- Computex 2025: Már a vízhűtés sem idegen az osztrák hűtőspecialistától
- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
- NVIDIA® driverek topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Csak az F1 25-re koncentrál az új AMD Software
- Canon EOS DSLR topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz
kazsolt #225233 üzenetére
Felemelve rángathat a folyamatos differenciálás miatt is.
Az egyik kerék könnyebben forog mint a másik.realist
nekem egy ilyen van 10+éve van egy olcsóbb változata is ehhez a telefonra telepítve a Car Scanner App az ingyenes is kilvas lehet töröl is de 2.490Huf a Pro verzió azzal már kódolásos szerviz részeken is lehet babrálni -
1stVikman
senior tag
válasz
kazsolt #224974 üzenetére
Nincs tapasztalat.
Nálam úgyanúgy 45-50 között hallható búgó hang a váltóból, hármasban motorfékezésnél. Golf mk7, 2014, 2.0 cr tdi, 110kW, kézi váltó. Mikor 190 ezer környékén lecseréltettem a váltóolajat, gyári ment bele, utána sokkal jobb lett, de nem szűnt meg. Azóta ment bele ~90 ezer km, ugyanúgy (ha nem hangosabban) búg.A kanyarodáskor jelentkező hang nálam meg csak balra forduláskor volt, ott a váltótartó bak cseréje oldotta meg a gondot.
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kazsolt #193570 üzenetére
Úgy látom, ez nem egy mély sérülés, csak tette a dolgát a peremvédő, a sok szöveg felé eső oldalon esetleg még a kisebb repedéseket meg lehetne nézni, milyen mélyre mennek, de valószínű semmi gond, a teherviselő szövet messze van még. Engem mélyebbel is elhajtott már gumis, mert csak esztétikai hiba (csak gondoltam hátha tudnak kezdeni vele valamit). Nyilván ha zavar,.le lehet cserélni, de akkor meg eladnám, összességében használható gumi még mindig, nem gyengült meg, csak csúnyább.
-
-
Beri
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz
kazsolt #160167 üzenetére
Igen, szinte mindnek van valami betegsége. [link]
Mondom az 1.2 vagy 1.4 TSI a legkevésbé rossz ami belefér a keretedbe is. Vagy egy bizonyított 100e körül futott (nem városban) 2.0 CRTDI, CFFB motorkóddal.
Ha újként veszed mindegyik jó lesz. Használtként gáz mert nem ismerjük, hogy az előző tulaj mit csinált vele.Óriási off: 1.4T Vitara. Jelenlegi tapasztalatok alapján baromi jó motor.
-
Beri
addikt
válasz
kazsolt #160163 üzenetére
Van gyárilag jó 2.0 TFSI, de az olyan friss, hogy még nem fér bele 3 millióba. Az idősebbekből meg kétféle van. Amit már megcsináltak, meg amit meg kell. Ezért írtam, hogy veszel kettő alatt egy bármilyet, ami kívül-belül ép, aztán rászórsz másfelet a motorra, hajtásra, tisztességes szervizre (vezérlés, szűrők, kuplung, fék) és lesz egy jó autód.
-
kazsolt
tag
-
Doki16
addikt
válasz
kazsolt #160163 üzenetére
Ebben a topikban leginkább a 1.2 és 1.4 TSI-vel van tapasztalat. Azokkal a láncon meg a kokszon kívül nagy gond nincs. Azt tudom, hogy a 1.8TSI nem ajánlott konstrukció.
Egyik kollégámnak van 2.0 FSI de tele van gonddal.
Ha valaki ismeri a 2.0 TSI-t akkor biztos ír róla. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kazsolt #159698 üzenetére
Szar volt a felújított beállítása, azért épült fel későn a nyomás.
Mint írtam, kell olajnyomás mérés, és élő adat mentés padlógázon, terhelve 1500-től 4000-ig minél nagyobb sebességi fokozatbam. Ott majd látszik, mennyi a nyomás és hogyan szabályozza. N75 jó? Vákuumcsövek jók?
Amarton Nem értettél meg. Elbeszélünk egymás mellett vagy csak támadásnak véled a kérdéseimet. Konkrétabb leszek: ha kódolással kikapcsolom az övre figyelmeztetést a B6 passat műszerfalában, akkor nem megy az autóhold függetlenül attól, be van-e kapcsolva az öv, vagy nincs. Így érthető voltam? Na erre varrjon gombot az a progi.... több autón tesztelve.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz
kazsolt #159698 üzenetére
Én csak műkedvelő vagyok, és legfeljebb jól megkapom, ha hülyeséget írok, de ha a turbó elszáll, akkor ott más dolgok is közrejátszhatnak, nem?
Én úgy gondolom, hogy nem csak egy szimpla csere kell ilyenkor, mert mégiscsak egy rendszerről van szó...Szóval szerintem, igen jelenthet valamit
De mint mondtam műkedvelő vagyok...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kazsolt #157720 üzenetére
Szét van kopva, vagy szar a szoft, szétkopás alatt értem a vezérműtengelyt, PD elem fészkeket és a turbót... Nagy az a bódé annak a motornak, alap motornak volt ez a kicsike az A6-ban, de az arcok a 3.0 és a 4.2 -esekkel akartak versenyezni vele. Na itt az eredménye.
-
-
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kazsolt #156528 üzenetére
Nem. 6.-ban van a legnagyobb terhelés. 4. A direkt fokozat, 5. és 6. un. Override. Ilyenkor a motor kevesebbet forog, mint a kerék. Ezt nagy nyomatékkal párosítva jelentősen megbillenti a hajtóművet a bakokon. Persze darálhat a féltengely is, de azt csinálná alacsonyabb fokozatban is padlógázos gyorsítàsnál. Amire én gondolok, azt csak 5. Vagy 6. Fokozatban fogja csinálni. Ha 5.-ben nem jelentkezik, akkor lehet még váltó probléma is.
-
-
net84
őstag
válasz
kazsolt #154437 üzenetére
Vedd el az asszonytól és kormold ki rendesen.
Mit jelent, hogy nem ugrik rendesen? Minden gyári?
Nekem is BKD van a Torpedóba, 1600-1700 fordulat körül kezdi húzni magát. A turbó is itt vesz nagy levegőt. Egyszer én is elvittem a szervizbe, mert nem tetszett az ereje. Meghajtották az autót úgy, hogy majd betojtam a jobb1-ben. Közölték, hogy semmi gond az erővel. 1 hónap után le kellett venni a turbót, mert megszorult a GEO. Diagba hisztizik egy izzító miatt, a PD elemek biztos, hogy fáradnak, de ha megkergetem, most is megy rendesen...Menj ki vele pályára vagy országútra és padlózd el 4. fokozatban 1500-1600-as fordulatról indítva. Nyugisan kell megindulnia, de rövid időn érezned kell a húzást az autón. Amúgy meg kell egy élő adatos diag és már ki is derül, ha gond van.
A melegindítás javításánál tudod, hogy pontosan mit írtak át? Szoftveres mókolás helyett kaphatott volna egy új önindítót is.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- 2025 - A nyár összes videojátékos eseménye
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest