Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
-
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #155593 üzenetére
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok van egy érdekes hibajelenség a klímámnál, hátha ti tudtok segíteni.
Bekapcsolom 22 fokra állítom, kb 1-2 perc alatt 5,5 - 6 fokos (mértem) levegőt fúj, lehűti kellőképpen a kocsit.
Aztán szépen lassan engedi a hőmérsékletet felszökni, a végén már 18 fokra állítom, hogy hűvös maradjon a kocsiban. Ötlet hogy ezt mi okozhatja? Olyan tippet kaptam hogy a klímagáz kevés akkor így viselkedik, vigyem el klímáshoz, hogy töltsék újra? Hibakód nincsen.
A4 2012 2.0TDI CJCA -
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #155590 üzenetére
A zenét átküldőd BT-on a Roidmire, de onnan, hogy megy tovább a hangrendszerhez?
-
4264adam
veterán
Sziasztok!
A kollégámmal szeretnénk vásárolni a piacon kapható legolcsóbb (elfogadható hangminőségű) bluetooth képes rádió egységet.
Autó: VW Caddy 2012 (puttonyos).
Milyet ajánlanátok bele?
-
Amarton
tag
Még egy kérdés. 2010-ben volt valami Európai Bizottgági rendelet, miszerint az új autók olajcseréjét már nem korlátozzák a szakszervízre, hanem garancia vesztés nélkül bármelyik szervízben elvégezhető.
Ezzel most mi a helyzet?
Hol kell a kötelező szervizt megcsinálni, hogy maradjon garancia?
Mi tartozik ilyenkor a kötelező cserébe? -
Amarton
tag
válasz
molnarpeter #155584 üzenetére
manual 6 sebességes.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Amarton #155577 üzenetére
1.5 Atkinson ciklus, de amúgy mindkettő simán közvetlen befecskendezés, részecskeszűrő, stb. 100kkm után szívó oldalt megnézetném, a többire pedig ott a garancia
Ha nagyon sokáig meg akarod tartani, 1.5, ha amúgy elég a kicsi, pár évet elmegy az is. Milyen váltóval nézted?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #155576 üzenetére
120 körül már full fém is van G4-hez
-
Zizmand
aktív tag
válasz
negyedes #155578 üzenetére
Szerintem olyan kijelző van a műszerfalban mint a korabeli Passatokban. Passatban lehet külön cserélni, FB csoportokban szoktak egy uriembert ajánlani, aki nagyon faszán meg tudja csinálni. 20k a kijelző csere, 25k ha ő is szereli ki a kocsiból. Ha gondolod megkereshetem és privátban adok elérhetőséget.
-
negyedes
addikt
Apro de bosszanto dolgot talaltam a Boranal: ha felmelegszik a kocsi a minidot kijelzon semmi nem latszik. le kell huljon rendbesen, vagy is este latha valami belole. Szival fedelzeti szamitog csak disznek van melegben. Ki kell cserelni? Egy ilyen displayt 100 EUR lattam, ennyiert mar van immo3 teljes cluster(az enyem jelenleg immo2-es)
-
Amarton
tag
Új Octaviából érdemes megvenni az 1.0TSI-t, vagy inkább az 1.5TSI a jó választás?
Mit lehet tudni az 1.5TSI motorról? -
zsolt19900
őstag
válasz
Lacess #155560 üzenetére
bontózni nem szeretnék, mivel eléggé lutri a dolog sajnos.... lenne bontott egy ötösért, de az is full-full bontott, szóval azt sem tudja sajnos a gazdája, hogy ereszt-e vagy sem
30k az ára, ahhoz képest egy g4be vagy akár az enyémbe is akár 15-20k már lehet kapni, nem értem.... hogy ekkora többletet jelentene az, hogy picit bumszlibb a kialakítása
-
diablo1984
veterán
válasz
Mágus2 #155572 üzenetére
Faterèkè mèg torpan is, de mikor az övèkèvel kerestem anno magamnak autót kicsit meghajtottam(2 hètig jártam vele) ès kezdetben 80nál volt egy kis torpanása, mikor visszaadtam nekik már 120nál.... Szerintem a kormot vertem ki kissè belőle, de azt már levett szívósorkènt kellene kiganèlni, kemèny dolog a kőkorszaki korom!
Tehát ez 2 külön hiba amit 1 autó csinál, a gyengesègèrt ès a torpanásèrt a koromdugó felel, de a koromfelhő ès egyenetlen járásèrt utána pár mp-ig, na az az enyèm alapján x akta. Amúgy faterèk motorja hidegen sem csattog, semmi szelephang, szèp csendes dízelhangja van, mintha már injektoros lenne. -
szoki007
aktív tag
Sziasztok .
Jelenleg egy VNT15-ös turbom van, ALH motoron (ibiza 6k2) , és holnap érkezik a BV39-em( elvileg 1749va megfelelője) , ami egy ASZ ibizarol lett levéve . A kérdésem az lenne, hogy 1:1-ben fel fogom e tudni rakni, értem én ez alatt azt, hogy minden cső, csati stb egyezni fog e ? Kapok hozzá valami " köz darabos csövet" ami a cooler csőnél van. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #155571 üzenetére
Háromhengerezésről volt szó, nem torpanásról. Egyik háromhengerezik a másik torpan, akkor biztos azonos bajuk lesz.... ja nem.
És új hidrotőke sem szivatott még meg senkit, csak nekem meg VR6-Fan-nak van ilyen szerencséje mindig ezekkel a szarokkal.
-
diablo1984
veterán
válasz
Mágus2 #155570 üzenetére
Az enyèmben új volt minden, a motor totálisan felújítva, új csúcsok, turbó, adagoló, minden, mègis ugyanilyen volt, mint faterèk 250 ezret futott szarja, amiben mèg minden eredeti, csak az adagoló volt felújítva mert eresztette a gázolajat!
Èrdekes, hogy faterèk szinte csak városban használják, de lomha a gèp(az enyèm az övèkèhez kèpest rakèta volt), az övèkè torpan, de valszeg az egr miatt teleszart szívótorok miatr, az enyèmben is dugig volt korommal anno....
Azt mondod hidrotőke? Anno az enyèmmel gèppel furikáztunk, hogy monitorozzuk mi rendellenes, de minden normál volt, pedig egy helyben padlóra is köpött.... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #155569 üzenetére
Hidrotőke kitámaszt vagy döglött valamelyik porlasztócsúcs.
Doki16 Be kellene hozzá kapcsolnom a gépem, de se időm se ingerenciám. Google a barátod, Audi Q5 J271/J317 fitting location kulcsszavakra keress rá.
-
xain
csendes tag
Üdv!
A következő problémával fordulnék hozzátok segítségért. Adott egy 1.9 TDI AFN 97-es Passat és a következőt produkálja. Ha 1-esben vagy 2-esben lepadlózom, akkor 2700-2800-as fordulat körül ránt egy nagyot majd húz tovább, viszont ezt nem mindig csinálja csak néha, van hogy pár napig nem aztán megint tehát teljes random, 3-asban, 4-esben, 5-ösben még nem tapasztaltam ilyet. Átnéztem a vákuumcsöveket, néhányat cseréltem is de semmi, ledugóztam az EGR szelepet hátha az, de ettől sem lett változás. Ahogy olvasgattam pár hozzászólást, elvileg még okozhat ilyet ragadó geometria valamint az N75 is? A geometriát azért nem gondolnám, mert sokat pályázok az autóval + időnként kiszoktam „kormolni”. Egy összefüggést találtam viszont a rángatással, mégpedig ha túltölt a turbó, amit egy sima bluetooth-os OBD szerint néztem. Ha kb. 1,4 bar fölé megy a nyomás akkor ránt az autó, majd a rángatást követően beáll azonnal 1 bar környékére, de ha pl. „csak” 1,2-1,3 barig megy fel akkor még nem csinálja. Valahogy jó lenne kideríteni, hogy az N75 okozza-e a jelenséget. Na most a kérdés, hogy az N18-at ideiglenesen belehet rakni az N75 helyére, hogy megtudjam az-e a rossz, és ha igen hogyan? Valamint mi okozhat még hasonló jelenséget?
-
tibbike01
őstag
válasz
Mágus2 #155565 üzenetére
Köszi szépen! A cső másik vége is ugyanígy könnyezik (az alatta lévő gumiharangon is látszik pár csepp olaj).
Szervón nem érezném, hogy rosszabb lenne. A szervó folyadék szintjét hol tudom ellenőrizni?Jól gondolom, hogy ez a cikkszáma? 1J0422893BT
Akkor ne foglalkozzak vele? Nem olcsó mulatság, ahogy nézem...
-
Doki16
addikt
válasz
Mágus2 #155545 üzenetére
Ezt találtam a VCDS wiki oldalán [link] Úgy leltem rá, hogy most amit kiolvastam ezt a hibát írta a gép a motor moduljában:
Cím 01: Motor Címke: HGJ\03L-906-018-CGL.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 03L 906 018 MQ HW: 03L 906 018 DN
Alkatrész és/vagy verzió: R4 2.0l TDI H23 9978
Szoftver kód: 2A254012042602080000
Műhelyszám: WSC 22518 002 1048576
ASAM adatcsomag: EV_EC2M0TDI01103L906018MQ 003012 (AU48)
ROD: N/E
VCID: 0500A9888421276EB9-8050
Nincs elérhető ASAM csomag a: "EV_EC2M0TDI01103L906018MQ" (AU48)1 hibakódot talált:
4631 - ROD - Ismeretlen hibakód
- 00 [032]A 4631-re rákeresve hozta ki ezt a Wiki oldalt és ott a leírásban a hiba amit produkál a kocsi, hogy max. fordulaton pörög a ventilátor. Tudod, hogy merre van ez a ECM Power Relay Load Circuit? Valami J271/J317 néven említi. Ma szétszedtem a kocsi esőelvezetőjét, hogy elérjem a motorelektronikát. Eljutottam ide. A 457-es relét ki is vettem. De az csak az izzításért felel. Találtam még egy 643-ast, de azt nem mertem kivenni mert a vezetékkötegeket ki kellett volna húzni az ECU-ból, hogy hozzáférjek. Van valami ötleted ami tud nekem ebben segíteni?
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Golf 5 2.0 PD TDI BKD motorkód.
Intercoolerbe bal oldalon becsatlakozó cső már harmadjára csúszik le. Hogyan tudnék rákeresni pontosan az alkatrészre?
Hol lehet egyáltalán ilyet kapni? Bontóban csak? Vagy unix / bárdi árul ilyen kis darabkákat?
-
Lacess
tag
válasz
zsolt19900 #155559 üzenetére
Nem tudom hogy vagy vele, de nem lenne egyszerűbb és olcsóbb egy bontott, jó állapotút venni?
Szerintem egy ilyen alkatrésznél simán bevállalható a bontott is. Kimosod, átmosod, új tömítések meg biztosítók a csövekre aztán gyí. Esetleg felszerelés előtt egy nyomáspróba.
-
zsolt19900
őstag
erre tudtok esetleg tippet adni?
helyettesíthető-e másik coolerrel, aminek emberibb ára van?
ez itt a kérdés kköszönöm
-
Dízel botrány ide vagy oda az én keresési félteleimnek még egy hónapja 27 golf 7 kombit hozott 2.0 tdi-vel most 16-ot amiből kettő már foglaló zva van.
Szintén hasonló keresési séma mentén 3-as bmw kombit 30 körül hozott most majd 40. Jól látszik mennyivel jobban fogy a golf és nem is érdekli a népet a dízel fassag, mert viszik őket, leszamitva a bmw-t.
-
Kronk
őstag
@Mágus2
B8-as Passat.
Elektromosan állítható ülés van benne.
Vezető oldali ajtó kinyitáskor hátra kéne húzni az ülést, a könnyebb kiszálláshoz, és ha becsukom az ajtót és ráadom a gyújtást, előre kéne tolnia.
Na ezt 99%-ban nem csinálja, vagy néha csak olyat csinál, hogy este hazaérek, hátrahúzza az ülést, de reggel induláskor már nem igazítja vissza.
Szervizben megnézték természetesen ott mindig jól csinálta, még én is kipróbáltam, és úgy is.Volt olyan ötlet a szerviz részéről, hogy töröljem a tárolt vezető profilt, újat hozzak létre, ez is megvolt, újra elmentettem az üléspozíciót, de semmi sem segít.
A kulcsot próbáltam manuális és automatikusan is hozzárendelni a profilhoz, ez sem segített.Nem csinálok semmit másként, de ha nem szervizben van, szinte alig csinálja, van ötleted?
-
-
Doki16
addikt
válasz
Mágus2 #155545 üzenetére
Csere előtt is ugyanez volt a gond. [link] Ekkor még nem volt VCDS nálam. A hibát amikor kiolvastam belőle még valamikor február környékén írta bele előszór. Most áprilisban lett csak kicserélve az akku.
Itthon sajnos nem találtam gyári akkumulátort. Meg hát szerintem az emberek nagyon kis százaléka tudja, hogy egy ilyet is már rá kell programozni a kocsira. Szerelő se tudta úgy néz ki.(#155546) molnarpeter: Igen meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Doki16 #155544 üzenetére
Szerintem minden az akksi miatt van. Nem úgy tölti, ahogy kellene.
Gyárit is lehet venni értelmes áron. BEM kód rajta.
-
Doki16
addikt
válasz
Mágus2 #155543 üzenetére
Ilyen BEM kód meg szerintem egyik akkun sincs amit egy átlag ember vesz sima boltból. Márpedig gyári MOLL akkut el se tudom képzelni, hogy hol lehetne szerezni. Akkor ez marad így nincs jobb ötletem.
Az energiamenedzsment hiba meg akkor a fesz szabályzó vagy a generátor miatt van? Gondolom ennél a kocsinál is magában a generátorban van a feszültség szabályzó rész.
-
Doki16
addikt
válasz
Doki16 #155503 üzenetére
Mágus neked mi a véleményed. Ha ennek tudatában, hogy az akksi tuti jó mert teljesen új, akkor főrelé csere és generátor felülvizsgálat következik? Meg szerinted jól látom, hogy rá kéne mégis kódolni az akksit a kocsira? Szerelő azt állítja nem kell, pedig ahogy a válaszomban linkeltem egyértelműen a gyári akku adatai vannak az agyában.
Az Audiról is csináljak 40 HD képet, ha éppen arról kérdezek?
-
Gyula84
veterán
üdv
ha cserélek ecu-t(Audi A4 B5 Avant 1996 1.9TDI AFN) akkor a hozzátartozó kulccsal egyből megy vagy akkor is mokolni kell?
-
varsam
őstag
Sziasztok,
anyósom szeretne autót venni és a hosszas próbálgatások után a 2008-2010 közti második generációs Fabia kasznija tetszik neki, ilyen autót szeretne.
Kérdésem, hogy az 1.2 és 1.4 szívó motorokról mit kell tudni, melyik jobb, melyiket érdemes esetleg kerülni, mire érdemes kimondottan figyelni vásárlás során?
TSI nem kell, fölösleges, kisvárosban illetve annak környékén 10-20km-es utakra lenne használva, évi 3-4000km max futással. -
Amarton
tag
válasz
molnarpeter #155525 üzenetére
Nagyon köszönöm!
-
raziel01
veterán
Rejtélyes ablakemelő hiba?
Hétvégén még működött az elektromos első két ablak. Ma jövök haza. Sehogy sem bírtam lehúzni egyik gombbal se az utas oldali ablakot. Mondom nagyon jó lesz, 7 éves a Skoda Roomster és már meghal az ablakemelő. Persze első volt, hogy megnézzem a biztosítékát mikor hazaértem.
Kiszedtem mondom tuti nem ez lesz a baj nincs elszakadva. Megtörölgettem és visszanyomtam a helyére.
Láss csodát rögtön jó lett az ablak.
Lehetséges, hogy ki volt csúszva a biztosíték valami úton módon de még sem látszott? Vagy mi más lehet? -
Amarton
tag
Van itt olyan, akinek van új Octaviája (négylámpás orrú) és színes a Maxi-DOT kijelző benne?
Kíváncsi lennék, hogy a számlap hogyan változik a színes és a normál kijelzős változat között. -
zsolt19900
őstag
3as golf intercoolerével kapcsolatban gondolkodom:
lehet-e valamelyik másikéval helyettesíteni? Mivel azt vettem észre -sajnos sérült a baleset során- hogy eléggé meredek az ára, pl. az enyémhez vagy egy 4es golféhoz képest....
a tartókonzolja letörött, szóval az házi megoldás lesz, épp ezért a felfogatási pontok nem jelentenek problémát, de még tavaly úgy emlékszem, hogy arról ment az eszmecsere, hogy a golf 3-asé bumszlibb stb. stb. mint a többi hasonló társáé
amennyiben a csőátmérők jók, okozhat különösebb gondot, egy szöggyári' autón, ha nem egy g3 cooler kerül fel rá, hanem egy g4 pl?
-
Coyot
őstag
válasz
Mágus2 #155515 üzenetére
Az tiszta sor hogy öreg, sokat ment biztos hogy kuka. Ezzel a részével semmi gond kopóalkatrész a turbó is mint minden más.
Porsche Győrnél ha jól rémlik 330 lenne rá a gyári új turbó e helyett egy garis felújítottat gondoltam.
Viszont ez a gyári garret angliából ez milyen forrás? Mert még a te 500 eur-s árad is igen jó, nem hogy a "kicsit több mint a fele" -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Coyot #155514 üzenetére
Tuti köpi az olajat ennyi km után, ami miatt megint hamar be fog rakódni. Nem a turbón kell spórolni.
Az jól hangzik papíron, hogy mégagyáriéssemmibaja, de ez nem igaz, szarrá van kopva. Majd meglátod, ha felkerül az új, hogy messze volt attól a gyári. Teljesen másképp fog menni. Tőlem van egy szavazata a made in uk gyári új garett turbónak angliából, az itteni ár kicsit több mint feléért. Nálunk 500 euró körül mozog egy gyári új ára.
-
Coyot
őstag
válasz
Mágus2 #155513 üzenetére
Hát ha marad a helyi (ezt megoldjuk mi is magunk) és nem ultrahangos takarítás akkor pedig az volt a tervem hogy még mivel nem érte el az óra a 400k km-t hogy meg kéne lépni vele mert hát csak az menő, meg mert mindenki hüledezik hogy ez még gyááári? - még kicsit több mint 10ezer hiányzik.
Azt mondod egy takarítás után ennyit nem fog elmenni?
Megmozgatta a fantáziámat az is, hogy kéne egy másik turbó - ami gyári új és beszerezhető akkor már azt felfaragni + sw hozzá, hadd legyen benn egy kis élet, de a szopás nyakamba vételét nem akarom így próbálom elhessegetni ezt a gondolatot.
To all
Ha már turbó felújítás/felújított beszerzés. Ajánlatok valakit akiknél garival fellelhető feltöltő Győr környékén? -
Coyot
őstag
válasz
Mágus2 #155511 üzenetére
Mi ott álltunk le hogy vagy labda vagy geo, cimborám szerint meg kéne mozgatni kézzel ha akadozik és nagy az ellenállása akkor a geo, ha szépen jár egyenletesen akkor meg a labda - de akkor ahogy mondod labda miatt alacsony nyomás lenne a hiba akkor marad a geo.
Na akkor majd egy pucolás befigyel hamarosan, viszont azt egyből mondták nekem hogy érdemesebb lenne ultrahanggal, mert utána állandóan pucolgatni kell majd, vagy van ennek valami bevált és tartós módja?
Már csak az a kérdés lesz-e olyan csavar amit még ki lehet szedni - majd 400k km és gyári a turbóm, Előre megy a para hogy ezt ők onnan nem fogják tudni levenni
- de ez már egy másik sztori.
Köszi
-
Coyot
őstag
Urak!
Múltkoriban volt egy olyan esetem hogy nem volt töltőnyomás a Passatban - nem volt túl fickós utána
Diag szerint túlnyomás volt, ezért dobta vészmódba. Restart után megoldódott, de nem hagyott a dolog nyugodni így hétvégén elkezdtük macerálni kicsit hogy mitől lehetett, jöttek az ötletek EGR beállt, nincs vákum, és a végén a legvalószínűbb a turbo változó geója.Lehúztam a labdáról a vákumot és azonnal ledobta a geo karját, viszont visszafelé irtó lassan húzta vissza mikor visszatoltam rá a csövet. Na most ha jól sejtem innen két dolog lehet, vagy a geo van leragadva a turbóban vagy a labda szar és nem tartja a vákumot rendesen. Ami logikusnak tűnik, nyomom neki és mikor visszaveszem a gázt a geo még ki van vezérelve így többet tölt -> túlnyomás -> vége.
Megnézem még a héten hogy a geo karja mennyire szorul, gondolom ebből kiderül hogy a labda a szar vagy a turbót kell majd leszedni és pucolni - amit nem nagyon szeretnék, mert ha ezt egyszer elkezdem sosem lesz vége...
Nagyából jó a következtetés szerintetek?
Jah még mindig Passat 2001 1.9 PD AVB
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Ákos007 #155504 üzenetére
A szivattyú otthoni körülmények között nem tesztelhető. A féltengelyt nem kell levenni, csak lecsavarozod a váltón lévő tányérról, elkötöd az alsó lengőkar talpas gömbfejét, ekkor lesz elég hely levenni a kádat. Nem kell kivenni a kerékagyból a féltengely csuklót.
Az olajpumpa nem a kádban van, csak a szvókosara. A pumpa a motor oldalán van a főtengely szíjtárcsa alatt.
-
-
Doki16
addikt
válasz
Mágus2 #155502 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mi az a főrelé. Hova tartozik? A motortérben keresendő valahol kapcsolótáblán?
Az akkumulátor most lett kicserélve. Teljesen új Varta került bele. Szerelő szerint nem kell ráprogramozni a kocsira, de én érdekes módon mégis megtaláltam a menüpontot a gyári adataival beprogramozva. Ez nem okozhatja a baját, hogy nincs rákódolva?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Doki16 #155500 üzenetére
Írja minden baját. Főrelé beégett vagy szorul.
A venik az energia management miatt forognak. Szar az akksi vagy a generátor feszültség szabályzó része a szénkefékkel lassan elköszön.
Ákos007: olajkád le. El lesz tömődve az olajpumpa szívókosarának durvaszűrője. Ha helyben nem megoldható, szervizbe kell vontatni.
-
Ákos007
csendes tag
Sziasztok! Pici segítséget ha kérhetnék! Seat Cordoba 1,4 8v AUD 2002 olajlámpa világít illetve sípol! Alapjáraton 0,3 bár 3000 fordulatom 0,9 1,1 bár meleg motornál ! Olajpumpa hiba lehet vagy esetleg mit érdemes átnézni ? 10w 40 olaj + szűrő cserélve lett!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kuponkunyeráló
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- Hálózati / IP kamera
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest