Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
Szalonauto volt semmi egyedi konfig.
audience:ez a csomag
ASSISTED DRIVE BASIC" csomag (PR0) Vezetéstámogató asszisztensrendszerek
- Adaptív tempomat prediktív funkcióval
- LANE ASSIST - Sávtartó rendszer
adaptív funkcióval
- EMERGENCY ASSIST - Vészhelyzet
asszisztens
- TRAFFIC JAM ASSIST - Közlekedési
torlódás asszisztens
- Hands-On-Detection kormányfunkció -
-
Audience
aktív tag
Korábban beszélgettünk a navigációhoz kötött ACC-ről.
Picit utánajártam:
- Más gyártók nem csinálnak ilyen bundle-t, még a Suzuki is beteszi az ACC-t az SX4-be alapból, tehát eléggé szégyen a Skodától, hogy míg a B8 Passatban alapból volt, itt extra amit navival együtt kell megvenned!
- A gyári Navi egy eladhatatlan x@r, élek a gyanúperrel, hogy valahogy szabadulni akarnak tőle ha már tettek bele pénzt és energiát, hogy megvegyék/testre szabják/kifejlesszék.
- A Navitól függő feature-ök amúgy nem érintik az alap ACC funkcionalitást, olyan "extrák" mint a fékez a kanyar előtt, meg ha körforgalom jön, amire semmi szükség, és szerintem a működése sem lesz finoman szólva kiforrott.Egy szó mint száz szemérmetlen pénzlehúzás semmi több! Pontosan ilyen árukapcsolások miatt meszelték el annó az MS-t az IE miatt, kíváncsi vagyok ezért valaha megütik-e a bokájukat. Az SFD2 implementációnál is adnék egy sallert, hiszen nem csupán azt védték le ami jogosan védendő hanem ellehetetlenítették a független szervizeket is. Megérett ez a cég is a pusztulásra, újragondolásra és ahogy a híreket látom a vásárlók is így gondolják.
-
Asbee
veterán
válasz
tibbike01 #221983 üzenetére
Abból még lejön a kedvezmény, írta van neki. Ez a Motul Specific egy tök átlag olaj a kategóriában, nem kapott azóta sem újabb adalékcsomagot. Febi jobb nála. Nem kell azonnal lesajnálni valamit, amíg nincs róla infó, nálunk nem egy agyonhasznált olaj. Ha ennyire nézzük az árat, fuchs, total verhetetlen a kategóriában. Több drágább olajnál is jobb.
-
tibbike01
őstag
válasz
Winchester95 #221976 üzenetére
Azt tudod, hogy 16ezerért kapsz Motul olajat bele, ami azért más liga, mint a Febi?
-
Winchester95
őstag
Passatot állítottam be DFGA motorkóddal ami ugyan az és kihozta az összes olajat.
Vicc ez a bárdis kereső.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. -
Asbee
veterán
válasz
Winchester95 #221976 üzenetére
Total Quartz Ineo LL, olcsó modern jó. Azt is kapsz náluk, hiába így nem hozza. Olajra keress VW504.00/507.00
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Winchester95 #221976 üzenetére
Drága és nem is vmi nagyon jó adalékolású olaj. Olcsóbban kapsz sokkal jobbat de ha ragaszkodsz a bolthoz akkor Febi az vehető.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Winchester95 #221973 üzenetére
Bárdi egy fosch, nézz szét bátran más webshopokban is (pl Kauffer, ZSU, Olajshop, FilterABC). Árban nem jössz ki rosszabbul. De van motorolaj topik oda is érdemes benézned.
-
tibbike01
őstag
válasz
Winchester95 #221973 üzenetére
Hogy mi? Milyen specifikáció kell? Bárdit felejtsd el.
-
Winchester95
őstag
Köszönöm mindenkinek!
Újabb kérdésbe ütköztem, bárdiban van kedvezményem, de az arteonhoz 2 fajta olajat dob Vaico és Febi márkát. Természetesen csak 5W30-at vennék.
Márkaszervizben csak Shell olajat használtak. (Longlife)
Létezik, hogy csak ezt a két nem prémium olajat lehet rendelni hozzá? Évjárat motorkód szerint kerestem. -
#214
aktív tag
válasz
Winchester95 #221969 üzenetére
-
válasz
Winchester95 #221969 üzenetére
-
tibbike01
őstag
Nálam a Maserati Boomerang a favorit.
-
426os
őstag
-
válasz
Winchester95 #221957 üzenetére
APP felirat -> rá lehet tenni az Android Autot és az Apple Carplay-t. (Biztos létezik rá alternatív / gazdaságos megoldás.)
-
válasz
426os #221955 üzenetére
A G7 analóg műszeres kivitele is így működött, az össz.kilométer helyén mutatta a tempomatot. Továbbá bőven elég volt a két nagy műszer (sebesség és fordszám.) közötti színes kijelző, hogy megjelenítse a szükséges infókat.
A digitálist (virtual cockpit) vélhetően olcsóbb gyártani, és lehet vele a mókust vakítani.De legalább megtarthatták volna ezt a klasszikus dizájnt, ami a Te autódban van, hadd örüljenek a 24 éven felüliek is.
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Anyum autója (Skoda fabia mk2, 2011, 1.2 tsi, 77kW, cbzb) a következő hibakódot dobálja, már egy ideje:
P0068 Map/maf <-> throttle position correlation
[kép]
Ez check engine-nel jön.
Törlés után alapjáraton ketyegve visszaír egy másik hibát, miszerint kevés a levegő áramlás.
P307A Flow too low
[kép]
Van, hogy hónapokig jó, általában hidegebb időben jön a check engine.
Előzmény, hogy le volt törve egy levegő cső, a forgattyúsház szellőztető szelepről, mint Motion_Blur-nak. [link]
Bizonytalan ideje úgy volt, én tavaly nyáron javítottam és utána ősszel jelentkezett először a hiba.
Szervizben lambdaszondát cserélték (nem is értem miért) , egészen 400 valahány km-ighibatünetmentes volt, aztán azóta is néha bedobja.
A dolgot nehezíti, hogy kb.3-4 havonta járok csak haza.
Merre induljak?
Előre is köszi, ha van ötlet. -
Winchester95
őstag
válasz
Winchester95 #221956 üzenetére
Bocsi már meg is van.
Viszont azt felfedeztem hogy nincs navi felirat csak APP és alatta Sound felirat.
APP felirat. Ha rámegyek valami olyasmit ír hogy a szervizben engedélyeztessem.
Gondolom ennél a fejegységnél a navi kizárva. -
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Kaptam az arteonhoz két ugyan olyan kulcsot, egyik krómos ami nem működik, másik pedig sima, az működik.
Van ezen valami elem vagy lehet tölteni?
Köszi előre is. -
426os
őstag
válasz
focvis #221953 üzenetére
De csak akkor mutatja, ha ki van kapcsolva a tempomat
amúgy okés ez, mert menet közben ritkán érdekel mennyi km van az autóban, egyébként meg ha kinyitom a kocsit akkor is kiírja pl.
Amúgy én nem érzem, hogy sok pluszt adnak nekem ez a digitális kijelző. Jól néz ki, ennyi. Amire szükségem van és látszik a képen azt pont tudná az analóg is. -
Szada85
aktív tag
válasz
BigBlackDog #221942 üzenetére
Tényleg kell az az ünnepek elötti tali, nincs mese, érezhetöen focvis nélkül értelmét veszti az egész. (Bár valószínüsíthetöen GTI popópróbára lesz az idö nagy része elverve).
-
4D4M
senior tag
válasz
molnarpeter #221950 üzenetére
Igen, azt láttam. Ennél elvileg nem olyan kritikus, mert csak 2 bütyök van a vezérműtengelyen, ami kisebb terhelést ró a szelepemelojen. Így nem erőltetném a ritka motorhoz a mégritkabb moddingot...
-
bul07
nagyúr
Köszi mindenkinek, először gondoltam kiolvassuk az nem rongál semmit
Mert a híd lehet eltörik ha lehúzom, ahogy írták lehet az nem bírja ki -
4D4M
senior tag
Csak a cam followerre találtam egy db oldalon 17 gyártó által elkövetett tételt egy nagysagrendnyi szorassal árban. Van ebben a műfajban lehetőség valamilyen ranglistat felallitani? Vagy ki lehet emelni 3-at közülük anélkül, hogy végignyálaznám legalább, hogy melyik ország szülöttjei?
-
Reggie0
félisten
válasz
szabonagyur #221937 üzenetére
Vagy N-be kapcsolni.
-
fixer92
aktív tag
Sziasztok!
Golf 6 /2009.10/ - 2.0 CRTDI 140LE (CBAB) - 220e KM
Sokat olvasgattam, illetve videot néztem a hatszögtengely hibáról. Van esetleg olyan megbízható oldal, ahonnan már az átalakított "házat" illetve tengelyt lehetne venni?
Vezérlés csere van tervben, és akkor már ezt is szeretném letudni, jelenleg nincs "jele", hogy gond lenne, de nem szeretném megvárni, hogy legyen. (Nemrég van nálam az autó).Mit javasoltok? Illetve van még amire fel kellene hívni a szerelő figyelmét?
Előre is köszi. -
Audience
aktív tag
válasz
szabonagyur #221937 üzenetére
Engem csak parkoláskor zavar amikor pont jó ha kúszik, de akkor egy gombnyomás és kikapcsolom, amúgy meg szeretem és always ON.
-
válasz
Szada85 #221936 üzenetére
Miattam teheti középre, balra, jobbra, csak tegye.
Hívtam az értékesítőt, mondtam, előre rosszul vagyok a lerázós szervizüktől. Azt tanácsolta írjak levelet. Megírtam, elküldtem. (közben előre felforrt tőlük az agyvizem) Finoman érzékeltettem benne, hogy nem fognak lerázni, ugyanakkor ha user error, azt is elfogadom, de akkor mutassák meg, mit csinálok rosszul.
-
Szada85
aktív tag
válasz
szabonagyur #221932 üzenetére
Akkor ez már az újabb gennel jöhetett be, az én (5F) Leonom csak statikus értékeket mutat így a müszeren belül. Az aktuális fogyit csak a müszerfal közepén lévö kijelzö-részre (a két müszer közé) tudom kitenni.
-
Winchester95
őstag
válasz
bul07 #221893 üzenetére
Nekem 7 év és 120 ezer km után lazán kijöttek a gyertyák az 1.9tdi asv-ből.
Mindegyik jó volt de a biztonság kedvéért kicseréltem.
Viszont a műanyag izzítóhídról nem mondhatom el ezt a történetet. Szana szét tört darabokra. Nekem is nehezen indul minden első indításkor, de nem találtam normális áron izzító hidat hozzá. -
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #221933 üzenetére
"Ha ilyenkor nem lenne authold akkor csak fék-gáz kombóval mennék végig."
Auto hold esetében is csak fék-gáz kombóval mész nem? Az auto hold annyit takar, hogy, amikor teljesen megáll az autó, akkor tartja, hogy ne guruljon ide-oda, ne kelljen pl gázzal pöckölnöd. Auto hold nélkül meg folyton a féken kellene állnod, majd felengedned a féket, hogy induljon, de persze elkezdenél vele játszani és fék ellenében kuszni....ami nagyon nem szerencsés.
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #221903 üzenetére
Miért zavar az állandó auto hold? Olyan nagy erőt kell kifejteni a motornak az elinduláshoz vagy miért? Az auto hold az egyik top funkció mióta automata váltós autók vannak, mert azzal vagy mész vagy megállsz, a kúszás, fék ellenében menés...stb mind gyilkolja a váltót. Én sosem kapcsolom ki. Annyit szoktam tenni, hogy az első elinduláskor manuálisan engedem ki a kéziféket, mert ilyenkor szeret összegyógyulni a fék (pláne, ha sokat állt előtte) és jobb kiengedni kézzel.
-
Szada85
aktív tag
válasz
szabonagyur #221927 üzenetére
De Ö pillanatnyi fogyit szeretne tartósan kirakni valamelyik oldali kijelzö közepére, nem átlagot ha jól értem.
-
Szada85
aktív tag
Pedig ACC-vel szerelt autónál valószínü tényleg csak program kérdése lehetne, hiszen a S/S pl. a bérelt Leonnál (KL széria) már tudta, hogy az elötte elinduló autónál "magától indította a leállított motort" akkor is ha még a féken álltam, ugyanezen programkód mentén oldhatná a rögzítést is magától, mire a gázra lép a soför.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #221920 üzenetére
Igen sw-esen megoldhato de ez ugye nem a VAG erossege manapsag...
-
#214
aktív tag
válasz
szabonagyur #221920 üzenetére
Én is próbáltam kirakni a CP Waze nyilacskáit az óracsoportra, de sajnos nem lehet. Valahol olvastam, hogy az Apple erre csak akkor adott volna engedélyt, ha ők határozhatják meg az ottani kinézetet is, így a gyártók nem igazán mentek bele.
-
válasz
szabonagyur #221923 üzenetére
Ja, értem!
Nem, nekem nem hozza fel ott. :/ Ez a bajom.
Minden más szirszart felhoz: átlagfogyi, navi, hőfok, teljesítmény, G-mérő, stb., de a pillanatnyit, azt nem. Hiába megyek be ott a beállításokba, nincs ilyen opció.Szerk-re: igen, mind3 témát ("view") csekkoltam.
-
-
válasz
szabonagyur #221920 üzenetére
Fogyi: a kormány jobb oldalán nyomogasd az OK gombot, úgy vált az indítástól / tankolástól / hosszú távon mért vezetési adatok közt.
-
válasz
enddav #221916 üzenetére
Jaja, de az egyszerűbb verziót (első ülések + kormány), további pénzért a hátsó szélsők is fűtöttek, de ott csak a hátizsákom utazik.
Ne hülyíts!Ha tudnám, kapcsolnám ki a francba az emblémát és a bajuszt, az üdvözlőfényeket még a szalonban offoltam az értékesítő segítségével. Sajnos széria a 32 cm-es, a kisebbet kérném. Oldschool vagyok ezekhez.
A mátrix led tetszik, ügyesen működik a kitakarás, a fényerő jó, különösen a G7 bi-xenonjához képest. (A leges legjobb a Saab bi-xenon volt: fotonágyú. Volvo, GM Opel bi-xenonok is bivalyok.)
+426os +Coyot:
-
szabonagyur
félisten
Nem tudja azt értem.
Csak ahogy elképzelném: megállok lámpa, 1X megnyomom 1 alkalomra aktiválja az autoholdot, 2X megnyomom egymás után akkor fixen tartja.
#221913KMT: mindenképp bekapcsol ha megállok.
#221915focvis:
Ami még szopat: ha megadok egy úticélt a Waze-n (Android Auto + Waze (!), nem kértem gyári navit), kéretlenül berakja a navigációt (nyíl + utcanév, mint itt jobb oldalon: [kép] ) az egyik körműszerbe, hiába jelölök ki más megjelenítendő infót oda.Ez egy érdekes dolog, Suzuki esetében is csak a AA tudja középre ezt berakni, CP bezzeg nem tudja berakni, pedig engem érdekelne.
Fogyi: indítástól levőt sem írja ki, ott talán lehet váltogatni, hogy átálljon aktuálisra.
-
grizlisandor
veterán
válasz
bul07 #221893 üzenetére
Ismerősnek dobott rá hibát, mikor rossz volt, ugye lehet vezérlőprobléma vagy izzítóprobléma.
Dögvész videóját mutattam anno az Autós topikban, de lehet itt is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #221903 üzenetére
Nincs más opció csak az on/off. Az autó nem tudja te mit akarsz, ezért csak ebből a két opcióból tudsz választani.
Bezzeg a Merciben van erre megoldás, azt átvehetné a VW is, mert csak programozás kérdése a dolog.
-
enddav
aktív tag
válasz
focvis #221915 üzenetére
De most legalább téli csomagot rendeltél bele, nem úgy mint az előzőnél. : D
A világító embléma szerintem menő, a csajok is szeretik, az üdvözlőfényt nem különben.
Nekem az embléma, meg a nagy 32 cm átmérőjű színes központi kijelző volt plusz pont az audi a3-hoz képest.
A matrix led mennyire világít jól? -
válasz
Mágus2 #221909 üzenetére
Ugye ebben a kormányon van a gomb, nincs kar. Majd pórbálom valahogy teljesen kikapcsolni.
#221912 Szada85 Amit írsz, az minden úgy van. De a világért sem találom a pillanatnyi fogyasztást.
Ami még szopat: ha megadok egy úticélt a Waze-n (Android Auto + Waze (!), nem kértem gyári navit), kéretlenül berakja a navigációt (nyíl + utcanév, mint itt jobb oldalon: [kép] ) az egyik körműszerbe, hiába jelölök ki más megjelenítendő infót oda.
Összefoglalva:
- rám erőlteti a navit
- nem adja a pillanatnyi fogyit.
A kereskedést fogom terrorizálni vele...#221914 ArthurShelby Köfike!
A 4. fehér GTI-m.Nem kell feltűnősködni. Felmerült, hogy szürke legyen, de a színbe beleszólhat az asszony, ő pedig a fehéret kérte. [pont]
-
KMT
addikt
válasz
szabonagyur #221911 üzenetére
A. X lámpánál bekacsolod, indulás után ki.
B. X lámpánál kézifék, utána ahogy akarod.
C. Autohold végig bekapcs, X lámpánál a féket erősen nyomva állítod meg, ahol nem akarod, hogy megfogja, ott pedig enyhén. Így nem kapcsol be. Cserébe csak vízszintes úton és kézivel működik.Gondolatolvasó mód nem lesz.
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #221857 üzenetére
Kopottak voltak az emlékek (nem nagyon szoktam figyelni a fogyit ilyen mélységekben jellemzöen) így kijavítom magam, valóban a Leonban is kb. úgy van mint nálad a Golfban:
-A VC jobb vagy bal mezöjébe csak az átlagfogyit lehet fixen kirakatni 3 módban (tankolástól/indulástól/nagy átlag), ennek a módját lehet kiválasztani úgy, hogy "áttekintés" menüben az OK-t nyomkodom. Hosszú nyomás az nulláz nálam is.-A pillanatnyi fogyit csak a VC- közepére (csak azoknál a módoknál, ahol (két kör, vagy ovál) külön müszeren mutatja a sebességet és fordulatszámot) lehet kirakatni nekem is.
-
vlevi
nagyúr
válasz
szabonagyur #221907 üzenetére
"van benne pár sec. késés"
Ezt nem tudom, nekem kéziváltós van, ott azonnal old, amint a kuplung elkezd összezárni.
Azt a pár sec késést kicsit túlzásnak érzem.
Amúgy erre az esetre az (A) gombot megnyomod, akkor kikapcsol. És szerintem nem kapcsol vissza a kocsi leállítása után. -
vlevi
nagyúr
válasz
szabonagyur #221903 üzenetére
Nem tudom mik a pontos paraméterei, hogy mikor aktivál, de ha nem fékezel elég nagyot egy lámpához oda gurulva, akkor nem kapcsol be az auto-hold.
Nem tudom, hogy mi hátránya lehet, ha működik. Jobban koptatja a féket, stb?
2 éve van nálam az oktáv, de még nem néztem utána
-
#214
aktív tag
válasz
szabonagyur #221903 üzenetére
A kézifék tudja ezt. Vagy nem értem a problémát.
-
szabonagyur
félisten
Auto holdra nincs olyan opció, hogy csak mondjuk adott helyzetben menjen? Tehát állok adott lámpánál ami tudom, hogy hosszú akkor bekapcsolom, de legközelebb amikor meg kell állni teljesen akkor ne kapcsoljon egyből?
Jelenleg csak vagy be van vagy nincs kapcsolva opciót találok, így meg eléggé idegesítő a dolog, akár garázsba beállás is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- LG 27UN83A-W - IPS LED - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - USB Type-C - HDR 400 - AMD FreeSync - Hangszórók
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest