Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz
-secret- #156190 üzenetére
Audiban kikapcsoltam mert zavart.
Nem azért kötöm be magam, mert csipog nekem a talicska hanem mert "haza akarok érni".
Amúgy szerintem az ülésben levő nyomás szenzorokból tudja, hogy van utas és kell nyitni légzsákokat és az alzatban is van szenzor, hogy bent az öv.
Attól, hogy kikapcsolod szerintem fognak nyílni azok a zsákok. -
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
BUZZLGHTYR #156196 üzenetére
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Elobb jottem haua es az utcaba nem mukodott a fek, jobb hatso nyereg szar, elfojik az olaj, megrendeltem, fel lesz szerelve! Amiatt nem.mukodhetett? Fektartaly tele olajjal. Ujrainditas utan jo volt az auto! Aksi lampa kigyulladt
-
enddav
aktív tag
válasz
-secret- #156190 üzenetére
Ötös jettában, ötös golfban ki lehet, szvsz a te passatodban is, nekem vcds-sel kapcsolták ki évekkel ezelőtt, de egy sima elm 327 bluetooth adapterrel, plusz a carista nevű programmal te is megtudod csinálni a telefonodról. A légzsák durranásnak ehhez semmi köze, azt egyedül te tudod szabályozni, hogy aktív legyen-e az utasülésnél, a kesztyűtartóban lévő kulccsal elforgatható zárral.
Jetta 1.9 PD TDI bkc 323k km -
-
B6-ban a biztonsagi ov csipogasat ki lehet kapcsolni?
-
-
-
norrberth
addikt
Ferodo jó fékbetétbe?
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #156175 üzenetére
Nekem érzetre úgy tűnik jobban megy, de az is lehet, hogy most már jobban merem forgatni az új szíjjal.
Viszont észrevettük, hogy a befecskendezők mellett van egy kis olajfolyásom, ami egészen lefolyt a vezérmű burkolat mellett. Van esetleg ismert tipushiba? A szerelőm a kartelgázcsőre gyanakszik. Most le lett mosva a motor, megpróbálom kideríteni honnan folyhat. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #156174 üzenetére
Nem kell pontosan, csak nagyjából.
Ami fontos, az a főtengely és vezérműtengely szinkron, annak hajszál pontosnak kell lennie, nekem a pumpába is be szokott menni a tüske, de ha kicsit mellette van, az nem gond. A pumpa nincs időzítve, csak nagyjából kell hogy a felső holtpont előtt már sűrítsen. Nem olyan fontos, mint egy adagolósnál, ahol a pumpa időzítve van.
A CR pumpa bütyke egy negyed fordulattal van a sűrítés után, hogy a felső holtpontnál már biztosan legyen nyomás. Így mikor az első hengerben gyujtás ütem van, már biztosan nyom a magasnyomású. Láttam olyan pumpákat, amik 1-2 foggal el voltak rakva és gond nélkül ment minden. Ami gát, ha a vezérműtengelybe nem megy be a tüske, amikor a fésű rajta van a főtengely jelen. Na ott már lehet érezni a nyúlmókusok hiányát. Amennyit nyúlik a szíj, szerintem nálad is ez lehetett.
-
gurabli
őstag
válasz
diablo1984 #156169 üzenetére
Nem a fekete volt a cél, sőt, inkább a fehér, de nagyon gyenge a kínálat, vagy hónapokat kell várni. A fekete nagyon szép (nekem a legszebb), de valóban macerás. Mondjuk, ahogy a haverom mondja: lehet, hogy piszkos, de akkor is fekete és szebb, mint az összes többi". Ezzel azért nem értek egyet, de van benne valami.
Remélem jó választás volt, nem a színe, hanem az autó és a típus. Nem sok mindem van 7 üléssel.
-
JHONNY 79
aktív tag
Megvan az Octavián a vezérléscsere. Elég lomhának éreztem az autót az 1.9 PDTDI után, megvan az oka. A vezérműszíj nem volt repedezett 7 évesen, viszon meg volt nyúlva és a magasnyomású szivattyú kereke el volt mászva elég rendesen.Most jobban megy, ki kell majd kormolnom
. Viszont ami meglepett, hogy Dayco szíj volt rajta gyárilag.
-
válasz
Reggie0 #156160 üzenetére
Jaaa h a vízbű veszi kijaz okszigént! Az más, akkor lehet én is befizetek
-
gurabli
őstag
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Úgy néz ki, hogy a fekete 2.0 150 lovas, de full extrás, panoráma tetős, automata Tiguan Allspace-re esett a választás. Családi autó, teljesen elégedettek voltak a 150 lovas teljesítménnyel. Remélem megbízható és jó verda lesz.
-
kenny123
addikt
válasz
MunezXBK #156158 üzenetére
Ritkán járok otthon, meg valamiért az volt a fejemben hogy külföldről behozott autóra több van, mint 2 év. Aztán persze hogy nem.
Valamelyik munkatárs nagy elánnal mesélte hogy lejárt a forgalmija, aztán minél előbb haza kell menni. Aztán még 2 munkatársnő is a fejéhez kapott, hogy nekik bizony már pár hónapja lejárt, ők is mennek haza. így megyek majd én is. Nem tervezem hogy lejárjon, Augusztus 5. messze van még, meg lesz oldva.
-
kenny123
addikt
válasz
Vincsaba #156154 üzenetére
186k km körül van most, 130k körül hozattam be. Hogy eladás előtt tekertek-e rajta, azt nem tudom.
Bitpork: És így?
Ugyan az a technika, ugyan az a gép. Csak nem merchandisingben tolják mint a CC, ezért olcsóbbak elvileg. Úgy voltam vele hogyha az esély megvan rá hogy ezzel segítek a motoron, meg a kokszot kiszedi akkor 15k nem pénz érte. Amit ígért, azt hozta : érezhetően gördülékenyebb lett mint volt, alacsony tarttományban jobban húz. Csak jött ez a mostani dolog, hogy néha picit döcögne, ha picit tovább áll az autó meg esetleg picit hidegebb is van.
Mágus: Köszi, akkor sokkal beljebb nem lettem.
Pár hete néztek rá otthon, hibakód nem volt, illetve nem is tűnt fel nekik semmi a szervízben.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kenny123 #156151 üzenetére
Gyertyák, trafó, kábelek, karbon, vezérlésmódosító kerék, üzemanyag rencer...és a turbó is okozhat ilyet. Nem érdemes találgatni. Ha nincs hibakód, élő adatokból kell okosnak lenni. Ehhez nem elég látni, értelmezni is kell.
Bitpork:azt akarják sugallni, bármilyen a motor állapota, rajtuk nem múlik, kipucolják.
-
-
molnarpeter
nagyúr
Mai hajónapló: 90 ezer nálunk töltött km után ma megmutatta az SDI, hogy kopásjelzős fékbetét van benne
-
RobexX10
aktív tag
Sziasztok!
Passat CC 1.8 TSI motorokról mi a véleményetek? Valóban sok a gond velük vagy azért vállalható?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kenny123 #156142 üzenetére
"A szabálysértési tételeket sávosan határozták meg, a lejárat után három hónappal 40, fél éven túl 50, egy év elteltével pedig már 60 ezer forint - elvileg ezekre számíthat az is, aki a Véda-rendszer fix vagy mobil kamerája előtt hajt el.
Akit forgalomból int ki a rendőr, ugyanennyivel a lejárati időn túl 20/25/30 ezer forintos helyszíni bírsággal is megúszhatja." - [link]
-
kenny123
addikt
válasz
Vincsaba #156103 üzenetére
+1, hátha valaki elolvassa.
1.4tsi / CAV / 2010
Én is ugyanezeket a tüneteket vettem észre, annyi különbséggel hogy én városban max. 3ig váltok fel. Viszont minden 2-3. Inditásnál érzem, hogy _mintha_ picit lomhább lenne a gép, de ez városban is érződik picit... Mi okozhatja ezt?A motor nemrég volt egy hidrogénes tisztításon, akkor mondjuk lehetett érezni rajta hogy meglódult, lendületesebben ment..
Más: Lejárt forgalmival ha megfog a rendőr, az mennyibe fog kerülni? Ha nem érek haza időben..
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
adott egy 2014-es Leon ST a kissebb, fekete-fehér érintőképernyővel. Ez cserélhető a nagyobb, színes gyárira így utólag?
-
gurabli
őstag
Jaj, azért itt elég egyértelmű az ellentmondás
És igazából mindkét oldalnak igazat adok.
Lehet mégis a fehér lesz, 190 lóval, és akkor sajnos nem lesz panoráma tető. Más extra úgy látom minden benne van, egyforma. Ráadásul a fehér szín is tetszik nekik (ez nem elsődleges szempont).
Kérdés, a panoráma tető mennyire fog hiányozni -
-
i-sti
senior tag
válasz
gurabli #156131 üzenetére
Én a jobb felszereltséget választanám a lovak helyet.
Dugóban ülve mindegy, hogy 150 vagy 190 ló van a motorháztető alatt.150 lovasnak is 9.3 gyorsulása van.
340 Nm/1750–3000
Szerintem értelmes közlekedéshez bőven elég.Szerintem ami 10 másodperc körül ugrik 100-ra teljesen élhető családi autónak.
-
gurabli
őstag
válasz
diablo1984 #156130 üzenetére
Hát erre gondoltunk mi is, hogy a 150 lovas csak nem kevés, családi autó esetén.
-
-
gurabli
őstag
válasz
molnarpeter #156127 üzenetére
Nem, egyáltalán nem. De nem is szeretnének hónapokat várni az autóra. Mire gondolsz?
-
gurabli
őstag
válasz
Mágus2 #156126 üzenetére
Hm, akkor a három közül inkább a fehér, 190 lovas?
Talán az is a legújabb, mert annak már digitális a műszerfala, a többinek még analóg (ami nem baj, csak úgy tudom, a legújabbak mind digitálisak).Akkor bukják a napfénytetőt, cserébe erősebb a motor. Ha jól látom, szinte minden benne van a fehérben, ami kell? Vagy hiányzik lényeges extra?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gurabli #156125 üzenetére
150 ló nagyon gyengén muzsikál ebben a bódéban, főleg ha mind a 7 ülésbe embert akarsz ültetni. Volt szerencsém a 190 lovashoz és érzetre az is gyengébben ment, mint a 170 póni a B6 passat-ban, amiből akkor ültem át. Kolléga vett ilyet újonnan, motorjával eddig nincs baj.
Az a 150 ló B8 passatban is vérszegény, tudom, mert azt is próbáltam. Ez a konyhakredenc meg minden, csak nem áramvonalas, ide nyers erő kell.
-
gurabli
őstag
válasz
bitpork #156123 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Ha a motorról nincs is konkrét tapasztalat, de általánosságban a feltett kérdésekre mi lenne a válasz? Az is nagy segítség lenne, pl. 150 vs 190 LE mennyire lényeges (családi autó, nem versenyzéshez kell).
Valamint a három autó között mi a lényeges különbség, felszereltségben? Most ne nézzük az árát, melyikben van a legtöbb, legfontosabb felszereltség? Vagy mi az ami esetleg hiányzik?A panoráma tető mennyire lényeges?
Köszönöm
(#156124) i-sti
Dízel, mert "ingyen" tudják tankolni (céges számlára). Benzint sajnos nem lehet.
AdBlue: fogalmam sincs, azt sem tudom előny vagy hátrány. -
-
gurabli
őstag
Sziasztok!
Tesómék autót vesznek, hetek óta megy a tanácskozás, hogy mi legyen. Leszűkítettük a Tiguan Allspace-re. Touran volt a másik versenyző.
Amihez ragaszkodnak:
7 ülés (három kis gyerkőc)
dízel (benzint szerettek volna, de lényegében ingyen lesz a céges dízel, így ez eldőlt)
automata váltó
új, garanciálisLegyen benne minél több extra az árért, de annyi minden van ezekben, ebben a kategóriában, hogy feléről azt sem tudjuk eldönteni, hogy van-e értelme vagy csak hangzatos valami.
Lényegében nem nagy a kínálat, összesen kb. 10 autó van jelenleg az országban, ami megfelel a követelményeknek.
Amit nem tudunk, az a motor: 2.0 TDI 190LE vs 2.0 TDI 150LE? Nem száguldozni akarnak, családi autó, gondolom bőven elegendő a 150LE? Milyen előnye és hátránya van a hétköznapokban? Esetleg van valami negatívum erről a két motorról?
A 190 lovasban nincs panoráma tető. Tudom, ezt nehéz így, de mennyire jó vagy éppen rossz, hogy van vagy nincs panorámatető?Mondjuk ez a három közöl melyiket és miért? Felszereltségben úgy látom, hogy kb. egyforma mind a három. Tiguan1 Tiguan2 Tiguan3
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
-
orion1025
őstag
válasz
bitpork #156119 üzenetére
Ne "aggódj", nem sokban tér el a képen látottaktól... Az úttartása brutálisan jó lett, komfortos, nem csapkod, de egyenesen röhejes az egész autó megjelenése. Így sem aludtam egész este, meg még egy darabig nem is fogok, mert csak a problémák voltak ezzel a gönccel is, nem elég a magánélet, még ez sem sikerült...
-
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Cserés a jobb oldali hajlékony gumi fékcsövem. Melyik márkát vegyem? Febi, AP, LPR vagy mindenképp márkásat? Érdemes párban cserélni?
-
orion1025
őstag
válasz
molnarpeter #156116 üzenetére
Na de ennyire magasan kezdi? Számomra érthetetlen, mert az oké, hogy tényleg bika vastag anyagában (ezt mondta is a szerelő, hogy meg is lepődött milyen masszív konstrukció), de most konkrétan terepjáró az autó, pedig alattuk van egy ideje csak közben más munka is zajlott rajtuk, szóval nem egy napos installáció.
Kb ilyen a hasonlóság, bár picit talán magasabban van, mint a fekete Golf.
A 40-es rugókkal majdnem pont a kerékjárat magasságában volt a gumi teteje amíg el nem fáradtak, mert utána még +1.5 centivel lentebb vándorolt az egész magasság.
-
orion1025
őstag
Üdvözlet!
Érdeklődni szeretnék, hátha sikerül a kérdésemre választ kapni. Adott egy Golf 3, ami egy elég komoly tupírozást kapott lakatolás és alkatrész tekintetben. Eddig 40/40-es ültetés volt alatt, de a rugók már össze estek, ezért vettem 30/30-as Eibach rugó szettet, illetve Bilstein gátlókat. Amikor vissza kaptam a kocsit, szomorúan konstatáltam, hogy magasabban van, mint a gyári rugókkal, így eléggé viccesen néz ki az autó egyéb nyalánkságait tekintve, melytől konkrétan szörnyet haltam és még így egy nap után is az ideg kerülget. A kérdésem az, hogy ez miképp történhetett? Maga a rugó minden benzineshez jó, így az a baki el van kerülve, hogy dízelhez valót vettem volna, és az jobban "tart" a keménysége miatt. Ha két ember ráül a nyitott csomagtér szélére, akkor sem megy le annyira, mint ahol lennie kéne, pedig az ~150kg plusz. Rugótányérok cserélve lettek, gyanítom itt is lehet bibi, de jelenleg teljes a tanácstalanság, mert ezzel a műbizonylatos szettel szerettem volna végigvezetni a forgalmiba bejegyeztetést, de ez így kicsit megrekedt.
-
Ferdzsoo
addikt
Jónapot kívánok az Uraknak!
Jelenleg egy 1.4TSI 2013 octavia tulaj vagyok, újonan vettük az autót anno. (jelenleg 55k km van benne)
Felmerült lassan a csere ötlete, RS-t tervezünk (DSG benzinest). Ahogy elnéztem itthon nagyon gyatra a kínálat, konkrétan nincs is.
Mobile.de-n persze van elég. Ez normál hogy ennyire nyomott árakon lehet kapni szinte "új" RS-eket kint?
Nem nagyon látom a buktatót, 2 éves autó 28k km-el, 2 év garanciával.
Mivel jelenleg is oktáviát hajtunk, ráadásul új kora óta, úgy gondolom nemigen tudnának megvezetni tekergetéssel, látjuk hogy nézz ki a mienk 55k km-el egy ilyenre ránéznék tudom hogyan kell kinéznie és mit kell keresni ha baja lenne. És még a garancia is ott van. Mi kerülte el a figyelmemet? -
Eagl3
veterán
válasz
Motion_Blur #156110 üzenetére
Egyelore meg zajlil az atiratas... aztan karpittisztitas stb... nem tudsz veletlenul Fehervaron korrekt helyet ahol szepen tisztitanak?
-
Eagl3
veterán
válasz
grizlisandor #156107 üzenetére
Azt hiszem, eszek 16–os acelfelnire gumikat akkor. Mar csak kene egy lista vagy cikk szam, hogy gyarilag milyen felniket adtak ehhez a tipushoz.
Kösz a valaszokat.
a felninereteket es gumimereteket en is megtalaltam, csak azt nem, hogy gyarilag milyen felnit es mekkorat lehetett ra kerni.
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
2012-es VW Jetta-t vettem, meg tudjatok mondani, hogy gyarilag mekkora alufelnit adtak ehhez a tipushoz? Szeretbek felnit majd, viszobt elobb gumit kene vennem... 16-os alufelnivel is jol nezhet ki, vagy inkabb 17-es kellene ra szerintetek? Mert ha a gyari is 16-os, akkor nyugodt szivvel veszek az avelfelnire nyari gumit es raerek felnit keresni.
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
VW Scirocco 1.4TSI (160le-CAV) a következő “hibát” produkálja. Alapjáraton mintha finoman kihagyna a motor, 2000rpm alatt szintén, ha tartom a fordulatszámot és nem gyorsítok. Tehát, ha haladok mondjuk városban 4.ben 60-nal és forog 1700rpm (igen, csak nagyon ritkán kínzom a motort ilyen alacsony fordulaton) körül lehet érezni finom rángatást. Ha viszont akár 1500rpm-ről már finoman gyorsítok semmi nem érződik.
Na már most, ha rákapcsolom a klímát ezekből minden hiba megszűnik.Szerintetek mi okozhatja ezt?
Elõre is köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Óvodások homokozója
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- War Thunder - MMO Combat Game
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- AKCIÓ! Asus ROG Flow Z13 +ROG XG RTX 3070- i9 12900H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050Ti 4GB + RTX 3070 W11
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest