Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
Srácok!
Felmérés, akinek bengása van, régi új tök mindegy pár óra állás után vagy nyílván tankolásnál ha megnyitja a tanksapkát akkor van egy pici sziszenés?
az az nyomás alatt van a tankja?
nekem nem.story pénteken le raktam a kocsit legalább 10l bengával, tegnapig meg se mozdult még a gyujtás se lett rá rakva, viszont hopp eltűnt kb 5-6l benga, el szublimált, végig néztem az ü.a. csöveket, folyas, könnyezés nincs, nyomát se látom, viszont ha nyitnám meg a tanksapkát semmi szisszenés vagy ilyesmi és enyhe benga szag is van.
szerintetek lehet a nem teljesen záródó sapka miatt hogy ebbe az időbe egyszerűen elpárolgott a benga a tankból? stabil 40+ van ilyenkor a műhelybe
most tettem rá egy másik sapkát.... azzal pl jobban meg tudom húzni, kisérlet képpen a mellette álló hondán is meglazítottam a sapkát (szisszent elégé..) kiváncsi vagyok estére melyik fog sziszegni...
-
Ambrascet
csendes tag
válasz
Degradator #71322 üzenetére
Szervusz!
Ugyanilyen korú, és ugyanilyen motorral szerelt Octavia 1-em volt.
Ugyanilyen hibát produkált:
Rángatott, mintha nem menne 1 henger.
Szerelőnek javasoltam, nem tuidtam mikor volt gyertya cserélve ezért kezdje azzal.
Kicserélte, majd szólt, hogy a hiba megmaradt. Ö a katalizátor-cserében találta meg a megoldást, s valóban kb. 1 hétig jó volt.
1 hét után a rángatás, erőtlen motor és ingadozó alpjárat ismét előjött.
Másik szerelőnél gyújtókábel-csere lett a dologból.
Azután nem volt vele gond.Szóval saját tapasztalatból: gyertya, majd gyújtókábel körül keresgélnél.
Üdv:
Cet -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
maggi1886076 #71379 üzenetére
Városban? Értem én a viccet, de ez túlzás....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bajnokpityu #71374 üzenetére
A konstrukcióból adódnak a hibák, egy gyengébb olaj csak gyorsítja a folyamatot. Az vegyen ilyen autót, akinek csak városba kell, és van a zsebben egy hengerfej felújításra való összeg.
Lánc ugrása maradt a TSI-nél is, mint ápolandó hagyomány.
Városban nem megy 8 fölé, de a város határain kívül a rövid váltó miatt nem megy 7 alá, ha nem akarod feltartani a forgalmat. 70-el gurulva 6 alá is vihető, de ki szokott 70-el gurulni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
máyköl #71367 üzenetére
A totalcar-ban mennyit mentek vele, 1000km-t, 2000-et? 60 000km után már be vannak égve a szelepek benne, mert túl közel van a katalizátor a kipufogó csonkon a szelepekhez, másik probléma, hogy szénné ég benne az olaj pályán, mert a fő olajcsatorna elé tették a katalizátort, ugrik rajtuk a lánc, szarakodnak a trafók... Egy betegágy az egész, a varrógép hangjáról meg a vibrációkról ne is beszéljünk.
-
-
máyköl
veterán
Hello
Mit gondoltok a Cordoba 1,2 -es 3hengeres motorjáról? -
szőröscica
addikt
válasz
bajnokpityu #71359 üzenetére
Gombja nekem is van, annyit csinál, hogy maximum hőfokon fújja a levegőt az ablakra.
-
maggi1886076
addikt
-
TaaT
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz
bajnokpityu #71352 üzenetére
Vagy egyszerűen porscheékat felhívod telefonon és alvázszámból megmondják.
Na meg egy olyan árat is, hogy leseggelsz, de ezzel ne foglalkozz, hacsak nem náluk akarod megcsináltatni. -
-v-
addikt
válasz
bajnokpityu #71352 üzenetére
Azt is megnézheted például, van-e kis kapcsológombja neki. Ha van, akkor már gyanút foghatsz, hogy nem véletlen. Ja, ha nincs, az se a véletlen műve
-
joshua7
veterán
Golf VI + 18" Bilbao: [link]
Később még igyekszek többet is föltenni, más szögből. -
szőröscica
addikt
válasz
bajnokpityu #71352 üzenetére
Vannak benne fűtőszálak?
-
bajnokpityu
félisten
octavia szélvédője fűthető volt 2008ban?
végigrepedt teljes hosszában. Úgy emlékszem, hogy fűthető,de akitől árat kértem cserére, azt mondja,nem fűthető... Télen nem használtuk, úgyhogy passzolom. -
ßrainiac
addikt
válasz
brumi1024 #71345 üzenetére
Igen, a + es -rol tudtam, ez az ami izgatja a fantaziam, a kormanyvalto annyira nem, az mar tavol all az utcai vezetestol szamomra. De a manual es automata kozotti allapot az bejovos, amikor te iranyitod, csak kevesebb mozdulattal (nincs kuplung pedal).
Ennyire reszletes beszamolohoz egyebkent nem volt szerencsem ilyen teren, koszi
a kapcsolorol sem tudtam a gazpedalnal, erdekes, hogy hogy oldanak meg dolgokat.
A regi tipusu automatak nem annyira tetszenek, bar a G3 VR6 amit vezettem ilyen volt es baromira elvezetes is ugyanakkor, a DSG az ami nagyon vonz, amikor piacra dobtak es az elso cikkeket olvastam rola, csak amultam, bamultam ^^
-
Bling95
őstag
válasz
brumi1024 #71345 üzenetére
Nekem ezzel a plusz minusz dologgal az a bajom hogy viszonylag lassan reagal. Amikor eloszor probaltam azert elgondolkodtam hogy most erzekelte e hogy felpoccintettem vagy sem. Mintha gondolkodta
Persze lehet hogy csak en fogtam ki rossz darabot
kormanyváltót még nem próbáltam.
-
zsolt1225
aktív tag
Aztqrva 0:38-nál a lényeg. És persze aki 160-nal megy az meg túléli. Persze a másik fél is hibás, hisz pirosnál ment tovább.
-
Magnum_
nagyúr
sziasztok!
nos, legkedvesebb autóm (2001/12-es A4 1.6B) jobb elől a keréknél elkezdett mocskos mód nyekeregni, nyikorogni, amikor jobbra kanyarodok.. mi a fenétől lehet ez? valami lengőkar, futóműhiba?
-
brumi1024
veterán
válasz
ßrainiac #71343 üzenetére
Itt a képen látszik, hogy a D üzemmód mellett van egy +/- is, az a "manuális mód", amikor is a váltókar rövid előre hátra pöccintésével lehet váltani fel illetve le. Utóbbit egyébként ilyenkor is automatikusan csinálja, tehát nem lehet 6-osban elindulni 0-ról
Erre mondtam azt, hogy használat alatt nekem kényelmetlen, mert egy idő után rááll a kezedlábad arra, hogy nincs kuplung és az autó dodzsem üzemmódban megy, és nekem pl ilyenkor szokatlan lenyúlni és előrepöccinteni a váltót. Opcionálisan rendelhető ezekhez kormány mögötti váltófül, ahol általában a jobb oldali felváltás a bal a le. Ezzel már bele lehet szólni a váltóprogramba, és mindenféle manuális mód nélkül felülbírálni a váltót (de az egy idő után konstans sebességnél visszaveszi az irányítást és vált helyetted), tehát a vissza kettő+kövér gáz egyszerűbben megoldható két húzással és egy rugással
Ez azért hasznos, mert a váltó megpróbálja kitalálni, hogy te mikor akarsz nagy hévvel menni és mikor finoman (gázpedál lenyomás sebessége + helyzete alapján) és úgy váltogat, de mondjuk egy 50-ről előzéskor egyszerűbb a kézi kettő visszaváltás, főleg ha gyorsan kell cselekedni. Erre a problémára egyébként a másik megoldás a kick-down, ami tulajdonképpen egy kapcsoló a gázpedál végállásánál, lenyomáskor érezhetően kattan a végén egyet, ez a 80-90% és a padlógáz közti kapcsoló, ezt lenyomva tudja a váltó, hogy te most nagyon menni akarsz és optimálisan visszavált és teljes gázzal megindul. Na de ahova ez sok (azért van olyan helyzet), oda kényelmesebb a váltófülekkel visszaváltani és finomabban megindulni.
A lényeg egyébként annyi, hogy tök más egy ilyet vezetni, de ha ráérez az ember akkor ez is jó móka, én nem értek egyet az "automata megöli a vezetést" érveléssel. Jó az amerikai automaták nagy része igen, de az már más kérdés.
-
-
brumi1024
veterán
válasz
ßrainiac #71340 üzenetére
Általában lehet "manuálisan" váltani ezekkel, de azt maximum a kormányon lévő opcionális fülekkel érdemes, egyébként baromi kényelmetlen és nagyon fura egy idő után. A füleket én akkor szoktam használni, ha erőteljesebben gyorsítani akarok, de nem akarok kick-down-olni(padlógáz tulajdonképp, csak van egy kapcsoló).
-
7600 GS
addikt
válasz
14adam #71335 üzenetére
Nincsen amúgy gond az AISIN-féle váltóval ami a miénkben is van ( V70 T5), csak időben le kell benne cserélni az olajat és nem bedőlni a Volvo-féle bullshit szövegnek, miszerint ebben sosem kell olajat cserélni.
Mondjuk valami DSG-s csodát szívesen vezetnék majd a közeljövőben, nagyon kíváncsi vagyok rájuk.
-
brumi1024
veterán
válasz
14adam #71335 üzenetére
Nálam váltóminőségtől függ, de mindkettő típust szeretem, bár felváltva vezetek automatát és manuálist.
Használtam/próbáltam a 6 illetve a 7 sebességes DSG/S tronicot, az előbbi (ami a régebbi, a szóban forgó A3-ban is az van) bejött, utóbbi számomra lomha volt és nem tudta mit kellene csinálnia, vezettem egy Jeep Cherokee féle 4 sebességes szekvenciális ipari hulladékot (bérautó, na az szörnyű volt, a 4 literes motortól a 170 ló meg vicces), de ami a legjobban bejövős az a ZF aktuális 8 gangosa (nagymotoros Audik és BMW összes automatája). Zseniális, tudja mindig hova kell kapcsolnia (és nagyon sokat kapcsolgat), és brutál gyors. Amellett nem gondolkoznék manuálisban, és az előtte jónak tartott DSG sem ellenfél számára.
-
-
14adam
addikt
válasz
7600 GS #71332 üzenetére
eddig két fajta autómatást vezettem. S60 (2.4turbo benzin) és egy 730d. A volvo-ba azt szerettem,hogy lepadlóztam,és gondolkodás nélkül visszaküldött kettőt és már 150 fölött volt. A 730d-ba nagyon lomha volt a váltó. Áthúztam sportba és pöckölgettem semmi nem történt úgy 2másodpercig (nem nagyon viszi azt a 2 tonnás kasznit)
A lényeg a lényeg,hogy elég sok különbség van automata és automata között is. De megtudnám szokni később egy komolyabb járgányba -
freaghill
őstag
Ez már azért kemény.
-
FET-MEN
veterán
válasz
Degradator #71322 üzenetére
1x amit tomcsi mondott, és a folytószelep, így van
-
tomcsi23
veterán
válasz
Degradator #71322 üzenetére
Gyújtótrafó/gyertya?
-
Degradator
tag
idegesítő hiba:
rángat az autóm(octavia 1998, 1.6 8v AEE). ha lepadlózom hidegen melegen gondolkodik és gyak nem történik semmi csak ugrál mint a bakkecske. idefele jövet már ott tartottam h elakadásjelzővel tudtam csak 20-30 km/h t kicsikarni belőle. néha egy kicsit jobb néha rosszabb.
fojtószelep? mondom olyan érzés mintha hiába nyomnád a gázt, elveszi.
-
ßrainiac
addikt
Ettol is barmikor besirnek (foleg normalis visszapillantoval es felnivel)
-
rob210
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest