- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- Új tablettel készül a HMD
- Autóhifi
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Újabb Play mobil a Honortól
ma Kínában bemutatta a Honor a Play 60 Plus készüléket, mely felénk később Lite vagy X-szériás telefonként jelenhet meg.
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KMT
addikt
Sziasztok!
Autó vásárlást tervezek és a VAG konszern is játszik: Octavia 3, Golf VII, Leon 3, ha belefér majd... Az 1.4 TSI-sekből van négyféle teljesítményű is, ha jól látom. Ezek közül melyik ajánlott megbízhatóság, szervizköltség tekintetében? Van még ezek között láncos vezérlésű? -
KMT
addikt
válasz grizlisandor #196446 üzenetére
Köszi!
Ha visszamegyünk a linkelt válasz kérdésére, akkor úgy tűnik, hogy nem elég, hogy négyféle van (122-125-140-150 LE), de még van ACT-is, meg nem is... [link]
Jó hír a 122 LE-s, mivel azok olcsóbbak. Ezek már szíjasok?#196445 yodamester10:
Nincs.
Árban sem fér bele, meg kombi kellene (kivéve esetleg Octavia esetében). -
KMT
addikt
válasz grizlisandor #196457 üzenetére
Kicsit túl sok a variáns... Így érthető, hogy többeteknek kell összerakni a választ nekem. Köszi!
Szóval akkor bármelyik MQB-s jó, de azért ACT-s ne legyen. Ezt mi alapján lehet kiszűrni? Mi utalhat rá egy online hirdetésben és az autó megtekintése során? Vagy csak az alvázszám alapú lekérdezés segít?
(Octavia 3-ban nincs is a 122-125 LE-s ha jól látom.)
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
Motorolaj-csereperiódus. Szóval nem ajánlott a 30e km-es gyári előírást tartani tulajként, de mi a helyzet vevőként? Legyen kizáró ok, ha az előző tulaj így használta? (1.4 TSI szíjas jelen esetben).
-
KMT
addikt
"Költségcsökkentés" címszó alatt felmerült, hogy octavia 3/golf 7/leon helyett rapid-ot vagy toledo-t vegyek, kisebb motorral. Az lenne egyrészt a kérdésem, hogy miben merül ki, hogy ezek "alsóbb polcosok", azon kívül, hogy kisebbek fizikailag? Mit veszt még az ember?
Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy ezek az újabb, szíjas 1.2 TSI-k már ajánlhatók?
Az az érdekes, hogy ezek a 110 lóerősek kisebb nyomatékúak, mint a későbbi 1.0 TSI 110 lóerősek. Utóbbit már vezettem, egész jó, de csak magasabb fordulatszámon, ahol van már turbó. Alul reménytelenül erőtlen. Az 1.2 TSI is ilyen, vagy ott már jobb a helyzet? Vagy minden TSI ilyen? -
KMT
addikt
válasz macilaci78 #197486 üzenetére
Köszi! Kicsit nyakatekert a kérdésem, mert a rapidot valamennyire ismerem, de összehasonlítani nem tudom a magasabb kategóriájukkal, tapasztalat híján.
Illetve 1.2 TSI minimum lenne, az a kérdés, hogy az ilyen esetlen-e mint az 1.0. Vagy még az 1.4 is ilyen?yodamester10:
4+ milliós autó helyett 3+ milliós felé hajlok, tehát vegyek inkább 6-8 misiset? -
KMT
addikt
válasz macilaci78 #197984 üzenetére
Magneti Marelli nekem csomagtartónál bevált.
-
KMT
addikt
Sziasztok! A hangszigetelő szivacs, ami megtartja a vizet és műanyagra szokták cserélni, az csak elől van vagy hátul is? Jelen esetben Golf 7 az alany.
-
KMT
addikt
Ezek a tanácsok nem csak diesel-specifikusak, talán csak az utolsó az.
A "meleg motor" pedig meleg olajat jelent, ami több idő, mint a meleg víz. Nem tudom, hogy tud-e már az az autó olajhőmérséklet kijelzést, de ha igen, azt érdemes nézni. Egyébként meg egyszerűbb, ha az első 20-30 percben nem pörgeti az ember.
