- Gaming notebook topik
- Ismét 128 és 256 GB-os memóriaszetteket villantott a G.Skill
- BIOS frissítés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
Ez jó lenne 1.hsz-nek?
2007 júliusban jelentek meg az AMD-ATi DirectX 10-kompatibilis videokártyái, melyek az RV630 jelölésű magot kapták. Ezekre három típus épül, a HD2600Pro, és a HD2600XT GDDR4 és GDDR3 memóriával ellátott változatai. Az RV630 az R600 ”megcsonkított” változata, amely már 65nm-s gyártástechnológiával készül, ezért kevesebbet fogyaszt, így kevesebb is a hőtermelés. A kisebb csíkszélesség mellett az AMD másik újdonsága, az UVD, azaz Unified Video Decoder. Ez a HD DVD és Blu Ray videók (MPEG-2, VC-1, H.264) hardveres gyorsítását jelenti, így tehermentesítve a CPU-t.
A DX10 kompatibilitás a következő fő pillérekre épül:
Nagy számú shading thread párhuzamos kezelése és magas fokú latency hiding
A hatalmas regisztertömbnek, az ügyesen elhelyezett cache-nek és az X1900-széria továbbfejlesztett ütemezőjének (dispatch processzor) köszönhetően a HD2000-es kártyák több ezer shading szál (thread) ''észbetartására'' képesek. Ezzel egyrészt egyszerűvé válik a különféle, pl. memória-hozzáférésből adódó késleltetések kiküszöbölése (latency hiding), másrészt a DX10 geometry shaderének várhatóan sok párhuzamos szálra lesz szüksége, így ennek kiszolgálása sem okoz majd problémát. A dispatch processzor órajel-veszteség nélkül képes a szálak között váltani.
A fentiek igazak a HD2000-széria minden tagjára - az első igazi DX10-es játékok megjelenéséig viszont még várnunk kell arra, hogy a fenti stratégia igazolást nyerjen.A hardware MSAA megszűnése
Mivel a DX10 megköveteli az egyéni algoritmusú antialiasing kezelését (custom resolve AA), az ATI úgy döntött, hogy a hardware-es MSAA-t megszünteti a kártyáiban, és az MSAA algoritmust bármilyen egyéb AA-hoz hasonlóan egyéni shader-kóddal valósítja meg. Úgy tűnik, ez öngól volt - míg a HD2900-as kártyákon ez a megoldás ''csak'' érezhetően fáj, a HD2600-asokon a 4 ROP-pal kombinálva egy 4xAA bekapcsolásával drasztikusan esik a teljesítmény. Amíg a hagyományos MSAA marad a domináns AA forma, addig a HW-rel megtámogatott nVidia kártyák ezen a területen vezetni fognak. Megoldást jelenthet a feltörekvőben lévő edge detect AA, meglátjuk, mit hoz a jövő.Magas ALU:TEX arány
Az ATI már régóta hisz a számítási műveletek (ALU) és a textúra-műveletek (TEX) arányának rohamos növekedésében - erre épített már az X1900XT 16 textúrázó egységéhez társított 48 pixel shaderrel is. A változás egyelőre korántsem olyan mértékű, mint az ATI várta, ezért a HD2000-es kártyák teljesítményét sok esetben jelenleg is a textúrázók teljesítménye limitálja (összehasonlításképpen: a HD2600XT ALU teljesítmény duplája a 8600GT-nek, míg a TEX kapacitás terén csak 75% az ATI kártyája). A DX10-ben érkező Shader Model 4.0 biztosan fog hozni ugrást ezen a téren - már csak az a kérdés, hogy a játékgyártók milyen gyorsan fogják az SM4.0-t adaptálni.Szuperskalár shader egységek
Míg az nVidia a 8000-es szériában egyszerű skalár (egy forrásadat(csomag)on egy műveletet végrehajtó) végrehajtó egységekre épített (ezek a stream processorok), és a különféle adattípusok kezelését a schedulerrel igyekezett megoldani, az ATI általános shader egységeket készített, amelyek (elvi síkon) tetszőleges adatformátummal képesek megbirkózni. A HD2600-as kártyákban 24 ilyen szuperskalár (több forrásadaton több műveletet végrehajtó) egység van, amelynek mindegyike 4 ''egyszerű'' MADD ALU-t, valamint egy komplexebb, MADD és speciális műveletek elvégzésére egyaránt képes ALU-t tartalmaz. Mivel a komplexebb ALU pl. a trigonometriai műveleteket (sin, cos és társai) is egy órajel-ciklus alatt végzi el, ez a felépítés különösen kedvez a geometriai műveleteknek (vertex shader és geometry shader). A tipikusan kétdimenziós pixel shader műveleteknek már kevésbé - itt a shader compiler "ügyességére" van ahhoz szükség, hogy az 5-dimenziós egységnek ne csak a 40%-át, hanem a 80%-át kihasználja a pixel shader kód.
Bár a fenti megoldás műszakilag nagyon szép, a jelenleg jellemző shader-kódok egy részével sajnos nagyon megszenved. Változni fog a kép akkor, ha a shader-programozók áttérnek a párhuzamosítható shader-kódokra - ekkor szinte bármilyen shader-kód maximálisan ki fogja tudni használni a HD2000-esek ALU teljesítményét. Már csak az a kérdés, hogy ez mikor következik be...A fentiekből látszik, hogy az ATI a HD2000-es családban a jelenkor játékai tekintetében több áldozatot is hozott, annak érdekében, hogy a jövőben megjelenő játékok várható felépítéséhez jobban igazodjon. Emiatt minden egyes nap fáj az ATI-nak, amivel a nagy dérrel-dúrral beharangozott új játékgeneráció késik - úgy tűnik, Karácsony lesz, mire a HD2000 széria igazán meg tudja mutatni, mire képes. Kíváncsian várjuk!
A HD2600XT FELÉPÍTÉSÉRŐL:
RV630, 65nm
390 millió tranzisztor
120 SP / 8 textúrázó / 4 ROP
800 MHz-es GPU órajel
Shader model 4.0
128 bites Ring Bus memóriavezérlő
700–800 MHz (GDDR3) / 1100 MHz (GDDR4) memória órajelA HD2600Pro FELÉPÍTÉSÉRŐL:
RV630, 65nm
390 millió tranzisztor
120 SP / 8 textúrázó / 4 ROP
600 MHz-es GPU órajel
Shader model 4.0
128 bites Ring Bus memóriavezérlő
400–500 MHz (DDR2) / 700 MHz (GDDR3) memória órajelA HD2600Pro videokártyák kaphatóak DDR2 és GDDR3 ramokkal is, de a GDDR3-as ajánlott, mert gyorsabb mint a DDR2-es, de nem sokkal drágább. Illetve előfordulhatnak olyan AGP-s 2600XT-k, amelyeknek DDR2-es memóriája van, ez esetben ugyancsak a GDDR3-as ajánlott. Felmerülhet a kérdés, hogy 256MB-t vagy 512MB-t memóriával ellátott típust vegyük. Az 512MB felesleges, mert nem tudja kihasználni a vga, ha kis árkülönbség van a kettő között, akkor megérheti az 512-es, amúgy nem. Azt ne gondolja senki, hogy az 512MB DDR2-es jobb a 256MB GDDR3-as vga-nál!
Gyakori kérdés, hogy mi a különbség a Sapphire HD2600XT Lite és Full verziói között. A Lite-hoz csak driver cd, DVI-D-Sub-, DVI-HDMI-, és S-Video-RCA adapter, HDTV (YPbPr) kábel, valamint egy kupon jár, ami segítségével a HL2 Deathmatch, és a HL2 Lost Coast letölthető a Steam-en keresztül. A Full verzióhoz jár ezeken kívül még a Valve Black Box, amely ugyancsak Steam-en keresztül tölthető le, és ezeket a játékokat tartalmazza: HL2 Episode Two, Portal, és Team Fortress 2.
TUNINGRA, MONITOROZÁSRA ALKALMAS PROGRAMOK:
AMD GPU Clock Tool: [link]
RivaTuner v2.06: [link]
Everest Ultimate Edition 4.20: [link]AJÁNLOTT DRIVER:
Catalyst 7.10
A legfrisebb driverek letölthetőek innen: [link]
A 7.10-es Catalyst-ban nem támogatottak a HD2600 AGP-s videokártyák, meglehet oldani így, vagy a 7.10-es Catalyst-ra épülő Omega drivert kell feltelepíteni, ez támogatja az agp-s vga-kat is.HD2600XT PCI-E KÁRTYÁK:
Asus
GDDR3: [link]
GDDR4: [link]
Gecube
GDDR3: [link]
GDDR4: [link] [link]
Gigabyte
GDDR3: [link]
GDDR4: [link]
HIS
GDDR3: [link] [link] [link] [link] [link]
GDDR4: [link]MSI
GDDR3: [link] [link] [link]
GDDR4: [link] [link] [link] [link]
Sapphire
GDDR3 / GDDR4: [link]
Palit/Xpertvision
GDDR3: [link] [link]
Powercolor
GDDR3: [link] [link] [link]
GDDR4: [link]HD2600Pro PCI-E KÁRTYÁK:
Asus
DDR2: [link] [link]
Gecube
DDR2: [link] [link]
Gigabyte
DDR2: [link]
HIS
DDR2: [link] [link] [link] [link]
GDDR3: [link] [link]
MSI
DDR2: [link] [link] [link]
GDDR3: [link] [link]
Sapphire
DDR2 / GDDR3: [link]
Palit/Xpertvision
DDR2: [link]
GDDR3: [link]
Powercolor
DDR2: [link] [link] [link] [link]
GDDR3: [link]TESZTEK:
Kisebb Radeon HD 2000-esek – frissítve
AMD Radeon HD 2600 és 2400 - avagy a birodalom visszavág?
GIGABYTE videokártyák – az alsó és a legleg középső
DirectX 10-es vegyestálPENCIL VMOD:
Köszönet gborsnak a DX10-es részért
Aggregátor -
zyke
csendes tag
Ha vki lenne szíves, és megnézné, hogy az AGP-s 2600 Pro/XT megy-e 4x-es AGP alatt? Az alaplapom 8x-on nem stabil, csak 4x-es AGP-vel, azért szeretném tudni.
-
Dead_slow
tag
Kösz szépen így már minden világos
-
Dead_slow
tag
Halee!
Most állok vga vásárlás előtt, agp-s rendszerem van és még nem szeretnék váltani.
Mi a véleményetek az AGP-s SAPPHIRE 2600XT-ről??
Láttam néhány bolt oldalán hogy Lite!, de a SAPPHIRE oldalán erről nincs semmi az adatok ua. minta a PCIE karinál. Szerintetek??
Amúgy a SAPPHIRE karikhoz adnak játék kupont? -
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ellington #2684 üzenetére
Legelőször is rendesen le kell takarítani minden codec csomagot, mert sakkozni tudnak egymással, aminek nem biztos, hogy jó lesz a végeredménye.
Tapasztalatból csak a KliteMega codecpackot tudom javasolni, de itt is telepítéskor nem árt rászánni fél percet a különböző beállítások ill. összetevők kiválasztásához.
Más codeccsomaggal mostanában nem volt dolgom, így nincs mással összehasonlítási alapom. Annyit tudok még mondani, hogy a KliteMega telepítésekor az FFDShow-t nem szoktam telepíttetni, mivel régebben (ez már évek távlata) volt szívásom miatta. De, hogy meg is cáfoljam magam: a legutolsó csomag telepítésekor adtam egy esélyt az FFDShow-nak, így jelenleg tesztelés alatt van ismét nálam. Eddig nem volt probléma, de 3-4 napja van még csak fent.
-
ellington
tag
válasz
detroitrw #2685 üzenetére
sajna a k-lite se oldotta meg, bár nem indítottam még újra, lehet attól jó lesz. amúgy nem használok semmi extrát, sima media playert, vagy bs playert. a poén, hogy eddig négy-öt évig sld codec pack volt fent az nvidia kártyámhoz. most hogy atira váltottam hirtelen az mpg-k nagy része és a wmv-k összese nem fut normálisan.
-
Májsztró
addikt
újraindítás után 47 ---> még 4x újraindítom akkor már fagyni fog
-
Májsztró
addikt
Alapon 60fokos GPU az gáz ?
-
Tomate
veterán
Tolom az NFS: PS-et 30-40 Fps-em lazán van, de néha a játékban egy kicsit van ahol akad
Nagyon kicsiket, és nem szalad simán a kocsi. A garikát lejjebbvettem jócskán Fps ugyanannyi (viszonylag stabil) de így is van ahol enyhén beszaggat. Kicsit idegesítő. Mi lehet a gáz?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
newgamer #2674 üzenetére
Ezt a kérdést nem lehet megválaszolni, a karik eltérő felépítése miatt. DX10 alatt a 2600XT képes elverni a GTS-t is, holott pl. DX9-ben szépen le tud maradni a 2600XT a 8600GT-től (persze nem mindenhol), szal meg kell nézni mivel akarsz játszani, és mennyi időre tartanád meg a karit, ezek a döntő dolgok.
Röviden:
DX9: komolyabb AA-val a 8600GT/GTS -nek kedvez
DX10, v. shader orientált játékok v. kinyomott AA:2600XTHa a keresőbe beírod a két kari nevét, akkor találni fogsz sok, bővebb összehasonlítást.
/ha esetleg HL2 EP xy-t akarod tolni, azt 4XAA-val is faszán viszi a 2600XT.../
-
newgamer
aktív tag
szerintetek játékokban a 8600GT/GTS és a 2600XT között átlagban mennyi a különbség, és melyik vga kártya javára?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Toltam egy lightsmarkot, 1280*720, 792/837, 33.6FPS...
-
DeadMeat
nagyúr
Sikerult foltornasznom 66,6-ra 900/900-on
Jo kis progi ez.
-
wwenigma
Jómunkásember
No, valami eredményem már van. Beraktam rivába gpu usage monitorozast is, ezutan megugrott az eredmény..?! A legelső tesztnél láthatő kb. 85% GPU usage, 180 körül pörgött az fps szamlalo, utana viszont már látható, hogy szinte nem is megy a GPU! Semmi melegedés, venti is kussol rajta... Valami nem okés a progival, nyugodtan le kell oltani minden nV tulajt, ha erre probalja majd verni a mellét.
-
Tomate
veterán
Marci 8600Gt-je 170fps-t kapott Mi meg csak 60-70eket?? Miért?
Nekem 850/850 1280x1024 60,1 Fps
Az nvidia jobb OpenGL-ben azért, nem?? -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Emberek, valaki tudja is az okát ennek "nem mernék hozzányúlni" dolognak? PCIe freki emelhető, még csak figyelmeztetés sincs melette, mint a procibusznál. Eddig még senki nem tudott választ adni, hogy mit bánt ez a tuning.
AGP esetén pl. 80/40 volt az AGP/PCI freki a lapomban 400-as fsb melett, így ment 2 évig...
-
aha csak még nem tuningoltam sose procit szóval nem értek a lovakhoz
videokarit azt már igen(a mostani alap órajelen volt annyi). Az előző karim 9550volt az is asus azt lehetett rángatni 250/200-ról 425/330-ra ment gyári hűtéssel meg egy sima atitoollal
-
Nekem is olyan volt a video a ccc-ben kell állítgatni valamit de már nem tudom hogy mit
mert utánna meg a játék lett olyan
aztán valahogy csak sikerült megoldani mert már minden ok.
-
Nah sikerült letesztelni 91xx pont alapon 3dmark05-ben. Ez jó eredménynek számít?
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ellington #2649 üzenetére
2 tipp van rá:
- codec probléma az oprendszerben
- VGA meghajtó problémaPróbáld meg ezzel a lejátszóval
Ez a lejátszó beépített codec-et használ. Ha ezzel is megmaradnak a tünetek, akkor a videokártya meghajtó környékén nézz szét (pl. Asus kártyáknál Asus féle meghajtót használva pár embernél hasonló jelenségek léptek fel. Ott a meghajtóban kellett lekapcsolni valami Asus specifikus fícsört)
-
Bikkrom
senior tag
Nekem ha 100-ra állítom a pcie frekit defaultra rakja a biost. Mi lehet a baj? Valaki ért már el sapphire 2600pro gddr3-assal 795/795-nél többet?
-
ellington
tag
nekem 57.3, 840/840
-
m4rc!
őstag
-
ellington
tag
hogy miért zöldkékpirossárga és általában mindenféle színű a videó, arra nincs tippetek?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez a PCIe freki emelés érdekes dolog, okoz sebesség növekedés, de állítólag könnyen meghalhat tőle lap/vidkari. Anno 7300GT-met asszem megküldtem 140MHz-es PCIe frekivel, de csak kb. 1 hétig használtam úgy.
-
detroitrw
addikt
válasz
Bikkrom #2642 üzenetére
szerintem egy OC-s pro-tól ne várj sok tuningot, mivel ezek "selejt" XT-k
a másik dolog hogy vagy riva-val /rivatuner 2.06, ventit is lehet állítani/ tuningolsz vagy ájemdé-vel /AMD GPU CLOCK TOOL/, de normális tuning progi még nincs
feszt meg soha se lehettet progival adagolni, bios-ba max pcie frekit fixáld 100-ra /a többit fölösleges babrálni/, ha plusz fesz kell akkor ott a v-modde ha használnád a keresőt ... /minden kérdésesre választ kapnál!!!/
(#2644) Bikkrom: nm
-
Bikkrom
senior tag
válasz
VaniliásRönk #2641 üzenetére
És a progi? Valami jó tuning progi kellene, szeretnék +feszt adni neki és ventit szabályozni stb. Jah és miket állítsak a biosban pls pcie frekvencia, biosban +fesz vga-nak meg chipsetnek, vagy azokhoz ne babráljak? Mert elég gáz, hogy a gpu 700-ról 800-ra rakva behal. jah és várom a privátokat akik megszánnának ezelőtti kérdésemmel kapcsolatban egy linkkel vagy kóddal.
-
Bikkrom
senior tag
Ha nem sértek meg senkit valaki tud adni serialt vagy cracket 3dmark 2005-höz? Jah és melyik tuning progit használjam? Valami olyan kellene amivel lehet adni +feszt a gpu/memnek.
-
Kareszovics
addikt
válasz
VaniliásRönk #2622 üzenetére
Nekem mindegy nem az enyém a kártya én csak segítettem felmérni a cuccot havernak.
-
Genius007
őstag
Én AGCT-vel ( AMD GPU CLOCK TOOL) húztam !
Tesztkörnyezet :
Asus P5K
Intel Core2Duo e4300
Sapphire HD 2600XT 256MB DDR3 (PCI-E) ( alap : 800/700 )
2x1GB A-Data 800Mhz
200GB Samsung SATA II.
FSP BlueStorm II 400W
Stb...Minden alapon >>> 3DMark05 >>> 8200pont
Húzva >>> 3DMark05 >>> 10620pont
Cpu : 1.8Ghz@2.7Ghz
Ram : 800Mhz@900Mhz
Vga : 800Mhz/700Mhz @ 850Mhz/850MhzAlapon az a 8200pont szerintem a VISTA (64bit) miatt van, ha XP-vel mérem, akkor 8700 / 11000 meglett volna (szerintem).
-
Miti83
tag
2624-es hsz.-em, bocs kicsit szenilis vagyok, természetesen piros a nyák.
-
Tomate
veterán
Rivatunerrel húztam rajta egy kicsit!
Sapphire HD 2600XT 800/700 3D Mark 05 8800pötty
850/850 3D Mark 05 10010 pöttyHa tartósan az alap órajelnél magasabbal használom (mint pl 850/850) lehet bajom?
-
Tomate
veterán
Miért van az, hogy felrakom a catalyst 7.10-et és nemtudok vele semmit kezdeni?
Hiába kattintiok az ikonjára vagy bármi semmit sem reagál, tálcán sincs kint de ugyakkor fut a háttérben aktívan(feladatkezelő mutatja) Mi a gebasz?? -
B2man
tag
Hmm.... Oké, hogy gyatra s478 Prescott 3,06 GHz procim van 1 GB rammal, de nem kevés 1 kicsit a 6653 pont 3dmark05-ben egy Sapphire HD2600XT AGP-s kártyától alapon?
-
Tomate
veterán
-
Miti83
tag
Tehát én is tag lettem! (ASUS EAH2600XT PCIE)
És nagyon örülök, baromi jó kártyesz ez! Minden alapon, se proci húzás se VGA 3dmark 05-ben 9100 pötty. Bár erre tojok, mert nem mérvadó. Atomstabilan megy minden játékom maxon.
Asus kariról néhány szó:
- iszonyatosan halk, gamme alatt rákapcsol a venti, én kikapcsolom a hangot és semmi sem halladszik a kariból. Odadugom a fülem, és semmi!
(rámfére egy fülmosás?)
- 3dmark05 után egy sasolás a GPU-ra, és mit látok 46 fokos (házamban nincs venti)
- lehet mellékes de nagyon szép a doboza és maga a kártya is, szerintem (kék nyák)
- 7.1 drivert tettem fel, annyi hibát csinált hogy terhelésnél a VPU recover befigyelt, na ezt ki is kapcsoltam CCC-ben, azóta semmi hiba
Grat ATI, ASUS!!!
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
Kareszovics #2610 üzenetére
Túlbecsültem a kártyát.
Ha játékokban is így teljesít akkor nagyon nem érte meg...
-
LK
addikt
Sziasztok! Nagyon jó a topic sokat lehet belőle tanulni. Más...Bootoláskor felpörög pár másodpercig a venti. Ez normális? Rivatuner szerint megy a venti,de azért mégis elgondolkodtat
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nem egy szerencsés (biztonságos) választás az a táp, ha kijön belőle 200W, akkor már szerencsé a tulaj. Persze más is kijöhet, csak akkor megdöglik a gép...
Nah de komolyra fordítva, valószínüleg memória hibás példányt kaptál. Esetleg próbáld ki egy másik gépben, vagy egyből vidd vissza boltba, cserélni fogják ha náluk sem jó.
-
B2man
tag
Driver Agp-s tulajoknak: ATI RADEON™ HD 2400Pro/2600Pro/2600XT(AGP Only!) Windows XP(32/64-bit)(multilanguage), verzió: XP_8.42-070914a-053413E-ATI, 2007 nov 4.-es driver. Nem tudom, hogy ez a legjobb, legújabb driver e, de nekem megy vele a Sapphire HD 2600XT-m (nem úgy mint a kapott cd-vel), persze a tuning ugyanúgy felejtős http://www.sapphiretech.com/hy/support/drivers.php
-
Tibi86
aktív tag
Sziasztok
A segítségetekre lenne szükségem: 2 napja vettem egy Sapphire 2600xt (512Mb DDR3) videokártyát és rögtön felraktam hozzá a Catalyst 7.10-et,de amikor elindítok egy játékot széteső textúrák összevissza vonalak fogadnak. Feltettem utánna a gyári cd-ről a 7.7-et,de ez is hasonló majd a 7.9-et és ez sem működik...
Majd windows xp reinstall de ez sem oldotta meg a problémámat. Esetleg a vga a hibás?!
Előre is köszi
-
Kareszovics
addikt
válasz
VaniliásRönk #2602 üzenetére
-
Kareszovics
addikt
válasz
VaniliásRönk #2602 üzenetére
ORB-n sajnos csak ezt az egy eredményt találtam, de DeadMeat kolléga felvilágosításának köszönhetően mindjárt mérni is tudok
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
Kareszovics #2605 üzenetére
ugy ugy!
-
DeadMeat
nagyúr
Erdekes ez a kod4 most fejeztem abba,meglepoen jol teljesitett benne a kartya 1280*1024 ben elsimitas nelkul.Nem rosz.Ennyiert
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
Kareszovics #2601 üzenetére
olvass kicsit vissza.100x levan irva a megoldas.
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
Kareszovics #2600 üzenetére
Rendes Pro nem sok embernek van itt, ha az aláírásban lévő konfig közelében lennék tudnék csinálni tesztet downclockolva a karit, de ez vasárnap estig nem fog menni, ex has alapon 06-ban 3700-4000, 05-ben meg 7000 körül.
-
Kareszovics
addikt
válasz
Kareszovics #2600 üzenetére
Tovább bonyolódik a kártya története, mert pl nem hajlandó elindulni a 3dMark
Tölt aztán meg nem válaszol, ne mondja már nekem hogy több mint 2 percig elemzi a rendszert?
Ja és CTRLALTDEL-lel kell leállítani, mert nme válaszol egyik sem (se 05 se06)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Ismét 128 és 256 GB-os memóriaszetteket villantott a G.Skill
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One mobilszolgáltatások
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BIOS frissítés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! MSI Suprim X RTX 3080 10GB Videokártya!
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest