- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Milyen egeret válasszak?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6766 üzenetére
ajánlom hogy egy kedves barátommal találkozz össze
-golfja van (82-es)
-4 hengeres
de úgy elkenné a bömid száját a kis koporsojával hogy csak lesnél
(igaz a szöke csaj nem széria tartozzék hozzá aki csak az a-t az o-t és az u-t tudja kiejteni a száján)a 10liter meg cáfnám már ha az 1,6 SR motorról van szó. van jó pár az ismeretségi körben Seat, Skoda, VW és mindegyik 7 körül jár helybe.
daragoné meg könnyebb mint a G4 szerintem.
de ez gondolom el se jutott a buksidik hogy dupla akkora motorral kb fele annyira kell nyomnod a gázt.
hát jah, csak az emberek nagy részében nem tudatosul hogy arra a GTI kell és nem a mezei 1.6
az meg hogy 3 hónap múlva kuka volt a motor a szar chipnek tudható be.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6768 üzenetére
ebben kivételesen én is egyet értek veled hogy egy G4 méretű/súlyú kasztniba az 1,4 vicc az 1,6 már pont elég, az 1,8 20V szívó meg kényelmes.
hát nem tudom a gyári futóműhöz már nincs sok köze a mostaninak.....
azt azért ne feled hogy a szar régi golf fele olyan nehéz mint a te 528i-d és van +70le előnye
légy nyugot 2000-8000-ig húz folyamatosan, 4000-6700-ig meg majdnem hogy vízszintes a nyomaték görbéje..
-bőrős
normálisan használva ez is csöndes.
szvsz egy szimpla 220-240le-s egykilenc TDI is 6-os kézivel elég jól letolna pályán.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6772 üzenetére
az egészet baromságot Te kezdted mert egy mezei alsó kategoriás kocsit hasonlítottál egy volt közép felső/felső közép kattos kocsihoz.
tudod van olyan szó hogy üzem biztonság, bár erről Te tuti nem hallótál mert a bömi nem romlik el az újakat nem kell 2 hetente szoftver frissitésre vinni
dizelt meg nem úgy tuningulunk hogy meg emeljük a GT15 nyomását bár gondolom ezt haverod nem tudta elsőre..
a szutyok egyes golf meg pont arra jó hagy az ilyen nagy arcú mercis/audis/bömis idiótákat helyre tegye másra valóban nem.
de fikázni menjél máshova meg flémet kelteni szerintem, a BMW istenítésnek meg van külön topikja.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6779 üzenetére
nem baj pont az olyanok ellen találták fel a GTI-t mint amilyen Te is vagy
"áhh csak egy szar golf" aztán a lámpánál jön a csodálkozás...
hát nem tudom ki kereset fel egy 1,5 hónapos h.sz.-t.
jaja azok közé agyon akciózot tucat kipuf, kalaptartóból üvültő tüc-tüc, 1,6-os motor direkt szűrővel, meg sport gyertya kábelekkel pár no figuratív motivum, meg a neon, az hozza a kipuff mellet a legtöbb + lovatjah persze és a kársztájlingon én vagyok az isten király!
mod: CR vagy még PD?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6781 üzenetére
milyen kis súly ?
1400kg a G4, majdnem olyan nehéz mint a bömid.
nyugi az általunk épített 1-2 vas napi használatban van a G1 V6 (2,8 motor) ides-tova 5 éve nem volt máson csak a kötelező kopó cserén.
jah és 2 évig pesten volt szinte csak használva a srác egész MO-t keresztül-kassul bejárta vele.pont váltás jó kérdés 3.0-ból volt szerintem még PD de arról se hallotam/találkoztma még rosszal ellenben 2,5-ből csak a hagyományos TDi-t
a km-t meg megszorozhatod kettővel."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6783 üzenetére
utálom a dizelt.
csak említettem hogy ne egy 1,9-esből akarjál konzekvenciát levonni, és ne egy szarból ami 2 hónap után kifekszik.
ami x éve napi használatban az egy 2,8-as V6-os bengás gép G1-es kasztnival, dragon nagyából tudja a paramétereket, szivó ként egy új 530D simán meg lehet fogni, turbos ként meg nem lehet kiautózni csak pályán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz MPowerPH #6781 üzenetére
Azért ez a hozzászólásod már nekem is erős egy kicsit.
Az én kettes golfom miért nem autó?
Beleülök elindítom és elvisz A-ból B-be.
Ha kell 160-180Km/h val megy az autópályán amiért már ugyan úgy elveszik a jogsimat mint a te 42000000Km/h ás csillagrombóló csucssebességed miatt.
Szóval azért mert vannak kis pénzű emberek akiknek kisebb komfort fokozattal megálldott autóra telik az nem biztos, hogy az nem autó.
Mondjuk egy kispolskit vagy egy suzukit amiben halálfélelme van az embernek azt én se szívesen használnék, de azért mert valakinek arra tellik nem mondom azt, hogy az nem autó.Szvsz ennyi a véleményem.
És kihangsúkyozom ez csak a véleményem, nem az ítéletem!!!
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6792 üzenetére
hát nem tudom az enyémből a gyári legerősebb 210le volt, amit akkoriban a VW motorsportnál felhúztak (gyárilag ha megtutad fizetni) 300le-re, na most úgy érzem hogy ez az 1020kg-s súllyal a 0,34-es CW párosítva és a versenysportból átültetett hajtás lánccal nem rossz és az euro 4-5 "sport kocsik" közt mainapig megállja a helyét, még 1-2 kategoriával feljebb is. (nem csak attól sport kocsi valami hogy 400le, hanem hogy mondjuk a elektronika nem szól bele a gáz adásba, és nem birálja felül a döntéseim.
hány rally gépet láttál már elektromos gáz pedálal?)az meg kikérem magamnak hogy kis motor vagy agyon chippelve ha jól tudom neked is 2,8 van vagy neked csak a BMW 2,8-asa elég nagy?
a másik meg amég nincs egy gépész mérnőki diplomád szerintem nem kéne rámondani mindenre ami nem gyári hogy tákolt akkor ennyi erővel a DTM-ems bömik is tákolt szarok mert csak 1-1 van belőlük? vagy bármilyen egyedi verseny gép?
el vagy Te varázsolva egy csöppet...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz MPowerPH #6792 üzenetére
Így teljesen rendben van.
Akkor csak azt nézd, hogy ő még a fiatal tuningolós csajozós korszakát éli, amit mi már csak régi szép emlékként idézünk fel.
Nekem semmi bajom velük én a gyorsulásira is ki szoktam menni, mint néző.
Ennek ellenére, hogy tetszenek az ilyen autók én se ülnék bele soha egy 620lóerős kispolskiba például.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6794 üzenetére
csak azt nem értem hogy egy gyári motoron mit nyírsz ki? jó persze ki lehet az igazi barmoknak
csak egy gyári VR6-oson mi tákolt vagy egy 16VG60?
én nem vagyok vita partner? Te kevered itt a dolgokat, pedig én próbálok tagoltan írni.
nekem a gyári leírás 920kg-t ír, a forgalmi 790kg-t na melyiknek higyjek?
tudod mit hiszek a mérlegnek
jah a kis könyvbe elvileg az is le van írva hogy az autó száraz tömege az extrák véget változhat.
kettőnk közül ki szokott irkálni a BMW-s topikba hogy így megy úgy vezetem, meg így meg úgy villantottam fel a fék lámpát mert a seggembe jöttek?
szal ennyit az közúti barbárkodásról szerintem...
de mindegy amég nem tudsz építő jellegű h.sz.-t produkálni itt addig feleslegesen írsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6797 üzenetére
akkor az összes motor tuningos BMW-t is kiröhögöd?
kár pedig nem rég Te vagdaloztál hogy raksz bele egy turbot oszt 400le simán.
azt meg nem értem hogy fér össze hogy MO-n olyan a vezetési kúltúra+tudás amilyen, azzal hogy én nem vagyok a Te messze menőkig tökéletes tudásodnak megfelelő vita partner?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Vada
tag
válasz MPowerPH #6797 üzenetére
Ahogy egyik cimborám mondaná "neked már bejött az élet" VW konszern kocsim van nekem is , csak hogy tisztába legyél vele merre húzok inkább. Én megértem a srácokat mikor a paraszt BMW-s vagy Audis stb.. majmok jönnek a seggedbe tolnak le a pályán villog a parasztja és hiába vannak elöttem is még ketten csak nyomatja neki a bunkója. Én lehúzodok előle , majd elkezdek villogni neki és tólhatja nekem útána ha szabad az út 200 fölött már nem vagytok virgoncok a bálnákkal.... de még mindig küzd a bunkója ,(lehet tetszik neki mikor a 3 xenon szett világít a pofájába ) majd 1-2 perces szenvedés útán mind feladjátok.... ilyenkor még integetek kicsit és közbe kiröhögöm . Ó és még szét se esett a vas hogy lehet ez
amatőr opel astra kupa az az egyik hely ahol ha jön egy valamicskét tehetséges srác aki véletlen kapott egy lehetőséget beleülni egy olyan kocsiba akkor szarrá aláz mindenkit? Szerintem ezt kár volt megemlíteni
[ Szerkesztve ]
WC graffity: Ne ide nézz, a vicc a kezedben van.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
S packot neki!
3.0l megbízható, jó kocsi, de még se egy hagyományos TDI ,ami kimegy a világból.
legalább is aki ilyet hoz szereltetni az nincs itt sűrűn és nem szokott autó mentő miatt hívni.
már megint keversz látod, én KIZÁRÓLAG VW-ről beszélek (értelmes mai dizelt se olyan könnyű szét forgatni szerintem mint egy benzinest, ott valamit akkor csúnyán elb.. a merci..)"Ki az az állat, aki így kezeli a turbós gépét? " na igen...
az ilyenek véleményét hallja a nagy többség, csak azt elfelejtik hozzá tenni hogy hogy használták, vagy miért döglik meg, mert csak annyit mond mert alapból szar a többi meg elfogadja.
normális használat mellett a dizel aggregát sokkal többet kibír (nyilván a konstrukció hibások nem, alá 115le-s PD TDi-k), főleg akkor ha sok a ccm benne, mert akkor még kevésbé kell forgatni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #6815 üzenetére
Nah, és honnan tudja az ember, hogy akkor PD vagy CR?
Nos ez egyszerü 2006-ban még nem volt.
Egyébként após uj audi a4-e finomabb halkabb járásu.Igazából ha kinyitod a mocitetőt semmit nem látsz mert egy bazinagy mocitakaró az egészet lefedi.
audi allroad 3.0pdti-t políroztam a napokban.Full-full kiprobáltam hát menni ment de majdnem 1800kg mozgatni...Nekem ez már a drága kategoria...Bármilyen autót könnyű tőnkretenni.Hidegen beülsz majd adsz neki.Vagy szétforgatod és leállítod.Nem megfelelő olaj vagy szorakozol és 30.000intervallumban cserélteted.Eselteg belecsapsz a lecsóba és veszel egy sz@r utángyártott szűrőt és társait...
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #6817 üzenetére
BMW-ből 850i na az egy ató volt és nekem a bejővős.
Apos 525d autójával mehettem kb 2éves volt.Nem rossz mert olyan hatalmas mérete van és a belseje is tetszett.De motorikusa az a 6 henger a 17* loerejével kicsit gyenguszka.
Sok gondja volt aposnak vele és tul is adott rajt mert elege lett.Most audi a4 uj diesele jár kb 2lityoval kevesebbet eszik elegáns stb...De azért ő megjegyezte a bmw tágasabb és kényelmesebb volt. de.... -
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6979 üzenetére
Annyit tudok róla elmondani, hogy gyári állapotban lomha mint a szar és sokat fogyaszt...
Viszont jól felszerelt és a kategóriatársakhoz képest kiemelkedően jó az A6 -osok összeszerelési minősége.
Ki kell faggatni az embert mindenről.Ha "gazdagéknál" volt második autó akkor elképzelhető, hogy valóban csak annyit futott.
S8 -ból kiindulva inkább csak kisebb elektromos "gondok" lehetnek. Jeladók megbolondulnak (motor leállítása és újra beindítása után minden ok nem tudom mitől van, ez audi betegség) kontakt hiba ilyemi apróságok.Tipikus típushibája nincs. -
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #6982 üzenetére
a motor vissza butitott RS4-esé, ha a hajtás is és a csövezés is marad akkor nyert ügyed van 300-350le-höz, már ha az autó állapota olyan.
üdv itt
más:ma meg volt ~300km a VR6 turboval, 102km-n 9,3l fogyaszt
80-140 5.-ben fél gázzal olyan mint a 3. padló, jah és még nincs beállítva rendesen
van egy olyan érzésünk hogy utcai autó nem nagyon lesz ellenfél itthon 100-ról (M5,M6, RS6, RS2, gyári subaruk, jah és bye-bye TDI, no meg ez nem fűstől, pedig turbos )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #6982 üzenetére
Persze nem lomha csak többet várna az ember egy 2,7-es turbós kotrótól.A '98-as S8 is 360lóerő alapból mégis kikap a kis traktortól.Persze az 200ról még úgy gyorsul tovább mint a traki 80ról... .Minden a nagy önsúly miatt van de ha egyszer belendül a bálna nem sok ellenfél marad (széria autókra értem).
Amúgy az Audi váltó és a hajtás nagyon erős. Jó kuplunggal 500 lóerőig nincsenek vele gondok ha mégis az is csak a "gyenge" féltengelyek miatt.+ az extra igénybevétel miatt minőségi olajat kell rakni a váltóba és azt az előírtnál sűrűbben cserélni.Akkor nem lehet semmi gond.Ez egy AUDI!
Nézz be itt a fórumra, vagy ide bár ez S2-RS2 fórum de biztosan segítenek..Ott választ kapsz minden kérdésedre.Az AUDI mindíg is a szívem csücske marad. Addig nem halhatok meg míg nem lesz egy szarrá húzott RS2-m.Max. majd abban halok meg.De annál szebb halál nincs is!
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #8460 üzenetére
nekem ma az útitársam 170nél pampogott. egy a-klasse mercivel keménykedett egy zsidó rabbi, gondoltam letolom.
pályán néha a 190-200-ba is belekóstoltunk, ott nem szólt semmit. de ez a raccsingolás nem jött be neki. pedig 4sávos, nyílegyenes volt, 110es korlátozással, forgalom nuku. az nem tetszett neki, hogy jött a körforgalom, én voltam a külsőben, a rabbi a belsőben, én meg addig nem voltam hajlandó fékezni, míg a kis mercivel nem fékezett. egész jól bírta, gondolom nem a legkisebb alapmotor volt benne. de én voltam helyzeti előnyben, nagyobb tempó, nem nekem kellett sávot váltanom a körforgalomhoz, szóval tudtam, hogy hamarabb fog fékezni. abszolút nem volt veszélyes, nem is kellett nagyon pedált taposnom. de utána fel akart pofozni a jobb egyben a hölgyike.
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9529 üzenetére
Szia!
Tudtommal nincs innen senkinek ilyen összeállításban járgánya. A legközelebb egy konszern-beli kocsi van ezzel a motorral, M6 váltóval.
Úgy rémlik, hogy ennek a 140 (?) lovas verziója problémásabb, de az gondolom fel se merült alternatívaként....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #9582 üzenetére
Besz@rás a gép és az előző "idézetedből" már akkor meg is találtam, de ez a motortipus nekem "lila köd" a strapát és megbizhatóságot illetően...Azért az elgondolkodtatna, hogy egy 2005.-ös verdán mi a búbánatnak kellett mindezt kicserélni ? Beteg a motor konstrukciója, vagy csak simán szétforgatták ? Egyik sem jó ómen...Persze az is lehet, hogy ennyi idő alatt mentek vele "xcsillió" kilométert, bár ezt kétlem.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9591 üzenetére
és azt nézted mit írt következő autónak, mindent elmond.
amugy ez a ledsoros meg króm vonalas lámpás audi a4 nekem is bejön.csak nincs olyan motor ami bevállalható kategória lenne mégha netán enyni pénzből ezt is vennék. dízel nem, turbos nem.szívóból lenne 2.0 vagy 2.5 akkro az okés csak fogyasztása semmivel nem kevesebb mint a te bmw.dnek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #9591 üzenetére
Első csávó elvakult bmw-s a második meg csak szimplán hülye akit kibaszottul lehúzott egy ,,lelkiismeretes" szerelő. Hát meg is érdemli. De szar is az a V6 motor. Negyed millió km megtétele után kezd behalni az izzítógyertya. A 2.2 HDI motorokon mennyit is bírnak ki??? Ott is kerámia van. Akkor melyik is a szar?
Az itt a baj, hogy ezeket a kocsikat németben tisztességesen leszervizelték. Aztán behozták 'olcsójánosmutyiországba' itt használta valaki persze sajnált tőle mindent mert az pénzbe kerül helyette ha valami baja volt inkább toldozgatta foltozgatta majd mikor előjön az első komolyabb költséggel járó csere/javítás ahelyett, hogy elvégeztetné rajta (szarrágás) inkább mókol kontárkodik tönkrebassza, vagy gyorsan rásózza a kocsit valami hozzá nem értő emberre. Az ilyet az sem érdekli ha olyan embert próbál meggyőzni arról, hogy neki pontosan erre az autóra van szüksége akiről elsőre látszik, hogy fent sem bírná tartani az autót. Az eladó csak röhög a markába. És a ,,pénztártól való távozás után reklamáció nincs". A csalódott vevő meg szalad a népítéletre, hogy micsoda szar fos az összes XY autó. Holott az autó jó csak éppen szép lassan tönkretette a legnagyobb ellensége a tulaj.
Na ez magyarországon a fő probléma a kintről hozott modern dízel autókkal (márkától függetlenül).
-
prmcsk
addikt
válasz MPowerPH #9622 üzenetére
Szerintem:
A váltó csak akkor nem károsodhat a + nyomaték és lóerőtől, ha ugyanilyen kivitelű váltó van a gyárilag erősebb tipusokban is.
Inkább a turbód fogja megsínyleni a vezérlés "átütése" miatt.
Meglepő, de nálam a chip lejjebb vitte a fogyasztást, persze ugyanolyan "lábmunkát" feltételezve.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9625 üzenetére
70%-nál már bővet turbot cserélnek a "szar" 1,9-eseken.
nagyon egyszerű utána nézél hogy annak a tipusnak mi a váltó kodja, aztán utána nézel hogy a 240le-s verzión lévő váltónak mi a kódja, ha egyezik akkor 90%-os lehet az öröm és bodádat.
egy turbot nem csak a hőmérséklete jellemezhet, hanem a fordulat száma is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9627 üzenetére
más ha 90-ből csinálsz 110-et vagy 110-ből 130-at
komoly tuninghoz nagyobbat raknak fel.
szvsz meg kell nézni hogy az A8-as verzioban is ez a csiga van, ha igen akkor valószínű nem lesz baja, de amit linkeltél kék amire "rá szortak 800k-t", hát nem tudom nem biztos hogy azt venném.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #9629 üzenetére
akkor még a csigának nézzél utána.
hát a 200k az nem gáz, ha azt ésszel és nem magyaros szervizeléssel tették bele.
a csúcsokat meg VAG-com egyes mért adataiból egy tapasztalt szerelő meg mondja hogy kb hány %-osak.
turbo meg szívó oldal le belenyul megnéz mennyire trutyis, meg mennyire lóg (alapvetően is "lóg" mert sikló csapágyas csigusz).
szervíz könyv hagyjuk már.... azt meg értem hogy én keresgélném a sajátom, mert eszmei értéke van, de az hogy Te egy ilyen kocsihoz keresgélsz ráadásul neppernél áll a gép
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9629 üzenetére
No, azt az audit megnézném max, de inkább hagynám a fenébe.
Ha már dízel, és felmerült a 2 literes is - 528 után meg töknyóc , s ennyi lóvé is van rá (mint az audi), akkor ilyenek nem jöhetnek számításba? 1 2
Fiatal, de inkább a km miatt lenne érdekes. Persze, a formájával (meg a márkájával) ki kell békülni. Csipcsiripp ide is mehet, ha már annyira életcél....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9648 üzenetére
Persze, Te pénzed.
Ki lehet fogni minden kocsiból jót, de nekem az ilyen km-átkúrós brigádoktól herótom van. Ez némileg a korral csökkenthető, ezért vennék inkább fiatalabbat.
Ülj bele, próbálj ki minél több típust, ami megfog, abból találj egy jó példányt.
Ja, bmw dízel nem játszik?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #9652 üzenetére
Vonóhoroggal kapcsolatban arra gondoltam, hogy biztos nem a gyereket húzta vele szánkóval. Bár olvastam egy csókáról, akinek azért rakatta fel a vonóhorgot, mert azt mondták neki, az mindentől megvéd.
Csóró első tulajok nem adtak a részletekre.Vazze, beiktatok mán én is egy csipcsirippet akkó'.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Python programozás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- DIGI Mobil
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...