- Kivenné a részét az új HBM memóriák tokozásából az LG
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- A Team Group SSD-je gondoskodik arról, hogy az utolsó bitig letörölhető legyen
- Maximum 320 Hz-et képes magából kipréselni a Philips dual mode-os monitora
- A TSMC gyárthatja a Nova Lake legfontosabb komponensét
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- Kompakt vízhűtés
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
Új hozzászólás Aktív témák
-
thomikaf1
tag
válasz
"Infinity" #3199 üzenetére
vidd lejebb a szárnyakat. az befolyásolhatja a végsebességet. esetleg a hasmagasságot állísd magasabb értékre, mert ha nagyon elér az alja, akkor nem tudja kihozni a max végsebességet. a 7. sebességet mindig a a végsebsséghez lődd be. de figyelj arra, ha szélárnyékban autózol, akkor is legyen még elég fordulat. a hátsó rugó keményebb akkor jobb a kigyorsítás, de a végsebesség csökken. ezeket nézd meg...
-
"Infinity"
aktív tag
Tudtok abban segíteni, hogy az mitől van, hogy a red bull az egyik pályán megy 340-et a másikon meg a 290-et sem tudom kihajtani belőle? Quick setup-nál mindig jobbról a második kockát választom ki. Már próbáltam a gearbox menüben állítani a fokozatokon de semmi haszna. Valami tipp? Totál idegesítő, hogy a force india állva hagy az egyenesben egy csomó pályán.
-
szab.tam
nagyúr
a konfigodon, ultrán, 1920*1080-ban, 50+ fps-n, microlagg nélkül???
a tökéletes menés elég relatv dolog....nah, de nem bosszankodom tovább. akinek win7-en is megy rendesen, örüljön. én tolom xp-n, aztán meg kiderül, mi lesz a javítás után...
csak akor sem értem, hogy a dirt2 megy rendesen. ez meg ugyanaz a motor, és mégsem. mi a fszm-ért megy másképp a gépemen... -
szab.tam
nagyúr
válasz
zsole84 #3191 üzenetére
örülj neki.....
(bosszantsatok még páran...)
egyébként nálam csak versenyen csinálja, ott pedig nincs ghost car. edzésen, ahol van, minden ok.
pont úgy vilselkedik, mintha kevés lenne a vas alá. pedig hát nem az...
de van, akinek 4 gigás i7-tel, 5970-nel, néha 30 fps + kajakra beszaggatott. ő még nálam is jobban járt!(kíváncsi lennék, nála javulna-e xp-n?)
sovány vigasz, ha másnak nagyobb a nyomora, de azért több a semminél.
-
-
hermanyi
addikt
kíváncsi leszek milyen lesz javítás után
karrier módot hanyagolom ,mert alapból nyugodt természet vagyok de ma szerintem 230 as vérnyomásom lett. ,z amúgy is elrontott időmérővel ,hogy csak a 9. helyről indulhattam Malajziában de az ,hogy a 8. körig a felküzdöttem magam a 2. helyre és a maradék 3 körben az összesben kaptam defektet ok az első rendben Petrov megcsókolt hátúról szerencsémre pont belökőt a box utca bejáratához de a 2. defekt a 3. féktávon szóval majdnem teljes kör defektes bal elsővel körbeszambázok , kerékcsere majd a kör felénél egy jobb hátsó pukkanás és lás csodát Webber töl és Hamitol kört kaptam a 2. helyről -
szab.tam
nagyúr
Abu85 írt püt, így bemásolnám.
válasz a dx9-10-11 mizériára, és az Ego motor által használt magok számára:"A DX11-es patch még ebben a hónapban kint lesz, ha csak el nem b...(mod)valamit. A lényeg, hogy DX11-es módban a nem kompatibilis effektek lekapcsolnak, de a kártyád az adott DDI verzióval működik. DX10.1 esetében ez DX10.1-et jelent. Az Ego motornál ennek nincs igazán értelme, mert a DX11-es kód visszaskálázása DX9-es kódot eredményez, ugyanis csak olyan effekt van benne, ami DX11-ben használható. Egyedül a DirectCompute processek futnak gyorsabban, de nem sokkal. Ha extra effektet akarsz, akkor DX11-es kártya kell.
Az F1 2010-nél egyébként a 16 bites komponensenkénti FP HDR lesz az újdonság, ami élesebb képminőséget eredményez. Ezenkívül szebb eső- és árnyékeffektek lesznek, továbbá a Guassian Blur DirectCompute alapú lesz, ami gyorsulást eredményez az eljárásra nézve.
Az Ego motor hat programszálig skálázódik. A HT az nem jelent valós magokat a szálakra, így ott lehetnek érdekes eredmények." -
szab.tam
nagyúr
válasz
ALONSO11 #3180 üzenetére
természetesen megnéztem, 0...
hangot nem néztem. de nincs is hardveresen gyorsító hangkártyám.
azt godnolom a játék menüjében kell állítani? majd megnézem...egyébként pont azt mondom, hogy a dirt2 dx11 alatt totál folyamatos. kiakad 60-ra, és annyi. a 470gtx még messze nem volt az fullhd-ban, csak hd ready-ben...
az fps-ekről: nagyon sok ember, ha azt látja, hogy 30 fölött van a számláló, észre sem veszi a microlaggokat. (vagy csak pszichésen, vagy a szeme is alkalmatlan rá....)
de az autós játékoknál ha 50fps alá kerül, valahol előbb-utóbb bemicrolaggol. ezt főként a kanyarokból való kijövetelekkor és a rázókövön látni.
csak sokan úgy vannak, hogy ha 24 fölött van, akor már pedig az folyamatos, és kész! pedig marhára nem az. ezzel meg nekiállni vitatkozni reménytelen...én mindig értetlenkedve olvasom, amikor írják, hogy 30-35 fps, és folyamatos.
aki ilyen alacsony fps mellett teljesen folyamatosnak látja a játékot, az boldog ember. én ráadásul kb. 80 centiről nézek játék közben egy 30-es tv-t. ott a microlagg hatványozottan észrevehető és zavaró...sőt. most jut eszembe: amikor 2 magos procival toltam, 470-nel, a marokkói többautós visszajátszáson 60fps melett is microlaggolt....
úgyhogy az fps számlálás nagyon jó dolog viszonyításnak, de igazábóé pont nem ér semmit....DigitXT:
én nem is veszek konzolt. elavultak, és a játékok 720-nál nagyobb felbontásban nem is nagyon mennek....de asszem inkán elmegyek lassan story4-re focit nézni, (dvsc.....), és majd csi-t. kevésbé bosszantanak....
-
DigitXT
félisten
válasz
szab.tam #3178 üzenetére
vett inkább 1 laptop-ot, és 2 konzolt
Jah, csak amikor majd a konzol kb. 30 FPS-t köhög ki magából,
miközben a grafika csúnyább (és nem fogsz tudni rajta segíteni),
akkor fogod a fejed a falba verni.Csodák azért nincsenek: egy
csúcsgépről sok éves konzolra váltani nem hinném, hogy jó ötlet.
(Majd ha jön új konzolgeneráció, egy darabig megint "ütős" lesz.) -
fagy53
nagyúr
válasz
szab.tam #3178 üzenetére
Nekem a prociterhelés ugyanúgy oszlik el a négy magon, mint a DiRT2-nél és nincs egyik mag sem 100%-on. Most próbálom csak az egészet, vissza kell majd adnom, de nem akad sehol. Takarékon használom, 2.3GHz a proci, a VGA 600MHz, 1680x1050, minden a maximumon és 37 FPS TT-ben.
Engem most csak a gépigény, megjelenítés és a vezethetőség érdekel. Kellemesen csalódtam, nem lett olyan rossz mint azt páran írták, pontosan hozza a DiRT1-2 formáját, azaz magában hordozza az arcade és sim. kettősségét, remekül lehet szórakozni vele, biztosan meg fogom venni!
Mindezt azért írtam, mert többször érdeklődtem már itt és Te is szóltál hozzá már ebben a témában. -
szab.tam
nagyúr
válasz
ALONSO11 #3176 üzenetére
nem segített.
de érthetetelen, mert xp alatt minden ok.
de a 64-es win7-en csinálja, ha afejem tetejére állok, akkor is.
ultra, 1920*1080, grandprix, spa francosa. a legdurvább az első padlógázas szakasz után jobb bal, majd jobb, később megint jobb. és ahogy kijövök ebből a kanyarból, leesik 40fps-re, és szaggat. máshol oiiss,de itt qa legdurvábbkíváncsiságból visszavettem a grafikát a legalacsonyabbra. ott megszűnik.
hámá' nehogymá' kevés legyen a vga-m???
de ott van az, hogy az xp-n meg megy. ok, játszom most azon, de ha jön a dx11, akkor is azon kell nyomjam?) és a dirt2 dx9-11 meg hasít.
és a dirt2 ben a procitehtelés szépen eloszlik a 4 magra, (az ominózus win7-en is), de az f1-nél meg az 1. mag kiakad. mert arra is gondoltam, ho a ventivezérlő program kavar be, (evga), de az megy a dirt2 alatt is...
de sima edzésen, 1 autónál folyamatos mindenhol. tipikus procilimit jelenség. de akkor meg mitől lesz jobb alacsony vga beállításon. valami bud miatt nem bír folya,atosan ennyi autó textúrát kirajzolni?
1 biztos: a tököm kezd tele lenni a pc-vel, mint olyannal. egy barátom most adja el a pc-jét. vett inkább 1 laptop-ot, és 2 konzolt....
-
polonic
félisten
válasz
ALONSO11 #3174 üzenetére
A fejlesztést szinte minden versenyen kapsz, már a másodiktól, ha jól emlékszem. Az edzéseken kell egy bizonyos időn belül menni. Látni fogod majd, ott lesznek abban a menüben, ahol ki tudsz menni a pályára. Meg a mérnők is bemondja.
Nem tudom mikor kell riválist választani, én Magyarországon tartok, még nem kellett nekem.
Én nem nézem kívülről az autót, nem tudom. Nem hinném.
-
Nekem sem volt még probléma ezzel a replay fájllal. Win7 x64, és D-re van telepítve a játék.
(#3157) ALONSO11: Nincs mit
-
mephi666
nagyúr
válasz
zsole84 #3169 üzenetére
jah igen, mert nem a program files-ban van, hanem mondjuk nálam: "documents and settings\all users\application data\application data\codemasters\formulaone\datacache\stb" helyen... total commander-ben állítsd be, hogy mutassa a rejtett fájlokat/mappákat és keress rá a "replay.pbf"-re
-
mephi666
nagyúr
válasz
polonic #3165 üzenetére
az a lényeg, hogy folyamatosan matat benne a játék... (idő után meg is telik, akkor szerintem elkezd belőle takarítani is és elkezd szaggatni) pár kör után jött nálam (is) elő mindig a lassulás/lagolás... mióta írásvédettre tettem, nem nyúl bele és normálisan megy minden
nekem speciel sokat jelentett, mert az idegesítő rángatózás megszűnt és 100%ig élvezhető így a játék... pár kommenttel előbb írtam a műveletet, ami nekem bevált...
#3167: írták valahol hivatalos fórumon is, hogy nem mindenkinél jön elő... de akinél előjön, annál segít(het) a replay-fájl buherálása...
-
polonic
félisten
Írtok erről a replay kilövéséről. Ezzel kb mennyit lehet nyerni?
Hogy is kell ezt csinálni? Írásvédetté kell tenni a fájlt? És akkor mi van, ha nekem már megvan az a 2 gigás replay fájl. Ha most teszem írásvédetté, akkor hatásos lesz a művelet? -
zuchy
őstag
válasz
ALONSO11 #3157 üzenetére
Én Monte Carloban hogy jártam... megy szépen a verseny, de egy kétszer kaptam kanyarlevágásért büntit. Megyek az alagútban kicsit rövidre vettem a féktávot és levágtam a kanyart, mert nem tudtam volna bevenni. Erre diszkvalifikált... Remek érzés volt.
De mindegy, ez az első szezonom. Monacoban legend AI-val eléggé jól mentek, de az időmérőt is elb@sztam, nem sikerült bejutnom a Q3-ba. Kemény keverékkel voltam, de edzésen be fértem az első 10-be lemény gumival, de időmérőn nem jött össze. -
mephi666
nagyúr
válasz
ALONSO11 #3159 üzenetére
én úgy csináltam, ahogy írtam és megszűnt a szaggatás: pár klikk és kész
1: fájl törlése
2: 0 méretű fájl létrehozása ugyanoda, ugyanazzal a névvel
3: írásvédett attribútum beállításanem kellett uninstallt se nyomni, előtte viszont a mklink-es verzióval próbálkoztam, de az nem jött össze...
így ezek után 0 maradt a fájl és megszűnt a lagolás...
most néztem a koreai pálya promóciós videóját... érdekes ez
vannak benne cifra pontok... esőben szépen le lehet szállni a kerékvetőkről...
-
kircso13
senior tag
válasz
ALONSO11 #3152 üzenetére
azért kérdem , mert eddig guniszimulációval nyomtam a játékot. Örültem ha 15-16 helyre kvalifikálom magamat. Gumiszimulációt kikapcs és 1 lettem. Sokat számít nagyon. igaz most én is kikapcsoltam a boksz bug miatt, de remélem patch után újra használható! Szal a gumiszimulácio nélküli idők nem nérvadóak, könnyítés az is.
eddig 2x kaptam defektet futam alatt, időmérő 1x. sosem tekertem eddig vissza időt. Taktikáztam a boksz kiállásokkal. keménnyel indúltam és a végén lágyat raktam fel és így a bokszban nem kellett senkit várni, hogy a nyalókás kiengedjen. -
mephi666
nagyúr
jó, mert végülis nem ugyanolyan az ízlésünk pályákat tekintve: ő monzát és isztambult annyira nem kedveli, viszont catalunyát megint ő csinálta (azt a pályát én nem csípem), monte carlo-val meg megerőszakoltam magam
nagyjából felváltva játszunk... de mondjuk a flatout-ot is együtt játszottuk végig... meg pár fps-t is... kevés nőnek van ilyen jó ízlése...
(ja, a focit is szereti)
#3150: büntetésekkel kb a 20. hely körül
bekapcsolt segítségekkel, törések nélkül megyünk (így szórakoztató 1-1 kemény nap után, meg olcsó controllerrel nem is nagyon lehetne szerintem máshogy... majd, ha veszek xbox360 controllert, akkor nehezítünk... addig is szokjuk a pályákat)
#3151: töröld le, hozz létre mondjuk egy 0 méretű, megegyező nevű fájlt és adj neki írásvédett attribútumot
(gazdaságos megoldás, nekem bevált)
-
CarrGomm
aktív tag
Szívesen megkérdezném azt az idiótát, aki kitalálta a Time Trialban az invalid lap-os baromságot, hogy látott ilyet a Forma 1-ben? Fél kerékkel hagyom el a pályát: invalid lap?!?!?!? Még egyszer elhagyom a pályát fél kerékkel invalid lap a következő kör is!?!?!?!
Hát ennél idegesítőbb baromságot, az eszem megáll! Nem tudom mi lenne, ha a Forma 1-ben valaki egy picit elhagyja a pályát az időmérőn akkor nem vennék figyelembe a körét, és ha kétszer elhagyja, akkor a következő kör se számít.
Arról nem is beszélve, van olyan rázókő (pl Yeongam), amire ha 5-el megyek rá akkor is megpördül a kocsi.
De a leggázabb akkor is ez az invalid lap-ozás. Remélem ezt kijavítják valami patch-ben, mert röhej. Vagy valami új szabályt akarnak behozni a F1-be is ezzel?? -
mephi666
nagyúr
válasz
ALONSO11 #3142 üzenetére
alapfrekin megy, beállítás meg: 1280x1024, high-on... fsaa nélkül... most nem emlékszem, hogy ezt itt lehet-e állítani, de alapból mindenhol ki szoktam kapcsolni, minden mást meg maxra teszek és, ha jól megy a játék, akkor úgy marad
elég jól megy: folyamatos a játék win7 64bit alatt... replay-ek kiiktatása előtt viszont megvolt a lag rendesen... nem mondom: időnként ránt egy picit (főleg, ha sok ai van egyszerre a közelben), de ez nem befolyásol különösebben semmit... kicsit szétszakad a mezőny és már stabilan jól megy
(tegnapelőtt letudtam isztambult 3. helyezettként, tegnap meg asszony montreal-t pole pozícióból elsőnek
) valenciát viszont egyelőre nem szeretjük...
ui: 20%-osakat csinálunk, de long race weekend-del... mi is arra használjuk az első évet, hogy szokjuk a pályákat... 10éven keresztül nem játszottam f1-es játékkal és sokat felejtettem... (követni sem követtem évekig a futamokat)
monte carlo-t viszont nem nagyon csípem egyelőre: klausztrofóbiám lesz tőle... az szerintem a profiknak és a mazochistáknak való
-
Stirlitz
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #3125 üzenetére
Vahh. Lehidalok. 95 óta van jogsim, nem, teherautóra nincs, de itt nem is ez a lényeg, Ültem, vezettem rally gépet, gokartot, F1-et nem, de pont azt probáltam leírni én is, egyik sem hibátlan! Se rfactor, se f1_2010. Egyik ezért másik azért. És igen, a leszarozásra reagáltam. Eredetileg.
-
szab.tam
nagyúr
válasz
Barthezz2 #3132 üzenetére
tök hülyék vagyunk. egyszerű:
ha nálad fent van a dirt2, nézd meg!
emlékeztetőül a helye:
:\Users\Username\Documents\My Games\DIRT 2\hardwaresettings\hardware_settings_config.xml
"<directx forcedx9="false" /> vagy <directx forcedx9="true" />ha jól látom, dx10.1 kártyád van. nézd meg min áll! ha true-n, akkor nem is mehet dx10-ben. ha pedig false, akkor meg csak azon mehet.
ennyi....
polonic:
nem nagyon, csak kicsit más a kérdés... -
polonic
félisten
Az F1 2010 dx9-es program, ha feltételek addottak, akkor használ dx11-es effekteket. A dirt2-nél is így van.
Egy program, ha full dx11-es, akkor pl xp-n el sem indulna, mivel ott nincs dx11, csak vistán és win7-en. Az ilyen programok még nem most jönnek, sokan használnak még xp-t. A just cause 2 és az hiszem, a sotrmrise full dx10-es játékok. -
szab.tam
nagyúr
a lefelé max kompatibilis módban futás logikus(-nak is tűnhet), de szerintem itt nem így van. szerintem a dirt2, f1 nem tud dx10-ben futni. tehát itt nem a logikus következtetés érdekel, hanem a konkrétum.
pont ezért kérdezek egy hozzáértőt. de megkérdezem abu-t, ő bizos tudja...a konfigban való átírás lehetősége, esetlegesen ebből adódó dx11 bug, majdani patch stb. dolgokat tudom....
-
Enton
addikt
válasz
szab.tam #3126 üzenetére
Szerintem teljesen egyértelmű:
Xp alatt DX9 mindenképpen, szinte kártyafügettlen , kisebbel nem megy nagyobbal nem foglalkozik.
Vista/Win7: DX11
Videókártyának megfelelő rétegben futatva.
Ha Dx9-es a kártya Dx9-ben,
Ha Dx10-es a kártya Dx10-ben,
Ha Dx10.1-es a kártya Dx10.1-ben,
Ha Dx11-es a kártya Dx11-ben.
Innenstől már csak a Hardversettings.xml-ben lehet játszani az adott Dx level-el.
Menüből mindig a legjobbat kapod alapból, amit a kártya tud.Az F1-nél viszont a Patch-ig le van gyárilag korlátozva a futási szint Dx9-re, hogy a bug-os Dx11-el ne legyenek bajok.
De attól még benne van és használható, csak vacak sok gépen. -
szab.tam
nagyúr
egy másiok topic-ban valakivel kezdek vitába keveredni, de szeretném tudni, hogy igazam van-e....
állításaim:
az f1, (de a dirt2-is), nem tud dx10-ben futni. vagy dx9-ben, (dx9 true), vagy dx11, (dx9 false).
ha dx9 false, de max dx 10-et tudó kártyával találkozik, akkor dx-ben fog futni. nem tud 10-et. jól tudom?és HT-t tudó procival játszóktól kérdem? ezen játékok tudnak egy időben 8 szálat használni? mert szerintem csak 4-et. az más kérdés, hogy felváltva használják a 8 magot, ezért ez a görbékből nehezen nyomon követhető.
konkrétan az érdekel, hogy elképzelhető-e olyan adott időpillanat, ahol mind a 8 magot használja a játék? mert nem láttam még sehol olyan pillanatnyi prociterhelés screen-t,ahol 4 szál nem lógatná a lábát. a csalóka az, hogy mind a 8 max értékénél vannak magas értékek. -
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
LSL1337 #3084 üzenetére
Ezt megbeszéltük és nincs harag részemről.
De pl. én azt cáfolnám, hogy itt nem blokkolnak a kerekek. Pont a kanyarok 85%-ban az apexig kell fékezni folyamatosan visszaengedve. És ez az amit sokat kell gyakorolni, ami ha a váltásokkal nincs szinkronba, akkor két dolog történik. 1. minden áron be akarsz kanyarodni, akkor blokkol a kerék 2. érzed hogy késő, de nem változtatsz a fékfelengedési ritmuson és lesodródsz.
-
mephi666
nagyúr
válasz
ALONSO11 #3112 üzenetére
jó vétel volt a proci... én is ugyanolyannal nyomom
(adatlap) szerintem kellemesen játszható sebességgel megy 1280-ban high-on... replay file-t én is írásvédetté tettem... sőt nyertem 2giga helyet, mert ugyanazzal a fájlnévvel létrehoztam egy 0 méretű írásvédett fájlt a helyére és minden király
tegnapi boxos-csalós eset: isztambulban felcsöveltem magam a 7. rajtpozícióig... jól elkaptam a rajtot, pár kör után a második helyen voltam: előttem webber (távolodott szép lassan), mögöttem massa... massa előtt mentem ki a boxba (pár másodperc előnyöm volt) és kifelé már elém került a rohadék
pár kör alatt simán lenyomtam, kijöttek a többiek is sorban a boxba és meglepődve néztem, hogy webber-alonso-én a sorrend... valahogy "beteleportált" közénk, mást nem tudok elképzelni...
-
-
válasz
Stirlitz #3113 üzenetére
Akkor azért tisztázzunk valamit. Én nem mondtam azt, hogy ez szimulátor, és azt sem, hogy az rfactor nem az! Vissza lehet olvasni a megjelenés környékén írt kommentjeim, talán én voltam a topicban aki legjobban hangot adott annak, hogy nem szim lett..
Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem kell rögtön leszarozni ezt, és azzal jönni, hogy persze, szórakozzunk ezzel ha akarunk, de az a király, aki rfactort nyom, mert ettől már kiráz a hideg. Persze, az rfactor egy jó kis szim, de attól még nem a valóság, és ha valaki azzal nyomja, attól még nem lesz a "ki ha én nem" kategória, mert mi meg itt csak ezzel a "szarral" játszunk.Amit tőlem idéztél meg úgy értettem, hogy rendben van, a grafika nem lényeg egy szimben, de azért valljuk be, mára már nem az igazi, viszont ezen kívül elég sok hibája van. Egyszer próbáltam meg vele bajnokságot nyomni, majdnem falhoz is vágtam.
Első körben gondoltam a 100%-os AI sok lesz nekem, ezért visszavettem 95-re, amit azzal kompenzált a játék, hogy a pálya minden részén ugyan úgy mentek, célegyenesben meg rendre nyomtak egy satuféket, hogy hát mégse legyen 100%-os köridejük. Mindezt verseny alatt is. A boxba elfelejtenek kimenni, a szabályok már régiek, nem mostani időmérő rendszer, és sorolhatná..
Persze, ott vannak a ligák, de én általában akkor játszom, ha kedvem van, és időm, így az nekem kilőve. Meg mindez nem javít az offline helyzeten..Én ha leülök játszani, akkor azért teszem, mert szórakozásra vágyom, és jelenleg arra teljesen megfelel ez.
Nálam is fent van rfactor, és a race on is, és szeretem is őket, nem is arról van szó, csak már kezd kicsit elszállni az agyam ettől az rfactor a király mániától. Valakinek az, játszik vele, ennyi.
Mindez csupán a saját véleményem, és ez remélem senkit nem bánt.
-
Stirlitz
senior tag
válasz
Barthezz2 #3096 üzenetére
"Azt meg meg se említsem, hogy azon kívül, hogy próbál valós fizikai effekteket szimulálni ami mondjuk plusz pont oda, minden másban egy rakat kaki.." Azért ez így nem állja a helyét.
Lefosom a bokám én is a Codemasters féle grafikától, mert szép.
De azért ez az F1 játék messze van attól, amit én szerettem a GP sorozatban például. Szal szép, de közel sem lett olyan szimes mint vártam én is. Jó játék, de ne add be, hogy az rfactornál jobb szimulátor, mert csak kinevetnek sokan.
Talán majd valamilyen 3th party kiegészítővel azzá tehető. És akkor ez lesz a jelenlegi legjobb.
-
DigitXT
félisten
persze úgy reális ha picit elmaradunk tőle
Kocajátékos igazi F1-es autóban nem picit maradna el a nagyoktól.
(Lehet találni a neten élménybeszámolókat, amikor bizonyos alkalommal
különböző újságírók próbáltak F1-es autót vezetni.) Az, hogy a TV-ben
látsz mondjuk egy 1:30-as időt, nem jelenti azt, hogy akár 1:40-et tudnál:
lehet, hogy lenne az két perc is. (Persze a játékban könnyű kockáztatni:
max. újrakezded a kört, semmi következménye egy balesetnek, míg ezt
élőben nem sokan vállalnák be. Pont ezért profik a profik: ennek élnek...)Amúgy egyetértek: szórakoztató játéknak kell felfogni, mert annak frankó!
(Persze majd csak a patch után fogok vele "közelebbről ismerkedni", elég
volt, hogy kilőtte a mentésemet, még ha nem is volt túl sok eredményem,
de az, hogy mindent a legelejétől kelljen kezdeni ilyenkor - egészen a név
bepötyögésével -, az kissé kiverte a biztosítékot.Szóval csak később.)
-
drevin_71
tag
volt idő amikor nyomtam én is az rfactort 1 hónapig csak a hungaroringet,beállítások tömkelegével....megvan GTR ,GTR2 ,RACE 07 ,GTR EVOLUTION,tény és való észnél kell lenni velük ha körbe akarsz menni,
az F1 .et még csak próbálgattam , megfelelő segítségek lekapcsolásával viszont találni ebben is kihívást...
olyan szépen túlcsúszik a kanyaron blokkoló kerekekkel vagy kanyarba belevág a palánkba,megpördül ha túl sok a fék vagy a gáz...
és a vicc amikor javasolja a program hogy a normál szinten játssz...ne az experten
-
Kleroo
veterán
Én nem is értem hogy hogyan merülhet föl bárkiben is hogy ez az F12010 egy szimulátor.....
Ez egy sima arcade játék ügyesen megfűszerezve nehezítésekkel. De egy kicsit is tapasztaltabb kormánytekergetőnek is rögtön feltűnik. Ettől független jó kis játék,de az vicc hogy ez szimulátor....
Az rfactor pedig szimulátor.Ezen pláne nincs mit vitatni.Azon lehet vitatkozni hogy szimulátorok között melyik a legjobb,de az rfactor egy nagyon jól eltalált cucc. Csak sokan elfelejtik,hogy ez csak egy "környezet" a végső játék legalább 50%ban függ a mod készítők precízségétől is. Akár arcade színvonalú modot is lehet rá találni.
Ezt a ki vezetett már F1 autót azt már pláne viccnek tartom. Én nem vezettem,de aktív sofőr vagyok,és azért van fogalmam hogy hogyan kéne működnie. A lényeg pedig hogy a köridők hasonlítsanak az igazihoz.(persze úgy reális ha picit elmaradunk tőle) és a kocsit "érezzük".
De nem is tépem a szám.szép estét -
JColee
őstag
válasz
Szabesz #3103 üzenetére
Red bull szimulátorának a grafja is pl elég bitangpusztulatos.
Egyszerűen valahol nem azon van a hangsúly. -
D@ni88
addikt
Mért nem tudom a thorttle map-et állítani?
-
Szabesz
őstag
válasz
Rolly Dy07 #3069 üzenetére
Ha jól tudom, az rFactor Pro-t pont hogy használják. De ha szerinted reális ez a játék, csak hajrá. De azt is észrevehetnéd, hogy mennyire foggal körömmel véded ezt, miközben bevallottan te nem vezettél F1-es kocsit (és kocsit?
)
"Akkor melyik? rFactor? Az anyját! Nem is gondoltam volna, hogy az az idétlen grafikájú nyomvájúban haladó, szerencsétlenül ide-oda rángatózó nem valós érzésű "autós" fostalicska annak számít! Én kérek elnézést!!!"
Maaaaaargit, nóóóórmááális? Tudod mi egy szimulátor feladata? Hogy olyan 3D élményt nyújtson neked hogy odaejakulálj? Bingó (Nem). Az a modok feladata, amik meg esetünkben ingyenesek...
Nincs ám szemellenződ, cseppet sem
Na, szimulátorozást
-
Steady74
addikt
Próbáltam tegnap egy kis Valenciát, de már nem TT, hanem GP practice módban, mivel sokan kifogásoltátok, hogy a TT idő nem mérvadó. Amit nem értek, hogy hogyan lehet egy pályán 3 mp különbség két azonos körülmények között megfutott körből. Mielőtt mindenki felhorkan, leírom mire gondolok.
Azt mondtátok, hogy a TTben a gumi ideális hőmérsékletű és állapotú, a benya is ideális mennyiségű. A pálya tapadási javulásáról fogalmam sincs. Practice módban 3 kör megtétele után, mikor már a benzin alig 3 körre elég, a lágy gumi még 95-97%-os, tehát közel azonosak a körülmények a TTben szimuláltakkal, meg sem tudom az ottani időmet közelíteni.
Ha a körülményeket elemzem, lehet nagyon hasonlóakat teremteni, de ez 0,5 mp-1 mp közötti plusz időt eredményezhetne maximum. Nem 2-4mp-et.
Vélemények?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Villanyszerelés
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest