Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz enddav #32310 üzenetére
megnő a lüktettő terhelés a csapágyakon, ill a rezonancia miatt a csapágy játékok álltal "kotyognak" a dolgok, mind ezt alacsony olaj nyomás mellett.
mert ugye egy jó dizel nem fog 1200-nél rángatni meg becsörögni, mint a régebbi kotványok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
footy
addikt
-
veterán
válasz enddav #89920 üzenetére
Szia!
Én konkrétan ezt szereltettem be Golf 6-ba, jó lesz Jetta 5-be is szvsz. Gyári cucc, csak kínai az ára, 26$. 5 ezerért szerelte be Budapesten egy vw-vel foglalkozó szerelő.p
@TaaT: szerintem a Tiéd is gyári VW, csak kínai piacra készült, hasonlóan ahhoz amit én vettem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz enddav #89988 üzenetére
Itt 20 ezer beszerelve [link] Anno Octaviát itt csináltattam.
Az enyém most valóban kijött 7+5 = 12 ezerből, kb. 20 perc munka volt: légzsák ki, kormány ki, burkolat le, index kar csere, vissza minden, 3 perc programozás.
@TaaT : G4-ben kábelezni is kellett ugye? G6-nál minden benne van. Szvsz Jetta 5-nél is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz enddav #90018 üzenetére
Az ár az 20+tréfa és nem kell minden viccet komolyan venni.
Nekem (Golf 6 Trendline, van benne fed. számítógép, ha ez számít) hibátlanul működik amit linkeltem és 26 dollár, arról győződj meg 100%-osan, hogy megfelelő elektronika van hozzá a kocsidban. (Esetleg hívd fel a srácot, hogy mit gondol, mennyiért tudja megcsinálni a te kocsidat, kell-e bele bármi más a tempomatos indexkaron túl.)
-
tresh
addikt
válasz enddav #96545 üzenetére
Ha lenne időm akkor ilyen 5-10 k között megcsinálnám. De előtte mindenképp szét kell szedni az órát. Plusz kalibrálni kell összerakás után. De minden megoldható csak lenne időm meg még kéne egy két műszer amit épp gyártatok faterommal
(#96550) ßrainiac: hát ha ezt itthon is be akarnák vezetni akkor, az autók 50% nem mehetne az utakra és BKV is becsődölne
[ Szerkesztve ]
-
-
Bull Boss
senior tag
válasz enddav #101179 üzenetére
Igen valós, de úgy tűnik félre diagnosztizáltak, mert a kettőstömegű cseréje után is rázza valami a motorteret, szóval valószínűleg felesleges volt kettőstömegűt cserélni... Ma voltam Seatba. Hát érdekes módon ma a féltengelyek cserélyét javasoltál 80ezer ft munkadijjal. Már nagyon nem bizok a szervizbe, alá se néztek csak próbakörre mentem a szervizessel. Nem akarok megint kiadni érte egy rakat pénzt hogy jó alkatrészeket cserélgessenek ki, azért ez nem egy nehezen beazonositható dolog szerintem K.O vagyok
-
bmwsan
senior tag
válasz enddav #109002 üzenetére
Nekem rémlik 160 lehet később volt. Harmadik tulaja leszek a kocsinak, 160-ig van vezetve a sz.könyv. Ott vette a meg a második tulaj és ő úgy döntött, hogy rendbe teszi. Így turbot is lecserélte régit eladta, viszonylag olcsón meg volt az új.
Tudom ezért is lesznek idővel a hajtókarcsapágyak erősebbre cserélve és majd egy komolyabb vezérlés írva. 90%-ban én is egyedül használom. -
-
bmwsan
senior tag
válasz enddav #110242 üzenetére
Dede bizony
Most 130 derék paripára van belove, minden oké vele.
Majd lassan jön egy R-Line bodykit, ahogy lekopnak a gumik, a nyári felni megy téli felninek, nyárinak meg egy 17-es, esetleg 18-as. Hátsó lámpák kapnak egy nagyon szolid sötítofóliát majd, de a fék illetve indexek nem lesznek betakarva. Körbe fóliázgatni, nyitott rendszer. Nem tuner jóskásra, csak úgy szolidan.
Valami ilyesmi lenne a cél, annyis hogy az enyém grafit szürke, meg BXE, hátsó lápma nagyon halvány szürkére. Meg nekem nagyon bejövösek a fekete felnik.
Bár biztos van akinek már ez is sok. -
-
-
-
atos19881101
senior tag
válasz enddav #123234 üzenetére
+5.9
És még elindult a motorkocsi? Nekem ha kicsit többet állítottak a vezérlésen, már nem indult el. -3 - +3 a tűréshatár ha jól tudom. Mennyi kW?(#123231) I-sty
Nem tudom mitől függhet még az alapjárati fogyasztás. Talán befecskendezők?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Arcképgyáros
válasz enddav #124644 üzenetére
Igen ez a zongora fa nem kicsit öregít de hát nem én fogom hajtani. Picsába tegnap a Passattal mentem, hát meg bírnám szokni a kényelmet a G4 helyett. Na majd talán jövőre egy CC.
Bánom egy csöppet azt is, hogy nem automata, komolyan... elment a kedvem a váltogatásról a kartámaszon támaszkodva.
BT-t nem tudom, hogy hol kell bekapcsolni. Kormányon ott a telefont felveszem gomb, szóval szerintem van benn valahol, mondjuk nem létkérdés. Manualt nem olvastam végig egyelőre.
Ja és az AUX sincs meg pedig annak is bent kell lennie gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
válasz enddav #135530 üzenetére
Én is ezt furcsálom szerintem vagy vissza van tekerve az óra vagy új motort kapott alá,gyanús nekem ez a hírdetés.
Enyén is 187.400 km van benne és még is szép állapotban van a világítás kapcsolóm.[ Szerkesztve ]
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •
-
válasz enddav #135530 üzenetére
Ez nagyon relatív. Ha pl egy hölgy használja , teszem azt műkörömmel, v körömékszerrel pik-pakk lekopik. A VAG kopós anyagjait általános állapotra vonatkozó következtetés levonására használni, szerintem minimum becsapós.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
AndrewTdi
addikt
válasz enddav #148047 üzenetére
PDTDI motoros autóknál gyakran lehet találkozni, hogy üzemmeleg motornál csak nehezen, köszörülve indíthatók be, holott hidegen minden rendben van az autó indulásával. A problémát egy apró hiba okozza a motor vezérlőegységének a szoftverében, amely helytelen befecskendezési mennyiséget ad a motornak 90C-fokon indítózásnál ( hidegen és kb.80C fok alatt tökéletesen indul ).
(nyilván kell a diag, de a fenti dolgot szoftveresen tudják javítani)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz enddav #148047 üzenetére
Próbáld meg melwg motornál lehúzni a motorhőmérséklet jeladóról a kábelt és úgy indítózz. Üzemmeleg motornál 200 fordulat alatt nem fecskendez be. Hidegen nincs ilyen kritérium. Ha lehúzod a csatlakozót, -40fok a helyettesítő érték. Ezzel meg lehet spórolni a húzást. Ha lehúzott kábellal indul, vegyél egy új indítómotort.
Zsolt1129:kell a hátsó lambada és a kipufogó közé egy közdarab(szűkítő), vagy lyukas a flexicső a hátsó lambda előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Tannen
tag
válasz enddav #147912 üzenetére
Nemrég léptük át a 100 ezer kilométert, ebből kb. 90%-ban autópályán ment az autó.
Átnézettem a szervizben mindent alaposan, semmi olajszivárgásom nincs sehol.
A hibajelet az üzemanyag hőmérséklet érzékelője dobta ( hibakód: 16567), valószínűleg az mehetett tönkre. Nemsokára lesz olajcserém, akkor kicseréltetem ezt az érzékelőt. Nem az EGR romlott el.
A menetteljesítmény továbbra is rendben van. -
Doki16
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban