Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen videókártyát?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#67688960
törölt tag
Hát, nekem megint rovar mészárszék kinézetű a kocsi eleje.
Úgy látom, muszáj lesz majd egy kis wax nekem is. Bár azért még reménykedem a szélvédőmosómban(ez egy új projekt, még csak elméleti síkon), hogy leszedi őket. Sajna már rászáradtak, és szombaton és(vagy) vasárnap megint halomra gázolom őket. -
VR6-Fan
veterán
válasz
#00809728 #8493 üzenetére
előtte képed meg egy közeli esetleg van
?
tibi666:ezek a Zaino motyok egy plusz réteget hoznak létre a fényezésen (caa még egy lakk réteg csak nem olyan tartós), meg a karcokat enyhébb fényezési hibákat lehet eltűntetni polirral, a többi szer, meg a már említett védő réteget hozza létre.
ami azt eredményezi hogy nem kell órákig vakargatni a bogarakat hanem elég csak egy nedves ronggyal megtörölgetni az elejét, a por sem ül úgy bele a fényezésbe.
-
tibi666
senior tag
-
#00809728
törölt tag
válasz
rootkiller #8477 üzenetére
Hy!
Oké vágom,hogy neked nem tetszik de azért NE engedd el magad ennyire.Elég annyi neked nem tetszik és kész.
1, nem mindenkinek tetszik mert nem vagyunk egyformák.Valaki szuzukit vagy hondát vesz valaki meg seatot vagy skodát.
2, gondolom a Te lovédból majd tőbbre futja.Remélem mihamarább láthatunk róla képeket.
3, Őrültem,hogy megoszthattam veletek eme képet.
4 lényeg nem a spoyleren volt hanem a ZAINOS kezelésen.Egyébként az autó a tuningstereoban bent lesz azért kelett kiglancolni.
Rootkiller a tuningstereot se vedd meg KÉRLEK. -
tomcsi23
veterán
válasz
rootkiller #8477 üzenetére
A trágár tundingolás helyett elég lett volna egy nem tetszik. Ám, a zaino hatását kell nézni, nem a "csicsát".
-
tibi666
senior tag
válasz
rootkiller #8487 üzenetére
nekem annyira nem egyértelmű, mert az 500-as az 500-as.
most egy w210 e270 cdi van, fullos, csak 4matic, meg automataváltó nincs benne. egyébként bőr, navi, tv, amit el tudsz képzelni. tavasszal le akartam cserélni, vettem egy új c320 cdi-t, de ellopták 1500km után.
de télen újra belevágok, és most nem elégszem meg a c-klasseval, hanem megveszem álmaim egyik autóját, a cls-t.
-
keIdor
titán
válasz
rootkiller #8483 üzenetére
Hosszú történet és nagyon OFF ez most ide...
de ma találtam eladót, így le is veszem!
tibi666: Ilyen kell neked.
Ma láttam egyet a városban, Svéd volt, mondom ez se turista.
Hazajöttem gyorsan megnéztem az árát... hát majdnem infarkust kaptam...
-
tibi666
senior tag
válasz
fekeandras #8484 üzenetére
gl500, ne aprózzuk el.
mondjuk annak szerintem a fogyasztásmérője 10 liter alatt nem is mutat.na, majd télen megveszem a cls-t, aztán beszámolok a fogyasztásról. csak kérdés, hogy használt cls 500, vagy új 320cdi.
-
fekeandras
őstag
válasz
tibi666 #8480 üzenetére
Egy ismerős ML 320 CDI mercijével volt szerencsém nemrég utazni egy rövidebb úton.Meglepő volt.Benyomta a tempomatot 100km/h-ra ott 7.ben 1200at forgott a motor.1400ford/perctől 510nm áll a sofőr rendelkezésére, 1200nál görbe szerint 480Nm-t tud a motor.100nál pillanatnyi fogyasztás 5,2liter!Mindez egy hatalmas, böszme nehéz üresen is több mint 2tonnás luxusterepesben.Beszarás.Ha kicsit megszaladna biztosan valami hasonlót vennék.Geci kényelmes volt.
-
tibi666
senior tag
válasz
MPowerPH #8460 üzenetére
nekem ma az útitársam 170nél pampogott. egy a-klasse mercivel keménykedett egy zsidó rabbi, gondoltam letolom.
pályán néha a 190-200-ba is belekóstoltunk, ott nem szólt semmit. de ez a raccsingolás nem jött be neki. pedig 4sávos, nyílegyenes volt, 110es korlátozással, forgalom nuku. az nem tetszett neki, hogy jött a körforgalom, én voltam a külsőben, a rabbi a belsőben, én meg addig nem voltam hajlandó fékezni, míg a kis mercivel nem fékezett. egész jól bírta, gondolom nem a legkisebb alapmotor volt benne. de én voltam helyzeti előnyben, nagyobb tempó, nem nekem kellett sávot váltanom a körforgalomhoz, szóval tudtam, hogy hamarabb fog fékezni. abszolút nem volt veszélyes, nem is kellett nagyon pedált taposnom. de utána fel akart pofozni a jobb egyben a hölgyike.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
#00809728 #8476 üzenetére
a krom tükőr tényleg gagyi hatást kell, meg a lökik se épp szépek de kinek mi tetszik (root) ezért nem kell kritizálni senkit mert neki más a szimpatikus.
felnik viszont jól állnak neki, de nálam ez már diszko felni kategoria, bár ennek függvényében is egy ilyen bioler-re hasonlót raknék.
-
rootkiller
őstag
válasz
#00809728 #8476 üzenetére
Kurva ocsmány és ízléstelen a cuccos szerintem.Továbbá valahogy nálam az autó nemigazán kelt sportos érzést, előbb nézem egy csicsás nagy ocsmány fekete koporsónak. Ez nem egy japán cuccos, erre kurván nem való spoiler, meg mindenféle csicsa, gagyi krómtükör, idióta feliratok, meg stb. Ha ezt tundingolni akartam volna, akkor úgy állok neki, hogy eltüntetem az indexet, a tetőlécet meg az antenna helyét...
Áhh hagyjuk, egy családi autót faszééé' kell tuningolni, ezt nem erre találták ki, inkább vett volna az ipse egy TDi Leon FR-t, és állt volna neki ízlésesen. Faszányosan ültetés, fölös csicsa eltüntetése, meg ilyenek, de ez...
-
tomcsi23
veterán
No...
(#8457) fekeandras: hehe, nehéz úgy közös programot szervezni.
(#8458) rob210: nem rossz ötlet.
(#8459) VR6-Fan: még félreértené a zacskót.
Amúgy oldalról nem is nagyon látni rá, beljebb vannak az órák. Max a fordulatszámmérőt figyelheti, az van balon.
(#8460) BMW001: ezt kipróbálom már egyszer, de szerintem nem lesz hatásos. Van, hogy már 100-nál is pampog, ha rosszabb úton megyünk. Persze, ez nem egy izmos, suhanós limó, hanem csak egy kis konszern traga.
Látom azért, a vihar nem indult el (vagy máshol zajlik). -
VR6-Fan
veterán
válasz
rootkiller #8467 üzenetére
mint ahogy neked a diszko tuning
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #8465 üzenetére
ölni tudnék egy olyan műszerfalért, főleg a 8k-s ért
nem tudom a képeken komolyat nem látok, lehet tetőre tették
esetleg jég káros..
-
VR6-Fan
veterán
[link] Ha valaki egy jó 2-es GTI-t keres, nem volt még telibe fújva a kocsi....
BMW001:ahogy érzed, nem kivántam bele folyni annyira nem izgat a WTCC
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz
tomcsi23 #8453 üzenetére
Én mindig azt szoktam, hogy "ha nem maradsz csöndbe, még azt is megelőzöm."
Általában bejön.
De nekem mázlim van, nekem 150 körül szokta mondani, hogy félek, kanyargósabb úton.Nekem sikerült hozzászoktatnom a sebességhez.
Nem tudjátok véletlen, volt itt egy WTCC -s Seat TDi fan, aki egyszer beugatott hozzánk.
Szeretnék visszaugatni.
-
VR6-Fan
veterán
Te is ill. a szerelőd tuningolt rajta azzal hogy azt a rossz karbit ledobta róla!
azért egy ~900kg-s 75le-s kocsiról beszélünk az nem olyan rossz súly le arány
6000-nél van a gyári tíltás, amit szerintem 5.-ben is ki kell hogy forogjon
itt megtalálod a gyári gyorsulás vég seb. és egyéb adatokat, azért illik fentartással kezelni nekem 208km/h-t ír végre, valósággal szemben 190-nél 4.-ben 6000 pörög, és az 5.-et meg ha nincs szét kopva a gyári váltóval kiforogják (az 260-as órát leforgatja a videok tanulsága szerint, 4km/h-t csal az órám)
szóval 180-at a Tiednek is vinni kéne.
szóval nem hinném hogy meg lenne piszkálva a Tied szimplán valószínű jól állapotban van a motorja, és ezek ennyit tudtak, elég jól mentek ám, annak idején.
no meg most is lehet vele a sok 1,3-as szuzist meg 1,4-es Golf-ost szivatni...
részmeről egyszer próbáltam a helyi "teszt pályán" (6 fokos hosszú egyenes emelkedő) ott 4.-be eltoltam neki ugye 190-ig.
olyan meg nincs nagyon ha véletlen kitévedek fő útra hogy 150-160-ig ne tolnám el neki
amúgy országúton ha sietek akkor 110-es tempóra szoktam beállni, ott nem fogyaszt és kényelmes is no meg halad is.
pályán nem nagyon szeretek járkálni, unalmas, viszont hatékony az biztos
-
rob210
nagyúr
válasz
VR6-Fan #8448 üzenetére
Egy kérdés hozzád mint szakihoz.
Elképzelhetőnek tartod, hogy az enyém motorjához valami tuning bubus hozzápiszkált?
Csütörtök péntek M5-ön haladtam Kiskunmajsa oda vissza.
Lefelé még csak 130as tempó finoman egyenletesen de hazafelé megszállt az ihlet és 160-at kihúztam az autóból 4000.-es fordulatnál.
Anno nekem azt mondta mindenki ezek az autók 5500ig bírják.
Mi lehet a kisautómnak a vége?
Nem mint ha ki akarnám próbálni mert az asszony már 160nál is sírt rít, hogy baj lesz ebből.Egyébbként meglepően kényelmesen vitte a 160-at.
Olyan volt mint egy jól autózható sebesség.
Az apró rezgések is megszűntek 140felett.
Néha egy két erősebb szélnél szó mi szó kapaszkodtam a kormányba de ezen kívűl nagyon elégedett vagyok a szekérrel.
-
gsc73
aktív tag
válasz
#00809728 #8446 üzenetére
Persze hogy nincs harag.....
Részben igazad van, de a döntés véglegesen ma délután született meg, miután vezettem....
Igen, megveszem.
Hogy mit várok? Az alap kérdésem az volt, amiért egyáltalán írtam, hogy sok-e vagy kevés a 117.000 futott km egy karbantartott ilyen autónál. A válaszok olyanok voltak, hogy nem sok (máshol is ilyeneket írtak). A motorról, és egyebekről való elmélkedés csak ezután kezdődött, amiről az gondolom, hogy azért nem felesleges, mert a fórumok általában arról szólnak, hogy emberek leírják a véleményüket dolgokról......
Pár killóméteres tapasztalat: 1 biztos: nem gyorsul.
Nagyjából annyira nem gyorsul, mint amennyire számítottam. Viszont 140-nél kényelmesen halad szinte hangtalanul, óriási, és nekem kényelmes, bár ez csak hosszútávon derül majd ki. Fura, hogy kicsi a kormánykerék átmérője, és én még leljebb állítanám az állítható magasságú első ülést, mint a legalsó állapot. (185 cm magas vagyok). Persze Swift után nagyon-nagyon szokatlan volt a hátulja, van aki azt írta, hogy évek alatt sem tudta megszokni......gondoltam ezeket is megosztom.....
g.
-
#00809728
törölt tag
-
-
VR6-Fan
veterán
igen a fékeket én is írigylem a G4/octi és társaikról az nagyon jó!
de tervbe van teherautó főfékhenger, meg előre 256-os fék, valami jobb fajta (bár a 239-et sem sikerül eddig elmelegítenem még, elég jó kis tárcsák ezek a zimmerman-ok)
még egy Rabbit-ot a családnak, arra amúgy én is pályázok, jó lenne rohangálos kocsinak, és télen szét tudnám szedni a GTI-t és felújítani/cserélni amit kell.
-
rob210
nagyúr
válasz
VR6-Fan #8436 üzenetére
Hát én pont tegnap vezettem a szolgálati autókat bent a garázsban.
Át kellett velük állni a jégkár veszélye miattNa szóval beültem és izé.
Esküszöm nekem a 2-es golf kényelmesebb volt.Mentem vele kicsit és akkor már egészen hozzászoktam, de azért amikor beültem reggel hazafelé az enyémbe akkor csak azt mondtam, hogy ez az autó
A váltója nagyon pontos nagyon röviden jár.A féke hihetetlen durván fog, azonnal blokkol. Tehát megállni meglehet vele. Viszont ami nem tetszett az az, hogy ugye én egy 190cm emberke vagyok és a lábaim például nem fértek el akár hogy állítottam a szerkezetet. Az enyémben ha az ülés magasságot letszem kb. középre akkor már tök jól elférek.
Octavia 1.6 volt a 3 tesztpéldány, meg egy RS.
Na de arról inkább nem beszélek, mert az viszont tényleg egy álom. -
VR6-Fan
veterán
-
lorcsi
veterán
hehe
belül még ki is néz valahogy, de az az ültetés meg felnik -
gsc73
aktív tag
válasz
VR6-Fan #8433 üzenetére
Tartok is a költségektől.......sőt sokkal rosszabb arányokkal számolok, mert a suzin sok dolgot megcsináltam én magam, míg ehhez nem valószínű, hogy hozzányúlok...Bár ki tudja, az olajcsere az olajcsere.....meg ott a fedélzeti kompúter.....úgyhogy majd tájékozódom.
Ha a súly/lóerő arányokat nézem, úgy gondolom, hogy kb 100LE-kéne a hasonló arányhoz mint suzinál. (800 Kg : 70LE = 1200 : 105LE) csak sacc/KB! Én csak álmodozom az 1.8-as, vagy turbós mototokról, de talán jobb is. Biztos vagyok abban, hogy azoknak a motoroknak a költségei még magasabbak, mint 1.4-é.Egyébként ebben a kategóriában (tehát nem 10 éves Swifthez viszonyítva) sokan mondták, írták, hogy a Skoda szervizek igen kedvező áron dolgoznak. Ez is majd évek alatt fog kiderülni. Mondjuk van egy szerelő, akihez évek óta járok, Ő is nyugodt szívvel ajánlotta a típust, és ezzel azt is, hogy a jövőben is járhatok hozzá. Ebben reménykedem még, ha hozzá is kell nyúlni, nem vernek át. Azt is olvastam több helyen hogy vannak speciális hibák, amikhez egyszerűen nem értenek a (márka)szervízben....pesze tudom, hogy a net sokat elbír.
Köszi a tanácsokat, gondolatokat, be fogok számolni a tapasztalataimról.
g.
Számomra nagyon fontos a megbízható forrás, nagyon sok esettel találkoztam, ahol több 100.000 ft-ot buktak emberek/barátok/ismerősök használt autón.......én nem szeretnék.
u.i.: ma vezettem egy 1.9TDI Octaviat (2006-os) egy álom volt...
-
VR6-Fan
veterán
kb 2x akkora lesz a fent tartása a kis stift után (már ha jó állapotú a szuzi).
szuziba nincs EGR ez amúgy egy környezet védelmi cucc, a kipuf gázt engedi vissza a folytó szelep alá, ergo ez eltud kormosodni és ha lekormosodik akkor vége (nyilvánn em egyik napról a másikra) nem javithatóak, 60-120e a csere darab.
és ez a kis szelepecske városban hatványozottan működik.
a szuzidhoz képest lomha lesz nagyon, ez 1200kg kb és nem sokkal erősebb, szóval képzelheted és mint mondtam hogy ha az egész családot beülteted+ csomagok akkor teljesen hallott.
a mai forgalmi tényezők mellett már semmit nem lehet lendületből csinálni, se előzést se egy besorolást.
(jó persze aki tudja hogy egy kb olyan súlyú kocsit vezetek mint a most a szuzid de 2X annyi lóval az azt mondja magas lóról beszélek)
ahhoz az octi-hoz min kell az 1,6-os (8 szelepes!) 102le-s motor, de inkább egy szívó 1,8 20V vagy a 150le-s turbos.
ezért írtam hogy nem tudom milyen a viszony az ismerőssel nyilván ha ilyen "mély" akkor nem fog átvágni.
de amúgy elmész kiprobálod beültetsz még magad köré 3 embert úgy is mész egy kört és eldöntöd hogy milyen.
-
gsc73
aktív tag
válasz
VR6-Fan #8431 üzenetére
Hááát, nem tudom neked milyen "ismerőseid" vannak, de én inkább egy olyan embernek hiszek akit évek óta ismerek (tudom milyen ember), és naponta találkozom vele, és a jövőben is fogok vele találkozni, mint egy idegennek, a kereskedőről ne is beszéljünk!
Olvasgattam teszteket,. hallgattam tapasztalatokat. Nagyon kiváncsi leszek, hogy SZÁMOMRA milyen érzés lesz vezetni azt a "gyenge" motort, mert az biztos, hogy az 1200 kg-hoz a 75LE és a 126 NM nem sok. Most egy 1.3-as 5 ajtós swiftem van. (talán érthető a csere...
) Ez ugye 810 kg, és 68 LE, és más karakterisztikájú motor. (néha úgy érzem, hogy örülők, hogy nincs pénzem/lehetőségem erősebb autóhoz, mert az sokba kerülne........(nem a benzinre gondolok)) Meglátjuk.
g.
u.i.: Gyűlik az információhalmaz az Octaviával kapcsolatban, próbálom összegyűjteni mindent, hasznos lehet. (EGR szelep....swiftben vagy nincs, vagy nem kell vele foglalkozni..
Mondjuk abban az autóban semmivel sem kell foglalkozni........)
-
VR6-Fan
veterán
ismerősnek se szabad hinni (nem tudom milyen viszonyba vagy az eladóval.)!
viszont az az 1,4 motor elégé vérszegény ahhoz a méretű kasztnihoz (és itt most nem a fittipaldizásról van szó ahhoz ott 180 kell..)
gondolom akkor melletted a párod hátul meg a 3-om csemete csomi meg tele!?
na ez azzal a motorral felejtő.
ennyi ha a kocsi nagy részét városban tölti akkor olaj cseréknél tisztitasd ki (mindenképpen!!) az EGR szelepet illetve, havonta 1-2 nem árt ki kormolni "csak úgy" pályán, ez nem csak az 1,4-es motorra vonatkozik.
-
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nem gyenge az a moci ahhoz a nagy kasztnihoz?
Láttam a használtautón.Nem rossz de probálj meg szervizkönyves ,sérülésmentest és kevés km-t találni...
117.000km hát ha nem volt kuplungszett cserélve akkor szerintem már lassan érdemes lesz.
Igaz volt olyan mérnők aki ezzel vitába szállt és ő azt mondta 200.000km kell kuplungot cserélni ha gyári.Na lool ez is egy nagytudású lehet.Érdemes megnézned a fékeket+tárcsát mikor cserélték.Vezéműszíjat és társait.
Gumik állapotát.Hírtelen ez jutott eszembe ezekből könnyen rá lehet kőlteni 80.000ft körüli ősszeget. -
gsc73
aktív tag
Sziasztok!
100%-osam megbízható forrásból (tehát az adatok megfelelnek a valóságnak) ajánlottak egy Ocavia-t megvételre. Már régóta „kerülgetem” ezt az autót, tetszik is meg elég nagy is. (3 gyermekem van).
Az autó: 2003-as, 1.4-es, klímás, sérülésmentes, szervizkönyves, és minden alkalommal a gyári márkaszervizben szervizelt autóról van szó. Ami kicsit elbizonytalanít, hogy 117.000 Km van benne, amit én soknak érzek. (a srác már megcsináltatta a 120.000-es szervizt)
Az a kérdésem, hogy „meddig” használható (hány kilométerig) megbízhatóan egy ilyen autó? Feltételezve, hogy én évente 16-18000 km vezetek (70% város), és folytatom a rendszeres előírások szerinti szervízelést. (utcán tárolva)
Üdv:
g.
u.i.: esetleg szívesen veszek véleményeket a típusról, illetve mit érdemes/kell figyelni (ha van ilyen) típushibák, stb........most csak így hirtelen, aztán úgy is beleásom magam, kb. 1 hét van a döntésre, ma délelőtt derült ki a dolog.
-
#67688960
törölt tag
válasz
tomcsi23 #8422 üzenetére
A gyári előírás 5-50, és mindegyik olajgyártó 0wxx, és 5wxx-est ajánlott hozzá.
Az összes olajat(váltót is), hűtőfolyadékot, az összes szűrőt(üzemanyagot is), gyertyát, meg még egy két dolgot. Minden olaj castrol, minden szűrő mann. Érezhetően kellemesebb lett a paripa. -
#00809728
törölt tag
Üzemanyagellátórendszer technikus vagyok.Fordéknál.
Tankolhatsz de ha igazából nem arra lett kitalálva a gépjárműved igy a réz cuccaid bánni fogják.Matizba úgy tankoljuk,hogy minden 3-telitank E85 legalább kicsit kimossa a rendszert.
Szóval NEM érdemes csak azt tankolnod...
-
tomcsi23
veterán
válasz
#67688960 #8418 üzenetére
Hm, ahogy nézem, a tiedbe inkább 10w meg 15w-ket ajánlanak. Persze ettől nem lesz baja szerintem.
Kajálni? Még nem vettem észre, bár csak párszáz km-t tettem bele azóta. De az eddigieket se ette, vagy nem észrevehető mértékben.
Jónak tűnik eddig, de az tutkó, hogy olajcserén nem spórolok ezután sem. -
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #8335 üzenetére
Hávazz, mióta megvolt a szerviz, észre se veszem a klímát, még alacsony fordulaton se. Persze, most a jelenlegi állapothoz kellene nézni, mert az is javult, mármint a klíma nélküli. 10e után lett olaj, meg szűrők, és megérezni.
(tuti az van, hogy végre hozzáértő nyúlt hozzá, nem márkaszerviz
).
-
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #8411 üzenetére
mert szeretek autót építeni
és mert a keret is szűkös volt, ezen meg kasztni munka nem volt, no meg ez 140le alapból.
-
rob210
nagyúr
Urak van valakinek valami tapasztalata az E85-ről.????
Az internetes cikkeket ne linkeljétek be, mert azokon minden végig rágtam magam.Olyan hozászólások érdekelnének, amelyek személyes tapasztalatot mutatnak.
Erősen foglalkoztat a gondolat, hogy kipróbáljam az E85-öt.
Csak félek bírná-e a motor.
Még is csak 19 éves.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rootkiller #8407 üzenetére
80's-ben az audiban se volt, kb u.e. ülések voltak benne.
mondjuk tegnap állt nálunk egy S6 (régebbi) állítható gerinctámaszos recarokkal, azokat az üléseket azért megirigyeltem
-
tomcsi23
veterán
válasz
rootkiller #8407 üzenetére
Nem mindenki eszik babot reggelire.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
tomcsi23 #8404 üzenetére
a lé már meg van rá, elég jutányos áron jutok hozzá, meg eladtam ma egy garnitúra felnit
csak lusta vagyok elmenni érte (kb 6 utcával odább
)
inkább egy klímára kéne össze dobni, mert az kétszer annyi.
vagy egy megoldás hogyan lehet külső olaj pumpás a VR6 és akkor kapok egy komplett klímát
rob210:szerintem egy bizonyos szinten jobb a bőr (könnyebb tisztán tartani, ha szép akkor baromi mutatós, de ma ültem fekete bőrős kocsi ami a napon állt, hát khöm, "kicsit" sűtöte a hátsóm...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest