Hirdetés
- Törvényben kötelezné az USA a hazai AI igények elsődleges kiszolgálását
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ant@
senior tag
Nem tudom ki ,hogy van vele de szerintem epert fokozat alatt nem érdemes játszani, egy csomó élményről marad le az ember. Elkezdetem a kariert a második legnehezebb fokozaton ahol csak a kipörgésgátló van mediumra állítva minden más OFF. Első verseny Bahrein: pole pozíció / rajt-cél győzelem. Második verseny Melbourne: pole pozíció / rajt-cél győzelem. MINDEZT HRT-vel!! Mondom magamban ez így nem lesz jó ha rögtön a legszarabb kocsival bajnok leszek az első szezonomban. Így semmi értelme fejlődi, jobb csapathoz igazolni. Fogtam magam és újrakezdtem legnehezebb fokozaton. Itt már egyből nem lettem első. Előszőr nagyon kínlódtam a kipörgésgátló hiány miatt, de aztán ráéreztem ,hogy kell adagolni a gázt kanyarból kifele jövet. Persze rengetegszer megbörgtem. Aztán bekapcsoltam a force feedbacket. Általában nem használom mert nem szeretem ha recsg ropog a kormány menet közben, de itt nagyon hasznos. Sokkal jobban lehet érezni gépet. A kormánytól megkapod az infót arról ,hogy már határon vagy mielőtt még végignéznéd a monitoron ahogy megpördülsz. Őszintén szolva force feedback nélkül esélytenen megfogni az autót ha már megindult a hátulja. Na és mire mentem experten? Bahreinben nagy nehezen sikerült bemenni 2:02 alá ami elég volt egy 20. helyre a kvalifikáción. Hamilton lett az első 1:56-al. A versenyen 18. lettem. Éppen pont teljesítettem a csapat elvárásait. Ez már mingyárt reálisabban fest egy HRT-től. Utánna próbaképpen mentem egy kört a Ferrarival és az első mért körben mentem egy 1:55-ös időt. Szóval jó autóval simán lehet versenyt nyerni, szarral viszont lehettelen. Így marad benne kihívás még egy ideig. Persze aki billentyűvel játszik annak eszébe se jusson az expert fokozat. A poén kedvéért kipróbáltam...... borzalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- BestBuy topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB NZXT H710I Be Quiet 650W
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 94% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest