Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csababarca
őstag
válasz
csababarca #189892 üzenetére
Erre esetleg tipp? Szenvedek vele, mocorog, tudom forgatni, de ki nem jön a helyéről:/
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Olyan kérdésem lenne, hogy egy Seat Leon Mk2-re (2006-os) szeretnék felrakatni egy 205/60 R15-ös felnit, gumival. 5x112-es, központi furat is stimmel viszont a gyártó ET50-es felnit javasol ez pedig ET38. Ettől függetlenül felmehet rá ?
-
csababarca
őstag
válasz
csababarca #189891 üzenetére
Illetve, ezt csak ki kell húzni a helyéről vagy el kell tekerni valamerre?
Az istenért nem tudtam kiapplikálni a helyéről a lapát kezeimmel. -
csababarca
őstag
Sziasztok.
Megint izzó ügy miatt írok.
Most egy side light nevű izzó égett ki, de nem tudom beazonosítani manuál alapján, hogy melyik lehet az, hogy férek hozzá.Első fényszóró blokkban van, kívülről látom hogy melyik izzott ki.
Manuál ezeket írja:
A- Állóhelyzeti világítás és távolsági fényszóró
B- Tompított
C- IrányjelzőKizárásos alapon az állóhelyzetit hívja az angol side lightnak?
W5W izzo kell bele ha az az.Jól gondolom?
-
mamboo
tag
Estét kívánok!
Egy-két Passatnal láttam olyan küszöböt? amin műanyag burkolat van. Ezeken pedig gyarilag van két vizkivezeto nyílás. Ilyet lehet készíttetni octaviara?
Vagy esélytelen?
[https://www.cargurus.com/Cars/2003-Volkswagen-Passat-Pictures-c5878] -
bul07
nagyúr
válasz
Ed3r_X_ #189887 üzenetére
Legalább sikerült cserélni
Legutóbb édesapám kocsiján kellet önindítót cserélni, csáposon is szenvedés volt még a motort is meg kellet emelni mert nem fért ki a tűzfaltól 4órás szenvedés volt
De valamennyire tehetett róla édesapám is indítózásnál a gyújtáskapcsoló beragadt és így az önindító is pörgött a motorral és ezt nem komálta, egy Opel -
Ed3r_X_
nagyúr
válasz
bul07 #189791 üzenetére
Végül orvosoltam az önindító problémát. Melóban kicseréltem a parkolóban. Nem mondom, hogy sok hely volt akna nélkül, de megoldottam. Azóta pöcc-röff.
Az előzmények: link (+hogy már el se akart indulni sehogy, csak nyüszögött)
Elvittem utána futómű állításra, közölték, hogy nem lehet, annyira szarok a lengőkar szilentek. Az is ki lett cserélve, futómű beállítva, innentől mehet a motor egy kis generálra, meg "tunyingra"
-
Zizmand
aktív tag
válasz
newmoonlight #189885 üzenetére
Nálunk ugyanez megtörtént 1.9 PDTDI motornál.
Véletlenül benzin ment bele gázolaj helyett, teljesen meg is állt tőle az autó az út szélén. Vissza lett húzva a benzinkúthoz, teljesen fel lett töltve gázolajjal, úgy már beindult, azóta is megy az autó. Ez 4 évvel ezelőtt, 450 ezer kmnél történt, most van benne 550 ezer km. -
newmoonlight
senior tag
válasz
tresh #189883 üzenetére
Köszi! Jaja, rendszer-átmosás, szűrőcsere, utána indítási kísérlet és akkor ugrik a majom a vízbe. Közben beszéltem egy PoHu-s ismerőssel, azt mondja, hogy a PDTDI-s motorok esetében közel sincs akkora gebasz, mint a CR-eknél. (Nyilván.) Pár nap múlva okosabbak leszünk. Sajnálom az öreg csatalovat...
rasotamas: Azon már túl van szegényke. -
válasz
newmoonlight #189858 üzenetére
Tisztázd vele, hogy tőled semmilyen segítségre
-
tresh
veterán
válasz
newmoonlight #189858 üzenetére
Egy komoly szexuális élményre, hogy ilyen ügyes volt
komolyabban: nem lesz olcsó mulatság, komplett őa. rendszer takarítás aztán kérdés a motorba mi történt azt csak ha szétborítják akkor derül majd ki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #189881 üzenetére
Az lehet de a lényeg, hogy van egy extra sim slot a kesztyűtartóban.
-
-
nVIPER
senior tag
Sziasztok. 2017-es kéziváltós A3-hoz kellene váltóolaj. A gyári 20eFt /l. Elég húzós az ára. Érdemes megvenni vagy van ajánlott márka amiben nem csalódnék pl. Febi(lehet ugyanaz, mint a gyári) ?
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #189872 üzenetére
Igen jól érted, annyi a kitétel, hogy a Wifi hotspot nem mindegyik kocsiban volt. Tehát ne keresd feltétlenül a kocsidban.
#189873Richard: Igen tudom, pont te jutottál eszembe, hogy nektek már alapból van a Superb-ben. Azért írtam oda, hogy 2015-ben még nem volt másik VW-ben. MIB2,5 után már belerakták a magasabb felszereltségbe.
-
Veron
addikt
Használ valaki 3as vagy 4es ötajtós Octaviába nagy testű kutyáknak (golden retriever) való boxot? Befér ez a csomagtartóba?
-
Gabesz87
veterán
válasz
focvis #189870 üzenetére
Jajaja, értem. Írták is minap a gumis topicban, hogy nincs külön szenzor.
#189871 Doki16: OK, azt hiszem most már értem. Tehát az e-remote előfizu a beépített-el működik, a másik, Guide and traffic (vagy mi is a neve) meg külön kártyát (vagy hotspotot) igényel!? Illetve ha beteszek ide egy adatforgalommal rendelkező SIM-et, akkor az lehet hotspot!? Ha így van ahogy írtam, akkor világos. Előzőleg nem értettem, sorry. Lehet, hogy most érthetőbben leírtad
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #189868 üzenetére
Már egyszer leírtam de legyen még egyszer
A beépített SIM a GTE-k és elektromos autók kiváltsága 2015-ből. Ez az E-remote szolgáltatás miatt van, hogy mindig el lehessen érni. 19K Ft az éves díja neki. A külön SIM foglalat pedig az Online funkciókhoz van, mint útinfó, utcanézet, stb. Meg innen tud Wifit osztani a kocsi utasainak.
Guminyomás: Sehol nem lát értékeket, mert szerencsére a VW az ABS jeladóból veszi a TPMS-t. Itt neked van vele egy kis munkád. Elmész egy kútra, beállítod a neked megfelelő nyomást és utána nyomsz a SET gombra. Innentől a kocsi ezt megjegyzi és adott pillanatban beállított értékhez fog viszonyítani. Sokkal jobb rendszer mint a jeladós társa.
-
Gabesz87
veterán
válasz
Doki16 #189867 üzenetére
Én még mindig nem értem, mire jó a SIM kártya foglalat. Talán te, vagy valaki más, itt, ha jól emlékszem, magyarázta nekem pár napja. Elvileg beépített SIM kártyája van az online dolgoknak, de gondolom az valahol rejtett, nem hozzáférhető helyen. Akkor mi célt szolgál ez a SIM kártya slot? Na de mindegy, annyira nem érdekes, csak próbálom megérteni.
A másik, a guminyomás ellenőrző, aminek a működését próbálom megfejteni. A beállításokban a guminyomásnál a SET-re kattintva kiírja hogy megfelel-e a nyomás (vagy valami ilyesmi), opciók: Súgó, megszakítom, vagy folytatom (megerősítem). De hol látom az értékekeket? Mert sehol nem jelenik meg, vagy csak én nem találtam meg.
Előző autómon (Megane 4) bementem a guminyomás menüben, és ott egyből írta a 4 kerékre az értékeket, ill. az újratanítás gombra kattintva kis idő múlva jöttek az értékek. -
Tin
veterán
válasz
focvis #189864 üzenetére
Köszi így értem. Nekem csak simán SD be, és használható. De elég gonosz, mert csakis a gyári SD-t fogadja el, akárhogy formáztam és partitionáltam másikat. 1:1 image másolatot sem fogadott el, ha nem eredeti a kártya. Ami csak azért szar, mert ha a kártya fizikailag megkotlik, akkor nincs navi.
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #189863 üzenetére
Sajna linkelni nem tudok csak bementem rákérdeztem mennyi fog hiányozni majd a kasszámból
Az enyém is bőrös kivéve a combtámaszt.
-
Szerintem az lehet a különbség, hogy van amelyik SD-ről használja a térképeket (a 2014-es "kis navis" G7-em ilyen volt), van amelyik a saját HDD-jére másolja a kártyáról (a 2016-os "nagy navis" G7-em pedig emilyen volt).
A mostani szintén MY2016-osban nincs navi, csak waze a telón.Szerk.: a HDD-st menet közben frissítettem, azaz betettem neki az SD-t, ő meg menet közben beolvasta a HDD-re. 20-30 perc lehetett.
-
válasz
yodamester10 #189862 üzenetére
Nekem működött sokáig, 7-edikén jöttem ki vele Németországba, és mikor indultam akkor vettem észre hogy a hátam már jó meleg de a hátsóm még fázik. Lehet mikor hatodikán beszereltem a menetrögzítő kamerát véletlen beletérdeltem, csak nem vettem észre?
Tudnád az alkatrészt linkelni a lángnál? Amúgy nekem 2012 Passat B7 Alltrack.
Ez ilyen combtámaszos ülés ami nehezen összeegyeztethető a testalkatommal, be és kiszállásnál a bőr nyúzása garantált ami sajnos már meg is látszik a mindössze 110 ezer kilométer alatt. Szívesen lecserélném a két első ülést nem oldaltámaszosra ha lenne ugyan ilyen sötétbarna bőr, illetve abból talán volt masszázsos szellőztetéses is, míg ebből a prémium támaszosból nem. -
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #189852 üzenetére
Nálam is ez a hiba csak én már tudtam vásárláskor.Nálam csak gyári létezik lehet kapni csak az ülőlap részre 51 ezer a lángnál.Mi nyáron szedjük szét,ülés ki stb.Szerelő szerint nem lesz egyszerű menet igaz pont ilyet még nem csinált.
-
Doki16
addikt
Lehet rosszul emlékszem. Megcsinálom a hétvégén én is az új térképeket és kiderül
#189857Gabesz87: Nem feltétlen kell, ha csak pár km van benne akkor is elvan sokáig minden lekapcsolt elektronikával álló helyben. Én még télen is ücsörögtem benne fűtéssel van, hogy 30-60 percet. Alig megy le pár km.
#189860Gabesz87: Csak akkor áll le, ha kiszállsz amikor már gurultál vele. Ha nem mentél még sehova, beülsz elindítod, kiszállsz akkor nem fog leállni. De amikor ajtónyitás után leáll, akkor is újra lehet indítani, könnyen és már nem fog leállni utána se.
-
newmoonlight
senior tag
A régi autómba az új NŐI tulajdonosa tévedésből benzint tankolt. Az autó egy 2006-os, 140LE-s Passat 2.0 PDTDI, 430e km-rel. (Kb. 15L gázolaj volt a tankban, amire rátöltött kb. 25L benyát. Ment vele kb. 30km-t, aztán az autó leállt. Semmi rendellenes hang, zörgés, csattogás nem volt.) Mire számíthat a hölgy?
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #189853 üzenetére
Várjál csak, jól emlékszem, hogy neked is GTE van? Akkor sima Readybe tedd és nem fog tudni lemerülni. Úgy elvan órákat is gond nélkül. A nagyfesz akku működteti akkor a rendszert, az meg könnyedén ellátja a 12V-os eszközöket. Soha nem használd gyújtáson a kocsit, mindig indítsd el, akkor is ha csak a fejegységet nyomkodod vagy zenét hallgatsz vagy bármi. Pici a 12 voltos akku és hamar lemerül, az meg nem tesz jót sok mindennek.
-
Doki16
addikt
válasz
Gabesz87 #189853 üzenetére
Megfelelő SD kártyára felmásolod és beteszed a MIB egységbe. Majd update a navi képernyőn és csinál mindent magától. Gyújtás elég, de nincs 4 óra. Dobjál rá egy okos töltőt addig. Nekem a MIB 1 és 2 megcsinálta 30-40 perc alatt. De hibridnél nem volt gond mert ott a nagy akkumulátor. Ilyenkor még azt szoktam, hogy lekapcsolom a nappali fényeket is, hogy ne legyen plusz fogyasztás.
-
-
Gabesz87
veterán
Letöltöttem a VW honlapról a 25GB-os map update-et. A kérdésem, hogy ezt hogyan kell feltenni? Indítsam az autót, vagy elég gyújtással? A telepítésnél azt hiszem az volt, hogy gyújtással kell, de eltarthat 4 óráig is. Nem kell tartani attól, hogy lemerül esetleg az akksi?
-
Na jó sokáig bírta a 3 hónapja vásárolt Passat hiba nélkül (bár pár hete 1-2 napig nem ment a fejegység), a vezetőülés ülőlapja nem fűt csak a háttámla, anyósülésen jó mindkettő, pedig nem térdeltem bele meg semmi, vagy legalábis nem rémlik.
Ehhez szét kell bontani a bőrülést? Mert akkor nem ér anyit az egész. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #189845 üzenetére
Ehhez be kellene kapcsolnom a gépem, meg kellene a vin... majd holnap. X végű eleve felújítottat jelent, tehát elvilwg más betű is jó lehet.
-
Lacess
tag
válasz
macilaci78 #189846 üzenetére
Már ennél a résznél kezdett zavarossá válni a pocsolya. De az Airbag ülés az mindent visz.
Bár nem tűnik új fejlesztésnek, mivel az enyémben is olyan van, csak az nem alcantarabézssport. -
válasz
macilaci78 #189846 üzenetére
Mint amikor olyat olvasni, hogy x ezer gyári km-t futott
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #189836 üzenetére
Magus
pork ezt mondja: 3B1 422 052 RX
Jól téved?Zizmand
Nem gondolom. Akkor az nem csak jobbra kanyarodáskor koppanna, hanem mindig. -
Zizmand
aktív tag
válasz
atos19881101 #189836 üzenetére
Az nem lehet, hogy a belső kormányösszekötő kopog?
-
válasz
atos19881101 #189836 üzenetére
Mijazalvázszámod?
-
atos19881101
senior tag
Magus
Alvázszam alapján ha nem nagy kérés, meg tudod nekem mondani, hogy mi a kormánymű cikkszáma ami a szekérben van? Etka rengeteget hoz.. nem megyek el rajta.Sajnos jobbra kanyarodáskor ha gödröt fogok, bekoppan. Egyenes állásnál nem. Álló helyzetben pedig ha megrángatom jobbra-balra a kormányt, akkor kopog. Gondolom kikopott a fogasléc.
Ha tudsz segíteni, elküldöm privátban a VINt. Köszi!
-
dssport
tag
válasz
bitpork #189827 üzenetére
Igen, jól látod, sok a korom. 300-350km alatt televeri a DPF-et is és regenerál! Évek óta így megy ez. Egyszer már volt mosva is. (lehet, hogy ki is bökték, bár erről hivatalosan nem tudok, és utasítást sem adtam rá, csak azért gyanús, mert tud kormolni.... Városi szüttyögés után, ha elverem neki akkor nem végig, de amikor megfújja a turbó, jön egy masszív pamacs.
Ez még pd... piszkos motor... kár is volt rá a DPF. Nyilván nem lehet egy euro 5-6 CR fémtiszta kipufogójához hasonlítani, de az biztos, hogy az enyém inkább a rosszabb tartományban van a PD+DPF tisztasági skálán.Chip nincs.
Győrben vagy környékén kellene nekem erre egy szaki aki tud logolni vagy rendelkezik referencia értékekkel, mert lehet, hogy légtömeg vagy töltőlevegő szenzor szarakodik... És ezt az említett Turbó/turbócső/geometria sípolástól függetlenül mondom, mert a jelen helyzet tuti, hogy valami más hibának a végkifejlete.
-
NoLF
veterán
Sziasztok,
van nekem egy 2000-es évjáratú AFN 1,9TDI golf cabriom, van benne egy kis okosítás, már így vettem.
kb egy éve van az a baja, hogy kb 120-130 km/h környékén eldobja a turbót, és csak gyújtás levétel és vissza után jön meg az ereje ismét, de ilyen sebességnél megint eldobja. rá lett téve gépre, az alapján MAP szenzor hibát olvastunk ki, hát ki is cseréltük de láss csodát, a hiba nem szűnt meg sajnos.
van rá ötlete valakinek, mi lehet? egy messziről jött, sosem látott, online kézrátétellel gyógyító ember vákuumtömb hibára gyanakszik... -
-
Lacess
tag
A leírásra hagynék időt mindenkinek...
hahu link
-
c00per
tag
válasz
bitpork #189829 üzenetére
vadonat uj turbo, van jegyzokonyv. azt elfelejtettem irni,hogy harmadik fokozatban nyomok egy padlot elkezd hezitalni, majd 2-3 masodperc mulva kezd huzni es kormol. regi turboval is ez volt es most az ujjal is. nincs chip tuning, minden alap. ha lehuzom a map sensor csatijat, akkor nincs kormolas, de eleve gyengebben megy. ha lesz idom osszes gumicsovet leszedem es atnezem, nincs e repedes.
-
-
c00per
tag
Udv!
Segitseget szeretnek kerni. Adott egy 2007 Passat 2.0 BMR. Turbo csere volt mert fosta az olajat illetve geometria is szorult. Jelenleg azt produkalja, hogy a turbo nyomas vcds szerint lassan all be az elvartra, ugyanugy mint a regi turboval. N75 mukodik, vakumcsovek rendben, map szenzor ideiglenes berakva egy jo, legtomeg szinten. Letezhet, hogy a cooler tele lett olajsarral es nem enged at eleg levegot? ha igen mivel lehetne atmosni?
Koszonom a valaszokat.
-
-
dssport
tag
Turbó amúgy eddigi életében mindig néma volt. Esetleg téli hidegindítás után emelkedőn felfelé hallottam kicsit szólni, de amúgy soha nem fütyül. Hidegen (első 20-30km) soha nem nyomtam neki, 10k olajcsere (motul), mann filterek stb... Ki van nyalva a feneke. Turbóban kb. 110.000 km van, szóval komolyabb tengely lógást kizárnám. Biztos, hogy nem esztergálja a házat. Geometria viszont necces az autónál, az szokott szórakozni a koromtól. Megnyomom, neki aztán el kell vennem a gázt mert mégis lelassul a forgalom és amikor finomabban visszalépnék rá akkor tud rántani... néha... havonta 2-3 alkalommal... ha viszont újra rátaposok, nagyobbat kell mozdulnia akkor nem bizonytalankodik.
-
dssport
tag
Sziasztok!
2007 1.4 PD TDI + DPF 80 lovas BMS motoros polo, elkezdett olyat csinálni, hogy intenzív gyorsításkor, amikor a turbó jól megfújná 1--2 másodpercre rövid sípoló hangot ad.
Magasabb fokozatokban, fordulaton és álló helyzetben pörgetve nem tudtam reprodukálni, inkább csak 2. és 3. fokozatban, amikor eltaposom neki, még nincs igazán lendület és meg kell indulnia az autónak. Valahol a turbólyuk végén, 1800-2000 fordulat környékén mikor húzni kezdene, hallani a sípolást.
Felső turbócsöveket néztem, nem találtam szakadást, alsókra nem látok rá a haspáncél miatt. Hibakód nincs, az autó megy ahogy kell, szépen húz, kormot nem veri (vagy a DPF megfogja, bár... ez arról nem mindig híres...
) Ha nincs elrúgva a gáz, csak normális gyorsítással követem a forgalmat, akkor nincs a hang sem.
Geometriára gondoltam még... Azzal voltak bizonytalan helyzetek korábban is...
Van esetleg távgyógyászatban más ötlete valakinek?
Sajnos vagy nem de az autót használnom kellene, kb. 1 hétig, mert a szerelőm el van havazva... Mondjuk így, hogy megy szépen, húz ahogy kell, gondolom itt helyben nem nagy kockázat vele röpködni...
-
kisfurko
senior tag
válasz
BigBlackDog #189803 üzenetére
Ja, csak ne kelljen hirtelen kikerülni valamit/valakit, mert akkor olyan, mint a szervó nélküli autó (a 4-es Octaviában). Félre is álltam, hogy kikapcsoljam, de megjegyezni nem tudta (kölcsönautó volt, lehet, hogy ha van felhasználód, akkor megjegyzi).
-
bul07
nagyúr
válasz
yodamester10 #189805 üzenetére
Kb 70Km egy OMV kút
Marad a MOL kút, ez is felüdülés lesz nem tankoltam kúton még soha pedig majd 3éve megvan a kocsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #189807 üzenetére
Nem sokat használtam, mert városban nem sok értelmét látom a lekopott festések miatt amúgy sem működik. Autópályán viszont jó, és eddig még nem is vezetett korlátba mint a BMW-knél szokás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #189803 üzenetére
Olyan mint a Start-stop, hogy minden újraindításnál bekapcsolja? Az de idegesítő... Skodában ha kikapcsolom a menüben akkor ki van kapcsolva addig amíg menüben vissza nem kapcsolom.
Viszont, most elkezdtem használni a start-stopot kíváncsiságból. Csak a vízhőfokot nézi, mert 50 fokos olajnál is már simán leállítja a motort.
-
Vegha
senior tag
-
BigBlackDog
veterán
-
bul07
nagyúr
Tankolással kapcsolatos kérdésem lenne
Van ugye nekem egy Touran 1.9 PDTDI, eddig MOL gázolajjal használtam okos áron kapva, na ez most megszűnik
Én normál esetben nem megyek sokat, így havi 25l elég nekem(4-500Km)
Tudom hogy a PDTDI érzékeny az üzemanyagra több szempontból isTehát a választás
Maradjon a MOL
Vagy van itt egy helyi kis kút ahol még lehet okosba tankolni, olyan 340Ft/l környéki áron, na de a minőség az kérdésesMelyik legyen? Mi a véleményetek?
Én hajlok a MOL-ra mert kis mennyiség, ha havi 200l elmenne akkor talán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Bomba ár! Microsoft Surface Pro 5 Wifi - i5-7GEN I 4GB I 128GB SSD I W10 I Cam I Garancia!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest