Hirdetés
- AMD FX
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
[link]
egy pár számot meg kéne szereznem FLAC-ba és úgy kiírkálni őket, meg egy pár tarcsi tükröt is beszerezni.
no meg egy rendes ládát.. -
-
Balupapa
senior tag
ma bekerült egy kis doboz
[link]
nem tud sokat de azt masszívan -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #40281 üzenetére
Na b+.
Aztán ez a működésre is befolyással van, vagy csak a visszajelzés?
Bontott proci bele? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #40278 üzenetére
Meghackeljem?
-
rob210
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #40278 üzenetére
az nem egészséges
-
FoBCRaistlin
őstag
Úgy tűnik processzorhibás lesz Lui műszerfala.
Egyre több baromságot csinál. -
válasz
alibaba78 #40273 üzenetére
Itthon is ez van de csak a magyar rendszámmal. faxolni lehet virtuálisan is.
-
válasz
alibaba78 #40269 üzenetére
A magyar jogszabályok alapján a szerződés megkötésének pillanatától él a kockázatviselés. De erre gondolom a brit szabályozás érvényes, amit passzolok.
Én pl. neten kötöttem. Ilyenkor lekattintás után szinte azonnal jön a visszaigazoló email, hogy az adott, vagy tetszőlegesen későbbre (csak nem visszamenően) választott dátumtól akítv. Nem kell hozzá, hogy beérkezzen a pénz, azt ráérsz 30 (sokszor akár 90) napig befizetni, addig is érvényes. Papírom pedig nincs egy szál se, mert elektronikusan kötöttem és átutalással fizettem.
-
-
-
alibaba78
őstag
Csokolom!
Kerdezni szeretnek. Bar nem vw kerdes, de nem tudom hol tegyem fel, ugyhogy igy jartatok.
Meg mindig az angol autommal vagyok itthon, aminek lejart a biztositasa (szinten angol) 2-an ejfelkor, de en mar erre felkeszulve mult heten uj szerzodest igenyeltem, ugyhogy ott folytatodik, ahol az elozo veget ert. Csakhogy a papirmunka kisse lassu, igy nincs semmilyen papirom meg errol. Amiota lejart az elozo biztim, nem jarok az autoval, de holnap dabasra kene mennem. Tehat biztositva van az auto, de nem tudom igazolni. El merjek indulni, vagy nem? Elore is koszonom!
-
-
-
válasz
MunezXBK #40261 üzenetére
Azért 200-250k körül meg lehet úszni a vezérlés cserét. Nekem a szíjjak voltak 70k, vízprunya magában 25k, patron feszítő miegymás 50k és hát a szerelés, ami cca 70k. És ezek nem a legdrágább cuccok voltak. Lehetett volna a szíjakra költeni 140K-t is. Az első ennyi volt. De amikor kellett az olajszivárgást nézni, azt a szíjat már nem lehetett visszarakni, uh lett egy új szett olcsóbb.
-
válasz
latyak17 #40256 üzenetére
Hmmm...Nem tűnik lelakottnak...viszont ha 5 év alatt tényleg csak 20k km-t ment, akkor én azoknak a légrugóknak az állapotát megnézném. Tartok tőle hogy azért nincs sok oldalsó kép, mert valami sunnyogó apáca van. HD képek nélkül sajnos még az én szarrágó szemem sem lát többet
A lengőkarokat, és a vezérlést ellenőrizni kell, a váltóval együtt. Fingom sincs h amilyen állapotban lehet a kompresszora 12 évesen, vagcom diagot kell neki nyomni és meghallgatózni közben. A klíma kompresszorral is szokott hiba lenni.(USA fórumok szerint)
-
-
-
AndrewTdi
addikt
válasz
MunezXBK #40239 üzenetére
azokról azt hallottam, hogy csak a motorhibakódokat látom.
vagy van olyan ami mindent mutat?
a nálam jobban hozzáértők nem linkelnének nekem egy bluetoothos canbusos verziót? nem találtam vcds ből bluetootosat. vagy nincs is?annó a seatomat meg asszony passatjat minden gond nélkül sikerült olvasgatni, logolgatni, de az vagcom volt.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
Mágus2 #40234 üzenetére
Nézek ilyen canbusos OBD2 kábeleket, de alul a leírásban ír olyat, hogy This tool does not match abs and airbag system. Ez sem tudja olvasni, csak a motorhibát?
-
-
-
AndrewTdi
addikt
Közben megleltema választ köszönöm.
Az enyémhez már canbust támogató kábelek kellenek, hiába OBD2. Ezért nem működnek a kábeleim vele. A párom 99-es Passatjaval működik.
-
AndrewTdi
addikt
Nekem van 2db ilyen kábelem is, mindkettőtől megválnék. Illetve attól függ. Az egyik OBD2, de valamiért nem akarnak kommunikálni windows 7-es géppel.
amugy szerintetek 2007 Tourannal kommunikál az OBD2?
-
#89874944
törölt tag
Sziasztok!
Hibakód kiolvasáshoz milyen kábelt vegyek és hol? A4, 1998, 1.6, kézi.
Tudnátok linkelni olyan oldalakat is ahol van ehhez a procedúrához leírás? -
-
válasz
Kiskokó #40215 üzenetére
Az is lehet, hogy félremért, mert dombos útszakaszok a városban, lejtőn fel, lejtőn le, lámpától lámpáig, és egy idő után kicsit agresszíven bántam a gázzal és fékkel, hátha átférek a következő zöldön, de ilyenkor ugye a tankban is lötypölődik a folyadék, és lehet, hogy közvetlenül csordultig tankolás után is hektikusabb kicsit a szintjelzője (mikor kattan, még rá szoktam tolni annyit, hogy legalább 100-ra kerek legyen a Forint
).
Miután megjártam Érdet és Szigethalomot, addigra visszament 6 alá a még tankoláskor nullázott átlag is.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz
janos666 #40205 üzenetére
Hát én nem tudom hogy mit csináltál vele vagy hogy normális-e
nekem 5ös tiptroniccal a passat akárhogy cipőztem neki 9 L felé nem ment... de a 2.0 PDTDI A4 Miltitroniccal se mentem 9 L felé...Bitpork : Gazsinak kell visszatartania levegőt, hogy "víz"be legyen
Ha nem tudja visszatartani akkor 800ért se kell -
-
tomcsi23
veterán
Amúgy nem kell izgulni Lujzi miatt, hamarosan újra eladó lesz, egy kicsit kevesebb km-rel.
-
-
válasz
bitpork #40207 üzenetére
Nem azért mondtam hogy baj. Igen, ez részben dicséret is.
De nagyon távol ezért nem állt a kettő, és elég bizonytalan voltam az elején (még árban is nehezen húztam vonalat 300k és 2M közt). Nem azért, mert sajnálom, de megjegyzem, hogy talán meg is fogtál volna, ha akkor ezt ajánlgatod.
(Azért túl "bátortalan" se legyél, mert akkor te sohasem jársz "túl jól", csak mások. Bár én is így szoktam bánni a használt cuccaimmal.) -
-
válasz
bitpork #40197 üzenetére
Nem lehettél túl agresszív eladó, mert nekem sem kínáltad, mikor először bukkantam ebbe a topicba, pedig még privátban is fecserésztünk arról, hogy mit lehetne érdemes venni.
És még egy általános kérdés, ami a linkelt képekről ugrott be:
Mennyire használható a CD-s magnó/rádió helyére építhető GPS, és mennyire komplikált beépíteni, ha veszek egy használtat?
Régen magasabb belterű autóban bevált a műszerfal elé biggyesztett telefonom, de ebben gyengébben fog jelet, így a magasan beépített belvárosi részeken (főleg egy kis felhősödés mellett) sűrűn el is veszti a jelet. (Bár lehet, hogy csak be kéne hegeszteni a telefon antennáját, mert hallottam már panaszokat SGS1-ről, hogy kilazul.) -
Majdnem minden 10+ km út alatt kigyullad az ESP lámpám, aztán gyújtás elvételekor nullázódik. Az ODB scan azt mondja:
00526 - Brake Light Switch-F
36-10 - Open Circuit - IntermittentVagyis érintkezési hiba lehet valahol a kapcsolótól a féklámpa izzóig (esetleg maga a kapcsoló szarakodik, de az izzó világít, azt figyelgettem utána a mögöttem állón).
Érdemes ezzel soron kívül foglalkozni (mielőtt amúgy is szervizbe kerül valamiért), vagy csak szokjam meg, hogy karácsonyfa fétise van a műszerfalnak?
Amúgy meg tud azért inni ez az 1.9 PD TDI közepesen agresszív városbóklászás közben. Akkor nulláztam, mikor már itt Budapesten tankoltam, és 5.6-ról 10.7-re változott az átlagom, míg a városban matattam el ~80km-et.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest