Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T-master
tag
válasz
T0mBd1gg3R #202297 üzenetére
Ülés alapbeállítás?
-
Gabady
aktív tag
válasz
Gabady #202228 üzenetére
Sziasztok!
kb. 2 hónapja kaptunk céges autót, ami mk4-es Skoda Octavia 2.0 tdi scr motorral. kb. 9e km elteltével már 1,5 liter olajat után kellett tölteni. Mennyire normális ez ?
Illetve ezekbe bele lehet -e még mászni VCDS-el ? Gondolok itt arra, hogy kikapcsoljuk az automata start-stop rendszert, aktiváljuk az adaptív tempomatot, vagy a kanyarkövető fényt? -
válasz
molnarpeter #202296 üzenetére
A küszöböt nem vizslattam, amikor megláttam, meglepődtem mennyire egyben van. A belsejéből csak a csomeszig jutottam, tiszta volt kivül-belül.
-
Mikor megvettem az OBDelevent tavaly télen-tavasszal bekapcsoltam a komfort beszállást, tehát az ülés hátrább megy és följebb emelkedik a háttámla mielőtt kiszállok, és mikor beszálltam és indítom a motort visszamegy előre az eredeti pozícióba.
Azt vettem észre pár napja, hogy csak a háttámla dől, de nem megy előre-hátra.
Ha a kézi kapcsolóval tologatom akkor megy előre-hátra, mechanikailag és elektronikailag nincs vele gond, csak logikailag.Érdemes lenne kikapcsolni OBD elevenből, majd vissza? Vagy mi lehet a baja?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #202294 üzenetére
“AZ” SDI
papás dolgok vannak rajta, amitől műszakin átmegy, szóval esztétikai dolgok nincsenek túltolva. Meg a belsejét kéne összerakjam (műszerfal alja), küszöb lakatolás előtt nem akartam. 2003, talán 338e km, teszi a dolgát pici pénzért. Hiányzó 1 db dísztárcsa amivel nem tudok mit kezdeni, emberi pénzért csak Passatra van ugyanilyen, ami felnibe nem illik, lehet kéne inkább egy másfajta szett…
-
válasz
molnarpeter #202292 üzenetére
5-én AZT az autót láttam? Nem vizslattam részleteiben, de 1 méter távolságról teljesen OK volt.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
norrberth #202285 üzenetére
Én meg csak ámulok, 340-et súroljuk és első futómű eddig csak nagy szilentet és jobb alsó talpast kért (meg kormány gömbfej volt cserélve, fék, alap dolgok). Persze bevallottan más hosszúságú a póráz, tiéd showroom shine, ez meg ma pl. pont bio tökmagot hord föld mellől mosásra, szárításra
-
Doki16
addikt
válasz
SzlobiG #202287 üzenetére
LED 2 és kamera is van benne. Tehát tudja valószínűleg a kitakarást, a sávtartást és táblafelismerést is. Ha meg mégsem rá lehet programozni. Viszont gyanúsan szélvédő cserés volt, mert a matrica a jobb alsó sarokban elég rosszul áll.
Lökhárító meg van húzva jobb alul. Jobb hátsó sárvődén kicsi horpadás. Meg egy két apró karclást látni rajta. Bár ezek nem deal breaker dolgok. Ez kivételesen egy olyan autó amiben több extra van mint amit a hirdetésben írtakEz pont olyan kintről mint az enyém ugyanez a szín és felni
-
norrberth
addikt
válasz
Mágus2 #202283 üzenetére
Köszönöm
Beraktam előre, a gátlót, új rugót, porvédő szett, új toronycsapágy meg a tetején ami van az a nagy gumi pogácsa.Szilentből meg gömbtámaszból Lemförder lesz.
Meg stabilizátor csapágy. [link]
Ezek nem nagy tételek.Jövő nyáron meg kiszedem a hátsó hidat.
Hátsó szilent csere. Úgy számolom 1 hétig betart
Nem sietek vele, ahogy lesz kedvem, úgy csinálom.
Tudom nem kéne, de én nem szenvedek órákat alatta.
Kéz alatt könnyebb -
Stefano95
újonc
Sziasztok!
Adott egy 2016-os skoda octavia rs 2.0 tdi. Néha azt tapasztalom hogy nem "pöccre" indul, van hogy el tart neki pár másodpercig míg be indul. Azért nem azt mondom h fél percig indítani kell stb csak nem megszokott h egyből indul. Volt hogy 1 nap állás után csinálta de volt hogy akkor se, olyan is volt hogy reggel mentem munkába egyből beindult mikor jöttem haza akkor pedig kellet neki kb 2 mp h beinduljon. 1 éve volt akksi csere, augusztusban pedig szűrők stb. Semmi hiba kódot nem ír meg nézettem. Mitől lehet ez a gond, esetleg valakinek valami ötlet/tapasztalat?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
yodamester10 #202264 üzenetére
Kiput mivel, hogyan?
-
Dot
őstag
Hali,
Úgy néz ki ez nem az én napom, nem aludt ki check engine-t a kocsi indulásakor. (így belegondolva, ez az első check engine-em - 2009 óta van kocsim eddig 5 különböző /ebből 3 Passat/ )
Semmi üzenet, semmi érezhető hiba.
Kiolvastam, de nem volt mai dátummal hiba.
Ezeket találtam:
Address 01: Engine (J623-CRLB) Labels:. 04L-907-309-V1.clb
Part No SW: 04L 906 026 ET HW: 04L 907 309 R
Component: R4 2.0l TDI H24 1990
Revision: B5H24--- CVN: 49FF1F44
Coding: 011D001204741D083000
Shop #: WSC 00015 115 08193
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026ET 002002
ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FL.rod
VCID: 000F35079B030A8FCF-8055
VINID: 9E69EAAAA0D3A9A5401C31C30CE439FFCA
1 Fault Found:
4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
P0674 00 [237] - Electrical Fault
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 138037 km
Date: 2022.09.28
Time: 13:12:19
Engine RPM: 851.00 /min
Normed load value: 40.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 12 °C
Intake air temperature: 13 °C
Ambient air pressure: 960 mbar
Voltage terminal 30: 12.100 V
Unlearning counter according OBD: 40
Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 130
Electric auxiliary heater: relay activation-Bits 0-7: 0
Pre-glow time: 2000 ms
Glow status-Bits 0-7: 0
Glow status-Bits 0-7: 176
Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 0
Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 0
Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 0
Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 0
Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 12.5 °C
Readiness: 1 1 0 0 0Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels:| 3Q0-907-572.clb
Part No SW: 3Q0 907 572 C HW: 3Q0 907 572 C
Component: ACC BOSCH MQB H04 0195
Coding: 3204675A55FFC728949C8045
Shop #: WSC 05311 115 00069
ASAM Dataset: EV_ACCBOSCHVW48X 001009
ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod
VCID: 356194D394417F272C-8061
1 Fault Found:
1236 - Databus
U1121 00 [008] - Missing Message
[New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 24
Mileage: 134611 km
Date: 2022.08.29
Time: 06:51:28
Control Module temperature: 29 °C
Voltage terminal 15: 14.5 V
Velocity_vehicle_reference: 9.13 m/s
Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.32 m/s˛
Status_ACC_System: ACC_activ_controlledAddress A5: Frt Sens. Drv. Assist (R242) Labels:| 3Q0-980-65X-A5.clb
Part No SW: 3Q0 980 653 F HW: 3Q0 980 653
Component: MQB_B_MFK H13 0171
Serial number: 21071711K13743
Coding: 00040802000004010026234F8140A900980094300040
Shop #: WSC 05311 115 00323
ASAM Dataset: EV_MFKBoschMQBB 001001
ROD: EV_MFKBoschMQBB_001_VW36.rod
VCID: 397998E3B8599B47C8-806D
1 Fault Found:
1275 - Front Sensors for Driver Assist
B182E F0 [008] - Function Restriction due to Environmental Influences
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 251
Mileage: 134611 km
Date: 2022.08.29
Time: 06:51:26
Control Module temperature: 41 °C
Outside temperature: 15.5 °C
Vehicle speed: 32.67 km/h
System run time: 1174.5 s
Voltage terminal 15: 14.6 V
mid: 01 63
Status of camera: operational
Engine_Running_Info: 1
Software_Info_4: 1
Software_Info_3: 7
Software_Info_2: 1
Software_Info_1: 0VIN: WVWZZZ3CZJE073733 Mileage: 138109km-85816mi
Passat B8 CLRB 2017 11. hó, DSG
A motorban lévő hiba óta 2x volt használva a kocsi, akkor nem volt semmi jelzés.
Az összes törlése után 2 percig járattam, de nem mentem vele. Nem jött vissza egyik sem.
(főleg az izzító gyertya hibára gondoltam)
Nyáron vettem a kocsit, szóval ez lesz az első tele. ~8°C-s mélygarázsból indultam. -
válasz
yodamester10 #202264 üzenetére
Nagyon jól áll neki a fekete felni
Porfestést hol csinálták amúgy? Vagy saját munka az is?
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Következőre lettem figyelmes.Xiaomi Mi 10 Pro mobilkészülék xiaomi.eu ROM 13.0.5 stabil rendszerrel.
Viber (naprakész, friss mindig).
VW Golf Variant VII Media Discovery MIB1 fejegység.Viber hívás nem megy át a kocsira bluetoothon.
Ugyanezen készülék, bluetooth headsettel (Huawei Freebuds Pro) simán működik Viber hívásra.
A jobb alsó sarokban hívás közben, a hangszóró ikonra bökve, tudok választani hangkeltőt, amire akarom, hogy a hívás menjen, ami akarom, hogy kezelje azt: a kocsit is ki tudom választani. De mégsem megy át a hívás.Mi lehet elállítva, vagy milyen engedélyt adjak az appnak?
Csak ezzel az appal van gondom. Minden egyéb app, és normál hívás is működik vele rendesen.Mi a tapasztalat, vélemény?
-
Lacess
tag
válasz
TayRol #202240 üzenetére
Upsz, a kis köcsög! Nagyon szeretik az AdBlue befecskendező kábeleit.
Ezeket simán meg szoktuk javítani toldóhüvellyel (ugye csak a toldó az elfogadott VW-nél), ha hagy rajta elég anyagot. Viszont ahogy látom a képen, itt annyira belerágott a tövébe, hogy már nincs mihez toldani. Maradt talán 1-2mm vezeték. Ezért cserélték a befecskendezőt.
Egy Sharanban (még a régebbi típusú befecskendező) egyszer lerágta a törésgátlót, meg a vezetéket is úgy, hogy semmi nem maradt. Ott is muszáj volt cserélni.
A munkadíj meg azért is ennyi, mert hűtött a fej, vízrendszert kell bontani, azt utána géppel légteleníteni, etc. Az idő meg pörög... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Csaby25 #202253 üzenetére
Valaki beül és húzza a belső kilincset, jó erősen kell, de érzéssel, hogy el ne szakadjon a bowden, a másik kívülről nyitja a kilincset meghúzva. Ha SAFE-ben ragadt, ezzel a módszerrel akkor is kinyílik. Eddig minden ajtót kinyitottam ezzel a módszerrel, egyet kivéve, ahol belül a zárszerkezet mechanikus részében eltört egy pöcök, azt csak erőszakkal lehet kinyitni. Belső burkolat le és szétverni a zárat belülről...
Ülés ki, belső ajtóburkolat le, és utána már hozzáférhető.
-
norrberth
addikt
válasz
yodamester10 #202264 üzenetére
Jól néz ki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
imyourfriend #202262 üzenetére
Ne viccelj, 500k az csak a felgumizasara lenne eleg... 235/45R18 draga meret.
-
imyourfriend
őstag
válasz
macilaci78 #202231 üzenetére
Ilyen összegnél kérdés érdemes e foglalkozni vele, vagy kap a piacon egy jobb állapotban lévő szekeret ugyanannyiért. Mondjuk a motortérben az olajfolyas, kell venni téli és nyári szettet rá + fényezéssel kezdeni valamit nem tudom mennyire kérik meg az árát én fél milliót számolnek rá de lehet keveset mondtam.
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #202257 üzenetére
Nem
-
Csaby25
őstag
Sziasztok! SOS!!!
Octavia Mk1 nem nyílik a sofőr ajtó. Kulcsot elforditottam a kis bütyök feljött, de nem nyílik. Valami ötlet, hogy lehet kinyitni? -
TayRol
nagyúr
válasz
molnarpeter #202249 üzenetére
Hm...
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #202227 üzenetére
Igen, csak elől hajt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #202234 üzenetére
Rá kéne nézetni egy terhelővillával. DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük.
S/S eleve nem működik ha az akksi bizonyos töltöttség alá esik. Itt már nagyon fejlett az akkumenedzsment, nincs azzal gond ha használod (legalábbis akkuélettartam szempontból).
-
-
Pár napja az autós topikba írtam hogy már töltenem kellet az akkut.
Érdeklődnék, ezt okozhatja-e a hideg beállta, vagy hogy általában ahogy beülök a kocsiba deaktiválom a start-stopot?
A start-stop minden esetben árt az akksinak, vagy kifejezetten ezek az erre való akksik igényelnék, hogy valamennyire használjam a funkciót?
Néha hosszabb várakozásnál, míg az asszony beszalad a boltba vagy a sorompónál várok kézzel bekapcsolom, aztán indulás után újra ki.
Érdemes lenne VCDS-ből deaktiválni a limitfeszültség följebb írásával?
Illetve nézegettem OBD elevennel az akku menüpontot, volt egy túláram hibám, a másik dolog hogy 70Ah-s az akksi de 68 van beírva/betanítva, ez nem jelentős eltérés, kéne ezzel foglalkozni? Sorozatszámnak 11111111 van beírva tehát gondolom már cserélték. -
macilaci78
nagyúr
válasz
SzlobiG #202199 üzenetére
2. örülj neki, hogy le van mosva, így látszik, honnan jön az olaj. Nekem ezért el kellett vinnem motortérmosásra.
3. nem meglepetés, eldöntheted, hogy 4S gumira váltasz, vagy téli, nyári.
4. alkudd bele a vételár felét, a kitört fülek helyére be kell ragasztani például M3 csavart és műanyagos köré gyógyít egy kis műanyagot.
5. bontó, hátha meg lehet venni a kart külön. Ha nem, akkor komplett ülést veszel, a kart leveszed, a maradékot tovább adod. Ülésfűtés, kárpit, stb funkciók miatt el fog menni.
6. miért?
7. ha polír után is vannak karcok, akkor az jobb már nem lesz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #202227 üzenetére
Gte csak fronthajtassal keszult.
-
Dot
őstag
válasz
imyourfriend #202215 üzenetére
Én úgy vettem észre néha, bizonyos dolgokat megtanul, de hamar elfelejti
azaz mikor lejtőn megyek manuálisan vissza szoktam váltani, hogy motorfékkel lassuljon.
A kövi lejtőnél ő is elkezdi visszaváltani, igaz nem olyan mértékben mint én (mert én engedem felpörögni 3-3,5k ig ő 3k alatt tartja)
viszont kövi indításnál, már nem vált vissza és inkább ráfékezJa tényleg, ha már váltás, a + os fülön van egy OFF felirat. Ez mire szolgál? nem jöttem rá :/
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
kb. 2 hónapja kaptunk céges autót, ami mk4-es Skoda Octavia 2.0 tdi scr motorral. kb. 9e km elteltével már 1,5 liter olajat után kellett tölteni. Mennyire normális ez ?
Illetve ezekbe bele lehet -e még mászni VCDS-el ? Gondolok itt arra, hogy kikapcsoljuk az automata start-stop rendszert, aktiváljuk az adaptív tempomatot, vagy a kanyarkövető fényt? -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
yodamester10 #202218 üzenetére
Semmi különös, gyöngyház fehér szín, fekete bőr belső, napfénytető.
-
válasz
simonjoe #202208 üzenetére
CSaládban négy autó van DSG-vel, és, mindegyiket vezetve én megkedveltem a rendszert. A 2019-2020-as Kamik, Karokok váltói már nagyon finomak. Igaz, a Jetta 2.0TDI-DQ250 (6s olajos) gyárilag nem jött be, de első út után átírták a váltóprogramot is csipszeléskor. Gyk ha csipszelteted, megcsinálják a váltó optimalizálást is árban.
Mondjuk kövezzenek halálra, de, az Auris-Prius3 eCVT rendszerét én jobban szeretem..
De ha ennyire lesújtó véleményed van a DSG-ről, vlszg amit próbáltál, nem volt jó. Mert pont nagyon finoman és gyorsan vált, bár gyárilag tényleg rohadt alacsony fordulaton "elvált". Remap után 1800-2000-es fordulatnál van az "ugrás", és városban 4.-ben császkál főleg, nem ejti be 1500 alá a fordulatot. Az újabbak azért barátibbak.
-
imyourfriend
őstag
válasz
simonjoe #202208 üzenetére
Lehet ezeket a DSG váltókat tanítani, van olyan üzemmód mikor megtanulják a váltási stílusomat? Vagy szimplán automaták be vannak állítva az alapjárat közeli váltásra és annyi.. Gondolom újabbakkal már lehet váltani manuálisan is, hajmeresztő lehet amit az a szekér művel.
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
Doki16 #202189 üzenetére
Meg tudom erőssíteni.
A 4 motion nagyon jó dolog, nem csak hegyi utakon, hanem indulásnál is pl.
A Tiguanom 4 kerékhajtású volt, soha nem hallottam, hogy kaparna.
A mostani GTE Golfomnál annyira kell vigyázni, hogy ne nyikkanjon induláskor, hogy nagyon.
Azt viszont nem merném leírni, hogy bármiben elmaradna a GTE Golf teljesítménye a 240 le-ős BiTdi Tiguánétól.
Ami brutális a GTE Golfnál, az a stabilitás, és futómű. Mintha sínen húznák, teljesen olyan, mint egy gokárt. Szerintem az akku úgy van elhelyezve benne, hogy attól a súlyelosztás parádés. -
Ma vezette az automata VW CC-t. Azt kell, h mondjam, gyalázat. Minden váltást érzek, elég karakteresen ránt. Az meg, h 52km/h-s sebességnél már ötödikben van, na az megér egy misét!
1200-as fordulatnál már vált. A színes kijelző ami számomra pozitív, de ennél többet nem tudok felhozni mentségére.
Megértem Mágus mestert, h nem akar automata váltós verdát. Gondolom azért a mostani váltórendszerek már komolyabbak.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Reggie0 #202186 üzenetére
Fordulatnál mutatja épp ugyanúgy, 1000-es fordulat és akkor regenerál, keletkezik sok olajhamu is így inkább mikor megtelik, vagy úgy érzem visszafogja az autót beleteszek +5-10km-t mostantól és akkor végrehajtja jól a történetet, minél kevesebb olajhamu keletkezésével.
-
Tótotto
tag
Koszonom mindenkinek a valaszokat
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Linux kezdőknek
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- SzoftverPremium.hu
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 4 - i7-11G I 16GB I 256SSD I 15" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest