Hirdetés
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz Anaconda #169781 üzenetére
Én is a Peti által linkelt megoldást választottam anno. Sajnos nem tudom ki csinálta, mert az előző szerelőm vitte el egy gépészhez megcsináltatni. Közben szerelőt váltottam, így már kételyeim vannak, h valóban megcsinálták-e a módosítást. A mostani szerelőm azt vallja, nem olyan forró a pite. A lényeg az, h a 77mm-es tengelyt is módosították egy keményebb anyagúra, így azt mindenképpen cserélni kell, és ha óvatosan vezetsz, kerülöd a sűrű padlógázas gyorsítást akkor nem lehet baj. Én 100k-nál csináltattam meg. Akkor még nem volt vészes a kopás a tengelyen. Most 230k van a kocsiban, szándékozom 250-nél megnézetni ismét.
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Anaconda #174658 üzenetére
Itt úgy néz ki, megoldotta az újratanítás. Talán pár éve szintén volt ilyen, talán fogynak a fogak a fogaskerékről Opel vonalon erre a bevett megoldás, hogy ellenállást tesznek elé, hogy kisebb erővel próbálkozzon a motor, és tartósabb legyen az áttétel.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Anaconda #175981 üzenetére
Ha a gyári is 16-os akkor nem gond az eltérés. Gumi és felniméretenként más ET számú kell mindig. Még az agyközép legyen 57,1mm és rendben van a dolog. A súly nem jelent semmit, mert nem a felnit centrírozzák hanem gumival együtt. Lehet a korábban rajta lévő abroncs nem volt megfelelő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
-
dellfanboy
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Anaconda #207048 üzenetére
A fékek amennyiben jók akkor síkon óvatosan megtolod kézzel és magától kell guruljon, ez nem feltétlen szűri ki a fékrendszert ha emelőre teszed akkor a kerekeket forgasd meg kézzel. [link] Ez nem ugyanaz a fajta bódé, 1.6 benzin szintúgy ehhez képest 90-nél csipegeti a benzint. Valami egyéb jelnek kell lenni ilyenkor, pl lomhább, lassabban gyorsít egyszerűen nehezebben indul el ha a kipufogó nem füstöl rendellenesen akkor annak valahol bent el kell égnie bizonyos keretek között, egy kiindulást adhat az alapjárati fordulatszámon történő fogyasztás is.
-
Asbee
veterán
válasz Anaconda #215753 üzenetére
Szétszedés után mindent megkell mérni és az alapján tovább menni, mit érdemes cserélni. Természetesen hengert is, mert aztán hiába cserél dugattyúkat. Sajnos gyakori igen ennél a motornál ez a probléma. Manapság egyáltalán nem sok az 500k dugó cserékkel, teljes hengerfej felújítással. Én is átestem annó ezen, keresőben találsz róla infókat. Bontott motor szerintem felejtős.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest