Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
CharlieDrop #220289 üzenetére
Eddig egyszer kiprobaltuk a gyorstoltest, hogy tudja-e, azota csak itthon toltjuk
-
F-ECT$
titán
válasz
CharlieDrop #220273 üzenetére
Van jó elektromos autók, el is mennek már messzire, csak nagyon drágák.
-
yodamester10
őstag
válasz
CharlieDrop #220296 üzenetére
Arra sajna kevés amilyen nekem is van.Én is elektromos autóznék már de ami tetszik nagyon drága.Ami hatótávban nekem nagyon jó lenne a 8,5-ös GTE de még nem jelent meg de mire normális ára lesz használtban inkább valami elektromos.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
yodamester10 #220294 üzenetére
Megyek napi 75-100 km-t így is 2 naponta tölteni kell. Annyira messze meg nem megyek majd vele, mert arra van másik autó.
@rbalint88
köszi. Gyorstöltést hogyan bírja? -
rbalint88
addikt
válasz
CharlieDrop #220285 üzenetére
A mienk (most mar) savtarton kivul kb full, ugyhigy en azt mondanam menjen bele minden
Ami a mienkben nincs: Dynaudio, borkarpit, savtarto, matrixled, hatso futoindexes “nagyled”, gyari sotetites (folia van helyette, hatekonyabb), futott kormany (feher hollo gyakorisagu extra)
Ami gyarilag van: AID, keyless, nagynavi, tolatokamera, korbe radar+onparkolo, holtterfigyelo, behajtos tukor, ulesfutes.
Ami utolag van: tavtarto tempomat, wirelessesitett carplay (vezetekest tudja gyarilag). -
yodamester10
őstag
válasz
CharlieDrop #220285 üzenetére
Phev nem játszik?
-
Coyot
őstag
focvis Qru rbalint88 Köszönöm szépen!
Hatalmas élmény még egy ilyen öreg autó is a b5.5 után. Hiába összkerék brutál ahogy megindul ez a v6 tdi. Van valakinek egyébként hasonló a topicban?
-
molnarpeter
nagyúr
-
tibbike01
őstag
válasz
daniel2121 #220283 üzenetére
Hegyvidéken kiteszed sport módba és törekszel rá, hogy minél kevesebbet váltson emelkedőn. Így tudod kímélni és sokáig nem lesz gond.
-
rbalint88
addikt
válasz
CharlieDrop #220280 üzenetére
Az sztem valami hibas szeria lehetett vagy meg a fl elotti, fl utaniakrol nem igazan hallottam ilyet, 160ezret futottak is hozzak a 250km-es hatotavot.
Coyot: gratula!
-
Coyot
őstag
Csókolom!
Csak nem birtam magammal, megvan a következő időszak fejfájást okozója
[kép]
-
rbalint88
addikt
válasz
CharlieDrop #220273 üzenetére
E-Golf nyugokrol irhatnal, kivancsi vagyok mitol kellene rettegjunk
-
gzbotii
nagyúr
Adott egy Golf VI Plus 1.2TSI 86LE/63 kW CBZA - ebben szeretne apósom váltóolajat cserélni. Milyen olaj kell bele, tudna valaki segíteni - viszkozitás, specifikáció.
Próbáltam megtudni a váltókódot, de sem az EN/DE wiki szócikk nem volt segítségemre, sem a váltón nem tudtam leolvasni, hogy melyik lenne az
LQZ, LNY, NBW - valami ilyesmi kellene legyen, nem? -
CharlieDrop
veterán
-
Reggie0
félisten
-
Audience
aktív tag
válasz
tibbike01 #220264 üzenetére
"Egyik automata váltó sem ajánlott városba,..."
Ezzel vitatkoznék! A robotizált kéziváltó, pl a DSG küzdelmesebb városba, hamarabb tönkre megy ott, de egy klasszikus hidrodinamikus nyomatékváltós automata tökéletesen érzi magát bárhol. Én sajnálom, hogy kezdenek eltűnni, nagyon szeretem őket.
-
tibbike01
őstag
válasz
daniel2121 #220263 üzenetére
Ördögi kör!
Egyik automata váltó sem ajánlott városba, viszont az automata váltó előnye városban jön ki leginkább. Alapvetően gyengébb szerkezet a száraz DSG, kevesebb a nyomatékhatára is, ezért teszik csak 250Nm vagy az alatti autókba. Ami igazán fárasztja, az a trailerezés/vontatás, rámpázás, szerpentinek, hegyvidéki utak, csúsztatás-kúszás (fékkel visszafogva). Ezeket az olajos DSG jobban bírja, mivel ott jobb a hűtés és maga a szerkezet is robosztusabb (leglább 2szer olyan nehéz a komplett váltó).Száraz dsg: ha tudsz figyelni a DSG használatára és nem a Mátrában laksz, akkor simán vehető, pláne kevés km-el vagy újan. Olajat itt is cserélni kell, de fele annyiba kerül a csere, mint az olajos dsg-be, mivel csak egy olaj kör van és nem is kell annyi mennyiség bele (elvileg a csere is egyszerűbb művelet).
Olajos dsg: itt is érdemes figyelni a használatára, de sokkal több mindent kibír, lehetsz trehányabb, lakhatsz hegyvidéken és járhatsz sokat többszintes garázsba. Itt nagyon erősen ajánlott 60ezer kmként olajat cserélni (mivel a kuplung tárcsák olajban fürdenek és erősen szennyeződik az olaj) kizárólat gyári olajjal, ami azért nem kis tétel (főleg manapság). -
grizlisandor
veterán
válasz
Winne #220251 üzenetére
Szíjas vezérlésű, nem fix csereperiódussal, ha jól emlékszem. Én legkésőbb 10 évente ledobnám, víz pumpástól, hűtőfolyadékostól.
Meg a fékcsövek gumiborítása is berepedezik, akkor már érdemes egy fékfolyadékcserével egybekötni.
Gyertya, 60k km vagy 5 év, szerintem azt is felírhatod. -
Winne
nagyúr
Valamelyik hozzáértő fórumtárs nem szegedi véletlenül?
-
-
Winne
nagyúr
Adott egy 140 lovas Golf 7 '14, 207e km-el, itt milyen szervizek vannak és mennyiért ami kvázi kötelező?
-
-
válasz
426os #220245 üzenetére
A "kedvencem", amikor van egy híd már magasabban lévő pontján egy körfogalom, azaz emelkedő van előtte. Az össze okos gyökkettővel csúszik felfelé az emelkedőn, vagy a sor minden egyes 30 centis modulására ráindul. Ezen az emelkedőn sokan egy-egy alkalommal megetetnek az autókkal másnak több hétre való kuplung / kettőstömegű használatot.
-
426os
őstag
válasz
gzbotii #220243 üzenetére
Nem feltétlen a km gyilkolja a száraz DSG-t, hanem a használat módja. Ha végig csak hosszú utakon pörögtek a km-ek, akkor kisebb eséllyel lesz vele gond, mint egy kevesebb km-es, városban használt, mélygarázsban tartott darabbal.... De mivel használt, ez kb lutri, szóval kisebb rizikót vállaltok egy manuállal vagy olajos DSG-vel.
Egyébként rengetegen használnak elégedetten száraz DSG-s autót és nem tudnak róla, hogy problémás LEHET. Szóval nagyobb esély van egy drágább javításra, de azért nem törvényszerű, hogy szükség is lesz rá -
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Egy barátom kinézett egy 2019-es 1.6 dízel, DSG-s Golf VII-et.
Ez - ha jól tudom - DQ200 váltó lesz, ami szárazkuplungos. Így öt évesen, és kitudja mennyi valós kilométerrel, mennyire vállalható?Szerk.:
Ahogy gondoltam - kicsit keresgélve - nem annyira ajánlott. -
válasz
Winne #220241 üzenetére
Octaviaból minden ami Octavia 3-as, az is mehet. Szintén MQB, szintén 2012-2013 fordulóján jelent meg.
Persze, minél fiatalabb, annál jobb.
Szerk: ugyanaz a technika van alattuk, mindössze a Golfban színvonalasabb a hátsó futómű 140 lóerőtől kezdődően.
A Leonból is nézhetsz MQB-t, az is valamikor 2013-ban jött ki. -
Winne
nagyúr
Golfban is áll, hogy '15-től nézzek csak 1.4 tsit?
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #220236 üzenetére
Én nem tudom sajnos beszerelni
Se szerszámom se gyakorlatom/tudásom
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #220236 üzenetére
Úgy bírom, hogy mindenre is tudsz megoldást.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Bdanyy #220018 üzenetére
Kértem ajánlatot, időközben a tetőkárpit is sajnos kezd elengedni, úgyhogy arra is rákérdeztem.
Nem tudom ez pest megyében mennyire jó ár, de úgy vagyok vele, hogy lehet ennyit még nekem sem ér meg már a kocsi. Úgy, hogy tudom hogy az egyik ajtó még cserés lesz, vezérlést jövőre kap újat, idén még egy téligumi is valszeg kelleni fog. Meg az alját láttátok, hogy milyen. És akkor még a vezetőülés nincsen felújítva, meg ugyanúgy nem szép a fényezés (bár ezek nem igazán zavarnak mert nem látom, sőt örülök hogy nem hibátlan kívülről, így kevésbé sajnálom amikor rányitják az ajtót)
Van esetleg ajánlott hely kifejezetten csak radarra? Már az se érdekel, hogy fényezve legyen. A kárpitot meg lehet felragasztom magam vagy valami
De a milyen autót topicban lehet rákérdezek hogy mire számítsak a jövőben.
-
válasz
focvis #220233 üzenetére
Akkor az eggyel többet tud mint a Honda, az biztosan nem írta ki melyik kerék a gond. Rav4-el csak állóhelyben (hangszigetelés köben..., gondolom pont a környéken szedtem be egy csavart) történt ilyen azt nem tudom. Reméljük feleség autóval soha nem tudom meg (hehe, Ő minden csavart megtalál és sikeresen "összeszed").
-
-
-
Feltett nekem egy kérdést feleségem hogy milyen légnyomás ellenőrző rendszer lesz a t-crossban... Nem tudtam a válasz, én ugye kb 3 csoportra osztom, tudjátok kb melyik lesz? :
1. Holt buta, de nincs benne mit nagyon cserélgetni (abs szenzort használja, kb semmi mást nem mond mint hogy valami lapos, aztán találd ki magadnak, ilyen a 18-as jazz, de a 22-es rav4-em is ez szerintem).
2. van benne megfelelő szelep, elemmel amit cserélhetsz (ha szerencséd van az elemet, ha nem az egész szelepet), mégse mond semmit meg pontosan (ilyen nem volt még szerencsére).
3. van benne megfelelő szelep, elemmel és pontosan megadja melyik gumiban éppen mennyi a nyomás (scross ilyen volt, hiányolom is azóta, egyszer megmentette a hátsóm, ha nem láttom hogy esik a nyomás lehet hogy legyintek gödöllőnél hogy mindjárt otthon vagyok, nem értem volna haza).
-
E.Kaufmann
veterán
válasz
molnarpeter #220218 üzenetére
Szerencsére egy biztosíték eltávolítás, visszatevés "meggyógyította", de nem tudom, mennyire tartós. Ha megint eljátsza, akkor tényleg nézni kell egy másikat. Az volt az érdekes, hogy az óra ment, de még az autó sziluett se látszott, miközben eddig pont az volt a baj vele, hogy el-elfelejtette az órát, pedig az autó pöccre indul erölködés nélkül, szóval biztos nem akksi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
E.Kaufmann #220217 üzenetére
Ventinek direkt 12V szerintem megoldható egyszerűen. Terelőlap vagy csap jó eséllyel kézzel mozgatható, kikötözhető adott pozícióra.
Amennyi idő megcsinálni, inkább keresnék panelt, vagy műszerésszel megpróbálhatnád javíttatni. Ilyen darabszámban készült járművekhez nagyon meg lennék lepve, ha nem lenne bontott cucc és/vagy típushiba esetén kidolgozott javítási megoldás.
-
E.Kaufmann
veterán
Sziasztok! 2000-es Seat Cordoba-ban, ha megkotlik rádió/klíma kezelőpanel és nincs cserealkatrész, valahogy megkerülhető a panel, hogy legalább a szellőztetés egy fokozatban meg a fűtés kapcsolható legyen?
-
Kickass
őstag
Golf 8 anyós ülést nem lehet előre lehajtani a tekerőjével? Mintha pre fl O3-ban működött volna.
Illetve szintén anyós ülés fejtámlát ki lehet valahogy venni?
Köszi!
-
-
válasz
Mágus2 #220201 üzenetére
Qru le fog tiltani.
Hatpontötmétermagyarforintavége.
A csecse felnit szívem szerint megtartanám, ha valaki megígéri, hogy vigyáz rá, becsszó nem bacca össze, akkor azzal viheti.
Eredetileg meg is akartam tartani, ilyen még egyszer nem lesz, 18" és 7,6 kg kovácsolt, gyári cucc.
Aztán végül az újat is egy (kevésbé) csecsével rendeltem. De még lehet, hogy megtartom, félek mennyire fog rázni a 19".
Szal' ez még azért rugalmas...
Új hozzászólás Aktív témák
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Akvarisztika
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- PS Plus előfizetések
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest