Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothm
őstag
2001 Ibiza vs. 2001 Cordoba, kb. ugyanannyi km...
-
lorcsi
veterán
hogy lehet leszedni a sebváltó gombját a polokban ?
-
tomcsi23
veterán
Na bakfütty.
-
attrax
aktív tag
Nekem is volt tdi-m most benyás van mindkettőt szeretem a turbó hiányzik csak ha kell a power.Az 1.6-os Borám 6.5 átlagot produkál és meg vagyok elégedve vele.A dízelt nem tudom kihasználni sokat megyek rövideket.Mindazonáltal imádom a PD tdi-k hangját be is tenném a sejhajom egy jó kis Superb-be Passat-ba és a nyomaték tényleg magáért beszél.
-
VR6-Fan
veterán
-
szállitó
senior tag
válasz
VR6-Fan #7993 üzenetére
köszönöm. amúgy nekem is kicsi és szivesen vettem volna az 1,6 os t de nem vagy csak kevés és drága volt.és az erössebb böl is legalább 100-150 el drágábbak voltak amik tetszettek ebböl a pénzböl amivel ez olcsóbb volt futotta átirásra biztositásra cserélek majd gyertyát,olajat ,szűröket ,és a szerelöt is tudom fizetni, ha drágábbat veszek arra is kell költeni átirni stb annyi meg nincs...a 15 évesböl átülni jóval fiatalabb, autopályán nem megyünk vele, a kilométer teljesitményének 96% föként budapesten futja majd.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
szállitó #7992 üzenetére
napi közlekedésre, használati tárgynak ez az autó a legjobb a kategóriájában és a korosztályában, igénytelenebb mint bármelyik VW, és emellett olcsóbb is fent tartani, ennyi.
nekem egyedül a kis ccm-el lenne bajom, de hát itt is az a szempont hogy kinek mire kell, és amúgy is inkább egy ilyen mint egy varrógép motors csoda
-
szállitó
senior tag
válasz
VR6-Fan #7988 üzenetére
40kw os LX 390 volt a vége 2011/2 van vizsga júli végéig zöldkártya, az asszony örült az állitható övnek és a motoros vezetöoldali tükörnek kaptunk hozzá egy kenwood cds rádiót ami a gagyi hangszorokon nem csúcshifi de szépen szol az átlag hangerös rádiozásunk mellet. megjegyzem a jármű használati tárgy lesz nem lesz tunnigolva ,moddingolva ,városban munkábajárni , és kissebb olyan max 200km oda vissza kiránduládra esetleg egyszer-egyszer balcsiig fog gurulni az elödje egy 94/4 es hasonló teljesitményü favorit volt amit a kreol irástudatlan jogositványnélküli egy évvel ezelött lezuzott (a topikba be is került anno kihajtott és összetörte a jobb elejét a miéknek) mivel most volt ennyi pénz vettünk egyet (föleg mert a favorittal ösztöl már nem lehet mászkálni a városban mert sárgamatricás) azért vettünk ilyet mert lové nincs ebbe meg föként favorittal megegyezö a motyó igy ha kell is remnélhetöleg fent tudjuk majd tartani.tudom olyanoknak akiknek jobbra telik ez szar , de nekem aki egy évig miota le volt szakadva a jobb elsö ajtó és hátul sinylödtem a favoritba aminek még az ablakát sem lehetett leereszteni ez egy meseautó
minden csak nézöpont kérdése...
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
fekeandras #7989 üzenetére
Jó de mék?55 vagy a 68 lovas?Mondjuk mindegy,mind2 igénytelen régi konstrukció.
-
szállitó
senior tag
válasz
fekeandras #7983 üzenetére
végül is megvettük azota már látta a szerelö szelep állitás majd az elsö két lengö amit fél orás átnézés után mondott a szerelö. egyelöre még akadozik gyakorlatlan az asszony keze ehez a vashoz de én már megkedveltem...
-
rob210
nagyúr
válasz
szállitó #7981 üzenetére
Ha belenyúlsz egy jóba akkor az örök darab.
Ezt nem viccből mondom, ha nem harcolta le az előző gazdija akkor ez nagyon hálás kis autó és ehhez még az alkatrészek sincsenek aranyárba.
Havernak is ilyen van még a színe is ilyen, ő neki egyedül a kasznival gyűlt meg a baja, de ő volt a hülye.
Megtörte egy kicsit én nem kaszniztatta ki azonnal utánna meg csodálkozott, hogy rohad.De összekapta megcsináltatta és lefényeztette.
Az autó azóta is hibátlanul megy.
Az akumulátort meg izzókat kellett benne cserélni és a szokásos olaj légszűrő és satübbi.De komoly szerelés nem igényelt a kocsi pedig 9 éve használja.
Sok sikert hozzá. -
fekeandras
őstag
válasz
szállitó #7981 üzenetére
Azért tetszett ennyire mert én is jártam már így csak robogó vásárláskor.Kinéztem egy jó kis JOG -ot lebeszéltem egy találkozót az emberrel.Összeszedtem minden dolgot amit meg akartam kérdezni az eladótól de mire odaértem a felét elfelejtettem.De mindegy is volt mert élőben nagyon szarul nézett ki, szóval 2perc után faképnél hagytam az embert.
Egyébként ha jól emlékszem a Felicia egy padlólemezre épül az akkori Polóval és az Ibizával.Az akkori Ibiza pedig nem sokban különbözik a Golf2 től, gyakorlatilag azt fejlesztették kicsit tovább.Szóval elég kiforrott jó konstrukció az.
Jól mondod majd méltó módon meg kell nekik "hálálni" a kedvességüket.
-
szállitó
senior tag
válasz
fekeandras #7980 üzenetére
ez van. két ismerös is van aki segíthetett volna a vásárlásnál, egyiksem ért rá "véletlenü"... majd én is meghálálom a kedvességüket.
szerintem nem én vagy mi vagyunk az egyetlenek akik nem értenek a használtautokhoz , ha nincs segitséged akivel elmész más sem tud mit csinálni...
-
-
-
szállitó
senior tag
válasz
szállitó #7977 üzenetére
persze az is lehet hogy össze tudom majd rakni de ennek kicsi az esélye ,aztán majd 2011ben kiderül ha lehet még használni akkor nekimegyünk a következö 2 évnek vele... amikor elmentünk megnézni elötte annyi mindent megdumáltunk a párommal hogy mire figyelünk majd aztán ottvoltunk és semmi... a fele dolgot sem néztük meg... leelölegeztük mára meglesz a törzskönyve , kifizetjük aztán imádkozunk
-
-
szállitó
senior tag
üdv skoda feliciához inmobiliser es kulcsot mennyiért potolnak? köszi a választ ha valaki tudja.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #7967 üzenetére
no majd kérünk linkeket a golfról
-
fekeandras
őstag
válasz
VR6-Fan #7966 üzenetére
Nem a G4 vissza alakult és iszonyat lomhának tűnik azzal a 150gyári lóval (sofőrrel együtt több mint 1600kg).Ez most egy Seat Inca.Gyárilag 1.9 szívó dízel.Ebbe ment be egy sima 90lovas tdi motor.Az lett kicsit optimalizálva, hogy használhatóbb legyen és kevesebbet fogyasszon.Nem saját csak hozták.
Viszont a G2 4motion is készülget lassan.Szerintem hetek kérdése és kész lesz annyira hogy utánna már csak állítgatni kelljen.Aztán majd drag-minirally-n látható lesz. -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #7965 üzenetére
de most mit faragtok megint, vagy még mindig a kék G4?
hát azért a VRT se húz úgy alulról akár mennyire össze van szűkítve az A/R rész a turbon.
de nem olyan mint a tipikus amcsik amik 4000-ig mint a szívok és 4000-től leforgatja a kocsiról a gumikat.
bár most cserélve lett egy főtengely jeladó, így nincs most torpanás sem és a közép tartományba nagyon durván megjött az ereje, elmondás szerint. én akkor ültem benne utoljára mikor még 0,65bar volt a nyomás.
szaval nem tudom hogy most milyen lehet, bátyám szerint most már 3.-ban (140-től) is csavarodik akkorát a motor hogy eléri a váznyulványt, jah 4 bakon van a motor megfogatva abból 2 poli-uretán
-
fekeandras
őstag
válasz
VR6-Fan #7963 üzenetére
Húzott dízelnél 3000környékén de inkább valamivel a felett jön meg a max nyomaték és kb 4400-4500ig tart, és úgy 4500-4700 környékén adja le a legnagyobb erőt.Szóval 2600-2800 alatt elég halovány a produkció ezért ki kell nyomni a szemét ...A füst sem feltétlen kell legyen csak a legtöbb ember úgy van vele nem baj ha kicsit füstöl ha cserébe kap még plusz 15lóerőt.(amit persze a gyakorlatban abszolút de nem lehet észrevenni, de a pöcsük biztos nő már millimétert tőle...) Hát lol.Az ilyeneken röhögök mint a sakáll.Engem már az hajt, hogy minnél egyenletesebben a lehető legszélesebb tartományban adja le az erejét.Egyszerűen csak kényelmes vezetni.Így most még a gyárinál is kisebb holset vagy kkk turbó kerül rá, de legalább 1700-3800/3900ig ugyanúgy fog húzni (kevesebb füsttel) mint a gyári de valamivel nyomatékosabb is lesz annál.Lóerő kb ugyanaz marad, széria közeli.
-
decibel
aktív tag
válasz
fekeandras #7952 üzenetére
Szép és jó a dízel ha sokat autózik az ember, de egy bizonyos éves futás alatt nem térül meg. A modern turbóbenzinek hasonló karakterisztikával rendelkeznek mint a dízelek, csak olcsóbbak egy félmillával.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #7962 üzenetére
jó az 1200-nek is.
bár a dizel mellett azért ott van a nagy tartományban alacsony fordulatól rendelkezésre álló nyomaték.
de igen gyorsuláson a két legfontosabb tényező a súly és a tapadás, ebben teljesen igazad van, de mi azért utcai kocsikat építünk.
decibel:ez valóban igaz, de itt most nem széria dizelekről van szó, tehát a fogyasztás is modosul
-
fekeandras
őstag
válasz
rootkiller #7960 üzenetére
Csak tudod nagyon nem mindegy, hogy valami ~1050kg/320+ lóerő vagy ~1500kg/200-230lóerő.Kurva sokat számít a kis súly.Nézd meg a fentebb linkelt 1.9D pólót még 300lóerő sincs mégis 10.8-at futott (egy sima mezei sportgumival) mert nagyon könnyű.Fél másodpercen belül volt a 8200ccm V10 + nitro brutál Dodge Vipertől, egálban volt a 500+ bhp -s S2 vel és csúnyán verte az összes V8 blokkos picsa könnyű E30 bmw-t is.És még a hajtás viszonylag buta is.Azt csak most kezdik fejleszteni.
Illetve a sofőrön is nagyon sok múlik.vr6: Azthittem erre gondolsz: [link]
Szürke G4 D-s emberkét nem ismerek.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #7959 üzenetére
ezüst asszem
1180kg a gyári 1,8 nagy lökis cabrio
nem is konkrétan neked, szólt csak itthon tudod mindenkinek tuning TDI-je van ami még a tényleg sport kocsikat is simán elkeni emelet 5l-t fogyaszt
tényleg ki kéne írni a koptatóra hogy bye-bye TDi.
root:min 1400kg a dizel 4-es.
-
rootkiller
őstag
válasz
fekeandras #7959 üzenetére
Nem azért, de a G1 cabrio bódéja elég nehéz úgy tudom, és az a golf se olyan túl nehéz, és tuningos is.
-
fekeandras
őstag
válasz
rootkiller #7958 üzenetére
2,8 benzin!!! turbó könnyű kaszni vs. 1.9 dízel turbó nehéz kaszni.Sejtem, hogy majd 1bar turbónyomással nem 200lóerő az a vr6... Egyéb kérdés?
vr6: véletlen nem sárga volt az a golf 4 ?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #7951 üzenetére
abban igaza van hogy azokat a dizeleket kéne korlátozni amik nem hogy fűstőlnek, hanem egyenesen szén darabokat köpködnek ki a kipufon.
és itt se a tuningal van a bajom hanem azzal hogy ezek a tulajok városban minden egyes lassítás után padlógázt nyomogatnak, az sem érdekel ha neki tetszik a dizel tíltása, de amikor direkt szivatja a koromfelhővel a mögötte jövőket meg a gyalogosokat, lehet tarkon lőném az illetőt kérdezés nélkül
az meg már ne mondja hogy a sok nm-je ellenére forgatni kelljen a kocsit hogy 50-re feltudjon gyorsulni...
amelyik nem kormolja szét magát és ténylegesen teljesíti a rá vonatkozó emiszios értékeket azzal semmi problémám.
aprópó tegnap előtt 0,9-re fel lett rakva a VRT hát egy 200-230le-snek mond G4 GT TDi úgy lemaradt mint ha állna, se vissza váltás se semmi 70-ről 4.-ben
-
fero02
nagyúr
válasz
fekeandras #7955 üzenetére
"Érdekes egy autóskártyás gyerek vagy te."
Hát ez qrva lol volt számomra! Megoldottad az ebéd utáni kacagásomat! Köszi!
-
fekeandras
őstag
válasz
rootkiller #7953 üzenetére
"Attól nekem a dízel az marad, ami eddig is volt, és a régi kormos füstös szarokat, amit sokan annyira imádnak, szerintem még mindig be kéne olvasztani, de legalábbis kivonni a forgalomból."
Aha, persze...
bmw topikban történt egyik flame keltő megnyílvánulásod
Akkor lassan végre eldönthetnéd, hogy mi a helyzet...Akkoriban majd az összes autós topikba bele flame-eltél az überalles SEAT TDI győzelemmel.Akkor az volt a király most meg beolvasztani való szar...
Érdekes egy autóskártyás gyerek vagy te.
Röhej...
-
Kiskokó
veterán
Megint itt..
Kérem aki ismer valakit vagy van itt jelenlévő aki ÉRT nagyon az automata váltókhoz azon belül is a Multitronichoz az IRJON IDE VAGY PRIVÁTOT! Nagyon fontos köszönöm szépen -
rootkiller
őstag
válasz
fekeandras #7952 üzenetére
Elolvastam. És??? Attól nekem a dízel az marad, ami eddig is volt, és a régi kormos füstös szarokat, amit sokan annyira imádnak, szerintem még mindig be kéne olvasztani, de legalábbis kivonni a forgalomból.
-
fekeandras
őstag
Érdemes elolvasni mielőtt reflexből fikázni kezdi valaki a dízel motorokat.A Motor, erőátvitel részt különösen ajánlom minden dízelfikázó figyelmébe.Néhány év múlva az összes széria Audi dízel motorban benne lesznek ezek a fejlesztések: R8 V12 TDi
Kiemelnék egy részt a cikkből.:
- "Az európai Euro 4 kipufogógáz-emissziós szabvány a személygépkocsik részecske-kibocsátását 93 százalékkal mérsékelte. Az Audi ennek hatálybalépését jóval megelőzően is kínált olyan modelleket, amelyek megfelelnek e követelményeknek, mégpedig dízel részecskeszűrő nélkül is!"
Igen. Az 1192ccm Audi A2 3L PDTDi -ről és az 1986ccm 66/81kw közvetlen befecskendezéses turbódízel motorról van szó...
-
fekeandras
őstag
válasz
rootkiller #7950 üzenetére
Mit nekem benzin motor, ha egyszer van a világon TDI motor is?
Soha az életben nem lesz benyás autóm, ha valaha is kicsit megszalad a szekér esetleg valami komolyabb benzines sportkocsi de utcára kell a fasznak egy lomha, gyenge elavult benzintemető...mod: Nem!Ha valaha kicsit megszaladna vennék egy R8 V12 TDi-t és kergetném vele a Veyronokat...
Ennyi.
-
rootkiller
őstag
válasz
fekeandras #7949 üzenetére
Le a tádéíííível!! Füstöl, kormol, büdös, és szar, idegesítő hangja van!! Meg lehetne végre tanulni, hogy az autó benzinnel megy!!
-
fekeandras
őstag
TDi power!
-
rob210
nagyúr
Urak!
Ha jobbra eltekerem a kormányt csontra akkor egy halk pattanás kattanás szerű hang jön elő, de csak ha teljesen alászedem.
Létezik, hogy az egyik gömbfejem megadta mgát és ezért van ez a hang amikor teljesen átfordul? -
tomcsi23
veterán
válasz
rootkiller #7945 üzenetére
-
rootkiller
őstag
Látom elég vidámak voltatok éjjel.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
DeadMeat #7936 üzenetére
lehet rá szélesebb gumit kapni ami rendesen áll rajta
kanyarba jobbnak éreztem azzal a kocsit (gumi u.a. volt), de lehet csak be beszélem magamnak
tibi666: no akkor látod Te is hogy azért kaparászhatnék arra felé az öreg roncsommal..
, de a két autónak más a lényege ennyi, csak kicsit erős volt az az FWD-s megszólalásod.
-
tibi666
senior tag
válasz
rootkiller #7933 üzenetére
bocsi, nem vettem észre a nem szót előtte.
elverne, ez van.1700 kiló a merci.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #7925 üzenetére
hány kiló is a merga? 1600 körül tuti van.
én meg megelégszem menetkészen 930-al.
gyári speer difi és egyéb apróságok...
abban viszont teljesen egyet értek hogy a Tied konfortosabb.
más a két autó az biztos.
azért az 1 collal szélesebb felninek nem csak az lenne az előnye hogy szerintem jobban néz ki
-
tibi666
senior tag
válasz
rootkiller #7928 üzenetére
a w210 nem kupé.
-
tibi666
senior tag
válasz
rootkiller #7927 üzenetére
majd kinövöd te is. pont olyan buta összehasonlítás lenne egy könnyebb és erősebb autót összehasonlítani az enyémmel, mint amilyen butaság volt az előző fwd vs rwd vitában olyan kijelentéseket nekem tulajdonítani, amiket sosem tettem meg.
-
tibi666
senior tag
válasz
rootkiller #7924 üzenetére
w210 e270 cdi, navi, bőr, fullos, csak az automata váltó nincs benne, meg a 4 kerék hajtás.
chippelve 200 lóval.lecseréltem egy w204 c320 cdi-re, azt meg ellopták, még szerencse, hogy nem adtam el a w210est egyből. most marad még jó ideig ez. az a 13 millió forint kár nem hiányzott így lakásvásárlás után. az szerényebben felszerelt volt.
-
tibi666
senior tag
válasz
VR6-Fan #7923 üzenetére
az enyém 200 lovas, chippelve van és dízel. nem ennél meg.
különösebben nem izgat azért, egyre kevésbé utasítom rendre az ilyen 20 év körüli faszasrácokat, ha akarnak, hadd menjenek, az én autóm 200-nál is halk, nem zörög benne semmi, full bőr és 1000km után is fitten szállok ki belőle. fontosabb, minthogy 2 centivel szélebbre toljam a kerekeim, mert attól menőbben néz ki. majd kinövitek. a korral jár. én is ilyen voltam. csak nekem nem volt saját kocsim, amin így dolgozhattam volna. -
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #7920 üzenetére
ez azért tetszett, elhiszem hogy nem megy rosszul az olaj kályha!
de talán még az én fos FWD 23 éves 139le-s (maradjunk a gyári értéknél..) szarom is meg evett volna nem csak a 330XD
jah azért durva lett volna ha egy 1,4-es kocsi megelőz
(TSI seat)
rootkiller:azért csak ésszel, az S600-asba nem rossz technika van azért
de az biztos hogy ESP (vagy passz ahogy a mercinél hívják), használhatatlan lenne.
-
rootkiller
őstag
válasz
tibi666 #7908 üzenetére
Nem értem, hogy a nagy dögökbe, mint az S600 6.3 Biturbo S, ami , Brabus tuninggal 730le/1100nm és megy annyit, mint a 4.8 V8 gyárilag 500le Porsche Panamera Turbo, az ilyenekbe miért nem raknak összkereket? 500le+ alá RWD? Gumit akarnak égetni? Vagy hátsókerékre állni??
Röhej, vagy ahogy Degesz barátom mondaná: Tiszta szégyen. Egy kis víz, és lehet kilincsel előre haladni
-
tibi666
senior tag
válasz
rootkiller #7919 üzenetére
sosem hasonlítottam a 4x4-et a hátsóhoz. csak a hátsót az elsőhöz. nyilván egy 4x4-es jobb olyan körülmények között, ezt elismerem.
nem ismerem amúgy a 4matic felépítését, de nem lehet rossz.
de mondom, hagyjuk, már csak kiforgatjátok a szavaim. integra szólását idézném: kurva jó kocsi, vedd meg! minden vw konszernes, elsőkerekes autóra értem ezt, szigorúan nyárigumival.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #7916 üzenetére
te pedáloztál annyira az RWD-vel...
de rendes 4X4 hajtás nincs a mercibe, már mint abba ami nem telepjáró, jól gondolom ugye?...
bár tudom nem is kell mert az RWD (vagy az FWD) mindenre jó, télen is csak kicsit tolja a seggét, de mindenhol elmegy oké köszi!
rootkiller:nem is volt agyon tekergetve az a V8-as... a gyári is 250le-s volt emlékeim szerint.
akkor is IMSA GTO vagy trans AM: 2,1l/R5/800le és az a hang...
-
rootkiller
őstag
válasz
VR6-Fan #7909 üzenetére
Audi V8 Quattro - DTM 1990
A DTM fennállásának hetedik esztendejében hatalmas küzdelem ígérkezik a Német Túraautó-bajnokságban, a már régóta jól ismert "kemény legények", a BMW és a Mercedes-Benz ellenfeleként ugyanis első ízben állt rajthoz az Audi. Mégpedig egy olyan versenyautóval, amelyik sehogyan sem illik a képbe: nincsenek hatalmas szárnyak, van azonban összkerékhajtás - a műszerfalon pedig nemesfa díszítőberakások.
Az Audi V8 Quattro a népszerű túraautó-sorozat szenzációjaként mutatkozik be be, akárcsak pilótája, Hans-Joachim "Zsivány" Stuck. Németország legsikeresebb és legsokoldalúbb versenyzője pillanatok alatt a közönség ünnepelt kedvencévé lép elő. Munkáját a szeton közepétől a volt ralivilágbajnok Walter Röhrl is segíti, aki innentől a megfelelő beállításokat kereső tesztek rutinos pilótája. A 3.5 literes, bőven 400 lóerő feletti teljesítményű V8-as motorral felszerelt, tágas luxuslimuzin első ízben avanzsál vérbeli versenyautóvá. A V8 Quattro bemutatkozó szezonja végére a "Zsivány" hét futamgyőzelemmel biztosítja magának a bajnoki címet, az Audi számára pedig annak a büszke tudatát, hogy a márka immár a túraautók mezőnyében is mércéül szolgálhatott. Amint Hans-Joachim Stuck is mosolyogva jegyzi meg:
"A többiek szárnyakkal, mi összkerékhajtással érkeztünk."Audi Magazin 2009/01
-
tibi666
senior tag
válasz
VR6-Fan #7915 üzenetére
mit írtam? hogy az átlagnak tök mindegy, hogy quattro, xdrive, vagy 4matic. a gumik képességei hamarabb fogynak el, mint a hajtásé. akinek meg több kell, annak van a mercinél. mert te írtad, hogy jössz áldani a 4x4-et a mercisek közé. azért írtam, hogy van a mercinek is kommersz, meg durva awd-je is. szóval ennyit erről.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #7910 üzenetére
azért had tudjam már mire gondolok
([link])
a quattro rendszert és a turbot az audi először a versenysportban használta és majd onnan került át az utcai gépekben (álá S1 illetve ququattro)
a G mercinek nincs is audi megfelelője, mivel az azért elég nehezen nevezhető utcai autónak megnézem hogy egy 30-as éveiben járó enyhén kokxolt és előrehaladott kopaszodásban szenvedő úriember mikor választaná egy ML helyet, annak meg ott a Q7...
miért az UAZ sima 4 kerekes autó
?
-
attrax
aktív tag
Ért itt valaki a VAG-COM-hoz?
-
lorcsi
veterán
miylenek ezek a 2002-es seatok ?
mi kopik túlzottan bennük és mire kell figyelni ? -
tibi666
senior tag
válasz
VR6-Fan #7909 üzenetére
diffúzor... az kicsit másra való. inkább a differenciálzárakra gondolsz.
a g osztályt nem kell félteni, nem véletlen, hogy hadseregek is rendelik, ellentétben a quattro audikkal.és 30 éve azonos alapra épül, annyira jó. terepjárókról beszéltem, nem sima 4kerekes autókról.
hétköznapi használatra meg annyira mindegy, hogy quattro, xdrive, vagy 4matic, hamarabb lesz a gumi a határ, mint a hajtás.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tibi666 #7908 üzenetére
a mindenhol elmegy kategoria számomra a lada niva, ill inkább az UAZ-GAZ és társai
anno a 80-as években egy audis mokus nyilatkozta hogy a BMW, Merci próbálkozik minden féle diffuzorokkal, mi jöttünk a quattro hajtással és a turboval és győztünk
nem kell attól félni, csak vannak olyanok akik gázzal szeretnek bemenni a kanyarokba és azzal is akarnak kijönni
-
VR6-Fan
veterán
válasz
gamerkiller #7906 üzenetére
szerintem ha találsz egy jó ET akkor 7-8 colos felnit is feltudsz rakni, nézd meg a fobia RS-nek milyen felnik vannak szélleség meg ET, olyan paraméterekkel rendelkező felni neked is fel kell hogy menjen.
-
tomcsi23
veterán
válasz
gamerkiller #7902 üzenetére
Ez az a micslen, ami termeli a benzint?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
gamerkiller #7900 üzenetére
télivel vagy nem meg keményedet nyárival, ha nem rossz a futóműved nem kezdi el túrni az orrát a kocsi, főleg, ha ésszel mész.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
gamerkiller #7902 üzenetére
virsli az látod
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Xeon 5650X / GTX 1650 / 24GB DDR3 / 250SSD+500HDD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest