Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bim
veterán
Üd. Az OBD11-el ki lehet olvasni a valós futott kilométert? egy 2005-ös Alhambráról lenne szó.
-
szabzoltan1
tag
válasz
T0mBd1gg3R #221181 üzenetére
A skandináv drl nekem is jo lenne a b7 passatban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #221195 üzenetére
Akkor nincs, de link tudod ellenőrizni, hogy mit lehet.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #221193 üzenetére
Várj, mi az évjárat?
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #221190 üzenetére
Van rá One Click app is, azzal egyszerűbb.
-
-
válasz
molnarpeter #210746 üzenetére
na, ez a komment kifejezetten "jól öregedett" nálam, lassan már időszerű
Köszönöm.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #221181 üzenetére
Megjegyzi a be vagy kikapcsolt állapotot.
DSG hőmérsékletet nem ír, csak motorolajat.
Skandináv DRL sima.
-
426os
őstag
válasz
tibbike01 #221171 üzenetére
Nem, megjelenik a tempomat menüben egy harmadik olyan opció, hogy "standard tempomat". Most is tudsz választani 2 opció közül:
1, ACC
2, sebességhatároló tempomat.
Ez vajon G7nél is lehetséges? Vannak olyan szakaszok, ahol sűrűn járok és a hagyományos tempomat jobb lenne, mert a kanyarokban néha feleslegesen parázik az ACC -
tibbike01
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #221181 üzenetére
Octavia 4-hez biztosan elérhető, de szerintem a többi VAG-hoz is. A távolságtartó tempomat miatt legalább 5ször annyit van használva a fék, fékporos a felni, sokkal hamarabb kell tárcsát-betétet cserélni. Ettől még szoktam használni, de ha rámegyek az előttem lévőre előbb kinyomom a tempomatot és rágurulok, így kisimul a távolság köztünk (tehát nem belefékezek). Szépen lehet vele ügyeskedni és egy Budapest Debrecen vonalon kb 2-3szor kell csak a fékre lépnem, amúgy meg, ha hagynám folyton fékezne-gyorsítana.
Lane assist memory csak annyit jelent, hogy megjegyzi az utosló állapotát, tehát ha egyszer kikapcsolod, a következő indításnál is ki lesz kapcsolva (nem kell minden indításkor külön kikapcsolni).
Octavia 4-nél a "világítás" menübe ki lehet tenni a nappali menetfényt és a hátsó nappali menetfény opciót. Nekem mindig be vannak kapcsolva.
-
-
válasz
tibbike01 #221171 üzenetére
Ez milyen autókhoz elérhető? nekem B7 Passatnál mennének ezek?
Amúgy engem csak az idegesít, hogy ha a hó belepi a szenzort, nem működik tovább normál tempomatként. De amúgy miért akarná valaki kikapcsolni a távolságtartást? neki akar menni valaminek?
Mi az a lane assist memory? Sima lane assistem van, sávtartós. Övcsipogást kikapcsoltam. A DSG olajhőfok engem is érdekelne. Az is jó lenne ha a hátul is menne a DLR.
-
A tankolás hosszú távú adatok milyen gyakran állítódnak vissza? Ma reggel újraindult a számláló már másodjára, 10K van a kocsiban.
mod: először kb 5K után csinálta, Golf 8 az alany.Az akksit szoktátok néha tölteni? Nálam dashcam van beszerelve, amiben aktív az ütközésérzékelés parkoló módban.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
szabonagyur #221158 üzenetére
Hálózsák, sátor és ami jól jöhet.
-
tibbike01
őstag
Nem, megjelenik a tempomat menüben egy harmadik olyan opció, hogy "standard tempomat". Most is tudsz választani 2 opció közül:
1, ACC
2, sebességhatároló tempomat.Ha már kódoltatni fogod, akkor lane assist memory, övcsipogás off, plusz hangulatfény színek, dsg-olaj hőfok, rs számlap, skandináv dlr...stb is kapcsoltasd be.
-
426os
őstag
válasz
Pikaa #221160 üzenetére
Szerintem 1.4 vagy később 1.5 TSI. Utóbbinál lehetnek gyermekbetegségek amik amúgy nem befolyásolja a máködését, csak zavaró lehet:
- 2 hengerezés zavaró lehet (vibráció, hang)
- manuál váltó esetén hidegindtást követően "kenguruzhat" induláskor
- turbó wastegate állító zöröghet
Utóbbihoz két érdekesség Novoth Tibortól: [link] [link] (FB, nyomokban Topdon reklámot tartalmaz...) -
syC
addikt
Sziasztok. Azt szeretnem kerdezni, hogy az A6-ban van ugye ez a tavtartos tempomat. Csak tavolsagtartos reszet ki lehet valahogy kapcsolni?
-
norrberth
addikt
válasz
szabonagyur #221155 üzenetére
VW AG 🥰
-
Pikaa
aktív tag
Üdv!
Ismét jövök a h*lye kérdéseimmel: Skoda Octavia 3-as(2013-2017) és akár a faceliftes (2017-2019) változatnál is melyik jelenleg a legjobban bevált benzines motor,amit szívesen megvásárolnál te is? Nem bánom,ha pár érvelést irtok majd.
-
válasz
szabonagyur #221158 üzenetére
Vontatókötél, bikakábel, duct tape, gyorskötöző, kombinált fogó, biztosíték készlet, guriga wc papír, egy törölköző, doboz gyufa, torx készlet. Én konkrétan ezeket tartom a pótkerék mellett, elférnek, nem zörögnek.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
szabonagyur #221155 üzenetére
Kong az ürességtől ahogy nézem.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #220939 üzenetére
Csak a hajónapló kedvéért, ezek vannak a Formentorban.
-
válasz
Tom1939 #221143 üzenetére
(Sör nincs, még vezetek ma.)
Megnéztem, értettem amit mond, vélhetően ismerni kell hozzá a sorozatot.A PoBunak nyafogtam kicsit, emeltek egy picit (100) a beszámításon. Beszéltem egy régi használtautó-kereskedő haverommal is, ő rátenne még egy 100-ast az ajánlatra - de ezzel majd máskor élek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #221146 üzenetére
"Emlékeim szerint kellett a márkakernek is valamit csinálnia, hogy menjen a dolog."
Octavia átvételkor saját számítógépén regisztrált az értékesítő, de pl. Golf esetén magamnak csináltam itthon a teljes regisztrációt weben (nem tudom, hogy előtte mókoltak-e). Mindkettőnél működött rendben ezután.
Viszont a Skoda esetén, a szalonban a fedélzeti rendszerbe történő bejelentkezéskor akadt meg a folyamat, csak homokórázott. Értkesítő már tiszta ideg volt, említettem neki, hogy próbáljuk meg force rebootolni. Nem igazán értette, aztán átvettem a stafétabotot és újraindítás után működött is. Volt egy olyan érzésem, hogy ott valószínűleg az értékesítő is tanulhatott.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Diák66 #221145 üzenetére
Tippre ugyanaz mint a Cupra Connect
Nem gondoltam, hogy valaha ilyet mondok, de a Suzuki Connect stabilabb, mint ez, bár fizetni egyikért sem fizetnék.
Szerintem 0 értelme van. Napi fogyasztást, megtett km-t teljesen random számolja az app pl.
Emlékeim szerint kellett a márkakernek is valamit csinálnia, hogy menjen a dolog.
-
Diák66
őstag
Sziasztok!
Ha jól sejtem nem a Seat tulajok vannak itt többségben, de hátha. A Seat Connect alkalmazást sikerült már valakinek életre kelteni? A regisztráció sikerült, profil van, de belépést követően ismét adatokat kér. Ha megadom, közli a szolgáltatás ne elérhető, próbálja meg később. Működik még egyáltalán ez a szolgáltatás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #221138 üzenetére
Jó azt hittem csak én vagyok ilyen, eddig minden autó megmaradt nálam 18-19 éves koráig. Amúgy mindegyikkel a rozsda végzett.
-
válasz
ArthurShelby #221138 üzenetére
Ja, csak te valószínűleg nálam ügyesebb vagy autó fentartásban
A film tekintetében félreérthető voltam, ez a kedvenc filmem a jelenet csak focvis élethelyzetére utalt ("I dont hear a thing"), van benne egy csomó még jobb jelenet. A big short-ot is kedvelem, de szerintem a margin call egyértelműen jobb.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Tom1939 #221131 üzenetére
Vitatkoznon kell, nem ez a legjobb jelenet benne, bár része
. Ez a legjobb [link]
Azon belül is, amikor azt mondja a főni, hogy magyarázzon úgy, mintha egy gyereknek vagy kutyának (golden retriever) mondaná.
Btw a big short, a margin call, és a too big to fail-t tartják a 2008as válság triológiájának. -
válasz
szabonagyur #221134 üzenetére
Ó, nem akarom én ismerősre rásózni, még ha csak virtuális is az ismeretség. Élőben is vagy 10 ember mondta, hogy szóljak ha eladó lesz, ez neki kell.
Eddig egy ember jött el megnézni, tegnap. Nem tudtunk megállapodni az árban, az autó tetszett nekik.
Sőt, ha valaki a beszámítási ár + 200-at mondana se adnám neki, mert ha ne adj' valami gondja lesz az autónak, akkor az erős lelkiismereti problémát okozna nekem. Vigye a PoBu, ők nem sírhatnak utána.
Ami szomorú, hogy ha egy lerúgott darab lenne, akkor is ennyit adnának érte. Mondta a weltautós értékesítő, azzal a felnivel hozom, amelyikkel akarom, mert ugyanannyit adnak érte. Nem számít a panorámatető se.Így kapják a télivel, azon pár karccal, 7 éves gumival. Örülök, hogy nem csináltattam meg a téli felnit, a hátsó lökhárítón a repedést, az egyik opálosodó fényszórót...
Sőt, a mankókereket és annak rögzítését is kiszedem belőle (a szerszámok maradnak).Sajnos már csak DSG-vel gyártják a G8.5 GTI-ket.
-
válasz
szabonagyur #221130 üzenetére
2 hetem van eladni. 🤷
@Tom1939: Annyira azért nem pimaszok; 5 és 6 közé. (az instacar 6,520-ra becsüli a piaci értékét, persze nem szentírás) [kép]
-
válasz
yodamester10 #221125 üzenetére
Komfort mód nincs benne?
G7 GTI-ben asszem eco, komfort, normál, sport és individual volt DCC-hez.
(DCC nélkül eco, normál, sport, individual) -
válasz
Tom1939 #221114 üzenetére
2 hét múlva átveszem, most szívnám a fogam...
Amikor beszélgetni kezdtünk róla a PoBu-nál, 390-392 lehetett, mondta az értékesítő, hogy tavasszal kijött árlistát - amikor is olcsóbb lett a G8.5 a G8-nál - 400-hoz lőtték be.Viszont most elég szar beszámítási ajánlatot kaptam a G7-re (nem publik). :/
-
426os
őstag
válasz
Tom1939 #221124 üzenetére
DeNem fogja. Egy inverter vagy hasonló, bonyolultabb, mozgó alkatrész nélküli egység is simán tud lenni milliós költség, ha tönkremegy és ugyanúgy tönkre tud menni, mint egy belsőégésű motor. A filléreket az elektromos autón is ugyanúgy meg fogják hágni tervezéskor, szóval én pont annyira bíznék bennük 10+ évesen, mint egy hagyományos autóban. Meg hát ha VAG csoport jelenlegi autóit nézzük, ott is inkább a plusz kütyükkel, elektronikával van gond többnyire, amik függetlenek a hajtáslánc milyenségétől.
-
yodamester10
őstag
válasz
Tyrel #221082 üzenetére
Hali,
Igaz nekem csak Golf GTE van de van benne DCC ami annyit tesz,hogy GTE módban felkeményíti a futóművet olyan lesz mint egy gokart és nehezebb és érzékenyebb lesz a kormányzás és a gáz reakció.Ha nincs használva akkor 18-as kerekekkel is egész élvezhető.Mást nem lehet állítani esetemben,városban 99% ban elektromosan járok,városon kívül meg élvezem a GTE módot,ha nagyon rossz az út minősége akkor a battery hold funkciót használom,ott normál a rugózás.Amit a végén írtál azt nem tudja mint esetleg egy Tesla légrugókkal ha kell meg is jegyzi az utat,ha arra gondoltál. -
válasz
Corsa02 #221120 üzenetére
Ja, ezzel összefügésben szerettem azt is amikor hülyének néznek hogy nem akarok autó/háztartási gép/ stb. stb. szerelő lenni, hanem megcsináltatnám szakival. Ami egyre ritkább... Én autóban 10 évnél tovább semmit nem szeretnék megtartani mert hülye vagyok hozzá (10 éves i30asom se tehetett ról hogy elszállt a kuplung, fokozatos volt a dolog, a éves szervizeken meg nem szóltak semmit róla, és minnél idősebb az autó annál több ilyen jöhet).
-
válasz
ArthurShelby #221119 üzenetére
Egyetértek, én sem kedvelem a stílust, de az infó érdekes volt, leginkább az autós topicba tettem volna be a párnapig tartó az "új szar" szent mise híveinek, de inkább csak itt finom célzás jelleggel megosztottam.
-
válasz
BigBlackDog #221115 üzenetére
Toyota alkalmaz 435 euro feletti kitételt (bár szóban nyáron kiegészítették azzal ha 6 hónapnál gyorsabban itt van akkor nem), de megnéztem a szerződésem, forintban van, árfolyamról nincs szó (viszont ha van valami plusz állami sáp azt én fizetem...). Mondjuk nincs kétségem ha nagyon elszállna az árfolyam akkor próbálkoznának, de remélem azért nem jutunk ide.
-
BigBlackDog
veterán
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
tibbike01 #221110 üzenetére
Nekem még üzemel a leon 8 éve de a zár mindig fokozatosan halt el amikor baja volt. Anyós oldalon maradt zárva hosszabb időre de a meleg nap segitett neki aztán kinyílt. Nem jellemző szerencsére, hogy folyamatosan kellene cserélni. Vagy 6 éve cseréltem jobb 1be és azóta is rendben van. Hátul hozzá se kellett még nyúlni. Bal1be volt már 2x is csere mivel a bontott hamar meghalt ahhoz képest.
-
-
válasz
tibbike01 #221105 üzenetére
Sokkal jobban tartanék a 4-es Golf és társai mikrokapcsolós záras történettől, pedig az 20-25 éves téma, mint a Kessy-től. Na ott, ha megkotlott egyik pillanatról a másikra a mikrokapcsoló akkor volt gond... Számtalan autóm volt Kessyvel, most a Skoda és az Opel is az, soha nincs vele gond. (persze mint sok minden mással ezzel is lehet)
-
T-master
tag
Sziasztok,
Úgy látom, hogy az OBD11 most le van akciózva. Aki használ ilyet, érdemes megvenni? Tud annyit, mint a VCDS?
-
tibbike01
őstag
válasz
Lacess #221098 üzenetére
Bocsi, én sem akartam polgárpukkasztó lenni, csak már egy olyan extráról beszélünk, mint pl digit klíma, elektromos ablak, turbó...stb. Középkategóriától felfelé szinte az alapcsomag része a kessy, ami teljesen érthető egy olyan autónál, ami magától beparkol, sávot tart és figyelmeztet, adaptív a tempomat, vezeték nélküli AA és CP van benne...stb.
Én inkább úgy fognám meg a dolgot, hogy hagyományos kulcsos vs kessys meghibásodások száma. Hány autóban kellett gyújtáskapcsolót/zárat/immobilzest/kulcsot cserélni és hányban strat-stop gombot?
-
rbalint88
addikt
válasz
Lacess #221098 üzenetére
Sorry, nem akart negativ felhangja lenni. Csak mar uncsi sokszor a peldak, tenyek nelkuli ijesztgetes. Persze adott illeto rettentot cumizott vele, de ez tenyleg a csillagok rettento szerencsetlen egyuttallasa. Persze plusz hibalehetoseg, de (VAG-vonalon) nalunk villanyautoban van, abban meg a mutatos muszer es a kulccsal inditas olyan “ne mar”
A fenti eset egy, raadasul eleg kirivo is, mikozben jopar keylesses auto szaladgal, nekem ez is kicsit a tulaggodas szintjen van -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #221087 üzenetére
Nem kell átmosni + csak gyári olaj menjen bele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest