Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen videókártyát?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
!Overdose! #72195 üzenetére
Most böngésztem vissza itt a részteltes keresővel, 2013 augusztustól locsolok bele Motul A-Clean olajat...
Azóta volt kettő olajcserém, 10e cserélgetve. -
TaaT
nagyúr
válasz
Mágus2 #72196 üzenetére
Az szép, másik négyesgolf fórumban jópáran ilyet töltöttek a kézi váltós négyesbe és mindenki váltásminőség javulást emlegetett.
Azt meg sem említem hogy a Unix is ezt hozta
Enyémben még a gyári van.
De ha már így benne vagy, megnéznéd hogy ez a váltó még a szériahibás szegecselt vagy a javított verzió? A neten nem egyértelmű amit írnak (mind2höz írják)
-
Mágus2
Közösségépítő
Az általad linkelt olaj nem jó a váltódba.Ezt teljesíti: API GL-4+ VW 501.50 VW G052 911
Neked ez a norma kell:G 052726A2 -75w, nem lehet 75w 90
A GL-4 stimmel de az olaj attól még nem jó.TITAN SINTOFLUID FE
SAE 75W jó a gyári helyett, de a linkelt castrol nem. Ha az van benne, akkor ne csodálkozz, hogy melegen szorul. -
TaaT
nagyúr
-
Cheesy
őstag
válasz
Mágus2 #72183 üzenetére
Nincs szervizkönyv
A4 B5 2000/8 1.6 ARM a motórkód, nem tudom ezzel a motorral hány féle váltóval jöhetett ki... erre nem hiszem, hogy akár automatát is rákötöttek volna.
A kuplungházon gondolom rá van ütve valahova, majd egyszer ha felemelik és nem felejtem el, akkor felírom, hogy meglegyen.Olajra:
Azon a 1-2-3 ezer forinton nem múlik, ha neki ez jobb hosszútávon, akkor legyen 5W-40
Mondjuk Mobil1 New Life 0W-40 4L? -
Mágus2
Közösségépítő
-
Cheesy
őstag
válasz
Mágus2 #72181 üzenetére
Jogos, nem néztem, melyik válaszomra írtad, bocsesz
Váltóolajból van amit ajánlasz? Márka, típus... (gyárilag mi van benne?)!Overdose!
Viszonylag kevés helyen láttam a 2000-es évjáratú ARM kódú motorhoz az 5W40-et ajánlani. Mi indokolja, hogy 2x annyit költsek motorolajra?szerk:
Ezt mondtam is a szakinak többször, nem felejtettem el, hogy Mágus azt ajánlotta, hogy újra kell kalibrálni.
De mivel a motor viselkedésében semmi változás nem állt be a kitakarítás után, így azt mondta nem szükséges. Állítólag kitakarított fojtószeleppel kalibráció nélkül magasabb fordulatnak kellene lennie. -
!Overdose!
őstag
-
Cheesy
őstag
Illetve az még lemaradt, hogy nehezen jár a váltó.
A hátramenetre a mester azt mondta ez azért van, mert az nincs szinkronban. A többi autónál se.
Az 1-est is sokszor nehezen veszi, de nincs reccsenés, egy halk "csattanás"-t lehet néha hallani. Erre az volt a válasz, hogy majd megnézzük, elképzelhető, hogy csak zsírozni kell. -
Cheesy
őstag
válasz
Mágus2 #72173 üzenetére
Kutya baja, szombaton megjártam vele Szolnok-Győr-Szolnokot.
Igazán kultúrált volt az úton, autópályatempónál sem volt gond. Egy 6. sebesség hallatra még beleférne mondjuk140@4000rpm
A szerelőm is azt mondta, hogy ezt az autót csak használni kell, de szeretnék minél többet tudni minden porcikájának az állapotáról. Szeretek elébe menni a dolgoknak, mintsem utólag jajveszékelni.A kompressziómérés mintegy ötletként merült fel, mert nem kell hozzá megbontani a motort. Ha jól emlékszem az elmondására, csak a gyertyákat kell kivenni, hogy az indítózásnál még véletlen se induljon be a motor a mérésnél.
Ami még előttem van:
- vezérműszíjcsere
- olajcsere (Mann filtert már megvettem, az olajat rábízom a szakira. Külföldi fórumokat is olvastam, itt is feltettem a kérdést, de nem vagyok meggyőződve még mindig arról, hogy a Mobil1 vagy Castrol (én a Mobil1-et preferálnám) amit beletöltene 10W40 annyival szarabb lenne a német gyártmányú Liqui-Mollynál.)Valamint találni kellene egy szakit aki rendbe teszi nekem az ajtók alját.
A fojtószelepet arany tisztára takarította a szerelő, a hidegindítás utáni kezdeti fordulatingadozás nem tűnt el.
szerk:
Hétvégente még mindig megnézem a hűtővíz és az olaj szintjét, egy gramm sem fogyott még belőle.
Autómosásnál meg a végén mindig szárazra törlöm az ajtókat, küszöböket a pangó víz ellen.
De mit lehet tenni az esetlegesen a műanyag-fém küszöbléc alá kerülő vízzel? -
-
Cheesy
őstag
Kompressziómérés mennyire ad pontos képet a motor használtságával kapcsolatban?
-
Dr.Zoo
őstag
TaaT: ez milyen felni?
-
vendingo
veterán
Elhoztam a szerelőtől a kocsim. Bejártak vele a garázsba és a hiba nem jelentkezett, a chek engine is kialudt. Hajtották hidegen/melegen, de nem jött elő a hiba.
Pár hét múlva mennék vele nyaralni, de így nem lesz nyugodt az utam.
-
cafat
aktív tag
Sziasztok! Olyan kábelt keresnék, ami 2006-os Skoda Fabia 1.4 16V BKY és 2004-es Skoda Fabia 1.2 HTP BME motorkódú autókhoz egyaránt használható.
Hol érdemes venni, és melyik típus jó?
Felvillant a légzsák visszajelző és azt a hibát szeretném törölni, most első körben ehhez kellene a kábel.
Köszönöm a segítséget! -
degec
senior tag
nekem sem eszik olajat és a szint sem változik.. deszerecc Te álltalánositaní dagattkacsa !
trololo
pedig nekem dpf es a kocsim jejejeje..azé nem mindent pd tdi ,tsi szar, és az sem igaz hogy kizárólag csak a bosch régebbi pd tdik az istenek, meg az sem hogy minden tsi széthullik
olajfogyás lehet pl turbónál lévő olaj elkajálástól is, aminek a motor mehanikájáhó nem sok köze van.. pl nagy fordulaton a turbó többet elenged.. -
eddie17
addikt
Sziasztok.
Régen jártam erre.
2-es Golfom van, 1.8 GT RP motorkódos. Most lett kikasztnizva, tökéletes lett.Csak festeni kell.
Viszont, füstölt hidegen az autó. Elment egy szervízeshez. 3! hétig ott volt, és átvertek nem csináltak rajta semmit. Azt mondták, cseréltek inj fejet, csatlakozókat, cpu-t mindent. És nem, semmit nem csináltak.
Visszakaptam, azóta nem csak füstöl hidegen, de dadog is (600 alatt az alapjárat), és folyamatosan világít a check engine lámpa... Szóval köszönöm nekik.
Elvileg lesz majd szerelőm rá, de itt is megkérdezem, hogy van valaki szagértő?
Vr6-al beszéltem erről, ő egy kicsit messze van tőlem, most 1km-t nem tudok megtenni vele, félek hogy nagyobb baj lesz.
Injektor fejre gyanakodnak. Nem tudom milyen árban megy ez az alkatrész.
Szóval ha tud valaki egy gyors, jó szerelőt Bicske környékén azt megköszönném. Nem sürget a tatár, de ha már vissza kaptam 2 hónap után az autót, jó lenne már használni. -
-
tomcsi23
veterán
válasz
Mágus2 #72142 üzenetére
Jah, nem gond szerintem, 1-2 mm. Ha meg így nézem, ahogy írják: melegen, pár perc állás után, még a "c" tetejét sem éri el. Elvileg plusz 3-4 mm sem lenne gond, de ezt majd megerősíted.
Jaja, a felső hajlat lenne a max szerintem is, ekörül jó a szint szvsz.
Úgy-úgy, nálam is ennyi. Hidegen, pár nap állás után.tresh: eszi az, csak pótolja.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
Mágus2 #72137 üzenetére
Ha már a könyvnél járunk - korábban volt téma - belinkelem, mit írnak az olajszintről.
-
degec
senior tag
válasz
FET-MEN #72136 üzenetére
nekik ideális mert költhecc alkatrészre
hát én pd tdivel 2000 alatt nem járok ha már meleg, fokozatosan emeled hűtővízet aztán 90 foknál kitalálod hol okés..neked a fordulatszám / sebbességfokozat, én 80% ban városban járok ! csont hidegen 2200 fölé nem tekerem csak óvatosan.. így van turbó is már jobban is melegszik..stb.
3 adik 55 tempomat az 2000 rpm asszem, le sem trafiznak nem is erőlködik, olajnyomás fullon, turbonyomás is van de nem a max.. dpfnek is van gáz rendesen.. én így nyomom.. ja és kettőstömegű is utálja az alacsony fordulatokat !! heheszóval itt igaz a népi legenda: hogy tötyögni nem szeretnek ezek a mai kocsik.. szerintem ha bécs budapestet járnám vele minden nap tized ennyi gondom lenne !!
ide tartozik persze vízíó és naivitás,hogy érdemes lenne már a kocsi vásárlásánál szalonba tájékoztatni a kedves ügyfelet a kocsi használatából adódó nyűgökre amire oda lehet figyelni lásd dpf! (nekem elmondták már 2007 ben hogy kéne erre vigyázni eddig sikerült is)
Úgy halottam mazdájéknál kötelező feltenni a kérdést hol mire használná a kocsit mielőtt ovijáratra mindenképpen dizelt venne mert az kevesebbet eszik 1 literrel!szal érted..
valami elkezdődőtt mazdájéknál!! se turbó ,kis nagy kompresszió fordítva ők megváltják a világot..
a gyári könyv meg arra jó hogy kb kitöröld vele. NÉHA !!
pl nekem ezt írják dpf hez: kivillan lámpa toljad neki ótópáján, ennyicsak azt felejtik el odaírni hogy hiába tolom neki majd én kiégetem 180al 3300 rpmnél, mikor 2400 rpm től feljebb nincs utóbefecsi ergo nem fűti plusszba dpf et nem égeti ki semmit
szal ezt is érted
.. nem nézel utána bas***tod
boccs hosszú lett..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FET-MEN #72138 üzenetére
Kézikapcsolású sebességváltó
– Az első fokozatban csak körülbelül akkora távolságot tegyen meg, mint amilyen
hosszú a gépkocsi.
– A következő magasabb fokozatba mindig csak akkor kapcsoljon, ha a fordulatszám
kb. 2000-2500 1/min között van.Nem körülbelül kérdeztem, hanem pontosan. Ha nincs 2000 fölött, akkor ne tedd 5.-be.
Erre gondoltál? Mert ott van fölötte, hogy 1000-1500 km közötti bejáratós szakaszra érvényes.
A kézikapcsolású sebességváltóval szerelt járművekre érvényes még: ne vezessen túl
alacsony fordulatszámmal járó motorral. Kapcsoljon vissza, ha a motor már nem jár
egyenletesen. -
Mágus2
Közösségépítő
-
tomcsi23
veterán
válasz
Thronks.90 #72102 üzenetére
Muti már egy 1,8T mocit, ahol 210 Nm van, 180 lóval ofkorsz.
tresh: leonba tolták már 2000-től.
Dr.Zoo: amíg egy matiz nem kötött beléd, addig még nem láttál semmit.
-
Dr.Zoo
őstag
Gondolom szoft lesz rája írva, az már tökéletes közútra szvsz..
Ace: fenét, sajna alig megyek mostanság, spórolás van ezerrel...
FET: a való világból teccet idézetet olvasni, időnként (sajna egyre ritkábban..) elkap a gépszíj, oszt megalázok egy ilyen harci gyíkot, akinek akkora arcza van, mintha minimum egy Porche-ben ücsörögne.. Mikor hallom mögöttem, hogy recsegve teszi 2-ből 3-ba, (minden egyes fogaskereket hallok
) akkor már elengedem, hadd szaladjon...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Thronks.90 #72102 üzenetére
Ha nem akarsz kötekedni, akkor olvasd vissza kinek írtam amit írtam és miért. Szó sem volt összehasonlításról.
-
degec
senior tag
válasz
Thronks.90 #72121 üzenetére
ezt a hengerfejet magyar tervezte.. totalcar is megírta anno 2011 ben audi a4 cikkben keretes rész.. grat azért..
na szóval, ez valami nagy okosság lehet mert a nagy amerikai blokkokba is kezdik ezt alkalmazni.. -
tresh
veterán
válasz
Dr.Zoo #72117 üzenetére
Ez csak csóri 1.9 turnyódezső a maga 110póniával és 245Nyúlmokuskával (majd kicsit csiszolunk rajta még
)
annyira nem szoktam velük foglalkozni de g*ci vagyok és megvárom mindig az érdi emelkedőt aztán gyorsan magam elé engedem és utána picit rálépek a gázra.. na akkor jönnek a meglepetések hogy nekem emelkedőn is úgy gyorsul felfelé mint sík terepenVR6-Fan: élmény lehetett
-
degec
senior tag
válasz
Thronks.90 #72119 üzenetére
mondhatol TE is okosságot, hűtik a kipuffanó gázt az új TSI-kbe is 1.8 és 2.0 ban is hengerfejbe integrált leömlő van..
ez annyira hatékony lenne hogy emiatt nincs egr visszavezetés? ezekben már?
-
degec
senior tag
válasz
Thronks.90 #72116 üzenetére
ezt euro 5 -6 nál megértem de euro 0-1-2-3-4 ál is ezért volt ez így? akkor nem volt ekkora kihívás euro normáknak megfelelni..pff érdekes...
-
Dr.Zoo
őstag
Azért szeretjük a hülyéket, mert mikor megáll melletted Józsi, a Homasitából tuningolt 1.3i stiftel, oszt átnéz a lámpánál, és látja, hogy te ülsz a kombiban, hátul semmilyen feliratod nincs (nehogy elvedd a kedvét
) .... (Odacsördít mind a 75 magyar póninak, és meglepődve konstatálja, hogy húbammeg, ebbe mivan??.....) Akkor mosolyra húzodik a szád, mikor elindul a 150 német mén, úgy 350 nyúlmókus által meghajtva....
-
Thronks.90
tag
Ha a kipufogó gázt lehűtöd, sokkal jobb emissziós értékeket lehet elérni. A menetszél valamelyest hűt. Én speciel az új audiknál tudom, hogy a katalizátor közvetlen a turbó mögött van, alatta pedig egy vízzel hűtött dob van, így a kipufogógáz lehűl. Szerintem ezért.
VR6-Fan- nak is igaza van, de a keresztöblítést meg lehetne oldani fordítva is, szerintem.
-
degec
senior tag
ÜDV !
Elnézést ha nagyon elméleti, de a képet nézegetve, kajak nem vágom hogy, miért kellet erre várni 7 golf generációt hogy a benzines motorok igy puffanjanak ki? tehát hogy ha szemből nézed akkor nem feléd megy hanem hátra..oké hogy kapitalizmus fokozatosság. stbstb meg teKnika fejődik, de hát könyörgöm ez azé nem a marsraszállás bonyolultságával vetekszik, nem tom más autógyártónál is ez így van?
golf 3 asom volt anno 199*-ben már akkor sem értettem miért pufog előre és kerüli mega puffanó a motort alulról hogy aztán hátrafelé menjen..valaki okos mondja meg !
kép link nagyban: [link] -
tresh
veterán
válasz
Thronks.90 #72104 üzenetére
Evvel egyetértünk...nekem szerencsére semmi jelzés nincs gyárilag a gépben (hála az égnek) de még így is minden paraszt hondás suzukis versenyezni akar a lámpánál
Gondolom nagy szám egy gyári tdi-t letolni a 13" virsli gumikkal 400KG súly különbséggel...sose fogom ezt megérteni.. persze pályán meg hirtelen megfordul a dolog...na mindegy lényeg hogy szerintem is almát az almával szóval szívót a szívóval turbóst a turbóssal kéne hasonlítani csak a szívó dieselnél nincs mit
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Thronks.90 #72109 üzenetére
Jah hogy te most az alaplaprol jovo 3 vekonyka vezetekre gondolsz ?
Hat elv magat a muanyag hazat kitudod cserelni az eloszton aztan a 3 palcat egy masikba bele dugni.
-
Thronks.90
tag
válasz
VR6-Fan #72107 üzenetére
Persze. Ki lehetne hozni több lovat is ezekből a motorokból (lásd youtube) az élettartam rovására. A régi 1Z mocikból is sima ügy 150- 170lovat kihozni, úgy, hogy még megbízhatóak, és viszonylag sokáig (50- 60ezer Km) elmennek hiba nélkül, mert túl vannak méretezve. De egy 1.6 D Jetta ki megy neked a világból, csak lassan. A családnak van egy 88as gyártású, újonnan vásárolt, van benne 670ezer km. Kötelezőkön (vezérlés, olaj, szűrők) csak egyszer volt meg bontva a motor, 500.000 km- nél, egy teljes generálra. Ennek viszont a kasztnija ami szarnak van. Annyira túlméretesek ezek a régebbi motorok, hogy simán lehet megbízhatóan teljesítményt növelni, de csak ésszerű határok között. Az újabbak (2004- től kb) viszont a "downsizing" miatt már nem tartalmaznak annyi anyagot, hogy ezt kibírják. Hidd el, nem hülyeségből, vagy hasra ütésből határozzák meg a teljesítményt a gyárban.
A témához: Ahogy kilép a jeladó vezeték a elosztóból, kb a 2mm-t ha enged. nem hagytak neki sok utat (nyilván, máskülönben belóghatna az árnyékoló tárcsa bordái közé) így nem tudom 100ra mondani hogy odaférne egy zsugorcső végig. Azzal, hogy keresnék olyat, eleve elbuktam, mert nagyon ritka mint már mondtam.Unixban sem volt, még cask rendelésre sem, bontó meg ami a közelben van 3- 4, azokban nem volt...
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Thronks.90 #72106 üzenetére
Jah es az nem jarhato ut, h keresel valamit amibe olyan a halljelado csatija amilyen kell levagod kb 10cm vezetekkel, a sajatodat is csatitobe es ugy ossze forrasztani ugy maris nem olyan feszes a kabel, szerintem rob is erre gondolt.
Masik temahoz hidd el az elmult honapokba bele astam magam elege az 1,8 tamasok lelki vilagaba tuningjaba, 50nm pluszba a kis csapszegesek is elbirnak siman barmi fele elettartam csokkenes nelkul. Ill a turbo is.
De nagy valoszinuseggel azert nem ugy adtak ki h a paraszt nyugottan tankolhasson 95ost is illetve mert a turbok csapagyazasa viszonylag gyengecske.Hidd el van olyan motor ami a tapasztalatol szerint a teljesitmenye 2x is elbirja hosszu tavon.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Thronks.90 #72102 üzenetére
G4 alapu kocsikban a 180le-sre azert batran biztos nem jelentenem ki h disznon megy, a 150esek pont dinamikus autozasra elegek.
Amugy nem ertem a gyarat... Siman mindegyik setupba van meg 100-150nm tarcsi egy 50-el feljebb tolhattak volna a szamokat mar gyarilag is...
A 225 mocik jok ekkora bodekba de azok is inkabb optimalizalva.
Tomcsi:akar milyen szep volt a bele, meg szervizeltek ebbe ora szerint 2x annyi van.
No meg ez az olaj teszt jelleggel megy bele es kb fele annyi mint a tied -
Thronks.90
tag
válasz
rob210 #72105 üzenetére
Nem mert ahogy leszedem a csatlakozót enged kb 2mm- t a kábel. Ha ezt megforrasztom, lehet hogy már nem férne be a forrasztás végéig a zsugorcső. Végig gondoltam Én is minden lehetséges megoldást... Azért meg nem akarom szétbarmolni, hogy vehessek 20k- ért egy új gyujtáselosztót, meg utána még szívjak a gyujtás beállítással.
Lehet hogy veszek egy gyujtáselosztót, beledobom a csomiba, és ha meghal ez, akkor majd kicserélem.
-
rob210
nagyúr
válasz
Thronks.90 #72104 üzenetére
Helyes én is mindig ezt mondom! De itt néhányan csak azt szajkózzák, hogy ez ezt veri meg ez meg azt veri meg, azt hogy turbó vagy épp benzin diesel közötti nyomaték különbség van nem értik meg
A szigetelést zsugorcsővel nem tudod megcsinálni?
-
Thronks.90
tag
Igen. Jó motorok azok, talán a legjobban sikerült benzinturbósak... Na de a tárgyhoz visszatérve, szerintem akkor sincs értelme a kettőt összehasonlítani. Vagy szívót a szívóval, vagy két feltöltöttet.
Ez csak az Én személyes véleményem, lehet hogy rosszul ítélem meg a dolgot.
-
tresh
veterán
válasz
Thronks.90 #72102 üzenetére
abban az időben az az 1.8 T 150 paripa volt...PD váltásnál jött kb 180 Le 1.8 tamás
Ráadásul a4,g4, be is elég ritka példány a 180 pacis
-
Thronks.90
tag
válasz
Mágus2 #72081 üzenetére
Nem akarok kötekedni, de egy turbó motort hasonlítasz egy szívómotorhoz... Hasonlóság képpen a konszer 1.8 20V turbómotorja 180lovat tud, 210Nm mellett. Ez is harmatosnak tűnhet a 300+ Nm TDIk mellett, de hidd el, ez megeszi. Volt dolgom ilyesmivel (ugyan csak 1-2 alkalommal sajnos) és disznón megy. Szóval nem akarok flamelni vagy bármi, de nem igazán értem miért kell egy szívó és egy feltöltött motort összehasonlítani
Nincs értelme.
rob210: Annyira rövid a kábel ami kijön belőle, hogy nem sok esélyem van. Összeforrasztani még oké lenne, de szigetelni már nem lenne hely neki...
-
rob210
nagyúr
válasz
Thronks.90 #72100 üzenetére
Miért nem forrasztasz rá valami jelenlegi szabvány csatlakozót?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest