-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224097 üzenetére
Benne. Majd az asszony dont, csak ez van kozel es nem kell szabit kivegyek, hogy elvigyem.
A sajatomra is kerek ajanlatot, de azt mashonnan isMég mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224072 üzenetére
amúgy a mannol multi ATF jó hozzá a specifikáció alapján, de nyilván nem öntik bele, ha odamegyek 2 kannával, hogy nesztek, ezt kérem, vagy garitn em vállalnak hozzá
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
adtak egy 10e ft-al kisebb árat, azt elfogadjuk a gari miatt, úgyhogy hamarosan (a héten kizárt
) viszem
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
bnorci71 #224065 üzenetére
Mert a friss olaj leoldhat belőle dolgokat, vagy nem ugyan olyan van benne. pl a BMW-be dexron6 való, anno dexron3 volt az előírt. Most ha lekapom és felöntöm, akkor az jó lesz?
A porke elküldte h milyen olaj való bele, és tök olcsó a mannol, azt is terveztem bele.
De egyébként betolthatom, hogy mindenféle szétszerelés nélkül leeresztem és felöntöm, de szerintem sokat nem ér az önmagában. Max ha pár ezer km mulva megismétlemMég mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Irok nekik valaszt, hogy az auto ertekehez kepest kicsit eros, es mi van ha nem akarok ennyire premium dolgokat
[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
grizlisandor #224059 üzenetére
Igen, amugy nem ez a valto alatta, de ugyan igy kell
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
bnorci71 #224058 üzenetére
Mert ha megall az ismeretpen mennyisegu retek, es ez elindul, es a szolenoid megragad, akkor megvagyok bszodva ott helyben. Es altlaban ha nem bantod, nem lesz gond, de ha igen, akkor kikell mosnod, hogy baj ne legyen. Ezert a mosas
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
bnorci71 #224054 üzenetére
En is jobban szeretem a papirt, de valszeg a hazi 2-3x atoblitve jobb lenne. Vegulis csak egy homero kell hozza, es turelem, meg remeny, hogy nem doglik le kozben. Egyedup ettol felek, mert borzalmasan ritka ez a kombinacio, es bontva nem nagyon talalni ilyet
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
dellfanboy #224038 üzenetére
Premium szuro tomites nelkul nem kaphato, es a maxgear es a meyle is egy kutya. Az 8e valid ar.
Olaj: a mannolbol 4l 8e ft sincs tán.A munkadij oke, ha 3 orat elbarmolnak vele. De na. Attol meg sok.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
Na, kaptam arajanlatot a fabia automata olajcserejere.
Kicsit felsirtamMég mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
Micsurin #223915 üzenetére
Az FSi is szivo, de mindjart megnezem, mert sima 16v-bol 75 es 101 lo kozott volt tobb verzio is, 80 loeros is, stb.
A 86 lovas FSi. Egyebkent varosban oke, hegyen/dombon vissza kell valtani. Ha a (6Y) fabiaban lenne hangszigeteles es egy ertelmes valto, siman azzal otaznek barhova, de a valto eleg raeros es retardalt, a hangszigeteles meg nem letezik
[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #223900 üzenetére
Akkor felreertesek elkerulese vegett megy a G11 a BMWbe (+mocool) es g12 a skodaba
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #223883 üzenetére
A G11 helyett mehet G13? Azt tudom, hogy a G12 es a G11-G13 nem keverheto es csereszabatos
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Van valakinek erWin előfizetése? És megtudná nekem nézni az alábbi cuccot, ami az automatának van, ami kijelzi a "választó kar" állását?
realoem-ből megnyitott nemigaparts nem tartalmazza sehol sajnosMég mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
ide is felteszem a kérdést, kicsit specifikusabban:
Fabia-hoz van első futóműhöz minden szilent, már csak hátra kéne 2. Ezt a 2 fajtát találtam, ti tudjátok, mi a különbség? Egyik real csapágy, másik gumiágy és csókolom?
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
billyjoe #222311 üzenetére
Nem neked valasz, hanem mindenkitol kerdes: ez a DSG gear selector kabeles, vagy egy rendes kart huz be alatta? Siman elfogadnam a fabiaba beoperalva a gyaei helyere. Az e-up-ban is ez van, es sokkal kenyelmesebb, mimt a mostani (ami persze nem DSG)
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #222091 üzenetére
Ó, felmegy nekem a 324 is, az a facelift kerékméret, amihez minimum 16" kell
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #222050 üzenetére
Akkor az 1500+ kg-s automhoz az a 296 elol es 298 hatul nem is kicsi
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Motorolaj megszüntetheti a hidrotőke csörgést pár ezer km használat után, vagy ezt tudjuk be annak, hogy hideg van? Shell helix ultra van a fóbiában, és az előző olajjal hidegen és melegben is be-be csörgött, mióta letoltunk egy ezer km-es karikát vele autopályán, azóta nem jelentkezik ez, hidegen és melegen sem
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
Udv
Lenne egy kerdesem a regi skodakkal kapcsolatban:
Adott az elso genes fóbia, amire tegnap felkerult egy hasznalt, am egesz jo profilu es puha teli gumi az elso kerekekre. Gondoltam, ures az ut, megtapostam a feket 60-rol, es be is blokkolt a kerek, majd vagy a tapadas jott vissza, vagy az ABS kapcsolt be, de a nyikorgas megszunt. No, a kerdesem: kene legyen a muszerfalon ABS visszajelzo lampanak, hogy epp mukodik, vagy barmi? Nemreg neztuk a random 4 massalhangzos karakter nevu muszerrel az autot, es nem volt benne ilyen mechanikai hiba (csak a hangszorokra hisztizik, es a tpomatra, ami amugy mukodik)
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Mi ment a mőrnökök fejében, amikor megtervezték a fábia benya motorjait, megcsinálták, hogy am tökre könnyen szerelhető legyen, de miheztartás végett hőpajzsot és egy klímacsövet odaraktak a fesszabályozó mellé, hogy a generátor kiszerelése nélkül esélyed se legyen kicserélni a fesszabot?
[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
tasiadam #219486 üzenetére
20e ft volt a 2 ventilator. Meg beszereltem 1 ora alatt. Olcson megusztuk.
Amugy nem kulon kulon kene mukodnie, hanem mindig egyszerre? Klimara mind a 2 bekapcsolt. Meleg motornal alapjaraton melegitettem meg picit, mind a 2 bekapcsolt. Nem erdekel kulonosebben, hogy miert, csak megerteni akarom a mukodeset, hogy ha gaz van, idoben eszrevegyem
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
daniel2121 #219491 üzenetére
Holnap kap 2 zsir ujat, mert ledaralta a tekercselet, ahogy lattam/hallottam. Szet sem szedtem inkabb. Csak az egyiknek lattam a szamat, a masiknak nem... Meg annyi sincs rajta, hany wattos
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
kibányásztam a ventiket. A fő venti cikkszáma 6Q0 959 455 K, de ebből létezik L N és J is. Nekem csak és kizárólag 1 fajta jó? Vagy cserélhetőek?
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Adott ez a fabia 6y2. Ma megfott a motor, a kis ventilator nem kapcsolt be. Amugy a masikat sosem lattam dolgozni, csak a kicsit. A kicsi ugy szorul, mint a hetszentseg. Viszont ebben mi a hierarhia? A nagy ventilator lenne a fo, es mi dolga a kicsinek? Mert a kicsivel tok faszan operalt az auto, igy azt ki is cserelem.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz
imyourfriend #219217 üzenetére
Akkor inkabb fizetek erte. Csak az automatikus lezarast akarom kiirni/sok percre allitani, es az EGR-t minimumra, vagy nullar huzni.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Ez a VCDS ilyen alis megoldasban is beszerezheto, vagy csak jo dragan?
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Kis happybox a fabiahoz. Lassan meg full gyari allapotba kerul
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #219195 üzenetére
Most irodaban vagyok, elvonultam egy kulon szobaba ehhez
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Regi automata: szerintetek van lehetoseg a rolos valtoknal elovarazsolni azt, hogy ne csak az oracsoporton lassan, hogy milyen allasban van a valtokar, hanem a BMW-hez hasonloan vilagitson is az adott allas? Most epp rolot csereltem, es konkretan semmi sincs bekotve
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Amigy latott mar ember fia olyat, hogy olyan onpusztitast vegzett magan egy motor, ami soha nem volt/lett javithato?
Pl en meg normal hasznalattal kikonyokolt tdi-t sosem lattam, sem mas motort. A par hiresen szart meg ismerik az emberek. De meg a beharangozott 3 hengeresek sem robbantak fel 150e km utan, mint vartak.Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Kis meme
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
astrojoe12 #219046 üzenetére
Ha muxik, de nem kap gazt, ahogy nalad a korom miatt sem, nem kap hibat
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz
molnarpeter #218889 üzenetére
szép és jó a kis motor a nagy bódéban, csak tetü gyenge bele
Egy 1.9 tdi megzavarodik, ha tartósan húzva pályázol vele pl a németeknél, a 2.7 és 3.0 tdi meg röhögve tudja, bármikor.
Egyik dízeles csoportban magyarázzák ezeknek mindig, hogy egy M57 chipel megbízhatóbb, vagy akár gyárilag is, mint 1 rommá húzott TDi, miközben a ló ugyan az.[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Na, eddig jol sikerult az, hogy a motor ne szivjon konstans meleg levegot. Marcsak az kene, hogy a nyilasra tenni egy csovet, amit kiraknek a kocsi elejebe, vagy legalabb egy konyokot, ami elorefele fordulna
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Nekem senki ne mondja meg, hol jöjjön a levegő és mennyi
Körbe kentem hőálló szilikonnal, kivettem azt a kis, szerintem, szívóhang redukáló kis cuccot. A szűrő szép tiszta volt, de már 100%, hogy csak a termosz apró nyjlásán jön majd a meleg, ami azért kell is, hogy télen ne a kinti minuszt szívja. [kép] [kép] [kép]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
F_Zolee #218816 üzenetére
Hat a masik szurohazas autokon aa hideg nyilasba bemegy egy cso es joccajat, ebben meg ugye kis termosz. De melegben erezhetoen szar volt. Konkretan hegyre felfele menet nem hittem el, hogy 2 emberrel kuszkodik. Meg a vegen levo nyilasba akarnek 3d nyomtatoval csinaltatni egy tolcsert, ami kifele nez a legbeomlo fele, igy mindig kap a menetszelbol es a hidegbol
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Ez uzemmeleg motorrol leveve. Gondolom, ez nem mukodott. (Lezartam fixen hidegre)
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Udv
6Y fabiaban az automatikus kozponti zarat kilehet loni gep nelkul, vagy ez csak VAGcom-os moka? Kiveszi az ember a kulcsot, es nem nyit, hanem neha lezar. Nyitva az ajto, lezar. Nem ulok be 5mp alatt, lezar.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
-
tasiadam
veterán
Sziasztok
Van valakinek elfekvőben otthon, akár szemétben, a keskeny, 4 sebességes automatákhoz való ilyen takaró "redőny", akár szakadtan, akár épen, amin van mágnes? A baj az, hogy alin csak mágnes nélküli van, ami ugye nem kapcsol ledet, ha vált az ember. Esteviszont elég hasznos, ha látom, miben vagyok épp. Vagy cikkszámot, nevet magyarul tudjátok?
[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
F_Zolee #218489 üzenetére
Most nézek videókat, elég egyszerű a váltóban is az olajcsere, a solenoid csere dettó. Szerintem ma megpróbálok csekkolni az olajat benne, ha tiszta, tojok rá, ha nem, akkor azt is cserélek.
Egyébként létezik báthol értelmes leírás a váltókról? BMW esetében a ZF és korábban a GM váltókhoz is volt tök jó leírás, ehhez abszolúte semmi.Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Bekoszonok mar vele
Nem mai, de a celnak megfelel, 1.4 16v 75hp automataKezdem szepitgetni, uj emblemak, stb
[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
-
-
tasiadam
veterán
válasz
CharlieDrop #218363 üzenetére
nem, 16v, a 100 lovas ugyan ez, csak a henegrfej más és az ECU.
Még mindig másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz
rasotamas #218355 üzenetére
Most en nemtom a motorkod alapjan, de a BMW-mbol indulok ki, ami dizel.
A CR dizel ugy indit (kozvetlen befecskendezes), hogy megnezi az egyes hengert, hol van, es ha jo a pozicio, akkor beporlaszt es voala, beindul. Na ha a veztengely es a fotengely pozicioja elter, akkor nem fogja talalni, rossz helyen portlaszt, vagy be sem indul, csak porgeti az onindito.
A 2 egyuttes jele adja a hibat, de en a vez.tengellyel kezdenem. BMW (M57)-be nem draga, 15k egy jobb. Itt sem hiszem, hogy gatyad ramenne[ Szerkesztve ]
Még mindig másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- Interactive Brokers társalgó
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- Mikrotik routerek
- ASUS Zenbook A14: Ez így szinte tökéletes
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest