Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Asztrofotózás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trihorn
tag
válasz
Rototti
#6983
üzenetére
Kgyurikának is csináltam egy videót, hadd okuljon belőle..

Gondolom így sem fogja elhinni de legalább elszórakoztat majd azzal, hogy milyen süketségeket talál ki a videó kapcsán..
Spa Time TrialTovábbá kérnék szépen valakit, aki regelve van az F1GH-n és vállalkozik rá, legyen szíves linkelje be ezt a videót a feketelista topicba.
Én megszűntettem a regisztrációm ott.. -
Motion_Blur
félisten
válasz
Rototti
#6983
üzenetére
"Csak abban reménykedhetünk, hogy az F1 2011 atombiztos lesz a csalásokkal szemben.
"Úgy legyen! De azért 2010-ben is levágós hogy kinek az ideje kamu a leaderboardon, csak le kell tölteni a ghost car-t és ha a pályán nem találkozol vele és mondjuk az első szektorban 10mp a lemaradásod, akkor már gyanús a dolog

És ezekkel vagyunk mi egy kalap alá véve..

Egyébként Tomiról és rólam is azt hitték hogy Te vagyunk, szal nem voltál itt, de valahogy mégis

-
paramparya
őstag
válasz
Rototti
#6267
üzenetére
Thx mindenkinek, akkor megnyugszok

Mármint majd nem, amikor szenvedek ezekkel, de nem kell félnem, hogy begyakorlom a pályákat, és második szezonban renault-val (fiatal) schumi-t játszok.Más:
A racedepartmenten láttam egy cockpit-modot, ahol versenyző-szemszögből látod a dolgokat, viszont benne vannak a tükrök a látómezőben és kanyarnál fordul az autóval a kamera.
Ránézésre jónak tűnik, de nem kezdeném el moddolni a játékot, ha nem érdemes.
Használja azt valaki közületek, mennyire jó? -
--Lorant--
aktív tag
válasz
Rototti
#6145
üzenetére
Itt nálunk most kis lehülés van
lehet arra tart felétek ..... TT re alkalmas lessz az idő. ez hogy eléd kerültünk csak azért történhetett meg mert sokáig nem lehetett hallani felőled
na meg persze mert StarDirt nagyon felemelte a fejlécet! s amennyire de próbáltam vele tartani 
-
Steady74
addikt
válasz
Rototti
#6145
üzenetére
A hőség sajnos télleg itt van, esetleg be kell szerezni egy olyan hűtést, mint ami a pilótáknak van a lába között, miközben a boxban ülnek

Tegnap elég jó csapat jött össze, és törökországban és koreában sikerült vixent megszorítanom, utóbbi helyen sajnos a verseny utolsó szakaszában ki kellett szálljak a versenyből, felébredt a kisebbik lányom, egy barom motoros állat éppen előttünk túráztatta a motorját. Kár volt érte, mert késhegyre menő előzések voltak, nagyon élveztem
Valenciában volt még egy tanulságok verseny, amit sikerült behúznom: itt sosem jó P1-ből rajtolni, Pepi komám tudna erről mesélni a Force Indiától

-
ЯΞD
senior tag
válasz
Rototti
#6097
üzenetére
Igen fent van. De sikerült végül némi veszteséggel megoldani. Nem tudom mért de csináltam rendszer visszaállítást és nem oldotta meg. Viszont a mentést tartalmazó mappára ha jobb klikk tulajdonságok majd előző verziókra nyomtam és kimentettem az akkor mentett könyvtárat (ami május 12) majd felülírtam a jelenlegit jó lett. Egy azóta lejátszott versenyt buktam csak el de visszakaptam minden beállítást, és mentésem. Így végül megkönnyebbültem.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti
#6054
üzenetére
Társulok.
Amikor nagy féktávot veszek és nyomok 1 nagy padlóféket a következő a visszaváltásom ritmusa. 3 sebességet azonnal visszadobok, amilyen gyorsan csak lehet, mert olyan nagy a sebesség, hogy stabil marad az autó és nagyot lassul a kocsi vele. Ha ezt elszúrom annyi a féktávnak. Aztán nagyon picit hagyom lassulni, tehát kicsi hatás szünet és ledobod 3-ba, majd érzéssel 2-be(picit még mindig nyomod a féket). Ha nagyon hajtű akkor 1 kicsit nagyobb szünet és az apex előtt visszavágod 1-be(még mindig pici fék). Aztán már egyből pici gázzal indítasz a kanyar közepétől és ahogy érzed a tapadást pakolod fel. Amikor érzed csapna ki a hátulja finom gáznál is 1 felváltás segít.De ezek már rutinok. Ki hogyan szokott vezetni. Én az a típus vagyok, aki addig fékez(általában), amíg nem lehet kigyorsítani(gyors kanyarokban motorfékkel). Nem egyszer gáz+fék egyszerre(jobb kormányoknál lehetséges).
-
whabaky
tag
válasz
Rototti
#5273
üzenetére
Igazából azt, hogy Te állítottál-e a gyári, Logitech progiban valamit, vagy csak a játékban állítottál valamit?
Kicsit más téma... nem rég raktam újra a gépemet és most nem világít a led a kormány közepén. Jó, persze, ez nem számottevő, de valami driver hiba lehet, vagy valami hasonló. Force feedback-et és egyéb beállításokat sem érzékel (előző telepítésnél minden OK volt)

Úgyis nemsokára újrahúzom a rendszert, úgyhogy akkor talán már jó lesz és a beállításokat is érzékelni fogja. Mondjuk így minden nemű force feedback és egyéb társai nélkül kicsit fura vezetni, lehet majd a vezetésem, időim is változni fognak, ha újra jól fog működni
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti
#5156
üzenetére
Érkezik érkezik. Hang vágásnál elakadtam, mert nem tudok hangot rögzíteni windowsban. De ez akkor kimarad és így tömörítem le ahogy van. Aztán valamelyik nap feltöltöm. Palik kommentet akartam hozzá vágni, de nem sikerült. Illetve még tesóm gépén XP-vel meg tudom oldani.

-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti
#5117
üzenetére
Kicsit munka után pihennem kellett, mert elég hajtós volt a hét. Most 1 laptopot szervizelek, de sietek vele. Asszem fél hétkor belőhetjük a rakétákat. Unbaisedhez mindenki tud csatlakozni, hozzám nem biztos. Hála istennek átmenetileg lesz valami nem mobil netem, mert az optikával még mindig csak húzgálják a mézest.
Akkor félhét és jövök.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Rototti
#5121
üzenetére
Miért, olyan van?
nekem eddig soha nem panaszolta senki, hogy nem tud csatlakozni.
És gondolom azzal mindenki tisztában van, hogy csak akkor lehet csatlakozni a másikhoz, amikor lobby van, időmérő - verseny közben soha(ez nagy hülyeség btw), ha meg privát, akkor meg küldök meghívást
Mondjuk nem mondtam újat 
-
ftomi74
tag
válasz
Rototti
#5056
üzenetére
Én szivesen használom a TT-t, az ideális ív megtalálásában a legjobb segítség, mert rögtön látod ha megtudod előzni a ghostodat egy másik íven, korábban vagy késöbb érdemes fékezni egy kanyarnál. A setup is kb ugyanaz. GP-ben csak kisebb a tapadás, de ez egy hosszabb versenyen is frolyamatosan változik a benzin fogyás és gumikopás miatt, ugyanúgy megvan a 4mp különbség az első és utolsó kör közt.
Engem már a selejtező előtt elzavart mert TT-ben kapta meg az 1 másodpercét

Nem a játék tudásával van baj, hanem a gyenge idegrendszerével, szerintem masszív alkesz az ürge. -
KaraDani
addikt
válasz
Rototti
#5035
üzenetére
"de megsúgom, hogy a pályák nagy többségénél ugyanazt az alap setupot kell használni (sztem csak monaco kivétel)."
Akkor ezek szerint nem csak én érzem úgy, hogy a setupolás része komolyabb szinten kb. felesleges a játéknak. Az elején furcsálltam, hogy minden pályán a setupolásom vége, kb. ugyanaz lesz, gyakorlatilag csak a saját vezetési stílushoz hangolt autót kell csinálni minimális szárnyállássokkal és kész. Remélem azért jövőre ezt a részt kicsit jobban kidolgozzák (elég sok minden hiányzik, nekem legjobban egy steering lock jönne jól a finomabb irányítás miatt, és ami van azok hatása is elég furcsa néha), mintának ott lennének a jól bevált F1 játékok már 10 éve.
-
válasz
Rototti
#5032
üzenetére
Köszi

A regisztráció menetében tudsz segíteni? Teljesen kuka vagyok ehhez a Live témához

A Dirt 2-m is azért nincs felrakva még, mert nem voltam képes regisztrálni Live-ra
Multiban segítségek be vannak kapcsolva?
Azért jönnék multiban tanulni, mert ott látják a többiek, hogy mit szúrok el és közben adhatják a tanácsokat. A GRID-et is így sikerült nagyjából elsajátítanom.
Ja, a beállításokhoz is tök béna vagyok

-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti
#4870
üzenetére
Remélem jó lesz minden a nettel.
Ha szerót csinálok a következők lesznek a legjobbak.
Segítségeket bent hagyom, ha kell.
20%-os 1 versenyes sessions, hogy aki kifagy tudjon majd jönni vissza.
Zászlószabály, benzin, gumi szimulálás természetesen be lesz kapcsolva.
A törést cosmeticra állítom, nehogy valaki emiatt várja meg amíg lemegy a teljes versenytáv, ha véletlen az első kanyarban lezúzza a gépet, de a boxban legalább időt veszít az aki "letöri" a szárnyat. De ezt megdumálhatjuk.
Car equal. Minden kocsi egyforma teljesítményre képes.
És coll on, kivéve ha kérjük monaco-ban off.Más: Komolyan mondom a magyarítást annyira elbaltázták, nem is sokáig volt fenn. Mondom még én is jobban megcsináltam volna. Ilyeneket, hogy az on/off helyett miért kell bekapcsolva/kikapcsolva. Nem elég be/ki. Azt se tudtam mit állítsak mikor magyar volt a multi menüje, el voltam veszve az ilyen béna fordítások miatt. A többit ne is említsem. Angolul százszor jobban megértem, mit akar a gém!

-
Steady74
addikt
válasz
Rototti
#4870
üzenetére
Pénteken nem hiszem hogy leszek, mert egy kis GRID-ezés van tervezve a régiekkel, én személy szerint szombatra fókuszálok. Bár ki tudja, lehet, hogy benézek
.Monaco nagyon érdekes pálya, esetleg kivételt tehetünk a sérüléssel kapcsolatban, itt lehetnének törhetetlenek az autók.
-
Rolly Dy07
senior tag
-
Steady74
addikt
válasz
Rototti
#4845
üzenetére
Igaz! A feltöltés sebessége kevésbé számít mint a stabil és jó gép.
GRID-es korszakban Pepinek ideiglenesen olyan net-je volt, hogy 20k volt a feltöltési sávszélessége, és 8 fős szerót simán ki tudott szolgálni mint host. Emiatt voltam ki, mikor Zyl folyton a saját netjével villogott...
Szombat este jónak néz ki, 10 után leszek kb.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti
#4737
üzenetére
Jó kör! Tanulmányoztam kicsit. Szűk másodperc a hátrányom, de tanultam valamit. Mondjuk én máshogy vezetek, de a kettőnk technikájából összerakok valamit. Majd hamarosan fenn lesznek az én videóim, de ezek nem hotlapok csak verseny körök. Szal lehet benne gumikímélés itt-ott. Hátha neked is segít valamit.
Kicsit gyakorolnom kéne ezen a pályán, de valahogy mindig lemarad a repertoáromról. Inkább Singapour. Nagyobb a kihívás.
-
--Lorant--
aktív tag
válasz
Rototti
#4746
üzenetére
Hát fura egy figurák vannak ott! eszt az üzit kaptam iceman-tol .Szia!Tudnál nekem segiteni van egy eredeti f1 2010 pc játékom és lan modban szeretnénk játszani de ahoz két játék kell ,hogy te nem adnád meg a te játék kododat,hogy ne kelljen még egyet megvenni:

EZ BETEG!! -
drevin_71
tag
válasz
Rototti
#4737
üzenetére
Nem tudom a gp időt mennyivel könnyebb hozni,mint karrierben ,de szerintem hozható az időd, egy jó kört menni nem olyan nehéz ... 100% -os távon a folyamatosság az a kemény.
Sokan ezt nem értik mennyire tudsz végig koncentált maradni...
Talán majd kialakul itt is ismét hasonló kis csapat mint a GRID-benegy idő itt:
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti
#4745
üzenetére
Sajnálom a dolgot. Én drukkoltam neked. De jobban jártál, hogy leléptél onnan. Én ismerem a köreidet, meg írom a sajátjaimat is amiket időmérőn futunk. Pont annyival vagyok itt-ott lemaradva, amit érzek, hogy benne marad, de idő kell mire előjön. Szal én azért se indultam, mert online is előfordul, hogy egyszerűen nyerésem után lelép mindenki. Főleg Singapourban
.Steady: Én se gémeltem most két ünnep között oda voltam LAN partyzni, de csináltam előtte multis küzdelemről videókat. Megpróbálom valakinél feltölteni, mert ratyi a netem. A kedvencem az esős IStambul.

Jobbtól nem szégyen kikapni, tanulok tőle! Hacsak egy kanyar bejáratot ellesek már jobb lehetek! A pályán az a lényeg, hogy minél hamarabb takarodj ki a kanyarból! Egyenesben a hülye is tudja nyomni a gázt! Rolly Dy

-
Steady74
addikt
válasz
Rototti
#4737
üzenetére
Köszi!!!
Egyre jó volt a videó: meglátni, hogy mennyivel később tudsz fékezni a manuális váltó segítségét használva! A célegyenes végén nekem a féktáv ott van, ahol bal oldalon belóg egy elektromos jelző, olyan doboz forma. Te attól beljebb fékezel vagy 30-50 méterrel, ami bosszantó
.
Miért nem tudsz multiban felvenni?ha már az aláírásodban - ahogy már megbeszéltük Spa szerepel - fel tudnál tenni egy Spa kört? Kíváncsi vagyok ott hogy nyomod, milyen íveket, féktávokat sikerül menned. Köszi előre is!
-
Steady74
addikt
válasz
Rototti
#4450
üzenetére
Értem, köszi! bár vizuális hatása nem érdekel, valóban hasznos lehet, ha látod a felverődő eső mennyiségét.
Az esőmenőktől kérdezem: verseny előtt honnan lehet eldönteni, hogy intermediet vagy az esőgumi kerüljön fel? hévégén volt egy multi versenysorozat, spa, monza, valencia, esett mindenhol. A futam előtt csak azt láttam a boxból, hogy egyik, írta a kijelzőn, hogy 26% az esőre. Na fogalmam sem volt hogy döntsek.
Ami viszont kicsit érdekes volt, hogy Abu Dhabi-ban is szakadt az eső, a sivatag közepén
mivel tudom azt állítani, ha pl egy 20%-os futamon bemegyek a boxba orrkúp cserére az első kör végén, akkor lágy keverékű gumit tegyenek fel ne keményet?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sorozatok
- Villanyszerelés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- AMD Radeon RX 7900 XT 20GB XFX Speedster MERC310 Garanciás!
- Playstation 5 Slim Disc Edition 1TB, újra fémpasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- CANON Objektív ZOOM Lencse EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS / 58
- Chieftec CTG-500-80P 500W 80+ minősítésű ATX tápegység
- Gigabyte GA-H110M-S2H (rev: 1.0 LGA 1151 alaplap, + i5-6600 CPU, + Garancia!
- iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3457, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3121, 100% Akkumulátor
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 (5TW10AA) - 3x4K felbontás
- BESZÁMÍTÁS! Acer KG251QF 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Szerintem (ahogy már tárgyaltuk korábban) túl nagy égés lett volna, ha kiderül az igazság... 







![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

(VixenishDrop25)






