- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni (Seat Toledo 1M 2003 1.9 tdi asv 110le)
Azt tapasztalom mostanában, hogy reggelente az autó indulás után teljesen párás. Klíma bekapcs, pára eltűnik, várok még, klíma kikapcs, 10 másodperc alatt tiszta pára az autó.
Egész télen nem volt párás egyáltalán az autó (nem ment a klíma), mi lehet ennek az oka és hogyan tudom ezt elkerülni? Korábbi években nem volt ebből probléma.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
addikt
Sziasztok!
Látom másnál is problémás az EGR.
Nekem olajfojás látszik a tömítés mellett. Elvileg cserésnek lett megállapítva. Szerelőm szerint vegyek valami kiváltót. Magam részéről úgy voltam vele, hogy veszek bele újat, nem kellene a környezetet jobban szennyezni.
Aztán megláttam az árakat és elbizonytalanodtam.1.9TDI ASV 110LE 2003
Látszódni fog a műszerfalon, ha a kiváltót választom? Teljesítményre van valamilyen mérhető hatással?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz rob210 #167974 üzenetére
Nem erről van szó.
Ha mondasz nekem egy olyat, ami ki fog bírni legalább 200 ezer km-t, tehát megbízható, akkor kifizetem. A problémám, hogy 50K-s ár mellett nem valami csodás minőségről híresek.
Sokkal több pénzt költök autóra üzemszerű működés címszó alatt, mint 50K
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Tudtok olyan céget, embert ajánlani a környéken (Budapest és tőle keletre Hatvanig bezárólag), aki meg tudja javítani az üzemanyag tartályom
Nem tudok a benzinkúton értelmesen tankolni, mert visszajön az üzemanyag a pisztolyba és elkattog állandóan (Így vettem: Seat Toledo M1 2003 1.9tdi Asv)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz macilaci78 #168063 üzenetére
Kannából csak csővel átszívva próbáltam (alap colos, talán), nem volt baj. A levegőztető segít, de ha teljesen betolom a pisztolyt, akkor nem férek hozzá. Sz*r mindenhogy.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz atos19881101 #168066 üzenetére
De, jelenleg így töltöm. Hagyjuk ezt.
Normál tankolás pisztoly tövig be, kallantyű maxig húz 1 másodperc alatt kattan.
Valaki, aki javít ilyet
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz macilaci78 #168069 üzenetére
Ugyan úgy jár, mint én.
Pazarolt egy csomó gázolajat, mert kintebb kell húzni...
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Elkezdett lógni a tetőkárpitom a C oszlopnál mindkét oldalt egyelőre tenyérnyi méretben.
Tudtok ajánlani jó, megbízható és nem túl drága kárpitost Pest megyében?
Ui.: az első üléseket is rendbe kellene tenni, eléggé ki vannak ülve.
Ui2.: Seat Toledo 2003 1.9tdi Asv ~425e km
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
addikt
-
addikt
Sziasztok!
Most olvastam az airride “rendszerről”. Van valakinek tapasztalata vele? Mennyire hasonlít a gyári légrigós rendszerekre? Mennyire tartós?
Passat b6 3c kombi lenne az alany, de majd bruttó 500-at csak akkor adok érte, ha tényleg jó.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Van itt valakinek tapasztalata VW PAssat B6 (2010) és B7 (2011) típusokkal. Nem nagyon tudok dönteni kb egy árban vannak (picit drágább a B6 (~8000€)). A B6 nagyon nagyon jól felszerelt, a B7 csak jól felszerelt. Valakinek tapasztalat, hogy melyiket tutira ne, vagy melyiket igen és miért
Köszi előre is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Doki16 #170966 üzenetére
Ezt tudtam fejből, ha a B7 170 lóerejének más a kódja az nem baj
focvis: Igen, nekem is jobban tetszik, de de nagyon fullos a B6
Qru: csippelve lesz a 170 is
Eredetileg 2 millió forintnál húztam meg a határt, de nem volt olyan, amit szeretnék, aztán már 3M-nál tartok.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Annyit írtátok már a VCDS-t, hogy szeretnék vásárolni magamnak egyet. Nem értek semmilyen módon az autó diagnosztikához, de a szoftverekhez azért egy kicsit igen (szoftverteszteléssel foglalkozom).
Ha jól értettem, akkor az alkalmazás letölthető, az interfészt vásárolom meg. A kereséseim során felmerült, hogy van olyan, ami esetén nem szabad használni az internetet, mert hibás kábelfrissítés lesz. Hirdetnek olyat is, ahol ezzel semmi gond.
Persze megtaláltam a "gyári" forgalmazót, de horror áron van.
Mi az ajánlott ezzel kapcsolatban
Készülök autót (Passat B6/B7 crtdi dsg) vásárolni külföldön, aztán jó lenne, ha a triviális dolgokat ki tudnám szűrni vele. Bármit is jelentsen ez
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
addikt
Sziasztok!
Sikerült megvenni a hétvégén a korábban linkelt passat B7-et.
Miután feltettük a nyári gumiját hangosnak éreztem nagyon. Kiderült, hogy a B7 futóműve (lehet másé is) kagylósítja a nyári gumikat kivéve bizonyos mintázatokat. Tudtok ebben segíteni, hogy milyen ajánlott nyári gumi lenne jó hozzá?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Sikerült bézs bőr belsővel venni autót alcantara ülőlappal. Tudnátok segíteni, hogy milyen eszközökkel és bőrvédővel javallott ápolni, hogy szép maradjon
Köszi előre is!
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Adott egy B7 passat rns 510 fejegységgel. Szerintetek milyen legolcsóbb megoldásra érdemes cserélni, hogy menjen a carplay és az autóval kapcsolatos funkciók ne sérüljenek
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Az alany egy 2012-es Passat. Rns510-es nagy navival.
Az normális, hogy:
* néha nem érzékeli, amit nyomok (pl: csatornaváltás)
* kb az érintés után 1 másodperccel reagál
* a media hang átjátszása 2 másodperccel csúszik (videó a telefonon, hang az eszközön)
* tolatóradar jelzései (sárga csíkok) érezhető késésben vannak a valósághoz
* tolatókamera képe is késik (mondjuk ez pont határeset)Fentiek így működtek (leginkább nem) gyárilag is, vagy valami baja van az enyémnek?
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Sorozatok
- LG LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...