Ami kimaradt: beindítás után min. 30 mp alapjárat indulás előtt. Túl alacsony fordulatszámok kerülése. -
KMT
addikt
válasz kleinguru #199045 üzenetére
A klíma érkezés előtt ~5 perccel történő kikapcsolása normál befújásra ugyanolyan alap kéne, hogy legyen, mint a hidegindítás utáni rövid járatás indulás előtt, meg a megállás utáni járatás visszahűtés céljából turbósnál. Na jó, a klíma esetében műszaki kárt nem okoz, ha nem így csinálod, csak büdös lesz, meg párásít.
Más:
Újabb (2017-es) 1.6 TDI esetében ha emelkedik az alapjárat, hangosabb lesz, többet fogyaszt és nem kapcsol ki motor start-stop esetén, akkor ugye épp regenerál? Ilyenkor tudtommal nem illik leállítani. Azt lehet tudni, hogy jellemzően mennyit kell hozzá menni (városban), hogy befejezze?
És ha árt neki a leállítás, akkor miért nem jelzi a sofőrnek ezt?[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
Sziasztok!
Golf 7-nél mennyire normális, hogy legalacsonyabb hőmérsékletet (Lo) beállítva, klímát kikapcsolva meleg levegőt tol az összes szellőzőn? Kinti 30 fok mellett kb 40-45 fokosnak tippelném a levegőt. Mi lehet az oka? -
KMT
addikt
válasz 1stVikman #199777 üzenetére
A klíma jó. Klímázva hűt, bár nemrégeni töltéshez képest talán gyenge (nem tudom, mi a normális, nekem még új autó).
A kérdés, hogy miért melegít rá a kinti levegőre _kikapcsolt_ klímánál "lo" állásban, és hogy netán emiatt érződik-e gyengének a klíma (tehát lehet, hogy nem gáz szökött el, hanem nem a kinti hőmérsékletű, hanem melegebb levegőre hűt rá). Más autónál a hideg levegőbefúvás nem melegített rá. Ennél olyan, mintha fűtésre lenne állítva.
Mindenhol ugyanolyat fúj. Ez most nem az itt-ott mást fúj típushiba. -
KMT
addikt
válasz macilaci78 #199900 üzenetére
Gázelvétel: ha tele van a belső sáv (tehát max elém kerülni tudna, nem folyamatosan gyorsabban haladni) és tartok egy normális, nem túlzott, de nem veszélyes követési távolságot az előttem lévőtől, akkor ha rámmászik, azzal engem veszélyeztet, mivel az erős fékezésem épp a libasor miatt nem kizárt. Ezért és mert mennyena..cibe, én is van, hogy elveszem a gázt.
"A ködlámpáért előre kell hajolni, lusta vagyok rá."
Nem tudom, hogy milyen autó, de esélyes, hogy helytelen a vezetési pozíciód. Vagy túl hosszú a lábad és rövid a karod. -
KMT
addikt
Sziasztok! 2015-ös 1.4 TSI (CXSA) motor; ehhez is egyértelműen G12 EVO hűtőfolyadék a legjobb választás most?
-
KMT
addikt
válasz imyourfriend #214700 üzenetére
Nem is tudom, milyen van most benne. Csak csereérett, és magabiztosan akarom megkérni a szervizt, hogy milyet tegyen bele.
-
KMT
addikt
válasz imyourfriend #214719 üzenetére
Ha nem látok szilikátra utaló jelölést a tartályon, akkor nem olyan a tartály? Akkor elég csak a folyadékcsere?
Meg ha van is szilikát benne, akkor az a G12 EVO-val már elvileg kompatibilis? -
KMT
addikt
1.4.TSI CXSA motorba Petronas syntium 3000 E 5W-40-et ajánlottak (502.00 / 505.00). Jó lesz ez bele?
Új hozzászólás Aktív témák
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Építő/felújító topik
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...