re. nem lehet kivenni ablakos módból... 
- 
			
			  tuctuc aktív tag Sziasztok! A következő problémám van az F1 2010-el. 
 Van egy HP noti egy 1680x1050-es kijelzővel, a játékot azonban kisebb felbontáson szeretném játszani. Bármit állítok be a 640x480-tól az 1440x900-ig, fullscreen módban minél kisebb felbontást állítok be, annál kisebb a kép, ergo nem rakja ki egész képernyőre a játékot. Állítottam már a config file-t és alt+entereztem is.
 Valakinek ötlete?tuctuc 
- 
			
			  Enton addikt válasz  "Infinity"
							
							
								#3218
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3218
							
							üzenetéreEgy kis gyakorlás és simán gyorsabb leszel 1-2 mp-el.  
- 
			
			  fagy53 nagyúr válasz  "Infinity"
							
							
								#3214
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3214
							
							üzenetérePróbáld meg kézire tenni a váltót, szinte az összes játéknál az automata mindig lassabb mint a kézi. A Germany Truck sim-nél pl. nagy különbség van a két váltó között a végsebességnél, lehet, hogy a FormulaOne is hasonló. 
- 
			
			  puttputt őstag válasz  "Infinity"
							
							
								#3212
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3212
							
							üzenetéreEngem a Lotus hangjától ráz ki a hideg.  
 Vagy a többié is ilyen?   
- 
			
			  Rototti senior tag válasz  Rolly Dy07
							
							
								#3209
							
							üzenetére Rolly Dy07
							
							
								#3209
							
							üzenetéreNem azon múlik. Bahreinben tényleg nagyon hamar lekorlátoz. Ha jobban gyorsítasz ki akkor még hamarabb...  Bár ezzel eddig nem volt gondom, mert én Lotussal voltam a legend AI meg ferkával, egy kicsit gyorsabb volt, de az a normális. Bár ezzel eddig nem volt gondom, mert én Lotussal voltam a legend AI meg ferkával, egy kicsit gyorsabb volt, de az a normális."Infinity": Próbáld meg a legkisebb leszorítóerős beállítással, ha úgy is lehagynak, akkor csítel az ai.  
- 
			
			  "Infinity" aktív tag Én autómata váltóval megyek. Nem akarom, hogy az összes hajam kihulljon  Nem vagyok én akkora ász autós játékokban. Csak az zavar, hogy tövig nyomott gáznál is lassabb vagyok a legjobb autóval. És a kigyorsításnál nincs gond, hanem 260 felett mennek el mellettem, amikor nálam kiakad 290-nél a mutató, a lotus meg megy 330-at. Nem vagyok én akkora ász autós játékokban. Csak az zavar, hogy tövig nyomott gáznál is lassabb vagyok a legjobb autóval. És a kigyorsításnál nincs gond, hanem 260 felett mennek el mellettem, amikor nálam kiakad 290-nél a mutató, a lotus meg megy 330-at.
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  Rolly Dy07
							
							
								#3209
							
							üzenetére Rolly Dy07
							
							
								#3209
							
							üzenetéremeg az is kérdés, hogy automata váltóval megy-e, vagy kézivel.... 
 én automatán sosem mentem még. úgy gondolom, lassabban vált fel,meg vissza. vagy nem?
 az automa váltót csak a dirt2-nél használom. ott állandóan kipörög a kerék, így nem érzem a fordulatot...
- 
			
			  Rolly Dy07 senior tag válasz  "Infinity"
							
							
								#3207
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3207
							
							üzenetéreSzerintem nem viszel elég sebességet be a kanyarba és pontatlan lehet a kigyorsításod. Gyakorolj! Kanyargós részen carrierben a legendek experten nálam úgy lemaradnak egyenesbe meg persze hogy gyorsabbak a Lotusomnál. De mivel figyelek a kigyorsításra, pont nem érnek utol az egyenesek végére.  
- 
			
			  mephi666 nagyúr válasz  "Infinity"
							
							
								#3205
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3205
							
							üzenetérejó az a toro rosso  asszonnyal azzal megyünk... (de webber nem szokta azért hagyni magát a redbull-al) asszonnyal azzal megyünk... (de webber nem szokta azért hagyni magát a redbull-al)
- 
			
			  "Infinity" aktív tag válasz  szab.tam
							
							
								#3206
							
							üzenetére szab.tam
							
							
								#3206
							
							üzenetéreAzon a pályán nincs gond. Ott megy rendesen. De mondjuk Valenciában 290 a csőgáz az egyenesekbe, a force india meg torro rosso és hasonló szarok meg simán elmennek mellettem. Legend fokozaton megyek. Ezek szerint tudna a red bull is olyat menni, ha már az alsó kategória tud, ennek ellenére a Lotus-al jobb időt futok azokban a szektorokban, ahol több egyenes van. 
 Nem piszkáltam el semmit. Minden úgy van hagyva, ahogy a gép beállítja, csak a quick setup-nál rakom jobbról a másodikba a pipát.
- 
			
			  szab.tam nagyúr válasz  "Infinity"
							
							
								#3203
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3203
							
							üzenetérenézd meg a belga spa francosa-i pályát. pont tegnap mentem. ott van 2 hosszú, padlógázas szakasz is. az elsőnél, (a rajt utáni jobbos visszafordító után kezdődik), és az elnyújtott emelkedős "S" utáni majdnem egyenesben szépen megy 300 fölött. ott elvileg, (gondolom ai kérdése is), de el szoktam húzni 1-2 autó mellett. csak a lényeg, hogy már az emelkedős "s" előtt fel legyen váltva 7-be. 
 ha ott sem megy, akkor valamit elpiszkáltál....
 és egy + jótanács: a gázt nyomd, ne a féket.... 
- 
			
			  Zoo123 senior tag válasz  "Infinity"
							
							
								#3203
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3203
							
							üzenetére
- 
			
			  Zoo123 senior tag válasz  "Infinity"
							
							
								#3201
							
							üzenetére "Infinity"
							
							
								#3201
							
							üzenetéreNem, amelyik ilyen "lassú" pálya ott bármit állítgatsz a végsebesség nem fogja meghaladni a 300 Km/h-t! 
 Ahogy néztem van 1-2 ilyen pálya, fejből nem tudom melyik...
- 
			
			  "Infinity" aktív tag válasz  thomikaf1
							
							
								#3200
							
							üzenetére thomikaf1
							
							
								#3200
							
							üzenetéreMegnézem majd, de én csak azt nem értem, hogy ha az ég világon semmit nem állítok a beállításokon akkor is előjön ez a dolog. Magyarul hagyok mindent ahogy van amikor elindul az időmérő , erre van hogy megy 300 fölött van hogy nem. Ezek szerint a gép állítgat nekem a piszlicsáré beállítások között amit nekem kell helyreraknom, hogy ne legyen tetű lassú? 
Új hozzászólás Aktív témák
- Packeta
- Ki, mit tud róla: xxlgsm
- Milyen alaplapot vegyek?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Milyen routert?
- sziku69: Szólánc.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro max 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1 év garancia
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3457, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3327, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

 
								
 
								 
							
 
							 
								 
							
 "
 " 
								 amit kicsit hiányolok belőle az az autó viselkedésének visszajelzése
 amit kicsit hiányolok belőle az az autó viselkedésének visszajelzése 
								 
								


 
							
 
								 
							 
								
 
								 
							
 
								 
							 
							 
								 
							 
							
 
							 
								

 
  
							
 
								 
								
 
								 
							![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
 
								 
							 
							 
								
 
							 
								 
							 
								 
								 
							 
								 
							 
								 
								

