Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BUZZLGHTYR #155199 üzenetére
Mindkettő esélyes. Bekötötték a kábelt, miután kicserélték az ajtókat?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz
BUZZLGHTYR #155176 üzenetére
Akkor semmi otlet hogy hol keressem a hibat? Kabel hiba vagy zar hiba lehet?
-
raziel01
veterán
válasz
pavika #155196 üzenetére
Én is Alzán vettem de nem vettem észre semmit akkor se mikor shell nitro diesel mellé volt töltve meg akkor se mikor a sima fuelsave mellé. Annyira kicsi az a mennyiség amit bele kell önteni az üzemanyag mellé, hogy szinte észre sem venni. Jobban jár az ember ha mindig nitro dieselt tankol.
-
pavika
tag
Sziasztok!
Tudja valaki hol lehet most jó áron venni VIF nyári diesel adalékot? Tavaly az alza-ról vettem, de most nem találom náluk. -
i-sti
senior tag
Elemcsere kulcsban és nem nyitja/zárja többet.
Kell és ha igen hogyan összetanítani?
B5 paszuly AJM -
tomcsi23
veterán
válasz
BUZZLGHTYR #155176 üzenetére
Mindenképp megnézném, hogy a két ajtó nem lett-e felcserélve.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gtx560unlock #155178 üzenetére
Van motorja is a golfnak?
-
gtx560unlock
csendes tag
Sziasztok!
Valaki küzdött már Légmennyiség mérő (alias MAF sensor) problémával golf4-en vagy más egyéb autón?Ha igen milyen tünetei voltak Menet közben?Hibakódom nincs de gyanítom hogy ez a szenzor okoskodik valamit
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Ket jobboldali ajto le lett cserelve az auton, az oracsoporton azota azt irja hogy nyitva van, ez miert lehet? Mi utan nezzek utanna?
-
Sziasztok
Csináltam magamnak egy hosszú bringás 7végét, negyed magammal és négy bájkkal elzarándokoltunk 650km-re az Adria mellé. 140-es tempóval végig gond nélkül gurultunk oda és vissza. Igaz soha nem látott 8,5l/100-as fogyasztást dobott a board. Péntek hajnalban kivettem a kulcsot, majd hétfő délután vissza, semmi probléma nem jelentkezett.
Egy füge bokor mellett parkoltam, ami tele volt hangyával, és az autó orra volt a zarándok útvonaluk. jobb oldalon fel, balon le. Jót mosolyogtam rajta, majd amikor egyre többen lettek, kicsit elgondolkodtam, raktam ki nekik mézes-kenyeres csalit, ami be is vállt, mert szinte teljesen lepattantak a paszúlyról.
Ennyi bevezető után, a lényeg.
Hétfő este beálltam itthon a garázsba, kedd reggel pedig alig akart beindulni a kocsi. Remegve rángatózva nagy nehezen, de beindult. Azóta viszont semmi baja.
Bepillantottam a gépházba és egy csomó hangya masírozott még benne. Porszívóval többször nekiestem és kiszippantottam a potrohos hangyasav tartályokat. Azóta már nem látok benne. Szerintetek lehet összefüggés a hangya invázió és a nem indulás között?? Vagy egyáltalán tehet valami kárt egy hangya kolónia a motorban, vagy annak egyéb részeiben?? Ne tessenek kinevetni, de nem találom az okot.THX!!
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #155167 üzenetére
Fb. csoportban találtam valakit a 18 -ik kerületben akinek volt bontott fojtószelep (ez 20k, 1 hó gari) felszereltük aztán járattuk az autót kicsit majd levegőszűrőház vissza, autó leállít és fojtószelep alapbeállítás (ez ingyen volt) utána már minden tökéletesen működik, remélem sokáig fogja bírni (kopp-kopp)
-
w333
félisten
Na 1 év kínlódás után végre van normális alapjáratom, fura hogy a klímát bekapcsolom és megemelkedik az alapjárat (ahogy kell) eddig ez fordítva történt bekapcsoltam aztán leállt az autó, jobb esetben remegett 500 -s fordulaton
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget !
-
-
válasz
zsolt19900 #155156 üzenetére
Szerintem meg itt az oka a szerelők kivándorlásának
-
zsolt19900
őstag
az a baj, hogy itt kishazánkban mindkettőtöknek igaza van, jobb szakértőre bízni (de ha nincs?!), jobb a munkát kiadni és elmenni a kész termékért, így "szinten tartjuk" a szakembereket is és nem emelkednek oly' mértékben az árak, de igaza van a másik oldalnak is, mivel sajnos majdnem minden alkalommal futottam olyanba is bele, hogy igen-igen ami nem ellenőrizhető/szemmel látható alkatrész azt szépen fogták a lapra felírták, de ki azért csak-csak nem cserélték
szóval az a gond, hogy ez itt mindig nézőpont kérdése téma lesz
-
i-sti
senior tag
válasz
Speeedfire #155151 üzenetére
Többet nem látom értelmét mert az alapjárattól is melegszik egy idő után.
-
freaghill
őstag
válasz
bitpork #155149 üzenetére
Én meg kicseréltem a hátsó lengéscsillapítóimat magamnak, egyszerű munka. Pénzt spóroltam, lefoglaltam magam nem csak a seggemen ültem, és még tanultam is valamit. Nem hiszem, hogy olyan rosszul jártam volna.
Ugyanez az olajcserével.Ja, és nem kell várni másra, időpontot egyeztetni.
-
Doki16
addikt
válasz
bitpork #155149 üzenetére
Én múlt hónapban kicseréltem magamnak otthon a pollenszűrőt és a levegőszűrőt. Az pollent még csavar sem tartotta csak el kellett tolni jobbra
Másnak már tuti nem állnék neki.(#155151) Speeedfire: Ha van olajhőmérőd még azt is figyelheted. Amikor az Alpokat másztam meg vele 4 személlyel és csomaggal akkor én is percekig járattam még mielőtt leállítottam
-
negyedes
addikt
ALL: koszi, akkor most mar tudom miert kotlott meg az osszes turbo a ceges autoinkban.
-
válasz
freaghill #155144 üzenetére
Amikor azt mondom h diag kell soha nem azt mondtam h vegyen egyet, hanem hogy vigye el!
MOD
Nem is értem a megjegyzést igazából. Miért van az hogy aki megveszi az is itt kérdez?! Amikor ott a wiki meg a minden sz@r - tehát minden adott. Akkor most vagy nem kell otthonra a diag vagy kell de akkor meg is tudja oldani.
Ez a baj ezzel az országgal h semmi máson nem megy a rugó csak h minden okosba menjen.
Mondok példát. Nekem most ki kell cserélni nyomásszelepet a hátsó légruggancsokon. A teljes ruGGót 5 azaz öt csavar tartja oldalanként, plusz maga a szelep csavarozása. Meg tudná bárki csinálni? Meg. Malac mit csinál? Vár hosszú ideje a szerelő, anyag és idő konstellációra. Miért is? Mert Malac nem akar olyanon kísérletezni amit ugyan megtanulhat , de minek amikor van rá szaki aki garival megcsinálja és még csak nem is kell kísérleteznie a saját vagyontárgyának épségével. Malac okos, légy olyan te is mint Malac -
Doki16
addikt
válasz
negyedes #155145 üzenetére
Ezt úgy kell érteni, hogy mondjuk ha meghajtod a kocsit akkor ne állítsd le egyből a motort. Hagyni kell alapjáraton ketyegni kb. 1 percig. Meghajtás alatt értheted azt, hogy versenyzel a városban pirostól pirosig vagy épp mutogatod a haveroknak, hogy nézd már mekkorát lép a járgány
A másik meg ha mész autópályán és mondjuk kiállsz egy pihenőre akkor se állítsd le.
-
havri1
félisten
válasz
negyedes #155145 üzenetére
Így van. Ha megállás előtt pörgetted, főleg huzamosabb ideig, akkor a turbó felmelegszik, illetve nagyon gyorsan pörög. Ezzel üzem közben semmi gond, mivel folyamatosan kapja az olajat-kenést.
De ha egy ilyen hőmérsékletű turbót/motort leállítasz, abban a pillanatban az olajnyomás leesik, a turbó meg besül.
Megálláskor érdemes alapjáraton járatni mindig, hogy a turbó alap fordulatra lelassuljon, illetve hogy lehűljön. -
negyedes
addikt
válasz
Motion_Blur #155136 üzenetére
"turbót hagyni kell visszahűlni " vagyis nem kapcsolod ki azonnal a motort? vagy ezt mire ertik?
-
w333
félisten
válasz
bitpork #155142 üzenetére
Na meg is van ... kb. fél óra múlva megyek érte gyári használt 1 hónap gari !
Ott fel is rakjuk és mondta hogy 80C felett csinálunk egy alapbeállítást !
Ebben igazad van, nem kell minden nap gépre dugni és azt a pár ezer Ft -t pedig kibírja az ember, csak ugye néha az a bosszantó hogy nem tudnak azonnal fogadni mikor ugye sürgős lenne, emiatt gondoltam hogy kéne egy ilyen kábel, nem akarok én semmit állítani rajta csak ha hiba van akkor tudjam hogy mi az !
-
https://logout.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_155096-155096.html
Ha nem fogod érteni amit látsz, akkor minek?
Tudom úgy hangzik mintha baszogatnálak pedig nem - ha elviszed szervizbe akkor ott garit kapsz számláért. Nem kell kínlódni nem kell vadászni ketyeg az egy év a cuccra.
Gyárit vegyél még ha bontott is
-
w333
félisten
válasz
Mágus2 #155139 üzenetére
Persze hogy jobb, vennem kell egy ilyen kábelt nekem is !
Különben fojtószelepből szerinted mit vegyek ? gyári az horror drága, utángyártottból mi lenne a jó ? esetleg gyári bontottat ? mi lenne a jó megoldás ?
Ezek után már mindenkit meg kell hívjak egy sörre annyit segítettetek !
Szerk.
FB csoportban már jelentkeztek ketten is, nem baj hogy nem új csak működjön !
-
w333
félisten
Na megvolt a diagnosztika ... "fojtószelep hiba" szóval kuka !
Tanítani sem engedte, a szerviz viszont nagyon jó és precíz + olcsó !
-
Motion_Blur
félisten
válasz
apple87 #155131 üzenetére
Legfontosabb hogy meg van-e nyúlva a lánc.
Ezt úgy tudod ellenőrizni hogy hideg indításnál meghallgatod, ha 3-4 mp után nem hallgat el a csörgés akkor cserés a lánc. Minél tovább hallod annál jobban meg van nyúlva a lánc és akkor már ott a valós veszély arra hogy átugrik a vezérlés.
Másik probléma a szívó oldali kokszosodás. Ezt vegyszeres vagy dióhéjas tisztítással lehet orvosolni.
Mindkét probléma nagy mértékben megelőzhető ha odafigyelve használják az autót, jó minőségű üzemanyagot tankolnak, legfeljebb 15e-ként olajat cserélnek (város max. 10e), illetve hidegen nem b@sszák neki, turbót hagyni kell visszahűlni stb.
-
Doki16
addikt
válasz
apple87 #155131 üzenetére
1.4 tsi-nél sok variációs lehetőséged nem nagyon van. 122 lovasból van a legtöbb abból is célszerű nézelődni a többi már turbós és kompresszoros, csak plusz hibalehetőség. Bár jól hangzik a 160 lóerő
havri1 pont ilyen motorral szerelt kocsit vett, majd ő biztosan jobban be tud számolni a dolgokról.
-
apple87
senior tag
válasz
Doki16 #155130 üzenetére
Hát a benzines praktikusabb lenne, kis távokon használnám napi 20-30km meg néha nagyobb utazás.
1,4 tsi nél melyik a jobb motor, egy 2011-13 mas körüli passátná?És az 1,4 tsi nél mire kell oda figyelni vételkor? És ennél mit érdemes a vezérlésen kívül cserélni, vétel után.
Nekem szivó benzinesem van most, ezért se vagyok annyira képben a tsi vel.
Gondolom kevesebb minden van mint a dieselnél.
-
Doki16
addikt
válasz
apple87 #155128 üzenetére
Ott írtam a CFFB jó a B7 Passatban. Hol és mire használnád, annak függvényében változik, hogy benzinest vagy dízelt vegyél. 1,4TSi semmivel nem rosszabb mint a bármi más motor. Mindegyiknél a tulaj a legfontosabb tényező, értem ezalatt, hogy karbantartás és felhasználás.
-
Doki16
addikt
válasz
apple87 #155125 üzenetére
Kellene egy motorkód hozzá. Többféle van belőle. Mágus szavait idézve meg a CFFB a jó.
Ha nem volt akkor vezérműszíjat, görgőket és vízpumpát kell cserélni. A szokás dolgok is megvétel után. Ha DSG-s akkor 140-nél vagy 180-nál olaj. Ezen kilométer környékén már rakoncátlankodhat az EGR is akár. De minden az előző tulajtól függ, hogy hogyan használták és hol.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Kinéztem egy 2011 es passatot 2.0crtdi motorral.
Mi a véleményetek erről a motorról, megbizható megfelelő gondozás mellett?
Mire számíthatok ha megveszem kb 160-200e km-el megvételkor mit érdemes cserélni egyből?Válaszokat előre is köszönöm.
-
válasz
hdman #155122 üzenetére
Csak anyag vagy csere is?
Előbbi fáj, utóbbi szuper!Az előbbi hsz-emhez, még, hogy a Bara Autóháznál asszem 8,5 nettó a rezsióradíj.
A fékcső-csere elkészült (bő egy óra), cserélték a fékfolyadékot is (tavaly nyáron volt amúgy). Ne köpködöm őket, mert tényleg röstellték a dolgot; de maradok a Baránál.
-
-
w333
félisten
válasz
molnarpeter #155119 üzenetére
Na 1 óra múlva tudnak fogadni, kíváncsi vagyok mi a baj !
-
w333
félisten
Kicseréltem a csövet ... változás nincs indítás 5-600 alapjárat majd 2-3 perc és 900 utána lejebb megy 800 -ra miután beállt a hőfok 90 -re
Húztam a fojtószelepnél a gázbovdent majd elengedtem de nem történik semmi (nem mozog), utána lehúztam róla az elektromos vezetéket és úgy indítottam, ugyan úgy indult és igazából nem vettem észre különbség
Szóval akkor a fojtószelepház elektronikája adta meg magát ? valami tipp ?
-
Csabifater
tag
válasz
molnarpeter #155115 üzenetére
Havonta egy hosszabb út autópályán kb.800 km, a többi napi szinten (mivel kis településen lakom) 3 település között kb. 40 km.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Csabifater #155113 üzenetére
Milyen felhasználásra, mennyi város, mennyi autópálya?
-
i-sti
senior tag
válasz
Csabifater #155113 üzenetére
+1 1.5/6 manuál
-
Csabifater
tag
Sziasztok!
Egy Skoda Karoq-ot szeretnék venni.
Nem tudom eldönteni melyik változatot vegyem.
Akinek van tapasztalata motor és váltó terén, tudna segíteni melyiket érdemes választani?Motor 1,5 TSI/150 LE 6-os manuális váltó,
Motor 1,5 TSI/150 LE automata 7 fokozatú DSG (száraz kuplungos),
Motor 1,6 TDI/115 LE 6-os manuális váltó vagy
Motor 1,6 TDI/115 LE automata 7 fokozatú DSG (száraz kuplungos)?Vélemények motor és váltó terén?
Köszönöm a segítséget!
-
i-sti
senior tag
válasz
GLOCK34 #155104 üzenetére
Nekem maszekszerelőnél, aki 5-8 évet motortechnikus ként dolgozót a VW-nél (most is besegít mikor kérik) és akinek van hivatalos, bejelentett szervize
200.000 fizettem.Ebben benne van anyag + munkadíj
Vezérlés csere
Hűtőfolyadék csere
Fékfolyadék csere
Váltóolaj csere (6os manuál LLQ)
Termosztát csere -
Csabadi
tag
Sziasztok vcds-ben lévő bin file-t mivel lehet megnyitni.Grafikon táblázat miatt.Tudom nem idevágó a téma de hátha.Köszi
-
válasz
GLOCK34 #155104 üzenetére
A DSG olajcserére én is valahol 70 és 80 közötti összeget fizettem márkaszervizben. Maszeknál sem áll meg 50-60 alatt ha gyári motyóval dolgozik.
Szvsz ennyi felárat megér a márkaszerviz pecsétje és szavatossága, ha később vmi gond lenne.Mindeközben cserélik a fékcsövet a Golfon. (Sűrű elnézést kérések közepette.)
Octavia rezsióradíj nettó 13,5, A6 nettó 18,5.
-
-
GLOCK34
aktív tag
válasz
bitpork #155081 üzenetére
Mindenképp szerelő, csak a Roag-tól kapott bruttó 79000 Ft ajánlattól hanyatt estem. Olajcserén kívül semmi mást nem tartalmaz. Másik,a környékünkön elismert műhelyben 10000 körüli munkadíjat mondtak,ha viszem az anyagot. Időpont foglalással megvárhatom amíg elkészül,így legalább biztos lehetek benne,hogy mi került a kocsiba.
Nem akarok garasoskodni,kifizetem a tisztességes árat,de a fent említett összeg szerintem nem az. -
hdman
őstag
válasz
Motion_Blur #155037 üzenetére
Sajnos kavicsos
de az autópálya már csak ilyen
14.200 volt +átírás.
-
1stVikman
senior tag
válasz
bitpork #155099 üzenetére
Gondoltam csak tudja, hogy kb.mit-hol pipálgatott.
Bár ez VW golf V, de itt is az adaptation-ben kellett aktiválni:
ross-tech wiki , mint nálam a Fabiaban.
Ettől függetlenül nem tudjuk, hogy mit állított el a long coding-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Otthoni időjárás-állomás
- Fogyjunk le!
- Formula-1
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest