Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Apple asztali gépek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
bitpork #72294 üzenetére
Ezért sem akartam azt az ózonos tisztítást - bár úgy gondoltam, ha mondjuk belső keringetésen van menet közben, akkor a hőcserélőt is tisztítja.
A szaromnál: pollenszűrő ki, helyére tisztítós cucc befúj klíma közben, jó alaposan, még állni is hagytam, majd némi átszellőztetés, végül új pollenszűrő be.
A3 vs Leon, kinek melyik kasztni jön be, a műszerfal eléggé hasonló - A3 bódéban részemről egyedül S3 jött volna szóba.
-
-
-
TaaT
nagyúr
Mai érdekesség, megyek lakott területen kívül klímával, de mivel nincs annyira meleg átkapcsolok ECON-ra, erre olyan áporodott szag csapja meg az orromat hogy csak na. Klímázás közben meg hegyilevegő...
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt1225 #72280 üzenetére
Érdeken különbség még:
A Záhárom általában 3 ajtós, Leonyból iylen nincs, cserébe fehér holló az öt ajtós áhárom.
A legsportosabb ezen az alvázon a TT, legbénább a bogár, legynagyobb a skoda, legnagyobb rajongó tábora a golfnak van, legjobb mindig az, ami otthon áll a garázsban/parkolón, mert az a miénk.
-
-
zsolt1225
aktív tag
Miért van ilyen nagy árkülönbség az A3 és a Leon 1.8T között? Az oké, hogy az előbbi 150 utóbbi 180 paci. Más?
-
brumi1024
veterán
válasz
Mágus2 #72278 üzenetére
Oké, nem egyértelmű
6 fokozatú, kódja passz, nincs már meg az autó, de ezzel a formával és a Passat B6-al belőttem egy elég szűk tartományra, amin belül nagyjából azonosak voltak a váltóprogramok és a 6 fokozatúság. A nem elkapcsolás szempontjából pedig mindegy a sebességszám és a típus, ez csak programfüggő. Az újabbakon ugyanis ilyen a kar.
-
Kiskokó
veterán
válasz
bitpork #72273 üzenetére
Az a szopi, hogy szórakozik veled és trafiba mész, vagy az a szopi ha vészmódba vágja az autót vagy az hogy a hozzá tartozó sok sok szenzor baszakodik,vagy az a szopi ha venned kell újat 400Ezerért (tesómnak az E61 25D-be 2004, mondtak a BMW-nél 620ezret) folytassam ?
Az Euro norma miatt van benne én nem mondom, hogy nem ér semmit... de nagyon sok helyen olvastam már róla, hogy az autó élete során elvégzett regenerálásokkor (főleg ha Adblue is kell) a végére sokkal több káros anyagot bocsájt ki az autó mintha a kezdetektől fogva nem is lett volna benne...
Amúgy is ez a DPF még kb 10 éves story sincs... érdekes előtte se kormoltak agyon az autók.. stb -
Kiskokó
veterán
válasz
bitpork #72270 üzenetére
Nekem simán átment műszakin.
Illetve, mint irtam régebben is, olyan profin kiszedte egy környékbeli srác (ráadásul mindenestől volt40ezer), hogy még pesten az Audis szerelőm (nemtudom pontosan de kb 10/10 év , audi márkszerviz/maszekaudizás), is megjegyezte és megkérdezte ki csinálta, annyira jól ki lett írva.
Majd teszek fel videót vagy valami. Nagy gáznál kormol egy halványat az elején és kb ennyi. Még csak korom pamacsnak se nevezném mert nem intenzív annyira. Tesóm gyárilag DPF-nélküli ML320 CDI-je sokkal jobban kormol. -
-
-
-
freaghill
őstag
Na megjött az olajcseréhez minden amire most szükségem van.
Liqui Moly Leichtlauf 10W40 5l+1l ajándék
Mann aktívszenes pollenszűrő
Mann levegőszűrő
Mann olajszűrő25k postával.
Bárdis címkék az olajon.
-
-
freaghill
őstag
Volt már szó itt erről? Tapasztalatok? Érdemes?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
-
Cheesy
őstag
válasz
freaghill #72251 üzenetére
Valahogy amikor ilyen képeket látok, ahol a kerékjárati ív rátakar a gumi (sokszor a felni) tetejére, mindig arra gondolok először, mi van ha ezzel az autóval nem csak egyenesen kell menni tükörsima aszfalton
szerk:
tresh
Tehát csak letámasztva, egy helyben állva van értelme? -
eddie17
addikt
Érdekesség a fentebb említett 2-es Golfból.
Most mentem vele, világított a generátor visszajelző akkor magasabb volt az alapjárat, adtam pici gázt, elaludt a lámpa, és visszaesett a fordulat.
Második indulásra villogott a hőfokvisszajelző egyre gyorsabban, majd melegedni kezdett abbahagyta a rángatást is beállt az alapjárat 900 körülire. A visszajelző pedig elaludt. Gázt nagyon szépen veszi, de sajnos melegen is néha befüstöl mint egy húzott dízel.
Na ennyi a meglátás, hétvégén meg a lambda megnézése van hátra. Aztán jöhet a szerelő.
Ezek azért újdonságok nekem mert 2 hónapig nem volt nálam az autó és így kaptam vissza, szóval ezért a sok "újdonság". -
freaghill
őstag
-
Cheesy
őstag
válasz
Dr.Zoo #72245 üzenetére
Én eleve 10 ezrenként cserélem... ennél az autónál is így fogok tenni.
Mágus már megtisztelt a válaszával ezügyben
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
Cheesy #72233 üzenetére
Szvsz a Motullal nehéz mellélőni, de kérdezd meg Mágus Urat, hogy amit linkeltél, fain-e a motorkocsidhoz... Én tavaly váltottam Castrol-ról erre.
nem bántam meg!
(meg egyben a csereintervallumot is megkérdezném tőle, én spec. 10e ként ledobom, de ez az én és Munez perverzitása, mindenki annyi időközönként cserélni, ahogy akarja. (vagy ahogy a gyár mondja..) )
-
widi
tag
Adott a 2003-as B5.5 Passatom, amin egyik pillanatról a másikra a Climatronic kijelzőjéről eltűnt minden, és be sem kapcsol egyáltalán...
Próbáltam másik vezérlőt, annak sem jelenik meg semmi a kijelzőjén, valamint az én vezérlőmet rádugtam másik autóra, ott viszont működik...
Feltételezem valami elektromos gond lehet, biztosítékot néztem az jó, viszont diaggal nem tudom megnézni, nem csatlakozik a vezérlőhöz...
Mi lehet a gond? Hátha valaki találkozott ilyennel... -
Cheesy
őstag
Szeretem ezt a fórumot
Köszönöm skacok a tippeket.
Akkor ha jól figyeltem, az alábbiakat kell beszereznem:
váltóba: Castrol Syntrans Transaxle TAF-X 75W90 1L x3 (nem láttam nagyobb kiszerelést...)
motorba: Motul 8100 X-Cess 5W40 4L (ha jól tudom 3,5 liter megy a motorba)Meg is van az elkövetkező időszak ütemterve...
1. Motor- és hajtómű olajcsere, olajszűrőcsere (Mann)
2. Fojtószelep vezérlő "resetelése", ha tudok, akkor kompressziómérés
3. Vezérműszíj csere (készletet veszek, feszítőgörgőt, vízpumpát is cserélem egyúttal) Atyám ma használta az autót és azt mondta, hogy amikor bekapcsolta a klímát, csúszott az ékszíja (?), ezt is cserélnem kell akkor... nekem nem csinálta eddig. Ebből a Gates rémlik, mint ajánlott márka. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #72128 üzenetére
El a kezekkel bitpork, videó
Fogaskerekről egyből ez jutott eszembe, hatalmas arc
Lényeg 0:32-től, de nem sokkal több az egész fél percnél, megéri.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #72227 üzenetére
Szakszerű menete:
Leereszted a difinél melegen, a feltöltőnél betöltöd kicsurgásig visszateszed a betöltő csavarját, csak, hogy ne csorogjon, utána megemeled egyik oldalt, beindítod, és hagyod forogni alapjáraton 2. fokozatban legalább 2 percig. Leállítás után leengeded a felemelt oldalt, majd ismét csurgásig feltöltöd. ASR-es autónál ASR-t ki kell kapcsolni, különben elszalad az emelőről.
G60 csak egy van, a másik nem g60 és két viszkozitása van, a g60 csak 75w.
Ha magasan van az orra, akkor belefér egyszerre a kellő mennyiség, ehhez fel kell emelni az elejét. Amúgy nem szokott beférni, a golffal is küzdöttem, de annak meg van szállva az arca, ugye 14 éves TDI.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #72226 üzenetére
02J van nekem abba nem 1,9 kell?
külön kell valahol TL726 megjegyezésnek lenni valahol vagy már a régebbit nem is lehet már kapni?
holnap megpróbálok felvételezni egy hangot a "sírásomról" olaj csere elött s után, már ha meg marad...
gondolom ha a HF olajzásával lenne gond akkor már rég besült volna ?a műanyag felcsapodás védőre gondolok még de nem vettem le, nem hiszem hogy elmozdult volna..
szakszerű menete hogy néz ki,alul a difinél leeresztő melegen lecsurgatom, oldalt az önindító fele ha jól emlékszem meg ha vízszintes a kocsi akkor addig töltöm amég kicsordul?
vagy ez a kipufogón keresztül töltendő?én most töltöttem valami kis lőrét, nem is érzem már annyira a láb fájást
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #72223 üzenetére
G60726A2(TL 726) 1,6 liter.
Az elsa írta hozzá a régebbit is, de linkeltem feljebb a megjegyzést, az újabb EWP-ben csak ez az olaj volt és sem keverni, sem lecserélni nem szabad a régebbire.
Etka csak 1.6-ot ír, de úgy is 2 litert kell venned és az ellenőrzőig feltölteni, majd meglátod, mennyi megy bele.
-
freaghill
őstag
válasz
!Overdose! #72224 üzenetére
Általad ajánlott fekmester.hu oldalról rendeltem az olajcseréhez való cuccokat. Áraik tetszenek, postával kicsit drágább mint ahonnan én tudnám 50km-re megvenni az alkatrészeket, de így sokkal kényelmesebb és az üzemanyagköltséggel ugyanott lennék kb.
Köszi! -
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #72221 üzenetére
igen a kicsi vezetőt meg a nagy feszítőt, patronos automata feszítős ugye, valamit a patron furata miatt tudok játszani, de 90 fokot simán befordítom a hosszú oldalt is, meg nyílván nem is gitár húr, nem is"hegedűl" és mint ha nem is onnan hallanám hanem inkább a fejből
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #72220 üzenetére
Az összes görgőt cserélted megint? Nincs túlhúzva a szíj?
New gearbox code letters have been introduced, with a new mineral gear oil -API GL4 SAE 75W- according to standard TL 726 /Y (hypoid oil) This type of oil must only be used in the specified gearboxes and never in those that used the former oil -API GL4 SAE 75W90- according to standard TL 521 57 (synthetic oil)
TL 726 Y
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #72216 üzenetére
mobil 5w40 x1 3000 (vw502/505) megvéve, ha lesz időm kicserélem, baromi kiváncsi leszek, olyan nagy kék füstölés már nincs mint ami talin volt legalább is tükörből nem szoktam látni, de a hangja szar valamiért valami sír a HF-ba mint ha egy görgö lenne (vezérlésbe lévő új görgökbe kb 100km van)
esetleg egy váltó (EWP) olajra nézel majd nekem is cikkszámot, etka sajna nem teljesen egyértelmű vagy is amin néztem :-)
freaghill:posta?
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
freaghill #72218 üzenetére
Már bocsánat, de én ezt használom... Motul X-Clean
Szerk: link javítva.
Cheesy: én anno elég sok ótószerelőt meginterjuvoltam, plusz ittis, mindenki szerint a Motul-al nehéz mellélőni. Csak arra kell kínosan ügyelni, hogy a motorodhoz való olajat töltsd bele.
ebben szokott segíteni Mágus Mester Úr.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Cheesy #72214 üzenetére
2 manuális és két automata váltóval volt kapható az ARM. Váltó kódot a motor és a váltó találkozásánál a váltó kuplung-harangján találsz felülről középen.
Mindkét váltóba egyforma olaj kell. Gear oil G 052 911 A SAE 75 W 90 -Ebbe jó, amit Taat linkelt.
Mindkét manuális váltóba 2,25 liter kell a fent említett specifikációnak megfelelő olajból. -
Majd postolok 1-2 héten belül érdekeset. Trafipax elkapott DPF regenerálás közben. Valahol 160-180 körül
-
zsolt1225
aktív tag
Ma mentem kifelé a városból a főúton, de még bent és 60-al mendegélek, mellettem egy sima távolsági nem csuklós busz és az előttem lévő kocsi meg közöttem majdnem akkora hely volt, hogy be tudott volna jönni, de nem volt annyi, egyszercsak azt veszem észre, hogy már jön át a sávomba, nekem meg fékezni kellett, meg oldalra húzni, mert belém jött volna. Én meg nem láttam az indexét, mivel mellettem volt a segge és nem volt a látóterembe. Utána meg láttam, hogy elkezd boyracerkedni a buszával, kerülgette a kocsikat kívül-belül 70-80-al...
-
freaghill
őstag
Reggel óta közel 100 hozzászólás. Miről maradtam le?
Volt szerelőnél a gép, ahogy gondoltam fékmunkahengert fékbetéteket és gumikat kell cserélni. Amiről nem tudtam a lengéscsillapító. Ide milyet ajánlotok? Kérdeztem, hogy a SACHS-ra esküszik-e de szerinte azt már mindenhol gyártanak, ő inkább bilstein-re, azé még legalább német.
Gázosra mondta, hogy faszább is, de hamarabb el is b@szódik. Igaz?Ahogy nézem, olajos 12, gázos 27 bárdinál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest