Hirdetés
- Azonnali processzoros kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Letisztultságra vágysz? Itt az ASUS legújabb miditornya
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
nem nagyon találtam sok infót fórumokon, hátha itt kapásból tudjátok. 2020 Mazda 6, most 5 éves a gyári akku, nem volt cserélve. mostanában leraktam, sokat áll. nem használok start/stopot, de ha esetleg megmakkan állásában az akku és beriaszt, akkor mi a megoldás? a távirányítót ha nem veszi be és manuálisan nyitom kulccsal egy gyújtáskapcsoló átfordítás vajon lelövi a riasztót? vagy akkusaru bontás? készülök a hétvégékre...
-
mmdms
addikt
válasz
adamka1313
#8140
üzenetére
Koszi, en is mindig ide lukadtam ki. Regisztraltam es irtam nekik, most varok, remelem nem tart hetekig.
-
mmdms
addikt
Kis segitseg kellene ismet.
Honnan lehet beszerezni es honnan tudom pontosan h melyik firmware kell az autora? 15-os harmas.
A menetet mar megneztem jutubon, de fogalmam sincs honnan szerezzek usb2-es pendrivot, ha jol olvastam usb3-al nem megy.
Illetve melyik verziot kell kotelezoen feltennem a legfrisebb elott, ha a jelenlegi nem is 69 azt beneztem, 59.-es verzioszamu. -
-
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#8136
üzenetére
A muanyag takarolapra ott mellette balra raul es icipicit megemeli az egesz lampahazat. Nem is vagyok benne biztos h az az oregedo szivacs ami a lampahazat szigeteli szigetel-e rendesen.
-
[kép] van még 1 kép.
Nem nagyon értem amit kérdeztél,vagy ami probléma. Csak gondoltam lefényképezem neked
a kamerát csak arra használom, hogy lássam a garázsból kitolatásnál a **** gyerekeket, akik simán az autó mögé lépnek. 10 év alatt nem tudtam meggyőzni a szülőket, hogy a garázsajtó mögött veszélyes hely van.
szóval ha csálé is ,nekem nem nagyon számít/vettem észre. -
mmdms
addikt
válasz
UberMutant
#8134
üzenetére
Sztem neked is beleer.
-
-
mmdms
addikt
A kamerat kevesebb mint 15 perc alatt a helyere tettem. Sima bm hatchbekken gyorsan megvan.
Ti hatulrol nezve melyik lampa helyere tettetek? En jobbra, de picit csalen all mert a kamerahaz beleer a foglalat szelebe. Masnal is ilyen? A bal felso sarok van utba
Uyuarasy: igen ez kell nekem, kozbe talaltam is itthon az a kamerahoz eleg lett, rendeltem meg a belterhez.
-
Uyuarasy
tag
Szerintem ezt a TESA bandazsszalagot vettem par eve, nekem bevalt.
-
mmdms
addikt
válasz
adamka1313
#8128
üzenetére
Persze h 69-es van a kocsin.

Ennek is utana kell akkor olvassak hogy lehet frissiteni.
Elso korbe csak a kamerat epitem be.
Esetleg valaki tudja milyen neven kell keresni azt a ragasztot ami kivul szovet, hogy a kabeleket abba tekerjem razkodaskor se legyen hangos? -
adamka1313
tag
70x , de éremes már a legutolsó 74x et feltenni az a legstabilabb
-
piny
tag
válasz
thefreeman
#8125
üzenetére
Én az előző kocsimra rakattam, ugyanebből a megfontolásból.
Maradjunk annyiban, hogy nem lettem meggyőzve, hogy ez a végső megoldás… ☹ -
Moleman
addikt
válasz
Ursache
#8121
üzenetére
& #8120 mmdms
Service manual, itt a CX-5 online kereshető formában, már nem emlékszem, hogy innen szedtem-e pdf-ben is, vagy máshonnan. Eddig minden autóhoz sikerült találnom valami ingyenes forrást, akármit is kerestem.
Kicsit hiányos amúgy, mert amerikai piacos ez a dokumentum, Európában pl a nappali menetfény teljesen máshogy van megoldva, más izzó, máshogy vezérelve, annak a kapcsolási rajzával egy angliai Mazda szervizben dolgozó ismerősöm segített - bár végül nem nyúltam hozzá.
