- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni
Kocsi: Golf iv 1.6 fsi Motor kód : Bad
Hiba az lenne az autó szívócső nyomás érzékelőre ezt a hiba kódot dobja fel.
"P0108 - MAP Pressure Circuit High Input"
Vettem bele egy új szívócső nyomás érzékelőt és semmi hiba vissza jön aksi sarut is vettem le az se segített indítás után pár másodperc és már fel is dobja a kocsi ezt a hibakódot újra...Valami tipp valakinek?
Köszi előre is a segítséget!
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148490 üzenetére
És ha szivárog a levegő azt hogyan tudom megnézni??Kopott motor azt kizárnám hibalehetőségként.Szivócső nyomás érzékelő most lett cserélve szóval az sem lehet hiba lehetőség áram kábelek meg jók nincsenek megtörve.
Szóval ezt a levegő szökést hogyan tudnám kideríteni?Kérlek segíts
-
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Kéne egy kis segítség a benzin nyomás érzékelő bekötésében mivel a csatlakozó hiányzik és csak 3 darab pinem van csatlakozó nélkül és nem tudom melyik hová megy az érzékelőn meg van jelölve hogy 1-2-3. csak sajnos kb 3 darab csupasz kábelem van.
Autó golf iv 1.6 fsi 2002. motorkód: Bad
nyomás érzékelő egy : Bosch 0 261 545 008
itt egy megjelölt saját kép a gyári kábel színekről: [link]
Vagy ha szín alapján nem is de van multi méterem nem tudom melyiken mit kéne mérnem jó helyre kerüljön
-
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Ha valamelyik henger nem megy az autón vagy kihagy azt jelzi hibakóddal az autó?
Üdv.
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148812 üzenetére
nem tudom mi baja lehet ennek az autónak...Olyan mintha 1 henger nem menne de csak akkor ha már meleg a motor.Meg napi első indításnál vagy 2-3 órát ha nincs elindítva aztán ha elindítom gázt adok egyből le fullad és ezt jó párszor el kell játszani.Vagy rögtön pörgetem 3 ezres fordulaton fél percig és aztán jó.Nem tudok így közlekedni vele mert megállok 1 piros lámpánál elkezdi ezt a hibát a motor zakatol mintha nem lenne üzemanyag vagy nem tudom és ennyi baleset veszélyes nagyon mert van hoyg hirtelen ki pörgi magát.
Idegesítő egy autó már cseréltem gyertyákat,map sensor gondok voltak azok megoldódtak szívótorok,egr meg a fojtószelepház fém tisztára lett takarítva és semmi javulás.
Most ez a két kód van benne na már most első kódot Nox érzékelőt csak akkor hozza fel ha többet megyek vele de nem mindíg.
Másikat meg csak akkor az a benzin nyomás érzékelő "elvileg" vagy az ac pumpa miatt is lehet ismét "elvileg" de csak akkor kapom ezt a kódot ha többször elindítom az autót.ha például elindítom, törlöm a kódot akkor ha 200km-t megyek se dobja fel csak többszöri indításra.
Volt már több szerelőnél az autó senki se tudja mi baja van neki de már én sem
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148817 üzenetére
csináltam videót tessék ( nem én nyomkodom a gázt az elején) és igen tudom kevés bent a víz tettem bele fagyállót ma még és kevés lett de ugyan m1 nem megyek a kocsival sehová mert nem jó.
Szívósor ezen fém és kitakarítottam arany tisztára hideg zsíroldóval + ecet meg pár jó képességű kefe szerencsére bele látni és mondom kb fém tiszta lett.És semmit nem javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148819 üzenetére
őőő nem én a szívósort takarítottam ki levettem aztán úgy és nem kívülről hanem a belsejét
Pontosan ezt takarítottam ki mivel az aljában van amap sensor és rá hordta a kátrányt mindig :
Szelepeknél így néz ki az enyém saját kép : [link]
Nem mondom hogy tiszta de sok TSI képet néztem már ez annyira nem vészes szerintem 210k kilométerrel
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz bitpork #148824 üzenetére
Kicsit kacifántos történet de így került hozzám az autó rosszan..és igen meg volt ezért kezdtem eleve neki állni takarítani az autót.Aztán itt tartok vele hogy sehol de az szerintem biztos hogy nem én szedtem le a szívótorkot elsőnek mivel új tömítés volt alatta meg mint mondtam a benzin nyomás érzékelőt valaki már buherálta ami a szívó torok alatt van és a szelepház levétele nélkül kacifántos leszerelni a torkot gyanítom az is le volt már szedve.
-
Pixx96
aktív tag
válasz bitpork #148826 üzenetére
Igen ezt tervezem én is van itt egy autó szerviz oda beviszem szépen mit mondanak rá.. Én már kicsit bele untam 5 hónapja keresem a hibáját de semmi 3-4 "szerelőt" megjárt de mind s*** hülye hozzá kb. Ja azt kihagytam hogy szonda is volt cserélve már mert először volt arra is hiba kódom szonda cserével az megszűnt erre lett ez a mostani szonda kódom... Kicserélek 1 alkatrészt lesz belőle másik kód na m1 csak hozzák rendben nekem aztán búcsút veszünk tőle szépen
Köszi a sok segítséget nektek!
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
Na ma megjöttek a hibakódok hagytam állni az autót alapjáraton meg elmentem kocsikázni 80km-t (amiben nagyrészt hajtottam az autót kicsit)
Ezeket kaptam égéskimaradás [link]
Az leszögezem hogy nem gyertya probléma mert azt ma lepróbáltam újakkal...
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148898 üzenetére
de most ha a kox a ludas tegyük fel akkor a szívó torok és pillangó szelep takarítósától némiképpen szerintem javulni kellett volna a dolgoknak.Mivel állt benne a trutyi bőven és azért most némileg jobban lélegzik de ez semmit nem változott.
meg volt már hogy az autó napokon át jól működött.
Ezekre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #148900 üzenetére
aha és ha a trafók jók esetleg akkor koxal mit kezdjek? vannak ilyen valve cleaning spray szoktam látni youtubeon úgy próbálják tisztítani hogy 2-2500-as fordulaton tartják a motrot és a fojtószelepházon fecskendezik be a cuccot.
Én most biztos nem viszem el 130ért pucoltatni ideiglenesen legyen jó bizonyos ideig ha tényleg ez a baja aztán eladom nem szenvedek vele...
Ilyenre gondolok : [link]
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Ez mennyire számít koxosnak
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Srácok az FSI / TSI motoroknál is le lehet dugózni az egr szelepet mint a dízeleknél szokták?Pont a kokszosodás végett. ( igen tudom csúnya dolog)
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149302 üzenetére
Na lerajzoltam valamit
Mert ez az első fsi motorok közül van. Na már most nekem úgy van hogy ugye szívótoroknak van egy nyílása ahol levegő be áramlik azon csücsül az egr szelep nekem annak a tetején a fojtószelepház.Na és ugye oda van be vezetve vissza egy rézcsővel a kipufogótól a kipufogó gáz és onnan jut be szívótorokba (amiből 2 kiló koxot szedtem ki..) aztán úgy lélegzi be a motor és jut a szelepekre a cucc.na most ha én azt a csövet szépen le dugózom akkor nincs honnan vissza vezetni a koxot az égéstérbe ezáltal a szelepekre sem kerül
De holnap lefotózom ha nem hiszel nekem
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149307 üzenetére
Megértettem ez csak egy elmélet volt Egyébként az autónak azóta sincs meg a baja most találtam egy autó szervízt ahol van villamosság szerelő is meg aki a mechanikai gondokat hárítja el holnap bejelentem szépen az autót mostanában már menet közben is feljön a p0191-es hiba kód nem csak indításnál.Nem tudom mi lehet de szerintem sok az üzemanyag az autónál azért van égéskimaradása is neki mert mikor fullad ha kidolgozza magát nagyon füstöl olyankor.
Nem tudom mi lehet vele de idegesít
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149311 üzenetére
Félig van a tank mire azt kiszívom sok idő meg az AC pumpa nem engedi kiszívni amúgy sem :S alámászni nem tudok sajnos a zsíros testemmel meg alacsony is a golf szóval nem tudom kifúrni még nyárig bírja ki aztán megválunk a VW-től veszek egy ford focus mk1 1.8 tddi-t vagy valami Opelt ami sose kopel
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Srácok Fsi motorokon a nagynyomású pumpát lehet valahogyan javítani?vagy nincs valami hely ahol ezt külön javítják esetleg. Kiderült nekem ez nem jó a golf 4-en sajnos itthon nincs bontott ebayen meg horror árak vannak
-
Pixx96
aktív tag
Srácok trafókat miként lehet lemérni hogy tökéletes szikrát adnak-e le?
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni hogy golf4-be milyen váltó olajat kéne tennem? Montanába kicsit nehezebben veszi be a fokozatokat duplán kell olykor kuplungolni...
golf4 2002,1.6 BAD a motorkód.
Köszi előre is.
-
Pixx96
aktív tag
Sracok vettem egy hibás légtömegmérőt az autóba a BardiAutóba valszeg gyári hibás az autó időszakosan feldobálja hibának és egyszerűen nincs nyomaték.Mentem vele 2 kört hogy le volt húzva kb ugyanúgy megy az autó vele mint nélküle... Arra lennék kíváncsi ennek hogyan zajlik a gariztatása már 1 hete vettem de most került beszerelésre.
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155390 üzenetére
Biztos nem kábel hiba mert a régi gyári ( 15 éves) az már nagyon rossz sszegény alapjárat sem igazi vele meg semmi de azt soha nem hozza fel hibának ezt meg igen.
golf 4-es 1.6 fsi BAD motorkód 2002-es
Ezt vettem pontosan :https://www.bardiauto.hu/webshop/cikkszam-kereso/QM750/qh:20france Srác azt mondta ez azért ennyi mert utolsó darabok...
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155398 üzenetére
Mágus2 : Sajnos a gyári Bosch nem kapható náluk 3 darab kapható ehhez az autóhoz!
QH FRANCE (QM750) 10.990 Ft 1 év gari Minőségi osztály: Professional
BARDI AUTO (BA087500060) 18.950 Ft 2 év gari Minőségi osztály: Professional
HÜCO-HITACHI (HC138952) 33.989 Ft 6 év gari Minőségi osztály : Premium
Utolsó az jó cucc nem?
-
Pixx96
aktív tag
válasz molnarpeter #155403 üzenetére
Hát ennyiért biztosan nem veszem meg a bárdiból de máshonnan se MO-n mert méregdrága... Marad a szokásos autoalkatreszonline24 oldal németből itt van 4 nap alatt általában és náluk csak 30k + 3k a pk az mégse 55 ezer.
Nem rossz oldal egyébként én már sok 10 ezret spóroltam itt! Csak ha rendel valaki arra figyeljen hogy a megrendelő neve és a bankkártya tulajdonos neven ugyanaz legyen mert szeretnek b@xakodni vele
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155400 üzenetére
Találtam egy bontott gyári légtömegmérőt egy vokswagen sharanból szerencsére egyezik az én gyárimmal cikkszámra mindenre És az eladó mondta hogy kettő van neki belőle szóval ha netán nem jó cseréli de tesztelve vannak. 12 ezer + utánvétel 2500ft. Jobb mint a 35 meg 55 ezer
Köszi amúgy a segítséget mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
Srácok lassan olajat kell cseréljek lassan,De én már nem veszek castrol edge olajat mert feleslegesnek tartom... Totalt néztem ki magamnak abból melyik ajánlatos venni? 5w40 kéne és 4 liter elég.
Meg annyi hogy a váltóba is kéne már szerintem olajat cserélni csak 16 éve az rohad benne Azt hol találom meg hogy milyen, és h mennyi megy bele?
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155690 üzenetére
Szia!
Tudnál egy picit segíteni? beillesztek egy VCDS képet két ilyen blokk részről ahol az FSI common rail nyomást mutatja de itt található 2 nyomás érték most itt melyik mi lehet?Mert ebben az autóban 1 nyomás érzékelő szenzor van ugye a nagy nyomás részen azért nem értem.Első az egy olyan érték lenne hogy annyinak kéne lenni?És a 2. meg ami a tényleges nyomás?Elvben szar a magasnyomású pumpám ezt szeretném kideríteni.
Golf iv 1.6 fsi a kocsi 2002 BAD
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155706 üzenetére
Hát több csoportban nem méri már végig zongoráztam mindet sajnos egyedül a 140-en mutatja ezeket.
Benne van az autóban egy p1020-as kód és nagyon erőtlen nem akar menni semmi nyomatéka néha nehézkes a hidegindítás is.Meg hát égéskimaradással küzd a verda
AC pumpa volt cserélve meg ki is mérték a gyárit T elosztóval tökéletes a pumpa. Cseréltem Benzin szűrőt is MANN FILTER-re. cseréltem bent nyomás szabályzót is meg benzin nyomás érzékelőt.Sajnos a hiba még mindig megvan itt már csak a Nagynyomású pumpa lehet a ludas én szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz VR6-Fan #155708 üzenetére
Sajnos ezek már mind cserélve voltak lambda gyári lett belevéve fél éve. Maf meg ismét cserélve volt most 1 hete gyárira probléma semmit nem változott. MAP is lett cserélve már minden ilyen át lett nézve és cserélve lett gyárira. Csak ez a nagynyomású pumpa maradt p1020-as kódjával meg az égéskimaradások...
Igen 95-el járok de már néztem más benzinnel is úgy hogy 5 liter sima 95 maradt bent és vettem rá 50 liter V-power racing 100-at a shellen semmi nem változott
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155710 üzenetére
Check Fuel Pressure Regulation: Low Pressure Ez cserélve lett 12 ezer volt. De ezt írtam is hogy nyomás szabályzó cserélve lett.
Check Fuel Pressure Sensor (G247) Ez cseréltem gyárira ismét.
Check Fuel Pressure Control Valve (N276) ezt nem cseréltem bár kétlem hogy túl sok üzemanyagot eresztene vissza a tankba mert én már próbáltam elnyomni a csövet nem változott semmi.
Check/Clean Fuel Supply Pre-Mesh Ez megint pipa
-
Pixx96
aktív tag
válasz bitpork #155713 üzenetére
(c) #offtopicbaírósoltogatószsidómalac
Mágus2 : De ennél nem úgy kell a magas nyomást értelmezni mint a többi szenzornál pl : map , maf ?Mert ott is úgy van ha magas légnyomást ír akkor pont hogy kevés ha meg alacsonyt akkor sok. Ha kisül egy szenzor vagyis meghal a vezérlője akkor magas jelet ír rá. Én eddig így értelmeztem ezt
Mert ha MAF-ra is be dob egy p0108-as kódot vagyis MAGAS a jel ami nem éppen jelenti hogy a szenzor rossz de ezt a kódot hogy magas a jel bedobja vákuum szivárgás miatt is.Magyarul ha van vákuum szivárgás akkor a jelnek alacsonynak kéne lenni nem magasnak. Azért gondoltam erre hogy itt is így van ez.
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155716 üzenetére
Érdekel a válasz...Csak szeretném jól körül járni a dolgokat mielőtt beleugrok valamibe szerintem ez érthető.Visszatérő cső egyébként nincs eldugulva egészen az autó elejétől tankig megnéztem minden csövön kb lélegezni tudok.
Akkor csak a nyomás visszaeresztő szelep maradt alias (N276)
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
1.9 pd golf iv (asz) 130le mire kell oda figyelni vásárlás előtt?Azt tudom hogy pdelemek szoktak lehalni ezenkívül más gondja nem igen lehet motorikusan?
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok!
Golf iv fsi 1.6 2002 BAD
Van egy hibakódom : P2209 NOx Sensor Heater Sense Circuit Range/Performance Bank 1
Most ha én elviszem egy műszakiztatóhoz mondom hogy mérjen nekem egy káros anyag kibocsájtást abból kiderül hogy csak a sensor rossz vagy tényleg valami keverék képzési gond van és azért jelez be a szenzor?Szivárgás nincs a kipufogórendszerben szóval vagy ez vagy az. Bár mivel FSI az autó hallottam már olyat hogy a szívó szelepek koxolódásától is nő a káros anyag kibocsájtása attól is lehet ez a kód?ahogy próbálgattam inkább indításoknál és kisebb fordulaton/ alapjáraton dobálja be a kódot.
Előre is köszi!
-
Pixx96
aktív tag
Az normális ha az alapjárat ugrál 680-720 ezen a két értéken?Nem tudom hogy mennyire beton fixnek kell ennek lenni-e vagy ennyi kimozgás normális?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban