Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
félisten
Leon '02 AUQ alá milyen szilentet ajánlotok? Valami keményebb érdekelne.
-
norrberth
addikt
Olyan újabb fajta Audi létezik amin nincs olajleeresztő csavar?
Az ismerősöm azt állítja hogy a szakszerviz sose engedi le, hanem kiszívják mert nincs leeresztő csavar.
Hát nem tudom, szerintem minden autón van. -
válasz
sirszevenap #156589 üzenetére
Golf 7 szélvédő-csere után 175 ezret számlázott az amúgy nem lehúzós márkaszerviz a biztosítóm felé.
-
válasz
sirszevenap #156596 üzenetére
Mert nekem az számított elmenjen , nem az hogy megcsináltassam. Akkor már megvolt pár hónapja Gazsi, így érdektelenné vált számomra h annyit költsek rá amennyit nem biztos hogy viszontlátok. Így meg este meghirdettem , reggel 9kor állt az ember az ajtóban és kp vitte
-
válasz
sirszevenap #156589 üzenetére
A Lujziba már 100k fölött lett volna a gyárinak megfelelőüveg. Inkább eladtam 300-zal olcsóbban. Ennyi
-
HaklikA7
újonc
válasz
Mágus2 #156587 üzenetére
Ironia volt!
Igen irrealisnak tunt az osszeg elsore , mivel szerencsere meg soha nem kellett szelvedot cserelnem es az oldalakat nezegetve 40.000-300.000-es intervallumban talaltam szelvedoket ! Elsonek megprobalom a cseret es ha nem valna be , akkor majd filozofalok masik gepjarmu vetelezesen!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #156589 üzenetére
Majdnem 1000 euró a gyári üveg, mert csak A7-be jó és mindegyik UV és hővédő réteget kapott, szóval nem csak egy sima üveg darab.
Egy 4-es golfba 300 euró egy jó minőségű utángyártott üveg, szóval az A6-ba valami kínai lekvár ment, vagy bontott, amit kivágtak egy másik autóból.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bitpork #156588 üzenetére
Egyszer yt videóban valamelyik kiemelte, hogy lekeni alapozóval, az egész szimpatikus megoldás, de nyilván messze van a gyáritól.
HaklikA7: kérj ajánlatot kb 10 helyről, úgy már könnyebben lesz egy elképzelés a reális árról
Esetleg bontott, de akkor le kell vakarni a ragasztót.
-
sirszevenap
addikt
válasz
sirszevenap #156589 üzenetére
Meg fogja*
-
sirszevenap
addikt
válasz
bitpork #156586 üzenetére
Nyilvanvaloan csak viccelni probalt. Tobb kevesebb sikerrel!
Viszont a lenyeg az, hogy barmilyen kocsija ill barmennyi penze van valakinek, attol meg nem kell lehuzni. Ezert is kerdezem / per kerdezzuk, hogy mennyire korrekt egy ilyen ajanlat. Fogalmunk sincs az arakrol, ergo ott vernek at ahol tudnak. Ezert gondoltam, hogy megkerdezzem toletek. Itt nem arrol van szo, hogy mennyit er meg neki. Nyilvan ennyiert is megfogja csinaltatni. Laikus szemmel egy darab uveget latunk. Amibe nincs semmi extra, igy kicsit sok. Tudom nem nagy viszonyitasi alap, de nekem egy seat cordobaba 30-40 korul mozgott. Masik ismerosnek egy 2011 es A6-ba , 20 ert sikerult szerezni.
-
-
-
válasz
sirszevenap #156581 üzenetére
Amikor bárki leírja a szót h "reális" azonvást tudni, hogy nem az árral van a baj. Mondd azt inkább h ennyit a haverodnak nem ér.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
sirszevenap #156581 üzenetére
Az nem sok.
-
sirszevenap
addikt
válasz
molnarpeter #156579 üzenetére
Nagy a repedes, javithatatlan. Esoszenzor van. 170-et kinaltak neki. En ezt kicsit sokallom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
sirszevenap #156577 üzenetére
Mekkora a repedés? Megpróbálnám javíttatni, ha nem nagy. Esőérzékelő van?
-
sirszevenap
addikt
Sziasztok!
Barátomnak kavicsfelverődés miatt berepedt a szélvédője. Egy 2011 - es A7 ről van szó. Mennyibe kerül bele reálisan egy szélvédő? Nem fűthető.
-
tibbike01
őstag
Hajlékony fékcsőből melyik márkát válasszam? Ate, Textarra nincs pénzem. Az olcsóbbak közül kell, hogy válasszak.
Melyik legyen? Febi, Starline, Maxgear, LPR, Hans Pries, AP, Akron?
Esetleg Meyle, Brembo...de ezek drágábbak.
Vagy az összes hulladék?
-
tomcsi23
veterán
válasz
molnarpeter #156573 üzenetére
Akkor megvan, ki szúrta ki
-
gzbotii
nagyúr
válasz
molnarpeter #156569 üzenetére
Egy volt, nekem két gumit szúrtak ki
-
mmdms
addikt
válasz
molnarpeter #156569 üzenetére
2 pótkerék ritkán van az embernél.
-
tibbike01
őstag
Szerintetek 17ezer ft jó ár egy kormány újrabőrözésért?
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok
Valakinek egy kölcsön pókerek egy napra BP (13)?
Kiszúrták két gumim, el kellene menni a jó kerekek után, de így nem tudok mozdulni -
atika88
senior tag
Sziasztok Újra!
Sikerült beszereznem VW Golf 6 GTI ED35 kormányt. Amint a VW Golf 6 1.4 TSi 160Le Highline 2010-es autómba tennék. Multikormány mind a kettő.
Viszont, arra nem jöttem rá egyelőre, hogy vajon az Airbag-ot is kell emiatt cserélnem?
Azt már tudom, hogy maga a kormánykerék gond nélkül passzol.
Viszont így utólag, csak ránézésre picit elbizonytalanodtam az Airbag-ot illetően -
JackeL
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. Elromlott a Skoda Superb I 2006-os gyártású autómban a tolatóradar vezérlőegysége. A gyári száma 3U0 919 283 A, ilyet honnan tudnék szerezni hozzá?
Nézegettem ebay-en, itt-ott, de nem bizalomgerjesztő a dolog, illetve félek, hogy nem is lesz jó. -
Gabor901127
tag
válasz
tomcsi23 #156556 üzenetére
Szóval ilyen csoda mondásokat találtam:
"A Twincharger-motoroknál például kompresszor és turbófeltöltő is dolgozik: előbbi egy Roots elven működő mechanikus szerkezet, a vízpumpáról szíjhajtással kapcsolódik a motorhoz. A mérnök kedvence egyértelműen a 100 lóerős literteljesítményű és az azt meghaladó 1,4-es TSI (140 és 170 lóerővel)."
"az EA211-es kódjelű turbómotor a megbízható"
(https://erdelyinaplo.ro/gazdasag/tsi-motorok-atok-vagy-aldas)
Ahogy nézem az EA211 a szíjas változat. Itt már elég a szíjat cserélgetni és nem kell a teljes vezérlést?
Látszólag ilyen motorok 2013 tól kerültek a kocsikba, de gondolom nem mindegyikbe
-
tomcsi23
veterán
válasz
Gabor901127 #156552 üzenetére
a 2.0 ás TFSI motoroktól is félni kell?
Pénz kérdése. -
Gabor901127
tag
válasz
Motion_Blur #156553 üzenetére
és az azokban lévő motor vezérlést már nem kell cserélgetni?
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Gabor901127 #156552 üzenetére
sok sikert
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Gabor901127 #156552 üzenetére
Ennyiért is, vagy picit többért már kapsz új modellt (2013-tól), én biztos hogy azt venném
-
Gabor901127
tag
Sziasztok
Szóval továbbra is próbálok valami nem hatalmasan gyári motorhibás német kocsit találni
a 2.0 ás TFSI motoroktól is félni kell?
pl ettől:
AUDI A3 2.0 TFSI 2012Ahogy utána olvastam a legnagyobb gond a 2009-2012 es időszakban volt, az ekkor gyártott kocsikat felejtsem is el
köszi:
Gábor -
w333
félisten
válasz
norrberth #156545 üzenetére
Persze
Ismerősömnek most van egy pont ugyan ilyen A45 ... hát nem megy rosszul !
Szerk.
Különben nagyon rossz az ilyen autókat vezetni, csak azért mert utána visszaülök a saját kis Seat Leon 1.4 -be és hát mit mondjak, nem megy úgy !
-
w333
félisten
-
válasz
molnarpeter #156542 üzenetére
Siófokon is láttam egy aknatetőt ami valakinek az autójában maradandód alkotott: kb 10 méter olajfröccsenés majd a maradék olaj egyszerre az úton volt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bitpork #156541 üzenetére
Két irányba nézelődök, egyik a bontott gyári lenne, ez 2-3 mm vastag lemez elvileg. A másik verzió kipu és egyéb fémeket előállító mester fb csoportból, aki 4 mm-es rugóacéllal hirdeti magát, de nem tudom, kell-e az
Most a pár hónapos kartert egy tégladarab kapta el, több olajteknő csere nincs tervben
-
válasz
molnarpeter #156540 üzenetére
Anno a golf I gti-re csináltunk egyet. Felrakták de a szerelő figyelmeztetett h nem való oda. Pár hupli után leszakadt a francba és vitte az összes rögzítési pontot is magával
-
válasz
molnarpeter #156538 üzenetére
A gyári környezetvédelmi tálára gondolsz, vagy utólagos páncéllemezre?
-
molnarpeter
nagyúr
Kartervédő témában van valakinek bármilyen tapasztalata?
-
Csabadi
tag
válasz
Mágus2 #156536 üzenetére
Tehát igy is ki lehet szűrni a lendkerék gondot?Viszont nekem is van ilyen vibráció,4-5-6 ban érzem 2000f/p-től 2600kb.Jobban inkább hallom,mintha a motornak lenne ilyen szaggató hangja,de figyelni kell rendesen hogy észreved..pd passat.Erre volna ötleted?Viszont ha finoman gyorsítok semmi,csak ha nyomom neki
-
Yahoo
tag
válasz
mmdms #156533 üzenetére
Arra gondolsz, hogy kemények a szilentek? Sajnos nincs összehasonlítási alapom, így nem tudom mennyire számít jónak/rossznak. Mindenesetre jelenleg a lengőkarjaim már nem kopognak, csak valami a rugóstag / gátlók tetejénél, ez még várat magára.
Gátlóból én Bilsteint vettem, elsőre nekem is nagyon keménynek és feszesnek tűnt ahhoz képest ami volt benne, gondolom már nagyon kilehettek. -
mmdms
addikt
válasz
Yahoo #156532 üzenetére
Hart szettről pár havi használat után azt kell mondjam marha hangos tőle az autó eleje, mind a gyárihoz, mind az MS germani márkához képest. Tartósságra remélem azért mérföldekkel jobb lesz.
Apropó, az ms germani márkájút mikor lecseréltettem, a futóműves csávó szerint értelmetlen lett volna beállítani mert minden lóg, a szerelőm meg vakarta a fejét hogy itt minden rendben, nem lötyög egyik gömgfej sem, max az első alsó lengőkarban lévő "gumiperselyek" (nemtom a pontos megnevezését) szarok. Ha ez rossz, ettől úszkálhat kanyarba az autó (nem tartotta az ívet hiába tartottam a kormányt), illetve a kormány reakcióideje megnőhet? Előfordulhat, elég lett volna csak ezeket cseréltetnem?
Erre gondolok:Lengéscsillapítót is Hartot vettem, ezt a hibát többször nem követem el. Gyűrt útfelületet, vagy nem is tudom hogy mondjam, nagyon sűrűn bordázott úthibán az egyész autó bevibrál, szerintem túl kemény, az utastér szét akar potyogni, a szarráhasznált sachs csillapítók is jobbak voltak ilyen téren.
-
Yahoo
tag
Sziasztok!
Régóta olvasgatom a fórumot, most úgy döntöttem, hogy csatlakoznék a táborhoz.
Kb. 1 éve került hozzám az autóm: néhány képSkoda Superb 2007-es, 1.9 PD TDI (BPZ)
Egyelőre hiba nélkül telt el az elmúlt 30k km, leginkább apróságok otthoni bütyköléséből és 4x olaj+szűrők cseréjéből állt a karbantartás. Megvételkor már tervezve volt a lengőkarok cseréje illetve futómű felújítás, ez most folyamatban van. (ez úton is köszönöm a HART tippet).
Viszont van pár apróság, amivel most nem boldogulok.
Az utóbbi napokban megszűnt működni a (z utólagos) tempomat és a kürt, szinte egyszerre. A kürt még kicsit nyekergett, de mostanra végleg elhallgatott.
Egyéb okból kifolyólag volt levéve a kormánykerék, nem tudom, hogy lehet-e összefüggésben, gondoltam megemlítem.
Mit gondoltok, mi okozhatja? Esetleg az átvezető spirál (nem tudom pontosan a nevét), ami a kormányban van? (kormányszög jeladóként adja a google, bár nekem ESP-m nincs)
A karon lévő többi funkció (irányjelzés, fénykürt működik).A másik egy szintén vételkor már fennálló probléma, az olajteknő menete el van nyalva, nem az igazi már.
Nem szeretném megvárni míg végleg megadja magát és egyáltalán nem fog, így szeretném megcsináltatni.
Mit javasoltok? Helicoil vagy egyel nagyobb furat?Köszönöm és üdv.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kazsolt #156528 üzenetére
Nem. 6.-ban van a legnagyobb terhelés. 4. A direkt fokozat, 5. és 6. un. Override. Ilyenkor a motor kevesebbet forog, mint a kerék. Ezt nagy nyomatékkal párosítva jelentősen megbillenti a hajtóművet a bakokon. Persze darálhat a féltengely is, de azt csinálná alacsonyabb fokozatban is padlógázos gyorsítàsnál. Amire én gondolok, azt csak 5. Vagy 6. Fokozatban fogja csinálni. Ha 5.-ben nem jelentkezik, akkor lehet még váltó probléma is.
-
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #156524 üzenetére
Nálam a DSG így megy: [kép] Ha már 51-re "gyorsítok" akkor fogja magát és átkapcsol 5-be. És akkor ott erőlködik 1100-as fordulaton. Nagyon hülyén van megoldva. Ilyenkor szoktam kirakni kézibe, mert városban nagyon hülye képes 38-al menni 4-ben.
Egyébként ha rátalpalok a gázra amikor 5-ben megy 1300-as fordulaton, de magától egyből visszadobja 3-ba az ugyanúgy káros? Azért kérdem mert egy kis idő eltelik azért ameddig rájön, hogy én most dinamikusabban szeretnék gyorsítani.
-
-
kazsolt
tag
2.0PDTDI 16Valve
6. sebességi fokozatban 1600ról elkezdek gyorsítani, ahogy betölt a turbo kb 1800-tól 1900-ig, darál az autó. ( kb olyan érzés, mint mikor nagyon sűrű útegyenetlenségbe mész bele) Többi fokozatban nem tapasztaltam ilyet, mi okozhatja ezt? -
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #156518 üzenetére
Hogyan tudok Kauffernél gyári cuccra keresni? Nekem csak utángyártottakat hoz fel.
-
norrberth
addikt
válasz
Motion_Blur #156516 üzenetére
(én 7.500-ként cserélem)
Ez dicséretes!De olajból C3 vagy A3 lenne a belevaló? Mert a könyve mintha A3 említene a benzinesekhez.
És a könyv szent. -
Eagl3
veterán
válasz
Motion_Blur #156512 üzenetére
0W-30-as? Nem 5W30? Illetve ha jól tudom, akkor Long Life kell bele.
Szűrőre meg MAHLE-t láttam a neten, de akkor a gyári elvileg a Kauffer? -
Eagl3
veterán
VW Jetta 1.4 TSI (2012-ees, elvileg CAXA motor), milyen olajat és olajszűrőt tesznek bele gyárilag, mit vegyek bele?
-
-
válasz
CharlieDrop #156502 üzenetére
Nekem az egyik kedvencem volt a B6 meg a B7 is az legszebb forma szerintem
1.8T-re is kíváncsi voltam de kicsit csalódtam benne de szerintem inkább a súly miatt ..
Vennék még 1.8T-t ami nekem tetszik a B6-ból a 190le verzió szerintem az már jól mehetVagy Ibiza Cupra vagy a Leon ami nagyon jól mehet még.
-
-
Sziasztok!
Touran bal hátsó ajtóm, kívülről nem akar kinyílni egy idő után. Ha bentről kinyitom, onnan akár mennyit nyitom, működik. Aztán másnap, ismét nem lehet kinyitni kintről. Mi lelte?
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Tőzsde és gazdaság
- BestBuy topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest