Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Dell notebook topic
- Androidos fejegységek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Autóhifi
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
42k
-
-
válasz
rob210 #41989 üzenetére
Egy butus kis faház csak, viszont a miénk.
A párom úgy hívja örökség, én úgy hogy átok ( allergiás vagyok mindenre ami mozog: zöld, állat, por
)
Nem messze tőlünk van egy ifjúsági tábor ahol lehet bérelni pici bungalokat uh lehet jönni a környékre! Vagy vannak teljes házak kiadók 2k/fő/éjtől is! -
rob210
nagyúr
Ejj gyerekek van az a közmondás, hogy van annak aki el nem issza
Itt már csak egy baj van vagy alkoholista vagyok amiről nem tudok vagy egy szerencsétlen balf@sz.
Szép a hely grat. hozzá.
-
Kiskokó
veterán
Mi pár haverral sztem Máj 26.án vasárnap megyünk le. De ha úgy alakul még az is lehet hogy most hétvégén elnézek arra felé. Ha lehet
-
válasz
Mágus2 #41984 üzenetére
A saját hasadra gondolj! A többiek meg eldöntik hogy akarnak-é balcsizni
Ide fogsz jönni zabálniÉs olyasmit amit az utolsó képeken látsz.
-
-
-
-
aero.
veterán
válasz
Ferdzsoo #41964 üzenetére
Nem kell gondolni semmilyen összeesküvés-elméletre, nem lehúzásra van kitalálva. A motor azonnal beindul, alig dolgozik az önindító. Speciel sehol nem olvastam még ezzel kapcsolatos hibákat, totalcaron se volt még téma, népítéletbe se sűrűn, nyugodtan használhatjátok.
Képeket lehagytad.
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is meséltem, hétvégén bekerültek a fékek, csapágyak, a jobb oldalon a kerékagy a tartóval is.
Egyik oldalon megszivatott a gömbcsukló anyája(az anyáját!!!) a másik oldalon sikerült beleszakjtanom a kerékagyba azt a 6-os acélcsavart ami a féktárcsát hivatott rögzíteni. ("+!%!%%/=
) Ezt egy 5-ös fútóval átfúrtam, majd egy CR-V thorx fejet beleütöttem, hogy majd kitekerem vele a csavar maradékát. Ez is beletört
.Ezután teljes nyugalommal megérkezett apósom, aki a segítségemre sietve egy reszelő végét leköszörűlte, és kiütötte a beszorult thorx fejét a másik oldalra, és beletörte a reszelője végét.
Ezt 3 fúrófejjel sikeresen kifúrtuk és kénytelen voltam 6-os menetvágóval kitolni a csavar meg a reszelő maradványait. Ez a művelet kb a fél napomat elvette, de az egészet elb@szta.
Jelentem a műtét sikerült, kapott a gép új geometriát és a fék olyan sima mint még soha semmi remegés, vibráció, csak még nem fog rendesen.
-
rob210
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #41962 üzenetére
Megnyugodhatsz a start stop rendszer nem a tartósságnak van kitalálva.
Spec aksit indítómotort és elektronikát igényel, amit ugye meg is kaptál a gyárból kigurult példányba beépítve, de ettől ezek komolyabb igénybevételt kapnak.Mint tudjuk azok a motorok mennek el sokat bontás nélkül, amelyikkel hosszú távokat tesznek meg.
Na most egy start stop rendszeres autóval hosszú távokat nehéz megtenni, ha azonnal leáll ha piroshoz érszStory-m is van a hévátjárónál itt nálunk szöke picsa ül a A5-ösbe leáll a kocsi nézelődés indítás leállás, nézelődés indítás leállás.
( le volt engedve az ablakom hallom hívja aput)
"Szia nyuszika, nem tudod mi van az audival? most jöttem ki vele a garázsból és itt állok a hévnél, állandóan "lefullad" na amit a nyuszika mondott azt nem tudom mi volt, de, kedves szavak nem lehettek benne, mert közölte a csaj, hogy és ezt nekem tudni kéne te hülye f@sz.Szóval szép az élet így a technikán túl, bocs a hosszúért csak gondoltam megosztom veletek
-
Ferdzsoo
addikt
A start/stop -ról mit tudtok elmondani? Nem árt többet ez az egész a motornak, mint használ?
Persze nehezen hiszem el hogy 2013-ban eladnának úgy egy autót hogy tudják, a start/stop sokkal előbb hazavágja mint kellene... -
rob210
nagyúr
-
narancsnn
senior tag
Na holnap ha minden igaz megjön a megrendelt űlésem a Toledoba, már csak egy felni kell rá, meg egy spoiler kell, és szalonképesek leszünk....
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #41950 üzenetére
Szerintem nem volt benne levegő, ha lett volna akkor olyan gumis a bedál fékezéskor, mintha sz@rba lépnél.
Szerintem csak át kellett mozgatni az ABS pumpát, ezért is tanácsoltam anno, hogy vidd ki a hóra és ne sajnáld, dolgozzon az ABS, Nyáron a futbalpályák reggeli harmatos füve is alkalmas, vagy az aszfalt, ha nem sajnálod a gumit. -
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #41945 üzenetére
Nem voltam ott amikor a szervizben csinálták a fékolaj cserét, de előtte nem volt baja a féknek. Nem vettem észre hogy szorulna valamelyik hátsó fék, illetve volt fékpadon is az autó. A kézifékkel sincs baj, ugyanott fog mint eddig, azon nem vettem észre eltérést. Egyébként az ABS pumpából hova kerül a levegő? Fékezgessek még párat, ez megoldja a problémámat, vagy elvigyem egy olyan szervizbe ahol normálisan meg tudják csinálni?
-
rob210
nagyúr
Na csak bedobok már én is egy linket.
Ahol nem számít a pénz.
Azt hiszem itt sok magyar gyorshajtó lenne bajban. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #41943 üzenetére
Kerülhetett levegő az ABS pumpába, de csak akkor ha a csere közben kiürült a kiegyenlítő tartály, ebben az esetben mindig vcds segjtségével kell légteleníteni, van valahol egy cseh nyelvű utasjtásom, ha gondolod lefordítom neked.
Ha nem ürül ki a tartály és nem olyan jó olajcsere után a fék, mint előtte, akkor vagy az ABS szelepeit kell kicsit átmozgatni ami csak akkor lehetséges ha dolgozik az ABS pumpa, vagy szorul valamelyik féknyereg és ez a nagyobb baj.
Ha valahol szorul a fékhenger az valamelyik hátsó lesz, mert az csavarodik és kinyomódik egyszerre. Egy nagy meneten forog a henger a hátsó nyeregben, a kézifékkötéllel ezt a menetet csavarod meg, ha felhúzod a kart. Az ABS gyorsan változtatja a nyomást a nyeregben, ez ideig-óráig megoldja a dolgot.
A kézifék milyen? Nem kezdett az is fejjebb fogni,a csara után, most meg megint jó lett?. Ezek a gondok fékbetét csere után szoktak jelentkezni. Nekem is szorult a bal hátsó, de megmozgattam, azóta jó.
-
Jaded
őstag
válasz
Mágus2 #41939 üzenetére
Gyárilag is gombos a kulcs,de az nem működik. Állítólag annyira szét van esve, hogy nem lehet megcsinálni. Ezért gondoltam az utólagos távirányítóra mint lehetséges megoldás. Valamivel talán kényelmesebb is és nem kell a zárat babrálni, vagy ha babrálva is lett volna nem menne ùjra tönkre.
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #41941 üzenetére
Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőled. Beszéltünk már róla hogy novemberben fékolaj csere után megváltozott a fékpedál keménysége. Nézte egy szerelő, de azt mondta nem levegős a fék. A tanácsodra a hóban párszor megtapostam hogy működjön az ABS , de nem lett jobb a fék. Később vettem gyári fékolajat és lecseréltük arra haverral, de a légtelenítésnél csak a jobb hátsó féknél volt egy nagyon pici levegő. A csere után megint csak nem javult a helyzet Sőt, hogy feltettem a 16-os kerekeket a fékhatás csökkent, már azon gondolkodtam hogy szétcseszték a főfék munkahengert a szervizben. Most hétvégén öt személlyel mentünk és érezhető volt a gyenge fékhatás. Az egyik kanyarban viszont nagyot kellett fékeznem, csak úgy dolgozott az ABS. Ezek után keményebb lett a pedál és jobb lett a fékhatás, van is boldogság hogy nem a főfékhenger a ludas. A kérdésem az lenne hogy ezek szerint az ABS pumpánál lehetett levegős a rendszer, illetve az ott lévő levegő most hova kerülhetett? Elvigyem az autót egy olyan helyre ahol tudják működtetni az ABS-t és úgy tudnak légteleníteni? Nem tudom hogy maradhatott e még levegő a rendszerben, de jobban érezném magam ha tutira tudnám hogy tökéletes a fékem....
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor cseréld ki a betétet, és lesz egy + kulcsod a géphez, gondolom a gyári központit akartad távirányítóra átalakítani. Ahhoz cserélni kell az egész vezérlőt ami vezéri a zárat és elektromos ablakokat, szerintem cseréld ki a betétet és ne foglalkozz a távirányítóval.
Lehet utólagos távkapcsolót is betenni, de azok nem olyan megbízhatóak mint a gyári megoldás.
-
Jaded
őstag
Gyárilag központizáras
ahova a kulcsot dugod,azt tört szét belülről.
-
Mágus2
Közösségépítő
A betét az a rész amibe a kulcsot kell dugni(külön cserélhető). A zárszerkezet az ajtóban belül lakik, ebbe csatlakozik a betét.
Most akkor melyik a bibis?
Gyári központizárat berakni kínszenvedés és rengeteg zseton, mert az összes zárszerkezetet cserélni kell + a vezérlőjét.
H a valami utángyártottat szeretnél, ott csak a villanymotor csatlakozik egy karral a belső pöcökre a zárban, azt mozgatja, megmarad mechanikusnak a zár, csak kap egy szervomotort.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
janos666 #41931 üzenetére
A 110kW-osnak nagyobb a turbója és másak a befecskendező elemek is(PD)
Jaded: Gondolom a zárszerkezetnek a betét része adta meg magát. Azt lehet venni külön kulccsal, ez lenne a legjobb megoldás, persze ettől függetlenül be lehet tenni a központi zárat, de ha lemerül az akksi, akkor bajban leszel.
-
Jaded
őstag
Sziasztok! Figyelem már jó ideje a fórumot, nagyon jó a társaság
Volna egy kis problémám.. Van egy Seat Incám,2000-es évjárat. A gond a következő: a zár nehezen zárt, majd a múlt héten megadta magát. Tegnap szétszedtem és láttam hogy maga a zárszerkezet szét van törve, szétszedtem és darabjaira esett
ilyenkor mi a teendő? A zárcsere segíthet vagy az macerás? Vagy felesleges és csináltassam meg távirányítósra?
Köszi a segítséget! -
Az 1.9-es PD TDI motor 96 és 110kW-os kiadásai csak szoftverben, vagy hardware-ben is különböznek?
-
válasz
bitpork #41892 üzenetére
Tényleg. Az esővíz most nem a pedálok felett folyt be, mint legutóbb kocsimosáskor, hanem az A oszlopnál csorgadozott. Már csak azt nem tudom, hogy a tetőablakon lépett-e be az oszlopba, vagy valahol máshol.
Itthon nincs elég tág spektrumú kulcskészlet, hogy nekiálljak szétbelezni, de majd felírom a listára (csütörtökön azt mondták kb. 1 nap lesz beszerezni a cuccaimat, de úgy tűnik az Audi CVT ATF szűrő azért meglassította az ügyet, mert ma még nem hívtak).
-
kk831228
addikt
jújj az S1!!
A többi csak csicsa
köszönjük a képeket, nagyon jók lettek!!
-
-
AndrewTdi
addikt
jaja, voltak faja kocsik. asszonykámnak annyira megteccett az a kékre fóliázott vw, hogy jövőre mi is megcsináltatjuk.
-
AndrewTdi
addikt
Felértek a képek!
nem bogarásztam át, de lehet, hogy néhol maradt bent kép a kiccsaládról (kivéve a legkisebbet, mert őt nem vittük)
-
-
Ferdzsoo
addikt
Köszi.
Holnap lépünk a klubba egy octavia-val.
Mondjam hogy tűkön ülünk? -
AndrewTdi
addikt
válasz
Ferdzsoo #41903 üzenetére
Az FSI a korábbi technológia: közvetlen befecskendezéses szívó benzinesekről van szó (Fuel Stratified Injection, vagy valami ilyesmi). A TSI feltöltött, közvetlen befecskendezésű benzineseket jelent. Először az 1.4-es, kettős feltöltésű motort hívták így, mára pedig az egyszerű, turbós TFSI-ket is TSI-nek hívja a VW-konszern.
-
Ferdzsoo
addikt
Bocsi hogy így bele a közepébe de mi a különbség a Tsi és a Tfsi között?
Vielen dank...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okos Otthon / Smart Home
- Mazda topik
- Milyen videókártyát?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Villanyszerelés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest