Hirdetés
- Milyen egeret válasszak?
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Nagyon nem szokványos módon ment tönkre egy ASML gép Kínában…
- Amazon Fire TV stick/box
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Asztrofotózás
- OLED monitor topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
Nekem nincs vele kapcsolatosan nagy ellenérzésem. Persze a kormányokkal kapcsolatosan még tapasztalatlan, hiányosak az ismeretei, meg vannak erősen megkérdőjelezhető meglátásai. Pl.: a kormány FFB minőségére a legjobb teszt egy arcade játék mert az rángatja meg jól (ezt annyiból megértem, hogy arcade autós játékok világából jön és szimulátoros tapasztalata nincs) vagy sok Nm a drifthez meg rally-hoz kell (pont ezekhez kell a legkevesebb).
Viszont a saját közönségét az autós játékok és a kormányok világával megismerteti és ez jó! Ha páran csak emiatt vesznek kormányt, az csak jó a közösségünknek. -
Joshi
titán
Látom felborzoltam a kedélyeket a linkelt videóval.
Egyszerűen csak bedobta a gyerek videóját én meg belinkeltem ide. Amúgy véleményt mindig és mindenről lehet mondani, miért ne? Mondjuk abban igazat adok neki, hogy a legtöbb marketing duma. Szerencsére hamarosan kiderül, hogy milyen is lesz a játék. -
Ary634
csendes tag
válasz
Találtgyerek
#90
üzenetére
Sajnos nem fog rájönni.
Én azt a videóit szoktam megnézni, ahol a téma közel áll a szívemhez, de sajnos legtöbbször katasztrófa turizmus lesz a vége. Nem szeretném tovább rugdosni az embert, de tényleg, de pont az AC Rally-nál már a bejelentés napján, a trailerrel együtt el lettünk árasztva több órányi videós sajtóanyaggal a YT-n, próbakörök, interjúk stb. Ehhez képest ez már a 2. videó ugyanarról a játékról, és még mindig nem sok konkrétum hangzott el.
Viszont valaki keresett itt jó magyar szimulátoros kontentet, a Sim Racing Company Gaming szerintem egész szimpatikus videókat gyárt, és ő láthatóan nem a videó készítése KÖZBEN néz utána a videó alanyának.
-
PapírVilla
aktív tag
Sokan csinálják, hogy trailer alapján okoskodnak fél órát egy játékról. Persze a bevezetőben mindig úgy tűnik, mintha próbálták volna.
-
dundi94
tag
Amikor rátaláltam a csatornájára tökre megörültem hogy végre egy magyar is foglalkozik Sim-es dolgokkal. Aztán hamar rájöttem hogy ez nem az amit keresek, keresünk sokan. Néha mond emberünk akkora blődségeket, csodálom hogy a komment szekció ennyire türelmes vele, vagy ők is teljesen vakon vannak....
-
petikeh
tag
Tényleg nem akarok átmenni "Hungate sutyorgóba"
, de a Logiteches is tényleg annyira szakmaitlan volt... Azt hitte, hogy a bundle csomag kerül X forintba, aztán kb. a videó felénél tűnt fel neki, hogy az csak a bázis, egy pereccel... 
Persze nem lenne ezzel gond, ha nem úgy akarná magát eladni, mint a hazai vlogger közösség autószimekre specializálódott szakértője. Mert bármennyire is érdekelne az ilyen tartalom, az ilyen hibák miatt a számomra sajnos hiteltelenné válik. -
Találtgyerek
veterán
Megjegyeztem a csatornájának a nevét. Tudom, hogy sokat nem számít, de erre a videójára nyomtam is egy dislike-ot.
Így nem lehet véleményt nyilvánítani egy termékről, ha még ki se próbálta.Ary: Ne nézzetek meg a videóit, ha csökken a nehézsége, talán akkor rájön, hogy valami hiba van.
Biker: Innentől biztos messzire fogom kerülni.

-
petikeh
tag
válasz
Találtgyerek
#85
üzenetére
Önti magából a "tartalmat", csak igazából nincs semmilyen mögöttes tartalom a videók mögött. Beszél mindenről is, múltkor amikor bemutatta a PXN kormányait videóján is jót mosolyogtam, hogy a weboldal alapján beszél hardverekről...

-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek
#85
üzenetére
Úgy mint a többi klikkvadász, megnézte a trailert, és okoskodik. skippelhető tartalom
-
petikeh
tag
Nekem így az első 4 perc után olyan érzésem van, hogy bepróbálkozott egy ingyen tesztelői verzióért és nem kapott...
Ettől függetlenül lehet még a játék majd egy fos, de így 4 perc szapulás egy még soha nem látott valamiért, pláne úgy, hogy szerinte az EA WRC meg teljesen jó (én is szeretem, csak épp bőven van hibája sajnos...), úgy azért elég meredek. Számomra legalábbis. -
Joshi
titán
Assetto Corsa Rally, minden amit gondolok, és amire érdemes felkészülni!
ui.: már mint ez a videó címe, nem én gondolom így. Aztán az is lehet hogy úgy lesz ahogy a videóban az ember mondja,
-
fatal`
titán
válasz
Találtgyerek
#80
üzenetére
A Skodát meg a Hyundait néztem

-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek
#76
üzenetére
Nyilvános, aztán majd meglátjuk, ha sok az idegen akkor lesz jelszó.
-
petikeh
tag
Szerintetek, ha a steamen ez a 2080 van írva a minimális konfighoz, akkor az én 12 gigás 3060-as kártyámmal el tud döcögni a játék?
Illetve amennyiben, úgy döntök, hogy videókártyát váltok, akkor mi lehet a jó irány? 4070?
-
dundi94
tag
Sziasztok!
Esetleg ha valakinek lenne kedve ráhangolódni egy kis RBR-el a játékra az jelezze, ha leszünk páran indítanék egy online PH futamot.
-
Nagyon kíváncsian várom,attól függetlenül mennyire szeretem az RBR-t. Viszont az AC-s fizika közelebb áll hozzám. Amióta ráálltam az AC-ra,alig vettem elő az RBR-t
WRC teljesen kimaradt nekem, gameplayeket nézve árkádosnak tűnt ,de lehet tévedek kipróbálás hiányában. -
GalaHU
addikt
válasz
Találtgyerek
#64
üzenetére
Igazából a legmegúszósabb fejlesztés a megfordítás után a pálya tengelyes tükrözése lenne.
A B3-ból J3 lenne és mèg ezt is meg lehetne fordítani. Egy lidaros kör ès kèsz is 4db gyorsasági… 
Azèrt valószínűleg nem ezt az utat járják majd.
-
bnorci71
addikt
válasz
Találtgyerek
#60
üzenetére
Nekem csak úgy eszembe jutott miért nem fordítják meg a meglévő pályákat
-
Ciccuka
veterán
-
fatal`
titán
Kis Q&A. Ez alapján 5 helyszín lesz, 120km szakasszal. Ezekszerint a negyede benne lesz az első EA verzióban (33km, 2-2 szakasz).Viszont úgy tűnik, hogy lesz modding, az mindenképpen pozitív.
-
-Solt-
veterán
Na itt van sok kis infó morzsa, érdekesség...
-
fatal`
titán
Részemről még a fiktív pályák sem rosszak, ha jól meg vannak csinálva.
Lásd a KT WRC-ket. Sok szempontból szar játékok, de a szakaszokra sosem volt panasz, pedig a pályák fiktívek, némi valós résszel.
Majd meglátjuk.

-
-Solt-
veterán
A mennyiséget gyanítom az anyagi költségek és az engedélyek / bejárási lehetőségek korlátozzák... talán még licensz díj költsége is lehet, ami érinti a nem szkennelt pályákat is, szóval összetettebb lehet ez annál mint ahogy gyanítjuk...

Logikusak és érthetőek az érveid, de szerintem rosszul közelítesz ehhez... abban nincs vita, hogy a laza murvás felület folyamatosan változik és ezt pontosan úgysem lehet visszaadni, de itt a lényeg szerintem nem csak az útfelület szkennelésén van, hanem azon, hogy minden ami változatlan marad, tehát a vonalvezetés, az emelkedők / lejtők szöge, a szélesség, a bukkanók, az árkok, stb., tű pontosan ott vannak ahol a valóságban... a bukkan után centire ugyanott lesz a jobb három mint a valóságban, ugyanúgy fog dőlni kifelé az út, ugyanolyan szögben lesz a visszafordító és nem a pályaszerkesztőre lesz bízva, hogy a rendelkezésére álló képekből, videókból, térképadatokból mit raknak össze, mennyi idejük és energiájuk van pontosnak lenni! Hogy ez számít-e, az megközelítés kérdése... nekem, aki rendszeresen képes volt 20 percet eltölteni azzal DCS-ben, hogy életet leheljen a Kamovba, majd 30 percet repüljön az első manpad-ig ami egyből leradírozza az égről... számít... de nyilván ilyen hülye viszonylag kevés van!
Szóval a lényeg, hogy a murva állapotát a 10. vagy 20. autó után a degradáció szimulálásának kell megoldania, nem a szkennelésnek... a változatosságot, kiszámíthatatlanságot amit említesz pedig a fizikának kell hoznia... például, hogy lesz-e sárfelhordás, gumizódás, gumihőmérséklet, guminyomás, defekt szempontjából számít-e, hogy "átléped" vagy telibevered a kátyút, mindenkinek ugyanakkor ered majd el az eső, vagy az eleje megúszhatja, a végének felszárad-e, stb...
A rally szimulálása nyilván sokkal összetettebb mint a pályaversenyeké, de a szkennelés szerintem egy minőségi ugrás lehet pont úgy ahogy a pályaversenyeknél volt... ha más nem, aszfalton máris lehet hozni azt a szintet ami már önmagában hatalmas lépés lehet az addigi játékokhoz képest!
A helyszínek, szakaszok mennyisége miatti aggódás természetesen jogos... versenyzés szempontjából a sok is kevés... talán megoldás lehet a fizetős DLC, vagy akár a moddolási lehetőség és majd a közösség megoldja, de azt sem szabad elfelejteni, hogy a korlátlan gyakorlási lehetőség miatt, egyszerűen nincs az a szakasz mennyiség ami elég lenne. Csak idő kérdése, hogy ismerőssé, betanulttá, unalmassá váljanak... hacsak, a kurva jó fizikai és a sok változó miatt másképpen nem alakul!

A szkennelést illető nézetkülönbséget majd az döntheti el, ha lesz lehetőség gyári és moddolt pályán is menni vele... kíváncsian várom!
-
Nekünk kellene játékot fejlesztenünk magunknak. Legalább mi ketten biztosan nagyon élveznénk
Majd szólok ha nyertem a lottón.Erről a törésmodellről is volt szó a lenti egyik linkelt videóban is, meg egy korábbiban is. Elméletileg itt a törés is szimulálva lesz az eseménykor. Tehát odavered mondjuk az eléjén az oldalát és a játék szimulálja hogy mi sérülhetett. Pl egy középmotoros autóban a motor nem biztos. Meg azt is mondja a madár hogy TD-t simán össze tudsz hozni ha úgy sikerül.
Bár engem itt inkább a másik oldala érdekelne. Hogy tudjak úgy menni 50 km-t hogy ne kelljen váltócserén gondolkodnom. Szekis váltóval ahol nincs kuplungolás meg semmi ilyesmi... Mert a sokminden közül amit nem szeretek az EA WRC-ben ez zavar az egyik legjobban. -
petikeh
tag
válasz
PapírVilla
#51
üzenetére
Ez tökéletesen látszik, hogy akár a Zemplénben, akár a Veszprém környékén rendezett ERC futamon képesek a mieink top10 körül menni, végezni... Aztán, ahogy elmennek külföldre jön a szomorú ébredés.
Persze, nincs ezzel gond, csak amíg egy Ostberg képes 1 kör után top időket autózni Erdőbényén, vagy Fonyon, addig Mixi folyamatosan el tudja dobni ugyanott, úgy hogy papíron Ő ezeken a gyorsokon nőtt fel... -
JulesTS
addikt
Én is így vagyok a rally-val. Nekem az adja az élvezetet, hogy nem tudom, hogy mi jön. EA WRC-ben is pár szalasz már kezd meglenni emlékezetből és azoknál gyorsabb is vagyok. Igazából nekem annyi kellene, hogy egy szakaszon kétszer-háromszor végigmenjek, hogy azt lássam, hogy hol kenődhetek fel egy fára és utána verseny, verseny után meg soha többet ne jöjjön elő az a szakasz. Persze kivitelezhetetlen, hogy ilyen pazarlás legyen...
-
Ratrak
aktív tag
Ez talán inkább vágás-kezelés szerintem. Az a legtöbb címben elég gyatra, EA WRC-ben kimondottan vacak. Ez a "tökön-paszulyon áttolom, mert úgy gyorsabb"-dolog mindig is kicsinált, ahol engedte az engine/fizika. Vagy az ilyenek, hogy néha az ujjnyi vastag fa megállít, és TD, máskor meg 1.5 km/h veszteség, és mész tovább.... Én ebben inkább a szigorúbb vonalat preferálom, az autó maradjon az úton, ha nem, annak legyen (akár durva) következménye... Aztán, hogy meddig tart az út pontosan, arról lehet elmélkedni
-
Ratrak
aktív tag
Ez igen!
Gyönyörűen leírtad, hogy miért nem lesz a rallyban sose ( = belátható időn belül) olyan színvonalú "valóság-utánzás", mint a pályaautó-szimulátoroknál. Oszt' még azokat is osztja kb. mindenki, aki életében vezetett már valódi versenyautót ugyanott... Mondjuk pont a pálya valósághűségét ki szokták emelni, hogy az pont szuper, "csak" a szimulátorok lényegét, az autó viselkedését szokák egy "meh"-el elintézni. Már ha nem épp az adott szimulátor által felkért szakembör nyilatkozik épp, mert akkor természetesen iszonyú valósághű, jobb, mint az eredeti 
A lényeg a feeling, meg az összkép. És továbbra is tartom, hogy egy rally szimulátornál, ahol, ha tetszik, ha nem, a szakaszok bizony ugyanolyanok lesznek, és minden fotelpilóta ha akar, akkor akár (hehe
) 10.000x is végigmehet rajta versenytempóban, szóval ilyen körülmények közt a mennyiség igenis számít, mert be fogja tanulni az ember, ha akarja, ha nem. És értem, hogy modelleznek degradációt, szuper, de amikor már 300x végigmentél ugyanott, akkor degradáció modellezés ide, fényviszonyok változása oda, ismerni fogod a helyet mint a tenyered. És az a (szimes) rally halála, továbbra is tartom. És nagyon nem mindegy, hogy van 300 stage, és mindegyiken egyszer mész, vagy van egy stage, és azon mész 300x....
Nyilván a példa sarkított, és szándékosan az, de értitek. Persze a hossz is számít, nyilván.Szóval lehet szidni az EA WRC-t, én is megteszem, amikor jogos, és több esetben abszolút az. De az, hogy vannak benne 30km-es szakaszok, nem egy, hanem vagy egy tucat, meg egy tonna helyszín, az bizony iszonyú király.
A lézerscan szerintem is kicsit gimmick rallyban, de hogy ártani nem árt, az tuti
Csak, ahogy te is írtad, ne legyen lassabb tőle a munka úgymond. Ha viszont pont, hogy gyorsabbá teszi, akkor lézerscan-t mindenhova! 
Gomez, egyszerre írtunk
És minő meglepetés, egyetértünk, nem is értem
Szerintem se kell százezer autó (nyiiiiiilván, ha több, az jobb, de milyen áron?), ami van, az legyen a legjobb (na, ott speciel fontosnak érzem a "legyen a legközelebb a valósághoz"-dolgot!), lehessen érezni a különbségeket és az egyediségüket, legyen jó a hangjuk, de főleg a mozgásuk, és ennyi. Pályából meg legyen sok, változatos, és hosszú
Meg örökélet, és ingyensör, ofkoz
-
petikeh
tag
Amúgy most Duennél elkezdték kigyomlálni azokat, akik így mennek... A csoportba posztoltak is egy valakiről, aki az utolsó chilei futamon olyan íveken ment, hogy oda szerintem terepjáró is kevés lenne, de neki valahogy kiadta... Na igen, ennek így nem sok értelme van, azért is tartom fontosnak, hogy olyan pályák legyenek, ahol jó és tényleg műkködő degradáció van, mert arra "nehezebb" készülni, mint arra, hogy minden pályán max. egy minimális tapadásvesztés van...
Az EA WRC iránya nem lenne rossz az évszakokkal, de ott ez inkább volt látványelem, mint érdemi dolog, pedig mondjuk a CER pályák tényleg hóban, vagy ősszel tényleg csúszós falevelekkel további opciót jelenthettek volna kihívás tekintetében.
-
válasz
Találtgyerek
#42
üzenetére
Lehet hogy nem jól fogalmaztam, de nem lehet módosítani az itinert. Van a videóban egy rész ahol elméletileg feszegeti ennek a lehetőségét, mert előreláthatólag nem az lesz hogy egy szakasz van felvéve előre (audió) hanem csak a "parancsok" (? mi a jó szó erre?) és azt vágja egymás után a játék ahogy mész. De a készítők mondták hogy ezek (induláskor, tehát 1.0, és eary access) nem lesznek módosíthatóak.
Amúgy látom ketté bomlik itt a játékosközönség ezen a lézer dolgon. Én Gala-val vagyok. Bár annyira nem tudományos okokból mint ő, hiszen én nem versenyeztem rallyn soha. Viszont a pályák betanulása ösztönösen jön és nem esik jól. Volt egy szakasz EA WRC-ben ami a kezdő szakasza volt egy Duen versenynek. Láttam az ottani nagyok idejét, gondoltam megnézem hogy mit tudok ezen a szakaszon TT-ben mielőtt rajthoz állok. Átmentem rajta 3x és nem értettem hogy hol marad benne annyi. Letöltöttem a ghost-jukat. Láttam hogy ott ahol én fékezek ott elmegy nyélen ha kicsit korábban kezdem fordítani, és valóban (eddigre már kb 8-10x végigmentem a szakaszon), szóval utána meglettek ezek a fordulók is, közelükbe kerültem, elindultam a duen-en, ott is benne volt az a szakasz, vagy legalábbis az a kanyar kb 4x a versenyen. Szóval aznap délelőtt kb 15-20x mentem végig azon a kanyaron. Mostanra itiner nélkül pontosan tudom hogy itt-ott el fog férni. És persze lehet esőben egyet beleemelek, vagy ha nagyon bakhátas akkor is, de alapjában véve itiner nélkül megyek azon a részen. Ez nem jó, nem szeretem. Nem is csináltam soha többet ilyet mert nekem megöli a rally-t. Szóval ha kevés pálya van akkor ez hamar kialakul. Én is azon a gondolaton vagyok hogy inkább legyen nagyon sok szakasz mint kevesebb tűpontos.
Az nem is zavar annyira ha kevesebb autó lesz. Ott úgy is van 1-1 kedvencem minden kategóriában és nem is bánom ha azokkal megyek
Fura kettősség.
-
GalaHU
addikt
Ha a lidarozás valóban gyorsít a folyamaton, akkor hajrá csinálják, bár akkor igazán több szakasszal is kijöhetnének már induláskor.
De továbbra is fenntartom, hogy murván nem sok értelme van. Ugyan a finn VB-n még nem mentem (igény lenne rá!
!) de a két hazai murvás futam alapján évente változik a szakasz, soha nem mehetsz a tavalyi itinerből. Ezek ugye általában erdészeti utak (mint Szombathely) vagy honvédségi szakaszok mint a Lőtér és szomszédai. Egész évben pusztítja őket az erózió, dübörögnek rajtuk a több tonnás gépek, aztán ott tapossák, ahol érik. A Lőtéren a verseny előtti héten szépen kitűzik a pályát -szemre, ahogy sikerül, de biztos nem áll ott egy földmérő a tavalyi adatokkal- aztán jön Józsi bácsi a torlólappal és kialakítja a végleges pályát, el-el simítgatja a gödröket, szélesíti -ha kell- a kanyarokat, szépen az út szélére tolva a felesleget, amennyi éppen maradt. A sík területen lévő mesterséges kanyar-kombinációkat (a rajt után sokszor van ilyen, hogy a lezárt terület miatt a nézők kevés gyaloglással lássanak valami látványosat) meg aztán tényleg "hasraütésre" húzzák meg... Akkor most melyik állapotot is kellene lézerscannelni? 
Szombathelyen az egyik évben a pályabejárás alatt özönvíz-szerű eső volt, rommá áztatta a pályát, meg még szét is kente az a 150 páros aki 4x végiggurult rajta. Aztán a versenyre felszáradt, de olyan bakhátas lett, hogy ahol előző évben 5. csúzlin lobogtál át most végig öblögetned kellett, mert kitépte a kezedből a kormányt...
Nyilván, a főbb tereppontok nem változnak, a több köbméteres sziklákat se fogja az eső arrébb rakni, de ilyen pontossággal egy lassan végigurulós videós felvételből is meg lehet csinálni a szakaszt.
Aszfalton kevesebb dolog tud megváltozni, de páldául a levágásgátló műtárgyakat, a kereszteződések bólyázását és a lassítók báláit se miliméterre pontosan ugyanoda fogják rakni (a tavalyi jelölő rég lekopik) csak kábé... De a legszebb, hogy a pályabejáráson általában még kint sincsenek, mert ezek meg megnyitott közutak, amiket nem lehet lezárni a bejárásra, a helyi érdekű busz meg aligha fog átférni a lassítón. Csupán a helyük van felrajzolva az aszfaltra, meg méter (!) pontossággal beírva az itinerbe, az első áthajtáskor látod, hogy ténylegesn hova kerültek. Arról már nem is beszélve, hogy a lassító előjelző táblákat -mondjuk a 100-ast- simán kiteszik 98méterre, de 102-re is...
De pont ettől szép a rallye, hogy teljesen kiszámíthatatlan, és végig improvizálnod kell. Szerintem kár azzal pazarolni az időt, ami nem ad hozzá valódi értéket.
-
petikeh
tag
Igen! Egyet tudok érteni abszolút azzal, hogy a kevesebb néha több. Illetve szerintem a degradáció jól elkészítve, megcsinálva számtalan variációt tud adni.
Teszem azt van egy verseny, ahol az első körben még száraz körülmények között tiszta aszfalton tudsz menni. A második körben már szitáló esőben felhordásos pályán, a harmadikban, pedig naplementekor, lámpasorral, vízes-csúszós-felgumizott féktávokkal és az előzőek miatt saras kihordásokkal-felhordásokkal. Ez kb. egy versenyen belül 3 más pályát jelent és csak egy szakaszról volt eddig szó. Murvás körülmények között, pedig a rendesen kivitelezett degradáció még további opciókat rejt magában.
Arról, pedig nem is beszélve, hogy az olyan helyszínek mint a Monte, ahol lehet 4 évszak és lehet akár tiszta havas-jeges útfelület, meg olyan tükör aszfalt, amiről enni lehet is további opciókat adhat. Ehhez, pedig tényleg csak az kell, hogy legyen egy nagyon jól rekonstruált alap és egy jó degradációs modell.
-
-Solt-
veterán
Tű pontosak a lejtők, emelkedők, ívek, bukkanók, pont ott van az árok, a szegély, pont ugyanolyan széles az út, stb...
Laza murván szkennelnek egy alap állapotot ami aztán a játékban ugyanolyan, majd a degradációnak köszönhetően az alaphoz képest összecsesszük mi magunk... kemény murván meg aszfalton pedig ott van minden út hiba, gödör, szikla ahol lennie kell...
Pályaversenyeknél is minőségi ugrás volt a szkennelés, itt is hozzá fog adni az élményhez! Emellett azon sem lennék meglepve, ha gyorsabban haladna maga a pálya elkészítése... mintha lett volna itt cikk PH-n arról, hogy a lidar adatokból, hogy konvertálnak át adatokat a 3d modellező programokba. Nyilván maga a szkennelés idő és pénz igényes, de részemről inkább legyen kevesebb és amennyire csak lehet pontos!
-
GalaHU
addikt
Mindig jót derülök ezen a lézerscannelt pályán. Tudom, hogy nagy buzzword, de nem gondolom hogy egy rallye-s játéknál, különösen murván, lenne bármi értelme…
Már délutánra is teljesen más képét mutatja a gyorsasági ha átment rajta a mezőny, pláne ha harmadszor is átzavarnak rajta jó magyar szokás szerint.
Általában a tavalyi itinerbe mindig bele kell javítani, szóval állandóság az nuku. Akkor meg miért baj, ha pár bokor arrébb van mint a valóságban.
Inkább legyen 90% pontos, csak jöjjenek gyakrabban az új kontentek. -
Végignéztem közben. Amit még a lentin kívül érdemes kiemelni hogy azt mondja hogy a VGA minumum 2080 lesz. Kíváncsi vagyok ez a gyakorlatban mit jelent. Nekem egy 3080-am van és az AC evo reggelire felfalja. Az a játék miatt gondolkodom a cserén amúgy, de jó lenne látni hogy mi az mi egy 3 monitors setupot normálisan kiszolgál... Amúgy azt is mondja hogy nem volt mikro-lag meg ilyenek. Szóval létezik jelenleg olyan gép amin megy normálisan ami jó hír.
Meg mondta hogy nem lehet módosítani az itinert. Tudom hogy ez pont neked szempont, de ő is mondja, és én is úgy gondolom hogy ez már részlet dolog valamennyire.Aztán szó van arról is hogy kevés akezdő pálya-csomag. És ezt én is így gondolom. Ezért mondjuk én annyira pont nem örülök annak hgoy az összes pálya minden darabja lézer-scannelt. Mármint ennek örülök, de attól tartok így nagyon lassan fog bele jönni pálya és km. Szóval nagyon bízok benne hogy a "moddolhatóság" azt is jeleneti hogy ha más nem akkor lehet bele tölteni pályákat külön is. Minden rally játék halála az unalom az ismétléstől.
-
válasz
Találtgyerek
#30
üzenetére
Én még nézem, de közben bedobtam chatgpt-be hogy csináljon egy összefoglalót a vidi alapján:
Összefoglaló (5–10 mondatban):
A videóban a készítő, aki nagy rajongója a klasszikus Richard Burns Rally-nek, első benyomásait osztja meg az új „Assetto Corsa Rally” című játék kapcsán. Kiemeli, hogy már az első látvány és fizika alapján komoly szimulációs aspirációkkal bír a játék – nem „csak” arcade rally, hanem igazi rally-szimulátor. Nagyon pozitívan értékeli a játékmenet természetesnek ható súlyérzetét, azt, hogy a kocsik viselkedése hordoz súlyt, lendületet, nem pedig „lebegő” érzést. Ugyanakkor rámutat, hogy még vannak kérdőjelek: például a tartalom-kínálat, a pályák és járművek mennyisége, valamint a játék kifinomultsága (pl. modulok, beállítások) kevésbé ismert. A vizuális megjelenést is dicséri, különösen a részletgazdag környezetet és a talajfelszín reakcióit a fizikára. Összességében úgy véli, hogy ez a játék komoly lehetőség a rally-szimuláció kedvelőinek, de még nem biztos, hogy mindenki számára kész, tökéletes csomagként – inkább ígéretes kezdetnek látja. A végső ítélet: jó irányban halad, ám a végleges minőség és mélység majd a megjelenéskor dől el.
Lényeges, többször kiemelt pontok listában:
A játéknak „igazi rally szimulátor” jellege van, nem csak könnyed versenyjátékként van kezelve.
A fizika és a kocsi-viselkedés természetes, a súly, lendület és talajreakciók érzékelhetőek.
A vizuális megjelenés és környezet részletessége magas szintű.
A tartalom mennyisége, pályák és járművek kínálata még kérdéses.
A játék még fejlesztés alatt lehet (vagy nagyon az elején van), így az ígéretek és a valóság közti részletek még alakulóban vannak.
Ajánlható azoknak, akik komolyabban érdeklődnek a rally-szimuláció iránt, de lehet, hogy nem a legideálisabb választás „könnyű” játékélményre. -
válasz
PapírVilla
#35
üzenetére
Lehet a FOV nem volt jól beállítva. Azzal sokat lehet segíteni.
-
PapírVilla
aktív tag
Az egyik video alatt a sebességérzet hiánya miatt reklamálnak az emberek. Sajnos a rally játékoknál tényleg tapasztalható ez beső nézetben. Igazából akkor jó, ha teljesen kiülsz a lökhárítóra, de az meg nem túl "szimulátoros".
-
Ratrak
aktív tag
Nekem is 0-day vétel lesz, az tuti. A 30 körüli autó nem rengeteg, de elég, ha jó. A szakaszok viszont... na, abból kellene sok, és minőségi. És ha igaz, hogy nem fognak hozzá DLC-ket kiadni, az ebből a szempontból nem túl jó hír. Inkább legyen fizetős (ha jó), csak legyen minél több és jobb szakasz. A rally "halála" (jó, nem halála, de sokat visszavesz az élményből), amikor már kívülről tudod a szakaszt, szerintem. Ez nem pályaautózás, hogy az utolsó kavicsot is kiismerve ki tud jobban végigmenni 100x. De ha kevés és/vagy rövid szakaszok vannak, akkor hamar az lesz belőle sajnos. Az eddigiek alapján ez a fő félelmem. Meg hogy nem lesz jó a VR, és hogy nem lesz elég neki a semmilyen gép sem.
De ezek csak az "ugye nem?!" kategóriás dolgok egyelőre, viszont iszonyú sok szimpatikus dolgot látni/hallani róla a fenti videókban, szóval Kudos to Kunos 
-
bnorci71
addikt
én az RBR-t anno pont azért nem játszottam mert nem volt kormány bill-el meg nekem játszhatatlan volt. Aztán sokáig nem is érdekelt a játék.
Az EA WRC se jött be igazán, a miértet nem tudom igaz nem is sok időt fektettem bele, de az AC/ACC Nordschleife/Bathrust/SPA most valahogy jobban érdekel mint a rallyDe ez nagyon birizgál 2 videó alapján is biztos kipróbálom aztán majd meglátom
-
fatal`
titán
Egy kis replay/gameplay, talán még nem volt.
-
dino_m
senior tag
Ez már volt?
-
Jelen
Pont az alkotói válságomban érkezett ez a hír. A legjobbkor.
Találkozunk a pályán nov 13-án

-
petikeh
tag
válasz
Találtgyerek
#21
üzenetére
Valamelyik videón, amikor állította be a szakaszt, akkor ott lehetett látni, hogy vannak különböző állítható segítségek.

-
GalaHU
addikt
válasz
PapírVilla
#18
üzenetére
Mindenki nagy reményeket fűz hozzá, de ha az RBR jelenlegi szintre javított fizikai engine-jéhez hasonlóval érkezik korszerű grafikával, akkor sikerre lesz ítélve HC szimes körökben... Persze jó kérdés, hogy nem lesz-e ugyanaz a keresztje mint a classic RBR-nek 2004-ben, hogy egyszerűen túl nehéz lesz a többségnek.
Azért szerintem van remény, mert azóta sokkal szélesebb lett a rally-szimes réteg, ráadásul alapvetés a kormány ami 20 éve még nem volt elmondható... Én nagyon szorítok a sikeréért...
-
PapírVilla
aktív tag
Én már csak azért is örülök, mert végre normális aszfalt fizikát tartalmazó rally szimulátor is lesz a piacon (remélhetőleg). Az aktuális wrc autók miatt nem izgatom magam, amúgy is a régebbieket szeretem.
-
shteer
titán
Azt hiszem megvan a karácsonyi ajándékom.. régi vágyam egy jó push-pull shifter

-
petikeh
tag
Én a magam részéről a gépigényére leszek nagyon kíváncsi. Tuti, hogy megveszem kb. 0. nap PC-re, de nem tudom, hogy a már nem annyira mai gyerkőc RTX3060-al mit fog mutatni...

-
fatal`
titán
Az a gond, hogy le akarják fedni az elmúlt 50 évet. Ahhoz szerintem 30 autó kevés. De majd meglátjuk.

Hiába lézerszkenneltek a szakaszok, ha kevés van és rövidek. Ha hosszan támogatják a játékot, akkor nincs gond vele, ha eleinte nincs túl sok
Én hajlandó vagyok fizetni is...Az autókon nincs mit lézerszkennelni, azokkal szerintem azért nem volt gond egyik CM játékban sem, a modellek és a hangok nagyon is rendben voltak.
Meglátjuk

-
-Solt-
veterán
Még úgy is elsőnapos vétel lesz, hogy nincs VR támogatás indulásnál... minél több videót látok róla annál izgatottabb vagyok!
A tartalmat illetően én inkább a minőségre szavazok mint a mennyiségre... ha a lézer szkennelt szakaszoknak és autóknak az az ára, hogy "csak" 30 van belőlük és nem 99 akkor legyen...
-
fatal`
titán
Nem kapják, hanem veszik. Szerintem nem tudják mennyire lesz sikeres, egyelőre Early Access, azért annyi szakaszt/helyszínt meg mindent megcsinálni, lehet 27-ig bele sem fért volna.
A pályák baromi jók voltak bennük, meg az aszfalt fizika a 9-10-ben, a többi gatya, a hangok atom szarok. 27-re se számítok többre.
Meg azért egyelőre a rendes WRC sem néz ki valami jól, ha kiszáll a Hyundai, akkor érdekesen fog kinézni.
Régebbi WRC tartalom biztos lesz a játékban (ugye a 2000-es évekből ott a Xsara már most), majd meglátjuk. Remélem azért Subaru, Toyota, Ford még érkezik

-
fatal`
titán
A WRC licenc az EA-nél van, csak nem csinálnak vele semmit. 2027-től pedig visszakerült a Naconhoz (vagy legalábbis akkor jön az "első" játék, lehet már mostantól náluk van a licenc, igazából lényegtelen).
Szerintem is jobb a gyrái autó, meglátjuk mennyi content lesz. Én a pályákra vagyok kiváncsi, mert azért a világ minden táján szakaszokat lézer scannelgetni sem egyszerű.
-
Auh, ezt nem tudtam, hogy nincs WRC licenc... Pedig én nagyon szeretem a modern autókat.

EA WRC-ben sok pálya van az nagyon jó, egyedül a fizika az ami nem az igazi, de nem is rossz.
Remélem itt jobb lesz azért, de a moddolt autókkal az a baj, hogy sokszor nem jó a fizikája az autónak, (Assetto Corsából kiindulva). Jobban szeretem a fejlesztők által kiadott gyári autókat.
Na majd meglátjuk mi lesz a játékban mire eléri az 1.0-át.
Ja igen, 29.99€ lesz a játék.
-
JulesTS
addikt
0.
ja az itt nem szokás, meg le is maradtam róla...
Itt lehet kivánságlistázni:
https://store.steampowered.com/app/3917090/Assetto_Corsa_Rally/ -
fatal`
titán
Early Access alpha, 10 autóval és 4 szakasszal, nem meglepő.
A legutolsó modern autók valószínűleg nem is lesznek, mivel nincs WRC licenc, DiRT Rally 2-ben sem voltak.
Mondjuk a content hiánya még lehet gond hosszabb távon is, 30+ autót terveznek (EA WRC-ben 99 van), nem tudom mennyi szakaszt. Persze ez az 1.0, utána is jöhet még content. És szerintem még nem volt rally játék lézer szkennelt szakaszokkal. Hatalmas potenciál van benne szerintem.
És gondolkodnak a moddolhatóságon, ha jól olvastam.
Kevés a rally játék, nekem első napos vétel lesz.
-
Egyébként láttátok a komplett autó listát? Nem valami sok, és az új modern autók benne sincsenek, illetve egy subaru sincs.
Remélem később ezek bele kerülnek. -
GalaHU
addikt
Az Assetto Corsa vadhajtása, rallye-őrültek gyűjtőhelye...
Új hozzászólás Aktív témák
- (Pici hibával) ASUS ROG Keris Wireless AimPoint RGB Bolti ár:35k INGYEN FOXPOST
- Logitech G Pro mechanikus gamer billentyűzet, kék Clicky kapcsolók, RGB , igény esetén G903 egér
- ASUS ROG Gladius III Bolti ár:20k INGYEN FOXPOST
- ÚJ (Pici hibával) Asus ROG Chakram X Bolti ár:55k INGYEN FOXPOST
- ÚJ Asus ROG Chakram Bolti ár:55k INGYEN FOXPOST
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3407, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! 10TB WD Purple Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G1 - i7-10G I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Egyszerűen csak bedobta a gyerek videóját én meg belinkeltem ide. Amúgy véleményt mindig és mindenről lehet mondani, miért ne? Mondjuk abban igazat adok neki, hogy a legtöbb marketing duma. Szerencsére hamarosan kiderül, hogy milyen is lesz a játék.
Én azt a videóit szoktam megnézni, ahol a téma közel áll a szívemhez, de sajnos legtöbbször katasztrófa turizmus lesz a vége. Nem szeretném tovább rugdosni az embert, de tényleg, de pont az AC Rally-nál már a bejelentés napján, a trailerrel együtt el lettünk árasztva több órányi videós sajtóanyaggal a YT-n, próbakörök, interjúk stb. Ehhez képest ez már a 2. videó ugyanarról a játékról, és még mindig nem sok konkrétum hangzott el.




De ezek csak az "ugye nem?!" kategóriás dolgok egyelőre, viszont iszonyú sok szimpatikus dolgot látni/hallani róla a fenti videókban, szóval Kudos to Kunos