-
Debilon
addikt
Hátha valaki tud mondani arra valamit, hogy az mitől lehet, hogy tele tankolás után benzinszag terjeng az autó hátsó része körül egész addig, amíg nem megyek kb 100-150 km-t.
Első kattanasig töltöttem most legutóbb, de így is ez van. Nincs látható benzinfolyas, utastérben nem éreztem
Mi okozhatja?
Amúgy a megtett cirka 870 km után tankoltam 53 litert, ebből kb 100 km volt a rövidebb távú menet, így 6,1es átlag számolva a g165 motorral , szerintem nem olyan rossz (autópálya nélkül)
-
BaLee
addikt
válasz
tobias88888
#8118
üzenetére
Köszi, az oldalon fent van a típus, dobok nekik egy ajánlatkérést.
-
BaLee
addikt
Anno volt itt szó róla, hogy a 2019 utáni 3-as generációban a Skyactive G122 és a G150 között csak a szoftver hangolása más. Tudtok olyan céget ahol át tudják írni a 122LE-s programját 150LE-re?
-
Jaffa75
őstag
Kérdés, hogy mire használnád, és dízel vagy benzines lenne a választás? A benzines Skyactive motorok meglehetősen jók, fogyasztásban is, illetve h nem kell a halálba forgatni őket, h menjenek is! Ahogy Moleman is írta, nagyban függ a rohadási kérdés a használattól, illetve, hogy a gyári alvázvédelmet esetleg az új tulaj megfejelte-e egy komolyabbal.
A beltér és ergonómia szerintem rendben van, elektronikailag is megbízhatóak, a korábbi modellek kijelzője nem annyira jó (napfény hatására a sarkokkal lehet gond), illetve nyilván egy 10+ éves felbontás azóta sokat fejlődött
-
Moleman
addikt
Nekem Nissan volt előtte, ég és föld a minőségérzet. Az anyaghasználat, összeszerelés, átgondoltság, szerelhetőség.
Persze ideális esetben nem kéne szerelni, de mikor megvettem, szétbontottam a fél utasteret néhány extra kábelezéshez, nagyon profi a gyári szerelési útmutató, még azt is lerajzolták egyesével, hogy melyik panelt merrefelé kell pattintani. Ehhez képest a Nissan útmutatójában egyetlen A4-es oldal volt a komplett műszerfal/középkonzol robbantott ábrája, a többit találd ki magadnak.
A rohadás erősen függ az autó múltjától, de nem rohad jobban, mint bármelyik másik márka. Az én CX-5-öm egész életében garázsban aludt, így közel 13 évesen is rozsdamentes.
Sajnos a mostani Mazda kínálat már nem nekem szól, úgyhogy előre félek, hogy milyen autót fogok tudni venni legközelebb, ami méltó utódja lehet.
-
totron
addikt
Mit mondanátok, miért jó egy Mazda? Pálfordulás történt nálam, nagyon nem volt szimpatikus hosszú évekig, de aztán egy élmény hatására egyszer csak eléggé de. Tényleg annyi rohad alulról? Mi emeli ki a többi közül?
-
válasz
adamka1313
#8109
üzenetére
az enyém még régebbi wireless, ott nem volt wired mód (mondjuk nem néztem, hogy van-e az a kis kapcsoló az SD fölött, de a leírásban nem volt benne).
most rendeltem egy csak vezetékest, már tényleg csak egy stabil működést szeretnék
ugye a vezetékelése ezeknek ugyanolyan, tehát ha már bent volt egy (kínai) modul, akkor az új már plug&play?

#8108 mmdms
nincs iPhone-om, nővéremével néha használtam, de szerintem hangutasítások nélkül, szóval nem derült ki, hogy ott most milyen a helyzet.
Illetve az enyém az egy régi modul, már nem kapható ott sem ahol vettem, lehet, hogy pont egy sz.r szériát rendeltem be anno.Szerintem szereld be, és ha nem okés, akkor legalább még tudsz reklamálni - ha meg másik modul kell, legalább már a kábelek a helyükön vannak.
-
adamka1313
tag
Nekem tökéletesen működik a wireless 2 hónapja sima usb-a( [link] , ez volt alihelper szerint a legmegbízhatóbb ezért ezt vettem ), elvileg amugy ezeket vezetékkel is kell hogy lehessen használni bár én még nem próbáltam.
-
nyepi
tag
Ha sima 2.0 vagy 2.5 benzines, akkor vidd el nyugodtan egy olyan szerelőhöz, akit ismersz és megbízol benne. Semmi extra nincs benne. Ha 2.2 SH, akkor olyanhoz, aki ismeri a típust. Bp.-n nem vagyok jártas túlzottan, de Alsónémediben Korinek Marciék elég jól ismerik.
Bocs, hogy 3 válaszban ment, de így áttekinthetőbb talán, hogy melyik kinek szól. -
nyepi
tag
válasz
adamka1313
#8093
üzenetére
Véletlenül van pont egy ilyenem. Gyári, új, bontatlan.
[kép] -
troland26
őstag
Sziasztok,
Hétvégi lagzis menet után a mazdám (mazda 3 2015 2.0) kürtje úgy gondolta, hogy felmondja a szolgálatot. Sajnos a biztosíték/relé csere sem oldotta meg a problémát. Nem gondolnám, hogy a kormány spirálkábel lenne a ludas (minden gomb müködik a kormányon). szóval magára a dudára gondolok. Vagy egyéb tipp valakitől?
Tényleg le kell venni a lököst, hogy hozzáférjek a kürthöz? -
akkor úgy látom be fogok szerezni egy kábelest, úgyis olcsóbb, stabilabb, nem kell extra vezeték a töltéshez.. már csak az a kérdés, hogy akkor pontosan melyiket, de akkor ennek utánaolvasok
utólag jutott eszembe, hogy néha hívás közben is eldobta a kapcsolatot, az is kegyetlen idegestő
-
Xero
nagyúr
Sziasztok!
Oktoberben lejart a gari a 6-oson, igy nem nagyon van mar kedvem a Miraiba hordani. Budapesten ki a leginkabb ajanlott Mazda szerelo? Semmi magiara nincs szukseg csak eves olaj es szuro csere, valamint jobb elol valami nyuszoges megszuntetese a futomuben. Talan a valtoban is csereltetnem az olajat igy 85e-n tul mar.
E mellett benyeltem egy kavicsot ami szepen tovabb is repedt sajnos. Melyik a leginkabb ajanlott szelvedo es hova erdemes vinni? Pilkington? Carglass?
Van benne futestol kezdve minden franc, szoval nem trivialis amennyire neztem a potlas. Ezen felul elgondolkoztam, hogy ha van olyan ami hozza a gyari felszereleseket, esetleg azon tul meg egy kicsit szinezettebb is? Bevallom meglepoen tapasztaltam anno 3 eve, hogy a BMW, Mercedes, Peugeot utan mennyivel jobban eget a nap a szelvedon keresztul. Hatha lehet fogni rajta... -
RVR400
veterán
válasz
adamka1313
#8095
üzenetére
-
RVR400
veterán
válasz
adamka1313
#8093
üzenetére
A komplett házat kell cserélni? Nem lenne elég csak a termosztátot?
Közben nézem, hogy mi a helyzet. Szerintem az új cikkszám a PYFD1516Z lett.
-
adamka1313
tag
Elektromos termosztát problémával kapcsolatban mi a tapasztalat ? 2018GL a hidegben nem éri el az üzemi hőfokot csak 70 fok körül, olvastam hogy ez típusgond. Valaki próbált már utángyártott termosztátot( https://www.autodoc.hu/magneti-marelli/24972509 ) vagy csak a gyári ? mit javasoltok a gyári iszonyat drága
-
BaLee
addikt
válasz
TheMartin03
#8087
üzenetére
Köszi, ezt fogom tenni.
Többieknek is köszi a tippeket.
-
sziasztok,
rég jártam erre, mert minden rendben volt a kocsival, mostanra viszont az Android Auto kezd az idegeimre menni.. és nem találtam ilyesmi hibát-kommentet

Mazda 3 2.0 2014, ali-s wireless modullal: [link]
Minden király vele, amíg el nem kezdene hanggal navigálni a waze/maps (több telefonnal is próbáltam): amikor mondja az utasítást, teljesen véletlenszerűen lemarad az első 1-2-4-5 másodperc. Lehet hallani, ahogy a zenét lehalkítja (Spotify szokott szólni, de ha pause-on van, akkor sem működik jól a navi), de a navi hangja nem szól.
Próbáltam több nyelvvel, különböző hangokkal, wifi energiatakarékosság kikapcsolva, performance mode a telefonon - semmi sem segített.A wireless adapterekkel ez általános gond, vagy nekem van valami problémás darabom?
már beépítés után is kb egyből ez volt, hogy az első 0.5-1mp lemaradt, de azzal még együtt tudtam élni. Most lehet vmi update jött az AA-ra és attól lett rosszabb.Akinél nincs ez a jelenség vezeték nélkül - milyen a pontos típusa az adaptereteknek?
Nagyon szeretem, hogy nem kell rádugdosni, de most inkább a stabilitásra mennék és nagyon hajlok egy vezetékesre
-
Vettem egy szett ilyen színű felnit (MX-5-re), egyik le volt padkázva. Elvittem a korábban már bevált felnishez [link] , azt mondta, ez két rétegben van fényezve, attól van ez a krómos csillogása - talán fekete alapra áttetsző krómszín, vagy pont fordítva, ezért nem tudja javítani, illetve még a Lexusnak van hasonló fényű felnije.
Erősködtem, hogy próbálja csak meg... egész vállalható lett, ha az autón van, akkor keresni kell a hibát, nem ordít 2 méterről: [kép] Kb. a fotón "8 órától" "12 óráig" lett javítva a perem. Nem emlékszem pontosan, 8-10 e Ft volt a javítás + a gumiszerelés díja.
B terv: Ha mind a 4 karcos, telibe kell fényezni mindet akár ezüstre, akár lakkfeketére. Érdemes gumicserével egybekötve.
-
TheMartin03
aktív tag
Én a saját felnimmel elmentem egy közeli festéküzletbe, ahol be tudták mérni nűszerrel.
Nem ilyen felni, hanem hasonló szürke RX8 felni, amire azt mondták, hogy színkódra pont a Mazda szürke, vagy valami ilyesmi lett.
Ha van ilyen hely, ajánlom, hátha.
Egyébként tökéletes egyezés volt.
Pécsi helyről tudok csak nyilatkozni. -
BaLee
addikt
Tudtok segíteni hol találok a lenti képen látható felnihez megfelelő színkódos javítófestéket, vagy mi ennek a színnek a színkódja?
Ha jól néztem Dark Grey High-Lustre Metallic a fantázianeve. „Light Grey High-Lustre”, „Dark Grey High-Lustre Metallic” és „Matte Black” néven futnak, kizárásos alapon a középső.Sima gunmetal-t találtam, talán ahhoz hasonlít legjobban.
Előző tulaj megkatkázta talán mindegyik felnijét kicsit, hol nem kicsit, rájavítanék picit...
-
Debilon
addikt
az autóban a media egységen futó FW verzióját hogyan lehetne megtudni (márkaszervizen kívül)? (2013 GJ) van bármi jelentősége?
nem találtam erre menü pontot benne sehol -
nyepi
tag
-
mmdms
addikt
-
TheMartin03
aktív tag
válasz
adamka1313
#8072
üzenetére
Nekem is kicsit harapós az 1-2, de elég sok kört mentem már ezzel a problémával... új, bontott, jó állapotú váltó van alatta, jó állapotú bontott lendkerék, új kuplung. És bakker a hibajelenségem semmit nem változott. Néha nehezen jön ki 1-ből, és nehezen, néha berecsegve megy be 2-be.(GH, 2012, 2.2D, 6-os manuális váltó).
Legutóbb átmostuk 2 váltóolaj között egy olcsó motorolajjal, és jött ki rendesen dzsuva, lehet, hogy ez akasztja össze a szinkronokat és a fogaskerekeket? Talán még párszor át kellett volna mosni? (Persze közben melegítettük próbakör alatt, hog, mossa magát) Melegen sokkal ritkább, és ott van, hogy csak úgy bedobja magát sebességbe, akkor nagyon jó szokott lenni. Ezért is a feltételezésem.
Sajnos engem eléggé idegesít, és félek, hogy ez lesz az autó veszte nálam. Mondjuk nem örülök, hogy te is tapasztalod, mert GJ/GL felé szerettem volna menni. Mondjuk preferálnám az automatát.
-
nyepi
tag
válasz
adamka1313
#8072
üzenetére
Ha a szintjelzőnél töltöd fel, akkor nem igazán tudod túltölteni, mivel egy furaton töltöd fel az olajat és addig kell tölteni, amíg a furat szintjét eléri és elkezd kifolyni belőle. Szóval annál a szintnél nem tudod túltölteni, csak úgy, hogy gyorsan telenyomod, aztán vissza a csavar. Esetleg felül a szuszogón. De szerintem felesleges. Hivatalosan, ha jól emlékszem, 1.7 l-t ír, annál valóban kicsit több, kb. 2 liter belemegy. Szerintem az úgy tökéletes, nem kell ezt túlgondolni. Egy adalékot szerintem nyugodtan beletölthetsz, ha nem túl drága. Ártani nem fog, de azért csodát sem kell várni tőle.
#8074mmdms
Hangos? Biztos, hogy az lesz a ludas?
Egyébként nyugodtan cseréld csak a szilentet, nem lesz gond. Ha már az alsó támasz is külön lett cserélve. Az sokkal kényesebb.
Spidan és Sidem van hozzá azt hiszem Bárdiban. Egyszer az egyik nem volt jó nálam, elfordult a lengőkaron, de meg nem mondom, hogy melyik volt.
Erre majd azért figyeljetek! -
Uher
aktív tag
válasz
adamka1313
#8072
üzenetére
3decit irnak pluszba, ami csak a 6ik fokozat problemajat orvosolja.
Nekem az adalekokkal az a velemenyem, hogy nem kell. 1-2 kozott van a legtobbet hasznalva, az kopik a legjobban. Corsa is ilyen (nalam), bar annak a valtoja alapbol is fos. -
Safranek
aktív tag
Sziasztok,
Februárban adtuk el 2015 6os kombit, maradt 2-3 bontatlan dolog utána .
Ha érdekel , privátban keress.
Köszönöm -
mmdms
addikt
Sziasztok!
15-os harmasomon az elso futomu hatso nagy silentje a lengokaron egyre hangosabb kezd lenni. Melyik markabol erdemes vasarolni, es melyiket keruljem el?
Illetve ti komplett lengokart vennetek? A talpas gombfejek ujak mar, szivem szerint nem vennek kompletten, de nem szeretik a szzervizek ezt cserelni, avval is tisztaban vagyok. -
Guitar14
senior tag
válasz
adamka1313
#8072
üzenetére
Nekem GH-m van, manuális 6-os váltóval, 269 ezer km-el, 100 ezer és 240 ezer km-nél volt váltóolaj cserélve és ugyanúgy ilyen a váltó, de ültem másik GH-ban abban is ilyen volt. Volt előtte 323-as BJ mazdám is abban is ilyen volt néha.
Én nem csodálkozom mert híre van hogy a mazdákban (de sok más japánban is) ilyen a váltó, nem szabad összekeverni az európai váltókkal amikkel akármilyen mozdulattal sebességet találsz.
-
adamka1313
tag
Sziasztok! Váltolaj cserét tervezek 2018(már utolsó facelift) GL g165 manuális 6-os kombiban. Olvastam valahol h a gyári menyiségnél kicsit többet érdemes tölteni, hogy a 6 fokozat is beleérjen az olajba? Iletve tervezek belekeverni metabond GT-t. Ezzel a gyári menyiségél kicsit többel kapcsolatban mik a tapasztalatok ? Jelenleg 274e van az autóban váltások néha elvétve enyhén nehezebbek és az egyből kettőbe is egy pillanatal hoszabban kell kuplongolni vagy nagyobb fordulatszámról válltani(3. ból kettőbe nincs gond).(A kuplung nem fog lent nem érződik kopottnak) Olvastam hogy ezeknek töbnyire ilyen a váltója csak nekem fura a 285e futott GY omnak vajpuha volt a váltója végig.
-
Moleman
addikt
válasz
Debilon
#8065
üzenetére
Az osztókör stimmel, a féktől is valószínűleg felfér, de fel kell próbálni a biztonság kedvéért. További kérdés, hogy mekkora a téligumi, nem túl széles-e a 6.5"-os felnihez.
Pl a 215/65R16 tökéletes váltómérete a 19-es gyárinak, annak pont ideális lenne a 6.5×16-os GY felni. -
Debilon
addikt
GY 16os alu kereke felfér a 2013as GJ-re?
Kaptam a GJ hez 16os felnin téli szettet, aztán az alu mégis jobban nézne ki mint a lemez
-
IT user
tag
Erre valakinek ötlete?
-
RVR400
veterán
válasz
tobias88888
#8062
üzenetére
Anno 6-os MPS első lököst kerestem, felhívtam, közölte is a fazon (főnök), hogy természetesen van, több is, tökéletes állapotban, kompletten 150-ért. Ez egyik nap délután 16:30-kor volt, másnap vidékről hajnalban indulva nyitásra érkeztünk, hogy nehogy esetleg más levadássza. Kiderült, hogy amiről beszéltünk, annak nyoma sincs, az egyik srác mondta, hogy valahol látott valami leharcoltat, de az sincs egyben, de talán tud hozzá összevadászni rácsot, ködlámpát és keretet. Ezután kiderült, hogy ködlámpa nincs, az állapota közel sem tökéletes az összeszedett cuccoknak, és még így is rámondta a 150-et... Ha nem a feleségem kocsijához kellett volna, akkor elküldtem volna oda, ahonnan jött, mert így minimum duplán leszopatott.
-
tobias88888
őstag
Én talán a https://mazdabonto.com/ -tól szereztem (felhívtam őket és egyből mondták hogy mi van éppen nekik)
-
BaLee
addikt
Néztem én is Ali-n, a Mazda 3 BP (2019-) manual szérián is ugyanúgy cserélendő mint az előtte lévőkön? Sok váltógombnál csak 2019-ig írják a kompatibilitást és ami érdekes, hogy gyári alkatrészként is külön van maga a bőr váltógomb rész és külön rá a kupak a számozással.
Ez tetszene, meg elvileg bőr is de nem tudom jó-e rá:
[link]#8056 tobias88888: megkérdeztem bontóban de nem sok esélyt látok rá, várok még választ, ebayen van egy bontott, de kb. ugyanolyan ramatyul néz ki mint az enyém és ~40k
-
troland26
őstag
Sziasztok,
180.000 Km nél szükséges valamilyen alkatrészt a szokásos kopó alkatrészeken kívűl illetve folyadékokon kívűl cserélni? Amiket cseréltem az utóbbi időben: olaj, szűrők, gyertyák, fék tárcsa+ betét, váltófolyadék, fékfolyadék. Szükséges esetleg cserélni még valamit? Nincs tapasztalható probléma jelenleg. Vezérlés tényleg örök élet? Esetleg vízpumpa, bordás szíj?
2015 Mazda 3 2.0 benzin
-
BaLee
addikt
Sziasztok!
Úgy néz ki lesz egy 2020-as Mazda 3-asom (manual). Viszont a váltógombját nagyon leamortizálta az előző tulaj (gondolom a gyűrűjével). Nem csak a gombról jött le az ezüst és karcos, hanem a bőr rész és ocsmány.
Mit javasoltok? Van valami jó minőségű utángyártottra tipp?
Felújítás gondolom onnantól nem játszik, hogy nem csak bőrözni kellene. -
Debilon
addikt
van valamilyen elérhető jelmagyarázat a digitális szervizkönyvön szereplő ikonokhoz?
konkrétan ez érdekelne: (a többit kb. meg tudtam fejteni)

-
IT user
tag
Sziasztok!
Az alany egy 2006-os (GG) benzines Mazda6. Indításkor már többször hallottam egy halk zúgást a motortér felől, olyan hang, mint amikor egy szelep nyit ki/zár be vagy egy léptetőmotor dolgozna, 1-2 másodpercig tart csak a hang.
Pár napja viszont olyan a hangja, mintha beragadt volna, vagyis mintha nyitna-csukna a szelep, vagy a motor oda-vissza menne. Ezt már hosszabban csinálja, akár percekig, egészen addig, amíg kicsit be nem melegszik a motor. Sajnos felnyitott motorháztetőnél sem tudtam pontosan behatárolni, hogy honnan jöhet a zaj.
Van ötletetek, hogy mi lehet ez? -
Radnix
senior tag
Mennyiert csinalnak mostansag kox takaritast BP-en? Zavaro h motorfekezesnel nagy temporol idonkent bedobja a limp modot
-
Debilon
addikt
üdv!
2013-as 6-osban a G165 motornak van valami elrettentő dolga, mai miatt nem érdemes számításba venni?
-
dangerzone
addikt
válasz
tobias88888
#8034
üzenetére
Annyit megjegyzeskent, hogy 2025-tol kezdve 2 féle motorral jonnek mar csak:
2.5 e-Skyactiv-G - 140 PS
2.0 e-Skyactiv-X - 186 PSMindketto mild-hybrid
-
tobias88888
őstag
"Újabb" az BP gondolom. Tudtommal Európában turbós nincs belőle, legalábbis benzinből biztosan. G122vel kezdted, gondolom benzin kell. Csak mild hibrid van, ha jól emlékszem 4 féle: g122 és g150 e-skyactive-g, plusz van az -x 179L es facelift utáni 186L. G122 és g150 között a szokásos Mazda sw lebutitas van, 4000es fordulat alatt ugyan azt tudja a két motor.
-
-
mmdms
addikt
válasz
tobias88888
#8030
üzenetére
Van olyan amibe nincs kijelzo?!
BM 3-ast szeretnem ujabbra cserelni, ti melyik motorral keresnetek? Ezekbe ugyebar az elodbol a sima g120, a g122(aszem ez is ugyanaz a motor csak hibrid rasegitessel, ha nem mondjatok meg legyszi mi alapjan tudhato) illetve az X is kaphato volt, meg mostmar talan a turbomotorjukkal is veheto, ezt meg meg se neztem, az nem kell. A magasabb teljesitmenyszinteken g140 g150 g165 mi alapjan lehet tudni h a hibrid vagy a sima regi van benne? -
tobias88888
őstag
válasz
tobias88888
#8030
üzenetére
-
-
Moleman
addikt
válasz
Orionhilles
#8024
üzenetére
Ha nem extrém sok idő még 1-2 milliót összespórolni hozzá, én inkább egy BM-re szavaznék. Annyival jobb autó a BM 4.5m körül, hogy összehasonlítva szerintem nem ér meg 2.5-3 milliót egy BL. Még egy hibátlan sem, főleg nem egy ilyen foglalkozós, amit írtál.
-
Villa7
aktív tag
válasz
Orionhilles
#8024
üzenetére
ha az +500k nem gond nagyjából rá is megy
-
Sziasztok!
Párommal első saját autónkat vennénk (családi WagonR+ helyére) 2.5-3 milliós sávban keresgélünk (+500k meg el van téve egyéb költségekre is). Budapest, főleg városi használat, hasonló i30/ceed modellek mellett jött szembe velünk a Mazda 3 is mint opció.
Mazda 3 BL modellek teteje az pont még belefér, egy revizor meg is nézett egy modellt nekünk, azt mondta kicsit foglalkozós, de megbízható és jó állapotú
autóvá tehető. Kérdeznélek hát titeket, hogy szerintetek ez okés-e, vagy hagyjuk inkább? Ezekre hivatkozva van realitása 150-200k alkunak?
- Alvázvédelem, jelenleg még csak felületi, "vakrozsda" található rajta
- Motortartó és váltótartó bakok cseréje
- Klímahűtő cseréje, erősen korrodált és hiányoznak lamellák is
- Egyik hátsó lámpánál tömítés csere, jelenleg nagyon kis mértékű beázás nyomai láthatóakElőre is köszi!
-
aleister
veterán
válasz
Moleman
#8019
üzenetére
Igazból nem feltétlenül probléma, mert a legtöbb nyák, áramköri elem 90 fokig emlékeim szerint nem károsodik. A sütőmnél 60 fok a minimum. Elektromos, légkeveréses, így elég homogén hőmérsékletet tud csinálni. Ha beállítok rajta mondjuk 80 fokot, és pár percig bent hagyom a fényszórót, akkor utána elég lehet csak a ragasztó vonalában átmenni a hőlégfúvóval.
Uher:
Simán lehet. Végül is funkciójában kb ugyanaz a kettő.RVR400:
Sajna az nincs itthon. Viszont úgy gondolom, hogy a hőállóság a halogén fényszórók esetében fontos inkább. Lednél minimális a hőtermelődés. -
Moleman
addikt
válasz
aleister
#8018
üzenetére
Jaj igazad van, a sütőt még a régivágású lámpákhoz használták, az elektronika valószínűleg nem szeretné.
Akkor marad a hőlégfúvó.Tömítési szempontból a sziló is jó lehet, kérdés, hogy legközelebb mennyire lehet majd szétszedni, ha szükség lenne rá - valószínűleg nehezen.

A gondolattal amúgy teljesen egyetértek, én is inkább egy pár ezer forintos alis modult cserélnék, mint komplett fényszórót.
-
aleister
veterán
válasz
Moleman
#8017
üzenetére
Sütű esetén az elektronika nem döglendik meg? Maga az ötlet tetszik, hogy pontosan tudom beállítani a hőfokot, és homogén mód mindent egyszerre ér a hő, de tartok tőle, hogy az is kap így egy pofont, aminek nem kéne.
Nekem esélyesen a led modul adta meg magát. Kicsit olcsóbb azt megrendelni Aliról pár tízezerért, mint egy komplett fényszórót hatszázért. Na jó, bontott van olcsóbban.
Btw átlátszó sziloplaszt nem jó a tömítésre?
-
Moleman
addikt
válasz
aleister
#8016
üzenetére
Hőlégfúvó és/vagy sütő.
Az előző kocsimban terveztem projektort cserélni, de sose mertem nekiállni, mert ha szétszedés közben ez a megolvadt-nyúlós butilragasztó véletlenül a foncsorra vagy a burára tapad, örökre nyomot hagy.
Ha mégis rávennéd magad, vegyél egy-két új tekercs ragasztót is, mert ilyenkor le szokták kaparni a régi maradékát és újratömítik, különben jó eséllyel nem marad vízzáró.
-
aleister
veterán
Valaki volt már olyan elvetemült, hogy szétszedte a fényszórótestet? Mazda 6 2017 full led az alany. Minden csavart kihajtottam a bura és a test között, de az előbbi meg sem mozdul. Találtam teljes szétszedős videót, de az már ott kezdődik, hogy le van szedve a bura. Sok fényszórónál hőre lágyuló ragasztószalag van a búra és a test között. Ez lehet itt is a szitú? Ha igen, mennyire lehet roncsolásmentesen szétszedni egy hőlégfúvóval felszerelkezve?
-
-
hoffman_
nagyúr
kétszer is írtam, hogy ezeket megcsinálom, meg engedélyeztem is
se funkció, se hibajel nincs.Uyuarasy
köszönöm, ezeket megnézem este. én is arra gyanakszom, hogy nincs benne, de a 2020-as Revolution felszereltség alapján kellene tudnia.KoVee84
igen, ez a gyanús nekem. az első posztomban lévő zöld 'A' tompított ikon jelenik meg, ha előre nyomom. -
Villa7
aktív tag
válasz
hoffman_
#8004
üzenetére
Ha menüben (nagy kijelző) nincs engedélyezve nem lesz. Plusz, ahogy előttem is írták auto állásban előre kell nyomni mintha refiznél folyamatosan és utána ő majd kapcsolgatja. Ha nem működik jelzi műszerfal sárga ikonnal, van hogy ki is írja baloldara hogy miért nem jó.
-
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_
#8004
üzenetére
Nincs mit, ezeket talaltam meg a kezikonyveben. Olyan lehet meg, hogy nincs benne, vagy csak Forscan-el be kell kapcsolni. Van egy ukran tag a Mazda3 forumon, eleg komoly tablazatot tart karban, en anno ez alapjan kapcsoltam be az automatikus autozarat (nem volt a menuben sem).
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Uyuarasy
#8002
üzenetére
köszi a tippet. ezt mostanában nem néztem, riktán mentem éjjel. a LED mozgatás biztos rendben van, azt indításnál látom. márciusban nézték utoljára, semmi hibakód nem volt.
KoVee84:
nekem is ez lenne logikus, de ha 'auto' állásban előrenyomom a kapcsolót, akkor nem reflektor lesz. csak manuális tompított állásból tudok reflektorra kapcsolni. nem gond, ha így van, csak egyrészt nem vagyok benne biztos, másrészt felettébb fura. -
Uyuarasy
tag
válasz
hoffman_
#7999
üzenetére
A magassagallitas es a LED-matrix egyebkent mukodik? Forgalomban ha utolersz valakit, akkor az elotted levo rendszamtablaja ala allitja a fenykeve tetejet, vagy a szembol erkezo auto korul "lekapcsolja" a vilagitast. video
Ha ezek mukodnek, akkor az FSC szerintem jo, viszont nem tudom mi mas baja lehet
Nem tudom, hogy a keke jelzolampa ilyenkor vilagit-e, vagy maradt az AUTO. (Altalaban nem hasznalom, palyan is kezzel kapcsolom inkabb, mert a szort feny miatt igy is zavaro tud lenni.)
Forscan/gyari hibakodolvasas volt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Lexus, Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- BestBuy topik
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Panasonic HC-V770 FUL HD kamera
- 32 GB-os DDR5 laptop RAM garanciával
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- 0% THM 3 havi részlet, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z37 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő







T0mBd1gg3R

