Hirdetés
- Itt a Razer-féle PC Remote Play szolgáltatás
- Sok gyártó szavaz a hagyományos tápcsatlakozóra a GeForce RTX 5060 sorozatnál
- Az instabil gazdasági helyzet miatt nő a PlayStation 5 ára
- Még erősebb verziót hozott USB Type-C-s tápegységéből a Raspberry Pi
- Skálázhatóvá tenné a ferroelektromos memóriákat az FMC és a Neumonda
- Felgördült a függöny, kezdődhet a hardverszínház
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #226831 üzenetére
Ez nem államilag kötelezett. Nekem is jött ilyen már egyszer a csaló dízeles sw frissítés miatt. A forgalmazó kérésére az állami adatbázisból kikeresi a hatóság az érintett tulajokat és ők kapnak egy értesítést a SW frissítésről. De egyáltalán nem kötelező maga a sw frissítés.
Sőt még a Jazz-hez is jött ilyen, ott a Takata visszahívás miatt írtak.
-
Reggie0
félisten
válasz
Coyot #223641 üzenetére
En multkor irtam, nekem a szijtarcsa a bordainak kopasa miatt szetvagta az uj szijat, persze 200+nal padlogazon 5-osben gyorsitva egy autopalyan. Szetcsapdosott par vezeteket is, es berantotta a fotengely a szimmeringhez is, ugyhogy azt is ledaralta. Szerencsere az olajat mar csak a muhelyben kezdte elengedni. Mindezt nem sokkal 300k felett. A gumizasa jol nezett ki, csak ezt az egy alkatreszt nem cserelte a szerelom, amikor mindent cserelt elol(mert hiany is volt belole, meg k draga is).
-
rbalint88
addikt
válasz
Coyot #222617 üzenetére
A torsenessel is el lehet menni keresztbe, de sokkal agresszivabban kell meginditani, illetve mivel nem hatra sulyozott a tiedben, ezert nem jatekos egy kicsit se. Hoban lehet vele okorkodni, de aszfalton inkabb bolondbiztosra van hangolva es ha elmegy keresztbe, akkor mar nem feltetlenul az onfeledt csuszkalas jut eszedbe a helyzetrol, hanem
inkabb code brown van -
válasz
Coyot #222599 üzenetére
Reggeli első 500 méter:
- kiállok a gárázsból (kicsit furmányos), folyamatosan sípol a parkradar;
- feleségem csak az utcára kikanyarodva köti be az övét - bimmbamm;
- 30-as utca, majd 50-es utca, majd 30-as utca, majd 50-es utca - 4x csippan, pedig betartottad a sebességhatárt -> ezt kapcsoltam ma ki;
- 4°C - újabb bimmabamm;
- nem arra megyek, mint a Waze szeretné - megint, 2xElső 500 méter a 8-9000-ből. 😱
-
ParmaBoy
junior tag
-
válasz
Coyot #220306 üzenetére
Az nagy hiba volt a parkolóan nyomkolászással! A kompi ilyenkor túlhasználódik és nagyon sok üzemórát kivettél belőle. Menet közben a mozgó levegő elég jól hűti. Ezeknek 200 óra körüli üzemidő van tervezve és sajnos száraz kompresszor. Normál esetben nem is szabad neki 30-90 sec-nél tovább működnie egyfolytában .
-
Corsa02
őstag
válasz
Coyot #219144 üzenetére
Kollégák már leírták a motor és váltó nyűgöket, de azt hozzá kell tenni, hogy a C6-osok igen sok CAN Bus és Gateway problémától szenvednek öregségükre. Amik vagy előjönnek vagy nem, nyűgje még az elektromos ablakok vezérlője és időnként előjövő MMI nyűgök. (javítható) A futóműve kellemes, de ha költeni kell rá akkor zsebbenyúlós. Egyébként kiváló autópályás vonulós gép.
-
rbalint88
addikt
válasz
Coyot #219141 üzenetére
“A kérdés hogy még ezenkivül milyen buktatója lehet eme csodás példánynak?”
A ket rendszam kozott barmi es mindenSzvsz nem tudja annyira olcson adni, hogy egy ilyen autot erdemes legyen megvenni. 15 eves, 300k km-es premium auto, tehat igazi jolly joker: ami nem a futas miatt fogy el, az majd elporlad a kora miatt, szerencsere legalabb minden draga hozza, mert az nem a mostani arahoz, hanem az ujkorihoz meg a kategoriahoz igazodik.
Ha tudsz ehhez mosolyogni, hogy egy feneketlen kutba dobalod a penzt (tomegtipus “alapmotoros”, problemas valtos, sokat futott kivitele, tehat a piaci erteke nem tul nagy, a vasarlokozonsege jellemzoen problemas, veterannak megtartani szinten nem megeros) akkor hajra, amugy inkabb ne. -
-
válasz
Coyot #216568 üzenetére
wo0t?! De annyire?
De ha megnézed a HA-t vagy a Ha-t esetleg a facét akkor látod h már eladó -
-
Corsa02
őstag
válasz
Coyot #215948 üzenetére
Huu sokáig írhatnám, mennyi érdekes téma volt a V6Tdi-vel és a generációikkal. Voltak jobban és kevésbé jól sikerült szériák. Én, ha magamnak vennék akkor mindenképpen 2016/17 után nézelődnék... eddigre már sok hiba ki lett javítva. (más kérdés, hogy nem vennék ilyet magamnak mert bár nagyon jó a hangja, jól megy , ehhez képest jól fogyaszt, de bármikor rá lehet borítani 1-1,5milliót, ha valami előjön)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Coyot #215943 üzenetére
Épp az 1.9 előd miatt 2.0-ra mennék rá, mérhetően kisebb ugrás roller-faktorban
Leszorító elvileg pont ezt tudja, hogy az egy csavaros 8V fejre való, és mégsem kopik a fészek. Nem próbáltam, de kellő támasz stb mellett biztosan működik, ha már ennyit erről mernek kérni érte
-
Corsa02
őstag
válasz
Coyot #215924 üzenetére
C7 A6 kellemes autó, a V6 Tdi is. Olyat érdemes venni, amiben már cseréltek vezérlést(vagy legalább a feszítőt és a láncvezető síneket) plusz a "V" térben is ki lettek cserélve a megfelelő tömítések és nem áll hűtőfolyadékban az egész.
A 2.0 sor4-nél 2.0 TDi-re gondolsz? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #186942 üzenetére
Az azért finom járgány lehet, abban már van tarcsi. Nekünk a 6-os DSG a Passatban 286k km után is full gyári volt, bár a DMF kezdett már gyengélkedni benne. Szóval nem betegesek ha volt benne cserélve az olaj rendesen.
Mondjuk a rámpázást nem szeretik (pl mélygarázsba le-fel menni vele nap mint nap). -
Szada85
aktív tag
válasz
Coyot #186734 üzenetére
Azzal biztos hogy meglesz a boogie faktor, talán arra érdemes lehet figyelni/gondolni, hogy az A3-ba bepréselt V6 által termelt nagy(obb) mennyiségü hö esetleg könnyebben kikezdi idövel a tömítéseket, kábeleket, gumicsöveket.
(Nekem C Vectrában volt 3.2, annál is kulcspont volt a minöségi olaj/gyakori olajcsere, 200e km felett egyik másik tömítésnél kezdett picit gyöngyözni az olaj, de az orvosolható volt.) -
kk831228
addikt
válasz
Coyot #181855 üzenetére
Akkor rá is nézek gyorsan, nekem is conti van...
Mondjuk múltkor néztem hibátlan volt, de biztos ami biztos...
Speedzone - os csávó is mondta, legrittkább a szíj probléma, ha szakad 95 % - ban más miatt szakad el... Megeszi valamelyik másik alkatrész... Pár vezérl~ssel volt gond mostanában az ismerősi körökben, de egyiknél sem szakadt szíj... Vízpumpa probléma, fellazult főtengelykerék, letört feszítőgörgő, egér bekapás 2-szer is 😬, bár itt csak ugrott egy fogat stb... 😬
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #178222 üzenetére
Nálunk ami van, még csak 3k km-t futott, eddig méltó utóda a 170 lovas cbbb-nek. De hát majd ha ez is elfut 300k km-t különösebb gond nélkül akkor mondom a végső verdiktet.
A nagy átlag eddig 8,56 l /100 km, igaz főként városban van használva (a CBBB ugyanezt 8,11-el abszolválta).
-
Doki16
addikt
válasz
Coyot #178219 üzenetére
Ha a B7-re gondolsz az nem GTE. B8-ból csináltak csak. Passat-al van pályás tapasztalatom, az olyan 7-8 között fogyaszt ha szigorúan csak pályára nézzük. De ha már egész útra, mert úgyis valami településre ér be az ember, úgy már hibrid módban sokat vissza tud hozni. Hosszabb pályázás után a vége mindig olyan 6,5 körül alakult inkább mire elértük a célt.
Ha nem tudod tölteni nincs értelme megvenni. Töltés nélkül csak hátrány a sok plusz súly. Egy friss 150 lovas B8 dízellel nehezen tudsz mellélőni. Simán azt venném hosszabb távra. És könnyedén kijön egy GTE árából. A TSI-től meg ne félj, nincs ezekkel már semmi gond.
-
Doki16
addikt
válasz
Coyot #178211 üzenetére
Olyan távon a GTE kb 7-8 között eszik. A Hibrid városban és országúti tempóban jó csak. Pályán az Auris HSD és a Corolla HSD állja csak meg a helyét.
Országúton töltés nélkül mentem már a Golf-al és a Passat-al is 400km körül. Mind a kettő elvolt 4-5 liter/100km-el. Pályán 130-at tartva nincsenek csodák akárki mond bármit. Egy kis 1.4tsi mozgat 1600+ kilót. Benyeli a 7 litert. De ha hosszabb távra nézzük nem csak szigorúan pályára hanem egész útra vetítve akkor 7 alá is belehet menni. SUV meg lehet akármennyire hibrid az mindig sokat fog enni 130-nál. -
Rivaul
addikt
válasz
Coyot #178184 üzenetére
Szerintem most kell a dízelbe igazán beszállni
De komolyan. Használt dízelbe biztosan. 1-1 megbízható típus kell és annyi. Nyomott áron vannak, mindenki pánik szabadul, idő előtt ledobják, lesz hozzá temérdek alkatrész utánpótlás amit nem az életük végén szedték ki a levetett jószágból. Ha valaki nem Bp lakik akkor messze lesz még ennek a vége. Nekem a D5-höz kb a világ végéig lesz emiatt a hiszti miatt alkatrészem. Imádom hogy egy hatalmas nappaliba utazok. Biztos nem cserélném le mert egyesek szerint hervasztom a liliomot
Erről az egészről is meg van a véleményem amúgy, de nem mennék bele inkább, nem politikailag kapós vitát generálni jöttem csak kérdezni. Csak mondom legyen már valaki dízel párti is
-
-
csoki46
senior tag
válasz
Coyot #176726 üzenetére
Kasztnin nekem is a 2 hátsó sárvédőív indult meg, csomagtérajtó a rendszám világítás mellett meg 2 visszapillantót kell cserélni mert a burkolat eltört mint a kettőn, az egyiket el is hagytam. Ebben a színben (LA6W) sehol nem találok bontottat, a tükör ház is festve lesz szerintem.
-
csoki46
senior tag
válasz
Coyot #176719 üzenetére
Természetesen ezek bele voltak kalkulálva már vásárláskor, nem ért meglepetésként.
Azt nem tudom megtippelni és természetesen senki más, hogy ezek után mi mehet még tönkre. Egyik oldalon ott van, hogy ebben már elég sok mindent kicseréltem, a nagyobb kiadásokon talán már túl vagyok. A motor karakterisztikát szeretem, komfortra is megfelel.
Másik oldalon pedig lehet érdemes lenne egy fiatalabb, kevesebbet futott autóra váltani, hosszútávon talán gazdaságosabb lenne. Nagy dilemma... -
rob210
nagyúr
válasz
Coyot #176517 üzenetére
Pl. Laguna 3 légszűrő.
Beetle pollenszűrő.
Bora olajszűrő.
Megane (saját) olajszűrő.
Ford c max pollenszűrő.
Toyota, corolla verso levegőszűrő (saját)
Clió, levegőszűrő.Eddig ennyi volt, pályafutásom során amivel gond volt.
Hengst, purflux még soha nem volt problémás a kezeim között. -
rob210
nagyúr
válasz
Coyot #170144 üzenetére
Ezért írtam, hogy méresse be, a véleményem azért lett ez, mert tapasztaltam.
Nagyon sok autónál volt ezzel baj, hogy annyira kemény a futómű tőle.
Hogy vagy a szilenteket, vagy magát a kormányösszekötőt szétveri.
Hiszen valaminek fel kell fognija az ütéseket. és ha a lengéscsillapító egy darab acélrúd erős túlzással, akkor értelemszerűen más fogja elnyelni.Azt leírom, hogy ez gyakorlati tapasztalat és eddig vag-os autónál csak egy esetben találkoztam a jelenséggel.
-
-
-
válasz
Coyot #159953 üzenetére
Mert itthon nem sikk a kocsira költeni- hülye aki megteszi. Én amikor Domit eladtam (volt benne kemény 3 szilent hiba amiket adtam mellé!) akkor a meghirdetett árhoz képest már -400k-ban voltam mert jáj meg dik meg a csapból is a sz@dízel folyik. Az ember aki megvette, 1 év alatt úgy lelakta (pedig KP volt a vásárlás) hogy sírni tudtam volna látva a szerelőnél. Itthon sajnos csak az fontos h valahogy le lehessen alkudni utána gurul amíg gurul, csak drágábban lehessen még eladni mint véve volt
Új hozzászólás Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- Felgördült a függöny, kezdődhet a hardverszínház
- Ukrajnai háború
- Linux kezdőknek
- Le Mans Ultimate
- sziku69: Szólánc.
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Candy: Okosvilágítás konyhai módon Shelly Plus 1 relével
- Oázis Computer - Prohardver nyereményjáték, fődíj egy Samsung gamer monitor
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! XFX Quicksilver Magnetic Air RX 9070 XT 16GB GDDR6 Videokártya!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest