Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Van egy 2012-es Jetta-m, a központi zár vacakol.
Konkrétan a 4-ből már csak a sofőr felőli ajtót zárja le. Van erre esetleg tapasztalat, hogy mi okozza, lehet valahogy javítani vagy cserés az összes zárszerkezet? -
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #219195 üzenetére
Most irodaban vagyok, elvonultam egy kulon szobaba ehhez
-
válasz
molnarpeter #219195 üzenetére
Ezért a pokolba fogsz kerülni - éhgyomorra korán reggel megszopatni....
-
molnarpeter
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
-
imyourfriend
őstag
2015 O3 octavia kombinál nehéz kicserélni anyós B oszlop felső szürke takarót amin a biztonságiöv átmegy? Beszereztem egy jó állapotút, a bódéban lévőnek az első látható füle nem pattant vissza már így került beszerzésre a járgány.
-
-
tasiadam
veterán
Regi automata: szerintetek van lehetoseg a rolos valtoknal elovarazsolni azt, hogy ne csak az oracsoporton lassan, hogy milyen allasban van a valtokar, hanem a BMW-hez hasonloan vilagitson is az adott allas? Most epp rolot csereltem, es konkretan semmi sincs bekotve
-
Corsa02
őstag
válasz
Lacess #219185 üzenetére
Alapvetően egyetértek, "bő lére" most nem tudom ereszteni
, de az EA211 egy jobb technika minden szempontból, egyébként az EA111 vezérléscsere után is egy megbízhatóan működő technika, kokszosodásra jobban kell figyelni, Turbo wastegate zörgés előjöhet, vízpumpafolyás is. Ezeket általában már a használtpiacon lévő autókban cserélték.
-
Lacess
tag
válasz
birozoli7800 #219184 üzenetére
A láncos még EA111 motorcsalád, a szíjas pedig EA211. Gondolom okkal került átszámozásra... Corsa2 ha erre jár talán tud adni egy bő lére eresztett nyilatkozatot a változás mértékéről.
Véleményem szerint egy lényegesen jobb technika az EA211. A Toledo motorpalettáján az 1literes (ez 3hengeres) 95 és 110lóval, az 1,2-es 90 és 110lóval, valamint az 1,4-es 125lóval az EA211-es motor. Rapidnál ugyan ez a helyzet. -
tasiadam
veterán
Amigy latott mar ember fia olyat, hogy olyan onpusztitast vegzett magan egy motor, ami soha nem volt/lett javithato?
Pl en meg normal hasznalattal kikonyokolt tdi-t sosem lattam, sem mas motort. A par hiresen szart meg ismerik az emberek. De meg a beharangozott 3 hengeresek sem robbantak fel 150e km utan, mint vartak. -
Lacess
tag
válasz
birozoli7800 #219176 üzenetére
"annyival úgy sem drágább a lánc cseréje a szíjashoz képest."
Ennek azért nézz utána, szerintem. Ezekre az EA211-es motorokra egy jobb minőségű vezérléskészlet kerül vagy 25ezer forintba. Két görgő meg egy szíj. Nagyon egyszerű a felépítése és a cseréje is szerelők szerint. Egy normális láncszett az összes sallanggal szerintem ennél jóval többe kerül+jóval nagyobb munka a csere. Szíjasnál a vízpumpa ami kicsit húzósabb, de külön van a vezérléstől.
Emellett a szíjasok kevésbé hajlamosak már az olajevésre, főleg 2015 után. (az említett toledoban 2015.07-től van szíjas 1,2-es, 90 és 110lóval)Nyilván a matek mondja az áment, de én a szíjasat javasolnám.
-
lockdown90
senior tag
Sziasztok!
akinek esetleg van tapasztalata golf 7 és A3 8v alap ülés minőségében van esetleg különbség? illetve a zajszigetelés kb milyen? -
Coyot
őstag
válasz
Reggie0 #219175 üzenetére
Enyém 2001es, legelső szériás PD, nagyobbb bajai, nem a motornak vannak szerintem. Ami nagy csere volt, hogy vettem rá egy uj hengerfejet - de csak azért mert olcsóbb volt a garis új HF szelepezve, uj veztengellyel, minden cucc gyári beszállitol 250 ért - mint a meglevő alap cseréje, elraktam a régit mivel jó minden rajta, mert csakazértis lenyomáspróbáztuk jólesz tarcsiba, vagy asztaldisznek
Engem jobban idegel, hogy a hátsó féknyergek 40-60 ezrenként berohadnak - erre mondta haverom hogy vannak emberek akik nem mennek ennyit mig megvan nekik egy-egy autó igy ezekig el sem jutnak. Raktam fel új gyártású utángyártott nyergeket - nem gyári felujitottat - egyelőre lekopogom 40ezret birtak, kiváncsi leszek hol lesz a végük.
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodom skoda Rapid-Seat toledo vásárlásán. (Milyen autót vegyek topicban is feltettem a kérdést viszont erre kimondottan nem jött válasz.)Úgy látom ki lehetne fogni az említett keretből 1.2-es motorral 2014-es évjárat környékén viszont a TSI-től picit félek.
Úgy olvasom, hogy 2012-től valamelyest javították a lánc problémát és egy esetleges vezérlés csere után megbízható autó lehet a második generációs TSI. Valóban így van? Jó vétel lehet egy esetleges lánc csere után?
2015-től tudomásom szerint már szíjasak, viszont a fenti keretből már nem nagyon találni ilyet maximum 1-2 db-ot. Mivel a szíjasan is cseréltetnék amúgy is vezérlést lehet ugyan ott lennék, ha vennék egy olcsóbb láncosat, annyival úgy sem drágább a lánc cseréje a szíjashoz képest. -
Veron
addikt
Meg tudná mérni valaki milyen magasra nyílik egy Karoq/Ateca/Tiguan csomagtérajtaja? Garázspróbához kell. Köszi!
-
Coyot
őstag
válasz
CharlieDrop #219167 üzenetére
Nekem is szidta mindenki mikor megvettem, "turbó leesik majd meglátod", "a PD elemeket is cserélni kell állandóan" felkiáltások. Köszönik szépen igy 517k km-nél még tök jól vannak az istennek nem akarnak megdögleni
De való igaz, van adagolós a baráti köreben 850ezerrel, de sajnos törött volt igy rohad mint a bánat.
-
norrberth
addikt
válasz
CharlieDrop #219167 üzenetére
Hát szarok is voltak.
A B4 hez képest 😂 -
Corsa02
őstag
válasz
CharlieDrop #219167 üzenetére
Pontosan, meg a B6-ot is...
-
Coyot
őstag
válasz
Mágus2 #219161 üzenetére
Azigen
Az a baj nagyon az igények! Nekem a corsában még az ülésmagasságot se lehet állitani, nemhogy tempomat, kisfeleségemnek van benn párna ellensulyozva e hiányosságot
ű
szerk.:
Egyébként bármikor vennék ujan egy 1.9PD Passatot, kár hogy nem gyártják, nekem a 130 lóval is elég lenne csak birja ugy mint a mostani. -
tasiadam
veterán
Kis meme
-
-
Coyot
őstag
válasz
Corsa02 #219146 üzenetére
Kiolvasni ki tudtuk minden stimmt ugy néz ki vele.
Ezeket általános gondok btw mindegyiknél, de akkor a léyneg hogy nincs nagyobb gond még vele, elég az a váltó
Futóműve meg minek nem megy szét a magyar utakon? Lekopokgomm a soklengőkaros b5.5 el több mint 150k van a meyle erősitett szettben, azt hiszem 100ért igen kellemes futás eddig, és még nincs szétesve. Remélem van ilyen az c6 hoz is.
-
Corsa02
őstag
válasz
Coyot #219144 üzenetére
Kollégák már leírták a motor és váltó nyűgöket, de azt hozzá kell tenni, hogy a C6-osok igen sok CAN Bus és Gateway problémától szenvednek öregségükre. Amik vagy előjönnek vagy nem, nyűgje még az elektromos ablakok vezérlője és időnként előjövő MMI nyűgök. (javítható) A futóműve kellemes, de ha költeni kell rá akkor zsebbenyúlós. Egyébként kiváló autópályás vonulós gép.
-
Coyot
őstag
válasz
rbalint88 #219143 üzenetére
Nekem a váltó állapota és a tudott 10k-s olajcserék miatt nem lejátszott lemez ez még.
Akkor tipik betegsége egyébként nincs mint amit irtam?
Én úgy közelitem hogy lesz egy erősebb pályázáshoz alkalmasabb nagy autóm amibe beférünk és 3 évig nem kell autót vennem. Mig nincs garázsom a szivem szakadna ketté mikor a lakás előtt rábasszák az ajtót vagy elveria jég a tényleg nagy értékű autómat.
Egyébként most is b5.5 el járok csak már 517k km van benne - és annyit járok nagyfaluba meg az országba, hogy jobb lenne egy rendes utazóautó, de 5-6 millát a fenti indok miatt nem akarok kiadni - no meg nem mintha a b8as Passatok ne lennének tele hibával, meg az egész autópiac
-
rbalint88
addikt
válasz
Coyot #219141 üzenetére
“A kérdés hogy még ezenkivül milyen buktatója lehet eme csodás példánynak?”
A ket rendszam kozott barmi es mindenSzvsz nem tudja annyira olcson adni, hogy egy ilyen autot erdemes legyen megvenni. 15 eves, 300k km-es premium auto, tehat igazi jolly joker: ami nem a futas miatt fogy el, az majd elporlad a kora miatt, szerencsere legalabb minden draga hozza, mert az nem a mostani arahoz, hanem az ujkorihoz meg a kategoriahoz igazodik.
Ha tudsz ehhez mosolyogni, hogy egy feneketlen kutba dobalod a penzt (tomegtipus “alapmotoros”, problemas valtos, sokat futott kivitele, tehat a piaci erteke nem tul nagy, a vasarlokozonsege jellemzoen problemas, veterannak megtartani szinten nem megeros) akkor hajra, amugy inkabb ne. -
Coyot
őstag
Kérdésem van a nagyközönség felé:
Nagyon agyalok egy autó megvételén. Ismerőstől lenne, nincs hirdetve, ellenőrzött előéletű 2009-es Audi A6 300k km-el. Tudom hogy betegágy főleg a multitronik váltó miatt, de:
a váltót megcsinálták már kapott erősebb láncot és teljes felújitáson ment át, belső szűrő is cserélve lett és minden amire szükség volt. A motorja 170 lovas 2.0 CRTDI, ha jól tudom ennek a 6szögtengely lehet gondja. DPF új azzal vélhetően nem lesz gond.Mindenzt nagyon jó áron tudnám átvenni. A kérdés hogy még ezenkivül milyen buktatója lehet eme csodás példánynak?
-
norrberth
addikt
Autószerelőknek már egy akksi csere se megy.
Épp a hegyét fogta csak.
Azt a csíkot végig telejsen be kéne nyelje.
-
bul07
nagyúr
válasz
KubanitoS #219124 üzenetére
Hát pedig van benne ráció, főleg az idősebb kocsik esetén, mikkor még tervezték gyártották akkor még más dízel üzemanyag volt forgalomba, amit utána megváltoztattak, és nem hozza a tervezet tulajdonságait(nem ken annyira)
Mint benzin esetén egyes kocsikba nem ajánlott a magas etanol tartalmú benzin, egyszerűen másra lettek tervezve
(#219125) Qru
Enyém most volt 19éves dízel, ép ez az hogy nem tudom hogy mennyire idős dízeleknél javasolt nagyon az ilyen kenés pótlás
Meg hogy van e értelme most elkezdeni(#219128) raziel01
Semmilyen tisztító adalékot nem fogok beletenni, hiányzik az nekem hogy bármit leoldjon és mondjuk a PD elembe bármifajta dugulást okozzon, mert ugye üzemanyag szűrő után is old és ott már csak a PD kis furatai fogják meg a koszt
(Ugyan ez érvényes az olajba rakható vacokkal)
Na meg a tankba is feloldhat sok mindent és akkor napestig cserélgethetem az üzemanyag szűrőt mert mindig eltömődik. Így jár öcsém is régen, beleöntötte a tisztítót aztán egymás után 2-3gázoljszűrő csere után tank mosás lett a vége úgy feloldott mindent -
Anaconda
tag
Sziasztok!
1.6 BSE motorhoz kinek, milyen szabályozó lambdaszonda vált be?
A gyári katalógus szerint elvileg 06a906262br van benne. -
Asbee
veterán
válasz
CharlieDrop #219129 üzenetére
Prémiumba felesleges. Amúgy ez egy jó termék.
-
bul07
nagyúr
Mi a véleményetek a 2T olajról dízel kocsiba?
Hogy érdemes e elkezdeni egy 250e Km futott kocsi esetén?
Olyan kocsi estén amibe nincs részecskeszűrő.
Annyi még hogy van hogy 10-15napig nem megyek a ezzel a kocsival, és hogy nem e csapódik ki a 2T és nem e okoz több gondot mint előnyt.
És ha igen pontosan melyik 2T olaj?Ebből a videóból jött a felvetés
43:10-től van ez a 2T rész -
daniel2121
őstag
válasz
norrberth #219118 üzenetére
Már bocsi nem vagyok gyári ellenes én is márkakerben dolgozom igaz "csak" Suzuki,de a gyárit is beszállítja valaki ahogy Corsa is írta vannak problémák a beszállítókkal. Pl. mi raktunk már be jó néhány Luk,Sachs kuplungot még egyet se hoztak vissza hogy idő előtt bexart volna. Biztos van azért jó néhány ellen példa is mint pl. a Mann szűrők.
-
norrberth
addikt
válasz
tibbike01 #219113 üzenetére
Nsz autószerviz mondja, ebben a videóban [link]
Nem tartja meg az olajat ez a fajta Mann szűrő.De amúgy ja csak a gyári.
Én a 22 éves Golf 4 emre gyári benzinszűrőt/olajszűrőt kap mai napig.
Meg ami nem horror áron van abból is gyárit kap.
Nem sajnálom tőle.Rengeteg gyári lom volt már a kezembe.
Az utángyártottal csak a szopás volt..
A vége mindig az volt, hogy venni kellett gyárit
Termosztátból 3 utángyártott után, gyárival végre jó lett a vizhőfok.
Ablaktörlőből is csak gyári gumit.
A többi 1 forintot nem ér! -
426os
őstag
válasz
focvis #219115 üzenetére
Köszi, sajnos nem jó a méret (6.5jx16, et46 kell).
Annyi, hogy közben az olcsóbbikról kiderült, hogy Alutec felni, nem gyári, így nem rohanok még megvenni, pedig kis alkuval szerintem megkapnám €250-ért. A másik meg elég drága ahhoz, hogy az eladó tárolgassa amíg úgy nem döntök, hogy megveszem -
tibbike01
őstag
válasz
KubanitoS #219104 üzenetére
A váltókar alatt van egy mikrokapcsoló, ami tönkre szokott menni. Ilyenkor írja a fedélzeti, hogy "előválasztó kar hiba, keressen fel egy szervizt". Kb 2 órás munka kicserélni, ha nem garis, akkor kb 40ezer ftos művelet (lehet több) valami 26ezer ft rémlik az alkatrészre. Az új mikrokapcsoló már más cikkszámon fut, így lehet reménykedni, hogy jobb lesz és nem döglik be újra. Amúgy "továbbhaladás lehetséges" érzetre semmi említésre méltó, elvileg a P-be rakásnál intéz valamit ez a mikrokapcsoló.
Corsa02: szervókormány ECU fejlesztéssel foglalkozom BMW-nek, Fordnak és még pár nagy márkának. Sajnos nagyon méllyen van az ipar. Igazából csak 1 számít, hogy minél olcsóbb legyen. 0,5 eurocenten is hónapokig kinlódunk. Botrány, ami a beszállítóknál is megy. A fejlesztésre meg nem hagynak időt, mindenki venné másét mert az "kész van".
Asbee: a nem gyári olajszűrőre lesz némi kommentje K Norbinak. Asszem a Mann Filter olajszűrőt vágták szét és csodálkoztak mennyire szar, nem tartja meg az olajat, de segíts Norbi, hogyis volt ez?
Pollenszűrőből épp most vettem meg az 5 rétegű Mahle CareMetix szűrőt. Télen berakom.
-
szabzoltan1
tag
válasz
szabzoltan1 #219088 üzenetére
?
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni időjárás-állomás
- Könyvajánló
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest