-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamester10
őstag
válasz
focvis #214794 üzenetére
Az enyémen sincs felirat gyárilag,zsák sincs
2 év után hiba mentes ledet lecseréltem új ledre.Még mindig csak ajánlani tudom.A 2 év alatt 1x sem villantott senki,hogy zavarta.A mostani 40 wattal lett erősebb.Az alsó az újabb,új ventilátor,új réz hűtés és 90 wattról 130 lett.
-
tibbike01
őstag
válasz
rvn_10 #214798 üzenetére
Ha 12ezer kmert tartasz az jó. Van, aki szerint nincs már olyan, hogy bejáratás. Megteszik a gyárban, ma már jobban tud dolgozni a cnc marógép, jobbak az olajok...stb. De van, aki szerint semmi nem változott és le kell cserélni 5ezer km környékén az olajat. Egy biztos ártani nem ártasz vele. Gyári olajszűrő cserével maszeknál is megoldhatod, vagy te magad is cserélheted, a kutya nem fogja észrevenni a kövi szervíznél. Hátránya, hogy nem fog látszani a digitális szervízkönyvben.
Én a helyedben 10ezernél cseréltetném elsőnek és után 15ezer kmként. Ha szinte csak városozol, akkor sűrübben.Zoger: 60ezer kmként kell cserélni a gyertyákat az 1.5tsibe. Motorkód vagy alvászám alapján gyári gyertyát érdemes bele venni, nem sokkal drágább, mint az utángyárott.
-
rvn_10
senior tag
Üdv, a héten veszem át az autóm. 1.5 Tsi octavia. Ugye a gyári előiras az 30000 km olajcserénél. Nah ezt biztosan nem fogom tartani, egy even 10-12 ezret megyek így kb az eves olajcserénél maradnék. Kérdésm az lenne, hogy az első olajcsere mikor legyen? Régebben édasapám astrájában 5000 után be kelett vinni olajcserére a bejártás után. Ennél is jobb ha elmegyek vele 5000 után? Utána pedig tartanám az éves periódust?
-
zoger
tag
Sziasztok!
1.5 tsi motorban mennyi a gyertyacsere intervallum, és milyen kell bele?
Köszönöm! -
bul07
nagyúr
válasz
bul07 #214793 üzenetére
Említettem a DRI [link]márkát
Na ha jól jártam utána ők felújítanak, tehát valaki visszaadja a gyári rossz alkatrészét és ők felújítják
[link]Lényegében akkor itt anyagminőséggel nem lehet gond, max ha olyat is felújítanak aminél anyaghiba van
Mondjuk nem veszik észre és repedése vanLehet inkább bízok egy gyári alkatrészben ami fel van újítva mint egy Kínában gyártott új alkatrészben
-
bul07
nagyúr
válasz
bitpork #214791 üzenetére
Oké
De mi lehet a gond mondjuk pl egy A.Z Meisterteile nyereggel?Ha csak az hogy mondjuk 5-6 év múlva lehet majd megszorul a TRW meg lehet bírna 10-et is, ez már nem szempont egy ilyen öreg kocsinál
Ha tudja amit kell tehát nem lesz gyengébb a fékhatás, nem fogja fél év múlva elengedni az olajat a tömítések mellet, akkor mégis mi szól ellene
Most ugye csak a féknyereg lett levéve hogy megnézzük mi hogy, betét vasig kopva és nem tudtuk visszanyomni a nyerget akárhogy próbáltuk
Persze vissza lett rakva minden hogy hazaguruljak, de nem megyek a kocsival
Erre mikkor indulok haza bedobta a fék hibát, biztos megütötte a szerelő a jeladót mikkor szenvedett a dugattyú visszanyomásával
Örülök neki
Már azt is nézegethetem, eddig Hella ami szinaptikus árban (6-7000Ft)Féktárácsa Textar lesz
Betét BREMBO P 85073, mert ez már megvan nem kell megvenni -
-
imyourfriend
őstag
G13 vagy G12-es jelölés lesz a tartályon a 2015-ös autóban már G13-as tartály volt amiből az előző tulaj kihalászta már a zsákot. Van benne zsák akkor az előbb utóbb tönkremehet, minap láttam egy tiszta rozsda zsákot fényképen no ha ez kiszakad akkor megette a fene.. biztos van már újabb megoldás, mindenesetre kiszedném a zsákot és g12 evot töltenék az kompatibilis igen.
bul07 trw a gyári minden igaz, működésre megbízhatóságra a többi sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne.
-
bul07
nagyúr
2005 Touran hátsó fék munkahenger, féknyereg
Féknyeregbe csak TRW? 37000eFt
Vagy mehet DRI, A.Z Meisterteile?. ~20-21000FtÚgy kérdezem hogy öreg kocsi nem kell 10évet kibírjon, elég ha megbízhatóan működik vagy 4-5évig
-
KMT
addikt
válasz
imyourfriend #214719 üzenetére
Ha nem látok szilikátra utaló jelölést a tartályon, akkor nem olyan a tartály? Akkor elég csak a folyadékcsere?
Meg ha van is szilikát benne, akkor az a G12 EVO-val már elvileg kompatibilis? -
realist
őstag
DQ381 (7-es olajos DSG) és VAQ differenciál kapcsán van valakinek tapasztalata, hogy mennyire tolerálják a motor tuningot?
Az alany egy 2018-as 2.0 Tsi (245 ló, 370nm gyárilag). LA chip lett kinézve, ami fix, hogy a váltási fordulatok emeltetni szeretném. Motor tekintetében egyenlőre csak ötletelek. Az oldalukon 310/450-et írnak, de ennél jelentősen konzervatívabb lennék. A váltóban a gyári nyomaték limit tudtommal 420, gondolom nem véletlenül... -
Bármilyen vw ID modellel van valakinek saját tapasztalata? Még mindig ilyen 4 napos szervizes móka a szoftverfrissítés? Vagy megy már az OTA?
-
1stVikman
senior tag
válasz
Zsolt_16 #214763 üzenetére
Nálam (2014 golf mk7) úgy működik, ahogy Asbee írta.
Ugyebár a coming home az, amikor te értél haza, mennél be a házba és az autó világítja neked az utat.
Ekkor Auto álláson a világítás kapcsoló, gyújtás le, kulcs ki, ajtó kinyit, fénykürtöt röviden meghúzod, és zárhatod az autót, égve marad a fény.
A leaving home, meg amikor mész a háztól az autó felé, rányomsz a nyitásra és ekkor világítja az utat neked. -
rellif
senior tag
Sziasztok!
Seat Ateca (azonos cikk a Škoda,VW stb) napfénytető hátsó gumitömítést szeretnék rendelni. Hazai forrást nem találtam hozzá, kinti árak pedig nagyon változóak vagy egyszerűen nem szállítanak Magyarországra.
A cikkszáma: 3G9877297
Köszönöm előre is,ha valaki tud segíteni. -
válasz
TrollBalint #214770 üzenetére
Hasonló a kárpit az enyémben is, ketten használjuk, időnként hasonlóan néz ki a vezető ülés oldala. Lehet, valami kárpittisztító benne maradt valamikor, de inkább "emberes". A ajtón a könyöklő a legrondább, az biztos, hogy emberes, pedig becsszóra tisztálkodom.
A morzsaporszívó gyanúsan kevés lesz, a nedves mikroszálas viszont bevált nálam. -
TrollBalint
addikt
válasz
focvis #214769 üzenetére
De ott hátul? Ahova nem is szoktunk nyúlni? Elvileg, mikor megvettük, kitakarították előtte (ez júniusban volt) Ezt pedig pár hete vettem észre. Az autó a hét nagy részében áll, max hétvégén használjuk.
Van egy morzsaporszívónk, az remélem elég lesz, mert ezért nem vennék egy hosszabbítót, amivel a 10. emeletről le tudom engedni a porszívót
Első körben annyi nekem elég, hogy nem penész (mert, hogy kisgyerek utazna szombaton benne kb. 2x fél órát)
Ha nem válik be, akkor jön, amit Qru ajánlottKöszi,
Köszi Qru
-
válasz
TrollBalint #214766 üzenetére
Ez a fajta kárpit gyűjti az "embert". Amit én csinálnék elsőre: porszívózás, majd enyhén nedves (csak sima víz) mikroszálas kendővel finoman áttörlés, időnként öblítve a kendőt egy vödörben / lavórban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
TrollBalint #214766 üzenetére
Kárpit tisztításra: Varázs Garázs
-
ryger
aktív tag
Koszi a valaszt! A TFSI eseten azt olvastam, hogy ha nincsenek idoben cserelve a dugattyuk akkor az akar a teljes blokk cserejet is magaval vonhatja, talan a gyuruk karistoljak ossze a henger falat vagy valami ilyesmi remlik.
Mind a ket autoban olyan 140k km van most, nem mondanam soknak, foleg a vr6 eseten de sajnos nem tudok semmi infot az olajcserevel kapcsolatban, eddig. Felek tole, hogy 2 evente volt csak cserelve mert ugye ez a gyari eloiras -
TrollBalint
addikt
Sziasztok, ez mi a nyavalya lehet? Egyszer csak megjelent az ülésen, nem csak ezen, másikon is látni. Az autó a szabadég alatt parkolt, nem messze egy forgalmasabb úttól, de eddig sem ebben, sem a korábbi autóinkba nem láttunk ilyet (mondjuk azoknak nem is fekete volt a kárpitja
)
Nem igazán érzem a szagát, de ez nem mérvadó, mert nagyon rossz a szaglásom (ha közelről szagolom, akkor érzek valami, nem annyira beazonosítható szagot).
Ugye nem penész?
Ugyanide, tudtok ajánlani autótisztítót, aki szép munkát végez? Lehetőleg a 17. kerület környékén? (Szomszédos kerületek, környékbeli települések játszanak simán, de a belvárosba nem szívesen megyek kocsival) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ryger #214764 üzenetére
Az a 3,6 VR6 jó motor, kigyomlálták kb az összes hibáját. Vezérműláncra érdemes ránézni (ha csörög hidegen akkor cserés) azért. A vízpumpa ami még hajlamos csöpögni, illetve ha nem volt gazdája akkor felléphet olajfogyi (hidegen rúgták és/vagy elnagyolt olajcsere ciklus pl).
A 2.0 TFSI is oké, ott is a vízpumpa meg az olaj fogyi ami előjöhet.
-
ryger
aktív tag
Sziasztok,
Uj autot nezek es szembe jott par tipus ami felkeltette az erdeklodesem.
BMW kiesett mert utana olvasva az N53B30 injektor es egyeb mizerianak, inkabb kihagyom.
Ezek utan talaltam egy 2010-es A4 Allroad Q-t, 2.0 TFSI es latom ott is vannak gondok. Viszont, ha az ember kicsereli a blokkban lefo dolgokat, lehet-e tovabbi, nagyobb koltseget jelento hibara szamitani? Nekem megerne ha az elejen koltok ra olyan 1M-et es tudom, hogy onnantol kezdve nem igazan lesz gond vele.
Masik lehetoseg, szinten 2010-es VW Passat 3.6 vr6, amirol eleg jokat olvastam, talan a huto rendszerrel lehetnek gondok de inkabb ti mondjatok valamit, hogy annal pl mit kellene rendbe tenni a megbizhato mukodes erdekeben.Koszi elore is!
-
-
Asbee
veterán
-
Zsolt_16
tag
Korábban írtam hogy a leaving home nem működik(kapcsoló auto modban van) a kocsiban a welcome home pedig jó (mfd) felületen mind kettő bevan kapcsolva viszont... Ha kikapcsolom a leaving home funkciót nem működik a welcome home funkció olyan mintha fordítva működne
Van fényszenzorom és eső szenzorom is új kapcsolót vettem hátha az a gond
az lehetséges h valaki félre kódolta előttem?
Alany egy golf plus 2011 -
válasz
=WiNTeR= #214750 üzenetére
Nem lesz jele, majd látod a "sárga tengeralattjárót" a műszerfalon oszt csókolom. Az a baj, h szar műanyag fogaskerekes megoldás a mozgatása, a nagy mennyiságű lerakódástól megszorul, nem úgy, vagy egyáltalán nem fog reagálni és kész. A nagy terhelés miatt pedig az elektronikája is beadja a kulcsot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest